Kristina keittiö?

kesäkissa

Hesarissa mainosti tällä viikolla Kristina keittiöt Vantaalla. Onko kukaan ostanut heiltä? Laatu/toimitussisältö onko ok/puutteita ollut? Kannattaako siis ottaa heidät mukaan tarjouskierrokseen.

17

3286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin..

      muillakin merkkikeittiöillä, mutta hinta on vain tukkujen luokkaa. Tuodaan kotiin koottuina.

      • mir

        Veli osti kyseisen keittiön. Kaapit tuli sovitusti kasattuna ja toimitus aikataulussaan.
        Hinta paljon alle markkinajohtajien. Suosittelen.


      • Rikass
        mir kirjoitti:

        Veli osti kyseisen keittiön. Kaapit tuli sovitusti kasattuna ja toimitus aikataulussaan.
        Hinta paljon alle markkinajohtajien. Suosittelen.

        Kävikö veljesi lottoamassa samana päivänä kun Kristinakeittiön toimitus tuli aikataulussaan? Olisi meinaan rikas mies...


    • Pettynyt!

      Olen itse todella pettynyt Kristiinakeittiön palveluihin. Kaappien piti tulla kaksi viikkoa sitten, vieläkin puuttuu osa: kaksi kaapin ovea, tiskipöytä, vitriinikaapesta lasit, kahvat...Lista on pitkä.
      Tilasin kaapit puoli vuotta sitten joten oletin että saisin kaikki kerralla, toimitus aika normaalisti kuitenkin on vain 4vko. Kaappien hyllyt ovat selvästi sekundaa, ei voi puhua hyvästä laadusta. En suosittele jos haluaa laadukkaat kaapit ja luotettavaa palvelua.

      • NIKKARI2

        Kristina keittiö Vantaan koko henkilökunta vaihtunut Joulukuussa -08. Olen asioinut keväällä -09 useaan otteeseen ja palvelu on ollut on ollut erinomaista.


      • Tuplasti pettynyt
        NIKKARI2 kirjoitti:

        Kristina keittiö Vantaan koko henkilökunta vaihtunut Joulukuussa -08. Olen asioinut keväällä -09 useaan otteeseen ja palvelu on ollut on ollut erinomaista.

        En voi todellakaan suositella kyseistä firmaa.Hinta-laatu- ei ole kohdallaan!
        En olisi todellakaan sotkeutunut Kristina Keittiö-tehtaan tuotteisiin, jos olisin ehtinyt ensimmäisen heiltä toimitetun asentaa,ennen seuraavaa tilausta.pelkkiä ongelmia
        molemmissa asentamissani kohteissa ja nimimerkki "Pettynyt!!" on näköjään käynyt saman tilanteen läpi.
        Itse tein remontin tuttavilleni ( olivat jo tilanneet kristinan) .Kuljetuksessa suojaamattumat kalusteet naarmuilla ja kolhuilla.Itse piti valmis runko purkaa ja käyttää siitäjääneet ehjät osat, kun sai uudet!!!
        parissa viikossa tuli, mutta laadusta ei tietoakaan,maalauksella yritetty korjata repivän sahan jälkeä.
        Samaan aikaan teimme purkua toisessa kohteessa, ja suosittelin asukkaalle Kristinaa. No vielä surkeampi toimitus, ja 3 kk odoteltua(Lähes koko keittiö vaihdettu) hain kilpailevasta yrityksestä materiaalit(suoraan varastosta Vantaalta) jotta edes saatiin alakaapit paikalleen. Lähes 5 kuukautta tapeltua, viimeinen runko seinässä, vieläkinpari osaa puuttuu.
        Myyjä pahoitteli, ja teki parhaansa, mutta kun hänkään ei tiennyt etukäteen tavaran laadusta.
        EN odellakaan suosittele , vaikka saisi ilmaiseksi !


      • kolmasti pettymys
        Tuplasti pettynyt kirjoitti:

        En voi todellakaan suositella kyseistä firmaa.Hinta-laatu- ei ole kohdallaan!
        En olisi todellakaan sotkeutunut Kristina Keittiö-tehtaan tuotteisiin, jos olisin ehtinyt ensimmäisen heiltä toimitetun asentaa,ennen seuraavaa tilausta.pelkkiä ongelmia
        molemmissa asentamissani kohteissa ja nimimerkki "Pettynyt!!" on näköjään käynyt saman tilanteen läpi.
        Itse tein remontin tuttavilleni ( olivat jo tilanneet kristinan) .Kuljetuksessa suojaamattumat kalusteet naarmuilla ja kolhuilla.Itse piti valmis runko purkaa ja käyttää siitäjääneet ehjät osat, kun sai uudet!!!
        parissa viikossa tuli, mutta laadusta ei tietoakaan,maalauksella yritetty korjata repivän sahan jälkeä.
        Samaan aikaan teimme purkua toisessa kohteessa, ja suosittelin asukkaalle Kristinaa. No vielä surkeampi toimitus, ja 3 kk odoteltua(Lähes koko keittiö vaihdettu) hain kilpailevasta yrityksestä materiaalit(suoraan varastosta Vantaalta) jotta edes saatiin alakaapit paikalleen. Lähes 5 kuukautta tapeltua, viimeinen runko seinässä, vieläkinpari osaa puuttuu.
        Myyjä pahoitteli, ja teki parhaansa, mutta kun hänkään ei tiennyt etukäteen tavaran laadusta.
        EN odellakaan suosittele , vaikka saisi ilmaiseksi !

        varokaa, älä ostaa kristina keittiöstä!
        se on c-laatu, huonompi laatu ei saa!
        on halpa mutta en ole nähnyt niin huono laatu!


      • asentanut
        kolmasti pettymys kirjoitti:

        varokaa, älä ostaa kristina keittiöstä!
        se on c-laatu, huonompi laatu ei saa!
        on halpa mutta en ole nähnyt niin huono laatu!

        Kyllähän sitä saa varoa sitä sun tätä, mutta itse useita keittiöitä asentaneena on pari Kristinaakin seinään laitettu, eikä niissä sen kummempaa vikaa ole ollut kuin muissakaan.
        Joku listan pätkä on voinut puuttua, mutta se on tullut heti kun asiasta on ilmoitettu.
        Paljon vaikeampaa on saada isoilta, paljon mainoseuroja tuhlaavilta kalustevalmistajilta puuttuvia tai huonosti tehtyjä tuotteita uusiksi kun ovat susia tai rikkoontunutta tavaraa toimittaneet.
        Tommonen keskisuuri valmistaja pystyy pitämään kustannukset kurissa ja kuluttajan hinnan kohtuullisena. Eikä ole jäykkää byrokratiaa vaikeuttamassa reklamaatioiden käsittelyä. Soitto riittää ja homma yleensä hoituu sillä kuntoon.
        Vois jopa sanoa että aika hyvä on hinta/laatusuhde siinä tuotteessa.


      • 6kk. huijattu

        Minut on petetty pahankerran.


    • mä vaan

      Tilattiin mekin Kristina keittiön kaapistot omakotitaloon. Hinta ja ulkonäkö vakuutti.

      Myyjä oli varmaan ihan pätevä, koska teki hyvät suunnitelmat kyselemisen jälkeen. Toimitusaikaa oli jotain viis viikkoa, ja kaikki meni aika hyvin. Itse asennettiin remontti Reiskan opeilla. Hyvin ne valmiiksi kootut kalusteet seinään sai ja serkkupoika kävi laittamassa kaakelit.

      Tottakai jokunen vedin puuttui ja ja muuta pikkukamaa, mutta ainakin meidän myyjällä oli liikkeessä varaosia, ja jos ei ollut, niin se tilasi ja tavara tuli.

      Naapuri rakensi samaan aikaan ja otti Puustellilta. Ei ole vieläkään kaikki tullut, vaikka ollaan tässä jo asuttu melkein vuosi - no, yhdeksän kuukautta. Liedet, pesukoneet ja muut me tilattiin siinä samalla sen Kristinan kautta. Tuli kotiin asti ja kai sellaiset nyt itsekin paikalleen saa.

      Kai meillä sitten kävi joku ihme säkä, kun kaikki meni ihan hyvin, siihen tavaramäärään verraten.

    • lauriii

      Ei kannata tilata, ellei halua taistella ultimaalisten toimitusongelmien kanssa. Tavaraa puuttuu toimituksista, osa tavarasta on väärää jne jne. Kyllä ne kaiken toimittaa kun jaksaa vääntää, mutta siihen voi mennä useampi kuukausi.

      Ei uskoisi, että tällaisia firmoja on vielä 2000-luvulla.

      • Kenenkä tavaraa

        olette ostaneet?Ei Vantaalla ole kristina keittiöiden myymälää ollut moneen vuoteen.Itse ostin omakotitalooni kalusteet sieltä 2009 vuonna ja erittäin ammattitaitoisten ihmisten kanssa sai asioida.
        Olisin ostanut vielä kylppärin kalusteet jos olisi jälleenmyyjä Vantaalla


    • kiertäkää kaukaa

      Kiertäkää todella kaukaa tuo firma. Me rakensimme hiljattain omakotitalon, johon erehdyimme ottamaan Kristina-keittiöltä keittiökalusteet ja muut kaapit.

      Homma oli Aivan Helvetinmoista Säätöä... Olimme sopineet kalusteasentajan kanssa kaksi viikkoa, jolloin kalusteet asennetaan. Kirvesmiehen, laatoittajan ja sähkömiehen kanssa oli sovittu jatkosta kun kalusteet on paikallaan. Arvatkaa onnistuiko homma?

      Kristina-keittiön toimitus tuli kyllä sovittuna ajankohtana, mutta kun se toimitus ei sisältänyt kuin vähän yli puolet tavarasta! Miten helvetti joku WC:n kalusteetkin asennetaan kun tavarasta tulee vain puolet ja niistäkin puolet on vääriä!?! Korjaukset ei todellakaan tullut seuraavassa kuormassa, vaan tarvittiin yksitoista (11 !?!) jälkitoimitusta, että kaikki saatiin asennettua. Jälkitoimituksiin meni monta kuukautta.

      Tosi mukavaa muuttaa keskeneräiseen kämppään, jossa pitää vielä muuton jälkeen kalusteasentajan asentaa, kirvesmiesten listoittaa, sähkömiehen säätää...

      Siis ei jukoliste....

      • 6kk. huijattu

        Jo omaien hermojenne takia kiertäkää.
        Kolmannella kerralla tuli eka erä joita tippui silloin tällöin.
        Kaikki asiat petti toimitus, kalusteet. asennus. laskutus.

        Oli elämäni suurin virhe astua siitä ovesta sisään.


    • halpa ja hyvä

      Joko olette kaikki osat saaneet?

      • närpes

        Olen ollut tyytyväinen Kristina keittiöön joka toiminut meillä 23 vuotta kerran saimme jopa uusia laatikoita ilmaiseksi.Suosittelen.


    • Tyydytetty mies.

      Minä otin Kristiinan 24 vuotta sitten ja hyvin on toiminut, avautuu, vetää, palvelee joka päivä, olen erittäin tyytyväinen - vaimooni Kristiinaan.

      Keittiöistä en tiedä hevon vit....jaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe