HOITOPONI

hoitoponi

MOI,olisiko kenelläkään hoitoponia kesäksi
en katsos päässyt leireille kun oli jo täynnä niin ajattelin tulla etsimään hoitoponia täältä
olen harrastanut ratsastanu yli vuoden ja haluaisin että vastaisitte viestiini mahdollisimman nopeasti ja mieluiten shetlanninponi tai joku erittäin pieni poni
falabellakin käy tosi hyvin! KIITOS!

49

4121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikkakunta josta

      sitä hepoa haet. Se kummasti auttaa etsintää. Kerro myös ikäsi.

      • Nimetön

        Moi! Kerro mistä päin olet hakemassa. Ehkä sit voin auttaa.


      • hoitoponi

        Asun helsingissä ja olen jo 10 v. Mutta haluaisin jostain Malmin lähettyviltä mieluiten shetlanninponin tai welshmountainin olen aika lyhyt ikäsekseni mutta rakastan hevosia poneja ja varsoja! jos on teillä hoitoponi niin ilmoittakaa heti kiitos!


      • ---
        Nimetön kirjoitti:

        Moi! Kerro mistä päin olet hakemassa. Ehkä sit voin auttaa.

        missä päin talli siatsee


      • ---

        missä päin talli siaitsee


    • Sarapah

      Haluaisin hoitoponin (jolla voisin ratsastaa kerran viikossa) joka olisi noin 100-130cm korkeudeltaan:) Olen ratsastanut 4 vuotta ja olen 99 syntynyt tyttö. Mulla oli hoitoponi tallilla missä ratsastan, mutta se myytiin.. Etsin hoitoponia Helsingin läheltä:D Meseä saa kysyä:DD

      • Sarapah

        Ja voisin käydä hoitamassa ponia tallilla muutaman kerran viikossa (tallilla missä poni asustelee) Toivoisin että ei tarvitsisi maksaa hoitamisesta (?)


      • essu98
        Sarapah kirjoitti:

        Ja voisin käydä hoitamassa ponia tallilla muutaman kerran viikossa (tallilla missä poni asustelee) Toivoisin että ei tarvitsisi maksaa hoitamisesta (?)

        Oon 12v. tyttö ja haluisin myös hoitoponin (tai hevosen) helsingin suunnalta. Koolla ei ole väliä kunhan hevonen/poni ois suhteellisen kiltti. Voisin käydä hoitamassa n. pari kertaa viikossa.


    • marsujajonsu

      Ollaan kaksi turkulaista tyttöä 12 (146cm) ja 14 (167cm) vuotiaat. Ollaan ratsastettu molemmat yli 5 vuotta. Haluaisimme jostain turun lähettyviltä hoitoponeja, mutta kyllä pienet hevosetkin käy. :) Ota yhteyttä e-mail osoitteeseen: [email protected] :)

    • virtuaalitalli

      Tää ei oikein kuulu kyseiseen aiheeseen, anteeksi siitä, mutta tääsä linkki http://papurikontalli.suntuubi.com/ se vie sinut virtuaalitalli papurikkoon. Siellä asustaa hevosia, poneja, kissoja, koiria, pupuja.. yms Käy ottamassa hoitsu tai edes kirjoittamassa vieraskirjaan!

    • hoitsikka etsinnässä

      heips :) etsin hoitoponia turusta tai josaain päin turkua kunhan pääsee julkisilla . olen 13 ja olien harrastanut ratsastusta jokusen 2 vuotta. kokemusta on kaiken kokoisista ja luonteisista poneista hevosista ja shettiksistä . jos jollein on jonkunlainen hoitoponi niin ota yhteyttä e-maililla : [email protected] myös jos sinulla on töitä mistä saaa palkkaaa . riittä vaikka 5 e kerrasta tai vähemmän kunhan pääsee julkisilla

    • mä en tykkää

      Te kaikki kyselette koko aja, vaa samaa kysymystä:
      Oisko hoitoponi...................................................

    • -

      Määkin etsiskelen, mutta vuokraponia, Oulun pohjoispuolelta. Olen 14-vuotias ja olen käynyt ratsastuskoulun tunneilla lähes neljä vuotta. Voisin käydä hoitamassa ja ratsastamassa ponia/hevosta 1-3 krt viikossa, tallitöitäkin voin jonkin verran tehdä. Ponin/hevosen koosta sen verran, että säkä mielellään 150cm, saa olla toki isompikin, eikä haittaa vaikka olisi vähän alle tuon. Olen itse melko pitkä, joten en kovin pienillä voi mennä. Jos löytyy sopivaa vuokraponia mulle, niin viestiä tulemaan : [email protected]

    • zigizigizigi

      Laitanpa itsekki sitten tähän, kun kerta muutkin on pistelly (enkä viitsi roskata foorumia samanlaisilla aiheilla turhaan)

      Hoitohevonen/poni hakusessa huhtikuussa 15-vuotta täyttävälle tyttöselle, jonka 12-vuotias pikkusisko olisi myös innokas tulemaan mukaan aina hevostelemaan. Mahdollinen hoitohevonen tulisi löytyä alueelta Vantaa-Sipoo-Kerava-Tuusula, mieluusti ei kauempaa. Liikumme julkisilla (junat, bussit), joten hoitohevosen tulisi löytyä sellaiselta tallilta, johon on mahdollisuus kulkea julkisilla kulkuneuvoilla. Molemmilla tytöillä on pian yli viiden vuoden hevoskokemus kaikenlaisista- ja luontoisista hevosista, joten emme ole nirsoja. Tosin sellaisia hevosia emme huoli, jotka syövät ihmisen heti ensimmäisellä silmäyksellä. Plussaahan olisi toki se, jos mahdollisia hoitohevosia löytyisi jopa kaksikin kappaletta, kummallekkin innokkaalle oma konimus (: Molempien tyttösten pituus on alle 160cm, joten pienikokoisemmatkin ponit käy. (Ei enää shetlanninponit)

      Mailia sähköpostiin; [email protected]

    • johanna12233

      Hei ! Olen 12 vuotias tyttö ylivieksaksta :) Alhaisesta iästä huolimatta olen ratsastanut/ollut hevosten kanssa tekemisissä noin.6 vuotta ..

    • eppusti

      moi oon 10w tyttö oon ratsastanu 2vuotta halusin hoitoponin tampereen läheltä (tampere pirkkalla lempäälä alueelta)tykkään poneista ja hepoista haluisin shettiksen ilmoittakaa jos jossain olis?

    • Hepohörhö

      Harmi, meillä ois 2ponia(Shettis&Risteytys) ja haettais kokenutta kouluttajaa. Asustellaan Sastamalassa:)

      • :)

        :)


    • hullu33

      mulla on oma hoito poni ja se asustelee turussa metsäkylän ratsastuskeskuksessa siis länsi keskuksen lähettyvillä ja sen ponin nimi on monster

    • pöö!suskuli

      moi! kysyn nyt tyhmänä mut voiko/saako hoitoponin ottaa omaan talliin/kotiin asustelemaan?

    • !!!11&&&&&&&&

      sitä kutsutaan ylläpitoon jos hevonen otetaaan kotiiin hpoitoponi tarkoittaa etttä käyt silla tallilla missä heppa onnnn niiiiiiiin hoittttaaaa sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • -_-

        kaime tiedetään!


    • Jaa, vois kai sitä tännekin laittaa tuon ilmoituksen, pääsee helpommalla ku ei tartte luoda ihan kokonaan uutta keskustelua ;)
      Elikkäs, täällä olis tämmönen 98- syntynyt heppatyttö Kempeleestä. Kaipailisin hoitoponia/ -hevosta. Voisin käydä hoitamassa sitä noin 1-4 kertaa viikossa, riippuen tallin sijainnista. Olen harrastanut ratsastusta vasta noin puoli vuotta ( sitten satunnaiset ratsastelut pienempänä), mutta hevosten ja ponien hoitamisesta minulla on kokemusta kolmen vuoden ajalta (olen käynyt satunnaisesti hoitamassa tuttujeni hevosia). Pärjään useimpien hevosten ja ponien kanssa kunhan ensin tutustun niihin ja opin tuntemaan ne. Ota yhteyttä sähköpostiini, jos sinulta löytyisi sopiva hoitohevonen/ -poni Kempeleestä niin jutellaan enemmän. :)

    • kasvattaja

      Hei!

      Minulla olisi tarjota hoito/vuokrahevosia. Olen new forest-poni kasvattaja, ja minulla on 13 ponia ja tarvitsisin heille tai osalle hoitajaa. Palkaksi saa ratsastaa. Kaikki ponit ovat ainakin alue tason poneja, paitsi pari varsaa ja pari näyttely ponia, mutta kaikki ratsastus iässä olevat hepat ovat taitavia. 3 ponia on kansallisen tason poneja ja niillä annan ratsastaa vain minun opetuksessani! Lisää tietoa voin laittaa jos kiinnostuneita on!

      Terkuin Merja

      • :)

        Missä päin talli sijaitsee? Itselläni ei ole muuta kuin pyörä käytössä, joten en pääse kovin kauas. Asun kanta-hämeessä. :)


      • kasvattaja
        :) kirjoitti:

        Missä päin talli sijaitsee? Itselläni ei ole muuta kuin pyörä käytössä, joten en pääse kovin kauas. Asun kanta-hämeessä. :)

        Talli sijaitsee Hämeenlinnassa. Jos matka ei ole liian pitkä niin voin kertoa tarkemmin kaikista poneista ja sinä voit kertoa itsestäsi lisää (minkä verran olet ratsastanut, onko kokemusta varsoista oreista, missä olet ratsastanut). Ja katsotaan sitten koska voit tulla katsomeen.


      • liian kaukana
        kasvattaja kirjoitti:

        Talli sijaitsee Hämeenlinnassa. Jos matka ei ole liian pitkä niin voin kertoa tarkemmin kaikista poneista ja sinä voit kertoa itsestäsi lisää (minkä verran olet ratsastanut, onko kokemusta varsoista oreista, missä olet ratsastanut). Ja katsotaan sitten koska voit tulla katsomeen.

        En valitettavasti pääse tulemaan noin kauas , asun hausjärvellä ja täältä ei pääse edes nopeasti julkisilla hämeenlinnaan :(. Harmi etten asu lähempänä


      • hoito ponit

        Hei mistä päin sinä olet?


      • hoito poni
        hoito ponit kirjoitti:

        Hei mistä päin sinä olet?

        ok


      • hoi2
        kasvattaja kirjoitti:

        Talli sijaitsee Hämeenlinnassa. Jos matka ei ole liian pitkä niin voin kertoa tarkemmin kaikista poneista ja sinä voit kertoa itsestäsi lisää (minkä verran olet ratsastanut, onko kokemusta varsoista oreista, missä olet ratsastanut). Ja katsotaan sitten koska voit tulla katsomeen.

        Lähetäisitkö minulle sähkö postia niin voin kertoa itsestäni ja kokemuksista nimitääin haluaisin hoitoponin ja tämä häneenlinna ei ole kaukana. [email protected]


      • Anonyymi

        Moi etsin hoitoponi/hevosta olen 10-VUOTIAS. MISSÄ päin hevoset ovat.


    • hoitoponia vailla!!

      Moi !
      Olemme kaksi 10v tyttöä ja etsisimme hoito ponia/hevosta teemme kaiken mitä pitää summe ylivieskassa meillä kummalakin on kahden vuoden kokemusta ja osaamme laukkaapuihin asti me teemme kaikki työt mitä käsketään.Esim harjataan ponia/hevosta,käytävän lakausta.,muuta jos olet kiinnostunut ota yhteys pian tähän osoitteeseen !

      [email protected]!!

    • etsimme hoito ponia

      No kerranko kamun kanssa ollaan ettimässä hoito hevosta/ponia niin tänne voin laittaa ilmotuksen.Me ollaan kumpikin ollaan 10 vuotiaita ja me teemme kaiken työn siivoamme karsinat/lakaistaan käytävät/harjataan hevonen/poni...
      kaikkea mitä pitää osamme laukka apuihin asti ja asumme ylivieskassa ja me ollan rauhallisia hevosen lähellä hevonen/poni voisi olla mieluiten kiltti jos kiinnostaa laita viesti kommentii bksiin tai tänne [email protected]

    • pöpötyttö

      Moi!
      Oisko joissain talli millä voisi mahdollisesti käydä hoitamassa/katsomassa poneja?

      Hoitsua etsimässä.. Shettis, kiitos!

    • Hoito poni

      Hei! minä olen 10v tyttö etsin itselleni hoitoponia.Olen ratsastanut noin 5vuotta ja minulla on ollut hoitoponi.Osaan laukata,hyppiä esteitä. Osaan myös ajaa ja teen mielellä talli hommia.Settis ja vähän sitä isompi poni olisi kiva.Otathan yhteyttä jos tarvitset ponillesi luotettavaa hoitajaa.

      [email protected]

      • Hoito poni

        Olen ylivieskasta


    • Vuokraponi hakusessa

      Hei!
      Olisin kiinnostunut noista new-forestinponeista hämeenlinnassa! Vieläkö ilmoitus on voimassa ja oisiko ponien vuokraaminen mahdollista ? Missä päin hämeenlinnaa talli sijaitsee? Itse olen kohta 14 vuotta ja olen ratsastanut noi 6 vuotta!

      • Hoitaja haluaisin olla

        Moi! Olisin kiinnostunut hoitsusta. Ite oon 01 syntyny tyttö. Ja haluaisin hoitsun Espoosta. Kaikki päivät paitsi lauanta ja keskiviikko käy.


    • Lauruuna

      oon 12 ja mulla on jo hoitoponi.

    • Minni3

      Hei, Akaassa olisi 9 v welsh-poni ratsu vailla toista ratsastajaa, kiltti, osaa perusasiat mutta kokeilee sinua 1-2 kertaa ensin ja kun et anna periksi olette sinut. Painoraja 40kg [email protected]

      • Lolokok

        Onko vielä voimassa? Olisin kiinnostunut


      • Anonyymi

        Onkohan enään?


    • vivianmoiii

      Hei !

      Olen syksyllä kasiluokalle siirtyvä 13-vuotias tyttö Vantaalta, joka etsii hoitohevosta. Hevosia olen hoitanut päälle 4-vuotta, eli perusasiat on hallussa. Ratsastanut olen vasta vuoden. Olen säänkestävä ja luotettava.

      Olen hoitanut erillaisia hevosia, kilteistä hieman tuhmempiin. Toiveena olisi, että hevonen on alle 170cm pituuteni vuoksi. Tallille pitää päästä julkisilla, koska minulla ei ole aina kyytiä tallille. Tallin pitää sijaita Vantaa-, Helsinki- tai Espoo-alueella. Pääsisin tallille kesällä 1-3 krt viikossa, ja koulujen alkaessa kerran viikossa.

      Ratsastus ei ole pakollista. Maastakäsintyöskentely sopii myös.

      Jos kiinnosti, laita s-postia takaisin päin :)
      [email protected]

    • ponihullu100

      Moikka moi! täällä ruudun toisella puolen kirjoittelee 9 huhtikuussa 10v tyttö. pituudeltani olen 136,4cm. minulla on kokemusta ratsastuksesta vähän yli vuosi (1vuosi 3kuukautta), ja etsiskelen vuosaaresta päin hoitoponia (mieluiten shettis tai welsh poni). ajattelin laittaa ilmoitukseni tänne koska omalla tallillani ei ole tällä hetkellä vapaita poneja, toivoisin ettei ponin hoitaminen maksaisi mitään ja tahtoisin myös päästä ratsastelemaan sillä ainakin kerran viikossa ja voisin myös liikuttaa sitä. voisin tulla sitä hoitamaan 1-3 kertaa viikossa, jos kiinnostuit kirjoittele osoitteeseen [email protected] tai tekstaria numeroon 0400232765.

    • HALOO!??!!

      Jos haluatte hoitsun kesäks ni ei teijän sitä täält kannata ettiä! Kysykää isovanhemmiltanne, äideiltänne et onko joku sukulainen kun omistaa jonkun hevosen/ponin jota vois vuokrata. Jos OIKEASTI haluu kesäks jonku hoitsun ni pitää itte ottaa asioista selvää ja etsiä. tallien sivuilla on puhelin numeroita ja kesällä aina on hirveesti talleilla kaikkii hoitsuilmotuksii mut ne menee pian ellei oo nopee. Eikä Falabelloil voi ratsastaa niilt puuttuu 2 selkäranka nikamaa. ja ne on liian pieniä. älkääkä ees kokeilko ne ei kestä painoa samal taval ku muut hevoset ja ponit.

    • Ponsku

      Oisko kellään hoito ponii Espoossa??

    • Anonyymi

      Moi ollaan kaksi tyttöä Oulunsalosta ja ollaan harrastettu ratsastusta 3v ja 1v etsitään ponia vuokralle Oulunsalon lähistöltä ja ollaan kokeneita hevosten kanssa poni voisi olla kuukauden vuokralla meillä ja kävisimme 3-5krt viikossa ratsastamassa ja hoitamassa ikämme on 12v ja 9v ilmoitattehan pian haluaisimme sen kesällä ja ei kauhean kallis ja sen ponin tai hevosen pitäisi osata perusjutut ja kiltti myös kiitos

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moi!
      Olen 11v.
      145cm pitkä
      Toivon jotain vuokra hevosta tai ponia.
      Olen ratsastanut kohta 2vuotta.
      Osaan: laukata,ravata, kävellä, hoitaa, varustaa, hypätä pieniä kavalletteja,taluttaa,
      Asun Turussa ja toivoisin siitä läheltä jostain jonkun vuokra ponin tai hevosen halvalla.
      Onko kellään ideoita tai tiedät?
      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe