championship manager 01/02

player

Onks toi todellaki helppo peli vai oonko mä vaa niin hyvä? Siis mä aloitin 3-divisioonasta scunthorpen joukkueella ni nousin 3 vuodessa valioliigaan ja siel pari vuotta ku pelasin ni olin jo valioliigan mestari ja mestareiden liigan voittaja. Sama on tapahtunu monella muullaki joukkueella (esim. Crystal Palace, Huddersfield) Onks CM4 helppo? Ja onko se ees hyvä?

7

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Da manager

      CM4 on omasta mielestä haasteellisempi, rahaa on huomattavasti vähemmän eikä se kasva puissa ja esim. Vieri ei lähe pelaan Charltoniin mistään hinnasta =). Pelaajia on hankalempi miellyttää ja ne meinaa ottaa herneen nenään aikas helposti. 01/02 on tod helppo, itse valmensin Macclesfieldin samanlaisella tahdilla 3sta ylös mut en ihan voittanu mestareiden liigaa, semifinaaleihin asti pääsin. Jos hankit jostain CM4en nii kannattaa samantien hakee uusimmat päivitykset nimittäin se on täynnä bugeja jos sitä ei päivitä. Mää jäin CM4seen pahemmin koukkuun ku 3seen.

    • jaakko -90

      taidatsitte olla joku kovakin manageri koska ei mulla ole noin käynyt.

      • jobe

        siis manageri 01-02 on helppo, oikea taktiikka ja oikeat pelaajat voila...voitat mitä vain mennen tullen...vaikein liiga on italia tai argentiina...ne vaativat reilusti jo taitoa


        no sulle muutama pelaaja vinkiksi joilla pelaaminen onnistuu ja maaleja tulee: joao paiva =free to madeira=n.10k-250k estebaranz=free-100k kokeile noita ja jo läähtee rullamaan ja taktiikkana suosittlen 4-1-3-2 timantti


      • jaakko -.90
        jobe kirjoitti:

        siis manageri 01-02 on helppo, oikea taktiikka ja oikeat pelaajat voila...voitat mitä vain mennen tullen...vaikein liiga on italia tai argentiina...ne vaativat reilusti jo taitoa


        no sulle muutama pelaaja vinkiksi joilla pelaaminen onnistuu ja maaleja tulee: joao paiva =free to madeira=n.10k-250k estebaranz=free-100k kokeile noita ja jo läähtee rullamaan ja taktiikkana suosittlen 4-1-3-2 timantti

        millä jengillä?


      • .....
        jaakko -.90 kirjoitti:

        millä jengillä?

        ei sillä jengillä oo välttämättä mitään väliä. Ei kuitenkaan mikää tosi huono jengi. Mun mielest 4-3-1-2 taktiikka on tosi hyvä. Cherno Samba on tosi hyvä nuori lupaus. Tekee paljo maaleja. Suosittelen sen ostamista..


    • mania-mies

      cm4 on myös erittäin helppo. pelaa nnyt arsenalilla kautta 10/11 ja oon voittanu 3 peräkkäistä ucl kaikkina kausin liigan ja fa cupi kuudesti. oon myös voittanu mm kista suomella...

      • cm rules

        mitä järkee on pelata jengillä jolla on kaikki huippu pelaajat ja rahaa? Ainoa pelko on ett jos onnistut ryssii jengis saat potkut. Pelaan ite
        3div: Carlise:llä ja haastetta on... ekalla kaudella 3 div. voitto ja rahat miinuksella 900000£. Kokeilepp huvikses vaikka Hull :illa on paljon rahaa mut pitää päästä sarja ylemmäs joka kausi tai saapi ettii uuden seuran.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe