Markus Huitsi

mistähän löytäisin

Hakusessa olisi siis kyseisen herran kappale "vapaa",googlettamalla olen koittanut katsella,mutta ei ole löytynyt.Tietäisikö joku,mistä tämän loistavan kappaleen löytäisin?

35

5209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      albumilta "Markus Huitsi".Hintaan 19.90 sis. postikulut saisit multa uuden.

      • juuli0147

        markus huitsilla on tyttö ystävä nimeltä merja puusaari


    • Toukotyttö

      ...levyltä Markus Huitsi. Missähän Markus muuten on kun ei ole kotisivut auki eikä sen puoleen keikkopaikkojakaan löydy mistään??????????????

      • Markus-fani

        Samaa miettinyt, että missä Markus on kun ei kotisivut aukea, ei pitkään aikaan??


      • tietoa
        Markus-fani kirjoitti:

        Samaa miettinyt, että missä Markus on kun ei kotisivut aukea, ei pitkään aikaan??

        Tiedän varmalta taholta että Markus Huitsi on lopettanut keikkailun.Ei kuulemma ole vuoteen enää keikkoja tehnyt.Näin kertoi ohjelmatoimisto


      • Tanhis
        tietoa kirjoitti:

        Tiedän varmalta taholta että Markus Huitsi on lopettanut keikkailun.Ei kuulemma ole vuoteen enää keikkoja tehnyt.Näin kertoi ohjelmatoimisto

        Tunnen Markuksen hyvin ja tiedan etta virittelee paluuta keikkahommiin.Halusi pitaa taukoa valilla.


      • ievi
        tietoa kirjoitti:

        Tiedän varmalta taholta että Markus Huitsi on lopettanut keikkailun.Ei kuulemma ole vuoteen enää keikkoja tehnyt.Näin kertoi ohjelmatoimisto

        OLEN MYÖS MARKUS HUTSIN FANI JA OLE HAIKAILLUT ,ETTÄ MIHIN MARKUS ON HÄVINNYT!!!!


      • palaa hän lavoille
        Tanhis kirjoitti:

        Tunnen Markuksen hyvin ja tiedan etta virittelee paluuta keikkahommiin.Halusi pitaa taukoa valilla.

        Olen menettänyt hänen persoonalliselle äänelle ja ihanille sanoituksille sydämeni täysin. Odotan kovasti hänen keikoille paluuta..toivottavasti esiintyisi sitten myös Kuopiossa.


      • Huitsin nevada
        ievi kirjoitti:

        OLEN MYÖS MARKUS HUTSIN FANI JA OLE HAIKAILLUT ,ETTÄ MIHIN MARKUS ON HÄVINNYT!!!!

        Uskon, että veljeni palaa entistä ehompana lavoille ja kaikkihan me virheitä tehdään!
        Ei muuta kuin ryhti peliin ja elämä taas nousuun ja rohkeasti lavoille!
        Ihmis mieli kun turhaan paisuttelee asioita!
        Tsemppiä Jaska!.. Soitellaan kun töiltäni ehdin!


      • Fani..............
        ievi kirjoitti:

        OLEN MYÖS MARKUS HUTSIN FANI JA OLE HAIKAILLUT ,ETTÄ MIHIN MARKUS ON HÄVINNYT!!!!

        Kyllä se Markus sieltä tulee kun annetaan kaverin levähtää vähän.Olkaa fanit
        aktiivisia ,virityksiä on suunnitteilla!


      • kirja?
        Huitsin nevada kirjoitti:

        Uskon, että veljeni palaa entistä ehompana lavoille ja kaikkihan me virheitä tehdään!
        Ei muuta kuin ryhti peliin ja elämä taas nousuun ja rohkeasti lavoille!
        Ihmis mieli kun turhaan paisuttelee asioita!
        Tsemppiä Jaska!.. Soitellaan kun töiltäni ehdin!

        Mitä tarkoitat virheillä ja ryhdistäytymisellä, onko Markuksen laulukirja vaihtunut lasikantiseksi..? Onko muilla tietoa asiasta?


      • Tanssin ystävä
        kirja? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat virheillä ja ryhdistäytymisellä, onko Markuksen laulukirja vaihtunut lasikantiseksi..? Onko muilla tietoa asiasta?

        Siis virheitä varmasti tekee jokainen ja luulenpa että kyse on keskustelussa siitä, kun taukoa on ollut ja uutta musiikkia ei nyt ole ihan viimeaikoina ilmestynyt, niin Markusta vain halutaan nähdä keikoilla ja kuulla taas uutta ohjelmistoa ja siksi se "Ryhdistäytyminen" ja"Virheiden teko" joka siis mielestäni on kuulunut olla lainausmerkeissä tämän aiemmankin viestin yhteydessä.En todellakaan ole kuullut mistään alkoon liittyvästä, ja kun vielä Markusta tuntien en sen usko pitävän paikkaansa, joskin eihän kukaan niin ole väittänytkään!


      • "Jaska" Markus Huitsi
        Huitsin nevada kirjoitti:

        Uskon, että veljeni palaa entistä ehompana lavoille ja kaikkihan me virheitä tehdään!
        Ei muuta kuin ryhti peliin ja elämä taas nousuun ja rohkeasti lavoille!
        Ihmis mieli kun turhaan paisuttelee asioita!
        Tsemppiä Jaska!.. Soitellaan kun töiltäni ehdin!

        Kiitti broidi viestistäsi! Niin kyllähän sitä tosiaankin aina tässä musiikki bisneksessä menee välillä napit vastakkain ja niin kuin minullakin joidenki yhteistyö kumppaneiden välillä kuten tuottajan yms.Bändini Nevada on ollut aina jutuissa mukana ja tukenut minua ratkaisuissani joten sen puolestakin on hyvä nyt pienen tauon jälkeen jatkaa keikkailua Nevada-Orkesterini kanssa. Nyt taas olen pienet erimielisyydet selvitellyt ja uutta musiikkiakin ollaan virittelemässä tuottajani kanssa,kun vain sopimukset ja aikataulut saadaan kohdilleen ja lyötyä lukkoon, kuin myös lavoillekin päästään varmasti jo toivonmukaan ensivuoden puolella 2010 jollei jo aiemminki. Niin ja soitellaampahan "Velikulta", jos töiltäs siis ehdit.......?!


      • Humpalle!
        Tanssin ystävä kirjoitti:

        Siis virheitä varmasti tekee jokainen ja luulenpa että kyse on keskustelussa siitä, kun taukoa on ollut ja uutta musiikkia ei nyt ole ihan viimeaikoina ilmestynyt, niin Markusta vain halutaan nähdä keikoilla ja kuulla taas uutta ohjelmistoa ja siksi se "Ryhdistäytyminen" ja"Virheiden teko" joka siis mielestäni on kuulunut olla lainausmerkeissä tämän aiemmankin viestin yhteydessä.En todellakaan ole kuullut mistään alkoon liittyvästä, ja kun vielä Markusta tuntien en sen usko pitävän paikkaansa, joskin eihän kukaan niin ole väittänytkään!

        Heissan! Odotan innolla Markus Huitsin paluuta.Olen kuullut luotettavalta taholta,että paluuta on Nevadan pojat tekemässä ja uutta musiikkiakin olisi tulossa!!! Olen jo radiostakin kuullut Markuksen uutta musiikkia kuten ET MENNÄ SAA ja on muuten hieno tanssikappale.


      • Sydämensä menettänyt
        Fani.............. kirjoitti:

        Kyllä se Markus sieltä tulee kun annetaan kaverin levähtää vähän.Olkaa fanit
        aktiivisia ,virityksiä on suunnitteilla!

        Olen kaihoisasti kuunellut levyäsi ja kaipaillut että saisin tulla livenä katsomaan ja kuuntelemaan sinua.Toivottavasti keikkakalenteriin löytyy tilaa myös tänne pohjoisemmaksi, Ouluun.


      • Paula J.
        "Jaska" Markus Huitsi kirjoitti:

        Kiitti broidi viestistäsi! Niin kyllähän sitä tosiaankin aina tässä musiikki bisneksessä menee välillä napit vastakkain ja niin kuin minullakin joidenki yhteistyö kumppaneiden välillä kuten tuottajan yms.Bändini Nevada on ollut aina jutuissa mukana ja tukenut minua ratkaisuissani joten sen puolestakin on hyvä nyt pienen tauon jälkeen jatkaa keikkailua Nevada-Orkesterini kanssa. Nyt taas olen pienet erimielisyydet selvitellyt ja uutta musiikkiakin ollaan virittelemässä tuottajani kanssa,kun vain sopimukset ja aikataulut saadaan kohdilleen ja lyötyä lukkoon, kuin myös lavoillekin päästään varmasti jo toivonmukaan ensivuoden puolella 2010 jollei jo aiemminki. Niin ja soitellaampahan "Velikulta", jos töiltäs siis ehdit.......?!

        Olen etsinyt "Markus Huitsi" albumia lähes paniikissa. Tämä on sellainen levy, jonka haluaisin ehdottomasti ostaa itselleni. Voitko tai voiko kukaan antaa minkäälaista vinkkiä, mistä tämän albumin saisin ostaa?
        Kovasti odottelemme (siis minä ja puolisoni) että Markus palaa keikoille. Koskahan odotuksemme palkitaan? Takana on itsellänikin rankka vuosi tai oikeastaan kaksikin. Tähän aikaan mahtuu menetyksiä, perheenjäsenten vakavia sairauksia yms. Kaikesta on kuitenkin selvitty. Olisi kuitenkin ihanaa päästä joskus rentoutumaan hyvän tanssimusiikin pariin, siksi odotamme Markusta takaisin keikoille. Pientä lievitystä tähän tuskaan toisi tämä etsimäni albumin löytyminen...


      • Kepat
        Paula J. kirjoitti:

        Olen etsinyt "Markus Huitsi" albumia lähes paniikissa. Tämä on sellainen levy, jonka haluaisin ehdottomasti ostaa itselleni. Voitko tai voiko kukaan antaa minkäälaista vinkkiä, mistä tämän albumin saisin ostaa?
        Kovasti odottelemme (siis minä ja puolisoni) että Markus palaa keikoille. Koskahan odotuksemme palkitaan? Takana on itsellänikin rankka vuosi tai oikeastaan kaksikin. Tähän aikaan mahtuu menetyksiä, perheenjäsenten vakavia sairauksia yms. Kaikesta on kuitenkin selvitty. Olisi kuitenkin ihanaa päästä joskus rentoutumaan hyvän tanssimusiikin pariin, siksi odotamme Markusta takaisin keikoille. Pientä lievitystä tähän tuskaan toisi tämä etsimäni albumin löytyminen...

        Levyn saat hintaan 19.00€( uusi) sis. postikulut, laita meiliosoite, niin otan yhteyttä


      • Paula J.
        Kepat kirjoitti:

        Levyn saat hintaan 19.00€( uusi) sis. postikulut, laita meiliosoite, niin otan yhteyttä

        Meilaa osoitteeseen [email protected]. Kiitos!


      • Viedeokuvaaja
        "Jaska" Markus Huitsi kirjoitti:

        Kiitti broidi viestistäsi! Niin kyllähän sitä tosiaankin aina tässä musiikki bisneksessä menee välillä napit vastakkain ja niin kuin minullakin joidenki yhteistyö kumppaneiden välillä kuten tuottajan yms.Bändini Nevada on ollut aina jutuissa mukana ja tukenut minua ratkaisuissani joten sen puolestakin on hyvä nyt pienen tauon jälkeen jatkaa keikkailua Nevada-Orkesterini kanssa. Nyt taas olen pienet erimielisyydet selvitellyt ja uutta musiikkiakin ollaan virittelemässä tuottajani kanssa,kun vain sopimukset ja aikataulut saadaan kohdilleen ja lyötyä lukkoon, kuin myös lavoillekin päästään varmasti jo toivonmukaan ensivuoden puolella 2010 jollei jo aiemminki. Niin ja soitellaampahan "Velikulta", jos töiltäs siis ehdit.......?!

        Olit varmaan, noin 25 vuotta sitten Vehniällä " Himmassa " laulukilpailussa,
        lauloit ainakin, kappaleen " Mun pieni ystäväin ", olit silloin noin 15 - 16 vuotias
        ja Spiikkeri esitteli sinut, nuorin esiintyjä Hankasalmelta Markus Huitsi, onko tieto oikea.?


      • Anonyymi
        Humpalle! kirjoitti:

        Heissan! Odotan innolla Markus Huitsin paluuta.Olen kuullut luotettavalta taholta,että paluuta on Nevadan pojat tekemässä ja uutta musiikkiakin olisi tulossa!!! Olen jo radiostakin kuullut Markuksen uutta musiikkia kuten ET MENNÄ SAA ja on muuten hieno tanssikappale.

        pitkään saat odotella, huitsi istuu elinkautista.


    • Nevadan menu

      Löytysiköhän Huitsin Nevadasta?

    • DowneyJunior

      Kyllä on alkon kanssa ongelmaa ja paljon muitakin ongelmia. Jos olisi yhtään suurempi julkkis ilmoittaisin seiskan juorupalstalle

      • mansen taikkuli

        Hanki OMA elämä, mitä luulet ilkeilyllä saavuttavasi. Kukahan ilmottelis sun elämästä "seiskoille" Markus vai? tuskin alentuis sun tasolle. Markuksella on mahtava ääni ja osaa käyttää sitä muiden ILOKSI,mitä sinulla on muiden iloksi. Huolet,murheet ja ongelmat tarvii aikaa selviytyä ja ihminen (jopa sinäkin) jolla näitä on tarvitsee aikaa,ystäviä ja TUKEA ei suinkaan tuon tapaista alas painamista. Sinun täytyy ryhdistäytyä ja rehdistäytyä.


      • Oulun tyttö
        mansen taikkuli kirjoitti:

        Hanki OMA elämä, mitä luulet ilkeilyllä saavuttavasi. Kukahan ilmottelis sun elämästä "seiskoille" Markus vai? tuskin alentuis sun tasolle. Markuksella on mahtava ääni ja osaa käyttää sitä muiden ILOKSI,mitä sinulla on muiden iloksi. Huolet,murheet ja ongelmat tarvii aikaa selviytyä ja ihminen (jopa sinäkin) jolla näitä on tarvitsee aikaa,ystäviä ja TUKEA ei suinkaan tuon tapaista alas painamista. Sinun täytyy ryhdistäytyä ja rehdistäytyä.

        Radio Pookissa soi eilen Markuksen hieno kappale. En ole sitä aikaisemmin kuullut, joten onko Markus tehnyt uuden levyn. Oli aivan huikea kappale ja Markuksen ääni aivan ihana. Toivottavasti tulee lisää uusia kappaleita iloksemme.


      • DowneyJunior
        mansen taikkuli kirjoitti:

        Hanki OMA elämä, mitä luulet ilkeilyllä saavuttavasi. Kukahan ilmottelis sun elämästä "seiskoille" Markus vai? tuskin alentuis sun tasolle. Markuksella on mahtava ääni ja osaa käyttää sitä muiden ILOKSI,mitä sinulla on muiden iloksi. Huolet,murheet ja ongelmat tarvii aikaa selviytyä ja ihminen (jopa sinäkin) jolla näitä on tarvitsee aikaa,ystäviä ja TUKEA ei suinkaan tuon tapaista alas painamista. Sinun täytyy ryhdistäytyä ja rehdistäytyä.

        No niin, mitäs minä sanoin 5v sitten, että on paljon ongelmia. Ei tarvinut edes ilmoittaa mitään skuuppia juorulehdille, koska näky Markus osaavan hoitaa sen ihan itse. Mansen taikkuli- vieläkö meinaat, että Markus ei alentuisi mun tasolle 😂


    • Kiinnostaaa

      Kuka tämä herra oikein on? Tangoprinssi? Tai jotain? Seuraan (iskelmä)musiikkia, enkä ole koskaan ennen törmännyt häneen, kuin täällä.

      • Huitsi

        Tämä herra on iskelmäprinssi ja lavatähti prinssi :D Levyttänyt olen vuodesta 2000 lähtien useamman singlen sekä pitkäsoittoalbumin lisäksi kokoelmalla laulan myös. Gospel musiikin puolella olen tehnyt 3 albumia ja uutta on tekeillä toivottavasti toteutuu pian :D Terveisin Markus Huitsi


      • Elinkautinen.odottaa

        Murhaaja sinä olet ja saat elinkautisen. Linnassa on aikaa lauleskella, siellä ei yleisö mihinkään karkaa. Kun pääset vankilasta olet jo vanha ukko.


    • Varmatieto

      Ei tuu Markus vuosikausiin tekemään levyjä :-)

      • Fkks

        No toivottavasti ei.


      • Vielävarmempitieto

        SADISTIi HIRVIÖ tulee saamaan palkkansa


      • Hoitohenkilökunta

        Oletko ihan kunnossa?


      • xxxcccc
        Vielävarmempitieto kirjoitti:

        SADISTIi HIRVIÖ tulee saamaan palkkansa

        Oliko tää se ikävä tapaus Lahdessa?


      • NäinTulkitsen

        Jep


      • Jukkula
        xxxcccc kirjoitti:

        Oliko tää se ikävä tapaus Lahdessa?

        "Ikävä tapaus". Siinäpä sitä vähättelyn huippu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe