Miten isken ihastukseni?

blondi93

Olen ihastunut samanikäiseen rinnakkaisluokallani olevaan TODELLA hiljaiseen ja komeaan poikaan. Miten saisin hänet iskettyä ennen kuin kesäloma alkaa? Olemme yhdessä samassa aineessa. Poika on todella hiljainen ja yksinäinen, ja itsekkin olen aika hiljainen, joten tämä nyt on vähän vaikeaa... :S Silti olen aivan hulluna häneen! Kiitti avusta. :)

53

5340

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

      Me vaan rohkeesti viereen ja puhu niitä näitä.
      Pienestä ne hyvät suhteet lähtee :)

      • blondi93

        En uskalla varmaankaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin... Maineeni nyt on mikä on (ei minulla mitään jakorasian mainetta ole mutta... Eikä poika huonosta maineestani varmaankaan kauheasti tiedä) enkä ole erityisen kauniskaan. Tai no ihan ok, mutta vähän pyöreä (163/n.52)... Olisiko raukkamaista urkkia jostain pojan puhelinnumero selville ja lähettää tesktari kesälomalla? Olen tosi ujo näissä rakkausjutuissa varsinkin. :/ Kiitos avusta kuitenkin.


      • yksvaann
        blondi93 kirjoitti:

        En uskalla varmaankaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin... Maineeni nyt on mikä on (ei minulla mitään jakorasian mainetta ole mutta... Eikä poika huonosta maineestani varmaankaan kauheasti tiedä) enkä ole erityisen kauniskaan. Tai no ihan ok, mutta vähän pyöreä (163/n.52)... Olisiko raukkamaista urkkia jostain pojan puhelinnumero selville ja lähettää tesktari kesälomalla? Olen tosi ujo näissä rakkausjutuissa varsinkin. :/ Kiitos avusta kuitenkin.

        Semmosta pientä keskusteluu aina välillä ja sit kysyt puhelinnumeroo ja vaik mesee ja siit se sit lähtee.

        Kyl mä ymmärrän et ujous on siin mut semmonen pieni ujous on vaan hyvästä.

        Kyllä se siitä sit lähtee :)


      • Tähän väliin pakko sanoa..
        blondi93 kirjoitti:

        En uskalla varmaankaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin... Maineeni nyt on mikä on (ei minulla mitään jakorasian mainetta ole mutta... Eikä poika huonosta maineestani varmaankaan kauheasti tiedä) enkä ole erityisen kauniskaan. Tai no ihan ok, mutta vähän pyöreä (163/n.52)... Olisiko raukkamaista urkkia jostain pojan puhelinnumero selville ja lähettää tesktari kesälomalla? Olen tosi ujo näissä rakkausjutuissa varsinkin. :/ Kiitos avusta kuitenkin.

        Sitä vaan, et älä luule että oot pyöree, koska et ole. Et voi olla. Oot ihan normaali, et pyöreä. Itse olen suunnilleen saman pituinen ja kokoinen ja meidän painoiset ei ole.

        Älyttömät nämä nykyajan paino jutut. Tavallinenkin ja tavallisen kokoinen ihminen on PYÖREÄ. Nykyään ei edes tiedetä mikä on pyöreä kun laihatkin ovat pyöreitä.. Ja kaikki ovat nykypäivänä muka rumia.. Meijän maailma on sairas.

        Ja sitten, kun olette molemmat hiljaisia.. Niin mene siihen viereen istumaan ja sano moi kun menet siihen. Ei sun tarttee mihinkään suuriin suorituksiin, kysyt vaan jtn arkipäivästä siltä, esim. anteeks mut voiks sä auttaa vähän tässä jutussa x. Ihan vaan arkipäivästä. Tai, hei mä unohdin mun kynät kotiin, voisiks sä lainata?
        -Pidä yksinkertasena ja tee tuttavuutta ehkä hitaasti, mutta varmasti. Mut muista pitää tavallaan vähän yllä siihen kontaktia. Siitä se lähtee. Seuraavaks voit vaikka kysyä jotain muuta, tai kehua jtn. (Ei hätää,tuskin liian suoraa "iskemistä" että se tajuis heti että oot siitä kiinnostunu, jos sitä pelkäät.) Sitten kun teillä on joku viimenen tunti viimestään yhessä, niin kysyt siltä ihan rennosti ja varmana et "hei, muute, lähtisiks joskus kahville?"
        -Puhelin jutusta.. Nojoo, mut se on jotenki loogisempaa jos kysyis livenä. Mut jos ei MITÄÄN muuta mahollisuutta ole, niin, no siitä vaan..

        Take it easy. Mut älä anna ajan mennä hukkaan. Ota vaa niskasta ittees kiinni.


      • dfghdfghdfgh
        Tähän väliin pakko sanoa.. kirjoitti:

        Sitä vaan, et älä luule että oot pyöree, koska et ole. Et voi olla. Oot ihan normaali, et pyöreä. Itse olen suunnilleen saman pituinen ja kokoinen ja meidän painoiset ei ole.

        Älyttömät nämä nykyajan paino jutut. Tavallinenkin ja tavallisen kokoinen ihminen on PYÖREÄ. Nykyään ei edes tiedetä mikä on pyöreä kun laihatkin ovat pyöreitä.. Ja kaikki ovat nykypäivänä muka rumia.. Meijän maailma on sairas.

        Ja sitten, kun olette molemmat hiljaisia.. Niin mene siihen viereen istumaan ja sano moi kun menet siihen. Ei sun tarttee mihinkään suuriin suorituksiin, kysyt vaan jtn arkipäivästä siltä, esim. anteeks mut voiks sä auttaa vähän tässä jutussa x. Ihan vaan arkipäivästä. Tai, hei mä unohdin mun kynät kotiin, voisiks sä lainata?
        -Pidä yksinkertasena ja tee tuttavuutta ehkä hitaasti, mutta varmasti. Mut muista pitää tavallaan vähän yllä siihen kontaktia. Siitä se lähtee. Seuraavaks voit vaikka kysyä jotain muuta, tai kehua jtn. (Ei hätää,tuskin liian suoraa "iskemistä" että se tajuis heti että oot siitä kiinnostunu, jos sitä pelkäät.) Sitten kun teillä on joku viimenen tunti viimestään yhessä, niin kysyt siltä ihan rennosti ja varmana et "hei, muute, lähtisiks joskus kahville?"
        -Puhelin jutusta.. Nojoo, mut se on jotenki loogisempaa jos kysyis livenä. Mut jos ei MITÄÄN muuta mahollisuutta ole, niin, no siitä vaan..

        Take it easy. Mut älä anna ajan mennä hukkaan. Ota vaa niskasta ittees kiinni.

        Aloittaja ei ainakaan painonsa puolesta ole liian "lihava", mutta ruumiinrakenne ei ole aina painosta johtuva asia...


      • hanabi
        blondi93 kirjoitti:

        En uskalla varmaankaan, niin tyhmältä kun se kuulostaakin... Maineeni nyt on mikä on (ei minulla mitään jakorasian mainetta ole mutta... Eikä poika huonosta maineestani varmaankaan kauheasti tiedä) enkä ole erityisen kauniskaan. Tai no ihan ok, mutta vähän pyöreä (163/n.52)... Olisiko raukkamaista urkkia jostain pojan puhelinnumero selville ja lähettää tesktari kesälomalla? Olen tosi ujo näissä rakkausjutuissa varsinkin. :/ Kiitos avusta kuitenkin.

        jos teillä kummallaki on facebook niin voit vaikka kysyä sitä hänen sivuaa sielä ja pyytää kaveriksi ja puhua sitten keskustelussa siittä se lähtee ja ehkä jonain päivänä ku puhutte keskustelussa silloin voit sanoa tunteesi se on helponpaa kuin sano se hänelle ääneen. ja ehkä joskus hän tulee puhumaan sinulle AIVAN ÄÄNEEN! ;)


    • heegg

      hei...mäki oon 93 syntynyt mutta blondi en oo.
      olet siis ujo se oli munki ongelma ennen... mut nykyään olen kunnon sähläri.oot vaan oma ihana itsesi ja koitat olla niiin rentona tämän pojan seurassa että hänkin lakkaa jännittämästä.se ei oo helppoa välttämättä mutta siun kannattaa hakeutua rohkeutta vaativiin tilanteisiin niin lakkaat jännittämästä pikkujuttuja...en mä sitä meinaa että pojan lähestyminen ois pikkujuttu mutta kun saat rohkeutta lisää niin et enää jännitä turhia mutta koita sitkeästi voittaa pelkosi se toimii kyllä aikanaan .älä vaan istu paikallas hiljaa vaan sekaannu kaikkeen se vaatii rohkeutta mutta tää kyllä tepsi munkin kohall ennen olin niin ujo etten kunnolla uskaltanu nousta ylös istumaltani tuolilta kuska olin siis niin ujo mut en onneksi enää monet sanovat että nykyään olen rohkein ihminen ketä he tuntevat.mut siihen pojan lähestymiseen vielä sellanen vinkki että mieti miten sinä haluaisit tulla isketyksi ja muista vielä ettei pojissa oo mitään sen pelottavampaa ku tytöissäkään ne on ihan samanlaisia kuin tytöt ...paitsi että ne on poikia!!!!

      • janiiiiiiii

        jaaa että sitä ollaan noin ujoja koita vähä rentoutuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!


    • blondi93

      En nää poikaa koulussa juurikaan, mitä kuin ohimennen, muuta kuin tortai-aamuisin kahdeksasta kymmeneen. Hitto, tänä torstaina on viimeiset tunnit tälle kasiluokalle. :( Pojalla ei vaikuta olevaan ketään sydänystävää, tai hyviä ystäviä, hän menee muiden mukana ja näyttää aina niin yksinäiseltä ja ulkopuoliselta... :/ Yritin tänäänkin vähän hymyillä hänelle, ja tuntui, että hän vähän niinkuin huomasi hymyni ja katsoi minua... :) Tostaina pistän kyllä parastani yhteisillä tunneillamme, koska taidan olla jopa rakastunut häneen..

      • ujomyös

        Anna mennä vaan, Niin ei sitten tarvitse koko kesää miettiä, että mitähän olisi tapahtunut, jos olisi mennyt juttelemaan pojalle.

        Älä jätä tekemättä. Muutoin mietit kuitenkin asiaa...


    • Synkopoppi

      Moi!

      Ihan aluksi mainittakoon, että minä en ole ikinä iskenyt ketään, joten oheinen vastaukseni perustuu pelkkään kirjaviisauteen ja loogiseen päättelyyn. Nyt itse asiaan.

      Peruskoulua on enää viikko jäljellä. Siinä ajassa voi olla vaikea iskeä ketään, joten suosittelisin, että vaihtaisit yhteystiedot tämän pojan kanssa, ja sopisitte sitten myöhemmin mahdollisesti tapaamisen jos siltä tuntuu. Jos esim. meseosoitetta ei uskalla pyytää, niin voihan esim. takin taskuun, reppuun tai käteen sujauttaa lapun, jossa pyytää osoitetta.

      Kun olet ne yhteystiedot saanut, sen jälkeen kaikki riippuu uskoakseni suurimmaksi osaksi sinusta itsestäsi ja siitä, miten tämä poika sinuun suhtautuu ja toisinpäin. Joka tapauksessa onnea yritykselle!

      - Synkopoppi

      • blondi93

        Kiitos vastauksista, etenkin tämä viimeisin Synkopopin vastaus oli hyvä. :D Olen itseasiassa miettinyt tuota lapun taskuun sujauttamista tms tapaa saada hänen meseosoitteensa/puhelinnumeronsa... Voi, olisin niin onnellinen jo tällä hiirulaisella olisi rohkeutta tehdä se. Turha sitten toisaalta itkeä, jos ei ole yhtään edes yrittänyt eikä poika huomaa... Kerron heti, kun "etenen" pojan suhteen! :)


      • blondi93
        blondi93 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista, etenkin tämä viimeisin Synkopopin vastaus oli hyvä. :D Olen itseasiassa miettinyt tuota lapun taskuun sujauttamista tms tapaa saada hänen meseosoitteensa/puhelinnumeronsa... Voi, olisin niin onnellinen jo tällä hiirulaisella olisi rohkeutta tehdä se. Turha sitten toisaalta itkeä, jos ei ole yhtään edes yrittänyt eikä poika huomaa... Kerron heti, kun "etenen" pojan suhteen! :)

        Tuota, en sitten, kuten pelkäsinkin, uskaltanut sujauttaa sitä valmiiksi kirjoittamaani lappua jossa oli mm. mun meseosoite, sen pojan takintaskuun. Ei tullut kovin hyvää tilaisuuttakaan siihen, eikä poika kiinnittänyt muhun minkäänlaista huomiota vaikka vahtasin sitä tunnilla koko ajan niin että kuola varmaan valu.. Haistelin kyllä vähän sen takkia, niin oudolta kun se kuulostaakin, koska halusin saada selville, tupakoiko se. Ikävä kyllä, takki haisi tupakansavulle... ;( Pitäskö vaihtaa kakkosihastukseen, musikaaliseen ja rohkeampaan Teemuun (nimi muutettu)? Vai pitäiskö sittenkään ihan vielä heittää kirvestä kaivoon tämän ujon pojan kanssa?


      • läskimatti
        blondi93 kirjoitti:

        Tuota, en sitten, kuten pelkäsinkin, uskaltanut sujauttaa sitä valmiiksi kirjoittamaani lappua jossa oli mm. mun meseosoite, sen pojan takintaskuun. Ei tullut kovin hyvää tilaisuuttakaan siihen, eikä poika kiinnittänyt muhun minkäänlaista huomiota vaikka vahtasin sitä tunnilla koko ajan niin että kuola varmaan valu.. Haistelin kyllä vähän sen takkia, niin oudolta kun se kuulostaakin, koska halusin saada selville, tupakoiko se. Ikävä kyllä, takki haisi tupakansavulle... ;( Pitäskö vaihtaa kakkosihastukseen, musikaaliseen ja rohkeampaan Teemuun (nimi muutettu)? Vai pitäiskö sittenkään ihan vielä heittää kirvestä kaivoon tämän ujon pojan kanssa?

        että hankit ensin huomiota poikaan. ensin otat moottorisahan ja sahaat oman jalkasi sillä irti. luulisi ainakin huomiota saavan


      • Turska93
        blondi93 kirjoitti:

        Tuota, en sitten, kuten pelkäsinkin, uskaltanut sujauttaa sitä valmiiksi kirjoittamaani lappua jossa oli mm. mun meseosoite, sen pojan takintaskuun. Ei tullut kovin hyvää tilaisuuttakaan siihen, eikä poika kiinnittänyt muhun minkäänlaista huomiota vaikka vahtasin sitä tunnilla koko ajan niin että kuola varmaan valu.. Haistelin kyllä vähän sen takkia, niin oudolta kun se kuulostaakin, koska halusin saada selville, tupakoiko se. Ikävä kyllä, takki haisi tupakansavulle... ;( Pitäskö vaihtaa kakkosihastukseen, musikaaliseen ja rohkeampaan Teemuun (nimi muutettu)? Vai pitäiskö sittenkään ihan vielä heittää kirvestä kaivoon tämän ujon pojan kanssa?

        Tupakan savun voi selittää myös sillä, että se on uusi takki. Esim. minä sain isäni vanhan paidan joka haisi ainakin puoli kuukautta tupakalle. Jos se on vanha takki, niin ei voi mitään, ihastuksesi polttaa tupakkaa. Itse en paljon välitä jos tyttöystäväni polttaisi tupakkaa, paitsi että suudellessa voi maistua pahalle. Tupakka myös aiheuttaa ryppyjä eli jos siitä tuleekin rakkaustarina, voi olla että kun olet 30v niin poikaystäväsi voi näyttää 50 vuotiaalta^^. Itse ihmettelen miten tytöt ihastuvat hiljaisiin poikiin. Kaikki näyttävät jatkuvasti läähättävän kaikkein komeimpien ja menevimpien perään :(. Itse olen aika lailla hiljainen (mitä nyt kaveriporukassa joskus juttelen) mutta komea en omasta mielestäni ole ja haukuttukin on ''läskifinniksi'' X(. Mitä tulee pyöreyteen, niin pieni maha on vain seksikästä^^, vaikkakaan sen ei saa antaa kasvaa liian isoksi. Luikut näyttävät vain anorektikoilta.


      • blondi93
        Turska93 kirjoitti:

        Tupakan savun voi selittää myös sillä, että se on uusi takki. Esim. minä sain isäni vanhan paidan joka haisi ainakin puoli kuukautta tupakalle. Jos se on vanha takki, niin ei voi mitään, ihastuksesi polttaa tupakkaa. Itse en paljon välitä jos tyttöystäväni polttaisi tupakkaa, paitsi että suudellessa voi maistua pahalle. Tupakka myös aiheuttaa ryppyjä eli jos siitä tuleekin rakkaustarina, voi olla että kun olet 30v niin poikaystäväsi voi näyttää 50 vuotiaalta^^. Itse ihmettelen miten tytöt ihastuvat hiljaisiin poikiin. Kaikki näyttävät jatkuvasti läähättävän kaikkein komeimpien ja menevimpien perään :(. Itse olen aika lailla hiljainen (mitä nyt kaveriporukassa joskus juttelen) mutta komea en omasta mielestäni ole ja haukuttukin on ''läskifinniksi'' X(. Mitä tulee pyöreyteen, niin pieni maha on vain seksikästä^^, vaikkakaan sen ei saa antaa kasvaa liian isoksi. Luikut näyttävät vain anorektikoilta.

        Kiitos vastauksista. :D En ole enää tuohon hiljaiseen poikaan juurikaan ihastunut, vaan erääseen toiseen poikaan, oikeastaan pariin, jotka ovat luonteeltaan rohkeampia ja iloisempia.. ;)


    • poika543

      kannattaisko 11 vuotiaana yrittää

      • vanessa 69

        ei kannata, oot vast pikkupupu. ei sillä että 12 vee ois yhtää kypsempi...


      • jfbbvbhghng

        11 veen romanssi loppuu lyhyeen. kuhan varotin, mulla kokemusta...


      • dingo austraaliassa

        olin 9 kun rakastuin mun nykyseen mieheen .
        oon 27 .


    • poika654

      blondi93 minkä ikäinen oot mä oon 11v ja oon laittanu kirjelappusia hänelle koulussa

      • poika 543

        blondi93 minkä ikäinen oot mä oon 11v ja oon laittanu kirjelappusia hänelle koulussa

        mä oon sama ihminen kun tossa edellisessä
        niin mä oon laittanu kirjeitä mun ihastuksien kohteelle


      • "janne 12v"
        poika 543 kirjoitti:

        blondi93 minkä ikäinen oot mä oon 11v ja oon laittanu kirjelappusia hänelle koulussa

        mä oon sama ihminen kun tossa edellisessä
        niin mä oon laittanu kirjeitä mun ihastuksien kohteelle

        pikkurölli


      • EIIIIIIIIIIIIIIIIIII
        "janne 12v" kirjoitti:

        pikkurölli

        SIKAHYVÄ


    • jensuuuuuuuuuuuuuuuu

      et usko mul on sama asia mut se on vaa meijjän luokal se on sairaan hyvän näköne tarttee ekspertin et voi neuvvoo miten isken sen

    • HAHHAHAHAHA::DDDDD

      Hihihihiii, muistan kun luin tän silloin, kun tää ilmestyi eli 19.-20.5.2008 :D:D:D Meikäpoika käy yhä vielä suomi24 vaikka taukojakin on aika usein :D:D

    • 3+1

      tyypit vastaa edelleen tälläiseen 2v vanhaan viestiin? Ei vittu :D

    • brunette93

      Haha satuin huomaamaan tän mun vanhan viestin (aloitin tän ketjun siis tuollon 19.5.2008) täällä ja ajattelin nyt vaan kertoa etten koskaan uskaltanu kertoa sille mun tunteista eikä meistä ikinä tullu mitään.. En oo kyseistä poikaa tainut edes nähdä peruskoulun päätyttyä. No sen jälkeen on ollu useamman pojan kans vähän juttua ja lukioon mentyäni oon kovasti tullu rohkeemmaks ja suositummaksin (: Nyt on aivan muut jätkät mielessä mutta tää viesti pysyy varmaan vielä pitkään täällä suomi24:n uumenissa^^

    • täälkans!

      melkein kaikki "suositut" omassa koulussani eivät ole mitään luurankoja, vaan pientä pömppömahaa löytyy kaikilta tytöiltä..melkein

    • :(

      olispa tääläki niin kun teil, täälkans! ;((

      ite oon 162/60 ;((

      juu, huomasin eka viesti vuon 2008 :''D
      ja vika 2010, mut so what? :''F

    • janina1

      niin oon niin lätkässä yhten poikaan meidä luokas me lähetelään kirjeitäki.

    • 1315161778

      oikee suora toimii aina

    • ryppyjä rakkaudessa

      hei kaikki :D

    • pooooooooooooika18

      Numeron saa helpoiten eniron sivuilta, henkilöt kohdasta kun kirjoitat hänen nimensä siihen.

    • Hymytyttö pulassa

      Mullakin on vähän samantapainen ongelma kuin blondi93 on(tai oli).

      Se poika on kasilla ja viistoista, itse olen seiskalla ja pari kuukautta päälle neljätoista. Molemmat tultiin tänä vuonna kouluun, mutta nyt taitaa jo olla myöhästä aloittaa keskustelua sanomalla "Tuliks säkin muuten tänä vuonna tänne?" tmv... Oon koittanu sitä ns. katseella flirttailua, mutta kun se on niin usein kaveriporukassa, ja aina kun saan sen katsomaan muhun, sen kavereista joku kääntää huomion taas pois -kerran ehdein väläyttää hymyn, mut en oo varma huomasko se sitä. :/ Oon ihan hirveen vihainen itselleni, koska tänään aamulla se istu yksin yhdellä penkillä ainakin vartin, mut aloin jännittää hirveesti, enkä sit enää viittiny mennä, kun se ehti siitä jo lähteekkin. Nyt ajattelin, että voisin ehkä kevätjuhlassa jossain vaiheessa jutteleen sille ja kysyy sen puhelinnumeroo tai jotain... Mutta siinä on valitettavasti yks ongelma: MITEN MÄ SEN TEKISIN? Miten yleensäkkin saa silleen tavallaan 'rivien välistä' kerrottua, et tykkää?
      En oo mikään maailman ihmeellisin, nauran ja hymyilen paljon(rakastan sen pojan hymyä ja naurua, btw), mutta välillä en oo oikein varma ulkonäöstäni, koska muut meidän luokan tytöt on jotain 34kl ja mä oon 165cm ja 62kl. En pukeudu legginsseihin ja toppeihin, vaan silleen, miten tuntuu mukavalta, mutta meen jotenkin muodin mukana. Vaikee selittää, ja tuskin sillä nyt niin hirveesti merkitystä on -ajattelin vaan, että tykkääkö pojat sitten enemmän siitä, jos pukeutuu avonaisiin toppeihin, vai onko sillä tyylillä sitten hirveästi merkitystä?

      Jos mäkin saisin joitakin vinkkejä, niin kiva olis -en nimittäin halua elää kesää miettien, että ehkä mulla olis voinu olla hauskaa, jos olisin jaksanu koittaa enemmän.

    • jukurtti

      Mulla on samantapainen onkkelma, paitsi tunnen tämän jätkän aika hyvin. Meidän vanhemmat ovat hyviä kamuja ja meijän pikkuveljet on kans kamui. Mulla on usein tän jätkän kaa kivaa ja me nauretaa aika paljon, tosin nähää aika harvoin. Ollaan käyty yhes (mun perhe ja niien perhe) vähän kaikkial esin ulkomail... Mut en vaa saa sanaa suusta!!!!! en tiiä onks se varattu vai ei. Oisko jollain joku vinkki mil vois "testata" tykkäks se must?? jos kysyn ja vastaus on kielteinen, voi jatkossa olla aika vaikee toimia yhessä, ku se tietää mun tunteet...

    • pakkoruotsi

      Jos olette ujoja, kuten itse olen ja olin varsinkin ennen, kannattaa kokeilla erilaisia järjettömältäkin ja pelottavilta tuntuvia asioita, kuten lähestyä tuntemattomia ja aloittaa keskusteluja tyhjästä ihmisten kanssa joita et ole koskaan ennen tavannut. Itseluottamus kasvaa huimasti ja asiat tuntuvat helpommilta. Omalla kohdallani tämä lähti mukavuusalueelta poistumisharjoituksena eräällä draamakurssilla enkä ole katunut hetkeäkään. Suosittelen varsinkin ujoille, mitään siinä ei ainakaan menetä. :)

    • tänks !!!!!!!!

      kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitos rohkaisusta!!!! :D Pitääkin kokeilla!!

    • kuuuuses

      Onko poika yleensä kuses jos se pyytää tyylii fb hen ja nauraa jutuilleni

    • NYT VÄLÄHTI

      POLTA RÖÖKIÄ SEN NENÄN EDESSÄ SE HURMAANTUU 100%

      • JOO EI

        Joo ei oo tapan poltella. hyi helvetti.


    • 345345
      • DJ

        Kiitos vinkistä :D:D:D:D


    • Sinkku 4ever<3333

      Mä taas tykkään yhes rinnakkaisluokkalaisest pojast kans. Mu ulkonäkö ei oo mikää ehana (ylipaino, akne etc..) joten mul o vähä ongelmii. Oon musanvalinnaises sen kaa ja soitellaa joskus siel yhes mut en oo paljoo puhunu sille. Välil vaa jt jutellu. Uskallan mennä puhumaa sille (oon aika sosiaaline, et pystyn puhumaa kaikille vastaantulijoille esim) et se ei oo siitä kiinni mut en oikee tiiä mis puhuisin sille. Se o aina semmoses kaveriporukas jost mä en tunne ketää (paitsi yhen joka kysy multa sitte että alanko olee sen kaa mut sit e alkanu) ja en oikee keksi puheenaiheit. Yritän aina sanoo sille jotai siel musantunnil ja välil soitetaa koulus välkil. En tiiä mite voisin näyttää sille et oisin kiinnostunu siit. Eli siis mun ongelma on tää iskemine. Yhen tyypin kaa oli säätöö ja sille flirttailin aika paljo ja kerran mentii kahestaa johonki puistoo mut ei siit sit syntyny mitää. Samoin mua häiritsee mun ulkonäkö. Minkä näkösist muijist pojat tykkää? Kuuntelen metallii, paidat o sellasii mis tapetaa tai bändipaitoi ja sit huulessa jölöttää koru ja hiukset o mustat...

      okei täst tuli vähä sekava enkä jaksa lukee menikö jokku sanat vääri tai jottai...

      Eli siis oon sosiaaline mut tavallaa en oo, koska en keksi "sen tietyn" kaa mitää puheenaihet (eikä se must puhu paljoo) Facebookis oon sen kaveri ja siel voisin jutella iha hyvi. Kerra mul oli oikeestaa sille asiaa mut sit se ei ollu fb ni kysyin asiast joltaki toiselt. Sit kans mietityttää et se o kaveri sen kaa joka kysy mult et alanko olee sen kaa. Jos se tykkää must vielki (mikä on aika epätodennäköst) ni vittinkö yrittää iskee sitä. Ja sit se toine jonka kans olin siel puistos ni siit ei oo kauhee pitkä aika, joku kesäloma vaa joten must vähä tuntuu et se tykkäis must vielki. En haluu loukata ketää jos näin asiat on mut ittelleni en voi mittää. Tykkään siitä - voi voi.

      Joo sekavaa mut kiitti vastauksist :DDD

    • irtoboxiihastus

      Ku oon koulus ni yks poika kattelee mua ja mä sitä se koko ajan hymyilee mulle ja mä sille sit takas ni onko se ihastunu muhun ku siltä tuntuu ihan niinku se yrittäis suudella mua tai jtn sen nimi on Akseli mut sanotaan Aksuks joten mitä teen ??

      • joensuuhuuuu

        onko se kaustiselta


    • totakai

      on

    • suicidevirgin

      toi ihastus kuulostaa sairaan söpöltä...
      Ja vähän samanlainen tilanne mulla. En osaa auttaa muutenku et rentoudu ja hymyile sille, ja mee juttelemaan.

    • kohta 14v poika

      oon ihastunu yhteen entisen luokan tyttöön asuu tossa melko lähellä ja se laitteli mulle facebookissa kaikkee hienoo ja kyseli kuulumisia yms. mutta nytky oltiin pari viikko juteltu siinä kaikkee ni se ei yhtäkkiä vastannut kaan ku laitoin sille "moi :)" ja se näki sen viestin nii'i että pitäiskö huolestua?

      • moii

        no ootkos menny ihan rohkeasti kasvotusten puhuu?


      • kohta 14v
        moii kirjoitti:

        no ootkos menny ihan rohkeasti kasvotusten puhuu?

        juu ei multa rohkeutta puutu mitenköhän sen sais iskettyä ku ei oo kouluakaan


    • HAHAHAHAHHHAHAHAHAAH

      UP, HAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAAAHAHAHA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe