PROACTIV SOLUTION TOIMII !

Kaunis Iho

Tästä ollaan keskusteltu niin paljon ja tuotetta on kyseenalaistettu. Ise päätin kokeilla sitä ihan vaan kaikkien ihmisten negatiivisen olettamuksen vuoksi.

Kun olin käyttänyt tuotetta viikon, pelästyin kun huomasin että naamani kukki kuin perunamaa! Meinasin jo palauttaa tuotteet, lähettää hirveän valituskirjeen ja vaatia rahojani takaisin. Mutta päätin vielä vähän uskoa siihen että syväpuhdistavat tuotteet tuovat ensin finnit pintaan ja sitten ne lähtevät.

Ja nyt sain herätä tähän päivään onnellisin mielin kun enää jäljellä on vain kaksi pikkufinniä. Olen käyttänyt tuotteita jo kolmisen viikkoa, ja yllätyinkin miten riittoisia ne ovat. Pienet purkit saattavat myös tehdä hieman huijatun olon, mutta Renewing Cleanseria tarvitsee laittaa vain pikkurillin kynnen kokoinen määrä, ja se riittää hyvin.
Purkit ovat vasta puolessa välissä. Tosin en ole ihan joka kerta käyttänyt kasvovettä ja rasvojakin käytin vain T-alueelle missä finnejä oli.

Kaverillani on atooppinen iho ja muuten tuote tehosi, paitsi poskien iho hieman kuivui. Halusin ehkäsitä tämän jo alkuvaiheessa joten käytin Decubalin kasvovoidetta (Apteekista) varmuuden vuoksi. Minulla on varmaan ollut viimeksi näin puhdas ja tasaisen värinen iho kun olin kolmannella luokalla! :D

Onko kellään samanlaisia kokemuksia? :)

29

13303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hyvää on myös

        Tv Shopin tuote-muistaakseni-Sheer Cover Mineral Foundation?


    • jumppaaja

      minulla Proactiv toimii myös, joskus kuivaa ihoa kovasti mutta öljytön kasteusvoide toimii hyvin kuivuneella iholla, minulla myös ensin kukki iho ja sitten se nopeasti muuttui todella hyväksi noin 3-4 viikon käytön jälkeen, olen tilannut lisää vaikka onhan se riittoisaa

    • aknefeis

      mä oon käyttänyt noita jo jostain heinäkuusta asti, eikä näy mitään tulosta vieläkään..
      iho melkeimpä tullu vaan pahemmaks.
      tilasin vielä uudestaan tuotesarjan varmistaakseni ettei se sitte varmasti toimikkaan kun niin lupaili. mutta enää en oo tilaamassa, ei toimi mun ihoon. iho täynnä isoja ja pieniä finnejä,naama kiiltää ja punottaa. kamalan näköstä.

      • Proactiv-käyttäjä

        Kyllähän se toimi.. puolitoista kuukautta. Ja siis tuo proactivhan pienentää ihohuokosia. No minulla kävi nyt näin että iho oli ihan hyvä pitkään ja sitten 24h sisällä koko alaleuka oli täynnä finnejä ja on ihan helvetin kipeä ja ärtynyt. Nyt en uskalla mennä ovesta ulos.


    • andien90

      hei.
      ite olen joutunut kärsimään finneistä ja näpyistä koko elämäni.
      olen kokeillut monia tuotteita, mutta eivät ole auttanut..
      nytkin naama kukkii.. minulla olisi häät ens vuoden puolella ja haluaisin näyttää paremmalta ja kauniilta häissäni.

      kysymys kuuluu: voisiko tuote tehota minunkin naamaan?

      ystävällisin terveisin andien90

      • miina71

        Käytin tuotteita 3-4kk ja ihoni oli pahempi kuin koskaan. Pinta oli kuiva ja kirvelevä ja finnejä pukkasi jatkuvasti. Menin kosmetologin ihonpuhdistukseen ja hän kysyi että, jos Proactive sarja olisi niin erinomainen eikö kaikki kosmetologit käyttäisi sitten sitä sarjaa. Asiaa kun mietin niin näinhän se on kyllä ammattilainen haluaa parhaita ihonhoitoaineita. Ostin häneltä Dermalogican tuotteita ja parin kuukauden käytön jälkeen ihoni parani. Nyt yli vuoden käytettyäni Dermalogicaa olen edelleen tosi tyytyväinen. Nyt jo tuttu kosmetologi määrittää aina sopivat tuotteet ihotyyppini mukaan kun menen ostoksille ja rahaa sekä hermoja on säästynyt kun ei tarvitse kokeilla kaikea mahdollista. Suosittelen Dermalogicaa ja kosmetologilla käyntiä.


      • facemapping
        miina71 kirjoitti:

        Käytin tuotteita 3-4kk ja ihoni oli pahempi kuin koskaan. Pinta oli kuiva ja kirvelevä ja finnejä pukkasi jatkuvasti. Menin kosmetologin ihonpuhdistukseen ja hän kysyi että, jos Proactive sarja olisi niin erinomainen eikö kaikki kosmetologit käyttäisi sitten sitä sarjaa. Asiaa kun mietin niin näinhän se on kyllä ammattilainen haluaa parhaita ihonhoitoaineita. Ostin häneltä Dermalogican tuotteita ja parin kuukauden käytön jälkeen ihoni parani. Nyt yli vuoden käytettyäni Dermalogicaa olen edelleen tosi tyytyväinen. Nyt jo tuttu kosmetologi määrittää aina sopivat tuotteet ihotyyppini mukaan kun menen ostoksille ja rahaa sekä hermoja on säästynyt kun ei tarvitse kokeilla kaikea mahdollista. Suosittelen Dermalogicaa ja kosmetologilla käyntiä.

        Kannattaako edes mennä kosmetologille asti? Ite sain ohjeet VerkkoKosmetologilta ja hyvin pelaa. Ja suositteli viel ne tuotteet jotka oli tarjouksessa, eikä alottanu kalleimmasta päästä!


      • tidiii

        Koita etikkaa iholle! se toimi mulla ihan sikahyvin se desinfioi ja pienentää ihohuokosia huomattavasti...ensiks se kirvelee vähän ja sillee. Mutt kerran viikossa tai useemmin jos iho ei ärsyynny liikaa nii tekee hyvää .! :) Tää oli jossaki ihotautilääkäri-ohjelmassa missä ne antoivat vinkkejä aknen hoitoon.
        Äläkä laimenna sitä etikkaa! ( siis ihan tavallista omenaviinietikkkaa tms.)


      • satüüüüüü
        facemapping kirjoitti:

        Kannattaako edes mennä kosmetologille asti? Ite sain ohjeet VerkkoKosmetologilta ja hyvin pelaa. Ja suositteli viel ne tuotteet jotka oli tarjouksessa, eikä alottanu kalleimmasta päästä!

        KOSMETOLOGILLA OLISI hyvä käydä väh. 2 krt vuodessa. mielellään joka vuodenajan vaihtuessa!!! Haloo!!! olisi ihosi täydellinen tai ei,silti sama kosmetologin neuvo koskee kaikkia! kallista on,mutta hyvää saadaakseen täytyykin maksaa,eikö?


    • -S-

      Mä tilasin tota proactivia joskus vuos sitte, ja mulla ei finnit kadonnu kokonaan, mut huomasin et mun iho rauhottu ihan hirveesti !
      Mulla on ollu akne 12-vuotiaasta asti (nyt 18-vuotias), ja oon kokeillu melkeinpä kaikkea clearasilista lääkärin määräämään reseptimönjään: mikään ei oo auttanu.
      Mut tää kyllä toimi ja on kaiken lisäks vielä miellyttävän tuoksusia, ja just niinku sanoit, niin riittosia myöskin. Harmi vaan et ne on niin kalliita, en oo sen yhen annoksen jälkeen ostanu ja naama kukkii taas mukavasti...

    • ooooooooooo

      Monesti nuo toimivat voiteet isontavat huokoset mahdottoman kokoisiksi. Oletteko huomanneet siinä eroa?

      • ---

        Käytin proactivia 6 viikkoa eikä auttanut. Iho meni melkeinpä huonompaan kuntoon.. :( Parhaat tuotteet mun iholle on ollut Vichyn normaderm kosteusvoiteet. Ne rauhoittaa ihoa ja poistaa kiiltoa.


    • tarja66

      Hei ootko kokeillut käydä kosmetologilla.Tapanilassa on ainakin sika hyvä ja halpa Kampaamo Ninassa.Heljä jotain. käy kattoo kampaamon sivuilta yhteystiedot.Kävin itse stadissa monta vuotta ja maksoin ihan sikana mut löysin tän paikan ja hinta halpa ja laatu tosi hyvä.

    • finni sotilas

      Kun kirjotatte kommentin voisitteko sanoa että onko teillä rasvanen iho vai minkälainen.

    • :)

      Olen nyt käyttänyt proactivea puolisen vuotta (toinen paketti menossa) ja kyllä se on auttanut. Pullotkin ovat riittoisammat kuin paketissa kerrotaan. Aluksi en huomannut mitään eroa finnien lähdössä mutta nyt iho on paljon parempi ja tasaisempi. Kaikkia finnejä se ei ole kyllä poistanut. Olen kokeillut monia kaupan tuotteita mutta moni vain kuivasi osaa ihoani kun minulla on atooppinen iho poskilla mutta hyvin rasvoittuva iho t-alueella.En käytän proactiven puhdistusta hirveästi poskiini koska ne äkkiä alkavat punoittaa ja laitan myös välillä hoitavaa rasvaa niihin. Meikkikin on pysynyt ensimmäistä kertaa kunnolla nenänalueella ja otsassa kun ennen se ei pysynyt sitten millään. Haluaisin kyllä käydä kosmetologilla mutta onko se hirveän kallista?

      Terv. 16v tyttö

    • pålk

      Sisko käytti Proactivea, ja hänen rasvainen ihonsa meni pahempaan kuntoon. Finnejä ja mustapäitä tuli lisää ihan joka puolelle kasvoja. Käytti yhden pakkauksen, eikä toiminut hänelle.

    • jesmin

      Minulla auttoi kyllä mustapäihin ja finneihin, käytin muutaman kuukauden, jonka jälkeen alkoi tuntua/ näkyä, että ihoni vanhenee supervauhtia. Iho menetti kimmoisuuttaan, koska ei rasvoittunut enää samaan malliin. Nyt en ole tuotetta käyttänyt pariin kuukauteen eikä järkytystä ole tullut finnejä ei tule enää läheskään samaan malliin kuin ennen proactivia. Selvyyden vuoksi sanottakoon, että olen 32-vuotias.

    • Biodroga<3

      Usein kaupan kasvojen hoito tuotteet voivat olla vääriä juuri omalle ihotyypille ja pahentaa ihon tilaa. Luulisin että tuo Proactiv solution on hyväksi vain joillekkin ihotyypeille ja toiselle taas huonoksi jonka takia jotkut ovat tyytyväisiä tulokseen, ja toisten tilanne on vain pahentunut. Miksi ottaa riski ja ostaa kallis proactiv kun voisi säästää nekin rahat ja käydä kosmetologilla joka osaa kertoa ihotyyppisi ja sille sopivat tuotteet?
      Mummini on kokenut kosmetologi joten olen saatun häneltä kaikki ihonhoito tuotteeni, ihon puhdistukset jne. ja olen tähän mennessä aina käyttänyt biodroga-tuotteita joihin olen erittäin tyytyväinen.
      Ihoni ei ole koskaan huomattavasti kukkinut mutta iho on paljon parempi siihen verrattuna mitä se oli ennen biodroga-tuotteiden käyttöä (:

    • tyes3
      • mmimim

        En luota noihin arvosteluihin koska miksi en voi itse arvostella :o epäilyttävää et kaikki vaa ylisti tuotetta mut ei ollu mahollisuutta arvostella itse tuotetta?


    • Vanessa Williams

      Niin toimii Acnexkin ja muut halvemmat salisyylihappoa sisältävät tuotteet.

      • justin bieber XD

        Aivan, sama tehoaine on monta kertaa halvemmissakin tuotteissa mutta jos jotkut haluavat uskoa ostoskanavien jenkkilässytyksiin ja on liikaa rahaa riesanaan niin ei muuta kuin tilaamaan.


    • hallelujahhh

      öm... Kyllä tuotteen pitäisi toimia... jos alkaa punottaa, käyttäkää kosteusvoidetta :D Suosittelen lämpimästi!

    • FAAAKEEEE

      Jenkkien proactiv solution on erillaista kun Suomessa myytävä joten ei todellakaan toimi kutein pitäisi. Vaikuttava aine näissä kahdessa eri maassa myytävässä tuotteessa on ihan eri.

    • mmmmmmmmmmm

      Kyllä minulla ainakin toimii. Olen käyttänyt tuotteita jo 1-1,5kk.

      Lähtötilanne oli: Pintakuiva iho, rasvoittuu silti T-alueelta, aina leuassa ja otsassa monta isoa ja kipeää näppylää kerrallaan (jopa 5kpl!!), monen vuoden ajan. Ei siis "kauhean" paha, mutta ei todellakaan ns. hyvä iho! Iho oli kokoajan jotenkin tulehtuneen oloinen.. Nykyisin kun tulee näppylöitä niin niitä ei tule montaa samaan kohtaan. Ne ei ole niin isoja, punaisia ja kipeitä. Ja ne lähtee nopeammin pois.

      Alussa käytin tuotteita ihan ohjeen mukaan, plus viimeiseksi kun voide imeytyi laitoin Humektania kosteutta lisäämään. Nyt kuorin kerran päivässä (illalla) naaman ja sitten kasvovesi rasva. Yleensä aamuisin pyyhin vaan kasvovedellä T-alueen ja laitan sen voiteen Humektania naamaan.

      Tuotteet riittä pidempään kuin 60pv. En ole varma löydänkö apteekista korvaavaa sarjaa, mutta meinasin kokeilla. Vaikkakin olisi helpompaa vaan tilata lisää tätä kun se toimii.. :) Ja olen siis kokeillut pari vuotta sitten antibiootteja (tetrasyklin) mutten halua enää uudestaan, koska ne vaikuttavat koko kehoon ja kuuri on PITKÄ! Minulla oli jatkuva hiiva niiden aikana, että ei kiva juttu! Olisin tyytyväinen jos ihoni pysyisi tälläisenä vaikka loppuelämän.

    • 50v-mies

      Olen käyttänyt tuote 8v ja tuote toimii aivan mainiosti, ja se tekee mun iho sileäksi sekä mustapäitä että finnit häiypyvät muutaman kuukauden jkeen ja nykyään käytän sitä vain kerran viikossa, se riittää! Olen käyttänyt aikaisemmin kaikenlaisia tuoteita eikä mikään tuntunut auttavan. Eli suuremman osan niistä tuoteista joka saa ostaa sekä kaupoista että apteekista ei toimi laisinkaan mulle. Myönnän kyllä että otan säännöllisesti sinkki puristeita, sekin auttaa että iho pysyy kunnossa!
      Nyt mun (16v)pojalla käyttää sama proactive ja hänen finnit on paranemassa.

      Vaikea acneta on myöskin vaikeaa hoittaa mutta ehkä tällä tuoteella saisi jonkinlaista tulosta aikaan, muista myöskin sinkki.

      Muista vaan että ne pikku rakeet jotka sisältyvät pesuaineessa voivat vahingoittaa silmät. Huuhtelee kunnolla vedellä ettei tule silmiin!

      Aivan mainio tuote mutta se ei ole tehty köyhille ihmisille, mikä on huono asia!

    • Akne ollut

      Kannattaa Laittaa elämäntavat eka kuntoon ja ruokavalio.. Eli Turhat rasvaset ruoat , sipsit, mäkkäri jne. väliin.!

      ulkoilu,sauna, rentoutuminen kaikki poistaa stressia mikä on myös osa syy akneen ja finneihin! Tuo tuote siihen sivuun nii varmasti alkaa tuloksia tulemaan! :)

    • lemon10

      tuossa olikin hyvä neuvo siittää että tärkeimpänä on miettiä miten sitä ihoa ravitsee...koska vaikuttaa kovasti siihen ihon kuntoon..suklaa,juustot, rasvainen ruoka...elo koettaa välttää niitä...sit selvittää mikä on hyvää omalle iholle: esim sinkki, vitamiinit jne...ja mitä tahansa ulkoisia tuotteita käytät, vältä pinta-kuivumista...ja muista nauttia elämästä, ei neparit näpyt haittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe