Intiimialue ilman sänkeä??

karvanen

Moi!

Tietääkö hei kukaan hyvää karvanpoistokeinoa koko alapään alueelle?
Monissa karvanpoisto systeemeissä lukee että ei intiimi alueelle.
Ja kaikki tuntuu jättävän kamalan sängen.
Onko mitää millä pysyisi sängettömänä edes päivän?

19

12991

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedelly

      ihan höylällä vaan suihkussa. Mutta kyllä sillonkin jo seuraavana päivänä siinä sänki on. Ainut keino pitää ne poissa kauemmin kun päivän on varmaankin uskaltautua menemään vahattavaks! :S Mut en kyllä mielelläni meneskään kenellekään paikkojani esittelemään, saati sitten kirkumaan kivusta sinne. Ite ainakin tyydyn vaan tohon höyläilyyn joka toinen päivä. Joka päivä ei edes voi höyläillä kun iho menee ihan verille muuten jos joka päivä tekis niin.

    • Kosmetologi Pohjanmaalta

      Alapään saa sokeroimalla karvattomaksi VIIKOIKSI!

      • karvanen

        uskaltaiskohan sitä jotain tuollasta hoitoa kokeilla.. kun tosiaa höylä vetää verille ja heti on sänki..
        Paljonkohan mahtaa maksaa?

        ja kiitos vastauksista jo nyt


      • tyttönen19

        Siis miten sokeroimalla? Ai voiko sen tehdä kotona ite?


      • kosmetologi pohjanmaalta
        tyttönen19 kirjoitti:

        Siis miten sokeroimalla? Ai voiko sen tehdä kotona ite?

        Hei!
        Kotisokeroointiavinkkejäkin josain on, mutta eiköhän se aika kikkailua ole. Kosmetologi voi tehdä. Omassa hoitolassani brassin hinta 80€. Ja karvankasvun nopeudesta riippuen karvattomuutta kestää 3-6 viikkoa. Kuten kaikessa karvanpoistossa, puhtaus ja desinfiointi ennen ja jälkeen karvanpoiston on tärkeää, ellei halua karvatupentulehdusta. Siksikin suosittelen hoitolassa tehtyä.
        t. kosmetologi pohjanmaalta


      • karvanen
        kosmetologi pohjanmaalta kirjoitti:

        Hei!
        Kotisokeroointiavinkkejäkin josain on, mutta eiköhän se aika kikkailua ole. Kosmetologi voi tehdä. Omassa hoitolassani brassin hinta 80€. Ja karvankasvun nopeudesta riippuen karvattomuutta kestää 3-6 viikkoa. Kuten kaikessa karvanpoistossa, puhtaus ja desinfiointi ennen ja jälkeen karvanpoiston on tärkeää, ellei halua karvatupentulehdusta. Siksikin suosittelen hoitolassa tehtyä.
        t. kosmetologi pohjanmaalta

        saattas kyllä olla sen arvosta.. sen verra inhoon noita karvoja..
        pitäs kyllä miettiä


      • on pop!
        karvanen kirjoitti:

        saattas kyllä olla sen arvosta.. sen verra inhoon noita karvoja..
        pitäs kyllä miettiä

        mä oon sokeroinu kotikonstein, mutta en uskalla todellakaan häpyhuulien päältä kiskaista, nivuset ja muun bikinirajan tuolta alempaa olen sokerilla vetässy ja todella tyytyväinen ollut: ei yhtään sisäänpäinkasvanutta karvaa eikä tulehduksia, kaunis iho.. =)


      • karvanen
        on pop! kirjoitti:

        mä oon sokeroinu kotikonstein, mutta en uskalla todellakaan häpyhuulien päältä kiskaista, nivuset ja muun bikinirajan tuolta alempaa olen sokerilla vetässy ja todella tyytyväinen ollut: ei yhtään sisäänpäinkasvanutta karvaa eikä tulehduksia, kaunis iho.. =)

        mistä löytyy ohje tohon kotikonstii =)?
        Mutta sitä mä oon tässä vaa miettiny ett pystyykö milläälailla saada koko alapäätä puhtaaksi karvoista? :o
        Kun kaikkialla on näitä bikinirajajuttuja.. muttei sitte intiimialueille


      • c',)
        karvanen kirjoitti:

        mistä löytyy ohje tohon kotikonstii =)?
        Mutta sitä mä oon tässä vaa miettiny ett pystyykö milläälailla saada koko alapäätä puhtaaksi karvoista? :o
        Kun kaikkialla on näitä bikinirajajuttuja.. muttei sitte intiimialueille

        .. ajattelin vahailla lämminvahalla kunhan kasvaa vielä vähäsen. koitin nyppiä, mutta ei pysty ja jaksa millään kun on niin paljon. Se sänki on kyllä todella ärsyttävä! Siksi vahausta ajattelin!


      • ellu.
        c',) kirjoitti:

        .. ajattelin vahailla lämminvahalla kunhan kasvaa vielä vähäsen. koitin nyppiä, mutta ei pysty ja jaksa millään kun on niin paljon. Se sänki on kyllä todella ärsyttävä! Siksi vahausta ajattelin!

        Miksi menisitte kalliiseen brassivahaukseen kun voitte saman tehdä kotona vain muutamalla eurolla? Itselläni karvoitus on hyvin tummaa, paksua ja tiheää, mutta olen veet kylmävahaliuskoilla saanut täydellistä jälkeä myös alapäässä. Häpyhuulet eivät ole ongelma! Luuletteko, että se kipu on kosmetologilla jotenkin lievempää?:D


      • Tietämätön nainen
        ellu. kirjoitti:

        Miksi menisitte kalliiseen brassivahaukseen kun voitte saman tehdä kotona vain muutamalla eurolla? Itselläni karvoitus on hyvin tummaa, paksua ja tiheää, mutta olen veet kylmävahaliuskoilla saanut täydellistä jälkeä myös alapäässä. Häpyhuulet eivät ole ongelma! Luuletteko, että se kipu on kosmetologilla jotenkin lievempää?:D

        Itse olen höylännyt tähän saakka, mutta nyt kun haluaisin miellyttää poikaystävää suoraan sanottuna aivan posliini-alapäällä, niin olen miettinyt jotain toista tapaa... Kosmentologille en kyllä mene paikkojani näyttämään! Olen usein meinannut ostaa noita Veet kylmävahaliuskoja, mutta niissä aina sanotaan että ei intiimialueelle. Voiko niitä silti käyttää IHAN koko alapäähän häpyhuulien reunoja myöten? Saako niillä karvat pois myös peräaukon seudulta?


      • irmeliiini
        Tietämätön nainen kirjoitti:

        Itse olen höylännyt tähän saakka, mutta nyt kun haluaisin miellyttää poikaystävää suoraan sanottuna aivan posliini-alapäällä, niin olen miettinyt jotain toista tapaa... Kosmentologille en kyllä mene paikkojani näyttämään! Olen usein meinannut ostaa noita Veet kylmävahaliuskoja, mutta niissä aina sanotaan että ei intiimialueelle. Voiko niitä silti käyttää IHAN koko alapäähän häpyhuulien reunoja myöten? Saako niillä karvat pois myös peräaukon seudulta?

        Minulla on tumma ja voimaks karvan kasvu.
        Kävin ensin kauneushoitolassa 3 kertaa sokeroinissa ja sen jälkeen olen ostanut kylmävahaliuskoja ja pitänyt sillä säännöllisesti karvat pois ja karvan kasvu on vähentynyt ja heikentynyt.


      • wishmaster2
        kosmetologi pohjanmaalta kirjoitti:

        Hei!
        Kotisokeroointiavinkkejäkin josain on, mutta eiköhän se aika kikkailua ole. Kosmetologi voi tehdä. Omassa hoitolassani brassin hinta 80€. Ja karvankasvun nopeudesta riippuen karvattomuutta kestää 3-6 viikkoa. Kuten kaikessa karvanpoistossa, puhtaus ja desinfiointi ennen ja jälkeen karvanpoiston on tärkeää, ellei halua karvatupentulehdusta. Siksikin suosittelen hoitolassa tehtyä.
        t. kosmetologi pohjanmaalta

        tehdäänkö näitä "kaikki pois" myös miehille? hävettäis vähän tulla esitteleen ja sanoa viel et ihan sileeks


      • opiskelijakundi

    • Nainen 40-

      Tää nyt on vanha keskustelu. Olen itse epiloinut (en suosittele muille) kauemmin kuin mitä tämä keskustelu on ollut olemassa. Karvankasvu ei ole vähentynyt eikä karvat ohentuneet lainkaan. Kun säännöllisesti epiloin, menee homma varsin kivuttomasti. Mutta sänkeä tai yksittäisiä karvoja on heti kohta tilalla. Taitaa olla kokolailla huuhaata kaikki pysyvämmätkin karvanpoistot. Niistä vaan ei pääse eroon....

      • Miehet tykkää...

        Karvaton alapää on kuin raaka broileri. Ei niistä karvoista todellakaan tarvi päästä eroon. Luonollisuus on nyt in, miehetkin tykkää.


      • Kaikkea kokeillut

        Epilointi ei ole pysyvää karvanpoistoa. Joillakin karvankasvu voi heikentyä kuten sinullakin kun kerrot että ajelu menee nykyisin kivuttomasti.

        Karvoja voidaan poistaa pysyvästi, tummat karvat laserilla ja kaikenväriset neulaepilaatiolla. Tulee kalliiksi ja kestää pitkään ennen kuin kaikki karvat on "tapettu".


      • Ei ääripäät
        Miehet tykkää... kirjoitti:

        Karvaton alapää on kuin raaka broileri. Ei niistä karvoista todellakaan tarvi päästä eroon. Luonollisuus on nyt in, miehetkin tykkää.

        Siitä välistä on parempi eli siistitty ja lyhennetty. Aikuisella ei täys posliini tai täys puska oikein innosta. Ensinmainittu ei tahdo edes aina olla mahdollista ja sänki tekee olotilan ikäväksi.


      • posliini on kaunista
        Miehet tykkää... kirjoitti:

        Karvaton alapää on kuin raaka broileri. Ei niistä karvoista todellakaan tarvi päästä eroon. Luonollisuus on nyt in, miehetkin tykkää.

        Höpsistä. Gynegologin mukaan yli 50 % alle 35-vuotiaista on posliineja. Minkähän vuoksi. Kun miehet tykkää!!! Niin se on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe