Ruukin palkat

tuunari

Miten paljon kyseisen firman työntekijät tienaa, riippuu ilmeisesti hommasta? sulatollako tienaa eniten? ite oon suunitellu teollisuusoppilaitoksen kautta firmaan mutta kannattaako rahan takia?

6

2757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissä siellä

      Melko moni on kyllästynyt hommiin jotka joko liian helppoja tai huonoja, lähes kaikki haluavat nopeasti eläkkeelle.

      Palkka tulee työkohteen mukaan, mutta nykyjään työnantaja maksaa palkan kuten haluaa eli toisin sanoen jos itse siinä ole aktiivinen voit menettää jopa useita euroa tunnissa. Tämän ja muiden asioiden takia siellä ollaan paljon lakkoiltu tänä vuonna.

      Teollisuusoppilaat saavat 8 euroa tunnissa vaikka tekisivätkin töitä tehteessa sen 1.5-2 vuoden aikana ja kuulemma sen jälkeen menee vuosi kun saa täyttä palkkaa joka nyt on työnantajan toimesta katkolla.

      Sanoisimpa jos haluaa päästä helpolla, eikä ota stressia mistään ja eikä muuhun ole niin tervetuloa. Tosin jotku hommat sitten ovat kiirrellisia ja vaativia ne taas yleensä on luokiteltu huonnommalla palkalle kun pitää luottamusmiesten saada omista hommista hiukan ennemmän ;)

      • enpä taida...

        Tarkoitatko siis suoraansanottuna, että kyseessä on eräänlainen SUOJATYÖPAIKKA?


      • töissä siellä
        enpä taida... kirjoitti:

        Tarkoitatko siis suoraansanottuna, että kyseessä on eräänlainen SUOJATYÖPAIKKA?

        Tehdas rakennettiin sen takia että saataisiin työpaikkoja josta seurasi se ettei voiton määrällä ollut kovin suurta väliä kunhan tehdas pystyi työllistään mahdollisimman paljon. 20 vuotta oli sitten ihan ihme vakansseja joille nyt tulee naureskeltua ja ajateltua olisipa silloin ollut töissä kun pääsi niin helposti. Tosin vieläkin joitakin hommia missä pääsee helpolla, mutta näihin hommiin eivät määräaikaiset ja teollisuusoppilaat pääse, paitsi ehkä 10 vuoden päästä hyvällä tuurilla.

        Taulukkopalkat eivät yleensä näytä sitä vaativuutta mikä itse työssä käytännössä on verattuna muihin hommiin. Tämä on sen takia tullut miten eri osastojen luottamusmiehet ovat asiat sopineet, yleensä luottamusmiehien vakannssit hommat ovat sieltä parhaasta päästä ja maustettuna lisä palkoilla.

        Itse vahvasti ajatellut vaihtaa hommia ja monesti on ollut irtisanominen mielessä. Tiedän muutaman tapauksen jotka ottivat lopputilin ja menivät toisiin hommiin mistä pitävät vaikka palkka tippui huomattavasti.

        Työnantaja mielellään pompottelee määräaikaisia, koska maksaa kuitenkin paremmin kuin moni muu työnantaja ja asenteet muutenkin vuosi vuodelta koventunut työntekijöitä kohtaan.


    • ekaa kesää

      vähä päälle 10€/tunti, tuo näytti olevan palkkataulukon huonoin palkka, mutta mulla ei oo kokemusta eikä koulutusta alalle, vaan olen nyt ekaa kesää, vähä niinku harjoittelijana.

      • vakkariksihaluava

        Mikä on tänhetkinen tilanne?


    • uskomaton

      Rahan takia kannattaa jatkaa opintoja. Kyllä sinustakin saadaan vielä kunnon porvari. Duunarit pysyy hengissä ja muut tienaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe