jonway warrior 50cc

vieraana

apua, oltaisiin hommaamassa kyseinen moposkooteri pojalle? mitä vakuutuksia kuuluu ottaa ja pitääkö skooteri käydä rekisteröimässä(hinta?)...ja osaako joku sanoa kannattaako kyseinen vehje ostaa(yleiset viat?)?

30

7624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wefw

      liikennevakuutus on pakollinen ja rekisteröinti onnistuu papereita näyttämällä katsastuskonttorilla/vakuutusyhtiössä. Rekisterikilven saa katsastuskonttorilta heti mukaansa. Se maksaa jotain 20 € muistaakseni.

    • katselin ainakin että kuvien perusteella hyvin saman kaltainen kuin muutaman vuoden vanhat keeway focukset... ja 2-tahtinen :)
      kuvat oli tehopekan sivuilla ja niissä pisti silmään jotta eri kuvissa oli "sama peli" mutta eri pakoputkilla... miksihän?
      muistaakseni samaa peliä myy myös suoratuonti.fi
      ja säästökarit riihimäellä, joitakin mainitakseni

      • Symisti

        Nayttaa olen erillaiset renkaat myos eri kuvissa tuolla tehopekalla..
        Millaisethan on sit jos tilaa??


      • Symisti
        Symisti kirjoitti:

        Nayttaa olen erillaiset renkaat myos eri kuvissa tuolla tehopekalla..
        Millaisethan on sit jos tilaa??

        Takuu VAIN 6kk ei hyva.
        Symissakin 4vuotta...


      • --Scooter--
        Symisti kirjoitti:

        Takuu VAIN 6kk ei hyva.
        Symissakin 4vuotta...

        laatupeli kerralla niin ajelet sillä monia vuosia
        silloin kun tuo peli on jo romuttamolla!

        Tunnetusti laadukkaita skoottereita ovat: piaggio,
        gilera, peugeot, vespa ja halvoista: kymco, sym.

        Suosittelen harkitsemaan noita merkkejä! noiden merkkien laatu on aivan eri luokkaa kuin kiinalaisten. Itselläni on tällä hetkellä menopelinä: Gilera Runner ja toisena kymco agility. molemmat merkit ovat olleet toimintavarmoja, eikä vikojakaan ole tullut vastaan, ainakaan vielä. Gileralla olen ajellut jo 16 000 tkm ja kymcolla 5000 tkm.
        T: --Scooter--


      • Mopo
        --Scooter-- kirjoitti:

        laatupeli kerralla niin ajelet sillä monia vuosia
        silloin kun tuo peli on jo romuttamolla!

        Tunnetusti laadukkaita skoottereita ovat: piaggio,
        gilera, peugeot, vespa ja halvoista: kymco, sym.

        Suosittelen harkitsemaan noita merkkejä! noiden merkkien laatu on aivan eri luokkaa kuin kiinalaisten. Itselläni on tällä hetkellä menopelinä: Gilera Runner ja toisena kymco agility. molemmat merkit ovat olleet toimintavarmoja, eikä vikojakaan ole tullut vastaan, ainakaan vielä. Gileralla olen ajellut jo 16 000 tkm ja kymcolla 5000 tkm.
        T: --Scooter--

        Ostin Jonway moposkootterin huhtikuussa.Hyvä ajaa,ei ole ollut mitään vikoja!Ja jos lukee tyyppikilpeä,niin siinä lukee ITALY!!!Ei mikään Kiina!!!


      • kalastaja mies 11
        Mopo kirjoitti:

        Ostin Jonway moposkootterin huhtikuussa.Hyvä ajaa,ei ole ollut mitään vikoja!Ja jos lukee tyyppikilpeä,niin siinä lukee ITALY!!!Ei mikään Kiina!!!

        Mä saan täs pari päivän sisällä tälläisen, ja sen mitä on ottanut tietoa niin tuohon peliin voi luottaa, ja tehopekka huoltaa myös itse näitä joten huolena ei voi olla että vara osia ei saa, HYVÄ HALVALLA


      • kans jonway
        kalastaja mies 11 kirjoitti:

        Mä saan täs pari päivän sisällä tälläisen, ja sen mitä on ottanut tietoa niin tuohon peliin voi luottaa, ja tehopekka huoltaa myös itse näitä joten huolena ei voi olla että vara osia ei saa, HYVÄ HALVALLA

        Pientä muokkausta kyllä vaatii Jonway. Mulle tuli moinen mutta se oli cdi:llä rajoitettu niin ettei kulkenut kuin hikisen 35-40.

        Vaihdoin siihen kuitenkin cpi:n cdi:n niin nyt jaksaa vetää ja kulkee 75kmh.


      • rajoittimet vaihtoa tai ohi...
        kans jonway kirjoitti:

        Pientä muokkausta kyllä vaatii Jonway. Mulle tuli moinen mutta se oli cdi:llä rajoitettu niin ettei kulkenut kuin hikisen 35-40.

        Vaihdoin siihen kuitenkin cpi:n cdi:n niin nyt jaksaa vetää ja kulkee 75kmh.

        oliko se cdi boksi joku viri boksi vai vakio ja sasko tarkat tiedot siitä ku itsellä on jonway


      • cdi-boksi

      • rollierno

      • Mopo
        kans jonway kirjoitti:

        Pientä muokkausta kyllä vaatii Jonway. Mulle tuli moinen mutta se oli cdi:llä rajoitettu niin ettei kulkenut kuin hikisen 35-40.

        Vaihdoin siihen kuitenkin cpi:n cdi:n niin nyt jaksaa vetää ja kulkee 75kmh.

        Joo,mulla ei kulkenu uutena ees 35km/h,sain takuusee uuen boxin jolla kulki 50 ja räpelsi,kun rajotti...Tilasin kans ton saman boxin,nyt kulkee mulle vahemmalle äijälle tarpeeksi"hävetti,kun pikkutytöt ajeli vakiskodeilla ohi :)"Kiitti vinkistä!


      • skootteri50cc
        Mopo kirjoitti:

        Joo,mulla ei kulkenu uutena ees 35km/h,sain takuusee uuen boxin jolla kulki 50 ja räpelsi,kun rajotti...Tilasin kans ton saman boxin,nyt kulkee mulle vahemmalle äijälle tarpeeksi"hävetti,kun pikkutytöt ajeli vakiskodeilla ohi :)"Kiitti vinkistä!

        Kaveri osti tuollaisen warrior 50cc skootterin ja se ottaa ihan vakiona mittariin 60.


      • 50cc
        skootteri50cc kirjoitti:

        Kaveri osti tuollaisen warrior 50cc skootterin ja se ottaa ihan vakiona mittariin 60.

        Osaisko joku sanoa mistä saisi teharin warrioriin?


      • John Way
        50cc kirjoitti:

        Osaisko joku sanoa mistä saisi teharin warrioriin?

        sama kuin keewayssa.70e


      • juu...
        skootteri50cc kirjoitti:

        Kaveri osti tuollaisen warrior 50cc skootterin ja se ottaa ihan vakiona mittariin 60.

        Vakiona kulkee 58km/h gps:sään katottuna:) aika hyvin vakiolta, kun vääntää myös hyvin. Jonwayssahan on minarellin kopiokone, eli pitäisi kestää hyvin:))


      • Kawasaki-91
        juu... kirjoitti:

        Vakiona kulkee 58km/h gps:sään katottuna:) aika hyvin vakiolta, kun vääntää myös hyvin. Jonwayssahan on minarellin kopiokone, eli pitäisi kestää hyvin:))

        Ei ole kopio! Jonway Warrior on tehty italiassa laatu osin! Eikä muuten hyydy ylämäkeen tehokkaan 2 - tahti koneen ansiosta! Kun vaihdoin rajoittamattoman cdi boksin niin alkoi mittariin tulemaan peloittavia lukuja! 80 km/h eli mittarin pohjaan!


      • tarkemmin
        Mopo kirjoitti:

        Ostin Jonway moposkootterin huhtikuussa.Hyvä ajaa,ei ole ollut mitään vikoja!Ja jos lukee tyyppikilpeä,niin siinä lukee ITALY!!!Ei mikään Kiina!!!

        Niin siinä lukee kiina. Itselläkin Jonway Italy 125 cc ja ajoin sillä vain 400 km kunnes käytännössä annoin sen pois. Ei valitettavasti ikinä toiminut kunnolla mikä oli harmi kun kiinalainen Fude sport oli taas loistava peli. kulki 65 km/h kun yhden ruuvin poistin. No nykyinen kulkeekin sitten jo toista vauhtia moottoritiellä mutta eipä maksanut 700 euroa.


      • kertoisitteko?
        tarkemmin kirjoitti:

        Niin siinä lukee kiina. Itselläkin Jonway Italy 125 cc ja ajoin sillä vain 400 km kunnes käytännössä annoin sen pois. Ei valitettavasti ikinä toiminut kunnolla mikä oli harmi kun kiinalainen Fude sport oli taas loistava peli. kulki 65 km/h kun yhden ruuvin poistin. No nykyinen kulkeekin sitten jo toista vauhtia moottoritiellä mutta eipä maksanut 700 euroa.

        olen tässä ajatellut 2009 mallin ostoa onko sen kone olevinaan muka vain 2.2 kw tehoa? koska 2008 mallissakin on jo 2.5-2.8


      • Kertoisitko?
        Kawasaki-91 kirjoitti:

        Ei ole kopio! Jonway Warrior on tehty italiassa laatu osin! Eikä muuten hyydy ylämäkeen tehokkaan 2 - tahti koneen ansiosta! Kun vaihdoin rajoittamattoman cdi boksin niin alkoi mittariin tulemaan peloittavia lukuja! 80 km/h eli mittarin pohjaan!

        onko tämä asia tehty 08 vai 09 mallilla?jos 08 tehty onko sinulla tietoa tuon 09 moottorintehosta ,viritysmahdollisuuksista


      • otek
        kertoisitteko? kirjoitti:

        olen tässä ajatellut 2009 mallin ostoa onko sen kone olevinaan muka vain 2.2 kw tehoa? koska 2008 mallissakin on jo 2.5-2.8

        juuri väliä mitkä tehot tehtaat ilmoittavat koska Suomeen tuodut lähes kaikki ovat vauhtirajoitettuja sen verran että tehoja ei saa irti. Vielä joitain vuosia sitten ne oli rajoittimet olivat helppo poistaa. Oma ei kulkenut kuin 40 km/h ja ylämäkeä puolet siitä. No kaasari oli sen verran rajoitettu holkilla että aukeasi tuskin puoleenväliin. Sen postettua niin johan iloisesti liikkui 60-65 km/h. Joisain oli pelkää kytkin rajoittimena tai sitten riitti yhden piuhan irroittaminen. Joissain on prikka variaattoriaa ja nykyään jopa vaikeasti CDi boksissa missä joutuu juottamalla tekemään ohituksa piirikorttiin.


      • jonway omistaja
        otek kirjoitti:

        juuri väliä mitkä tehot tehtaat ilmoittavat koska Suomeen tuodut lähes kaikki ovat vauhtirajoitettuja sen verran että tehoja ei saa irti. Vielä joitain vuosia sitten ne oli rajoittimet olivat helppo poistaa. Oma ei kulkenut kuin 40 km/h ja ylämäkeä puolet siitä. No kaasari oli sen verran rajoitettu holkilla että aukeasi tuskin puoleenväliin. Sen postettua niin johan iloisesti liikkui 60-65 km/h. Joisain oli pelkää kytkin rajoittimena tai sitten riitti yhden piuhan irroittaminen. Joissain on prikka variaattoriaa ja nykyään jopa vaikeasti CDi boksissa missä joutuu juottamalla tekemään ohituksa piirikorttiin.

        voi ostaa suoraan uuden poksin tilalle mm. mc-scatterista

        http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=23_50_61_1799&products_id=14130

        Toi käy ainakin 08- malliin ja mä oon ajanu ton kanssa kohta 2000 km putkeen ilman ongelmia.

        Jos pistää ton nii kulkee about 65-75, kuljettajan koosta riippuen ;) Jos haluu ottaa kaiken irti nii kannattaa nostaa kaasarin neulaa pikkasen, mutta ei PALJOA!


      • JONWAY
        Mopo kirjoitti:

        Ostin Jonway moposkootterin huhtikuussa.Hyvä ajaa,ei ole ollut mitään vikoja!Ja jos lukee tyyppikilpeä,niin siinä lukee ITALY!!!Ei mikään Kiina!!!

        Etuhaarukka poikki, muoviosat säleinä, sähköstartti rikki, käynnistyspoljin poikki - kesäkuussa ostettu uutena / ei kolaroitu/vast.
        Takarenkaassa klappia - kiristämisellä pärjää päivän.

        hae hakusanoilla: paska, kiinalainen, vaarallinen, halpa


      • JonWayNe
        JONWAY kirjoitti:

        Etuhaarukka poikki, muoviosat säleinä, sähköstartti rikki, käynnistyspoljin poikki - kesäkuussa ostettu uutena / ei kolaroitu/vast.
        Takarenkaassa klappia - kiristämisellä pärjää päivän.

        hae hakusanoilla: paska, kiinalainen, vaarallinen, halpa

        Niin, jos oli kesäkuussa ostettu ja kirjoitit ongelmista syyskuussa, niin varmaan osa noista meni takuuseen... Eli todennäköisesti et ole Jonwayta nähnytkään, vaan tulit tänne sitä morkkaamaan.


      • Ajan 1000km
        --Scooter-- kirjoitti:

        laatupeli kerralla niin ajelet sillä monia vuosia
        silloin kun tuo peli on jo romuttamolla!

        Tunnetusti laadukkaita skoottereita ovat: piaggio,
        gilera, peugeot, vespa ja halvoista: kymco, sym.

        Suosittelen harkitsemaan noita merkkejä! noiden merkkien laatu on aivan eri luokkaa kuin kiinalaisten. Itselläni on tällä hetkellä menopelinä: Gilera Runner ja toisena kymco agility. molemmat merkit ovat olleet toimintavarmoja, eikä vikojakaan ole tullut vastaan, ainakaan vielä. Gileralla olen ajellut jo 16 000 tkm ja kymcolla 5000 tkm.
        T: --Scooter--

        Anteeks vaa mut jonway on valmistettu italiassa


    • =(I)=

      no on kestävä ja se rekisteröiminen on jtn 10e, soita sinne ja kysy

    • jjjonway

      Ostin jonway skootterin vm. 2009. Ajoin alle 20km leikkas kiinni. Koko moottori hajos. Kone remontin jälkeen ajoin 5km ja sitten se varastettiin ja löysin sen rikkinäisenä.
      Kaasarissaki jtn vikaa hirveesti vikoja ei muuten mitää.

    • Paavo4

      Osaisko joku neuvoa Jonway 50CC katos kipinä tulppa kunnossa ajettu vähän,neuvosta oon kiitollinen.

      • tympääntynyt

        Oisko puolassa vika


    • tympääntynyt

      Osaisko joku kertoa missä sijaitsee jonway warriorin sulake? Ei ollu akun päällä. Lähtee käyntiin ja toimii vain pitkät valot ja takavalo mutta ei jarruvalo ja startti joten missä vika. Liitännät käyty läpi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe