GTA IV tehtävistä

Yks vaan

Mites pitkälle porukka on päässy noissa GTA IV:n tehtävissä. Ite oon päässy niihin Dwaynen ekoihin tehtäviin saakka. Jotkut noista tehtävistä on ollu tosi helppoja, ja toisia taas saannu pelata tosi pitään, jotta on päässy läpi.Mites muilla?

70

5444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon

      pelannu läpi

      • fdfa

        mul ei oo tullu sähköpostii gta:ssa ni yhtään niitä brucien autoja joita sille vois varastella???!!!


    • jojjjj

      mä oon pelannu sen läpi onhan ne jotku ollu joksenkin vaikeita.

      • apuvva

        Osaisitko kertoa mikä multa on vie tekemättä kun 99,50% vasta läpi, oon kiertäny kaupunkia edes takasi enkä löydä enää niitä sinisiä miehiäkään mistään?? Mikähän vois olla tekemättä et sais 100%.


      • Helper
        apuvva kirjoitti:

        Osaisitko kertoa mikä multa on vie tekemättä kun 99,50% vasta läpi, oon kiertäny kaupunkia edes takasi enkä löydä enää niitä sinisiä miehiäkään mistään?? Mikähän vois olla tekemättä et sais 100%.

        kerää kaikki ''lentävät rotat'' flying rats. jos ne kaikki niin soitelee eri henkilöille ja kysele töitä sen jälkeen jos ei oo niin kato GTA IV NETISTÄ osoite www.whattheydonotwantyoutoknow.com siellä keräily tavaroita.


      • apuvva

        mut siel on yks nais baari tehtävä.


      • aapuvva
        apuvva kirjoitti:

        Osaisitko kertoa mikä multa on vie tekemättä kun 99,50% vasta läpi, oon kiertäny kaupunkia edes takasi enkä löydä enää niitä sinisiä miehiäkään mistään?? Mikähän vois olla tekemättä et sais 100%.

        sama täälä mut vaan eka tehtävä


      • uyiop90+
        apuvva kirjoitti:

        Osaisitko kertoa mikä multa on vie tekemättä kun 99,50% vasta läpi, oon kiertäny kaupunkia edes takasi enkä löydä enää niitä sinisiä miehiäkään mistään?? Mikähän vois olla tekemättä et sais 100%.

        mulla on 88,92% läpi


      • Anonyymi
        apuvva kirjoitti:

        Osaisitko kertoa mikä multa on vie tekemättä kun 99,50% vasta läpi, oon kiertäny kaupunkia edes takasi enkä löydä enää niitä sinisiä miehiäkään mistään?? Mikähän vois olla tekemättä et sais 100%.

        Mene baariin ja juo itses känniin ja mene kotiin ja tallenna peli ja odota että brucie soittaa viimeisestä tehtävästä, sit sun pitää mennä siihen down tow kohdal.


    • gtaivhulluiv

      joo toi gta iv oli ensiks aika vaikee ku ei osannu oikein pelata mutta oon jo vetäny sen kaks kertaa

    • feraf

      oon it epelannu 2 kertaa läpi jotku tosiaa aika vaikeit

    • kakku12345

      auttakaa muo yhes tehtäväs se tehtävä on sellane et siin pitää pukee joku asu mut en tiiä mikä nii voiko joku kertoo minkälaine puku pitää olla pitääkö siinä olla solmio ja smokki ja jotkut hiton kengät auttakaa pliiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



      AUTTAKAA
      AUTTAKAA
      AUTTAKAA
      AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!

      • kakku12345

        keksin sen puvun !!!! jiiihhhaaaaa!½!!!!!!!!!!!!!!!1


      • zupelius

        oon varmaan niinku tehtäväs 70 (mission 70) tiän ainaki yhen tehtävän mis pitää pukea solmio ja mennä yhteen tapaamiseen. ei oo muistaakseni tullu sit tähän asti yhtäkää sellasta tehtävää mis pitää pukea jotkut vaatteet päälle.


      • iv is best

        se on helppo


      • eetu4

        siinä pitää olla herras miehen asu


      • Anonyymi

        Siinä pitää olla musta takki, ja solmio sekä mustat kengät.


    • pelaaja12345678910

      mä oon päässy pelin läpi mut kun alotin uudestaan niin tallennuksessa ei tullut tehtäviä.

      • Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn!

        Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn


    • .

      Voi pyhä jumala. Ettehän te olisi pärjänneet 10 vuotta sitten missään pelissä. Pelien vaikeustaso tehdään nykyään alimman nimittäjän mukaan ja Gta nelosessa ei ole yhtään vaikeaa tehtävää, korkeintaan pari keskivaikeaa

      • iv fan

        Mikäs on pelin viimeinen tehtävä tai mitä siin pitää tehdä.oon ite pelaamas eikä näy lisää tehtävii.prosentteja on 58,84%


    • huluhluhluhluhlu

      eikös se viimenen "päätehtävä" ole se missä pitää tappaa se Dimitri?

      • sorry dude

        tai se toinen?


      • EETU4

        joo


      • Anonyymi

        Kyllä.


      • Anonyymi

        Joo pelasin aikoinaan sen Xbox 360 ja sitä viimeistä tehtävää en päässyt läpi,ja konsoli hajosi nyt odotan että saan sen PC lle


    • lääpi

      Itse olen vetänyt läpi ja mielestäni pelin tehtävät ovat olleet todella helppoja verrattuna esimerkiksi san andreasiin, mutta kyllähän iv:ssäkin on vaikeita tehtäviä, mutta ei niin vaikeita kun san andreasissa.

    • Tunaritomi

      GTA IV on tosi helppo peli.

      Oon vetäny 100% läpi, kuin myös TLAD ja TBOGT...

      Parhaat tehtävät mielestäni:
      -A DISH SERVED COLD
      -LIQUIDIZE THE ASSETS

    • terve1234567890

      mää vedin sen alle kahessa viikossa läpi ja kaikki tehtävät oli helppoja

    • läpi

      pelannut läpi =)

      • zupelius

        kertoisikko mulle et mitä pitää tehdä että pääsee tekeen tehtävää 70 (mission 70) ku pitää kidnapata joku gerry vankilasta mutta ku en tiä miten saa tehtävän päälle.


    • 6+5=11

      Itekki pelannu ny 4 kuukaudes IV, TBOGT ja TLAD läpi.. Tosi lyhyt oli IV verrattuna San Andreasiin.. Tulispa sit GTA vitoseen isompi maailma ja pitempi yksinpeli

      • Niko Belic

        Nimimerkille 6 5=11
        Hei voitko Sinä jelpata minua.
        Pelaan TBOGT peliä mutta hermot menee kun en saa läpi tehtävää Boulevard Baby jossa Luis menee sinne clubille ja pitää tanssia sen tytön kanssa.
        Ei siis mitään tajua mitä pitää tehdä.
        Oikeassa alakulmassa on joku pyöreä symboli joka sykkii musan tahdissa, sitten sinä alhaalla lukee vähän väliä HOLD.
        GTA4 ja nyt tämä lisäosa ovat ainoat ps3 pelit joita olen pelaillut ja haluaisin toki vielä niitä läpi mahdollisimman pitkälle mutta alle 70% on jäänyt kun on tuo englannin kieli v'ähän huono.
        Voitko neuvoa - plliis.


      • iv is best
        Niko Belic kirjoitti:

        Nimimerkille 6 5=11
        Hei voitko Sinä jelpata minua.
        Pelaan TBOGT peliä mutta hermot menee kun en saa läpi tehtävää Boulevard Baby jossa Luis menee sinne clubille ja pitää tanssia sen tytön kanssa.
        Ei siis mitään tajua mitä pitää tehdä.
        Oikeassa alakulmassa on joku pyöreä symboli joka sykkii musan tahdissa, sitten sinä alhaalla lukee vähän väliä HOLD.
        GTA4 ja nyt tämä lisäosa ovat ainoat ps3 pelit joita olen pelaillut ja haluaisin toki vielä niitä läpi mahdollisimman pitkälle mutta alle 70% on jäänyt kun on tuo englannin kieli v'ähän huono.
        Voitko neuvoa - plliis.

        mää rämpytin vaa jotai näppäimiiiiiiiiiiii niii se tanssiii


      • Anonyymi
        Niko Belic kirjoitti:

        Nimimerkille 6 5=11
        Hei voitko Sinä jelpata minua.
        Pelaan TBOGT peliä mutta hermot menee kun en saa läpi tehtävää Boulevard Baby jossa Luis menee sinne clubille ja pitää tanssia sen tytön kanssa.
        Ei siis mitään tajua mitä pitää tehdä.
        Oikeassa alakulmassa on joku pyöreä symboli joka sykkii musan tahdissa, sitten sinä alhaalla lukee vähän väliä HOLD.
        GTA4 ja nyt tämä lisäosa ovat ainoat ps3 pelit joita olen pelaillut ja haluaisin toki vielä niitä läpi mahdollisimman pitkälle mutta alle 70% on jäänyt kun on tuo englannin kieli v'ähän huono.
        Voitko neuvoa - plliis.

        Sun pitää painella nappeja musan tahdissa.


    • olijchr

      Auttakaa pliis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Aina kun mä aloitan iv:n nii se packie soittaa mulle ja sanoo aina kaiken saman en ihan tarkalleen muista mitä se sanoo mut jotain tämmöst se sanoo I give ja jotain mother ja jotain look en muista mitä se sanoo. ja ihmettelen et siit ei tuu tehtäv´ääääää voisko joku auttaa PLIISSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • GTA mestari!

        jep mulla aina ihan sama juttu, se packie sanoo: Nico, i got a griving mother to look after, i dont want to worry about blaablaa some quido bitch u had been asked to do.. tai jtn. Koko mapin kiertäny läpi mut en sit tiiä....


    • olijchr

      ite vetäny vast 17 prossaa ja muute tietääkö joku ku mun mielest oon ite lukenut jostain et jos käyttää koodeja nii ei koskaan pääse sitä läpi enkä ite oo pässy läpi vaik käytän koodei

    • paalitus maximus

      läpi

    • dadadasdfv fdsaf

      Oon tehny 71 tehtäväää ..

    • GtaIVRobot

      Saisko apuu tehtävään Luck of the Irish en hiffaa sitä ku ammun niit ja sit joku aina karkaa sielt

    • :)

      mä oon vetäny jo n.30%

      • iv is best

        läpi


      • iv is best
        iv is best kirjoitti:

        läpi

        mää oon päässy läpi ja käytän koodei


    • dfgdfgdfgdf

      Mulla jäi pc versiossa jumiin siihen yhteen tehtävään, mutta sitten se menikin eteenpäin ja oon loppuun vetänyt pelin, mutta en 100%:sesti :) Nyt on ps3:sella tuo gta IV koska pc:llä tökki vähän... :)

    • wwwewewerer

      miten vo estää näytön pyörimisen

    • niko

      tai mikä on eka tehtävä

    • mmmmmmiiiiii

      hitsi kun mä inhoon sitä näyttöä

    • Gtaivonpaska

      Kerran pääsin 20% pelistä mutta kun latasin netistä 100% tallennuksen niin kaikke tallennukset hävisi! Nyt harmittaa tosi paljon! Tänään yritän pelata tosi paljon GTA IV tä...

    • Outogtavideo

      Haluaisko joku ruveta tekee gta episodes from liberty citystä sekoilu videoita ps3?

    • Little Jacob (Y)

      Oon päässy läpi :DD. Valitsin sen kostolopun (missä siis lopussa pitää tappaa viimeisessä tehtävässä Jimmy Pegorino Dimtrin sijaan)

    • san andreas

      gta sanissa on helpompi ajaa helicopteria.

    • niko bellick

      mä oon vetäny iv:ssä 63.52 prosenttii läpi.

      • Jtapta

        Mä oon vetänyt 50.53% pelissä


    • jäätelömies 98v.

      Noi tehtävät on ihan perseestä. Muutamaa kertaa useammin ei tarvitse yrittää niin läpi menee. Toisaalta joskus ollut liian vaikeita tehtävät läpäistä. Kyllä se pitäisi niin mennä, ettei ohjattavuus ratkaisisi tehtävänläpimenoa vaan oma tilannetaju.

    • oon siinä tehtävässä mis pitää hakee ne elisabetin kokaiinit sieltä hylätystä sairaalasta sain tapettua ne tyypit mut en pääse kyttiä pakoon apua voiko joku auttaa?

      • Anonyymi

        Ota sinko ja ammu 3 kertaa ja ota auto ja aja pakoon esim, toiselle puolelle kartaa.


    • IV pelaaja

      Mistä näkee kui paljon on vetäny iveetä?

      • IV pelaaja

        Oikeest


    • 5646535625656

      oonko vetäny iveen läpi kumulla on storycomlete mutta mitä se tarkotaa ku videos on sen playboyn koti nicolla ja mul eioo

    • MAHDAWAA MUT VIDUDDAA

      Mä pelasin pitkään vetämättä tehtäviä, mutta innostuin sitten ja vedin vaikka mitä tehtäviä: taloon murtautuminen, pommin kuljetus, Roman tulee roskiksesta......
      MUTTA sitten se meni jostain syystä takaisin tehtäviin jota olin jo kauan sitten vetänyt!!!! Turhauttavaa! ! Ja joo! Kyllä tallensin aina ja päläpälä... mutta hyvä kun on cheatit ja voi mennä taksin kyytiin!! Ja kaikki kaupat aina auki mm.Internet ja vaatekauppa!!

    • gta fani

      itellä on 80.78% läpi ja oon vetäny nää pelit läpi:
      gta vice city 100% pc
      gta san andreas 100% pc/ps2
      gta3 100% pc
      gta iv melkein 100% läpi pc/ps3
      gta episodes from liberty city tlad ja tbogt 100% pc/ps3
      manhunt 1 100% aika raakaa tappoa pc/ps3 en oo allottanu vielä ps3
      manhunt 2 100% vielä raaempaa tappoa ihan paska peli pc
      naughty bear panic in paradise 100%
      driver 2 100% ps1
      ja jotain muuta mu iv ton verran

    • Michael De santa

      Ite oon Rockstargamesin peleistä vetäny 100%

      GTA IV
      GTA V
      Red dead Redemption
      Red dead Undead nightmare
      L.A Noire

    • Hermot menee

      Monat tehtävää täs koko pelis o ??

      • Anonyymi

        14.


    • thgj

      Mistä saa töötättyä

      • Anonyymi

        L3 PS3 JA PC VASEN KLIKKAUS.


    • TekisMieliAmpuaTeidä

      Kaikki olette alle 10 vuotiaita jonka vanhemmat ovat rikkoneet lakia antaessaan aikuisille tarkoitetun pelin. Itse omistan myös GTA IV:n ja te ootte niin tyhmiä. Dwaynen tehtävät tasolla 1-1000000:0,00000000000001 vaikeusaste. Menkää Perseukseen (Perseus) ostamaan se puvun takki, puvun housut ja kengät. Siinä hotellissa minne täytyy mennä tapaamiseen on vieressä perseus kauppa josta ostin kenkäni. te kaikki olette HOMOJA HAHAHAHHAHAH

    • Anonyymi

      Asennus käynnissä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe