Mellano keittiöovet

Tiedon janoinen

Millaisia kokemuksia on Mellanon ovista (ent. merite)? Ilmeisesti ovat myös suurimpien kalustetoimittajien valikoimissa, olisiko tietoa kenen?

Keittiö remonttia harkitaan ja myös kyseisen valmistajan nimi on tullut vastaan, mutta kokemuksia ei löydy...

16

11620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopuri

      Moni keittiötoimittaja tosiaan käyttää Mellanoa alihankkijana. Itse ostin keittiön jossa mellanon toimittamat ovet. heillä oli tosi paljon ollut ongelmia sekä laadun, että toimituksen suhteen joten
      Ko.firma lopetti yhteistyön heidän kanssaan. Minulle tuli muutama ovi 3 kertaan huonon laadun vuoksi

      • Jussi25v

        jhuu,,tehään nii hyviä ku saahaan tehtyä noista ovista,alkuvuojesta oli toimitus vaikeuksia ku muuttivat tuotannon ohjausta.se ei taija oikei vieläkää vaa pelata.ja uus maalauslinja hakee vielä säätöjää,ei ne makaroonit sitä saanu kohillee..
        maalit kans vaihtu,pitää olla vähäpäästösiä niittenki
        mut kyllä se siitä


    • Mellanon kalusteet

      uudessa talossamme kaikki kiintokalusteet mellanon kalusteita .Toimitus pelasi moitteettomasti puhumattakaan itse kalusteista. Löysimme heidän mallistoista sellaisia mitä ei ole monilla muilla mm. keittiösssä akaasia rungot , viininpun. ,vaniljan, kultaisen, limen sävyisiä liukupeiliovia . Hintataso on kovempi kun tukkukama mutta on ne sitten laadukkaampaakin. Ja eihän sellaista kalustetoimittajaa ole jolle ei mokia satu sen nyt jo näkee näiltäkin sivuilta.

      • Jyppe1

        joku täyspäinen viestinkirjoittaja näillä sivuilla ! kuten sanoit, ei näillä sivuilla ole varmaan haukuilta säästynyt yksikään keittiöfirma..


      • just näin.......
        Jyppe1 kirjoitti:

        joku täyspäinen viestinkirjoittaja näillä sivuilla ! kuten sanoit, ei näillä sivuilla ole varmaan haukuilta säästynyt yksikään keittiöfirma..

        Ja suurin syyllinen haukkuihin on asiakas itse.
        Tai kilpaileva myyjä.


      • pettynyt 10 kertaa
        just näin....... kirjoitti:

        Ja suurin syyllinen haukkuihin on asiakas itse.
        Tai kilpaileva myyjä.

        ei se niinkän ole asiakas on aina oikeassa ei se huonoa tavaaraa osta kuseinen virma on pe........ huonoa laatua myy.


    • vkosiivous

      Mellanolla hyvälaatuista tavaraa, mutta toimitusongelmia. Ensin tuli liian kapeat hyllyt, sitten vaihdossa tuli ihan väärät hyllyt. Odotellaan..

      • Tietämätön

        Myykö Mellano suoraan kuluttajille ?
        Kalustevalmistajat ilmoittaa käyttävänsä kyseisiä tuotteita


      • reksa.
        Tietämätön kirjoitti:

        Myykö Mellano suoraan kuluttajille ?
        Kalustevalmistajat ilmoittaa käyttävänsä kyseisiä tuotteita

        Ei saa suoraan ostettua.Jälleenmyyjän kautta.


      • epätoivonen
        Tietämätön kirjoitti:

        Myykö Mellano suoraan kuluttajille ?
        Kalustevalmistajat ilmoittaa käyttävänsä kyseisiä tuotteita

        ei myy


    • sasi

      Kuka myy Lahden seudulla? Haluaisin ostaa välitilalaminaatti.

    • epätoivoinen

      älä missään nimessä osta kyseisiä tuotteitä on huonoja on kokemusta

    • epätoivoinen

      en suosittele kyseistä tuotetta huonoa kokemusta

    • taisto1

      Minä olen myynyt 10 vuotta Mellanon tavaraa ja minulla on siitä parhaat kokemukset. Ovia on tullut virosta, viideltä kotimaiselta valmistajalta ja myös Italiasta ja Englannista. Nyt teen valtakunnallista keittiökauppaa Kotifixi ketjun kanssa ja tavara on suurimmaksi osaksi Mellanon huippulaatua. Mellano on edelläkävijä monessa suhteessa ja kestää vertailun minkä tahansa merkkikeittiön kanssa. [email protected]

    • kiukkuinen

      Minulla on huonoja kokemuksia, ovien kalvojen liimaukset aukeilevat itsestään.

      • EttäNäin

        Olisiko syytä tarkastella kotisi kosteus ongelmia. Usein tälläisissa tapauksissa joissa kalvo irtoaa on syynä kosteus eli kaappi väärässä paikassa esim. suihkun vieressä siihen löytyy myös kosteudenkestäväkaappi tai kosteus ongelma asunnossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe