Labbiksen hinta

apu

Paljonko maksaa labbiksen rekisteröidyt pennut? Entä paljon voisit maksimissaan maksaa paperittomasta?

44

16276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just keväällä hankittu

      hintahaarukka on rekisteröydyillä pennuilla siinä 800-1000 euroa, ainakin niistä mistä me kyseltiin.

    • maksoi

      rekisteröity mutta väriviallinen 700
      rekisteröity 850

      • labu

        Meillä maksoi rekisteröity 80 euroa. En suosittele ottamaan rekisteröimätöntä, koska se on virallisesti sekaroituinen vaikka kuinka pennun kasvattaja väittäisi sen olevan ns.rotukoira. Itse en ottaisi mistään hinnasta paperitonta.


      • ...
        labu kirjoitti:

        Meillä maksoi rekisteröity 80 euroa. En suosittele ottamaan rekisteröimätöntä, koska se on virallisesti sekaroituinen vaikka kuinka pennun kasvattaja väittäisi sen olevan ns.rotukoira. Itse en ottaisi mistään hinnasta paperitonta.

        tarkotin siis 800 e.


      • koira ihminen
        labu kirjoitti:

        Meillä maksoi rekisteröity 80 euroa. En suosittele ottamaan rekisteröimätöntä, koska se on virallisesti sekaroituinen vaikka kuinka pennun kasvattaja väittäisi sen olevan ns.rotukoira. Itse en ottaisi mistään hinnasta paperitonta.

        mutta sekarotuiset on pitkäikäisiä ja terveitä kokemusta on


      • Bhyuukgilguoguyjg
        koira ihminen kirjoitti:

        mutta sekarotuiset on pitkäikäisiä ja terveitä kokemusta on

        Mutta ei labbikset jotka luokitellaan seka rotuisikse koska ne ei oo oikeesti seka rotuisia!!!!!!!


      • Solnce_90
        koira ihminen kirjoitti:

        mutta sekarotuiset on pitkäikäisiä ja terveitä kokemusta on

        No meidän koira ei oo rikisteröity mutta tiedät tasalla tarkkaan että se ei oo sekaan rotu ku tunnen kasvattajan. Hänen äitinsä on voittannut aika paljon mettalliakiin ja on rekisterissä. Syy miks en rekisteröidä meidän se että se on tuonti koira.


    • suppou

      yleensä 400-800, riippuen suvusta ja siitä paljonko kehtaa pyytää

      • 400 euron

        400 eurolla et kunnon koiraa saa, jos et ota sijoitukseen. Sijoitus vaihtoehtona ok, saat sitten pentueen lupaavimman koiran.

        Yl. hinta 750 - 1000 EUR. Ja miltei sama mistä kennelistä otat. Monesti saatat saada n. 100 EUR halvemmalla pennun jonka jompikumpi vanhemmista on esim.1 kyynärillä. Suosittelen kuitenin maksamaan 100 eur enemmän jos saat paremmasta yhdistelmästä ja etenkin terveemmästä yhdistelmästä pennun.

        Ja kunnon kasvattaja kertoo rehellisesti mitä vikaa koirissa voi myös olla. Huonot kasvattajat yleensä vain kehuvat kuinka hyviä ne vanhemmat on. Itsellä alkaa hälyytyskellot heti soida jos vanhemmissa ei ole mitään moitteen sanaa... Ei oo olemassa sellasta koiraa joka ei mitään kantaisi mukanaan...


    • hintaan

      Vaikuttaako hintaan se, että onko vanhempia käytetty koiranäyttelyissä ja kuinka ovat menestyneet? Esimerkiksi jos koiraani ei ole käytetty kertaakaan, niin onko minulla vara myydä pentuja 800-1000e hintaan?

      • maksoi

        800€ eikä miköön päätä huimaaa sukupuu. Yleensä 800-1000€ Riippuen vanhempien saavutuksista ja muutenkin suvusta.


      • Minä vain

        Esimerkiksi jos tahdot myydä pentujasi labradorinnoutajakerhon pentuvälityksen kautta niin näyttelytuloksia ei vaadita, kunhan pentujen vanhemmat ovat terveitä. Itse en välttämättä ihan tonnilla möisi pentuetta, sillä en menisi takuuseen siitä että kaikille pennuille löytyisi koti. Ihmisillä kun on tapana tuijottaa heti terveyden jälkeen koe- ja näyttelytuloksia sopivaa pentua etsiessään. Itsekkin kyllä toimin näin :)


    • Minä vain

      Meidän muksu makso 1000€. Sukunsa puolesta ihan ok.

      • nalle luppakorva

        Minä maksoin pennusta 1250. Hyvä suku ja vanhemmat. Valiokoiria ja isä ulkomailta.


      • musta luppakorva
        nalle luppakorva kirjoitti:

        Minä maksoin pennusta 1250. Hyvä suku ja vanhemmat. Valiokoiria ja isä ulkomailta.

        Maksoin myös 1250 omastani,,, myöskin valiokoira ja ulkomainen isä. Onko nalle luppakoiran pentu syntynyt 11.11.2010. Ajattelin vaan,, sattuisiko olemaan samasta pentueesta?


    • Itse hankimme meidän pennun Opaskoirakoululta. Koira on vuoden kasvamassa perheessä ja sitten se menee testeihin ja jos ei sovellu opaskoiraksi, niin kysytään hoitoperheeltä haluavatko he ostaa pennun. Meidän koiruus maksoi 170e koska sen emässä on kultastanoutajaa ja se ei ole puhdas, mutta muistaakseni puhtaat pennut maksoi 300e. Lisää tietoa saat opaskoirakoulu.fi

    • henusi

      Itse maksoin meidän pennusta 1000€. Vanhemmilla hyvä terveys ja hyviä tuloksia näyttelyissä, metsästyskokeissa sekä taippareissa. Kyllä mä ainakin itse hyvästä haluan maksaakin. :) Eikös se niin yleensä mene, että kuka halvalla ostaa se "piip" saa? :) Enkä nyt yleistä, eipä tuo sanonta aina päde.
      Pointti tässä oli se, että oon todella tyytyväinen omaan valintaan ja varsinkin kun kasvattajakin on hurjan mukava. Parempaa en vois toivoa !

    • Tuudusöödi

      Tiedoksi vaan myy94-: Opaskoirakoulun tarkoitus ei ole myydä pentuja perheisiin, vaan niistä on tarkoitus tulla oppaita. Jos ottaa pennun Opaskoirakoululta, ei kannata lähteä siitä ajatuksesta että pentu olisi oma ja että sitä kautta pennun saa halvalla. Silloin taitaa olla väärät syyt opaskoirapennun hankkimiseen ja kasvatukseen.

    • Hansu1981

      tuudusöödille: siis myy-94 oli ostanu sellaisen koiran, joka ei kelvannu opaskoiraksi ja jota hoitoperhe ei halunnu... Oli siis jo pari vuotias, ei pentu.

    • pennut

      Itselläni on paperillinen pentu ja se maksoi päälle tonnin

    • Lolafani

      Mun koira makso 1000 euroo.

    • hinta

      1100 euroa maksoi meidän koira.

      • ruskea

        Ruskea näyttelylinjainen narttu 1000e


    • mustalabbispoju

      Meillä maksoi 900e

    • mustalabukka

      Näyttelylinjanen musta labbis uros meillä ja maksoi 900€, hyvä suku.

    • oeiåkdok

      maksaako kenneleissä enemmän??

      • Mitanyttass

        Kennelkoira=rekisteröity koira
        Kennel= kasvattaj,a, jolla on kennelnimi


    • labu13

      Edellinen hankinta oli käyttölinjainen ja 1100 eskoa piti lyömälappuja laskea pöydälle.

    • ...... =)

      meillä näyttelylinjainen keltanen narttu 1200€. Hyvä suku ja taitavat kasattajat.

    • Luppis.

      ruskea uros 980€. Terveet vanhemmat ja ok suku. Ostettiin yksityiseltä.

    • sekuri1

      Löysin ilmotuksen labbiksista jotka maksvat alle 700euroa. Onko outoa että tämän rodun pentuja myydään nuin halvalla kun muut täällä puhuneet tuhansista euroista? Etsimme perheellemme ekaa koiraa emmekä aijo koskaan käydä näyttelyissä joten hakusessa koiranpentu jonka ei tarvi täyttää näyttelykoiran kriteereitä. Mitä kannattaa kysellä omistajalta kun ottaa yhteyttä? Ois kiva saada vastausta nopeesti :)

    • assu123

      Meillä maksoi 650€ käyttölinjainen narttu. Hyvä suku ja koira on nyt 5v. eikä mitään terveydellisiä ongelmia tai muutakaan käytös häiriöitä ole ollut vaikka ''halvalla'' saatiin. Hienosti toimii metsällä. :)

      • totta on

        raa an ruuan syöttäminen vaikuttaa terveyteenm, elää pidempään


    • Koirien asiantuntija

      Meidän kennellissä,ei ole kovin kallista.koska olemme suomen suosittuja koira haalijoita. kävin amerikassa ja sieltä ostin yhden labiksen :-)

    • make20

      niin mullekkin on tulos mustii käyttölinjasia labukoita. mustia. kummatkin vanhemmat
      ovat itellä.mitään tauteja ei ole ollut.lonkat ym,ok. h.850e. erelliset meni
      halvalla kun ei kehtaa pyytää.tuntuu rahastamiselta.

    • nykyisin

      menee sinne 1300e asti, 1000e lähtien....

    • labradorinnoutaja=♡♡♡

      Labbis on kallis koira ja se maksaa jotain 1000 €

    • ,,,

      ki

      • Labbismies

        Meidän Roope maksoi 1000e tingittiin 900euroon,.Valiovanhemmat ja Isä ollut noutajakokeen aatelia. Lutuinen kuin pandakarhu.


    • Rice62

      Minun käyttölinjainen maksoi 1300€ haarukka on 1000-1300

    • 5kk

      1200€ Sipoosta.

      • Anonyymi

        Koiraa ei kannata ostaa mistään epämääräisiltä n.s kasvattajalta.Koirat ovat hirveissä olosuhteissa koirien terveydellä hyvinvoinnilla ei niin väliä.Rahat pois auton perävalot kun katoaa pentu mukana,katoaa n.s kasvattajakin.Pentutehtailijoita tulee venäjältä,ja virosta on niitä kotoperäisiäkin konnia.Tori.fi sivuilla usein ilmoittelevat.Jokainen pennunostaja on vastuussa ostamalla pennun kunnon kasvattajalta.Pentutehtailijan pentu on halpa hankkia.Mutta pentu voi olla sairas ei rokotettu ,ei eläinlääkärin tarkastama rekisteriöinnistä puhumattakaan.On edevastuutonta ostaa pentu tälläiselta henkilöltä ja samalla tukea pentutehtailijoita.Pentujen saati emojen kärsimystä ei pidä tukea.Suomessa on vastuullisia kenneleitä jotka kasvattajat erirotuisia koiria.Pentuja sekä sen emon pääsee näkemään samoin olosuhteet joissa koirat elävät.Suomalaiset kasvattajat tekevät myös hyvää jalostustyötä. Joka takaa yhä tervemmpiä ja hyvinvoivia koiria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiraa ei kannata ostaa mistään epämääräisiltä n.s kasvattajalta.Koirat ovat hirveissä olosuhteissa koirien terveydellä hyvinvoinnilla ei niin väliä.Rahat pois auton perävalot kun katoaa pentu mukana,katoaa n.s kasvattajakin.Pentutehtailijoita tulee venäjältä,ja virosta on niitä kotoperäisiäkin konnia.Tori.fi sivuilla usein ilmoittelevat.Jokainen pennunostaja on vastuussa ostamalla pennun kunnon kasvattajalta.Pentutehtailijan pentu on halpa hankkia.Mutta pentu voi olla sairas ei rokotettu ,ei eläinlääkärin tarkastama rekisteriöinnistä puhumattakaan.On edevastuutonta ostaa pentu tälläiselta henkilöltä ja samalla tukea pentutehtailijoita.Pentujen saati emojen kärsimystä ei pidä tukea.Suomessa on vastuullisia kenneleitä jotka kasvattajat erirotuisia koiria.Pentuja sekä sen emon pääsee näkemään samoin olosuhteet joissa koirat elävät.Suomalaiset kasvattajat tekevät myös hyvää jalostustyötä. Joka takaa yhä tervemmpiä ja hyvinvoivia koiria.

        Virosta hankimme labbiksen. Hinta 75€. Tosi hyvä koira.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe