Aloittelijan paketti

Allianz

Joo, olen 11-vuotias poika ja olen kiinnostunut tästä airsoftista. Voisiko joku kokenut laatia minulle hyvän aloittejian paketin, nimittäin en tiedä melkein mitään, suositelkaa mulle kunnon paketti. Sais olla joku alle 120 € tai tasan, en enempää niistä maksa. Sellainen kauppa, joka olisi lähellä Helsingin keskustaa, lähinnä. Linkkiä kiitos.

58

6717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska-

      Onneksi olkoon! Olet kyennyt 11-vuotiaana parempaan suomenkieleen kuin useammat vanhemmat henkilöt tällä foorumilla.

      Omasta mielestäni 11-vuotias on oikeasti liian nuori pelaamaan airsoftia, ei sen takia, että osumat sattuisivat, vaan kun aseet voivat oikeasti olla aika vaarallisia ja niiden turvallinen käyttö kysyy oikeita asenteita. Siksi suosittelenkin, että harrastajat olisivat edes rikosoikeudellisesti itsestään vastuussa, eli olisivat väh. 15-vuotiaita.

      Mutta jos viittaat kintaalla äskeistä kappaletta ja ostat pyssyn jokatapauksessa suosittelen aloittamaan maruin hop-upillisella vemppupistoolilla, sillä kalliimmat jousikiväärit/konepistoolit ovat oikeasti aivan saman tasoisia, huomattavasti kalliimpia vain. Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla jokin halpa GBB-pistooli (ei siis maruin kiinteäluistinen kaasupistooli=[totaalista kuraa]), mutta GBB-pistooleita en lähtisi ensi aseen ostajille suosittelemaan, sillä ne vaativat aika paljon huolenpitoa ja puhdistusta. 120€ budjetilla siis suosittelen ostamaan maruin hopillisen jousitoimisen pistoolin ja suojalasit, säästyy rahaa vielä kuuliinkin. Suojalaseina suosittelen jos on vähän enempi rahaa pistää, ostamaan Bollé X800 (n. 60e) pienemmällä budjetilla sansein SG-5 maskin.

      Keskustan järkevin kauppa: http://www.proairsoft.com/

      • Allianz

        Eli kumpaa suosittelette? -Nimimerkki- mainitsi jo molemmat tarjouspaketit, eli tässä on KWC: http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_Hopup_pistoolit___Kuulat___Maski.html, ja tässä Marui: http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit.html. Eli nämä ovat samoja aseita, sama hinta ja eri valmistaja. Onko näissä mitään radikaalia eroa? Sanokaas nyt mulle.
        PS: Kiitos vaan Reiska-, isoserkkuni (13 v) tuskin pystyy edes kirjoittamaan isoa alkukirjainta. Selitys aina: ei jaksa. Ja pienellä kirjaimella.


      • -Nimimerkki-
        Allianz kirjoitti:

        Eli kumpaa suosittelette? -Nimimerkki- mainitsi jo molemmat tarjouspaketit, eli tässä on KWC: http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_Hopup_pistoolit___Kuulat___Maski.html, ja tässä Marui: http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit.html. Eli nämä ovat samoja aseita, sama hinta ja eri valmistaja. Onko näissä mitään radikaalia eroa? Sanokaas nyt mulle.
        PS: Kiitos vaan Reiska-, isoserkkuni (13 v) tuskin pystyy edes kirjoittamaan isoa alkukirjainta. Selitys aina: ei jaksa. Ja pienellä kirjaimella.

        Hyvä, että kirjotat kunnolla sillä useampia viestejä ei edes jaksa lukea, kun ei edes tajua mitään. :D

        Tässä plussat ja miinukset:

        KWC (esim Glock G17)
        Hop UP
        -Lipas on pieni

        Marui (esim USP)
        Maruin ;)
        Lipas on suht iso
        -Ei Hop Up


        "Hop-Up -mekanismi saa aikaan kuulan yläkierteen. Yläkierteen vuoksi kuulan lentorata on suorempi ja pidempi kuin ilman yläkierrettä. Useimmissa sähkötoimisissa ja kaasutoimisissa aseissa Hop-Up on säädettävä, jolloin aseessa voidaan käyttää eri painoisia kuulia ja säätää Hop-Up toimimaan aina optimaalisesti kunkin kuulalaadun kohdalla erikseen."

        Ihan vaan varmuudeks jos et tiiä mikä on Hop Up. ^^


      • Allianz
        -Nimimerkki- kirjoitti:

        Hyvä, että kirjotat kunnolla sillä useampia viestejä ei edes jaksa lukea, kun ei edes tajua mitään. :D

        Tässä plussat ja miinukset:

        KWC (esim Glock G17)
        Hop UP
        -Lipas on pieni

        Marui (esim USP)
        Maruin ;)
        Lipas on suht iso
        -Ei Hop Up


        "Hop-Up -mekanismi saa aikaan kuulan yläkierteen. Yläkierteen vuoksi kuulan lentorata on suorempi ja pidempi kuin ilman yläkierrettä. Useimmissa sähkötoimisissa ja kaasutoimisissa aseissa Hop-Up on säädettävä, jolloin aseessa voidaan käyttää eri painoisia kuulia ja säätää Hop-Up toimimaan aina optimaalisesti kunkin kuulalaadun kohdalla erikseen."

        Ihan vaan varmuudeks jos et tiiä mikä on Hop Up. ^^

        Tässä vähän kysymyksiä:
        1. Onko se Hop Up suositus aloittelijalle?
        2. Serkkuni (13 v) aikoo myös aloittaa harrastusta, kannattaako samat pyssyt/varusteet hankkia myös hänelle?
        3. Kannattaako hankkia tavalliset kuulat vai biokuulat?
        4. Saako biokuulilla ammuskella luonnnossuojelu alueilla?
        5. Sopiiko kaikkiin aseisiin kiikari ja tarkkuuspiippu? (Vähän niinkuin tarkkuus pistooli, eikös siitä tule sitten piipun kanssa, taktinen pistooli?)
        Noh, siinä oli kysymyksiä, kumpi on sitten se parempi -Nimimerkki-? KWC:n hintaluokka on kyllä parempi, kun sisältää maskin, aseen ja kuulat, aion kyllä ostaa sen, jos niihin saa myös tarkkuuspiipun ja tähtäimen.


      • -Nimimerkki-
        Allianz kirjoitti:

        Tässä vähän kysymyksiä:
        1. Onko se Hop Up suositus aloittelijalle?
        2. Serkkuni (13 v) aikoo myös aloittaa harrastusta, kannattaako samat pyssyt/varusteet hankkia myös hänelle?
        3. Kannattaako hankkia tavalliset kuulat vai biokuulat?
        4. Saako biokuulilla ammuskella luonnnossuojelu alueilla?
        5. Sopiiko kaikkiin aseisiin kiikari ja tarkkuuspiippu? (Vähän niinkuin tarkkuus pistooli, eikös siitä tule sitten piipun kanssa, taktinen pistooli?)
        Noh, siinä oli kysymyksiä, kumpi on sitten se parempi -Nimimerkki-? KWC:n hintaluokka on kyllä parempi, kun sisältää maskin, aseen ja kuulat, aion kyllä ostaa sen, jos niihin saa myös tarkkuuspiipun ja tähtäimen.

        1. Ei oikeastaan, mutta on se aika kätevä.
        2. Mielipide asia.
        3.En oikein tiedä, mutta itse ainenkin käytän normaalia kuulia.
        4.Sitä kannattaa kysellä joltain muulta. :D
        5.Aseeseen tarvitaan tähtäinkisko jos haluaa jonkun sortin tähtäimen joissakin aseissa on yleensä vakiona tähtäinkisko. Pistooleihin ei saa tarkkuuspiippua valitettavasti. :/
        Ja harvemmin saa mitään tähtäimiäkään, mutta tämä saattaisi sopia. Tosin se on lasertähtäin.

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_33.html


      • Reiska-
        Allianz kirjoitti:

        Eli kumpaa suosittelette? -Nimimerkki- mainitsi jo molemmat tarjouspaketit, eli tässä on KWC: http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_Hopup_pistoolit___Kuulat___Maski.html, ja tässä Marui: http://www.proairsoft.com/acatalog/Marui_jousipistoolit.html. Eli nämä ovat samoja aseita, sama hinta ja eri valmistaja. Onko näissä mitään radikaalia eroa? Sanokaas nyt mulle.
        PS: Kiitos vaan Reiska-, isoserkkuni (13 v) tuskin pystyy edes kirjoittamaan isoa alkukirjainta. Selitys aina: ei jaksa. Ja pienellä kirjaimella.

        Noista tarjouspaketeista kannattaa mennä KWC:n tarjontaan sillä niissä aseissa on hop-upit. Muuten kannattaa ostaa maruin hopillinen pistooli.


      • ase paketti
        -Nimimerkki- kirjoitti:

        Hyvä, että kirjotat kunnolla sillä useampia viestejä ei edes jaksa lukea, kun ei edes tajua mitään. :D

        Tässä plussat ja miinukset:

        KWC (esim Glock G17)
        Hop UP
        -Lipas on pieni

        Marui (esim USP)
        Maruin ;)
        Lipas on suht iso
        -Ei Hop Up


        "Hop-Up -mekanismi saa aikaan kuulan yläkierteen. Yläkierteen vuoksi kuulan lentorata on suorempi ja pidempi kuin ilman yläkierrettä. Useimmissa sähkötoimisissa ja kaasutoimisissa aseissa Hop-Up on säädettävä, jolloin aseessa voidaan käyttää eri painoisia kuulia ja säätää Hop-Up toimimaan aina optimaalisesti kunkin kuulalaadun kohdalla erikseen."

        Ihan vaan varmuudeks jos et tiiä mikä on Hop Up. ^^

        - Glock G18C AEP (cyma) = 89e

        - Stelth ritilä maski = 18e

        tai

        double eagle m47 haulikko = 45e

        - Stelth maski = 16e
        ____________________________

        kumatkin aseet ovat hyviä ja kestäviä.
        haulikolla lentää pitkälle ja suoraan
        -c18c myös.

        jos säästät vielä' pari kympiä saat cyma ak47: kan


      • jljk
        ase paketti kirjoitti:

        - Glock G18C AEP (cyma) = 89e

        - Stelth ritilä maski = 18e

        tai

        double eagle m47 haulikko = 45e

        - Stelth maski = 16e
        ____________________________

        kumatkin aseet ovat hyviä ja kestäviä.
        haulikolla lentää pitkälle ja suoraan
        -c18c myös.

        jos säästät vielä' pari kympiä saat cyma ak47: kan

        cyman ak-47 cm.022. mul on se oli turha oatos ei lennä kun alle 10metrii


      • FaZuGGa^^
        -Nimimerkki- kirjoitti:

        Hyvä, että kirjotat kunnolla sillä useampia viestejä ei edes jaksa lukea, kun ei edes tajua mitään. :D

        Tässä plussat ja miinukset:

        KWC (esim Glock G17)
        Hop UP
        -Lipas on pieni

        Marui (esim USP)
        Maruin ;)
        Lipas on suht iso
        -Ei Hop Up


        "Hop-Up -mekanismi saa aikaan kuulan yläkierteen. Yläkierteen vuoksi kuulan lentorata on suorempi ja pidempi kuin ilman yläkierrettä. Useimmissa sähkötoimisissa ja kaasutoimisissa aseissa Hop-Up on säädettävä, jolloin aseessa voidaan käyttää eri painoisia kuulia ja säätää Hop-Up toimimaan aina optimaalisesti kunkin kuulalaadun kohdalla erikseen."

        Ihan vaan varmuudeks jos et tiiä mikä on Hop Up. ^^

        Itse en omista Airsoft asetta (vanhemmat eivät ole vielä lupaa antaneet), mutta sen verran mitä kavereitten kanssa olen Airsoftia pelannut heidään aseillaan niin jo lyhyemmissä peleissä saa jonkun 20 kuulan lippaan nopeasti tyhjäksi 12 kuulan lippaasta puhumattakaan. Tuollainen 12 kuulan lipas menettelee jos ostaa myös toisen lippaan, mutta itse kyllä mieluummin otan 24 kuulaa kuin 12 kuulaa Hop Upin.
        Mitä iloa pidemmästä ja suoremmasta lentoradasta on jos kuulat loppuu sen siliän tien?


      • [Petsku]

        Itsekin olen juuri Airsoftausta aloittamassa ja silmääni osui KWC Glock G17 HopUp.

        Miten pitkään se kestää verrattuna maruihin tai muuhun?


      • xmissile pro 2500rtr
        jljk kirjoitti:

        cyman ak-47 cm.022. mul on se oli turha oatos ei lennä kun alle 10metrii

        Joo,eli ei kannata ostaa cyman aseita sillä ne hajoaa nopeasti käsiin. eli jos ostat jousitoimisepistoolin niin suosittelen KWC (esim Glock G17) hyvä ja kesävä ase,ja kannataa käyttää 0,25g kuulia, kun hop uppia en ole ainakaan itse löytänyt aseesta.mutta kaikin puolin hyvä ase ja sopii aloittelijalle kuin veitsi voihin.


      • n4p

        no oon mäki periaattees alottelija. oon 14 ja alotin Glock 17 HopUp ja sitte sain M92FS eli Beretta. mut mul on nyt glockiss pient häikkää ku se ei ammu. eli kun mä lataan iha normisti, sitte en tee mitää ni kuula vierii piipust ulos. voin myös kertoo et lainasin sitä glockii mun kaveril (oltiin softaamas) sitte piippuu jäi 3 kuulaa, oten avasin aseen. otin luistimen irti ja huomasin et kuulien välis oli joku kaks kumin palast ja sen takii ne oli jumis. ja sit ku sain aseen osat kiinni, sitte testaain sitä ja sillo se ei enää toiminu normisti. et voisko se johtuu niist kumin paloist, et ne kuulat vierii piipust?


      • cyma is the best
        ase paketti kirjoitti:

        - Glock G18C AEP (cyma) = 89e

        - Stelth ritilä maski = 18e

        tai

        double eagle m47 haulikko = 45e

        - Stelth maski = 16e
        ____________________________

        kumatkin aseet ovat hyviä ja kestäviä.
        haulikolla lentää pitkälle ja suoraan
        -c18c myös.

        jos säästät vielä' pari kympiä saat cyma ak47: kan

        cyma glock g18c kannattaa ostaa parempi kuin nuo teidän kwc:n vemput. AEP = Automatic Electric pistol eli automaatinen sähkö pistooli eli ei mikään jousi viritteinen (eli vemppu).


      • NoobSlice
        xmissile pro 2500rtr kirjoitti:

        Joo,eli ei kannata ostaa cyman aseita sillä ne hajoaa nopeasti käsiin. eli jos ostat jousitoimisepistoolin niin suosittelen KWC (esim Glock G17) hyvä ja kesävä ase,ja kannataa käyttää 0,25g kuulia, kun hop uppia en ole ainakaan itse löytänyt aseesta.mutta kaikin puolin hyvä ase ja sopii aloittelijalle kuin veitsi voihin.

        joo, mul on Glock 17, H&K usp ja beretta eli M29FS. ja kaikki jousi käyttösii. Mut Glocki meni rikki,
        piipust lähti joku tiiviste irti, ja nyt ne kuulat ei lennä melkee mihinkää. siit ihan piipun alusta, "lippaan kohalla", ni saako sellasia tiivisteitä mistään? vai joudunko heittää Glockin pois :C?

        onks teil jollaki H&K usp jousi käyttöne? jos on ni tuliko teillä paketissa pieni osa jokalaitetaan piipun päähän?


      • Salo Bomber
        [Petsku] kirjoitti:

        Itsekin olen juuri Airsoftausta aloittamassa ja silmääni osui KWC Glock G17 HopUp.

        Miten pitkään se kestää verrattuna maruihin tai muuhun?

        mul on vaan H&K USP ja se on KWC. Ja kolmel kaveril KWC Glock 17. ne on laatu tavaraa, mut pitkän käytön jälkeen niihi rupee tulee pienii vikoi esim. luistin jumittuu ladatessa. mut muuten laatu tavaraa


      • EnKansTiiä
        [Petsku] kirjoitti:

        Itsekin olen juuri Airsoftausta aloittamassa ja silmääni osui KWC Glock G17 HopUp.

        Miten pitkään se kestää verrattuna maruihin tai muuhun?

        Petsku minulta löytyy KWC P99 ja on toiminut moitteettomasti 4 vuotta.


      • ei_että_teitä_ihmisiä
        n4p kirjoitti:

        no oon mäki periaattees alottelija. oon 14 ja alotin Glock 17 HopUp ja sitte sain M92FS eli Beretta. mut mul on nyt glockiss pient häikkää ku se ei ammu. eli kun mä lataan iha normisti, sitte en tee mitää ni kuula vierii piipust ulos. voin myös kertoo et lainasin sitä glockii mun kaveril (oltiin softaamas) sitte piippuu jäi 3 kuulaa, oten avasin aseen. otin luistimen irti ja huomasin et kuulien välis oli joku kaks kumin palast ja sen takii ne oli jumis. ja sit ku sain aseen osat kiinni, sitte testaain sitä ja sillo se ei enää toiminu normisti. et voisko se johtuu niist kumin paloist, et ne kuulat vierii piipust?

        Luisti on aseen liikkuva osa
        Luistin on urheiluväline jolla luistellaan(niitä tosin tarvitsee kaksi)


    • -Nimimerkki-

      http://www.proairsoft.com/acatalog/KWC_Hopup_pistoolit___Kuulat___Maski.html

      Tuolta löytyy ihan kivoja aseita aloittelijalle, en sitten kyllä tiedä aseiden laadusta. Onko KWC yleensäkään hyvä, mutta vaikuttais ihan hyvältä ostokselta :)

      • -Nimimerkki-

      • jamppamöhlö

      • -Nimimerkki-
        jamppamöhlö kirjoitti:

        Osta mieluiten joku ase josta lähtee kuulia piipusta.












        Marui Glock ja "halpis" maski.

        Hän etsii aloittelijalle asetta. Tuskin aloittelijalle tarvii jotaa Maruin Ak-47 joka maksaa 260€ akku kuulat jonkunlainen suojaus!


        Käyttäisit päätäs. .______.


      • Allianz
        -Nimimerkki- kirjoitti:

        Hän etsii aloittelijalle asetta. Tuskin aloittelijalle tarvii jotaa Maruin Ak-47 joka maksaa 260€ akku kuulat jonkunlainen suojaus!


        Käyttäisit päätäs. .______.

        Kuka täällä on puhunut AK-47 aseesta? Vain sinä, ei kukaan muu. Täällä on puhuttu kyllä KWC:n ja Maruin halpispistooleista. Joten sulle myös: Käyttäisit päätäs. ;)


      • Aaäåpina
        Allianz kirjoitti:

        Kuka täällä on puhunut AK-47 aseesta? Vain sinä, ei kukaan muu. Täällä on puhuttu kyllä KWC:n ja Maruin halpispistooleista. Joten sulle myös: Käyttäisit päätäs. ;)

        Vitun daiju. Toi yks tuli pätemään, että nuo pistoolit jota olet ostamassa, on täysiä paskoja. Sen jälkee -Nimimerkki- vain vastasi, että etsit aloittelijalle asetta, eikä mitään niin kallista. Ja sinulle Allianz, lue viestit tarkkaan ennenku replyyt, tai yrität päteä jotain "Käytä päätäs" tyyliin. ;)


      • rewwer2

    • .............

      moi olen itse 12 vuotta oon ampunu tarkkuutta enimmäkseen mutta oon kyllä paljon softannu kavereiden kanssa ja siitä on tullu kukemusta ja aion alkaa harastamaan tässä ihan muutaman vuoden aikana hankin ensi parin tonnin varusteet mutta aloittelijalle suosittelen maruin jousitoimista glock 17:ta tietenkin hop up mallina kwc:tä ei kannata ostaa ostin ite semmosen ekaksi aseeksi no kestihän se muutaman kuukauden ja sitten meni rikki vaikka käytin sitä ihan asiallisesti ja osta sitten vaikka stealth maski ja kannattaa käyttää maruin omia kuulia sitten pari lisälipasta ja aseelle reisikotelo ja vaikka toiseen reiteen kotelo lippaille tai voihan ne laitta taskuunkin mutta kuitenkin. hintaa kertyy noin pistooli 43€ kaks lipasta yht:22€ reisikotelo aseelle 29€ reisikotelo lippaille noin 29€ ja maski 19€ eli yhteensä noin 140€ tietenkin jos ei yhtään saa mennä 120€ yli niin jättää lipaskotelon pois prohobyssa on joskus tarjouksia maruin pistooli stealth maska ja marui kulia


      mutta kaiken saa täältä: http://www.proairsoft.com/acatalog/

      • AIRSOFTHULLU

        ite oon 12v alotin pari kuukautta sitten. Mä suosittelisin maruin glock g 19 maksaa satasen sit pari 3 tonnia kuulia ja suojalasit.


      • sfsdfed

        kesti mulla kwc ja oon virittäny ja viellä ehjä on jaa teen oma tekosia aseita siis kesti 4v


    • dfgdfhfhgh

      oo ite 11 ja mulla on maruin g3 jousitoiminen maruin mp jousitoiminen ja kaasu toiminen kromi dessu ja maruin

    • swss

      kwc glock vähän viritä maruin skorpion ja steahlt maski ja 18g kuulii

    • Cullin

      No nyt, niinku alottelijat yleensä hakee jousitoimisia aseita, (useimmiten pistooleja)

      Nii, joten maruin hop upilliset pistoolit ois aika poppeja.. mutta jos hieman tehoa haluat lisää, niin ostat esim maruin jousitoimisia Konepistooleja, esim scorpion, mp5, ump, uzi smg.. tai vaikka rynnäkkökivääreitä.. noi maruin jousi konepislat oli pro airsoftissa 89 e.. ja ne rynkyt 100 e.. rynkyis on kyl se ominaisuus et se on pidempi piippu tarkempi, ja kovempi lähtönopeus.. mutta muista että jousiviritteisissä aseissa täytyy aina ladata jokaisen laukauksen jälkeen.. sähköaseet toimii akulla, ja ne ampuu sarjaa, jos ase niin sallii..

    • WessonMan

      En tajua miksi te valitatte jostain 12 panoksen lippaasta, että se olisi muka liian pieni. Kertokaa miten minä sitten pärjään Wessonillani johon menee vain 6 panosta kerrallaan ja jokainen panos erilliseen PATRUUNAAN. Puhun siis ASG Dan Wessonista.

      • Cullin

        Kullinpää, kyl 12 kuulan lipas on kyl iha vamppi ja ku puhutaan kwc:n mallista.. lippaita ei löydy iha kaikkialta, mutta tiiän yhen pleissin jost saa 6 eurol noit kwc pistoolien lippaita.. kyl mä nyt suna sanoisin et marui on parempii.. laatu, merkki ja se lipaskokoki se 21 - tai yli aseissa.. 15 on kyl pienin ja ne on iha lelui.


      • kelaavähä122
        Cullin kirjoitti:

        Kullinpää, kyl 12 kuulan lipas on kyl iha vamppi ja ku puhutaan kwc:n mallista.. lippaita ei löydy iha kaikkialta, mutta tiiän yhen pleissin jost saa 6 eurol noit kwc pistoolien lippaita.. kyl mä nyt suna sanoisin et marui on parempii.. laatu, merkki ja se lipaskokoki se 21 - tai yli aseissa.. 15 on kyl pienin ja ne on iha lelui.

        Cullin, mieti ekaks yks vtun juttu. yleensä airsoft vtun aseet on leluja, et mitäsä siin sössötät?? daiju.. -.-"


      • Cullin
        kelaavähä122 kirjoitti:

        Cullin, mieti ekaks yks vtun juttu. yleensä airsoft vtun aseet on leluja, et mitäsä siin sössötät?? daiju.. -.-"

        Päden, ja annan ohjeita.

        Paras aloittelijan ostos on mielestäni Maruin jousitoiminen Hop Up pistooli, ja ostaa sitten erikseen AIM survivorin, 5000 Diablon 0.25g BIO kuulaa.

        Paras malli on mielestäni Colt Covernment, kehuttu, nätti, ja toiminta varma pistooli Maruin vemppu kokoelmassa.

        Joku täällä sanoikin, että Cyman aseet ovat paskoja, ja hajoaa käsiin. Noh, kaikissa airsoft aseissa voi näin tapahtua, mutta on todennäköisempää saada "maanantaikappale" Cymalta, ja muilta Kiina valmistajilta, kuin esimerkiksi tutulta, ja tunnetulta Maruilta, jolla laadunvalvonta pelaa.

        KWC:n vemppu pislat ovat hyviä, mutta näissäkin oma vikansa.

        - Hoppi on erittäin tehokas, ja jotta saisi suoran kuularadan, niin tarvitsee 0.3g kuulia.
        - Lähtönopeus erittäin korkea Maruihin verrattuna.
        - 12 kuulan lipas kusee huonon kapasiteettinsä ansiosta.

        Marui: Vemppu hop up pislat

        - Tarkkuus
        - Kantomatka
        - Luotettava
        - Awesomet, suuri kapasiittiset lippaat, ja realistisen näköiset ofc.


    • Ost toi

      Jos haluat hyvän aseen niin kannattaa mp5 mutta tulee kalliiksi ehkä 120€ kamojen kanssa.Mut jos haluut niinku sellasen iha norm ni osta toi maski kuulat yhteensä noin 50-70€ http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB5.html Tos on iso lipas ja hop up.
      Itselläni on MP5 löysin sen saben koti sivuilta

    • 11.v poika
      • Joomi

        Marui on huonompi kuin Kwc.
        Mutta joidenkin mielestä pieni kapasiteettinen lipas on huono mutta jos ampuu tarkkoja laukaksia eikä vain sinne tänne shotteja niin kwc on parempi...
        Ja Kwc kestää pitempään.


      • Menossa softaamaan
        Joomi kirjoitti:

        Marui on huonompi kuin Kwc.
        Mutta joidenkin mielestä pieni kapasiteettinen lipas on huono mutta jos ampuu tarkkoja laukaksia eikä vain sinne tänne shotteja niin kwc on parempi...
        Ja Kwc kestää pitempään.

        Vaikka oletkin varmaan jo kahdessa vuodessa onstanu aseesi niin olkoon tämä muille aloittelijoille tiedoksi että maruin hop upillinen clock 17L On loistava ase! Todella tarkka ja tehokas. Iso lipas. Mukavan kompakti pitää mukana vaikka sinulla olisi jo sähköase niin varaaseena.


      • Cullin
        Joomi kirjoitti:

        Marui on huonompi kuin Kwc.
        Mutta joidenkin mielestä pieni kapasiteettinen lipas on huono mutta jos ampuu tarkkoja laukaksia eikä vain sinne tänne shotteja niin kwc on parempi...
        Ja Kwc kestää pitempään.

        Se riippuu ihan. Marui on parempaa laatua, kevyttä ja heikkotehoista, mutta pieksee KWC:n vemput kepeesti. Suuri lipaskapasiteetti, ja suora kuulan lentorata. Joudun muuten käyttämään 0.3 g kuulia KWC:n coltissani, että lentäisivät edes "vähän" suoraan.


    • asjfjasjasf

      Laita vielä 10euroa peliin niin saat CyberGunin ak47 spetanazin:
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CY_037.html
      toi on CYMA:n valmista laatuase pesee maruin vastaavan mallin 100-0.Maruissa on surkeat lähdöt , enemmän muoviosia ja muuntenkin maksaa noin 3 kertaa enemmän kuin cyman.Pärjäät varmasti peleissä! =)

    • XL--
      • smoukkimies

        kumman ostaisin ekaks sähköaseeks: G&G gr16 carbine combo "high speed" all in one vai jing gong g36c????oon softannu noin 1V double eaglen pumppuhaulikolla ja pitäs eka sähköase ostaa.Budjetti ois alle 200€.


      • jokutietäjä
        smoukkimies kirjoitti:

        kumman ostaisin ekaks sähköaseeks: G&G gr16 carbine combo "high speed" all in one vai jing gong g36c????oon softannu noin 1V double eaglen pumppuhaulikolla ja pitäs eka sähköase ostaa.Budjetti ois alle 200€.

        Saat silla jonku cyman sil rahal. mul on cyma ak-74 puuosil ja täysmetallisena ja toimii hyvin. suosittelen cymaa. Double eaglellaki on noit sähköaseit mut double eaglelta en muuta suosittele ku ump:tä ja haulikoita.


      • Cullin
        jokutietäjä kirjoitti:

        Saat silla jonku cyman sil rahal. mul on cyma ak-74 puuosil ja täysmetallisena ja toimii hyvin. suosittelen cymaa. Double eaglellaki on noit sähköaseit mut double eaglelta en muuta suosittele ku ump:tä ja haulikoita.

        Tähän näin sanoen vielä, että Double Eaglen m86 (Ak47 on oikein hyvä, vaikka vikoja/maanantaikappaleita löytyy) samoin M81v2 sähköpistooli on oiva valinta aloittelijalle. (USP:n näköinen sähköpistooli monella metalliosalla, (rattaat, luisti, tulenvalitsin, liipaisin, ETC).


      • smoukkimies
        Cullin kirjoitti:

        Tähän näin sanoen vielä, että Double Eaglen m86 (Ak47 on oikein hyvä, vaikka vikoja/maanantaikappaleita löytyy) samoin M81v2 sähköpistooli on oiva valinta aloittelijalle. (USP:n näköinen sähköpistooli monella metalliosalla, (rattaat, luisti, tulenvalitsin, liipaisin, ETC).

        en oo oikee innostunu ak sarjasta mutta pärjäisikö jommallakummalla nuista cymalle??


      • Bungees
        Cullin kirjoitti:

        Tähän näin sanoen vielä, että Double Eaglen m86 (Ak47 on oikein hyvä, vaikka vikoja/maanantaikappaleita löytyy) samoin M81v2 sähköpistooli on oiva valinta aloittelijalle. (USP:n näköinen sähköpistooli monella metalliosalla, (rattaat, luisti, tulenvalitsin, liipaisin, ETC).

        m81 on huono kahden viikon käytön jälkeen jouduin ostaa uuden lippaan ostettiin siinä samalla kaksi lipasta no toinen meni heti rikki ja toinen kuitenkin säilyi mutta sitten meni akku paskaksi ja ostettiin proairsoftista uusi joka sekin meni rikki sen jälkeen lopetin airsoftin ja tänä kesänä taas aloitin softaamaan nyt käytän kwc:n vemppua ja KWC:taurusta joka on kaasu kumpikin toimii todella hyvin.
        mitä tuossa meidän porukassa on niin tuo double eaglen haulikko menee aika nopeasti rikki


      • G&G
        smoukkimies kirjoitti:

        kumman ostaisin ekaks sähköaseeks: G&G gr16 carbine combo "high speed" all in one vai jing gong g36c????oon softannu noin 1V double eaglen pumppuhaulikolla ja pitäs eka sähköase ostaa.Budjetti ois alle 200€.

        G&G ehdottomasti paljon parempi, tehokkaampi, laadukkaampi...


    • cybergun
      • VemppuFani

        Olen myös aloittelija.On juuri Maruin Hop-Up vemppu tulossa kohta postikonttoriin noutoa odottamaan.Voiko vemppuja vain kiilloittaa rätillä tai sitä rataa? (En puhu sisuskaluista vain ulkokuoresta)

        Ajattelin myös joululahjaksi toivoa jotain tossa 100-200 euron välillä olevaa jotain sähkökäyttöstä karbiinia tai mp5:sta.Onko kannattavaa?

        (Onko hyviä ehdotuksia muuten jollei tuo ole hyvä ostos?)


      • G18c
        VemppuFani kirjoitti:

        Olen myös aloittelija.On juuri Maruin Hop-Up vemppu tulossa kohta postikonttoriin noutoa odottamaan.Voiko vemppuja vain kiilloittaa rätillä tai sitä rataa? (En puhu sisuskaluista vain ulkokuoresta)

        Ajattelin myös joululahjaksi toivoa jotain tossa 100-200 euron välillä olevaa jotain sähkökäyttöstä karbiinia tai mp5:sta.Onko kannattavaa?

        (Onko hyviä ehdotuksia muuten jollei tuo ole hyvä ostos?)

        G&G gr 16 carbine high speed tai Marui glock 18c AEP


    • G&G ja Cg vie Maruin

      cyma ja g&g pesee jotenkuten maruin,esim.lähöissä,jne. G&G mp5a4 on hyvä ja g&g m4.cyman ak beta ja aksu ja normi aakoo on hyviä,itelläni on beta ja hyvin pelittää,pesee tosiaan maruin vastaavan.

    • killermasa69

      kukkuluuruu osta 1000 euro paketti huutonett

    • airsoft aloittelija1

      Oisko toi cyma glock G18C AEP hyvä ekaks aseeks ?? Ent mikä ois hyvä maski ja jotai kuulii ? Ajattelin ostaa kaikki milgearista ku sitä asetta myydää siel ni en viitttis ostaa eri kaupoist. :)

      • airsoftaaja2

        Elikkäs noin 6kk vanha hyväkuntoinen well warriorin l96 myytävänä. Koko ase on ehjä lukuunottamatta muutamaa naarmua puista rungossa. Aseen mukana tulee pullo 0.25 gramman ja 0.36 gramman kuulia sekä 3 lipasta, kantohihna (vähän rikkinäinen) ja lippaanlataaja, kaikki toimii kunnolla eikä ole syöttö tai latausongelmia. ase ampuu n65m päähän 0.25g kuulilla ja 35-45 0.36g kuulilla.
        Alkuperäis hinta oli 180e mutta voin myydä 110e. postikulut voidaan sopia erikseen.

        Jos kiinnostuit ota yhteyttä [email protected] ja sähköpostin kautta voin laittaa kuvia


    • gurupaja

      alota ainapistoolilla siis osta pistooli eka

    • KIVAAAAA!!!

      mISTER CHOC SUKLAAMÖNJÄ

    • pro softaaja

      Voi vitun vatipää, ei pistooleissa käytetä kiikaritähtäintä, eikä myöskään missään muussakaan kuin tarkkuuskivääreissä.. -.-

      • Advisor

        Mistäs ton repäsit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe