Puhelinmyyjä löi luurin korvaan

turha soittaa

Joku tyttönen soitteli äsken - kyllä, siis yhdeksältä illalla - tarjotakseen jotain ihme lehteä "veloituksetta". Sain vieläpä valita kolmesta lehdestä, joista yksikään ei edes kiinnostanut pätkääkään ja päälle olisi tullut joku saatanan kantolaukkusarja. Jippii!

Suoraan paperista luetun ritirimpsun päätteeksi tytteli kuin yllätyksenä myönsikin, että "taisit arvatakin, ettei tämä lehti sittenkään ihan vastikkeetta tule, vaan vuoden lehdistä veloitus olisi edullinen 50 euroa kestotilauksena. Että laitetaan tällainen tulemaan".

No minäpä siihen - asiallisesti kuitenkin - että ei muuten laiteta. Kysyin vielä, että mikä se puhelun alussa ollut "veloituksetta" sitten oli. No sitten tulikin jo luuri korvaan.

Oli meinaan viimenen puhelinmyyjä, jolle vastasin asiallisesti. Tähän asti olen jaksanut kuunnella jokaikisen höpinän kärsivällisesti loppuun ja kieltäytynyt kohteliaasti, mutta tästedes katkaisen puhelun armotta. Itsepähän aloititte.

34

6104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      no miten käyttäydyt muiden myyjien kanssa. syljetkö myyjän päälle jos hän sattuu sinulle lisäkauppaamaan jotain. ja olet varmaan se sama ihminen joka huutaa kurkku suorana kun kassaneiti kysyy onko sinulla plus/boonus korttia!!!!
      muutappas hiukan käyttäytymistäsi!

      • v...t

        nuo saamarin lehtikauppiaat joutaa kaikki kilometritehtaalle. Jos ei kummempaa työtä löydä, niin voi , pysykööt kortistossa. Eivät tee muuta kuin pilaavat ihmisten arkipäivän moisilla höpinöillä. Faktahan on se, että jos/kun haluaa jonkun paperikokooman tilata niin kai nyt jokainen sen tilauslapun löytää.
        Veemäistä tuo tyrkyttäminen. Minä itse en ole koskaan tilannut moisilta mitään, enkä tilaa jatkossakaan.


      • Kaapohan miä
        v...t kirjoitti:

        nuo saamarin lehtikauppiaat joutaa kaikki kilometritehtaalle. Jos ei kummempaa työtä löydä, niin voi , pysykööt kortistossa. Eivät tee muuta kuin pilaavat ihmisten arkipäivän moisilla höpinöillä. Faktahan on se, että jos/kun haluaa jonkun paperikokooman tilata niin kai nyt jokainen sen tilauslapun löytää.
        Veemäistä tuo tyrkyttäminen. Minä itse en ole koskaan tilannut moisilta mitään, enkä tilaa jatkossakaan.

        Huvittaa kun täällä valitetaa yleistäen kaikki puhelinmyyjät samaan kategoriaan. Fiksua tuo yleistäminen. Esim joku ruoka on pahaa niin kaikki ruoka on pahaa.

        Toisekseen jos kukaan ei ole kiinnostunut niin miksi sitten kauppa käy??

        Aikuistukaa hyvät ihmiset ja miettikää asioita hieman pitemmällä.


    • ....

      Noissa hommissa on nyt paljon kesämyyjiä, jotka on just vielä alottaneet. Niillä kaikilla ei ole homma ihan hallussa heti ekasta päivästä alkaen. Turha tosta on hernettä nenään vetää.

      • ne tositympäseviä

        Lehtimyyjät muuten, puhua papatetaan niin ettei ehdi väliin sanoa mitään, jos vaikka haluais kysyä jotain.
        Yhdellä myyjällä oli niin kiire etten ehtinyt edes sanoa että tarkistan osoitteen ja soita hetken kuluttua.No lehti tuli sit mulle vaikka tarkoitin sen lahjaksi. Myyjä on rimputellut soittaa, matkapuh. mut en ole vastannut. Kuis se puhelujen nauhoitus menee noissa matkapuhelimissa?


    • Puhelin on kaikilla

      Miksi voi olla niin vaikeaa kertoa, ettei osta?
      Miksi tuhlasit myyjän aikaa kuuntelemalla?

      • molemmin puolin

        Myyjän ajan tuhlaaminen on ihan reilua peliä, sillä millä oikeudella se myyjä tuhlaa minun aikaani?

        Puhelinmyyjän soittaessa toimin itse niin, että kuuntelen myyntipuheesta pari lausetta, sanon "hei kuule, voitko odottaa ihan pienen hetken, vesi kiehuu hellalle", pistän luurin pöydälle ja jätän sen siihen. Ennemmin tai myöhemmin luurista kuuluu tuttu ja turvallinen "tuut-tuut-tuut-tuut..."


      • tullaan tänne vikiseen!
        molemmin puolin kirjoitti:

        Myyjän ajan tuhlaaminen on ihan reilua peliä, sillä millä oikeudella se myyjä tuhlaa minun aikaani?

        Puhelinmyyjän soittaessa toimin itse niin, että kuuntelen myyntipuheesta pari lausetta, sanon "hei kuule, voitko odottaa ihan pienen hetken, vesi kiehuu hellalle", pistän luurin pöydälle ja jätän sen siihen. Ennemmin tai myöhemmin luurista kuuluu tuttu ja turvallinen "tuut-tuut-tuut-tuut..."

        Koska.. jos myyjä ei saa asiakkaalta lausetta "ei kiinnosta" he soittavat uudelleen. Se kuuluu duuniin tuo kyllä tai ei-vastaus. Molemmat on yhtä tärkeitä!
        Joten turha tällä tavalla toimivien henkilöiden on tänne ainakaan tulla vikisemään jos puhelinmyyjä soittelee jatkuvasti.. Järki käteen!


    • saanut..

      samanlaisen puhelun.VELOITUKSETTA,tosi harhaanjohtavaa ja vieläpä sanottiin,ettei ole kyse mistään"vuosien kestotilauksista" ja olin jo tilaamassa lehteä kun sitten kerrottiin,että tilaus onkin kesto!!!Jäi tilaus tekemättä,koska valeheltiin päin näköä!Tarkistin vielä yrityksen mistä soitettiin,en jätä asiaa tähän.
      Näitä puheluita on saanut myös muutama tuttuni ja aina sama yritys kyseessä.
      Ymmärrän kyllä,jos uusi myyjä aloittaa vasta työnsä voi olla alku vaikeaa,mutta valehtelu ei mielestäni kuuluu mihinkään työhön.Joten sanomien "kanta-asiakas"en enää koskaan tule olemaan!

      • Jyväskylästä???

        Saanut usien samanlaisia pueluita joissa luvattu
        "ilmeiseksi" A-lehtien legtiä. Aina kun olen
        kysynyt mistä päib myyjä soittelee niin kertoo
        olevansa Jyväskylästä.

        Kaksi seuraavaa kysymystäni onkin sitten olleet joylipääsemättömiä:
        -mikä on soittajan nimi
        -minkä nimsestäö firmasta hän soittaa?

        Saman kaavan mukaan koskaan eivät suostu
        edes etunimeään kertomaan ja firman nimi
        sanotaan aina nopeasti nielaisten ja vaikka
        kolmeen kertaan kysyn että miten se kirjoitetaam
        niin eivät suostu kertomaan.
        Ei kai kun ovat huijaamismielessä matkassa sillä
        sen ilmaisen jakson olisi saanut vain maksamalla
        normaalihintaisen jakson ;)


      • kuitenkin

        ..muistaa, että ei ne myyjät itse niitä myyntitekstejä keksi. P*skamaistahan se on, mutta aika paljon noissa työpaikoissa kyttäillään ja painostetaan myymään enemmän.
        Ja aloittajalle: jos olet aikaisemmin pystynyt olemaan asiallinen, niin miksi kaikki myyjät nyt sitten saa alkaa maksaa yhden teoista?
        Se työ on niin syvältä, että mua vaan säälittää, kun tulee kuraa niskaan joka suunnasta..


      • eeeeepätoivoinen
        kuitenkin kirjoitti:

        ..muistaa, että ei ne myyjät itse niitä myyntitekstejä keksi. P*skamaistahan se on, mutta aika paljon noissa työpaikoissa kyttäillään ja painostetaan myymään enemmän.
        Ja aloittajalle: jos olet aikaisemmin pystynyt olemaan asiallinen, niin miksi kaikki myyjät nyt sitten saa alkaa maksaa yhden teoista?
        Se työ on niin syvältä, että mua vaan säälittää, kun tulee kuraa niskaan joka suunnasta..

        Työt loppuu kohta ja olen niin epätoivoinen, että harkitsen puhelinmyyntihommia. Itse olen aina ollut ystävällinen kaikille puhelinmyyjille ja sanonut mahdollisimman pian saatuani selville heidän asiansa, että kiitos ei, en nyt tilaa mitään. He toivottavat aina hyvää päivänjatkoa ja minä, että kiitos samoin. Eli ihan yhtä tai kahta omituista poikkeusta lukuun ottamatta ovat olleet ihan mukavia ja asiallisia nuo myyjät ja nimensäkin ovat sanoneet aina puhelun alussa. Kerran olen tilannutkin lehden ja se on tullut nyt monta vuotta. Huomaatteko, yritän varmaan tsempata itseäni sinne lehtitalon haastatteluun. Mutta kaikkeahan voi koittaa paitsi kansantansseja.


      • .....
        Jyväskylästä??? kirjoitti:

        Saanut usien samanlaisia pueluita joissa luvattu
        "ilmeiseksi" A-lehtien legtiä. Aina kun olen
        kysynyt mistä päib myyjä soittelee niin kertoo
        olevansa Jyväskylästä.

        Kaksi seuraavaa kysymystäni onkin sitten olleet joylipääsemättömiä:
        -mikä on soittajan nimi
        -minkä nimsestäö firmasta hän soittaa?

        Saman kaavan mukaan koskaan eivät suostu
        edes etunimeään kertomaan ja firman nimi
        sanotaan aina nopeasti nielaisten ja vaikka
        kolmeen kertaan kysyn että miten se kirjoitetaam
        niin eivät suostu kertomaan.
        Ei kai kun ovat huijaamismielessä matkassa sillä
        sen ilmaisen jakson olisi saanut vain maksamalla
        normaalihintaisen jakson ;)

        En tiedä mikä firma toi on, mutta ei tuon todellakaan pitäisi mennä noin. Ensinnäkään, tossa hommassa ei pitäisi tarjota mitään "ilmaista". Toisekseen, myyjien pitäisi kertoa nimensä heti aluksi. Tuon firmankin nimen pitäisi tulla kun vaan kysytte. Noi esittäytymisethän tehdään tyylillä, että soitetaan siitä lehdestä mitä ollaan myymässäkin. Eli esim "Se on nano nano Seurasta morjensta!"


      • hauskaa työtä
        eeeeepätoivoinen kirjoitti:

        Työt loppuu kohta ja olen niin epätoivoinen, että harkitsen puhelinmyyntihommia. Itse olen aina ollut ystävällinen kaikille puhelinmyyjille ja sanonut mahdollisimman pian saatuani selville heidän asiansa, että kiitos ei, en nyt tilaa mitään. He toivottavat aina hyvää päivänjatkoa ja minä, että kiitos samoin. Eli ihan yhtä tai kahta omituista poikkeusta lukuun ottamatta ovat olleet ihan mukavia ja asiallisia nuo myyjät ja nimensäkin ovat sanoneet aina puhelun alussa. Kerran olen tilannutkin lehden ja se on tullut nyt monta vuotta. Huomaatteko, yritän varmaan tsempata itseäni sinne lehtitalon haastatteluun. Mutta kaikkeahan voi koittaa paitsi kansantansseja.

        tervetuloa joukkoomme. pidän työstäni. 99% ihmiset ovat kivoja..... se yksi prosentti on niitä paskoja, mutta niille on kiva naureskella työkamujen kanssa=)=)=)
        toivotaan että sinustakin tulee huippumyyjä, sillä rahaa sitä tulee!!!!


      • löpön...
        hauskaa työtä kirjoitti:

        tervetuloa joukkoomme. pidän työstäni. 99% ihmiset ovat kivoja..... se yksi prosentti on niitä paskoja, mutta niille on kiva naureskella työkamujen kanssa=)=)=)
        toivotaan että sinustakin tulee huippumyyjä, sillä rahaa sitä tulee!!!!

        kylläpäs tuli niin suurta p***aa,valehtele kavereilles vaan...


    • minäminä...

      Olen tähän asti aina rupatellut lehtimyyjien kanssa niin kauan kuin ovat halunneet ja aina joskus tilannut lehdenkin.

      Jostain syystä minua nyt kovasti "tökkii" tuo tieto, että puhelut nauhoitetaan. Vaikka tiedän, ettei se ole jutustelua kummempaa, en haluaisi, että puhumistani nauhoitetaan ja nauhoituksia kuunnellaan myöhemmin (mahdollisesti naureskellen). Mielestäni myyjän pitäisi ainakin sanoa puhelun alussa, että se nauhoitetaan.

      Nyttemmin olenkin kysynyt nauhoittamisesta ja kaikki ovat sanoneet, että kyllä, nauhoitamme tämänkin puhelun. Olen siihen lopettanut keskustelun ja sanonut "kiitos ja kuulemiin".

      Saa nähdä, koska rupeaa tulemaan niitä pilasoittoja, joita eräs lehtimyyjien esimies/pomo (mikä hänen tittelinsä lienee olikaan, sitä en tarkkaan muista) kertoi heidän soittavan "ikäville" ihmisille, jotka eivät suostu heitä kuuntelemaan (tämän kertoi siis suorassa lähetyksessä).

      Onneksi lehtiä voi tilata muualtakin kuin puhelinmyyjiltä tai sitten ostaa silloin tällöin irtonumeroita.

    • En häiritse

      Tosiaankin kun jotain ilmaista luvataan ja sitten yks kaks se maksaakin.
      Itsellä on toisessa puhelimessa salainen numero ja siihenkin kun tulee vähän väliä myyntipuheluja.
      Kun kysyy soittajan nimeä, firman nimeä niin lyödään luuri kiinni.
      Kyllä te sen itse aiheutatte että en minäkään enää asiallisesti vastaa yhteenkään puheluunne.

      Sanokaa sille työnantajalle että tunkee ne lappunsa sinne missä ei kuu loista, eikä aurinko paista ja käyttäytyy ihminen ihmiselle. Tapauskohtaisesti.

      Joka paikassa myyjä antaa käyntikortin, antaa numeronsa, on avoin.

      Ja se kuka tästä kirjoituksesta viisastelee, niin sanon heti, että olen tehnyt yhtä sun toista myyntihommaa, ilmakuvia, työkaluja, puhelinmyyntiä itsekin.
      Tällähetkellä olen mysteryshoppaajana. Eli arvostelen muiden myyjien toimia.

    • ex-puhelinmyyjä

      Hyvin usein asiakkaat lyövät luurin korvaan puhelinmyyjälle, mutta ei ole ammattitaitoista eikä hyvän tavan mukaista se, että myyjä lyö luurin asiakkaalle korvaan, suorastaan ennenkuulumatonta!

      • tane.

        Mä ainakin tein tuota aika usein. Ei ne ole asiakkaita jotka eivät ostakaan mitään. Provisiopalkalla ei ole mitään mieltä alkaa tuhlaamaan aikaansa selviin ei-ostajatapauksiin.


    • puhelinmyyjä

      Mulle on joskus käynyt niin, että asiakas on ollu tosi ystävällinen ja yhtäkkiä linja on menny poikki. No oon sitte tuuminu että "ei se pure jos oon väärässä", ja soittanu uudestaan. Ja asiakas olikin jo ihmetelly miksi myyjä löi luurin korvaan ja meillä on ollu hauska keskustelu sen jälkeen. Linjat voi pätkiä etenkin ukonilmalla.

      • puhelinmyyjä

        tuskin soitti yheksältä illalla, siihen aikaan ei saa enää soittaa.


      • on kyllä
        puhelinmyyjä kirjoitti:

        tuskin soitti yheksältä illalla, siihen aikaan ei saa enää soittaa.

        yhdeksään asti,joskus voi rupatellessa mennä hivenen yli,mutta asiakkaan suostumuksella,et silleen...


      • juujeesjuu
        on kyllä kirjoitti:

        yhdeksään asti,joskus voi rupatellessa mennä hivenen yli,mutta asiakkaan suostumuksella,et silleen...

        itse luulin, että nämä sallitut myyntisoittoajat menevät seuraavasti:
        Ma-Pe 9-20
        La 9-18

        mutta ilmeisesti näin ei sitten ole? Minusta tuo 21 kuullostaa aika myöhäiselle ajalle kaupistella


      • puhelinmyyjä
        on kyllä kirjoitti:

        yhdeksään asti,joskus voi rupatellessa mennä hivenen yli,mutta asiakkaan suostumuksella,et silleen...

        yheksältä ei enää aloteta uusia puheluita


      • mnaytr
        puhelinmyyjä kirjoitti:

        yheksältä ei enää aloteta uusia puheluita

        soittoajat ovat:Ma-Pe 9:00-20;30 ja lauantaina 9:00-18:00.Asian voi tarkistaa suoramarkkinountiliitosta;mutta reilun 20 vuoden kokemuksella,jos soitan lauantaina.En aloita koskaan 9liian aikaisin.Paras aika silloin on 13-16.


      • 9-20:30 arkisin
        mnaytr kirjoitti:

        soittoajat ovat:Ma-Pe 9:00-20;30 ja lauantaina 9:00-18:00.Asian voi tarkistaa suoramarkkinountiliitosta;mutta reilun 20 vuoden kokemuksella,jos soitan lauantaina.En aloita koskaan 9liian aikaisin.Paras aika silloin on 13-16.

        ja puheluja ei nauhoiteta lehtimyynnissä!!!! Jos koulutusta varten näin tehdään niin se nimenomaan sanotaan heti puhelun alussa. Eriasia on sitten vakuutukset, sijoitukset, sähkö yms. "tärkeämmät tuotteet". Ja mitä tulee noihin pikkufirmoihin jotka pääsivät jo televisioon proviisioidensa ja muiden huijauksien vuoksi, niin onko ihme jos soittajat ovat vihaisia ja epätoivoisia. Med.....exikin palkkaa mielellään teini-ikäisiä ja työelämäänsä aloittavia koska ovat helposti huijattavissa eivätkä osaa vaatia työnantajaa pitämään sopimuksista kiinni. Itse olen ammattilainen ja saan erittäin hyvää palkkaa. Toivottavasti kaikki huijarit kitketään pois ja saadaan markkinoille oikeita ammattilaisia ja kunnon koulutus oikeasti ahkerille työntekijöille.

        Lehtimyynti on vaikeaa, mutta kauppa käy silti!

        Onnea ja jaksamista kaikille ihanille myyjille kautta suomen!


      • nauhoitetaan
        9-20:30 arkisin kirjoitti:

        ja puheluja ei nauhoiteta lehtimyynnissä!!!! Jos koulutusta varten näin tehdään niin se nimenomaan sanotaan heti puhelun alussa. Eriasia on sitten vakuutukset, sijoitukset, sähkö yms. "tärkeämmät tuotteet". Ja mitä tulee noihin pikkufirmoihin jotka pääsivät jo televisioon proviisioidensa ja muiden huijauksien vuoksi, niin onko ihme jos soittajat ovat vihaisia ja epätoivoisia. Med.....exikin palkkaa mielellään teini-ikäisiä ja työelämäänsä aloittavia koska ovat helposti huijattavissa eivätkä osaa vaatia työnantajaa pitämään sopimuksista kiinni. Itse olen ammattilainen ja saan erittäin hyvää palkkaa. Toivottavasti kaikki huijarit kitketään pois ja saadaan markkinoille oikeita ammattilaisia ja kunnon koulutus oikeasti ahkerille työntekijöille.

        Lehtimyynti on vaikeaa, mutta kauppa käy silti!

        Onnea ja jaksamista kaikille ihanille myyjille kautta suomen!

        ...nimenomaan lehtimyynnissä ainakin yhdessä yrityksessä. Siitä ei kuitenkaan mainita asiakkaalle mitään. En halua sanoa yritystä, mutta toimii usealla paikkakunnalla.


      • nauhoitetaan kirjoitti:

        ...nimenomaan lehtimyynnissä ainakin yhdessä yrityksessä. Siitä ei kuitenkaan mainita asiakkaalle mitään. En halua sanoa yritystä, mutta toimii usealla paikkakunnalla.

        Puhelut kyllä nauhoitetaan myös lehtimyynnissä. Näin tekee ainakin Buusteri ja Suoramarkkinointi Mega. Molemmissa olen työskennellyt.


    • kape 554

      Minullekkin puhelinmyyjä soitteli ja paiskas luurin korvaan, joten tästä eteenpäin paiskaan itsekkin jokaiselle puhelinmyyjälle luurin korvaan. Puhelinmyyjä soitti numerosta 0442629866.

      • Ammattimyyjä.

        Puhelinmyyjän työ on raskasta ja stressikäyrä on joskus korkealla. Olen lyönyt joskus itsekin luurin korvaan asiakkaalle, Minulle riittää siihen kieltäytymisen lisäksi vähänkin epäystävälliseltä kuulostava äänensävy. Tai suorat huutamiset tyyliin ET SÄ NYT USKO ETTEN MÄ OSTA MITÄÄN.


      • Hlvtn puhelinmyyjät

        Mulle soitta hälärin just tosta numerosta eli odottaako että soitan takasin ja omaan laskuun kuuntelen jaaritukset? :D


    • 1234567890

      Ja. Toi myyjä toimi sääntöjen vastaisesti. Koskaan ei saa myydessä lehteä sanoa, että lehti on ilmainen jos näin ei ole. Ja jos tytteli jatkaa tuollaisia myyntipuheita niin se saa kyllä potkut.

    • Rajansa kaikella

      Sainpa itsekin tänään tällaisen puhelun. Vastasin ystävällisesti, ja totesin ennen kuin puhelinmyyjä ehti pidemmälle, että nyt ei kiinnosta, hän tarjosi jotain Digikuva-lehteä tms. Sanoin etten halua tilata mitään, ja puhelinmyyjä jatkoi vain omaa luettavaa litaniaansa sieltä. Tiedän kokemuksesta, että näissä ensin tarjotaan ilmaista jaksoa "vanhalle tilaajalle kiitoksena", ja sen jälkeen sitten tuleekin ne maksulliset numerot, joihin sitoudutaan. Kun miesmyyjä ei uskonut, mitä sanoin, vaan jatkoi vaan pulputtamista, sanoin kiitos hei ja suljin luurin. No, kyseinen myyjä soittaa vielä heti perään, johon vastaan suoraan, että en halua ostaa enkä tilata mitään. Myyjä mielenosoituksellisesti sitten sanoo, että selvä, soitetaan sitten huomenna uudestaan ja lopettaa puhelun. Kyseinen asiakasystävällinen puhelinmyyjä soitti numerosta 0442629866. Miten tällaisen ihmisen annetaan edustaa lehtiä? Näyttää olevan tässä viestiketjussa muutaman päivän takaa samasta numerosta tapaus, eli taitaa olla todellinen asiakaspalvelun kukkanen.

    • Ärsyyntynyt

      Samasta numerosta on soitettu minullekkin eilen n. klo 21, jolloin puhelin pirahti vain muutaman kerran enkä ehtinyt vastaamaan. Tarkistin numeron ja se viittaa Hyvinkääläiseen eläinkauppaan? Tänään taas puhelin soi, mutten vastannut. Aion ensi kerralla vastata ja ystävällisesti tiedustella mitä yritystä hän edustaa ja tämän jälkeen otan tuohon tahoon yhteyttä. Ehkä sen jälkeen nuo puhelu loppuvat....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe