Miten ajella häpy?

Täysin tietämätön

Eli siis haluisin tietää perusteellisesti, mitä tarkoittaa bikinirajat onko ne häpyhuulien ja reisien välinen alue? Ja siis pitäisikö vaik sheivata häpyhuulet ja kaikki tälläinenkin? Ja mitä tehdä, kun ei ole koskaan sheivannut ja on jo todella pitkät karvat, niin eihän niitä enää sheivillä saa? vahoja yms töhniä en halua käyttää tulee allergiaa. terv. tietämätön :/ ps. en tarvitse asiattomia nolo-kommentteja.

16

10551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja....

      tarkoittavat aluetta joka jää reiden ja bikinihousun väliin, eli jos ajelet bikinirajat niin karvaa ei näy housun alta yhtään. Jos taas ajelet itsesi posliiniksi niin ajelet alakarvat kokonaan pois. Tämä on kylläkin pois jo muodista,joten kannattaa siistiä vain nuo em. kohdat,pääset huomattavasti vähemmällä.

      • Nimetön

        Muodista,kuinka tuo kaikki "mitataan"?.Perustuuko vain näköhavaintoihin.Että arvioihin?.


      • posl..

        Höpö höpö posliini ole pois muodista.
        Suurimmalla osalla nuorista naisista on posliini se on helppo kun siihen tottuu menee suihkussa samalla kuin reidet.


    • kaikki pois

      eli posliiniksi, koska inhoan karvoja. joskus ne saa kasvaa, mutta jossain vaiheessa alkaa aina tuntumaan että nyt mä haluan ne pois. olo on paljo puhtaampi ilman karvoja. mut kai seki on tottumiskysymys. posliini oon ollu jo noin 3 vuotta.

      jotku ajelee sillain, että jättää tuohon päälle kolmion ja siistii ne sivut siitä, niin ei esim saunassa huomaa että on ajellut häpyhuulet.¨

      mutta, kyllä se on niin, että seksi varsinkin suuseksi tuntuu miljoona kertaa mahtavammalta ku karvojen kanssa. myös mies nauttii kun en tarvi syödä karvoja. ja itse nautin myös suuseksin antamisesta kun mieskin on ajellut.

      itse ajelen aivan vain suihkussa, suihkugeelin kanssa. rasvaa vain sitten ajelun jälkeen! alussa saattaa tulla näppylöitä mutta kun iho tottuu ja muistat rasvata ja pitää puhtaana niin iho tottuu nopeasti ajeluun.

      brasilialaisessa vahauksessa haluaisin aivan mielenkiinnon vuoksi käydä.

      • 40+nainen

        Tosin karvat suojaa alapäätä, jottei housu pääse suoraan iholle hankaamaan. No tuo voi pätee joihinkin.


      • nahkapillunainen
        40+nainen kirjoitti:

        Tosin karvat suojaa alapäätä, jottei housu pääse suoraan iholle hankaamaan. No tuo voi pätee joihinkin.

        Mun mielest naisten pikkarit oon ihastuttavan silee keino pitää housujen hankaus pois kuvioista, mut kukin tyylillään..


      • Niin se vain on
        nahkapillunainen kirjoitti:

        Mun mielest naisten pikkarit oon ihastuttavan silee keino pitää housujen hankaus pois kuvioista, mut kukin tyylillään..

        Jep, pikkarit kyllä suojaa tarpeeksi hyvin


    • eccu

      Oma mielipide on, että karvat kokonaan pois. Suuseksi saa aivan uuden ulottuvuuden, kun ei tarvitse välillä yskiä karvoja kurkusta. Eikä kaikki mahdollinen ole tarttunut karvoihin kiinni...

      Mutta itse tekniikkaan. Parasta olisi, jos vaikka vinkkaisit poikaystävälle, että hän voisi hoidella homman. Itse en ainakaan pahastu, kun pääsen ajelemaan naisen karvoitusta. Pisimmät karvat trimmerillä tai saksilla pois. Sitten partavaahtoa tai shampoota liukasteeksi. Terävä terä höylään ja vastakarvaan, niin irtoaa parhaiten. Häpyhuulten sisäreunan kanssa saa olla tarkkana, mutta miehen näkökulmasta ei ole mitenkään vastenmielinen työ tehtäväksi. Lopuksi huolellinen pesu ja voiteeksi esimerkiksi Bepanthenia, niin ei tule niitä punaisia näppylöitä. Höylätä saa kyllä aika usein, jos haluaa täysin karvattomana pysyä.

    • pillu hullu

      pillun pitää olla karvaton muuten ei tuu suuseksistä mitään karvattomat tyttöjen alapäät on ihania

    • roopejoonas

      tiedämpähän että pysyn susta tyttö kaukana

    • Nii se vain on

      Itse ajan sellaisen "kolmion"

    • kakka6

      moi

      • pilluhullu, ja kumpp

        mä oon supermies


    • pillun nuolija

      moi on se jännä juttu se pillu

      • ppipipipipiipipipipi

        piippiiippipipipipipipipipiipipipipippipi


    • Ei aina kokonaisuus.

      Siinä kuin miesten kaljut niin porsliini pillutkin? Ehkä jälkimmäinen on helpompi hoitaa hygieenisemmin vähemmällä suihkuttamisella? Samalla metoodilla ei voi kuuitenkaan talvisin olla ilman jalkineita vaikka ei hiostaisikaan niin paljon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe