Nätein tai komein Parkanolainen?

gallupisti gallupin pisti

Nimiä ei tarvi mainita, kuvailla sopii.

103

23253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa Matinvaimo

      No miehenihän Matti se on! Siinä silmä lepää kun Mattia katselee

    • onnekas

      Komein on tottakai oma kultani,suomalainen,reilu ,rehti,miehekäs,sinisilmäinen,vaalea,hyväkroppainen ja tosi ihana mies.Siitä ei mies enään parane.

      • parkanon ylä-aste

        yksi tumma tukkainen, iloinen, ruskea silmäinen tyttö..jäi mieleeni. toivottavasti joskus näen vielä hänet jossain..


    • myyjätär!!!!!

      Jokinen on namu!!!!!! Sen ku sais yö seuraksi muuallekkin kuin shellille.

      • Mies69pno

        Kaunein myyjä edelleen. Ja kokonaisuudessaan paras myyjä.


    • parturi kampaaja

      Siitä ei voi nainen kaunistua! Harmi vaan ku hänelle on käyny samoin ku parkkipaikoille että parhaat on aina varattuja.

      • joopajuu22

        Mun mielestä se lipevä puheinen autokauppias


      • ..........
        joopajuu22 kirjoitti:

        Mun mielestä se lipevä puheinen autokauppias

        herrako itse?


      • Herra on kyllä
        .......... kirjoitti:

        herrako itse?

        Aivan läppä! :-D


      • joopajuu22
        Herra on kyllä kirjoitti:

        Aivan läppä! :-D

        No nimenomaan herrasta on kyse


      • naispuolisen mielipide tämä
        joopajuu22 kirjoitti:

        No nimenomaan herrasta on kyse

        mikään ruma ole, se automyyjä nimittäin.


      • pantteri 440
        joopajuu22 kirjoitti:

        Mun mielestä se lipevä puheinen autokauppias

        Reilmupaa ihmistä voitte etsiä kissojen ja koirien kanssa, siinä onnistumatta. Herra, on aina iloinen,asiantunteva ja ammattitaitoinen. Aina hän pyyteettömästi auttaa muita ihmisiä :)

        Helmi ihmisenä ja kuten myös omalla alallaan.


      • pantteri 440
        pantteri 440 kirjoitti:

        Reilmupaa ihmistä voitte etsiä kissojen ja koirien kanssa, siinä onnistumatta. Herra, on aina iloinen,asiantunteva ja ammattitaitoinen. Aina hän pyyteettömästi auttaa muita ihmisiä :)

        Helmi ihmisenä ja kuten myös omalla alallaan.

        Piti sanomani, että kyllähän Herran hymy sulattaa jäisemmänkin sydämen helpostikin;)


      • tämän
        joopajuu22 kirjoitti:

        Mun mielestä se lipevä puheinen autokauppias

        autoliikkeen löytää?


      • olla...
        tämän kirjoitti:

        autoliikkeen löytää?

        parkanolainen jos et tiedä?


      • on kanankatu

        jotta voisi käydä parkkeeraamassa.


      • osaa...
        on kanankatu kirjoitti:

        jotta voisi käydä parkkeeraamassa.

        ettiä kartalta?


      • Varoittaja
        on kanankatu kirjoitti:

        jotta voisi käydä parkkeeraamassa.

        Varo, ettet yritä parkkeerata kenenkään toisen reviirille... Siitä vois tulla äkkiä juoruja täällä Parkanossa, missä ihmiset tietää toisten asiat paremmin kuin asianosaiset itse!


      • kuuskulumiainen
        pantteri 440 kirjoitti:

        Reilmupaa ihmistä voitte etsiä kissojen ja koirien kanssa, siinä onnistumatta. Herra, on aina iloinen,asiantunteva ja ammattitaitoinen. Aina hän pyyteettömästi auttaa muita ihmisiä :)

        Helmi ihmisenä ja kuten myös omalla alallaan.

        omistaako herra kuuskulumiaisen niin ku ennen sota-aikana sanottiin sakemanneista ; ) 36


      • ja huijari
        naispuolisen mielipide tämä kirjoitti:

        mikään ruma ole, se automyyjä nimittäin.

        mutta täys idiootti kylläkin


    • jeesjees222

      portsaria paroonissa hyvännäkösiä...

      • muttei

        Joo-oo mut eipä olekaan parkanolaisia se toinen tosi hyvännäköinen ainakaan,nää vakipoket on mälsiä ja osa sellasia "kaappinaamoja"


    • se on niin

      komein on vaalea sinisilmäinen mies .
      Jolla maailman ihanin hymy ja kauniit silmät.eipä miehestä vikoja löydy.

      • Ai mä vai?

        Ai mä vai?


      • sinisimmuinen

        ole myös palomies, sielähän niitä on enemmänkin, palolaitoksella?


      • Täydellinen?

        Sellanen ihminen on erittäin epäilyttävä, josta ei löydy vikoja! Pitemmän tuntemisen jälkeen saattaa vikoja alkaa löytymään enemmänkin.


      • ;)
        sinisimmuinen kirjoitti:

        ole myös palomies, sielähän niitä on enemmänkin, palolaitoksella?

        se oon mä ;)


    • inä olen outo lintu kieroon...

      kyl se niin on et kauneimmat/upeimmat parkanolaiset naiset on s-marketis töis on vaan tummma tukkasia yleensä se tarkottaa et ne on myös paha päisiä?:(

    • *******

      Myyjätär shellillä eilen illalla oli ilo silmille....piti oikein kahvitella pitempään.

      • ...

        olen mää ite. :DD


    • namunähtävyys

      Viinikanvainiolla vaaleassa talossa asuu noin viisikymppinen uhkea muodokas nainen. Lenkkeilee välillä sukulaisensa kanssa ja on upea katsella kävelyllänsä.
      Todellista silmänruokaa.

      • objektina nainen

        tuollaisiako te miehet ajattelette jonkun naisen ollessa lenkillä? Heppi pystyssä ajatte ohi kun ette kuitenkaan itse viitsi lenkkeillä.


      • bongattua

        Tuli bongattua lenkillään tuo nainen punainen hikinauha otsallaan viinikanmäessä.
        Upea näky.


      • vastauksena
        objektina nainen kirjoitti:

        tuollaisiako te miehet ajattelette jonkun naisen ollessa lenkillä? Heppi pystyssä ajatte ohi kun ette kuitenkaan itse viitsi lenkkeillä.

        Objektina nainen vastaisin; ettei tuo objekti ole vielä pyytänyt lenkille. Olisi kyllä mukavaa lenkkiseuraa ja silloin lenkkeily saisi aivan uuden ulottuvuuden.


      • morovaankaikki

        on todellakin seksikäs nähtävyys tuo rouva.


      • vaantule

        Kesä aikaan vaan tule jammailemaan (laulun sanoin). Siinäpä upea esitys.


      • MB
        objektina nainen kirjoitti:

        tuollaisiako te miehet ajattelette jonkun naisen ollessa lenkillä? Heppi pystyssä ajatte ohi kun ette kuitenkaan itse viitsi lenkkeillä.

        Näinhän me ajatellaan, varsinkin heppi pystyssä, lenkkeillään tai ei.
        Mutta niinhän terveet vireät naisetkin tekee, ja tämä on sitä ihanaa elämää.


      • nuoruusmuistoja
        vaantule kirjoitti:

        Kesä aikaan vaan tule jammailemaan (laulun sanoin). Siinäpä upea esitys.

        Muistankin tuon kouluajoilta. Hyvät sääret ja kauniin seksikäs ulkonäkö, kun jammaili siellä esiintymislavalla.


    • Katellut

      No Paula.. tietenkin

    • Elmooh

      Silja, Iida ja Ruut tottakai. Olen selvännäkijä, osaan ennustaa.
      Toivottavasti ei tullut yli 5000 merkkiä :/

    • koppa bissee

      Itsekkäit ihmissii, MINÄ TOTTAKAI
      minä

      • Muotti sama

        On saman näköistä sakkia kaikki. Serkkujako lienevät keskenään?????


    • Fiti_FIN

      ihana exäni

    • 24you

      No niinpäs onkin

    • lurps...

      mun ihana a***u

    • epäuskoinen

      Sensuuri on iskenyt aika pahasti sitten mitä viimeksi olen täällä käynyt, kommentteja poistettu vaikka ketään ei ole nimeltä mainittu yms. ihme menettelyä

      • kaunein on mänty

        Yliskylän risteyksen jälkeen, Rytilän pellon pientareella on Parkanon kaunein mänty. Mikäli joku kuvittelee itseään kaniimmmaksi, lyököön päätään männyn runkoon. Jos sen jälkeen ajatus pelaa onkauneista ihmisistä ja kunnan päättäjiä myöten kaikki tulleet järkiinsä.


      • sinisilmä
        kaunein on mänty kirjoitti:

        Yliskylän risteyksen jälkeen, Rytilän pellon pientareella on Parkanon kaunein mänty. Mikäli joku kuvittelee itseään kaniimmmaksi, lyököön päätään männyn runkoon. Jos sen jälkeen ajatus pelaa onkauneista ihmisistä ja kunnan päättäjiä myöten kaikki tulleet järkiinsä.

        jooo, mäkin tiän yhren komian katajan yhres paikas jos puista puhutaan.
        Mutta mun lempipankkivirkailija parkanolaisessa pankissa on kyllä veryvery beautiful Nainen !!!!!!!


    • tuksuli

      hevosvalmentaja, niin luonnossa kun netissä

      • naiiiiiiiiiinen

        Miksi on pakko koko ajan tätä jauhaa (vaikka se poistetaan). Jollain NAISELLA on kuva NETISSÄ!!!! Hui kauheeeeeeta!!!!!!


    • remppaaja

      koko ajan ??

      • ....................

        On mainittu useamman kerran, se vaan aina poistetaan.


    • nam

      kesätytöt yliskylässä, ne on

    • Hyytymätönmopo

      Vuorikujalla tummatukkainen ajaton kaunotar.

      • kesymopo

        Meinaatko, että ei nyppylällä ei mäellä ei vuorella vaan Tunturilla.


      • Hyytymätönmopo
        kesymopo kirjoitti:

        Meinaatko, että ei nyppylällä ei mäellä ei vuorella vaan Tunturilla.

        Tais olla soliferi joka sinne viinikkamäkeen hyyty. Tarjolla on hyytymätönkin kyyti.


    • ++++++++++++++++++++

      OOH minä TIETTY.Etkö sinäkin.

      • ilokatsella

        Kauneus on katsojan silmässä. Tietty sekin.


    • john holmes

      Shellillä on tiukat gimmat

      • Hymyttömät tytöt

        No en kyllä ole nähnyt yhtä ainuttakaan tiukkaa gimmaa Shellillä.
        Pari pulskaa ja loput ihan tavallisennäköisiä.


      • :D
        Hymyttömät tytöt kirjoitti:

        No en kyllä ole nähnyt yhtä ainuttakaan tiukkaa gimmaa Shellillä.
        Pari pulskaa ja loput ihan tavallisennäköisiä.

        Juuriki näin !


    • holmeskin

      Samaa mieltä

      • sgfg

        olin siis samaa mieltä kuin john holmes,eikä nimmerk hymyttömät tytöt.


    • Ei pelkkää pintaa!

      Jos mietittäisiin välillä vaikka, kuka on Parkanon kaunein, tai komein ihminen SISÄISESTI, sillä sehän on oikeasti tärkeämpää, kuin pelkkä ulkokuori!

    • Stacy Valentine

      Ron Jeremy! Siinä on munaa vaikka muille jakaa ja taatusti PARKANOLAINEN!

    • ><<<<<<<

      Shellillä on.

    • <><>

      minä itte.

    • komeuren perikuva

      Mä oon komia ja itteeni täynnä!!!

      • komeuden perikuvalle

        Ja olet varmasti myös vaatimaton?


    • sitäsamaarataa

      Onhan niitä muutamia mutta ei Parkanossa.

    • pohojammaa

      En minäkää ole täyrellinen.multa puuttuu heikkouret

    • parkanopro

      Tikissä la yönä kaunis myyjä tiskillä... sulatti iha syrämmen!

    • tokituuppaisin

      Hamsterin nuori tummahiuksinen kassaneiti on tositosi nätti...*huokaus* :D

    • nätti itsekin

      Ulkonäkö on vain pintaa. Luonne on kuitenkin aivan kamala sitten..

      • make.murtaja

        Näteintä kyseltiin, luonnegallupit lienee jossain muualla.
        Ja kyllä, suorastaan supernätti on tämä hamsterin kassakaunotar, namupimu :)


    • kokoa siellä minulla

      minä olen keski-ikänen miäs ja tykkään naisista joilla on muodokas isokokonen pylly.Siitä saa hyvin otteen.Mitä kookkaampi nainen sen parempi näin on.Ja oon huomannu että isot tytöt on huumorintajuisimpiakin kuin luirut.

      • sepi taalasmaalta

        Tosion, luirut on kiukkuperseitä, huumorintaju syvällä jossain siellä mihin aurinko ei paista. Tuhdimmassa tytössä piisaa enemmän sitä sisäistä hehkua :D


      • lihavateilepposia
        sepi taalasmaalta kirjoitti:

        Tosion, luirut on kiukkuperseitä, huumorintaju syvällä jossain siellä mihin aurinko ei paista. Tuhdimmassa tytössä piisaa enemmän sitä sisäistä hehkua :D

        Sisäisestä hehkusta tiedä, mutta tunnen kyllä ainakin yhden helvetin kiukkusen ison ämmän Parkanosta...


      • kompaten sepiä
        lihavateilepposia kirjoitti:

        Sisäisestä hehkusta tiedä, mutta tunnen kyllä ainakin yhden helvetin kiukkusen ison ämmän Parkanosta...

        tierän kans muutamanki isoon ja kiukkusen mutta lienevät pahimmaisia poikkeuksia taisiis pahapäisiäpoikkeuksia :/
        aatunvalinnasa on ihanan uhkee kassalikka, sisäistä hehkua on, siinäkin jo syy valita mihin kauppaan menee putkiahaukia ostamaan :D


      • Parkanossa?
        kompaten sepiä kirjoitti:

        tierän kans muutamanki isoon ja kiukkusen mutta lienevät pahimmaisia poikkeuksia taisiis pahapäisiäpoikkeuksia :/
        aatunvalinnasa on ihanan uhkee kassalikka, sisäistä hehkua on, siinäkin jo syy valita mihin kauppaan menee putkiahaukia ostamaan :D

        Missähän tuollainen Aatun valinta mahtaa sijaita?


      • sepi täs taas terve
        Parkanossa? kirjoitti:

        Missähän tuollainen Aatun valinta mahtaa sijaita?

        Siinähän tuo on ääsmarkettia vastapäätä, aatunvalinta. Tai liiteri, tai saksansiwa yms......


    • no.10

      Minä,katso vaikka kuinka komee.

    • menneiden muistelija

      Se yksi mies säväyttää aina kun hänet näen, vaikka kaukaakin ja kun silmiin katson niin sydän hakkaa tuhatta ja sataa. No, mennyttä mikä mennyttä. Ei hän minusta kiinnostunut ja elämä jatkuu. Hän ei ole mikään siloposki eikä kiiltokuvapoika, mutta silmissäni Parkanon komein.

      • olenkose minä

        Hei, kukas tällainen mies on? Kerrohan lisää jos vaikka minuun napsahtaisi. Mistä tiedät, etten ole sinusta kiinnostunut? Älä tee olettamuksia.


      • menneiden muistelija
        olenkose minä kirjoitti:

        Hei, kukas tällainen mies on? Kerrohan lisää jos vaikka minuun napsahtaisi. Mistä tiedät, etten ole sinusta kiinnostunut? Älä tee olettamuksia.

        Tietää tunteeni, ei kuitenkaan mitenkään kerro/näytä tunteeko samoin. Ei siitä voi tehdä muita johtopäätöksiä kuin sen ettei tykkää minusta. Aikani toivoin, sitten luovutin ja menin sen kanssa joka vakavasti minusta välittää.


      • olenkose minä
        menneiden muistelija kirjoitti:

        Tietää tunteeni, ei kuitenkaan mitenkään kerro/näytä tunteeko samoin. Ei siitä voi tehdä muita johtopäätöksiä kuin sen ettei tykkää minusta. Aikani toivoin, sitten luovutin ja menin sen kanssa joka vakavasti minusta välittää.

        Missä ikähaarukassa nyt liikutaan? Missäpäin mies asustaa?


      • menneiden muistelija
        olenkose minä kirjoitti:

        Missä ikähaarukassa nyt liikutaan? Missäpäin mies asustaa?

        Mitä sen enää on väliä. En viitsi tarkemmin kertoa, mennyt mikä mennyt.


      • turhuuden turhuus
        menneiden muistelija kirjoitti:

        Mitä sen enää on väliä. En viitsi tarkemmin kertoa, mennyt mikä mennyt.

        Olisit muistellut vaan tykönäsi. Mitä herättelit toiveita jonkun miesparan päässä, kun tulos on - 0.


      • menneiden muistelija
        turhuuden turhuus kirjoitti:

        Olisit muistellut vaan tykönäsi. Mitä herättelit toiveita jonkun miesparan päässä, kun tulos on - 0.

        Mitä toiveita? Olisin halunnut olla hänen kanssaan ja ilmoitin sen jopa ihan suoraan. Mies ei kommentoinut asiaa mitenkään. Eikö se selvästi tarkoita ettei mies ole kiinnostunut kun molemmat oltiin silloin vapaita. Mies on yhä sinkku, minä en ole enää.


      • turhuuden turhuus
        menneiden muistelija kirjoitti:

        Mitä toiveita? Olisin halunnut olla hänen kanssaan ja ilmoitin sen jopa ihan suoraan. Mies ei kommentoinut asiaa mitenkään. Eikö se selvästi tarkoita ettei mies ole kiinnostunut kun molemmat oltiin silloin vapaita. Mies on yhä sinkku, minä en ole enää.

        Kuitenkin vielä säväyttää? Taitaisi siinä se "vakavasti minusta välittävä" jäädä, jos toinen antaisi merkin. Tunteita siis vielä on tätä Parkanon komeinta kohtaan...


      • menneiden muistelija
        turhuuden turhuus kirjoitti:

        Kuitenkin vielä säväyttää? Taitaisi siinä se "vakavasti minusta välittävä" jäädä, jos toinen antaisi merkin. Tunteita siis vielä on tätä Parkanon komeinta kohtaan...

        Ei jäisi. Aikuisena sitä arvostaa todellista välittämistä ja hellyyttä. Ikää kun jo yli 40v, ei mitään teinejä olla enää.


    • make.murtaja

      Tarvis olla enemmän duuooo kun sooloo... :D mennyt mikä mennyt, mutta tulossa voi olla parempaa, ei voi tietää ennenkuin elää.
      Hehkukaa sisäisesti! :D

    • Entinen ohi on

      Minuako tarkoitat.unohda jo menneet,ohi on.
      Elä jo omaa elämää.
      Ps.Entinen

    • Neliskantti

      Kehukaa nyt toisenne mennen ja tullen. Saman näköisiä koko porukka.
      Mistähän se johtuu???

      • Täpöillä viinikkaan

        Nooh, tunnekkos ittes ulukopuoliseksi? :)
        Missäs haikailu on kielletty, ei pitäsi sun persettäs liikuttaa suuntaan tai toiseen josei asia ittees koske.
        Vai koskeeko kuitenkin, omakohtasestikkin? :D


    • Irmeli Tonin vaimmo

      Tuo minun lempisen tonihan se komein parkanolainen on ainakin hyvä pylly ja tissit ;)

    • jänkki jänteikäs

      mitä noista näöistä tai komeuksista, mutta sanokaas kellä on parkanon mahtavin "sapeli" ? työskentely hommiin?

    • saapaspaska

      Juu

    • lemmenluolaan

      Kenellä on Parkanon Paras Penis !?

    • PihtooriKuninkas

      Pihtoorilla!!

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe