CityWork

Millainen työnantaja? Minkälaiset palkat?

40

9852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä ole

      työvoimanvuokrausfirma? vai sekoitanko kenties johonkin toiseen.

      • ...

        Kannattaa soittaa ja kysyä itse palkoista..Ei ole siis työvoimanvuokrausfirma. Mutta tosiaan, kantapään kautta sen ainakin näkee..Pienet firmat on pieniä, siinäpä se.


    • dippis

      soitin ko. firmaan ja kyselin avoinna olevasta paikasta. Ihmettelin "ärrä"- ja "ässä"-vikaa sekä ns. mongerrusta puhelimessa ja selvisi, että henkilö, jolle piti soittaa oli aamusta kännissä. Kovasti pyysi laittamaan sähköpostitse tietoja ja töitä kyllä löytyy, kunhan sitä kokemusta. Noh, laitoin tietoja ja odottelin. Lopulta soitin itse ja kyselin, onko jo valittu työntekijä. Ei kuulemma ollut, koska työmailla ollut viivästyksiä, eikä siivouksia pystytty aloittamaan. Jännä juttu, koska tiesin ko. työmaan lähikaupungissa ja valmistui kuitenkin ajallaan. En tiedä, mikä tarkoitus heillä on jatkuvasti hakea työntekijöitä, mutta kuulemma ketään ei palkata. Näin Kanta-Hämeessä. Pidä varasi.

    • joopa89

      Ei kylla ole tietoa, mutta laitoin viikko sitten hakemuksen sisaan ja mitaan ei oo kuulunu. Tanaan huomasin, etta hakemani paikka on uudelleen auki...

      • ...

        Ei kannata luottaa...


    • Näyttää olevan Winclean rekrytoija.

      • vedätysfirma

        Kaikkihan tietää, että vuokratyöfirmat ottaa rahat välistä, eli asiakasfirmalta otetaan työntekijästä hintaa 2500 ja sinä saat 1400! Cityworkin listat ovat alta riman. Heillä on katteiden kiilto silmässä. Pelkäävät liittoa, eivät lähde neuvotteluun, kun tietävät jäävänsä tappiolle


      • Tietoperäistä faktaa
        vedätysfirma kirjoitti:

        Kaikkihan tietää, että vuokratyöfirmat ottaa rahat välistä, eli asiakasfirmalta otetaan työntekijästä hintaa 2500 ja sinä saat 1400! Cityworkin listat ovat alta riman. Heillä on katteiden kiilto silmässä. Pelkäävät liittoa, eivät lähde neuvotteluun, kun tietävät jäävänsä tappiolle

        Heillä on niin huonot palkat, että jo 2 kuukauden jälkeen henkilöt vaihtuvat ja samat työpaikkailmoituksen on jälleen tarjolla. Seuratkaapa tilannetta. Ei kerro mitään hyvää tästä firmasta. Suosittelen muita firmoja, varsinkin jos haette toimistotöitä!


      • enemmän koska...
        vedätysfirma kirjoitti:

        Kaikkihan tietää, että vuokratyöfirmat ottaa rahat välistä, eli asiakasfirmalta otetaan työntekijästä hintaa 2500 ja sinä saat 1400! Cityworkin listat ovat alta riman. Heillä on katteiden kiilto silmässä. Pelkäävät liittoa, eivät lähde neuvotteluun, kun tietävät jäävänsä tappiolle

        Mitäs ihmeellistä 2500 kuukausilaskussa on? Minusta aika alhainen, jos palkkojen osuus on 1400. Normaali keskiverto tuntihinta on noin 20 euroa x 7,5 tuntia x 21,25 työpäivää = 3187,50 euroa/kuukausi ( ALV 22%).

        Mistä se 20 euroa tunnilta muodostuu? Suurin osa on pakollisia työntekijän palkan päälle laskettavia sosiaalimaksuja (= eläke,vakuutus yms) sekä tietysti palkanlaskijan, kirjanpitäjän, työnjohdon palkat, autokulut, toimitilan vuokrat, atk:n ylläpito, puhelinkulut... jne jne...

        Monet ihmettelevät miten veloitus on aivan eri, kuin pelkkä palkka. Jollei veloitus olisi huomattavasti suurempi niin ei olisi eläkepäivinä millä elellä.


      • Anonyymi
        vedätysfirma kirjoitti:

        Kaikkihan tietää, että vuokratyöfirmat ottaa rahat välistä, eli asiakasfirmalta otetaan työntekijästä hintaa 2500 ja sinä saat 1400! Cityworkin listat ovat alta riman. Heillä on katteiden kiilto silmässä. Pelkäävät liittoa, eivät lähde neuvotteluun, kun tietävät jäävänsä tappiolle

        Niin tekevät.


    • jempppa

      No jo on tekstiä! Tehkää työnne paremmin niin saatte pitää työnne..
      Olen itse cityworkin kautta töissä päivittäistavarakaupassa, sain kokopäiväisen työn juuri siksi aikaa kun tarvitsenkin(n. 8kk) ja luotettava on! Ei ole mitään valitettavaa ja palkat tulee ihan ajallaan ja oikeat tuntimäärät. Ehkä ongelma on teissä.

      • -------------------

        Jari-75 on palannut palstalle.


      • 567u0poadjkaf
        ------------------- kirjoitti:

        Jari-75 on palannut palstalle.

        olin cityworkin kautta l&t:llä pari kuukautta, irtisanouduin itse. no se palkka oli sen 8,01/h, 7,5h työpäivistä. sain kyllä kaikki rahat mitkä mulle kuuluikin, välistä ei vedetty.


      • Saatanan laiskat
        567u0poadjkaf kirjoitti:

        olin cityworkin kautta l&t:llä pari kuukautta, irtisanouduin itse. no se palkka oli sen 8,01/h, 7,5h työpäivistä. sain kyllä kaikki rahat mitkä mulle kuuluikin, välistä ei vedetty.

        Itse olen ollut Cityworkin kautta töissä jo pitempään. Palkat tulee ajallaan ja oikean suuruisina.
        Jos jotain itkettää pienet palkat niin jokaisella työmaalla on eri palkat. Tämä johtuu siitä että Cityworkin ja asiakasyrityksen välinen sopimus määrittää tarkalleen sen kuinka paljon palkkaa sinulle maksetaan, ja tämä menee suhteessa: Citywork 50% - Sinä 50%, normaalisti alan työehtosopimuksen mukaan. Eli käytännössä asiakasyrityksen edustaja sanoo kuinka paljon on valmis maksamaan ja sinä päätät lähdetkö sillä palkalla tekemään.
        Kuten kaikissa vuokratyöfirmoissa, suurin osa töistä on pätkätöitä, ja tämäkin johtuu asiakasyrityksen tarpeesta. Jos asiakasyritys tarvitsee vakituisen työntekijän, he rekrytoivat sen eri kautta varmasti, mutta ei ole järkeä palkata kausityöntekijää muualta kuin vuokrafirmoista.
        Niistä palkoista on ihan turha napista, itsehän kuitenkin päätät lähdetkö pikkupalkalla vai jatkatko katselua. Ei Citywork ketään pakota töihin. Jos kuitenkin päätät lähteä tekemään niin älä ylläty jos työt loppuvat parin viikon sisään, ethän sinä sinne vakituiseksi olisi missään tapauksessa päässytkään.
        Kaikin puolin hyvä työpaikka, kaikki muu on kiinni omasta asenteesta työtä kohtaan.


      • viikinki333

        Olen kanssa cityworkilla töissä enkä ole huomannut minkään laista filunkia,- palkat -tuntimäärät täsmäävät.Pomot ovat selvinpäin ja pomoina parhaasta päästä mitä mulla koskaan on ollut. Mun mielestä on raukkamaista haukua toisia nimettöminä eikä anneta henkilöiden puolustautua.


      • yllätyskö
        viikinki333 kirjoitti:

        Olen kanssa cityworkilla töissä enkä ole huomannut minkään laista filunkia,- palkat -tuntimäärät täsmäävät.Pomot ovat selvinpäin ja pomoina parhaasta päästä mitä mulla koskaan on ollut. Mun mielestä on raukkamaista haukua toisia nimettöminä eikä anneta henkilöiden puolustautua.

        No just Citywork puolustautuu ja yllättäen nimettömänä .
        useammalla nimimerkillä :)


    • CWok

      Vuokraus/rekrytointifirma. Itse sain työni sen kautta, kun asiakasfirmalla oli rekrytointiongelmia. Kaikki toimi juuri niinkuin oitikin, en edes muistanut koko cityworkia työssä ollessani, paitsi tuntilistojen palautuspäivinä. Ja palkkapäivinä.

      Menin citylle töihin 2008 ja olen vieläkin samassa paikassa kuin silloin. Tosin "talon" työntekijänä.

    • MJ Nummela

      Itselläni lähinnä negatiivisia kokemuksia kyseisestä firmasta. Työt pätkähommia ( toisaalta ymmärrettävää jos menee henkilöstöfirman kautta hommiin). Työntekijään kyseinen putiikki kohtelee mielestäni ala-arvoisesti. Työntekijänä olet vain ihmismassaa, jota käytetään oikeiden asiakkaide, firmojen, palvelemiseen.
      Yrityksen henkilöstön asenteessa mielestäni huomattavasti parantamisen varaa.

    • Työntekijätarpeessa

      Citywork on hieno firma joka sai minulle ainakin asiallista ja koulutukseen sopivaa työtä. Olen itse ollut todella tyytyväinen heidän toimintaansa ja pysyn yhä heidän palkkalistoilla. Suosittelen!

    • 90934++

      Hyvä ja luotettava.Pariin otteeseen oltu cw'n listoilla,nyt vakityöntekijänä entisessä käyttäjäyrityksessä.Suosittelen.

    • city work

      Morjes kaikille urputtajille ja valittajille, jotka ei tiedä mitään tästä firmasta. olen tässä firmassa vartija/jv hommissa ja olen erittäin tyytyväinen ja töitä riittää niin paljon kun jaksaa vain tehdä. Esimieht ovat parhaimpia mitä oon koskaan tavannut ja kokemusta on muistakkin firmoista ja ei aina kovin hyvin toimi.

      • 1456

        Variksenpelättimenä citywork:llä mee töihin! pelottaako yöllä.. Älä välitä et oo ainoo.. tutti suuhun ja tyhjänpanttina seisoon..eiks vaan


    • menen itse just cityworkin kautta henk koht avustaja töihin. . . mutta kattoo miten tämä päättyy =))

    • kokok1

      Itsekin hain avustajaksi, koulutus ja työkokemusta löytyy, haastattelun jälkeen ei enää kuulunut mitään ja nyt sama paikka on uudestaan auki. Lupasivat ilmoitella, muttei koskaan mitään kuulunut. En hae ko firmalle enää.

    • Shittywork

      Minä olen ollut ko. firman palkkalistoilla kohta kolme vuotta, aiemmin ei ole ollut mitään kummaa valittamista, mutta viime aikoina hommat ovat firmassa menneet henkilökohtaisiksi. Ajauduin erimielisyyteen työnantajan kanssa työnantajan velvollisuudesta tarjota työssäni tarvittavat välineet. Samat kamppeet olleet aktiivikäytössä kolme vuotta, eikä uusia saa. Nyt tämä 'riita' näkyy kaikissa asioissa, mitä firman kanssa hoidan. Minulle ei suostuta maksamaan samoja korvauksia työstäni, mitä työtovereilleni maksetaan. Sairaslomatodistukset ei kelpaa, en saa sairasloma-ajalta palkkaa, lomat perutaan viimetipassa... En voi suositella

      • Shhshsj

        Minäkin toimin henkilökohtaisena avustajana ja minut irtisanottiin ilman syytä. Tällä hetkellä työsuojelu tappelee kyseisen firman kanssa, eikä kuulemma ensimmäinen kerta. Inhimillisyyttä ei ole. Tämäkin tuli aivan puskasta.


      • Shhshsj kirjoitti:

        Minäkin toimin henkilökohtaisena avustajana ja minut irtisanottiin ilman syytä. Tällä hetkellä työsuojelu tappelee kyseisen firman kanssa, eikä kuulemma ensimmäinen kerta. Inhimillisyyttä ei ole. Tämäkin tuli aivan puskasta.

        Shhshsj,
        Minkä kaupungin leivissä olit? Olen vain utelias, kun melkein jo ilmoittauduin Cityworkin leipiin, mutta vielä harkitsen....


      • Tunturpöl
        Shhshsj kirjoitti:

        Minäkin toimin henkilökohtaisena avustajana ja minut irtisanottiin ilman syytä. Tällä hetkellä työsuojelu tappelee kyseisen firman kanssa, eikä kuulemma ensimmäinen kerta. Inhimillisyyttä ei ole. Tämäkin tuli aivan puskasta.

        Minullekki kävi ihan sama, asiakas oli tosin mennyt valehtelemaan esimiehelleni että en hoida mukamas töitäni kunnolla, ja ilmeisesti oli mennyt läpi nuo valheet.

        Citywork vaatii työntekijöiltänsä liikaa, koulutus on erittäin vähäistä, ja kaikki työtehtävät pitää oppia about 2-4 päivässä.

        Minulle oli tultu valittamaan kun en osannut huoltaa pullokonetta (en ole mikään Tomran insinööri). Ja muutenkin aika p a s k a a hommaa kun pitää kirjaimellisesti tehdä kaikkien työt yksin.

        Kiva joutua työttömäksi näin pääkaupunkiseudulla, Shittywork indeed!


    • onnee

      Citywork Tampere Avustajapalvelut.
      ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ SIIHEN FIRMAAN TÖIHIN.
      Töitä täytyy tehdä hullunlailla jopa 14 tuntisia päiviä jopa 14-15 päivää putkeen.
      Olet ns. tarvittaessa töihin kutsuttava.
      Ja meneppä tekemään yksi moka saat lähteä.
      Tarvittaessa töihinkutsuttavalla ei ole ns takuutunteja.
      Eli olet lähes lainsuojaton tuossa pyörityksessä.
      EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN en avun tarvitsijalle enkä työntekijälle. Kiertäkää kaukaa ainakin tää tampereen lafka.

    • Vääryyttäkö

      Juu ei kannata.. sairasloman jälkeen työvuorolistaan ei ole merkitty ainoatakaan työtuntia seuraavan 3 viikon periodiin vaikka sopimuksessa lukee 10- 38,5 h/ vko.. yrittävät kiertää kustannuksia jos sairasloma jatkuukin.. Tässä mietein pitääkö ottaa liittoon yhteyttä

    • kovincw

      Tosi hieno firma citywork! Valittajat ootte paskoja tekijöitä;)

    • MietinpäVain

      Mitä olette mieltä, jos on juuri palkattu city workille töihin "tarvittaessa töihin kutsuttaessa" nimikkeellä ja myöhemmin tehtäisiin vakityösopimus, niin henkilö jolla on muutamien vuosien jälkeistä rikostaustaa mutta nykyisin elää rauhallisesti,
      Oletteko sitä mieltä että työntekijän menneisyys olisi este työnteolle ja työsopimuksen purkamiselle, vaikka työntekijä olisi jo rauhoittunut?

    • Työtervaus

      Ylimääräiset kustannukset - kuten työvaatteet on myrkkyä. Sairasloma on myrkkyä. Tehdyt tunnit asiakkaalle on laskutusta YEES!!! Et ole samassa asemass kuin vakkaritekijät. Jos näillä rajauksilla suostut niin muutoin homma toimii

    • SaveOurSouls

      Välttäkää! Puolet emoyhtiön väestä lähtenyt puolen vuoden aikana. Firma myyty sijoittajille.

    • Guntaginte

      Citywork Tampere: Orjatyövoimaa jo kautta aikojen! Älkää menkö mihinkään tällaiseen ikimaailmassa! nim: Ei koskaan enään

    • MiiaNu76

      Minä ihan tyytyväinen toistaiseksi. Avustajan hommia teen. Enemmän kun tarpeeksi töitä jos haluan tehdä, palkkakin ihan ok verrattuna jos jonkun kotiorjana olisit.

      • Anonyymi

        Just joo tänään totuus tuli esiin tästä firmasta hakivat trukki kuskia kun soitin työn kuva oli muuttunut täysin täysin kusetusta


    • Anonyymi

      Älkää hakeko minkään tämän firman paikkoihin! Ei työterveyttä, kohtelevat väkeä kuin roskaa, lupaavat palata asiaan eivät palaa. KIERRÄ KAUKAA

    • Anonyymi

      Juu en hakisi

      Omalta kohdalta niin luvattiin työ.

      Alkoikin kestää ja työn tarve oli lakannut yllättäin???

      Seuraavaksi haku laitettiin uudelleen-ja taas siirtyikin tulevaisuuteen koko työ

      Tässä vaiheessa palstoja jo lukeneena käsitin ,että luultavasti on ollut aiemminkin

      Pysykää kaukana

    • Anonyymi

      Palkat tulee milloin sattuu. Itse odotan edellisen kuukauden kahden viikon palkkaa ja jännitän tuleeko se tulevalla viikolla. En suosittele. Lopetan keväällä työt tässä firmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe