AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Turkish airlines kokemuksia?

Turkish airlines kokemuksia?

8 Vastausta 3 393 Lukukertaa
Varasin lennot Bangkokiin Istanbulin kautta, Istanbul - BKK väli lennetään Turkish airlinesin koneella. En ole ennen ko. lentoyhtiöllä lentänyt, joten kaipaisin kokeneempien kokemuksia. Onko koneet uusia/siistejä, ja mites palvelu? Ruoat/juomat economyssa, maksullisia vai maksuttomia?

Kiitokset jo etukäteen. :)

Varmoja

Turkish Airlinesin koneet ovat aina tulleet alas:
http://www.planecrashinfo.com/Airline/AL%20Tr-Tz.htm

Kerro yksikin kone

Osaatko mainita koneen, joka ei ole ikinä tullut alas? :D

siinä on se

onnistunut lasku on sellainen josta kaikki kävelee pois, tai ainakin on hengissä. THY:llä noita vastakkaisia tuppaa sattumaan aika usein.

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Hei kahvitar

Osaisitko hieman neuvoa THY:n lipunosto-systeemistä? Minun pitäisi pelkkä menolippu ostaa Istanbuliin ensi kuussa ja katselin noita lipunostoon liittyviä juttuja THY:n sivuilta. Siinä puhuttiin tällaisen jonkun nettilipun hankkimisesta, joka maksettaisiin luottokortilla ja luottokortin haltijan pitäisi olla check-in:ssä paikalla myös tms. (englannin kielen taitoni ei ole parhaimmasta päästä, pahoittelut, jos olen ymmärtänyt väärin).
Minulla ei kuitenkaan ole luottokorttia ja yritin googlesta etsiä, jos jossain päin Suomea olisi Turkish airlinesin matkatoimisto ja käydä sieltä kyselemässä, mutta en oikein löytänyt muun kuin lentokentällä olevan.. Ja se on melko kaukana. Olisi jotenkin lohduttavampi ajatus minulle hankkia lippu jo aiemmin etukäteen, kuin pelkkään tietokoneella tehtyyn varaukseen turvautua, kun lähtöpäivä lähestyy..

Niin sitä halusin tiedustella, että mitenkä olet hankkinut lentolippusi matkustaessasi Istanbuliin THY:llä? Tai mikä olisi parhain keino tässä tapauksessa, kun luottokorttia ei ole (18v olen).

Olisin kovin kiitollinen, jos saisin neuvoja =) Netistä en oikein ole löytänyt kunnollista tietoa, tai sitten en ole osannut etsiä oikeilta sivuilta..

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

hei taas

Kyllä minulla on verkkopankki, ja Sampon asiakas olen. En kyllä ole sitä verkkopankkia vielä kauheasti ehtinyt käyttää, melko uusi juttu minulle. Mutta ehkä on jo syytä alkaa harjoitella sen käyttöä vähän enemmän :D
Tuo verkkopankin kautta maksaminen vaikuttaa kyllä paljon paremmalta systeemiltä, kun jonkun toisen luottokortin lainaaminen ja rahojen siirtäminen tililtä toiselle jne.

Kiitos sinulle selventävästä vastauksesta =)
Pitääpäs tästä aloittaa surffailemaan taas :P

Paras

Paras lentoyhtiö, jolla olen mennyt. Maineen ovat pilanneet aikasemmat mokat kotimaan lennoilla. Kv. lennot ovat ok.
 /   /  /  / Turkish airlines kokemuksia?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta