teen itsemurhan

tänään illalla

olen kauan miettinyt nyt teen sen vai kannaataako

102

11822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.,.,.

      Toivon tosiaan, että viestisi oli provo. En kuitenkaan voinut olla vastaamatta.
      Olen itse kokenut läheisen sukulaisen itsemurhan. Jälkeesi jääneet tulevat sinua kaipaamaan suuremmin kuin voisit ikinä kuvitella. Itsemurha on aina itsekäs ratkaisu, joka jättää läheisille syvät arvet, syyllisuudentunnon ja loputtomasti vastaamattomia kysymyksiä. Ja läheisiä löytyy, vaikka ei juuri sillä hetkellä siltä tunnukaan.

      Maailma voi vaikuttaa joskus synkältä paikalta. Istu kuitenkin hetkeksi alas ja mieti, mikä elämässäsi vielä on hyvää. Mikään vaikeus ei ole ylittämätön, tiedän sen itse omasta kokemuksesta.

      Puhu. Etsi auttavan linjan numero, soita jollekulle tutulle, mitä tahansa kunhan puhut tunteistasi jollekulle! Et ole yksin.

      Itsemurha ei ole koskaan oikea ratkaisu. Ei sinunkaan kohdallasi. Lupaathan, ettet tee sitä?

      *voimia ja jaksamista*

      • en minä

        taida pystyä tekee sitä sittenkään


      • 243567890

        kun aina kaivataan ja rakastetaan niin kauhean paljon, mutta ei kuitenkaan ennen itsemurhaa vaan vasta sen jälkeen.


      • ONHAN

        niin loppuu se v************tu. Saa mies tankata auton ihan miten haluaa, tehdä ihan sellasta ruokaa kun haluaa. Helkkarin kontrollifriikki itsekeskeinen narsisti paska. ja tiedoksi mulle on huudettu aina, ja myös haukuttu aina, AINA. Ensin isäni toimesta, sitten tarhassa, sitten alakoulussa-yläkoulussa.
        Ihan vaan sulle helpoktuksesi ja tiedoksi ETTEN KUMMINKAAN PYSTYISI TEKEMÄÄN ITSELLENI MITÄÄN.
        Olen kai sen verran itserakas minäkin tai sitten vaan en uskalla.
        Mutta ei kai mikään Jumala maailmassa voi haluta näin paljon murhetta yhdelle ihmisille.
        Vai siinäkö juju onkin, ett yritän ekaksi itsaria ja joudunkin moneksi viikoksi suljetulle koska Jumala haluaa parantaa minut.


      • fghfghfgh
        ONHAN kirjoitti:

        niin loppuu se v************tu. Saa mies tankata auton ihan miten haluaa, tehdä ihan sellasta ruokaa kun haluaa. Helkkarin kontrollifriikki itsekeskeinen narsisti paska. ja tiedoksi mulle on huudettu aina, ja myös haukuttu aina, AINA. Ensin isäni toimesta, sitten tarhassa, sitten alakoulussa-yläkoulussa.
        Ihan vaan sulle helpoktuksesi ja tiedoksi ETTEN KUMMINKAAN PYSTYISI TEKEMÄÄN ITSELLENI MITÄÄN.
        Olen kai sen verran itserakas minäkin tai sitten vaan en uskalla.
        Mutta ei kai mikään Jumala maailmassa voi haluta näin paljon murhetta yhdelle ihmisille.
        Vai siinäkö juju onkin, ett yritän ekaksi itsaria ja joudunkin moneksi viikoksi suljetulle koska Jumala haluaa parantaa minut.

        Ota nyt hyvä ihminen ero miehestä joka pilaa elämäsi, löydät kyllä IHMISEN tuon riiviön tilalle.


      • yotube01
        243567890 kirjoitti:

        kun aina kaivataan ja rakastetaan niin kauhean paljon, mutta ei kuitenkaan ennen itsemurhaa vaan vasta sen jälkeen.

        no ei kannata tehä itse murhaa


      • elämä on arvokas.
        ONHAN kirjoitti:

        niin loppuu se v************tu. Saa mies tankata auton ihan miten haluaa, tehdä ihan sellasta ruokaa kun haluaa. Helkkarin kontrollifriikki itsekeskeinen narsisti paska. ja tiedoksi mulle on huudettu aina, ja myös haukuttu aina, AINA. Ensin isäni toimesta, sitten tarhassa, sitten alakoulussa-yläkoulussa.
        Ihan vaan sulle helpoktuksesi ja tiedoksi ETTEN KUMMINKAAN PYSTYISI TEKEMÄÄN ITSELLENI MITÄÄN.
        Olen kai sen verran itserakas minäkin tai sitten vaan en uskalla.
        Mutta ei kai mikään Jumala maailmassa voi haluta näin paljon murhetta yhdelle ihmisille.
        Vai siinäkö juju onkin, ett yritän ekaksi itsaria ja joudunkin moneksi viikoksi suljetulle koska Jumala haluaa parantaa minut.

        Minä olen jo vanha, olen kokenut samaa kuin sinäkin koko parhaan ikäni.
        Nyt vasta, kuusikymppisenä olen alkanut nauttia elämästäni. Eläkkeeni on pieni, se kuitenkin riittää kun ei ole velkoja ja olen saanut säästettyä osakehuoneiston.
        Minua huonosti kohdelleet ovat itse heikoilla minuun verrattuna, tai kuolleet.
        Kuolema tulee varmasti, kun sen aika tulee haluaisit vielä elää, niin on käynyt monelle.
        Moni itsemurhaa yrittänyt roikkuu kynsin hampain elämässä kiinni kun ovat sairastuneet kuolemaan johtavaan tautiin.
        Kuolema ei ole ratkaisu, tee jotain, niin minä selvisin lähes mahdottomasta elämästäni. Läksin pois, en tiennyt kuinka pärjään, pärjäsin alkuun huonommin, loppua kohti vain paranee, olen löytänyt uuden rakkaudenkin vielä kypsällä iällä.


      • JHKHKHKJLJ
        243567890 kirjoitti:

        kun aina kaivataan ja rakastetaan niin kauhean paljon, mutta ei kuitenkaan ennen itsemurhaa vaan vasta sen jälkeen.

        Viestisi syyllistää itsemurhan tehneitten läheisiä... Se ei kerta kaikkiaan vaan ole totta! Monet rakkaat ihmiset ovat lähteneet täältä oman käden kautta. Rakkaus säilyy ja voi muuttaa muotoaankin, mutta myös tölväisiöitä taitaa aina olla.


      • Vieläkin Naurattaa
        yotube01 kirjoitti:

        no ei kannata tehä itse murhaa

        Tää just tätä teeskentelyä kun muka välitetään, se on vaan perintöä odotellessa... ... ... ... joo... ... näinpä näin... ... ... ... ... ... kodittomat kissat odottavat, heh heh... ... ... ... ...


      • ... ... ...
        elämä on arvokas. kirjoitti:

        Minä olen jo vanha, olen kokenut samaa kuin sinäkin koko parhaan ikäni.
        Nyt vasta, kuusikymppisenä olen alkanut nauttia elämästäni. Eläkkeeni on pieni, se kuitenkin riittää kun ei ole velkoja ja olen saanut säästettyä osakehuoneiston.
        Minua huonosti kohdelleet ovat itse heikoilla minuun verrattuna, tai kuolleet.
        Kuolema tulee varmasti, kun sen aika tulee haluaisit vielä elää, niin on käynyt monelle.
        Moni itsemurhaa yrittänyt roikkuu kynsin hampain elämässä kiinni kun ovat sairastuneet kuolemaan johtavaan tautiin.
        Kuolema ei ole ratkaisu, tee jotain, niin minä selvisin lähes mahdottomasta elämästäni. Läksin pois, en tiennyt kuinka pärjään, pärjäsin alkuun huonommin, loppua kohti vain paranee, olen löytänyt uuden rakkaudenkin vielä kypsällä iällä.

        ihanah toi viestisiiii, ... ... ...


      • Anonyymi

        ET OLE TOSISSAS, toisinku tuo itsekäs älykääpiö kirjotti nii etenkään mielenterveysongelmaisen itsemurha EI OLE IKINÄ ITSEKÄS RATKAISU. Masennus on sairaus, joka syöttää siitä kärsivän haluamatta itsetuhoisia ajatuksia, ja jos potilas ei niitä lopulta kuukausien tai vuosien jälkeen enää kestä ja tappaa itsensä, se on täysin ymmärrettävissä oleva asia semmoisen ihmisen päässä joka masennuksesta ja muista mt.ongelmista on kärsinyt. Haista sinä paska joka kuvittelet voivasi nimetä sairastuneen ihmisen itsekkääksi. Hyi saasta mikä kommentti.


    • ..................

      Se voi olla terveydelle haitallista liiallisesti nautittuna.

    • minä vaan

      älä ihmeessä, on olemassa jotain niin paljon parempaa ku itsemurha. olet jollenkkin todella tärkee, älä missään tapauksessa ole niin itsekäs että jättäisit ystäväsi suruun ja kauhun valtaan. luota minuun, olen kokenut tämän. ystäväni teki sen enkä pääse asian yli. muista, on jotain suurempia voimia olemassa kuin itse uskot, yläkerrassa. usko vain hyvään ! voimia ja jaksele!!

      • yx vaan kyllästynyt

        ...sellainen joka todella aikoo tehdä itsarin tuskin tulee tänne palstoille kyselemään että kannattaako. Ihminen joka on kyllästynyt tai pettynyt elämään niin ettei enää jaksa, ei yleensä puhu asiasta/päätöksestään kenellekkään. Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä.


      • Kaikkitietäviin kyllästynyt
        yx vaan kyllästynyt kirjoitti:

        ...sellainen joka todella aikoo tehdä itsarin tuskin tulee tänne palstoille kyselemään että kannattaako. Ihminen joka on kyllästynyt tai pettynyt elämään niin ettei enää jaksa, ei yleensä puhu asiasta/päätöksestään kenellekkään. Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä.

        Sulla on varmaan näyttää tiukkoja tutkimustietoja siitä, että millaiset ihmiset puhuvat täällä itsemurhastaan ja millainen on oikea itsemurhaaja?

        Haloo. Nää läpät että "hän joka hautoo itsemurhaa ei koskaan puhu siitä" on täyttä soopaa. Itsemurhaajat eivät ole mikään yhdenmukaisesti käyttäytyvä rotu. Jotkut puhuvat, jotkut eivät. Ja joillain ei ehkä ole ketään kelle puhua ja ehkä siksi he avautuvat aikeistaan näillä palstoilla.

        Noin vakavaa viestiä ei koskaan pitäisi vähätellä. Sellainen vähättely voi olla jollekulle hengenvaarallista.


      • kokemusta on
        Kaikkitietäviin kyllästynyt kirjoitti:

        Sulla on varmaan näyttää tiukkoja tutkimustietoja siitä, että millaiset ihmiset puhuvat täällä itsemurhastaan ja millainen on oikea itsemurhaaja?

        Haloo. Nää läpät että "hän joka hautoo itsemurhaa ei koskaan puhu siitä" on täyttä soopaa. Itsemurhaajat eivät ole mikään yhdenmukaisesti käyttäytyvä rotu. Jotkut puhuvat, jotkut eivät. Ja joillain ei ehkä ole ketään kelle puhua ja ehkä siksi he avautuvat aikeistaan näillä palstoilla.

        Noin vakavaa viestiä ei koskaan pitäisi vähätellä. Sellainen vähättely voi olla jollekulle hengenvaarallista.

        Veljeni, joka teki itsemurhan, puhui monet kerrat, niin meille läheisilleen ja kavereilleen, kuinka kannattaa tehdä itsemurha.Teorioita oli monenlaisia ja yhden hän niistä sitten toteutti.Eli siihen ei pidä luottaa, että se asia tulee puun takaa.


      • Tänne tulevat
        kokemusta on kirjoitti:

        Veljeni, joka teki itsemurhan, puhui monet kerrat, niin meille läheisilleen ja kavereilleen, kuinka kannattaa tehdä itsemurha.Teorioita oli monenlaisia ja yhden hän niistä sitten toteutti.Eli siihen ei pidä luottaa, että se asia tulee puun takaa.

        "Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä."

        Ehkä on niitäkin jotka hakevat huomiota, on niitä jotka pilailevat asialla. Mutta kai jokainen joka todella harkitsee itsemurhaa ja siitä tänne kirjoittaa hakee enemmän apua. Eli näkee vielä jonkinlaisen valon tunnelinsa päässä ja siksi kirjoittaa. Näin sen asian näkisin...


      • teille eräästä
        Tänne tulevat kirjoitti:

        "Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä."

        Ehkä on niitäkin jotka hakevat huomiota, on niitä jotka pilailevat asialla. Mutta kai jokainen joka todella harkitsee itsemurhaa ja siitä tänne kirjoittaa hakee enemmän apua. Eli näkee vielä jonkinlaisen valon tunnelinsa päässä ja siksi kirjoittaa. Näin sen asian näkisin...

        naisesta joka löytyi työpaikallani kuolleena..tehnyt itsemurhan. työkaveri joka löyti hänet viikko sitten, jäi samantien sairaslomalle ja me muut kärsimme tästä vieläkin vaikka emme edes nähneet tätä ruumista sinisenä makaamassa. Koko viikon olen miettinyt naisen motiivia miksi hän halusi tappaa itsensä yms... vaikeeta päästä asian yli. Eli siis sinun itsemurhasi voi vaikuttaa muihinkin kuin sinun läheisiisi. Miettikää!


      • ONHAN

        sinä se pääs kiinni. Sinä ett tiedä kanssa yhtään mitään. Kuule itsemurhaan päätynyt on kaikkea muuta kuin itsekäs. Entäs loppuun ajettu yrittäjä? Työpaikka kiusattu työntekijä, joo kylläpäs hän olikin itsekäs. Mies (tai nainen) jonka puoliso EI OLE KOSKAAN TYYTYVÄINEN vaatii, huutaa, haukku. Eräskin mies sanoi "tämän ainakin osasin" Siinähän nainen on yksin turkkeineen hienossa talossaan jonka miesvainaja rakensi omin käsin. Niin että kumpikohan se lopultakin oli niin ITSEKÄS.
        Hemmetti! Lueppas ne psykologin loppuun ensin.


      • heihalooo
        teille eräästä kirjoitti:

        naisesta joka löytyi työpaikallani kuolleena..tehnyt itsemurhan. työkaveri joka löyti hänet viikko sitten, jäi samantien sairaslomalle ja me muut kärsimme tästä vieläkin vaikka emme edes nähneet tätä ruumista sinisenä makaamassa. Koko viikon olen miettinyt naisen motiivia miksi hän halusi tappaa itsensä yms... vaikeeta päästä asian yli. Eli siis sinun itsemurhasi voi vaikuttaa muihinkin kuin sinun läheisiisi. Miettikää!

        yleensä "ne muut" siihen itsemurhaan ajavatkin.
        ei näin ajattelematonta viestiä saisi edes julkaista,miten kehtaat käskeä miettimään!
        tiedätkö sinä millaista se on kun itsemurha tuntuu ainoalta vaihtoehdolta?
        tuskin tiedät ja siksi lauot typeryyksiäsi!

        tottakai itsemurha vaikuttaa muihinkin, kuolema yleensä vaikuttaa läheisimpiin
        mutta et sinä voi syyllistää ihmistä itsemurhasta tai sen ajattelusta, voit syyllistää niitä asioita ja ihmisiä, jotka aiheuttivat ihmiselle sen halun kuolla.
        itse ihminen, joka hautoo itsemurhaa ei ole syyllinen siihen.

        oivoi jos joku joutui jäämään viikon sairaslomalle, hei camoon, mieti sitä joka kuoli. sääli sitä mielummin.


      • 67568376
        ONHAN kirjoitti:

        sinä se pääs kiinni. Sinä ett tiedä kanssa yhtään mitään. Kuule itsemurhaan päätynyt on kaikkea muuta kuin itsekäs. Entäs loppuun ajettu yrittäjä? Työpaikka kiusattu työntekijä, joo kylläpäs hän olikin itsekäs. Mies (tai nainen) jonka puoliso EI OLE KOSKAAN TYYTYVÄINEN vaatii, huutaa, haukku. Eräskin mies sanoi "tämän ainakin osasin" Siinähän nainen on yksin turkkeineen hienossa talossaan jonka miesvainaja rakensi omin käsin. Niin että kumpikohan se lopultakin oli niin ITSEKÄS.
        Hemmetti! Lueppas ne psykologin loppuun ensin.

        mielestääni noissa tilanteissa itsemurha on se helpon ja huonoin ratkaisu. Ennemminkin hän pelkää tehdä todellisia, oikeita ratkaisuja elämänsä parantamiseksi, vaikkka se olisi miten yksinkertaista;: vaihda työpaikkaa,muuta erilleen miehestä, pistä kiusaajille hanttiin kunnolla, saa kunnon raivarit kiusaajille ja tee siitä kerralla loppu , yrittäjä voi panna pillit pussiin,kun tunnistaa rajansa, jne.Ratkaisujen seurauksena on uusi suunta ,lepo, rauha, seesteisyys.MIKSI TÄMÄ EI KELPAA??


      • !!! !!! !!!
        67568376 kirjoitti:

        mielestääni noissa tilanteissa itsemurha on se helpon ja huonoin ratkaisu. Ennemminkin hän pelkää tehdä todellisia, oikeita ratkaisuja elämänsä parantamiseksi, vaikkka se olisi miten yksinkertaista;: vaihda työpaikkaa,muuta erilleen miehestä, pistä kiusaajille hanttiin kunnolla, saa kunnon raivarit kiusaajille ja tee siitä kerralla loppu , yrittäjä voi panna pillit pussiin,kun tunnistaa rajansa, jne.Ratkaisujen seurauksena on uusi suunta ,lepo, rauha, seesteisyys.MIKSI TÄMÄ EI KELPAA??

        Nämä filosoivat pohdinnat, kun samalla kuollaan janoon vesilasin äärellä, osaavat sitten ärsyttää.............. ....... ....... !!! !!! !!!


      • Haloohei
        teille eräästä kirjoitti:

        naisesta joka löytyi työpaikallani kuolleena..tehnyt itsemurhan. työkaveri joka löyti hänet viikko sitten, jäi samantien sairaslomalle ja me muut kärsimme tästä vieläkin vaikka emme edes nähneet tätä ruumista sinisenä makaamassa. Koko viikon olen miettinyt naisen motiivia miksi hän halusi tappaa itsensä yms... vaikeeta päästä asian yli. Eli siis sinun itsemurhasi voi vaikuttaa muihinkin kuin sinun läheisiisi. Miettikää!

        Ehkä se on ihan oikei, että te muutkin joudutte siitä kärsimään. Miksiköhän henkilö oli tehnyt itsemurhan juuri työpaikallaan. Miettikää sitä.


      • Anonyymi
        yx vaan kyllästynyt kirjoitti:

        ...sellainen joka todella aikoo tehdä itsarin tuskin tulee tänne palstoille kyselemään että kannattaako. Ihminen joka on kyllästynyt tai pettynyt elämään niin ettei enää jaksa, ei yleensä puhu asiasta/päätöksestään kenellekkään. Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä.

        Näin se varmaan menee, ei ihminen näillä palstoilla olisi, eikä puhuisi itsemurhasta jos oikeasti on ihan loppu tähän elämään. Omaisille läheisen menetys on hirveä asia ei leikin paikka.


      • Anonyymi
        yx vaan kyllästynyt kirjoitti:

        ...sellainen joka todella aikoo tehdä itsarin tuskin tulee tänne palstoille kyselemään että kannattaako. Ihminen joka on kyllästynyt tai pettynyt elämään niin ettei enää jaksa, ei yleensä puhu asiasta/päätöksestään kenellekkään. Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä.

        Sinä myös, tunge pääsi perseeseesi ja pidä se siellä. Hyi vittu kuin itsekkäitä kommentteja ihmisiltä jotka ei tiiä mt sairauksista MITÄÄN! Toivottavasti sairastut ite johonki skitsofreniaan nii opitpaha kommentoimaa tommosia perättömyyksiä. hyi


      • Anonyymi
        yx vaan kyllästynyt kirjoitti:

        ...sellainen joka todella aikoo tehdä itsarin tuskin tulee tänne palstoille kyselemään että kannattaako. Ihminen joka on kyllästynyt tai pettynyt elämään niin ettei enää jaksa, ei yleensä puhu asiasta/päätöksestään kenellekkään. Nämä jotka tänne palstalle siitä tulevet puhumaan hakevat vain huomiota itselleen...eikä ole koskaan itsaria OIKEESTI aikonutkaan tehdä.

        Paskat


    • uyguih

      Jos kiinnostaa, voisin lähteä sun kanssa.
      Ota yhteyttä jos tahdot.

    • .....

      tehdään yhdessä

    • Turvamies

      Haloo! Nyt lopettakaa ajatukset ja kirjoitukset itsemurhasta. Elämä on annettu elettäväksi ja kuolema tulee ihan omia aikojaan kun sen aika on. Ei ole mitään asiaa tai ongelmaa olemassa, etteikö sen kanssa voisi elää. Jos ei itse pysty tai voi ratkaista ongelmaa mikä vaikeuttaa elämää voi ratkaisu löytyä jostakin toisaalta. On jopa niinkin, että asiat ratkeavat tekemättä niille yhtään mitään. Jokaisen elämä on tärkeää ja sillä on tarkoitus. Aurinko paistaa aina vaikkei sitä aina näy!

      • nimiiiiihmerrkkiihhh

        Mun elämä on pieru.


      • ONHAN

        Happy, happy lässyn lässyn. Paukuta sä vaan käsiäs yhteen niin jokin sirkushylje.


      • elämän loppu
        ONHAN kirjoitti:

        Happy, happy lässyn lässyn. Paukuta sä vaan käsiäs yhteen niin jokin sirkushylje.

        Mä oon kans pyöritelly tota itsaria mielessäni jo kauan. Näen että ei ole mitään muuta ulospääsyä.
        Olen sössinyt raha-asiani niin täydellisesti etten enää kestä niitä paineita. Tää vaikuttaa kohta jo lähimmäisiinkin. Ainoa millä saisin tän ajatuksen katoamaan on että sais elämän raiteilleen mutta se on ihan toiveajattelua. Tulee vaan niin vietävästi ikävä lapsia mutta niitten on kuitenkin parempi olla ilman luuseri-äitiänsä. Enkä kestäis muitten tuomitsevaa käytöstä. Tunnen kyllä sukuni ja perheeni. Onko vastaavassa tilanteessa olevia tai olleita?


      • köyhän äidin lapsi.
        elämän loppu kirjoitti:

        Mä oon kans pyöritelly tota itsaria mielessäni jo kauan. Näen että ei ole mitään muuta ulospääsyä.
        Olen sössinyt raha-asiani niin täydellisesti etten enää kestä niitä paineita. Tää vaikuttaa kohta jo lähimmäisiinkin. Ainoa millä saisin tän ajatuksen katoamaan on että sais elämän raiteilleen mutta se on ihan toiveajattelua. Tulee vaan niin vietävästi ikävä lapsia mutta niitten on kuitenkin parempi olla ilman luuseri-äitiänsä. Enkä kestäis muitten tuomitsevaa käytöstä. Tunnen kyllä sukuni ja perheeni. Onko vastaavassa tilanteessa olevia tai olleita?

        jos sulla on lapsia niin raha ei ole mikään syy tehdä itsaria. sun lapset tarvitsevat äitiään, niille on yks lysti kuinka rikas tai köyhä niiden äiti on.. kunhan on äiti.

        Älä ajattele muuta sukuasi kuin vain lapsiasi, niille olet niiden ainoa oikea ÄITI.


      • köyhä muttei rikas
        elämän loppu kirjoitti:

        Mä oon kans pyöritelly tota itsaria mielessäni jo kauan. Näen että ei ole mitään muuta ulospääsyä.
        Olen sössinyt raha-asiani niin täydellisesti etten enää kestä niitä paineita. Tää vaikuttaa kohta jo lähimmäisiinkin. Ainoa millä saisin tän ajatuksen katoamaan on että sais elämän raiteilleen mutta se on ihan toiveajattelua. Tulee vaan niin vietävästi ikävä lapsia mutta niitten on kuitenkin parempi olla ilman luuseri-äitiänsä. Enkä kestäis muitten tuomitsevaa käytöstä. Tunnen kyllä sukuni ja perheeni. Onko vastaavassa tilanteessa olevia tai olleita?

        mitä sukulaiset ja tuttavat sinusta ajattelevat, kuin se, että voisit huolehtia lapsistasi. He tarvitsevat rakkautta kaikkein eniten, sillä ei ole mitään rahan kanssa tekemistä.
        Velkaselvittelyyn ja äkkiä!


      • ää tuhoa lapsiasi
        köyhä muttei rikas kirjoitti:

        mitä sukulaiset ja tuttavat sinusta ajattelevat, kuin se, että voisit huolehtia lapsistasi. He tarvitsevat rakkautta kaikkein eniten, sillä ei ole mitään rahan kanssa tekemistä.
        Velkaselvittelyyn ja äkkiä!

        monet ovat tehneet konkurssin taloudellisesti, tunnen monia. Silti he ovat hienoja vanhempia ja ihmisiä, paljon hienompia kun esim. väkivaltaiset alkoholistit, yms.Arvostan heitä silti. Rahalla ei ole mitään tekemistä ihmisarvon kanssa, ellet sinä ITSE ole asennoitunut niin? KUKA hoitaa lapsesi paremmin kuin sinä jos kuolet? Luuletko että siitä TRAUMASTA he IKINÄ nousevat jaloilleen? Eivät nouse, Aiheutat heidän tuhon samalla, mieti sitä.


    • dead already

      Teen tänään illalla, nyt olen niin poikki, niin lopussa eikä elämällä ole mitään minulle ainakaan. miksi elää kun ei halua elää. itseä varten täällä eletään ei muita, minä saan päättää omasta elämästäni.
      onko antaa vinkkiä mikä naru/köysi mukavin kaulalle jos kauppaan asti enää pystyn raahautua, muuten johdon kanssa.

      • paskojakin

        itsekukin, asiasta kuin toisesta, mutta järki sulatetaan jäästä ja tästä päästä, hittoako sitä toisen takia itteään uhraa, ei kun ollaan ja eletään oman itsemme takia ja vain just siks, eli MINÄ OLEN ARVOKAS JA VAIN ITSELLENI, ellen muille kelpaa just nyt, mutt mua VARMASTI JOKU ODOTTAA JOSSAIN VIELÄ, JOSKUS!

        Eli siis elän just itseäni varten, mutta siellä jossain on se joku joka haluaa elää myös mun kanssani, joo, tietenkin jos minä hänet huolin, mutta. mistäpä sen tietää, ai kun miekin sen tietäisin ja löytäisin, vielä täsä yli 60v iässä.
        Olen niin paaaljoon kokenut ns. paasskaaa ym. pahaa, eroa ja lapsen kuolemaa, mutta vieläkin elämänhalua on, eli niinkauan kuin mulle sitä annettu on, en halua jättää kaikkea kesken...


      • my place is here

        katso käsiäsi, mitä sait niillä aikaan,
        katsi itseäsi, mitä sinä itse sait sillä aikaan,
        katso itseäsi, eikö olisi vielä jotain parannettavaa?


    • Edge rip

      Niin, minä tiedän kyllä että elämä on melko perseestä mutta kannattaako antaa periksi?

      tahdot pois koska sä et enää jaksa. Liputki nollataksa, eihän kuoleminen maksa.
      Mut se kelpaa yhtee suuntaa, kai sä senki tajusit?
      Kerran lähet pois, et pääse takas vaik haluisit.
      Eli mietihän tarkkaa et sille tielle ratkeet.
      Seisot kylpyhuoneessa aikeis rantees auki viiltää ja peilis näät su kasvos kenties viimeistä kertaa.
      Eli mieti vielä kerran pystyks olee sitkee, vai jätäks sä su äitis yksin pimeesee itkee.

    • yotube01

      ei kannata mieti kahesti ennen ku teet

    • elämä on lyhyt

      ja sitten - sukulais

      laiskako

    • utelias äiti-ihminen

      Nyt on viestistäsi niin kauan. Kuinka on käynyt?

      • positiivinen""

        Jos hän on poistunut keskuudestamme niin ei kai hän tänne tule enään kertomaan kuinka on käynyt...tai ehkä hän haluaa muiden uskovan että teki sen. Hän voi kuitenkin olla joukossamme ja kirjotella tänne toisella nicillä :)

        Mene ja tiedä. Parempaa jatkoa kuitenkin kaikille


      • utelias äiti-ihminen
        positiivinen"" kirjoitti:

        Jos hän on poistunut keskuudestamme niin ei kai hän tänne tule enään kertomaan kuinka on käynyt...tai ehkä hän haluaa muiden uskovan että teki sen. Hän voi kuitenkin olla joukossamme ja kirjotella tänne toisella nicillä :)

        Mene ja tiedä. Parempaa jatkoa kuitenkin kaikille

        Niin, kuolleet eivät yleensä vastaile, mutta oletin hänen jatkavan elämäänsä ja lukevan näitä vastauksia. Miksi hän yleensä ottaen edes kirjoittaisi tänne, jos ei toivo jotain apua saavansa? Parhaitenhan se onnistuu kun ei kenellekään kerro aikeistaan.. Näin minä olen asian ymmärtänyt.


    • joonas,

      Ei kai ittellä niin väliä mutta muilla jotka tänne jää kärsimään loppuelämäksi.

      • RATKAISU KAIKKEEN

        En ihmettele yhtään, että suomalaiset ovat oikein kunnostautuneet itsemurhatilastoissa.
        Ihmisiä on vaan niin monenlaisia, ja voi luoja, jos kohdallesi on sattuneet ne juuri kaikkein paskimmat tapaukset!
        Ei siihen itm:aan enää oman pahan olon ja syrjäytymisen tms. takia paljon enää panoksia tarvitsekkaan!!!!!!


    • pyhä pietari

      joko sää oot kuollu?

    • largerlund

      jos et ole kuollut, kannattaa syödä broilerinnahkalihapullia!

    • anselmi345

      minusta itsemurha on hieno ratkaisu. Vaatii tahtoa rohkeutta ja mielenlujuutta Minulla itselläni on sama projekti meneillä mitään ei pidä tehdä harkitsematta ja hätiköiden koska kysymyksessä on yksi elämän tärkeimpiä päätöksiä naimiisiin menon lasten hankinnan ja talokauppojen joukossa. No minun syyni on se että olen 40 vuotias yksinäinen ihan oikeasti ilman mitään sukulais ja ystäväverkostoja enkä koe mistään niitä löytäväni olen kyllä kovasti yrittänyt mutta se ei oo helppoo kun on hassu ja omituinen koulukiusattu ym ym . Olen pitkään ollut myös työttömänä tunnen itseni siis melko tarpeetomaksi ihmiseksi. Poismenoni ei varmasti häiritse ketään eikä aiheuta pahennusta itsekoen asian että täm itsemurha tai sen tekemisen mahdollisuus on parantanut elämääni posetiiviseen suuntaan jotenkin vain jotenkin sellainen odottava mieliala vähän kuin retkelle lähtöä odottais Ajattelen miltä tuntuu kun suljen silmäni tästä maailmasta viimeisen kerran mitkähän viimeiset mietteeni mahtavat olla ennen syvää unta???

      • 3 x 3 x 3

        Sun tämänhetkistä filosofiaa vois kutsua :

        Itsari kolme kertaa päivässä piristää !


    • <3

      Haluaisin sanoa tämän sinulle anselmi345 ja muille jotka harkitsevat itsemurhaa:
      " Elämä ei ole helppoa, lapseni. Ihminen on tehnyt siitä sellaisen, joksi Isä ei sitä tarkoittanut. Ihminen on suoran tien vääntänyt mutkaiseksi ja vaikeaksi poluksi, jolla on paljon esteitä ja vaikeuksien kiviä. Ihmisillä on merkillisiä käsityksiä Jeesuksen kutsusta "Tulkaa Minun tyköni". Niin usein se tulkitaan siten, että ihmisen on täytettävä velvollisuutensa Luojalleen, maksettava velkansa Pelastajalleen. Kutsussa "Tulkaa Minun tyköni" on paljon syvällisempi merkitys. Tule tyköni saadaksesi selvityksen kaikkiin ongelmiisi, rauhan pelkosi sijaan, kaiken, mitä hengen, sielun ja ruumiin puolesta tarvitset. Jos olet sairas, tule luokseni vastaanottamaan terveys. Jos olet koditon, tule luokseni, sillä tässä on kotisi. Jos olet ilman ystävää, tässä on ystävä. Jos olet toivoton, tässä on turva. "Tulkaa Minun tyköni" kaikissa asioissa.
      Taistele pelkoa vastaan. Masentuneisuus on pelonalainen olotila. Taistele myös sitä vastaan. Taistele. Taistellessasi muista, että Kristus on voittanut pahuuden voimat Golgatalla. Hän pani ne julkisen häpeän alaisiksi. Voitat Hänessä. Voitat Hänen rakkaudessaan.

      Johanneksen evankeliumi:
      14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      Toivoisin, että miettisit anselmi345 tätä kuoleman jälkeistä olotilaa. Raamattu kertoo, että syntejänsä anteeksipyytäen ja ottaen Jeesuksen vastaan ( niin suurta rakkautta osoittaen Jeesus sovitti kaikki maailman synnit) kaikki pääsevät ikuiseen yhteyteen Taivaallisen Isämme kanssa. Mutta ilman tätä henkilökohtaista uskonratkaisua päädymme sinne mihin sielunvihollinenkin. En usko, että kuoleman jälkeen on vain syvää unta. Toki itsemurhan tehnytkin on voinut viimeisillä sekunneillaan pyytää apua Jeesukselta ja on voinut saada avun, jos ei ole jo aikaisemmin tehnyt uskonratkaisuaan. Jeesus on meidän suurin puolustajamme ja rukoilee puolestamme, jotka olemme tässä maailmassa kärsimässä. Itsemurha-aikeet ovat sielunvihollisen tekoja, joita se syöttää mieleemme ja olen henkilökohtaisesti myös kärsinyt niistä. Paljon siunausta ja voimia sinulle ja muille masentuneille!
      P.S. Raamatussa rohkaistaan yli 300 krt, että älä masennu.

    • efbk

      Joo just joo nii että kun tapat ittes joudut automaattisesti helvettii millä oikeudella tuomitsette ihmisiä joiden taustoista ette tiedä yhtään mitään. Jos on vaikka oikeasti todella paha olla eikä vain jaksa enää.

    • Oma tyyli

      Jokaisella on omatahto lopettaa elämä, jos niin haluaa. Tietysti on surullista, jos ihminen on loppuunajanut ei näe valoa ja kokoajan vaikeuksia. Ei ihme, koska tämä maailma on egoisesti rakennettu...suorituspaineet liian suuret ja ei ole hyväksyttävää olla erilainen ja ihmisiä luokitellaan heidän varallisuuden, vaatteiden ja viisauden mukaisesti. Köyhällä ei ole mitään herkkua täällä, koska kaikessa kiristetään ja työpaikatkin ovat suorastaan paskoja ja koulutuksiin ei ole vara, koska ei haluta ottaa pankkilainaa. Kaikkien lapsuus ei ole rakkaudentäyteistä ja ihanaa huvittelu aikaa, ei ole mikään ihme, jos ihminen ryytyy omana huonouden tunteeseen ja ne jotka ovat nähneet elämässä pelkkää kimallusta ja onnea, eivät osaa asettautua sellaisen ihmisen asemaan, jolle todellisuus on toista. Kellekkään en toivoisi, että tekisivät itsemurhaa tai tappaisivat toisen. Mutta selvityminen on tässä viidakossa aikamoista ja monesti itsemurhan tehneiden läheiset alkavat todellakin huomaamaan, että mitä olisi pitänyt tehdä ja tavallaan heräävät illuusiostaan ja alkavat enemmän välittämään toisistaan, mut miksi siinä vaiheessa kun toinen on tehnyt ratkaisunsa elämänsä suhteen???MIKSI?? Miksi ei opetella toiset hyväksymään sellaisena kuin ne ovat? Miksi pitää olla aina jotain mitä ei voi olla ja hyväksyä oman erillaisuutensa? Hävettää olla ihminen maapallolla!!! Itse joskus muinoin harkitsin itsemurhaa tosissani, mutta sanoin kuitenkin itselleni, että en uhallakkaan tapa itseäni, jotta pääsisin surkeisiin tilastoihin pelkkänä pisteenä...Näytän oman rohkeuteni ja olen oma itseni... Olen rehellinen itselleni ja teen omia juttuja jotka kiinnostaa....Hyvin on toiminut :) En ala säälimään vaan jokainen taplaa tyylillään, jos ei jaksa niin voi tehdä elämälleen sen mitä itse haluaa, tai sitten alkaa ajattelemaan vaan itseään ja löytää se valo sisimmästään :)

      • yritteliäs

        Olen samaa mieltä, haluaisin keskustella kanssasi enemmänkin elämästä.


    • jk

      tee vaan

    • nusba

      Itse olen miettinyt hirttäytymistä jo piiiitkän aikaan (siis yleensäkkin itsemurhaa). Olen hauduttanut asiaa nytten, mutta seuraava vaihe olisi sen köyden osto. Sitten kun sen saan ostettua, niin sitten mietin, että milloin teen. Vauvan askelin tässä etenen.. Ovenkahvaan olisi hyvä jäädä sit "roikkumaan".

      Mä en oikeesti tunne tämmösiä fiiliksiä, että "kyllä susta joku välittää..." Ja paskanmarjat. Ois joku jo tähän mennessä jo sen jollain tapaa osoittanut.

      Pakko sanoo, että on hiukan ristiriitaisia ajatuksia itsemurhan suhteen, mutta realistisesti ajateltuna; en usko että ihan tässä heti olen tekemässä, mutta jossain vaiheessa elämää, se on varma.

      Se tunne kun tajuaa, että silmissä sumenee ja voi jättää tämän paskan taakse, sitä hetkeä odotellessa..

    • bigj92

      Oon itekkin tehny mieli itsari tehä ja meinannu villellä ja muuta. Oon uskovainen, mutta ei kai se kannata kun läheiset jää kaipaan. Koulu on vaan niin vaikeeta ja tuntuu ettei selviä!

      • kukkeli kuu

        ei kai sellasta ihmistä jää kukaan kaipaan


    • kukon poika

      ei o pokkaa

    • Hattivatt1

      Mitenköhän ihmeessä tämä ^ Valaistunut sielu kuulostaa niin tutulta helium-höpötyksineen ja raamattupuheineen..!!?? Vain nimimerkki on eri..?

    • Kantsii-ei kantsi?

      "teen itsemurhan

      tänään illalla
      28.7.2008 12:57

      olen kauan miettinyt nyt teen sen vai kannaataako"

      No tee se.
      Teitkö? Miten meni? Kannattaako?

    • vm91

      Köyden olen hommannut, ei muutaku perskännit ja köysi kaulaan. Tässä teille video jotka hirttäytymistä suunnittelee, ruotsalaisesta jätkästä joka hirtti ittesä nettikameroiden eessä ;d

      http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999

    • 64745

      ÄLÄ TEE SITÄ!! vetoan sinuun. Sinä voit saada UUDEN elämän Jeesuksen yhteydessä Jumalan lapsena ja hänen suunnitelmassaan sinun elämälleen, Hänellä on hyvä suunnitelma sinun elämällesi. Anna Hänelle mahdollisus puuttua elämääsi ja anna ohjat Hänelle, anna edes mahdollisuus. kokeile.Vie murheet, surut, kaikki pelot ,taakat ,epäonnistumisesi Hänelle, ja eheydyt, saat uuden suunnan , ja valon, toivon, ilon, elämääsi.
      Paholainen haluaa viedä niin monta ihmistä kuin mahdollista mukanaan , mutta älä anna periksi! Näe että se on sinun vihollinen, ja haluaa paha sinulle , itsemurha-ajatusten kautta!

    • 24

      Jeesusta ei tueta. Hyi.

    • marccos

      Teinit ne vaan täällä rellestää ja dramatisoi...hohhoijaa
      Menisitte kotiin syömään ja juomaan ja nukkumaan.

    • l&m forward

      ota rööki

    • Xante...rd

      Mikäli itsemurhan haluat tehdä niin tuolta löytyy englanniksi lista erilaisia metodeita, lataat siis pakatun tiedoston koneellesi esim.winzipillä tai bandizipillä ja sitten avaat pdf tiedoston esim. acrobat readerillä tai foxit readerillä. Eli millä tahansa ohjelmalla jolla pystyt lukemaan pdf tiedostoja.
      Suicide methods long list:
      http://bitshare.com/files/9w23ivto/S-methods.zip.html

      • Xante..rd

      • Xante..rd
        Xante..rd kirjoitti:

        Tomiva linkki aiemman rikkoutuneen linkin tilalle:
        http://depositfiles.com/files/t3lzhk3z4

        Jotta pystyt lataamaan tuon metodilistan tuolta depositfiles linkistä:.
        1.Avaa linkki.
        2.Klikkaa regular download.
        3.Odota 60 sekuntia.
        4.Sitten tulee bottivarmistus jolla varmistetaan että olet ihminen etkä tietokonebotti. Kirjoita pieneen kenttään kuvassa oleva teksti oikein. Sitten klikkaat continue.
        5.Sitten taisi tulla vielä kohta continue downloading tai jokin vastaava sana, klikkaa siitä. Jonka jälkeen lataamisen pitäisi käynnistyä kunhan ensin valitset minne tiedoston lataat tietokoneellesi ja kuittaat ok:lla haluamasi paikan tiedostolle.
        6.Kun lataus on onnistunut niin mene sinne paikkaan jonne tiedoston latasit.
        7.Avaa zip tiedosto ja pura se. Sen jälkeen näet pdf tiedoston. Mikäli koneellaasi on acrobat reader tai foxit reader niin sen pitäisi avautua kun kiikkaa tpdf tiedostoa joka sisältää luettavaa tekstiä.

        Tiedosto on täysin turvallinen tietokoneellesi, joten ongelmia ei pitäisi olla minkäänlaisia. Vannon tämän kautta kiven ja kannon.


      • Ginga fani
        Xante..rd kirjoitti:

        Jotta pystyt lataamaan tuon metodilistan tuolta depositfiles linkistä:.
        1.Avaa linkki.
        2.Klikkaa regular download.
        3.Odota 60 sekuntia.
        4.Sitten tulee bottivarmistus jolla varmistetaan että olet ihminen etkä tietokonebotti. Kirjoita pieneen kenttään kuvassa oleva teksti oikein. Sitten klikkaat continue.
        5.Sitten taisi tulla vielä kohta continue downloading tai jokin vastaava sana, klikkaa siitä. Jonka jälkeen lataamisen pitäisi käynnistyä kunhan ensin valitset minne tiedoston lataat tietokoneellesi ja kuittaat ok:lla haluamasi paikan tiedostolle.
        6.Kun lataus on onnistunut niin mene sinne paikkaan jonne tiedoston latasit.
        7.Avaa zip tiedosto ja pura se. Sen jälkeen näet pdf tiedoston. Mikäli koneellaasi on acrobat reader tai foxit reader niin sen pitäisi avautua kun kiikkaa tpdf tiedostoa joka sisältää luettavaa tekstiä.

        Tiedosto on täysin turvallinen tietokoneellesi, joten ongelmia ei pitäisi olla minkäänlaisia. Vannon tämän kautta kiven ja kannon.

        Haluaisin tehdä joskus itsemurhan, koska Ginga kokoelma ei edisty, ei ole rahaa ja tuntuu etten saa tehdä mitään ja kukaan ei välitä minusta. Jos tekisin itsemurhan tulisivatko minun frendit ja sukulaiset ikävöimään minua? Onko minun elämälläni mitään arvoa? Vastatkaa!


      • Xante..rd
        Ginga fani kirjoitti:

        Haluaisin tehdä joskus itsemurhan, koska Ginga kokoelma ei edisty, ei ole rahaa ja tuntuu etten saa tehdä mitään ja kukaan ei välitä minusta. Jos tekisin itsemurhan tulisivatko minun frendit ja sukulaiset ikävöimään minua? Onko minun elämälläni mitään arvoa? Vastatkaa!

        Varmasti frendit ja sukulaisesi surisivat, ikävöisivät sinua. Erityisesti sisimmässään mahdollinen vanhempasi, veljesi tai siskosi suorastaan murtuisivat. He rakastavat sinua paljon enemmän kuin luuletkaan, aina se ei välttämättä ulospäin näy..

        Voi jopa johtaa heidän itsesyytöksiin miettien mitä tekivät väärin sinua kohtaan ja mitä olisivat voineet tehdä auttaakseen sinua.Tutun tyttöystävän äiti murtui täysin kun hänen poikansa teki itsemurhan, itki pitkän aikaa eikä vieläkään ole asiasta toipunut täysin, ehkä ei koskaan toivu...

        Minulle nuorempi isosiskoni kertoi hieman kännissä suoraan sen että jos minä tekisin itsarin niin hän joutuisi menemään jälleen hoitoon. Siskoltani kolme kaveria ovat tehneet itsemurhan ja kyllä siskoni heitä on välillä kaipaillut.
        Tosin itse en edes välitä käyttännössä lainkaan mitä sukuni minusta ajattelee. päivän selvää on että ainakin nuorempi isosiskoni ja äitini murtuisivat täysin koska he ovat niin tunteellisia ja heikkoja ihmisiä. Ehkä isoveli, isä, toinen vanhempi isosiskoni voisivat jopa toipua asiasta sikäli kun olen aika kylmä ihminen enkä hirvittävästi rakasta sukuani. Enemmän välitän kavereistani kun sukulaisistani. Sukuni rakastaa minua enemmän kuin minä heitä.


      • ,j,j,
        Ginga fani kirjoitti:

        Haluaisin tehdä joskus itsemurhan, koska Ginga kokoelma ei edisty, ei ole rahaa ja tuntuu etten saa tehdä mitään ja kukaan ei välitä minusta. Jos tekisin itsemurhan tulisivatko minun frendit ja sukulaiset ikävöimään minua? Onko minun elämälläni mitään arvoa? Vastatkaa!

        "Jos tekisin itsemurhan tulisivatko minun frendit ja sukulaiset ikävöimään minua?"

        Mitä väliä sillä sitten enää on? Painukoot helvettiin.


    • keksi lisää

      2008? Et varmaankaan ole vielä tehnyt? Otapa vähän huumorilla ja tee jotain muuta tyhmää. Hurahda uskoon; helluntailaisilla on kivoja juttuja, tai kokeile psyyken lääkkeitä, on kuule vaikka kuinka hulppeita myrkkyjä, tää alkoholi on kyl jokseenkin paras, alkaa aivot toimiin päinvastoin kuin ...no joo. Tai sekoilet seksillä tai teet 10 lasta. Elämässä on tässä maassa paljon mahiksia. Ai niin, haaste: opiskele teologiaa, papiksi, jeeee! Laula karaokea, juokse maratonia.

      • Hymiöimisiin !!!

        Suosittelen hirtehishuumoria kaikille mutta varsinkin Aloittajalle, ex-muijan kaa meillä oli mottona, hänkin kun hiukan ironisen itsetuhoinen oli, että ITSARI KOLME KERTAA PÄIVÄSSÄ AUTTAA ! ! !


    • 123 123 123

      ota omena

    • 6+5

      Onkohan elävien kirjoissa ap? Näissä ketjuissa ei oo mitään järkee kun alotus noin vanha.

      • 6X6

        Ja kuitenkin piti sunkin tulla lukemaan näitä, mielenkiinnosta itsemurhaa kohtaan, vai? Mietipä aloittajaa, jos hän tuskassaan ja pahassa olossaan aikoinaan kirjoitti aloituksen, ja on nyt selvinnytkin siitä, niinm itäs luulet, haluaisitko itse tulla kommentoimaan häpeällistä olotilaasi takaisin, mitä mietit silloin? Tajuatko nyt, onko järkeä ketjussa, vaikka aloitus jo vanha? oletko typerä, vai yksinkertainen, vai huomionkipeä, vai narsisti, vai kaikkia näitä, käsitin että kaikkia näitä.


      • ei vanhene

        Höpöhöö


      • Anonyymi

        Upp


    • Juuujuusjsj

      Tee vaan itsemurha ja ole itsekkäin ihminen,

      • kkkj9jj9

        Sinä et tajua mistään mitään.


    • Huojentunut.h

      Lähden syksyn tullen, kun ensimmäiset pakkaset tulevat. Ei vaan ole enää voimia, täyttä mustaa. Viime yönä mietin tietoisuuden olemassaoloa ja olen varma että olen täällä hieman jo yliajalla. Hurjasti lähti kuin ylöspäin joku kropasta kun oivalti asian.

    • Kullivei

      Hyvä, minä seuraan perässäsi

    • ehkäehkäei

      Riippuu tilanteesta kannattaako. Tuskin kukaan sitä itsemurhaa huvikseen tekee. Ja uskovaiset jeesus lässytykset voi unohtaa. Jos on olemassa satuhahmo jumala tai jeesus, niin ne ovat todellisen sadistista porukkaa kun antavat ihmisten kärsiä. Ihmisten pitäisi uskoa muka johonkin 2000 vuotta vanhoihin satuihin.

    • 32vpaskaläjä

      Meen tänään köysi ostoksille ja just luin kuinka tehdään hirttosolmu. Hyvästi kaikille!

    • Make_11

      Kiitos samoin, olen kauan miettinyt myös ja tullut siihen tulokseen että ainoastaan minä päätän siitä mitä elämälläni teen, Täällä kirjoiteallaan että itsemurhan tehneet ei ajattele lähimmäisiä, ajattelevatko lähimmäiset häntä joka tekee itsemurhan, EI. Ja uudelleen iso EI. Joten päätin elämäni tänä aamuna ja tiedän että se oli ainoa oikea ratkaisu jotta kaikki voisivat olla ja elää niin kuin tahtovat, tämä oli minun tahtoni. Olen aina kunnioittanut lähimmäisteni tahtoa ja nyt haluaisin että minun tahtoa myös kunnioitetaan. Olen elänyt aivan upean elämän, nähnyt maailmaa, menettänyt puolet sisaruksistani, paljon rakkautta jota en osannut ottaa vastaan. Nyt kun nukun pois, tahdon kertoa kaikille täällä palstalla kirjoittaville ja oikeasti aidoille ihmisille että meidän oma tahto on se joka vie meitä elämämme halki iloineen ja suruineen, ei ole mitään korkeampaa tahoa joka olisi kirjoittanut päivämme etukäteen. Kun kuolemme, on vain pitkä pimeä uni josta emme herää. Rakastan teitä kaikkia ihmisenä, ja toivon että kaikki rakastavat meitä jotka päädymme ottamaan itsemme sellaisena kuin olemme ja että saamme päättää itse milloin poistumme keskuudestanne. Minulla on nyt kaikki hyvin, oloni on ensimmäistä kertaa elämässäni levollinen ja tiedän että olen saanut elämältäni sen mitä minulle kuuluu, Jos tiedät mitä haluat, älä anna minkään estää sinua täyttämästä unelmaasi. Elä ensin täysi elämä, josta unelmasi sinua muistuttaa.

      • 11_make

        Trolli. Vittu kieroja. Ai tekstiä. Kiljua päähän.


    • ihminen65

      Sellainen ihminen joka sen todella tekee ei huutele siitä täällä,ne jotka tiedän olivat tosi hyviä loppuun asti,ja kaikessa hiljaisuudessa vaan naps.

    • Eikannataei

      Ei kannata kun samanlainen tilanne on edessä seuraavassa elämässä. Nyt jos pääset itsemurha-aikeista eroon niin seuraavassa elämässä on helpompaa. Ei me ihmiset kärsitä ilman syytä, kaikki ongelmat pitäisi selvittää ja ottaa niistä opiksi. Elämä on koulu. Etsi elämäntarkoituksesi, älä laiminlyö henkistä olemustasi, kehitä sitä.

    • SariLänkisenmärkävittu

      Huoran perseestä olen syntynyt tänne vain kärsimään henkisesti

    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt kerran.

    • Anonyymi

      No anna mennä vitun pelle.

    • Anonyymi

      No anna mennä jo hopi hopi

    • Anonyymi

      Lyö vastaantulijaa kirveellä.

      • Anonyymi

        Jättää ainakin Chihua ulkoiluttavat, koiran kikkareita keräävät vuosikertaleidi-mummot pois laskuista.


    • Anonyymi

      Tyhmä ja itsekeskeinen pelle hakee vain huomiota.

    • Anonyymi

      Otin 150 tablettia. Nyt mennään! Ädjö!

    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      Minäkin aion kuolla.
      Elämäni on pohjatonta tuskaa.
      Tunnen helpotusta, kun ajattelen, että voin mennä
      Raiteille ja kaikki tuska on hetkessä ohi.

    • Anonyymi

      Tiedät siis hyvän paikan, missä henki lähtee varmasti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe