Kyproksen ilmasto

viluuinen

Hei!
Mistä kuukaudesta alkaen Kyproksen Agia Napassa alkaisi olla varmat lämpimät ilmat, eikä olisi enää epävakaista? Suunnitteilla oli alkuun maaliskuun puoliväli mutta silloin taitaa olla vielä viileää? Onko huhtikuu jo sitten prempi? Onko Kyproksella yleensä uima-altaat lämmitetty??

8

7078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poazu

      Olin itse toukokuun alussa ja silloin oli kyllä jo ihan lämmintä. Yölämpötilat 13 ja päivällä 23-25C, ei liian kuumaakaan vaan just sopivaa. Päivällä kävi rannikolla leppeä tuuli, merivesi oli jo uimalämmintä samoin altaat. En tiedä oliko allasvesiä lämmitetty, mutta lämpimämpiä ne olivat kuin Turkissa vastaavaan aikaan.
      Matkanjärjestäjien sivuilta näet eri kuukausien keskilämpötilat kuin myös vesien lämpötilat eri matkakohteissa. Kannattaa vertailla. Nimenomaan noista syistä valitsin itsekin Kyproksen.

    • Toisinaan täällä

      maaliskuun loppupuolella ja silloin (sattui) olemaan tosi lämmintä, yli 20 astetta. Mutta yleensä ei yli 20:n vielä. Jos lämpö haluat , huhtikuu varmempi. Mutta on kuitenkin Euroopassa lämpimin paikka siihen aikaan.

      • kyproksella

        Itse olen usein ollut Kyproksessa maaliskuussa. Esim. tänä vuonna maaliskuun lopulla lämmintä oli 30c, sisämaassa tosin, mutta silti... Kertaakaan ei satanut eikä tarvinut kesävaatteista luopua! Säät vaihtelee, mutta hyvin voi kesävaatteilla päivisin pärjätä. Illat voi kyllä olla viileitä...


      • ei takuulla
        kyproksella kirjoitti:

        Itse olen usein ollut Kyproksessa maaliskuussa. Esim. tänä vuonna maaliskuun lopulla lämmintä oli 30c, sisämaassa tosin, mutta silti... Kertaakaan ei satanut eikä tarvinut kesävaatteista luopua! Säät vaihtelee, mutta hyvin voi kesävaatteilla päivisin pärjätä. Illat voi kyllä olla viileitä...

        palturia sillä ei ikinä maaliskuussa ole Kyproksella 30C varjossa. Vasta toukokuussa lämmöt voi nousta noin ylös. Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä juttuja jotka ei pidä paikkaansa ollenkaan.


      • naurattaa
        kyproksella kirjoitti:

        Itse olen usein ollut Kyproksessa maaliskuussa. Esim. tänä vuonna maaliskuun lopulla lämmintä oli 30c, sisämaassa tosin, mutta silti... Kertaakaan ei satanut eikä tarvinut kesävaatteista luopua! Säät vaihtelee, mutta hyvin voi kesävaatteilla päivisin pärjätä. Illat voi kyllä olla viileitä...

        valmismatkoja Kyprokselle maaliskuussa saati että 30C olisi.


      • Lizzy*
        ei takuulla kirjoitti:

        palturia sillä ei ikinä maaliskuussa ole Kyproksella 30C varjossa. Vasta toukokuussa lämmöt voi nousta noin ylös. Älkää hyvät ihmiset uskoko näitä juttuja jotka ei pidä paikkaansa ollenkaan.

        Tänä vuonna kyllä tosiaan poikkeuksellisesti oli (en nyt muista oliko maaliskuun loppua vai huhtikuun alkua) noin viikon hellejakso, jolloin lämpötilat kohosivat reilusti yli 30 asteen. Sen jälkeen ne taas tippuivat normaalilukemiin 25 asteen paikkeille.


      • juuri maaliskuussa
        naurattaa kirjoitti:

        valmismatkoja Kyprokselle maaliskuussa saati että 30C olisi.

        Eihän kaikki Kyprokselle valmismatkoille lähde... Itse en ainakaan! Pääsiäisen jälkeinen viikko oikeasti oli helteinen, eli lämpötila kohosi Nicosiassa useana päivänä n 30c:een, päiväaikaan, illat tietysti vielä olivat viileitä! Kuuma oli, ja kiusana hiekka, jonka tuuli toi mukanaan Afrikasta.


    • Katinka

      Keväällä on aika vilpoista... kannattaa mennä vasta huhtikuun puolella, jolloin alkaa tareta... asteita 20-25. Ite olin viime vappuna siellä ja muutaman päiväm pilvistä ja tuulista, mut sitte jo tarkeni... illat hirmu kylmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe