Wallhack Counter Strike Sourceen

ze-zi-ma

Elikkä tarvisin Helppo käyttöisen wallhackin sourceen olen löytänyt netistä wallhakkeja mutta kun lataan ne ne eivät suostu menemään päälle elikkä tarvin helppo käyttöisen wallhakin tai neuvoja miks ne eivät mene latauksen jälkeen päälle.

51

12413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drlås

      jos et osaa pelata ilman huijaamata on parempi ettet pelaa ollenkaan. suosittelen sinulle muumipelejä, niiden ei pitäisi olla liian vaikeita.

      • ze-zi-ma

        älä tuu esittää niitä sun mielipiteitä vaan jos tiedät mistä löytyy sellanen hyvä koodi sano mutta jos ei pidä turpasi kiinni


      • vulgan
        ze-zi-ma kirjoitti:

        älä tuu esittää niitä sun mielipiteitä vaan jos tiedät mistä löytyy sellanen hyvä koodi sano mutta jos ei pidä turpasi kiinni

        CS oli ennen ihan ok peli mut nykyään sinne on tullut paljon samanlaisia huonon itsetunnon omaavia pienimunasia koodareita niinkö SINÄ.Että pidä sä vaan se turpa kiinni!


      • TÄMÄ ON ASIAA
        vulgan kirjoitti:

        CS oli ennen ihan ok peli mut nykyään sinne on tullut paljon samanlaisia huonon itsetunnon omaavia pienimunasia koodareita niinkö SINÄ.Että pidä sä vaan se turpa kiinni!

        Kuules, jotkut haluu ihan vaan kokeilla hackei. ja material hackeista ei saa VAC banneja. Ja, Jos täällä joku kysyy jotain niin sä tuut tänne vaa puhuu paskaa, jos oisin tän foorumin omistaja ni poistaisin heti noi sun vittuilus.


      • byf
        ze-zi-ma kirjoitti:

        älä tuu esittää niitä sun mielipiteitä vaan jos tiedät mistä löytyy sellanen hyvä koodi sano mutta jos ei pidä turpasi kiinni

        nii mut mä en osaa edes ladata niitä voiko joku sanoo miten ne ladataan ja pistetään päälle?


      • Jakelee!
        ze-zi-ma kirjoitti:

        älä tuu esittää niitä sun mielipiteitä vaan jos tiedät mistä löytyy sellanen hyvä koodi sano mutta jos ei pidä turpasi kiinni

        Tulitko jakelee mielipiteitäs tänne vai vastaamaan mistä saa helppokäyttöisiä wajjhackejä!
        Ite en suosittele huijaamaan mutta jos joku haluu kokeilla niin mitä sul on sitä vastaa!!

        (ja taiat olla sellanen 9 vuotias pikkupentu joka ei osaa ees pelata CS)


      • JL
        Jakelee! kirjoitti:

        Tulitko jakelee mielipiteitäs tänne vai vastaamaan mistä saa helppokäyttöisiä wajjhackejä!
        Ite en suosittele huijaamaan mutta jos joku haluu kokeilla niin mitä sul on sitä vastaa!!

        (ja taiat olla sellanen 9 vuotias pikkupentu joka ei osaa ees pelata CS)

        haista sinä paska ku oot vaa 5 v semmonen pikku homo kuka on hemmoteltu pihalle


      • xiittipaska
        ze-zi-ma kirjoitti:

        älä tuu esittää niitä sun mielipiteitä vaan jos tiedät mistä löytyy sellanen hyvä koodi sano mutta jos ei pidä turpasi kiinni

        oon samaa mieltä näistä runkuista jotka tulee itkemää paskaa tänne ku hyvät ihmiset yrittää saada hommia hoideltua.


        ps. oon koittanu ettiä mut mitää ei löydy, vittu.


    • R_V_085

      Opettele 3 asiaa:

      1:Opettele englatia ja opettele lukemaan readme-tiedostot.

      2:Opettele käyttämään Googlea

      3:Kaikki Hackit, wall ja speedhackit ja aimbotit ovat noobeille ja niistä saa VAC-bannit.

      • triarity

        1. Hyvä neuvohan tuo on. 8)

        2. Vielä parempi kuin äsken. 8) Hakusanat kuten "CS Source WALLHACK" tuottavat varmasti tulosta

        3. Koodien käyttö on perseilyä, kyllä, mutta niistä ei saa VAC-banneja jos osaa peittää koodailunsa, sillä VAC on jäänyt kauas jälkeen.

        Nimim. 3v 1.6:sta ilman koodeja.


      • JL

        en oo ikinä pelannu cs koodejen avul


      • RV Failaa

        Material wallhackeista ei tule banaania vacilta koska ne lasketaan skinneiksi (Pelaajan omiksi custom tiedostoiksi)


        ja haxaus on perseest


      • kokemusta on, ja pal

        ei saa kaikista


      • JL FAILS!
        JL kirjoitti:

        en oo ikinä pelannu cs koodejen avul

        /\
        |
        FAIL!!!!!!


    • joku
      • The_Poor

        Tämmösiä, pelitaidottomia paskoja.

        Ja tuo "joku" nimimerkille, että tämä taidoton, ketä
        ei osaa edes ladata niitä, tietää mistä nuo koodit saa. Onko se kiva, kun saa VAC-bannit?

        "ehei, teen uuden steam-tilin, ja ostan pelin uudestaan, että saan käyttää wallhackiä."

        Hackerit eivät uskalla myöntää, että eivät osaa pelata. Kaikki tietävät sen. Ja minäkin tässä voin sanoa, etten ole varmaan kuin keskiverto pelaaja, ranskalaiset ainakin ovat helppoja, kun aluksi niiden kanssa pelitti vuoden.


      • joku
        The_Poor kirjoitti:

        Tämmösiä, pelitaidottomia paskoja.

        Ja tuo "joku" nimimerkille, että tämä taidoton, ketä
        ei osaa edes ladata niitä, tietää mistä nuo koodit saa. Onko se kiva, kun saa VAC-bannit?

        "ehei, teen uuden steam-tilin, ja ostan pelin uudestaan, että saan käyttää wallhackiä."

        Hackerit eivät uskalla myöntää, että eivät osaa pelata. Kaikki tietävät sen. Ja minäkin tässä voin sanoa, etten ole varmaan kuin keskiverto pelaaja, ranskalaiset ainakin ovat helppoja, kun aluksi niiden kanssa pelitti vuoden.

        Vac ei banni Custom skineistä, eli ei voi saada banneja tuosta wallhackista


        https://support.steampowered.com/kb_article.php?s=4310c05c233825f719564b144a128d54&ref=7849-RADZ-6869


      • Mid+
        The_Poor kirjoitti:

        Tämmösiä, pelitaidottomia paskoja.

        Ja tuo "joku" nimimerkille, että tämä taidoton, ketä
        ei osaa edes ladata niitä, tietää mistä nuo koodit saa. Onko se kiva, kun saa VAC-bannit?

        "ehei, teen uuden steam-tilin, ja ostan pelin uudestaan, että saan käyttää wallhackiä."

        Hackerit eivät uskalla myöntää, että eivät osaa pelata. Kaikki tietävät sen. Ja minäkin tässä voin sanoa, etten ole varmaan kuin keskiverto pelaaja, ranskalaiset ainakin ovat helppoja, kun aluksi niiden kanssa pelitti vuoden.

        itse olen mid tasoa, eli osaan pelata. mutta välillä kun vituttaa lasiseinät auttaa jollakin publalla. ja ennen lasiseinien koittoa olin low . eli aika paska, niiden avulla olen oppinut reagoimaan nopeammin esim. Tähtäin aina oikees kohdas nappiherkkän ja sit yleisimmät camp paikat tulee nopeemmin tutuksi. se on kyllä totta että hackerit ovat välillä idiootteja/tyhmiä/turhia/pellejä/evoja/paskoja/huonoja pelaamaan. mutta on niitä hyviäkin pelaajia jotka välillä leikkivät hackeilla.


      • TOTTA:
        Mid+ kirjoitti:

        itse olen mid tasoa, eli osaan pelata. mutta välillä kun vituttaa lasiseinät auttaa jollakin publalla. ja ennen lasiseinien koittoa olin low . eli aika paska, niiden avulla olen oppinut reagoimaan nopeammin esim. Tähtäin aina oikees kohdas nappiherkkän ja sit yleisimmät camp paikat tulee nopeemmin tutuksi. se on kyllä totta että hackerit ovat välillä idiootteja/tyhmiä/turhia/pellejä/evoja/paskoja/huonoja pelaamaan. mutta on niitä hyviäkin pelaajia jotka välillä leikkivät hackeilla.

        Tuo on oikeesti totta,käytin itekkin alussa super simple wh,noh..sain tietenkin vac bannit kun olin niin tyhmä.nyt sen jälkeen on oppinut kaikkee kivaa :)


    • killer89
      • käyttää waalhackia

        niin saako bannit vaan sille servulle vai koko peliin siis jos jääpi kiinni


      • joo.o
        käyttää waalhackia kirjoitti:

        niin saako bannit vaan sille servulle vai koko peliin siis jos jääpi kiinni

        kaikkiin vac-suojattuihi servuihin,ellen erheenny täysin.


      • Idiootiksikko luulet

        Toi on viruslinkki.


    • choppa

      jos vain tiedät niin olisitko niin kiltti että kertoisit kuinka voi tehdä wallhackin heli attack 3

    • sakottaja

      se on niitten oma asia jos haluaa käyttää hackejä, kyllä ne joskus narahtaa siitä. Ja miks siitä pitää tulla itkemään jos joku haluaa hackit ja sitä myötä bännit?

    • JEEEESUS

      1.Taidat olla nyyppä joka ei osaa pelaa ilman koodeja

      2.Oot n. 11-14v ?

      3.Otat aina Articin, ja sun on pakko päästä teroille =D

      4.Luultavasti nimesi on joku ''the killer'' tai vastaava xd

      5.Ja kyllä niita varmasti löytää, jos osaisit käyttää googlee.

      6.Ja hanki jumalauta parempi kone!

      • C.s o iha paska peli muutenki kantsis ees ostaa call of duty tai joku muu vastaava peli.


      • däniiLOL
        dänii96 kirjoitti:

        C.s o iha paska peli muutenki kantsis ees ostaa call of duty tai joku muu vastaava peli.

        Dänii96 FAIL^


    • cheatengineer

      Katsokaa tämä cheat engine wallhack, ei pitäis tulla VAC bannejä mut en lupaa mitään..

      • cheatengineer

      • myhack

      • ;<<<<<<<<<<<<<

      • SaitvacitFaileri
        ;<<<<<<<<<<<<< kirjoitti:

        http://rapidshare.de/files/48959478/My_css_Hack.rar.html tuli vacbannit noista ja äiti ei osta mulle uutta steamaccounttia :

        No kai varmaa tuliki jos se oli .exe haxi , eli ei material hax..eli ei undetectable
        joten ime munaa surkee haxeri kakara


      • CheatEngine PASKAA

        Cheat Engine on perseest


      • sfssfsfsfs

    • killer89

      Se maksaa sinulle kuohinnan.

      • Seppo2324

        Menkää töihi apinat


      • sathan
        Seppo2324 kirjoitti:

        Menkää töihi apinat

        niin, helevetin kajaanin rizla-kuninkaat vittu


      • JeesusKristusII
        sathan kirjoitti:

        niin, helevetin kajaanin rizla-kuninkaat vittu

        >Rajaton


    • ossi123455678

      oikeesti ne jotka käyttää jotai wallhackii nii o iha vitu säälittäviä paskoja.

    • ollies00

      nii kylhä se ymmärtää jos vetää läpäl joskus kerran vuodes jossai 1.3ssa

    • VACbännit

      Lataa samantie kunnon haxit ja saa vacit niinku mäki ja sit elä vitutukses koko loppuelämäs sen takii !

    • kyrpä-eerikki

      moi mulla on 4cm muna ja haluisin jonkun tosi hyvän häxin cs sorsaan jotta voisin mennä trollaa niitä nörttejä

    • apinaaaaaaaaaaaaaaat

      Onko vaikeaa kirjoittaa googleen: "Cs 1.6 Wallhack download" ? :3

    • vituttaa tommonen

      siis mitä vittua te tuutte homot tänne huutelemaan jos joku haluaa koodeja tulkaaa minulle uhoamaan niin tapan teijät kaikki alkaa vituttamaan tuommonen vittuilu jossa suomi 24 sivuilla onko teillä oikeesti mitään järkee päässä saatanan apinat vittu kai muut saa koodeja käyttää vittu :D vammaset

    • xD

      http://www.tobys.dk/cs/hack/project-7-v3-4-558.html tuossa hyvä koodi kun on monta ainot vaan että kun käynnistät css ja menet servuun sinun täytyy heti painaa insert tai delete ja valita koodit kesken pelin ei koodeja vaihtamaan tai css kaatuu.Se onkin se huono puoli ja kun käytät wallhack muut näkevät sinut näkymättömänä että suosittelen pelaamaan servuja joissa ei ole votebannia tai votekickkiä eikä myöskään adminia tai hostia.

    • TehPerselaama

      Counter-Strikessa on kyllä vituttavia hakkereita uskomattoman paljon nykyää mut...njoo jos nyt kokeilun vuoks vaa :DPelaisitte kuiteski kunnolla.

    • asdsaddfgrsdjf

      kajaani on paras paikka

    • ProGamer

      onko näis joku uus juttu näis koodeis ku tulee heti tämmönen media paska tähän ja nä lataa sekunnis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe