AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Kannabiksen hinta?
41 Vastausta 6 516 Lukukertaa

Kannabiksen hinta?

mikäs on tämän hetken grammahinta? esim. hyvästä kukasta / normihinta?

Eiköhän

Eiköhän se pyöri siellä 10-20e/g riippuu aina tyypistä ja laadusta.

Jättiksen hinta

10G jättitöttörö maksaa siis 100-200 egee? Kenellä on varaa moiseen vai ryöstelettekö mummoja ja muita puolustuskyvyttömiä vanhuksia saadaksenne aamun avaukseksi jättijointin?

kannabis

ootko ihan uuno vittu säku laittaisit 0.5 grammaa hyvää kukkaa jopoo nii vittu putoisit, ja mitä vitu jätti spliffei tarvii polttaa jos oot poistamas halvempaa hintaa nii hinta laskee ain, jos se ois vähäki spessumpaa nii olisit öykyis..

En saa tolkkua

Montako grammia olet tänään poltellut? Ei meinaan saa minkäänlaista tolkkua tosta sun viestistä.

Voitko laitta saman uudestaan "suomennetuna" sitten kun pönttösi alkaa olla selvässä kunnossa, varmaan jo viikon loppupuolella?

En saa tolkkua - piei lisäys

Itse käytän alkoholia, mm. koskenkorva juomaa. En kuitenkaan koe pönttöni sekoavan ihan samassa mittakavassa kuin esimerkiksi tässä kannabiksen hintaa koskevassa polttelijan viestissä ilmeni.

Minun puolestani voitte sekoittaa vähäiset aivosolunne ihan millä lystäätte, ei kuulu minulle eikä todellakaan kiinnosta minua.

Jos kuitenkin kirjoittelette tänne palstalle niin koittakaa saada sen verran tolkkua juttuihin että niistä saisi normi älyllä varustettu selväpäinen ihminen tolkkua.

Yleistystä??

"Minun puolestani voitte sekoittaa vähäiset aivosolunne ihan millä lystäätte"

Kenelle nyt oikein puhut? Sille kaverille, kenelle ensin vastasit vai yleisesti?

Kannabiksen satunnaisena nautiskelijana ei ainakaan minun tarvitse olla erityisen huolissani aivosoluistani.
Kyse ei ole satunnaisesta käytöstä kun ei enää kykene edes muodostamaan ymmärrettäviä lauseita :)

"kannabis
ootko ihan uuno ***** säku laittaisit 0.5 grammaa hyvää kukkaa jopoo nii ***** putoisit, ja mitä vitu jätti spliffei tarvii polttaa jos oot poistamas halvempaa hintaa nii hinta laskee ain, jos se ois vähäki spessumpaa nii olisit öykyis.."

- sarjassa aivovaurio kannabiksesta
näin käy kun alkaa polttaa 13vuotiaana

Vai jättitötteröt...

Kaikkihan varmasti juovat sen kymmenen kossupulloakin yhdellä huikalla...

hoh hoh

vittu toi on dorka jätkä voin sanoa pössytteliänä että jos kannabis laillistettais nii en enään viinaan koskisi pitkälä tikullakaan. eipä tuu riehuttuu eikä tuu tuhlattuu kaikkia rahojakaan mihinkään vitun baareihin.
1g maksaa n. 10-15€. ja grammasta kukkaa saa n. 3-5 sätkällistä jos laittaa tupakkaa sekaan. Kesällä yleensä vähän halvempaa. Gow Boy:lla on perus asennevamma, josta häntä tosin ei voi ikävä kyllä syyttää. Kyllä propaganda on suomen kansalle uponnut syvälle.
Olet selvästi ignorantti kannabiksen käytön suhteen. Olisi suoranaista tuhlausta laittaa 10g hamppua yhteen jointtiin. Tuosta määrästä saa 20-30 kertaa hyvät savut.

No mutta muista, että yksikin kannabispiikki voi tappaa.
Kannabiksen kukinto maksaa 10-40e/gramma. Itse en ikinä maksais g:stä 25e enempää. Jotkut kumminki saattaa pyytää 40e helposti, varsinki jos huomaa että tekee aloittelijan kanssa kauppoja.
Siis mitä sekoot siel hei ei kukaan pyydä sellasii hintoi stadis ainakaa. Ite maksan nitkuis korkeintaan sen 15 ja sillonki sen pitää olla hyvää budii oikeesti mis kiven alla te elätte? Gemmihinta on 6-10e normisti et hei käyttäkää vaa rahanne tollasii riistohintoihi
joo yleenshän se on 5-20e euron riippu todellakin mitä poltat esim 15-20 on yleinen hinta vihreälle mutta muut hasis jatkoksia saat yleensä kyllä helposti alle 15eurolla
taidetaa rotanmyrkkyä vähän viilata linssiin : )

dam dam amsterdam

joo tääl idäs päi menee aina yli 20e g mut riippuu suhteista mutta se on aina ollut laadultaan hyvää!

kylhän sitä saa kymppiinkin jos tuntee oikeet äijät ja laatu voi olla erittäin hyvää!

Eipä

en kyllä tahtois moralisoida, mutta katukauppiaat kannattaisi jättää rauhaan.

Moralisointi

Onko parempi impata igorilta hankittua kontaktiliimaa? Pyytävät kulmilla vitosen tuubista bostikkia, on halpaa ???

Jep...

Parempi on se, kun kasvatat ite omat budis, niin ei tarvi maksaa överi-hintaa mistää siemen-lehti paskasta, tai sit pahimmas tapaukses jostain peeällästä! Hyhhyh! Kotikasvatus kunniaan ;)

jep. kkk

näin on, savut hommataan joko ostamalla tai kasvattamalla. laki kieltää kyllä molemmat ja paljon muutakin mutta ei se käyttöä ole estänyt.
tuskin on edes hillinnyt, kielletty hedelmä kun
houkuttelee.

onhan meillä myös laki joka kieltää kännykkään
puhumisen ajon aikana. ei sitäkkään noudateta.
lainsäätäjien mielestä ihmiset taitavat olla vain isoja lapsia joita pitää kieltojen avulla ohjailla oikeaan suuntaan.

kyllä aikuisen ihmisen valinnan vapaus pitää
päteä myös päihteiden kohdalla. varsinkin nyt
kun juuri julkaistu tutkimus osoitti hampun vaarattomammaksi kuin esim. viina.

vai halutaanko edelleen käyttää valtavasti aikaa ja rahaa harmittomien kotikasvattajien ratsaamiseen ja oikeudenkäynteihin jotka ovat ihan ylimitoitettua hommaa "rikoksen" vakavuuteen nähden.

Onk toi laillista

Budii kasvatella, onk laillist vai tuleeks skoudet nussiin ne kasvit?

ei mahollisuutta kasvattaa

jeps. eli ei oo just ny mahollisuutta kasvatella.. ettäh.. noh kiitokset kaikille vastauksista :P

ja kyllähän mä vielä myöhemmin rupeanki kasvattamaan :)
n.16 €

Kannabiksen kokonaiskustannukset

Tietysti siinä on se rikesakko, tai vakavammassa tapauksessa muut seuraamukset aina vankeuteen asti. Lapsiperheissä kannabistapaus aiheuttaa aina lastensuojeluilmoituksen. Jonka aikana myös sosiaaliviranomaiset katsovat sitten erikseen millaisia toimenpiteitä asiansuhteen lapsen edun turvaamiseksi on tehtävä. Vaihtoehdot voivat olla lastenhuostaanotosta vakavampiin oikeudellisiin seuraamuksiin, jos lapsia on esim. laiminlyöty huumeidenkäytön tähden. Rikosoikeudellisilla seuraamuksilla on aina myös "epäsuoria" vaikutuksia esim. työsuhteeseen, jos ihminen joutuu vaikkapa pidemmäksi aikaa pidätetyksi tai oikeiden eteen kannabis casea purkaessaan. Vaikka jokainen ottaakin omakohtaisesti riskin siinä, että tahtoo toimia osana huumausainekulttuuria, ei kuitenkaan tule unohtaa sitäkään seikkaa, että voimassaolevassa lainsäädännössä ei voida ajatella olevan yksittäisiä tunteeseen perustuvia heikennyksiä. Yksi tykkää poltella kannabista, joku pitää kenties ylinopeuksilla ajamisesta, kolmannen keskittyessä mukiloimaan muita ihmisiä. Mikään näistä esimerkeistä, eikä muistakaan vastaavista kuitenkaan oikeuta ihmistä tunteidensa viemänä ottamaan omiin käsiinsä jotain osa-aluetta laista ja muovaamaan siitä oman sovellutuksensa.

Jos kannabiksen virkavaltaa työllistävä vaikutus voitaisiin laskea, olisi myös todettavissa, etteivät sen kokonaiskustannukset kuitenkaan ole sen arvoiset, että ihmisen kannattaisi olla siinä mukana.

Todellinen kysymys kannabiksen suhteen on kannabiksen käyttäjien omakohtainen ja realistinen arvio siitä, miksi he ovat valinneet itselleen kannabiskulttuurin, mitä he siitä saavuttavat? Vai onko kyseessä vain kompensaatiotoimenpide johonkin tilanteeseen, joka olisi ratkaistavissa muillakin keinoilla? Tällaista itsekriittistä kannabisaiheista kirjallisuutta vain valitettavan harvoin näkee fundamentalistisen kannabisuskonto fanaatikkojen käsittelevän. Varsinainen ongelma on tietysti esim. lääkäreiden määräämien lääkkeiden käyttämättömyys ja omaehtoiset "kannabishoidot", jos sellaisia ilmenee. Sillä huuhaapuolella ei ole sellaista oikeusturvaa, johon siihen turvautuvat voisivat vedota.

Osana kansainvälistä rikollisuutta ja kannabismin yhteyksistä esim. terrorismiin, sen rahoituksen muodossa ja kannabistien mahdollisesti heikentyneeseen lainkuuliaisuuteen vedoten voidaan vain esittää kysymys: "onko kannabismi se ideaalinen ihmisen kaikkivoipa hyvinvoinninlähde, josta asiatiedon ja sen kielteisten ilmiöiden esilletuominen olisi jollaintavalla epätervettä?" Ja mitkä ovat ne ruusunpunaiset unelmat, joilla kannabiksen päihdekäyttäjä itsensä suggestoi paitsi terveelle kritiikille immuuniksi, niin myös oman elämänsä kanssa leikittelemisen.
Useimmiten kannabiksen viikoittainen käyttäjä pakenee todellisuutta. Itse hän ei koe sitä ongelmana että hän haluaa jumittaa silmät punaisina kotona tai haluaa vaappua sekavana zombina pitkin katjuja. Ikävä kyllä harva jaksaa parisuhteessa katsella kun toinen toistaa samaa levyä ja ei kykene näkemään kuinka suppea oma maailma omalta tokkuraltaan. Sitten muissa ihmissä on hamppupään mielestä vikaa kun he eivät halua jutella tai eivät ymmärrä sekavan ihmisen tarinoita.
Ei pilven polttelu tuhoa aivosoluja, jos joku haluaa näyttää tutkimuksen joka sanoo toisin luen mielelläni, mutta nyt alkuperäiseen kysymykseen: maksaa stadissa noin 15-20€ grammalta, eli aika kallista mutta jos on kontakteja niin saa sitä ihan kohtuulliseen hintaan.
tutkimuksilla tee hevonvittua, mä ainakin voin omasta kokemuksesta sanoa pilven polton tyhmentävän, välillä ollut pari kk putkeen polttelematta, ja silti ihan tööt ja juminen olo.. mitään muuta oo koskaan vetäny.
nyt 1kk takana polttamatta, ja ajattelin että vois vaikka kokonaan lopettaa, ei tee hyvää mulle
0€ omaa!
Kannabiksen kasvatus on omaa käyttöä varten laillista.. kaapit täyteen budia vaan.
itte asun vantaalla ja olen 20v. hyvä nuppu maksaa 20e, välillä saa vielä vajaria tosta, ja hyvin harvoin saa halvempaa.
naurettavaa mutta totta
se on 20 euroa gramma jos on hyvää kukkaa lätkä taas on 15euroa.aika kallista
asun haksis poltan hatsii (30e g, väitetään että 20e/g)
Jenkeissa ( losissa) se on laillista jos omistat kannabis kortin, itse en omista muttaa tiedan normi hinnan. 1 gramma on about 10 dollarii eli 7 egee... ja kama on paljon parempaaku naa suomalaiset paskat !!
se on tietenkin noin 9.4 euro per kilogramma ja sitähän saa halvimmillaan s-marketin lihatiskiltä.
ohooho nyt kyllä tuli vahinko ja kirjoitin väärälle sivustolle.. piti kirjoittaa karvasen kullin naamaan mutta tulikin tänne. mutta kyllä minä tämänkin tiedän ja se on abäyt 72e/1,4g. ja sitä pystyy hankkimaan vaikkei olisikaan suhteita niin kaupunginjohtajalta ja seksikaupan nuoremmalta myyjältä.

- Fagineface
voi että nyt tuli kyllä doubleboogie ja pistinkin sitten taas tänne kun piti laittaa paljonko on hirvenlihan hinta grammalta ja minähän olen sen asian exPertti ja tunnen nämä asiat läpikotaisin koska en ole nykyään pertti vain se exPertti. nonni kiitos ja kumarrus.

-Faginaface
omomoomoooomoo km
Joo.. ap:lle kun gramma kuullostaa niin pieneltä niin voin sanoo että savuja poltetaan 0.1-0.3 g kerrallaan. Ellei sitten ole tarkoitus mennä jonkin asteiseen flippaukseen.
hirveitä hintoja... ite asun noin 30km stadista ja täällä ku lähet kävelemään keskustaan ni tullaan myymään lätkää joka toisella talonkulmalla... semmonen perus läpykkä on 10e ja gramma marii 7-11e
ihme juttuja täälä porukoilla.. Ei se kannabis mitää aivoja tuhoa ja ite oon poltellu yli vuoden enkä oo mitää huomannu eikä kaveritkaa oo mitää maininnu.. Ja onhan siitä jo tehty niin monta tutkimusta sun muuta niitten mukaan kyllä se viina on vaarallisempaa ja koukuttavampaa ku kannabis. Ja paljon ilosempi ja mukavampi olo sitte polttelun jälkeenki esim. Seuraavina päivinä selvinpäin. Ja täällä lapin suunnalla maksaa noin 15-20e / gramma.
 /   /  /  / Kannabiksen hinta?

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua