Pienet finnit otsassa, apua?!

mikä auttaa?

Minulla on paljon pieniä finnejä otsassa. Pari on hieman isompaakin, mutta ihoni näyttää todella epätasaiselta, koska joka kohdassa on melkein pientä finniä. Miten saisin nämä pienet, mutta harmilliset näppylät pois? En halua syödä mielellään mitään pillereitä. Enkä halua mennä ihotautilääkärille, koska näppyjä ei ole kuitenkaan ihan koko naama täynnä. Olen menossa kosmetologille heti kun koulut alkavat, mutta tahtoisin saada jo koulun alkuun hieman tasaisemman ja finnittömän otsan. Mikä auttaa/mikä sulla on auttanu?
Suuri kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen! Tää vaikuttaa aika paljon mun itsetuntoon, joten toivon et joku edes auttais mua. Oon 14-vuotias tyttö.

37

21968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihoja

      säännöllisestä kuorimisesta apua? vaikka pari kolme kertaa viikossa..
      ja sit huolellinen puhdistus ja kosteutus?
      jos käytät meikkiä, ni pidä piiitkä tauko ainakin voiteista. Ja koita saada aurinkoa iholle.
      Tällasia vinkkejä olis mulla tarjottavana. Kerro mitä olet itse jo kokeillut?

      • mikä auttaa?

        Eli kuorin ihoo kyllä aika useasti. Aina kun olen saunassa (n.2 kertaa viikossa) levitän hunajaa kasvoilleni. Ja kasvonaamiota pidän myös n. 2 kertaa viikossa. Puhdistan kasvoni Louis Widmerin tuotteilla ja lisäksi käytän vihreä tee-kasvovettä (jonka olen itse tehnyt). Tosin laitoin tänä iltana vasta ensimmäistä kertaa tuota vihreä tee -kasvovettä..Puhdistan kasvoni aamulla ja illalla. Joskus aamulla jos iho ei tunnu yhtään rasvaiselta, laitan vain hiukan alkoholitonta kasvovettä. En ole meikannut koko kesänä yhtään. Joskus vain olen laittanut kaupungille lähdettäessä clearasilin peitepuikkoa jonkun näkyvällä paikalla olevan finnin päälle. Kun koulu alkaa, laitan naamaan hiukan lumenen puuteria, paitsi jos näppylät alkavat hävitä, en laita mmitään. ;>


      • ulpuu
        mikä auttaa? kirjoitti:

        Eli kuorin ihoo kyllä aika useasti. Aina kun olen saunassa (n.2 kertaa viikossa) levitän hunajaa kasvoilleni. Ja kasvonaamiota pidän myös n. 2 kertaa viikossa. Puhdistan kasvoni Louis Widmerin tuotteilla ja lisäksi käytän vihreä tee-kasvovettä (jonka olen itse tehnyt). Tosin laitoin tänä iltana vasta ensimmäistä kertaa tuota vihreä tee -kasvovettä..Puhdistan kasvoni aamulla ja illalla. Joskus aamulla jos iho ei tunnu yhtään rasvaiselta, laitan vain hiukan alkoholitonta kasvovettä. En ole meikannut koko kesänä yhtään. Joskus vain olen laittanut kaupungille lähdettäessä clearasilin peitepuikkoa jonkun näkyvällä paikalla olevan finnin päälle. Kun koulu alkaa, laitan naamaan hiukan lumenen puuteria, paitsi jos näppylät alkavat hävitä, en laita mmitään. ;>

        Joskus toi liika kuorinta saattaa aiheuttaa näppyjä siks, että iho kuivuu ja kärsii liikaa. Etkö käytä mitään kasvovoidetta? Kesällä aurinko kuivattaa ihoa niin paljon, että jotain kosteutusta pitää olla! Tai voisko kyse olla hormoninäpyistä?


      • mikä auttaa?
        ulpuu kirjoitti:

        Joskus toi liika kuorinta saattaa aiheuttaa näppyjä siks, että iho kuivuu ja kärsii liikaa. Etkö käytä mitään kasvovoidetta? Kesällä aurinko kuivattaa ihoa niin paljon, että jotain kosteutusta pitää olla! Tai voisko kyse olla hormoninäpyistä?

        Ei ainakaan ole kosteutuksesta puutetta.

        Kuorin n. 2-3 kertaa viikossa ihoni, onko se ok? Mitä nuo hormooninäppylät ovat?


      • ulpuu
        mikä auttaa? kirjoitti:

        Ei ainakaan ole kosteutuksesta puutetta.

        Kuorin n. 2-3 kertaa viikossa ihoni, onko se ok? Mitä nuo hormooninäppylät ovat?

        Hormoninäppyjä tulee usein ennen kuukautisten alkua ja kasvuiässä varsinkin kun kehittyy lapsesta naiseksi. Kyseiset näpyt voi olla tosi isoja, kipeitä finnejä tai sit ihan pikkunäppylää vaan siellä täällä.

        2-3 kertaa kuorintaa on hirmu usein. Kesällä pitäis riittää kerran-pari kahdessa viikossa, jos iho ei tunnu kovin tunkkaselta. Kannattaa käyttää mieluummin sellasta rakeetonta kuorinta-ainetta, niin ei ärsytä niin paljon ihoa. Suosittelisin kyl pitään taukoo siitä kuorinnasta ja huolehtimaan kosteutuksesta. Millä kosteutat ihoasi?


      • 230423
        ulpuu kirjoitti:

        Hormoninäppyjä tulee usein ennen kuukautisten alkua ja kasvuiässä varsinkin kun kehittyy lapsesta naiseksi. Kyseiset näpyt voi olla tosi isoja, kipeitä finnejä tai sit ihan pikkunäppylää vaan siellä täällä.

        2-3 kertaa kuorintaa on hirmu usein. Kesällä pitäis riittää kerran-pari kahdessa viikossa, jos iho ei tunnu kovin tunkkaselta. Kannattaa käyttää mieluummin sellasta rakeetonta kuorinta-ainetta, niin ei ärsytä niin paljon ihoa. Suosittelisin kyl pitään taukoo siitä kuorinnasta ja huolehtimaan kosteutuksesta. Millä kosteutat ihoasi?

        saattaa myös aiheuttaa näppylöitä vaikka sopivissa määrin se yleensä tuo helpotusta iho-oireisiin!!! Joten suojaudu jotenkin siltäkin...


      • mikä auttaa?
        ulpuu kirjoitti:

        Hormoninäppyjä tulee usein ennen kuukautisten alkua ja kasvuiässä varsinkin kun kehittyy lapsesta naiseksi. Kyseiset näpyt voi olla tosi isoja, kipeitä finnejä tai sit ihan pikkunäppylää vaan siellä täällä.

        2-3 kertaa kuorintaa on hirmu usein. Kesällä pitäis riittää kerran-pari kahdessa viikossa, jos iho ei tunnu kovin tunkkaselta. Kannattaa käyttää mieluummin sellasta rakeetonta kuorinta-ainetta, niin ei ärsytä niin paljon ihoa. Suosittelisin kyl pitään taukoo siitä kuorinnasta ja huolehtimaan kosteutuksesta. Millä kosteutat ihoasi?

        Eli vähennän tuota kuorimista nyt sitten. Kosteutan ihoni Louis Widmerin alkoholittomalla kasvovedellä. Olen käyttänyt noita Louis Widmerin tuotteita nyt n. 1,5 viikkoa.


      • ulpuu
        mikä auttaa? kirjoitti:

        Eli vähennän tuota kuorimista nyt sitten. Kosteutan ihoni Louis Widmerin alkoholittomalla kasvovedellä. Olen käyttänyt noita Louis Widmerin tuotteita nyt n. 1,5 viikkoa.

        Kasvovesi on tarkotettu puhdistuksen viimeistelyyn, eikä se kosteuta ihoa, ainakaan tarpeeksi! Sun pitäisi hankkia ihotyypillesi sopiva kasvovoide.


      • mikä auttaa?
        ulpuu kirjoitti:

        Kasvovesi on tarkotettu puhdistuksen viimeistelyyn, eikä se kosteuta ihoa, ainakaan tarpeeksi! Sun pitäisi hankkia ihotyypillesi sopiva kasvovoide.

        Eli siis pitää hankkia kasvovoide? Tiiätkö onko Louis Widmer sarjassa sellaista? Ja mistä tietää onko se sopivaa omalle ihotyypilleen?


      • ulpuu
        mikä auttaa? kirjoitti:

        Eli siis pitää hankkia kasvovoide? Tiiätkö onko Louis Widmer sarjassa sellaista? Ja mistä tietää onko se sopivaa omalle ihotyypilleen?

        Kannattaa ainakin kokeilla :) Talvella varsinkin iho tarttee enemmän kosteutusta ja sillon ei kyl pärjää oikeen ilman voidetta.

        Widmerillä on muistaakseni ihan perus päivävoide normaalille iholle, joka sulle varmaan käy hyvin. Kannattaa valita se hajusteeton, niin ei tuu turhia kemikaaleja. Piipahda apteekissa ja kysy neuvoa, sillai se sopiva voide parhaiten löytyy. Sittenhän Widmerillä on muistaakseni olemassa myös sävyttävä päivävoide, eli jos haluut päästä helpommalla aamutoimissa ja kaipaat vähän jotain ihon väriä tasottavaa, se vois olla tosi hyvä. Ei tuu sellasta pakkelivaikutelmaa ja on ehkä parempi kun puuteri, joka helposti tukkii ihohuokosia ja kuivattaa myös.


      • mikä auttaa?
        ulpuu kirjoitti:

        Kannattaa ainakin kokeilla :) Talvella varsinkin iho tarttee enemmän kosteutusta ja sillon ei kyl pärjää oikeen ilman voidetta.

        Widmerillä on muistaakseni ihan perus päivävoide normaalille iholle, joka sulle varmaan käy hyvin. Kannattaa valita se hajusteeton, niin ei tuu turhia kemikaaleja. Piipahda apteekissa ja kysy neuvoa, sillai se sopiva voide parhaiten löytyy. Sittenhän Widmerillä on muistaakseni olemassa myös sävyttävä päivävoide, eli jos haluut päästä helpommalla aamutoimissa ja kaipaat vähän jotain ihon väriä tasottavaa, se vois olla tosi hyvä. Ei tuu sellasta pakkelivaikutelmaa ja on ehkä parempi kun puuteri, joka helposti tukkii ihohuokosia ja kuivattaa myös.

        Kiitti sulle paljon neuvoista. Mulla on tosta Louis Widmer sarjasta sellanen rasva jonka takana lukee "Tehokosteuttaja". Mutta pitääkö sen lisäks hankkia vielä joku, mikä kosteuttaa. Mutta ainakin aion ostaa tuon sävyttävän päivävoiteen. ;)


      • ulpuu
        mikä auttaa? kirjoitti:

        Kiitti sulle paljon neuvoista. Mulla on tosta Louis Widmer sarjasta sellanen rasva jonka takana lukee "Tehokosteuttaja". Mutta pitääkö sen lisäks hankkia vielä joku, mikä kosteuttaa. Mutta ainakin aion ostaa tuon sävyttävän päivävoiteen. ;)

        Ai omistatkin jo kuitenkin kasvovoiteen, kannattaa ehdottomasti käyttää tai ainakin kokeilla miltä tuntuu (:


      • mikä auttaa?
        ulpuu kirjoitti:

        Ai omistatkin jo kuitenkin kasvovoiteen, kannattaa ehdottomasti käyttää tai ainakin kokeilla miltä tuntuu (:

        Jeps ;>


      • Anonyymi

        Aknelääke ilman reseptiä - http://derminax.se Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.


      • Anonyymi

        Mulla sama ongelma, ja mun äiti sanoo mulle että se voi johtua semmosesta ns aurinko allergiasta, aurinko voi tehdä tuommosia näppylöitä kasvoihin ja käsivarsiin yms


    • mävaaaaan

      Mä käytän tällasii, ja on kyllä auttanu. Arpien hälventämiseen ETANASEERUMIVOIDE! Sitä saa luontaistuotekaupasta. Se on samalla hyvä kosteuttaja iholle. Ja sitte käytän basironii. Pahempiin paukuroihin pistän klöntin basironii, ja laastari päälle yöks. Aamulla se on ihan kadonnu. Ja sitte jos sulla on näpyt tulehtunu, niin ARNIKKI! Sitä saa ihmisille tarkotettuna pienes purkis ja maksaa tosi paljo, eli kannattaa ostaa hevosten arnikkia. Ihan samaa ainetta kummatki, mutta hevosten saa halvemmalla ja enemmän. Sitte arnikkia vaan pumpulille ja siitä naamaan semmonen haude, minkä annatte jonku kymmenen minuuttia muhia siinä. Ja tehokas tulehduksen poistaja on kans kylmäpuristettu kookosöljy. Mutta sitä ei kannata käyttää kauheen usein. Näillä mä oon saanut omat näppyni kuriin. :))

    • Elisa violingirl

      moi! mä oon 12v tyttö ja mull on paljon pieniä ja n.3 isoa finniä otsassa aina! ja kun isot puristaa, tulee verta ja sattuu. tulee tosin myös sitä "mitä pitäs tulla". mut siis täytyy lopettaa puristaminen kun sattuu. sit se kehittyy uudestaan se sama puristettu finni samalle paikalle! apua?

      • ryrdtdr

        Kokeile Basironia tai Brevoxylia (näissä sama vaikuttava aine) apteekista. Älä puristele, siitä voi jäädä pysyviäkin arpia.


      • elisa violin girl
        ryrdtdr kirjoitti:

        Kokeile Basironia tai Brevoxylia (näissä sama vaikuttava aine) apteekista. Älä puristele, siitä voi jäädä pysyviäkin arpia.

        oliks toi vinkki mulle?:) jos oli niin tänks! ja joka tapauksessa näistä vinkeistä on paljon apu, mitä tääl on!;)


    • finneistä eroon!:)

      Mulla oli ihan samalla tavalla finnejä, mut mulla oli niit otsan lisäks myös leuassa. No nyt olen löytänyt ainakin itselleni sopivan hoitotavan ja mulla lähti kaikki näpyt! Mulla on rasvainen/normaali iho. Käytän näitä tuotteita: Brevoxyl, dermosil fresh balance gel cream (kosteutusvoide), nivea visage pure effect clean deaper (puhdistusgeeli) ja the body shop seaweed clarifying toner (kasvovesi) tavallinen sitruunamehu.
      Iltaisin: iltaisin mä pesen naamani puhdistusgeelillä, sitten annan ihon kuivua jonka jälkeen laitan kasvovettä ja sitten laitan brevoxyliä näppäkohtiin jos niitä on ilmaantunut ja lopuksi laitan rasvaa.
      Aamulla:pyyhin ihon kasvovedellä ja laitan kosteutusvoidetta.

      Sitruuna mehu on tooooosi hyvä rasvaiselle iholle.Se poistaa epäpuhtauksia ja kirkastaa ihoa! Käytän sitruunamehua silloin tälllöin iltaisin ennen kasvoveden käyttöä. Toivottavasti tästä oli apua jollekkin!

    • isidaisdiidid

      Joo mulla on kans noita otassa ja leuassa vähän, mutta kuhan en koske tai puristele niin ei tulehdu ja häviää aika nopeasti. Tietenkin niitä puskee sitten lisää kuukausien aikana yms. Olen koittanut kuoria niitä ja kuivattaa Brevoxylillä mutta ei auttanut ainakaan omalla kohdallani.

    • hoitavatuote
    • Helpss!!

      Mistäs saisi 12v tytölle sellasen aineen, mikä veis otsasta hirveän rypeämän hikinäppylöitä pois? Haluaisin ne pois jo ennen koulun alkua. Minulla on jo Acnisyl cream voide ja sitten kasvovesi, alussa auttoivat hirmu hyvin mutta nyt ei oikeen ollenkaan auta, koitin Tea Tree öljyä Mutta se vain rasvoitti ihoani entistä enemmän! :

      • akkdjhfusjjkfrfffrrr

        hunaja ja kananmuna sekasi ja naamaa, kyl auttaa!


      • minavainnf

      • jjoooo:D

        Mulla on sama juttu.. Mut oon vasta 11v. Mulla tulee näppylöitä nenään, se on kyl aika yleistä. Mut sit mulla tulee otsaan hikinäppylöitä... Ja leukaan :D Se on tosi ärsyttävää, en löyä mitään ainetta joka tepsis. Mut mä oon aika vaalee, ens kesänä koitan ottaa aurinkoo, jos se vaikka vähän auttais ;).


    • pojke1994 ,

      Itselläni on otsassa ihonalla olevia punaisi finnejä jotka muuten eivät älyttömästi näy mutta kun otsanahkaa ärsyttää vaikka kurtistamalla otsaa niin finnit oikein leimahtavat punaisuuteen! asiaan, mulla auttaa kun olen alkanut sinkkiä [2x30mg/pvä,omega 3 [kalanM-öljyä,rkls/pvä] ja D-vitamiinia paripilleriä jos en oleskele ulkona auringoss. Muuten en ihoani paljon hoida että hyvä bakteerikanta ei vähenisi iholla.

    • freijaff

      Hei!

      En tiedä puhutaanko nyt samanlaisista näpyistä, mutta minulla on ollut 12-vuotiaasta asti (olen nyt 18) otsassa sellasia näppyjä, ei siis finnejä. Ne vain on ihossa ja jos puristaa niin tulee ulos sitä valkosta ainetta, mitä on kai finneissäkin, kun puristaa. Olen käynyt parina viime vuonna kosmetologilla putsaamassa ihon, mutta minulle ne tuli parin viikon päästä takaisin. Nyt tänä kesänä päätin, että on oikeasti pakko saada iho kuntoon, kun ikääkin jo 18v. Varasin ajan kosmetologille, joka taas puristi ne ja ostin kunnon tuotteet eli Baborin putsarit (öljy ja yrttiöljy), päivä- ja yövoiteet ja sellasen jauhemaisen kuorinnan. Siitä on nyt viikko, kun ihonputsaus oli ja tuotteita olen käyttänyt kaksi viikkoa. Iho ei ole ollut näin hyvä sitten 12-vuotiaan, jolloin näppyjä alkoi tulla. Saa nähdä onko tämä pysyvää, toivon että on. En viitsi vielä iloita, katotaan eka pari kuukautta. Minulla uusi kosmetologiputsaus kahden viikon päästä eli ihoon jäi vielä mustapäitä ja vähän tukkeumia.

      Suurin apu oli varmasti se, että vaihdoin markettituotteet (Garnier sellanen kuoriva aine ja Humektan kosteutukseen) "kunnon" tuotteisiin. Ihoni ei ole vuosikausiin tuntunut näin pehmeältä ja ei kiristä yhtään. Kosmetologini sanoi, että olen käyttänyt liian tujuja aineita putsauksessa sekaiholleni, joka kuivui putsauksessa ja lykkäsi vielä enemmän rasvaa = lisää epäpuhtauksia. Humektankin on kuulemma liian ohutta, ei tarpeeksi kosteuttavaa. Suosittelen sinua menemään kosmetologille, joka tekee sinulle oikeat hoidot, putsaa näpyt ja suosittelee ihollesi sopivat tuotteet.

      Niin ja kannattaa tyynyliina vaihtaa vähintään kerran viikossa, kasvopyyhe noin parin päivän välein, ei kannata näprätä näppyjä tai koskea ihoa, jos tukassa hiuslakkaa tms. niin kannattaa ennen nukkumaanmenoa putsata hiukset. Minulle tuli nimittäin hiusrajaan pieniä näppyjä, jos jätin tuotteet hiuksiin. Ei kannata nojailla kädellä leukaan, ei kannata nukkua kyljellään niin että käsi pään alla (osuu leukaan)..

    • Kokeilkaappaaaas

      Huiih... 5 vuotta finnejä :3 Oon 12 v. myös ja hirvee näppyfarmi otsassa... No ei enää niin paha kun ennen on ollu. Alotin siis käyttää sebamedin sitä jotain kasvovaahtoo... ja sit kotitekoisesti suola hoito xD Eli ruokasuolaa puhtaaseen lämpimään veteen ja annetaan olla :) Sitten vaan naamaan, ja pidetään siinä jotain 3-5 min. ("Lisätietoa"muilta blogeilta kun kirjottaa googleen vaan et "Finnit pois suolalla". (mulla autto jo seuraavan päivän!!!! :>!! :)) Onnee finnien kaa :P

    • fjjvjklkb

      mun vinkit finnien poistoon. ulkoile paljon. pese naama viileällä vedellä ja jollain kasvojen pesuaineella. kuivaa naama laita tea tree öljyä sit ku se kuivahtaa nii päälle etanaseerumi voidetta nää konstit autto mulla mut toivotyavasti näistä on muillekin apua vaikka vanha viestiketjuhan tää ;)

    • pikkunäppyjä otsassa

      Oon 13v tyttö ja mulla on nyt viikon aikana tullu hirveesti semmosia pieniä näppyjä otsaan, mutta minusta ne ei ole finnejä.. ne vaan on siinä eikä niille tapahu mitään.
      eikä niitä auta puristaa kun ei ne poksahda. :D en osaa selittää mutta kuitenkin tämä on vaivannut minua nyt viikon, olen kokeillut hunajaa ja sitruunaa kasvoihin, ja olen pessyt kasvot kasvovedellä ja sen jälkeen rasvannutkasvot ja olen käyttänyt puhdistusemulsiota. ei auta.. mutta voiko näpyillä olla jotain tekemistä niiden hormooninäppyjen kanssa koska minulla oli kuukautiset juurikin viimeviikolla..? jos näpyt on hormooninäppyjä, niin miten saisin ne pois?? apua nopeasti kiitos:)

    • näppylä otsassa

      monilla iho kukkii kesäisin. puhdista hyvin ammuin illoin, ei liian kuivattavilla tuotteilla --> iho rasvoituu vain lisää. Puhdistusmaito/-emulsio on hyvä (muista pyyhkiä kasvoilta paperilla ennen huuhtelua), sitten kasvovedellä pyyhintä (alkoholiton, muuten kuivattaa liikaa). Lopuksi kevyt mattapinnan jättävä voide (esim. Garnier oh so matte Nordic) tai muu kevyt päivävoide. Yöksikään ei kesällä kovin raskaita voiteita tarvitse.

      Monilla myös aurinkovoide saa ihon hurjistumaan, voisiko sen korvata päivä- tai meikkivoiteella jossa aurinkosuoja (SPF)?

    • FinnienHoitoon

      Saan finnit pois laittamalla yöksi niihin hammastahnaa. Ja se todella auttoi! Piti vain 2 päivää laittaa hammastahnaa, niin eräänä aamuna kun heräsin, finniä ei enää ollut! Ei jäänyt jälkeäkään. KOKEILKAA! SUOSITTELEN. ♥♥♥

    • Anonyymi

      Oletko kokeillut Maria Entrichin Medical-hoitonestettä?

    • Anonyymi

      Hei olen 13 vuotias tyttö ja mulla on ihan sairaasti finnei mun naamas. Mä kuorin n. 1 kerran viikossa, kosteutan sitä joka päivä, käytän sellasta perus rasvaa ja mikään ei auta, en edes meikkaa paljoo! Mitä mä voisisin tehä?

      • Anonyymi

        Käy kosmetologilla. Hän neuvoo sinua oikeanlaiseen hoitoon juuri sinun ihollesi.


    • Anonyymi

      Ruokavalio ja täishampoo satias shampoo kuuri tyynyn vaihto aivan uuteen sekä tyynyliinat entiset silppua roskiin ettei kukaan käytä niitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe