eläinlääkäri

palveluja

pitäisi viedä pian koiranpentu rokotukseen ja tiedustelisin että missä lappeenrannan eläinlääkärissä olisi hyvä käydä???

32

7181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx täti

      Rokotukset osaa hoitaa kaikki paikalliset mutta valitettavasti palvelu ei aina vastaa hintaa. Isommissa asioissa suosittelen Lahden Eläinklinikkaa jossa asiakaspalvelu ja ystävällisyys on toista luokkaa. Kokemusta koirista ja niiden tarpeista yli 30 vuotta Lappeenrannassa.

      • Eläinlääkärillä käynyt

        Hyvä eläinlääkäri on Pekka Hyyrynen Lauritsalassa, jäähallin pääovien vastapäätä suunnilleen kadun toisella puolella, kadun nimeä en muista.


      • äippä
        Eläinlääkärillä käynyt kirjoitti:

        Hyvä eläinlääkäri on Pekka Hyyrynen Lauritsalassa, jäähallin pääovien vastapäätä suunnilleen kadun toisella puolella, kadun nimeä en muista.

        ei sovi minun rahapussini koolle.


      • Kedde
        äippä kirjoitti:

        ei sovi minun rahapussini koolle.

        Kannattaa lähtökohtaisesti ottaa koira jos ei ole edes perus rokotuksiin varaa. Outoa toimintaa.


      • pettynyt999
        äippä kirjoitti:

        ei sovi minun rahapussini koolle.

        ei ainakaan pekka hyyryselle.


    • Toka tätsy.

      Kimpisenkadulla Pupu ja Piski pieneläinvastaanotto on ihan hyvä. Palvelu on ystävällistä, siellä on miellyttävä käydä.
      Saman ell.rin palveluja olen käyttänyt myös Savitaipaleella jo vuosia ja ollut aina tyytyväinen. Siellä koiria ja kissoja rokotettu, paikattu, leikattu ja myös jouduttu nukuttamaan pois. Suosittelen.

      • ...

        Ai on vai? Tuon Pupun ja Piskin eläinlääkäri kieltäytyi hoitamasta eläintä joka oli vakavasti sairas. Suoraan sanottuna vittuili puhelimessa "nauti nyt vielä kun se on hengissä" ...


      • täh
        ... kirjoitti:

        Ai on vai? Tuon Pupun ja Piskin eläinlääkäri kieltäytyi hoitamasta eläintä joka oli vakavasti sairas. Suoraan sanottuna vittuili puhelimessa "nauti nyt vielä kun se on hengissä" ...

        Olisiko ollut hoidettavissa? Siis mikä sillä oli?


      • piskinulkoiluttaja

        Pupu & Piskissä käytetty meidän koiraa.. Asiallista ja hyvää palvelua saatu. Suosittelen.


    • isadgg

      Oon tykästynyt Eläinlääkäri tikkaan, Sanna Aalto osaa asiansa ja kyllä huomaa kuinka eläinrakas on! Toisesta lääkäristä siellä pidä :/ rokotus samanhintaista kuin muuallakin.

      • Kipppari

        Itse olen kerran käynyt tuossa mestassa (ku vakio oli lomalla) ja en tiedä oliko naislekurilla huono päivä vai mitä mutta kun vietiin tiineenä oleva nuori kissa, jolla oli jalassa syvä viiltohaava niin paistoi jotenkin oikein nyrpeää ja koppavaa olemusta; rivien välistä luki arvostelua että miten huonosti varmasti pidetäänkään eläimiämme... Oli jotenkin kiusaantuneen kireä ja vihainen fiilis siinä kohtaa. Kävin ihan ittessäni ja olihan se silleen totta että ei niin viimeisimmillään olevaa kannattaisi päästää juoksentelemaan - minun vikaani, mutta sen verran paha jälkimaku etten toista kertaa usko tahtovani sinne. Osaa varmasti asiansa, mutta kylmä oli vastaanotto.


      • Kipppari
        Kipppari kirjoitti:

        Itse olen kerran käynyt tuossa mestassa (ku vakio oli lomalla) ja en tiedä oliko naislekurilla huono päivä vai mitä mutta kun vietiin tiineenä oleva nuori kissa, jolla oli jalassa syvä viiltohaava niin paistoi jotenkin oikein nyrpeää ja koppavaa olemusta; rivien välistä luki arvostelua että miten huonosti varmasti pidetäänkään eläimiämme... Oli jotenkin kiusaantuneen kireä ja vihainen fiilis siinä kohtaa. Kävin ihan ittessäni ja olihan se silleen totta että ei niin viimeisimmillään olevaa kannattaisi päästää juoksentelemaan - minun vikaani, mutta sen verran paha jälkimaku etten toista kertaa usko tahtovani sinne. Osaa varmasti asiansa, mutta kylmä oli vastaanotto.

        Tai niin no, se asiansa osaaminenkin oli vähän mitä oli, kun lääkäri laittoi vielä sille kissalle jalkaan siteen tosi tiukalle. Ja se tassu turpos ekan 12tunnin aikana kaksinkertaiseksi ku veri ei tietekää kiertäny ja kissa repi sitä hulluna - pakkohan se oli pois ottaa. Esim. Hyyrysen Pekka on aina sanonut suoraan ettei mitkään siteet kestä kissoilla, mikä on ihan totta, ja on tienny millaset paikkaukset kestää


    • toinen täti

      Pätilän Jaanan puolesta liputetaan täällä eli Eläinklinikka Focus. Isommissa asioissa ollaan käyty koirakorjaaja Pärnäsellä, Lahdessa.

      • kolmas täti

        Juu Pätilä on hyvä. Lonkkakuvat yms. on otettu Sarkasella (Saimaan eläinklinikka Lauritsalassa). On taitava, mutta tyly.


      • vihastunut
        kolmas täti kirjoitti:

        Juu Pätilä on hyvä. Lonkkakuvat yms. on otettu Sarkasella (Saimaan eläinklinikka Lauritsalassa). On taitava, mutta tyly.

        Paska paikka suoraan sanottuna! tää viesti on vanha mut jos tän viel näkee ni hyvä. SIIS niin paska, kiitos niitte mei koira kuoli. Et kiitos ku tapoitte mein koiran niin paska paikka et ei mitää rajaa. Lopettaa pitäs koko klinikka.


      • jepsjoojuu
        vihastunut kirjoitti:

        Paska paikka suoraan sanottuna! tää viesti on vanha mut jos tän viel näkee ni hyvä. SIIS niin paska, kiitos niitte mei koira kuoli. Et kiitos ku tapoitte mein koiran niin paska paikka et ei mitää rajaa. Lopettaa pitäs koko klinikka.

        on aina siinä eläinlääkärissä.Ei vaikka siinä että omistaja on vienyt koiransa viimetinkaan hoitoon tms..Sit on hyvä jälkikäteen puskista huudella että se ja se on tehnyt niin ja niin!


      • puli.
        vihastunut kirjoitti:

        Paska paikka suoraan sanottuna! tää viesti on vanha mut jos tän viel näkee ni hyvä. SIIS niin paska, kiitos niitte mei koira kuoli. Et kiitos ku tapoitte mein koiran niin paska paikka et ei mitää rajaa. Lopettaa pitäs koko klinikka.

        Pekka on ehkä kylän paras lääkäri mitä koiriin tulee. Mei pentueen kaikki koirat on aina käyny siellä ja tulee käymään tulevaisuudessakin.


      • alias-allu
        puli. kirjoitti:

        Pekka on ehkä kylän paras lääkäri mitä koiriin tulee. Mei pentueen kaikki koirat on aina käyny siellä ja tulee käymään tulevaisuudessakin.

        Pekka on paras,myös minun mielestäni.
        On joskus jopa ajellut Imatralta Lauritsalaan hoitamaan mein koiraa joka vaati kiireellistä hoitoa..Taisi siinä samalla joutua joitain varattuja aikojakin perumaan.Moniko muu e.lääkäri tekee niin,eikä vain käske soittamaan jollekin toiselle lääkärille?
        Ei ole koskaan ollut valittamista.Ja mitäpä väliä sillä on jos lääkäri on tyly omistajaa kohtaan,kunhan elukat tulee hoidettua hyvin!Siitähän sille maksetaan..
        Itse en kanssa vaihtaisi ja ajelen mielelläni vaikka Imatralle jos on jostain ihan perusrokotuksista kyse.


      • Citi
        puli. kirjoitti:

        Pekka on ehkä kylän paras lääkäri mitä koiriin tulee. Mei pentueen kaikki koirat on aina käyny siellä ja tulee käymään tulevaisuudessakin.

        Täytyy kyllä yhtyä kommenttiisi! Pekka on rauhallinen ja osaa työnsä. Rempsee, mukava ja näppäräsorminen mies.
        Mein kissoja kun on leikannut niin oon saanu tulla kattomaan miten leikkaus menee. Tietty eläkeläisenä ikä varmaan häntä jo hieman painaa, kun välillä on pitänyt huomauttaa että kissan narkoosi meinaa hellittää kun varvas nykii, mutta kyllä suosin tuota eläinlääkäriä niin kauan kuin hänessä henki pihisee.

        Hienoja juttuja olen kuullut, miten kerran paranti kissan, jolla oli metritavarana suolet pihalla, laittamalla suolet vaan pää kylmänä nättiin pakettiin ja sulkemalla kissan. Terveeksi tuli ja eloon jäi. :D


      • ^..^
        kolmas täti kirjoitti:

        Juu Pätilä on hyvä. Lonkkakuvat yms. on otettu Sarkasella (Saimaan eläinklinikka Lauritsalassa). On taitava, mutta tyly.

        Animagin, eli entisen Focuksen Elena Toikka paras!
        Ei mielistele, mutta pääasia minusta kuitenkin onkin, että eläin tulee kuntoon!!!

        Tikalle en veisi enää koskaan. Kallis ja ammattitaidoton paikka... Minun mielipiteeni tämä.


      • 4vsit
        vihastunut kirjoitti:

        Paska paikka suoraan sanottuna! tää viesti on vanha mut jos tän viel näkee ni hyvä. SIIS niin paska, kiitos niitte mei koira kuoli. Et kiitos ku tapoitte mein koiran niin paska paikka et ei mitää rajaa. Lopettaa pitäs koko klinikka.

        Sama täälä. Kaksi kertaa mies käytetti päivällä vastaanotolla kun kunto romahti. Lähetettiin vaan kotiin.
        Viimesellä kerralla vaan takkia niskaan "työ aika loppui" päivystävä totesi keuhkokuumeen ja liian myöhäistä,ei edes kuumetta oltu mitattu. Yöllä kuoli koira.
        Aamulla sitten vietiin silleen " et myö nyt tultiin"
        Ihan kauheeta. Ei vieläkään toivuttu asiasta.


    • avonias

      Jos pelkästä rokotuksesta kyse, niin halvin on kaupungin pieneläinklinikka.
      Ja hyvää hoitoa saapi. Ainakin Sari ja Kirsti osaa asiansa :)
      Yksityisistä Tikalle en itse menisi.

      • käynti

        Pupu ja piski Kimpisenkadulla on hyvä paikka. Ei mitään moitteen sijaa. terv 2 Bretonia


    • eläinlääkäri

      on kaupungin eläinlääkäri Maijanen. Numero löytyy puh.luettelosta kaupungin osiosta.

      • monen vuoden kokemuksella

        Sari Maijanen Lpr:n pieneläinklinikka.
        Osaavaa ja edullista. Kokemusta useista eläinlääkäreistä kautta Suomen maan, mutta ei vielä Sarin voittanutta. Terveisiä vaan Pohjolankadulle! =)


    • koirii ja kissoi

      Tuo pieneläinklinikka on hyvä, miellyttävä lääkäri, sekä lemmikkiä, että omistajaa kohtaan.
      Lääkärinä Heidi Kummunsalo, hän myös vastaanottaa Savitaipaleella. Hän on omien koirieni ja kissojeni henkilääkäri, myös leikannut nämä.
      Toinen varteenotettava lääkäri on Liisa Kotisalo, vastaanotto Lauritsalassa kanavan varressa, hänkin on miellyttävä ja pätevä.

      • jausaa

        Joo mein mielestä Sari Maijanen on kyllä paras! Tosi ystävällinen ja ammattitaitoinen lääkäri.


      • Leo-leijona

        Mitäs Lappeenrannassa maksaa edullisimmillaan kollikissan leikkaus?


      • Nuukanen
        Leo-leijona kirjoitti:

        Mitäs Lappeenrannassa maksaa edullisimmillaan kollikissan leikkaus?

        Ja laadulla ei sitten ole väliä?


    • kaukau

      En suosittelisi Pupua ja Piskiä.

    • Tutu

      Loimeen veisin heidi kummunsalon lehtien mukaan mitäpä ottamaan verikokeita 10 vuotiaasta koirasta. Jokaisesta eläimestä verikokeet oli ikä mikä vaan ennen leikkauksia jne. Verikokeen avulla selviää onko terve vai ei..

    • Tutu

      En suosittele pupua ja piskiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3648
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1766
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1354
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1240
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      850
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      48
      803
    Aihe