AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

Kimmo Kuhta

30 Vastausta 9 344 Lukukertaa
Vahvan huhun mukaan Helsingin Jokerit ja HIFK olisivat solmimassa sopimusta Kimmo Kuhdan siirtymisestä Jokereihin.

Syynä siirtoon on huhujen mukaan Kuhdan erimielisyydet keväästä saakka K.Jalosen kanssa.

Aikooko jo toinen HIFK-ikoni pettää kannattajansa?

Tarkotitko että vahva humalatilasi...

mielikuvitus on sekoittanu pääsi?

Puhuu totta

Kuulin itse saman huhun tänään. Tieto on vuotanut nähtävästi Jokereiden sisältä. Huhun mukaan sopimus julkaistaan lähipäivinä

Ei me Kuhtaa haluta.

Ja tämä on totta!!

KESKI-EUROOPPAAN

MENEE KESKIEUROOPPAAN < ON HINNALTANSA LIIAN KALLIS JOKEREILLE

???

tiedä vaikka Kuhta lähtisi Ruotsiin? Sielläkin olis varmaan ottajia.

Miksi?

Ruotsissahan se on koko uransa ja pelannutkin, vähintään rantaruotsalaisissa.

Hahaa..

Täyttä paskaa. Miten kukaan voisi edes kuvitella Kuhdan siirtyvän Jokereihin. Me ei haluta Kuhtaa, ei Nielikäistä, ei Hirsoa jne. Loukkaus, sanon minä.

Nii-i

Mäkin kuulin saman huhun ja ilmeisesti Jokereista vaihtokaupassa siirtyisi Juha Lind ja Janne Lahti, joilla on (villien huhujen mukaan!) sukset ristissä Ismo "Kuula" Lehkosen kanssa. mut mene ja tiedä pitävätkö jutut paikkansa.

jep

Saman kuulin itse, mutta myös Petri Varis sisältyy kauppaan.

ja myös

tomek valtonen

Tiukka valinta

Mä teen sopparin Anaheimiin, kerran kipe tulee. Se on nyt siinä. Sori Jokerifanit. Syökää banaania.

AIVAN

Täyttä paskaa.Kuhta jatkaa HIFK:ssa, eikä ole riidoissa Jalosen kanssa.

.................

Löytyykö tähän linkkiä todisteeksi, että sovinto on tehty vai onko kyseessä vain foxin oma "mutu"?

Heh

Ei ole ollut mitään sopimistakaan. Ei ole mutu, vaan fakta.

Ei voi olla totta..

Tämän aiheen aloittaja on kyllä täysi kusipää!
Kuhta ei ole todellakaan siirtymässä mihinkään helvetin Jokereihin eikä sillä ole huonoja välejä Jalosen kanssa! Tämmösiä päättömiä huhuja ei saisi laittaa tänne!

Äkkiä tietoa

Voiko joku vahvistaa huhun, jonka mukaan Kuhta olisi ollut eilen Jokereiden mukana aamujäillä?????

Totta kai

7 päivää lehteen ja kysy sieltä.

ps. Jokos se kuppa, minkä sait talkkarilta, on parantunut?

muahhahahhahahahah

Joko rupeaa vanne kiristymään jullifanin pään ympärillä, kun 'aito' stadilainen urpo lähtee Helsingin ainoaan jääkiekkojoukkueeseen Helsingin Jokereihin pelaamaan???

Vannettako kiristää narri?

Eihän helsingissä ole kuin yksi jääkiekkojoukkue, ja sehän on hifk, etkö tienny sitä? Ei me maakunnissa edes tunnisteta mitään NARRI joukkuetta.

kyllä vaan

Olen pahoillani, mutta kimmo kuhdan tulo jokereihin on lähes varma

SVEITSI

SVEITSIIN VOISI MENNÄ KOSKA KÄVI SC BERNIN PAIDASSA JOKU KAUSI SITTEN....EN USKO ETTÄ MENEE JOKEREIHIN..KIBE ON KUITENKIN HIFK-MIES...

saa mennä

Antaa Kuhdan mennä. Parempia pelaajia on tulossa.
Mies oli viime kauden unessa.

veikkaan

Veikkaisin että jos smliiga jää niin ehkä kärpät olisi potenttiaalinen seura seuralla on rahaa jä pelaajia on lähtenyt paljon. Iilves vosi myös olla siinnehän vissiin jussi pesonen meni. ylätys veto mihin en usko itsekkään mutta voisi olla mahdollinen Ässät. ässät on aina ostanut jostain syystä kalliita pelajiia jotka floppaavat kuten pasi saarela.

<<<<

Kuhta on Hifkin Miehiä < veikkaan keski-eurooppaa..ei sovi Musta Jokereiden Pelipaitaan <<

<<

PERTTU LINDGREN KUHDAN TILALLE..ITSE NAUTTISIN KAVERIN NAKUTTELUSTA JA SYÖTTELYSTÄ

joo

jokereihin tänään julkaistaan
pässit ei kuhta mitään petä..vaan hifk rakentaa pohjosen pojista kärpät 2....kuhta pelaisi hifks..s jos seura tekis sopimuksen..mut kun ostetaan kaiken mailman petteri virtasia ja haatajia...ei sama ifk.enään...karalahti ja kuhta takaisin niin rupee yleisökin kiinnostuun
ihan oikein olette kuulleet.kuhta jokereihin.ja hifk saa vaihtokaupassa hjalliksen vanhan tomtomin ja diili dvd:n.
minulla on Kimmo Kuhdan pelimaila mikä on Easton s19 jonka arvo on 389€ + Nimi kirjoitus.
tuskin menee......
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Tietoa mainosten kohdentamisesta