Oliverin kirppis Keravalla

mimmoista touhua siellä

Täällä on toinen ketju, jossa kysytään tilityksestä, en halua sotkea asiaa joten aloitan uuden.

Olen asioinut siellä muutaman kerran ja homma on joko amatöörimäistä tai muuten vain outoa. Esimerkiksi eilen kun valikoin tavaraa yhdestä pöydästä ja löysinkin, tuli yksi henkilökunnasta sanomaan että älä tänään katso, tänään on vaihtopäivä, ihmiset vie tavaroitaan pois. En tiedä oliko se olevinaan asiakaspalvelua, mutta kyseisen henkilön olisi pitänyt NÄHDÄ että minä selvästi valikoin kirjoja ja lehtiä yhdestä myyntipöydästä, jotain oli jo otettunakin.

Ei oltu lähelläkäänm sulkemisaikaa, kello oli muutaman minuutin yli neljä.

Ja kassalla tyttö irrotti hintalaput ja pisti ne pieneen koriin, jossa oli joku muu hintalappu alimpana. Huomautin että siitä korissa jo valmiina olleesta lapusta ei sitten lyödä hintaa kassaan.

76

19419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppilsleidee

      Taas todellakin vähintään omituista käytöstä!

      En parhaalla tahdollanikaan ymmärrä, mikä oli
      myyjän tarkoitusperä noin toimiessaan.

      Kukahan vinkkaisi nämä viestiketjut henkilökunnalle
      palaverin aiheeksi..

      Oliverissako siis vaihto aina perjantai-iltaisin?
      Täytyneekin suunnistaa lauantaiaamuisin =)

      • on keskusteltu muuallakin n...

        esim. Vauva-lehden sivuilla.


    • Johanna Pulkkinen

      Tilitykset maksetaan tosiaan kassakoneen mukaan, pöytänumero ja hinta lyödään koneeseen ja ne on vaikka heti katsottavissa pöytäraportista.Vaihtopäivät ovat maanantaisin ja torstaisin, ja olemme yrittäneet mainita tästä, toivottaneet tervetulleeksi uudelleen... tietenkään emme tarkoita ettei joka päivä tekisi löytöjä.. pahoittelemme väärin käsitystä.kiitos viestistä.

      • Johanna,

        tarkoittaako tämä sitä, että kun saan tilityksen esim. viikon oltuani, en saa takaisin niitä lappuja joista myynti koostuu ?


      • Johanna Pulkkinen
        Johanna, kirjoitti:

        tarkoittaako tämä sitä, että kun saan tilityksen esim. viikon oltuani, en saa takaisin niitä lappuja joista myynti koostuu ?

        ei tarkoita, saat laput halutessasi takaisin.hinta ja pöytä pongataan kassaan, laput kerätään ja pistetään kuoriin, ja annetaan asiakkaille, mutta me emme niitä siis tilityksessä enään tarvitse kun kone hoitaa laskemisen puolestamme...


      • en käy kirpputorilla
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        ei tarkoita, saat laput halutessasi takaisin.hinta ja pöytä pongataan kassaan, laput kerätään ja pistetään kuoriin, ja annetaan asiakkaille, mutta me emme niitä siis tilityksessä enään tarvitse kun kone hoitaa laskemisen puolestamme...

        Jos kassahenkilö lyö kassakoneeseen väärän pöytänumeron, niin tilityshän ei vastaa OIKEAA tilityssummaa, jonka taas saa laskemalla tuloksen lapuista. Ihminen, myös Oliver-kirppiksen kassa on vain ihminen, joka tekee myös virheitä. Outoa käytöstä. Sillä ainahan asiakas on oikeassa ja tyytyväinen asiakas tulee myös uudelleen. Jos yksi asiakas ei ole tyytyväinen, hänen äänensä kuuluu paljon pidemmälle kuin että hän olisi tyytyväinen. Näin se menee.


    • *tyytyväinen*

      sanomattakin on selvää, että ei kukaan ole seppä syntyessään, niin ei myöskään Oliver kirppiksen pitäjä.alkuhankaluudet ohittanut kirppis tarjoaa hyvän myyntipaikan ihmisille.älä luo väärää käsitystä ko. paikasta jonkun panettelun vuoksi. olen myyjänä ko. kirppiksellä ja nähnyt alun hankaluuksien jälkeen, että omistaja pyrkii tekemään parhaansa, että me, hänen asiakkaansa ja meidän asiakkaat olisivat tyytyväisiä oliveriin.ymmärretään yhdessä, että virheet kuuluu ihmiselle ja , että me kaikki niitä teemme.olen varma, että olet tervetullut myymään ja ostamaan valoisaan ja siistiin kirppispaikkaan ja , jos sinulla on mielessäsi jotain epäselvää, vanha sananlaskukin sanoo, kysyvä ei tieltä eksy!mukavien ja kaikinpuolin palveluhenkisten kassatyttöjen kanssa on kiva asioida. hyvää syksyä meille kaikille ja totuudelle avointa mieltä!!!

      • päin helvettiä edelleen!

        On se kumma kun asiakas ei saa edes nähdä omia myyntilappujaan! Pyytänyt olen ja vastaus on ei. Ei voi tarkistaa täsmääkö kassan saldo ja laput.


      • Johanna Pulkkinen
        päin helvettiä edelleen! kirjoitti:

        On se kumma kun asiakas ei saa edes nähdä omia myyntilappujaan! Pyytänyt olen ja vastaus on ei. Ei voi tarkistaa täsmääkö kassan saldo ja laput.

        hei, laput annetaan aina tilityksen yhteydessä,viikottain. välissä kesken myyntiajan ei lappuja anneta, se on joka paikassa normaali käytäntö. Alussa laput annettiin myyjille vasta myyntiajan lopussa, nyt annamme ne siis joka tilityksen yhteydessä. Jos kysyttävää, vastaan mielelläni aina henkilökohtaisesti,paikanpäällä tai puhelimitse. terveisin:Johanna/Oliverin kirppis


      • harmiri
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        hei, laput annetaan aina tilityksen yhteydessä,viikottain. välissä kesken myyntiajan ei lappuja anneta, se on joka paikassa normaali käytäntö. Alussa laput annettiin myyjille vasta myyntiajan lopussa, nyt annamme ne siis joka tilityksen yhteydessä. Jos kysyttävää, vastaan mielelläni aina henkilökohtaisesti,paikanpäällä tai puhelimitse. terveisin:Johanna/Oliverin kirppis

        Olen ollut myyjäjä Oliverin kirppiksellä syksyllä, vuoden vaihteessa ja nyt kevättalvesta. Minulla ei ole ollut ongelmia lappujen ym. tilitysten kanssa.
        Minullakin on kadonnut tavaroita (vain muutama) niissä ei ollut hälytysmerkkejä. Jokaisella kirppiksellä käy varkaita ja sitä on aika mahdoton valvoa etteikö tavaraa lähtisi vääriin käsiin. Femmatorilla katosi eniten tavaraa josta rahaa ei sitten tullutkaan.
        Minun mielestäni riski on aina olemassa, itse lähden sillä mielellä että jos katoaa se menee parempaan tarpeeseen. Rahaa on tullut kuitenkin myynnistä kivasti. Turha nipotus pois. Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Mitä palveluun tulee niin metsä vastaa, miten itse sinne huudetaan. Hyvää myyntiä kaikille kuiteskin.
        Riitta


      • Mersulla Porvoosta
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        hei, laput annetaan aina tilityksen yhteydessä,viikottain. välissä kesken myyntiajan ei lappuja anneta, se on joka paikassa normaali käytäntö. Alussa laput annettiin myyjille vasta myyntiajan lopussa, nyt annamme ne siis joka tilityksen yhteydessä. Jos kysyttävää, vastaan mielelläni aina henkilökohtaisesti,paikanpäällä tai puhelimitse. terveisin:Johanna/Oliverin kirppis

        Tulin ihan vartavasten Porvoosta katsomaan Oliverin kirppistä. Ensivaikutelma oli siisti ja laadukas. Kiertelin ja etsin itselleni tavaroita. Lähdettyäni minulla olikin edullisia astioita ja vaatteitan .
        Henkilökunta oli kohtelias ja ilmapiiri hienostunut. Muut kirppikset saisivat ottaa malliia Oliverin kirppiksestä.Aivan varmasti menen käymään Oliverissa uudestaan.


      • Subarukuski Porvoosta
        harmiri kirjoitti:

        Olen ollut myyjäjä Oliverin kirppiksellä syksyllä, vuoden vaihteessa ja nyt kevättalvesta. Minulla ei ole ollut ongelmia lappujen ym. tilitysten kanssa.
        Minullakin on kadonnut tavaroita (vain muutama) niissä ei ollut hälytysmerkkejä. Jokaisella kirppiksellä käy varkaita ja sitä on aika mahdoton valvoa etteikö tavaraa lähtisi vääriin käsiin. Femmatorilla katosi eniten tavaraa josta rahaa ei sitten tullutkaan.
        Minun mielestäni riski on aina olemassa, itse lähden sillä mielellä että jos katoaa se menee parempaan tarpeeseen. Rahaa on tullut kuitenkin myynnistä kivasti. Turha nipotus pois. Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Mitä palveluun tulee niin metsä vastaa, miten itse sinne huudetaan. Hyvää myyntiä kaikille kuiteskin.
        Riitta

        Olen asioinut Oliverissa useasti, ostanut hyvää käytettyä tavaraa ja aina on kassassa annettu oikein takaisin ja kaikki laput on kerätty talteen. Jos kassa kirjaa väärin , ei hän tee sitä ilkeyttään tahallaan eikä tarkoituksella.
        Kulko mihin laput kerätään on ainakin kaunis.
        Aina voi valittaa se on "oikeassa olevan" asiakkaan oikeus, mutta valittamisessakin on kohtuus. Myyjien leimaaminen ei ole oikeaa asiakaspolitiikkaa eika kuulu oikeaan liiketaloudelliseen normistoon. Asiakkaankin kannattaa mietti mitä sanoo.


      • Kanta- asiahas

        Jopparit on joka päivästä herkkua kirppiksillä. Ilman joppareita edes harva kirppis pysyy hengissä. Joppari on kirppiksenpitäjille löytö, ja maksaa vuokrat ympäri vuoden ja suurin osa on rehellisiäkin. Joppareissa on ostovoimaa!
        Uuden tavaran myyjät sopivat myös hyvin kirppiksille. Parempihan se on kun pöydät on täynnä kuin tyhjiä. Tarvitseeko joka asiasta olla kateellinen niinkuin joppareistakin.Joppaus on kiva harrastus, eikä varmasti vahingoita ketään - muita kuin vaan kateellisia.


      • enemmän tai vähemmän.
        Kanta- asiahas kirjoitti:

        Jopparit on joka päivästä herkkua kirppiksillä. Ilman joppareita edes harva kirppis pysyy hengissä. Joppari on kirppiksenpitäjille löytö, ja maksaa vuokrat ympäri vuoden ja suurin osa on rehellisiäkin. Joppareissa on ostovoimaa!
        Uuden tavaran myyjät sopivat myös hyvin kirppiksille. Parempihan se on kun pöydät on täynnä kuin tyhjiä. Tarvitseeko joka asiasta olla kateellinen niinkuin joppareistakin.Joppaus on kiva harrastus, eikä varmasti vahingoita ketään - muita kuin vaan kateellisia.

        sinussakin.vaik et myönnä.eikä siitä haittaa ole.kateelliset saa olla omassa arvössaan jos eivä ymmärrä tehdä muuta ja läp läp läääääää.iloitse sit nsiitä.


      • toiselle suomalaiselle
        Kanta- asiahas kirjoitti:

        Jopparit on joka päivästä herkkua kirppiksillä. Ilman joppareita edes harva kirppis pysyy hengissä. Joppari on kirppiksenpitäjille löytö, ja maksaa vuokrat ympäri vuoden ja suurin osa on rehellisiäkin. Joppareissa on ostovoimaa!
        Uuden tavaran myyjät sopivat myös hyvin kirppiksille. Parempihan se on kun pöydät on täynnä kuin tyhjiä. Tarvitseeko joka asiasta olla kateellinen niinkuin joppareistakin.Joppaus on kiva harrastus, eikä varmasti vahingoita ketään - muita kuin vaan kateellisia.

        jos ei muuta valittamista ole kun joku joppari,painu huitsin devadaan.mars mars.osto pakkoa ei ole.joten mitäs menet koko kirppiksille jos se vaan kateutta pintaan nostaa.


      • KOIRAT NE HAUKKUU JA
        Kanta- asiahas kirjoitti:

        Jopparit on joka päivästä herkkua kirppiksillä. Ilman joppareita edes harva kirppis pysyy hengissä. Joppari on kirppiksenpitäjille löytö, ja maksaa vuokrat ympäri vuoden ja suurin osa on rehellisiäkin. Joppareissa on ostovoimaa!
        Uuden tavaran myyjät sopivat myös hyvin kirppiksille. Parempihan se on kun pöydät on täynnä kuin tyhjiä. Tarvitseeko joka asiasta olla kateellinen niinkuin joppareistakin.Joppaus on kiva harrastus, eikä varmasti vahingoita ketään - muita kuin vaan kateellisia.

        KARAVAANI KULKEE.HIENOSTI MENEE:YRITTÄJÄN HOMMA VAATII MUUTAKIN KUN NÄPPIEN NUOLEMISTA:


      • Kirpparisti
        toiselle suomalaiselle kirjoitti:

        jos ei muuta valittamista ole kun joku joppari,painu huitsin devadaan.mars mars.osto pakkoa ei ole.joten mitäs menet koko kirppiksille jos se vaan kateutta pintaan nostaa.

        Kirpparilla saa myydä vain kierrätettäviä tavaroita. Uuden tavaran myynti on liiketoimintaa ja arvonlisäverollista, samoin yli 50-vuoden takaiset tavarat , jotka ovat arvonlisäverollisia antiikkitavaroita.Verottaja tulee puuttumaan asiaan kun ilmoitan.


      • kirpparisti
        KOIRAT NE HAUKKUU JA kirjoitti:

        KARAVAANI KULKEE.HIENOSTI MENEE:YRITTÄJÄN HOMMA VAATII MUUTAKIN KUN NÄPPIEN NUOLEMISTA:

        Kunhan kaikki kirpputorin pitäjän asiakkaat eli loosivuokralaiset muistaisivat ettei tavaran myynti muuttuisi ansiotoiminnaksi.


      • antijoppari
        enemmän tai vähemmän. kirjoitti:

        sinussakin.vaik et myönnä.eikä siitä haittaa ole.kateelliset saa olla omassa arvössaan jos eivä ymmärrä tehdä muuta ja läp läp läääääää.iloitse sit nsiitä.

        Onneksi kirpputorilla on myös niitä jotka tuovat myyntiin kellarivarastostaan tai ullakoltaan tai perintönö saatua tavaraa kirpputorille myytäväksi ja realisoitavaksi. Kaikki eivät harjoita joppareiden ylläpitämää osto-ja myyntitoimintaa, joka on yritysluontoista liiketoimintaa.


      • MITEN SE SINUA
        kirpparisti kirjoitti:

        Kunhan kaikki kirpputorin pitäjän asiakkaat eli loosivuokralaiset muistaisivat ettei tavaran myynti muuttuisi ansiotoiminnaksi.

        HAITAA,JOS JOKU OSTAA JA MYY TAVARAA.ONKO JOKU VAHINKO SINULLE.MITEN SE VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI.KERRO IHMEESSÄ.KUN SIITÄ PUHUTAAN, OLIS HAUSKA TIETÄÄ MITÄ VAHÍNKOA SE AIHEUTTAA.MYYHÄN NE VIINAA TUPAKKAA HUUMEITA JA IHMISIÄKIN.LUULIS OLEVAN TÄRKEÄMPIÄ ASIOTA JOIHIN PUUTTUA¤¤¤¤TOSISSAAN¤¤¤¤KUN JOKU JOPPARI.¤¤¤¤OLETKO KUULLUT ORJISTA.PARANNA TÄRKEYS JÄRJESTYKSSESSÄ ,,,KUN ALOITAT.


      • kallis pöytä vuokra
        Kirpparisti kirjoitti:

        Kirpparilla saa myydä vain kierrätettäviä tavaroita. Uuden tavaran myynti on liiketoimintaa ja arvonlisäverollista, samoin yli 50-vuoden takaiset tavarat , jotka ovat arvonlisäverollisia antiikkitavaroita.Verottaja tulee puuttumaan asiaan kun ilmoitan.

        jos haluat lappusi tavaroista,maksat 5 euroa lisää.tai eivät säästä lappujasi.että sillai


      • TYÖMAA
        Kirpparisti kirjoitti:

        Kirpparilla saa myydä vain kierrätettäviä tavaroita. Uuden tavaran myynti on liiketoimintaa ja arvonlisäverollista, samoin yli 50-vuoden takaiset tavarat , jotka ovat arvonlisäverollisia antiikkitavaroita.Verottaja tulee puuttumaan asiaan kun ilmoitan.

        JOPPARIT viisaita myyvät itse myynti paikoissa paljon.Senkus ilmotat ja kyttäät jokaisen pöydän vieressä montako senttiä jää kulujen jälkeen.OLE HYVÄ VAAN:Voit joutua vaikka maksu mieheksi.jääkö aina mitään.


      • eett
        Kirpparisti kirjoitti:

        Kirpparilla saa myydä vain kierrätettäviä tavaroita. Uuden tavaran myynti on liiketoimintaa ja arvonlisäverollista, samoin yli 50-vuoden takaiset tavarat , jotka ovat arvonlisäverollisia antiikkitavaroita.Verottaja tulee puuttumaan asiaan kun ilmoitan.

        Tarkista nyt kuitenkin ennen kuin ilmoitat, josko sattuisi olemaan ihan oikea kauppias pöydän vuokraaja. Minulla ainakin on toiminimi, olen arvonlisävero velvollinen, kaupparekisteriin merkitty toimiala uuden ja käytetyn tavaran osto ja myynti ilman kiinteää toimipistettä. Meitä tällaisia kauppiaita on aika paljon. . Että sillä lailla, voi nimittäin tulla sinulle harmia aiheettomasta ilmiannosta. Hyvää kesää ja torikauppaa. Suomen laki ei nimittäin määrää että pitää olla kiinteä kauppapaikka, eli myymälä, eikä myöskään sitä että torikauppiaan pitää seistä ulkona säässä kuin säässä.


      • työ ei lopu
        MITEN SE SINUA kirjoitti:

        HAITAA,JOS JOKU OSTAA JA MYY TAVARAA.ONKO JOKU VAHINKO SINULLE.MITEN SE VAIKUTTAA SINUN ELÄMÄÄSI.KERRO IHMEESSÄ.KUN SIITÄ PUHUTAAN, OLIS HAUSKA TIETÄÄ MITÄ VAHÍNKOA SE AIHEUTTAA.MYYHÄN NE VIINAA TUPAKKAA HUUMEITA JA IHMISIÄKIN.LUULIS OLEVAN TÄRKEÄMPIÄ ASIOTA JOIHIN PUUTTUA¤¤¤¤TOSISSAAN¤¤¤¤KUN JOKU JOPPARI.¤¤¤¤OLETKO KUULLUT ORJISTA.PARANNA TÄRKEYS JÄRJESTYKSSESSÄ ,,,KUN ALOITAT.

        voit aloittaa vaikka liliuksen optio sotkun selvityksellä.siinä uraa alkajaisiksi,ne rahat kun saat takaisin.kiitän ja kumarran.kaikki kerjä´läiset hoidat kondikseen.mannet maksamaan veroja auto kaupoistaan.luvaton työ voima pois suomesta.kaikki pimeän työn tekijät isoille yrityksille.ota kiinni.katu kauppaa käydään ihmisillä.mene vahtimaan.paljon tulee mustaa valuuttaa.listaa vois jatkaa vaikka kuinka paljon.niin sinä kateellinen jostain lumpu kauppiaasta kirppu torilla.


      • hyvä kuntoiset eläkeläiset
        työ ei lopu kirjoitti:

        voit aloittaa vaikka liliuksen optio sotkun selvityksellä.siinä uraa alkajaisiksi,ne rahat kun saat takaisin.kiitän ja kumarran.kaikki kerjä´läiset hoidat kondikseen.mannet maksamaan veroja auto kaupoistaan.luvaton työ voima pois suomesta.kaikki pimeän työn tekijät isoille yrityksille.ota kiinni.katu kauppaa käydään ihmisillä.mene vahtimaan.paljon tulee mustaa valuuttaa.listaa vois jatkaa vaikka kuinka paljon.niin sinä kateellinen jostain lumpu kauppiaasta kirppu torilla.

        joppareita..vauhkona juoksevat joppari keikoillaan.ajavat kalliilla autoilla ja pitävät kirppiksiä paljon.ei ihme vaikka vanhanen haluaa eläke ikää nostaa.paremmassa vauhti kunnossa ovat kun nuoret.joissakin paikoissa koko päivänen joppari oikein talon puolesta.


      • pÖYTÄ..
        hyvä kuntoiset eläkeläiset kirjoitti:

        joppareita..vauhkona juoksevat joppari keikoillaan.ajavat kalliilla autoilla ja pitävät kirppiksiä paljon.ei ihme vaikka vanhanen haluaa eläke ikää nostaa.paremmassa vauhti kunnossa ovat kun nuoret.joissakin paikoissa koko päivänen joppari oikein talon puolesta.

        Mitä nuo jobbarit maksaa pöydästään?Normaali vuokralainen tuskin ainakaan tienaa mitään tuolla hommalla,hyväntekeväisyyttä lähinnä.Näytti olevan kaupan tavaraa jonka saa kaupasta
        hakemalla halvemmalla,muuten ihan kiva poiketa ajankuluks,tuntuu yleensäkin samat roinat olevan olevan kirppiksillä esillä tosi pitkään,jää vaikutelma että suurin osa nykyään niitä jobbareita vai mikä se nyt oli....ei jää ainaskaan mun rahat niille...


      • Ei-jobbari
        pÖYTÄ.. kirjoitti:

        Mitä nuo jobbarit maksaa pöydästään?Normaali vuokralainen tuskin ainakaan tienaa mitään tuolla hommalla,hyväntekeväisyyttä lähinnä.Näytti olevan kaupan tavaraa jonka saa kaupasta
        hakemalla halvemmalla,muuten ihan kiva poiketa ajankuluks,tuntuu yleensäkin samat roinat olevan olevan kirppiksillä esillä tosi pitkään,jää vaikutelma että suurin osa nykyään niitä jobbareita vai mikä se nyt oli....ei jää ainaskaan mun rahat niille...

        Itse käyn kirppiksillä usein enkä ole koskaan kuullut kenestäkään, joka pitäisi jobbareista kirppiksillä. Ainoastaan kirppispitäjä mussuttaa, että onhan niitä pakko sietää kun ne tuovat sen vakiorahan taloon. Siksi kirppiksen pitäjä harvoin viitsii puuttua asiaan koska jobbarin saaminen myyjäksi on HELPPO kultakaivos myös kirppisyrittäjälle! Jobbarien uudet halparoinat pilaavat kirppiksen fiiliksen kokonaan. Olen itse nähnyt kuinka jobbarit käyvät aika ajoin pakettiautolla täyttämässä pöytiään ja PALJON kamaa lisäävät eli pöydistä on myös myyty PALJON.

        UUDEN KAMAN JOBBARI EI KUULU KIRPPIKSELLE EIKÄ SE OLE LAIN MUKAISTA! SAATI VEROTTAJAN. Kirppikset on tarkoitettu oman kierrätettävän tavaran myyntiin jota saa tiettyyn summaan saakka tehdä verotta.


      • Hyvään tarkoitukseen
        Ei-jobbari kirjoitti:

        Itse käyn kirppiksillä usein enkä ole koskaan kuullut kenestäkään, joka pitäisi jobbareista kirppiksillä. Ainoastaan kirppispitäjä mussuttaa, että onhan niitä pakko sietää kun ne tuovat sen vakiorahan taloon. Siksi kirppiksen pitäjä harvoin viitsii puuttua asiaan koska jobbarin saaminen myyjäksi on HELPPO kultakaivos myös kirppisyrittäjälle! Jobbarien uudet halparoinat pilaavat kirppiksen fiiliksen kokonaan. Olen itse nähnyt kuinka jobbarit käyvät aika ajoin pakettiautolla täyttämässä pöytiään ja PALJON kamaa lisäävät eli pöydistä on myös myyty PALJON.

        UUDEN KAMAN JOBBARI EI KUULU KIRPPIKSELLE EIKÄ SE OLE LAIN MUKAISTA! SAATI VEROTTAJAN. Kirppikset on tarkoitettu oman kierrätettävän tavaran myyntiin jota saa tiettyyn summaan saakka tehdä verotta.

        Koska Oliverin kirppikselle ei jostain syystä ole lainkaan sähköpostiosoitetta tai palautelomaketta niin laitan tätä kautta parannusehdotukseni.

        Kirppiksellä on hyväntekeväisyyspuoli jossa myytävien tavaroiden tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Nyt tavaroita ei juurikaan erota muista tavaroista koska lappu on samanlainen kuin muissakin. Ainoastaan numero kertoo, että tuotto menee hyvään tarkoitukseen.

        Printatkaa hyväntekeväisyysmyyjien laput eri väriselle paperille kuin muiden myyjien laput. Tällöin ostaja tietäisi välittömästi, että tämän tuotteen ostaessaan hän tukee hyväntekeväisyyttä. Ei todellakaan vaikea toimenpide. Vaihtaa vaan printteriin värillisiä papereita.


      • mä vaan
        kirpparisti kirjoitti:

        Kunhan kaikki kirpputorin pitäjän asiakkaat eli loosivuokralaiset muistaisivat ettei tavaran myynti muuttuisi ansiotoiminnaksi.

        haluaa ostaa tavaraa kirppikseltä ja myydä sitten toisella kirppiksellä, niin mitä sitten? se asia ei kuulu kirppisyrittäjälle mitenkään. Hän ei ole velvollinen karsimaan tällaisia myyjiä. Jos myyjä tekee sillä voittoa, tulisi hänen maksaa saamastaan voitosta arvonlisäveroa 22% verottajalle takautuvasti, sen jälkeen kun alviraja kalenterivuoden aikana ylittää tietyn rajan.(en muista rajaa euroissa mutta sen voisi tarkistaa verottajan sivuilta) ihan samalla lailla kuin missä liiketoiminnassa tahansa. Niin tekee jopa kynttillä-myyjä. siksi meidän tavallisten asiakkaiden on ihan turha keuhota kateellisena,jos joku haluaa ansaita...
        Ps. suurin osa trokarien ostoista tosin myydään Huutonetissä, missä niistä saa moninkertaisen hinnan hinnan.


      • olis isoja asioita
        mä vaan kirjoitti:

        haluaa ostaa tavaraa kirppikseltä ja myydä sitten toisella kirppiksellä, niin mitä sitten? se asia ei kuulu kirppisyrittäjälle mitenkään. Hän ei ole velvollinen karsimaan tällaisia myyjiä. Jos myyjä tekee sillä voittoa, tulisi hänen maksaa saamastaan voitosta arvonlisäveroa 22% verottajalle takautuvasti, sen jälkeen kun alviraja kalenterivuoden aikana ylittää tietyn rajan.(en muista rajaa euroissa mutta sen voisi tarkistaa verottajan sivuilta) ihan samalla lailla kuin missä liiketoiminnassa tahansa. Niin tekee jopa kynttillä-myyjä. siksi meidän tavallisten asiakkaiden on ihan turha keuhota kateellisena,jos joku haluaa ansaita...
        Ps. suurin osa trokarien ostoista tosin myydään Huutonetissä, missä niistä saa moninkertaisen hinnan hinnan.

        jotka olis hyvä saada kontrollin alle..mannet myy autoja..eivät ole milloinkkaan veroja maksaneet..varastavat ja myyvät.milloin mitäkin.paljon muutakin.kaikki elättävät itsensä vero rahoilla kuitenkin.


      • Kiärrättäjä
        olis isoja asioita kirjoitti:

        jotka olis hyvä saada kontrollin alle..mannet myy autoja..eivät ole milloinkkaan veroja maksaneet..varastavat ja myyvät.milloin mitäkin.paljon muutakin.kaikki elättävät itsensä vero rahoilla kuitenkin.

        Kirppiksillä uuden tavaran myynti on se ikävin asia. Ei välttämättä vanhan tavaran trokarit niin haittaa. Niiden kovat hinnat karsivat ostajat automaattisesti. Mutta uudet tavarat ovat rikollisen ikäviä asioita kirpputorilla joka on tarkoitettu KÄYTETYN VANHAN tavaran kierrättämiseen. Usein kyllä trokarit haittaavat kun piirittävät myyntiin tuovia tavaran tuojia niin ettei ohitse pääse. Näkee kuinka kirppiksillä jatkuvasti kiertävä sama hyeenalauma hyökkää paikalle ostaen parhaat päältä ja vie ne sitten omaan pöytään. Kai ne työttömiä tai jotain ovat kun koko päivän pyörivät samalla kirppiksellä. Ehkä saavat tuolla sitten makkaraa leivän päälle ja lapsilleen leluja. Mutta ne UUDEN RIHKAMAN MYYJÄT POIS KIRPPIKSILTÄ!!!


      • ETTE PETY:

        ON HYVÄT MYYJÄT:Naurun räkätys kuuluu koko ajan.Nyt kun vielä paikka muuttaa kävely kadun puolelle,niin aina paranee.Eikä henkilö kunta ole ensimmäisenä ronkkimassa,kun uusia myyjiä tulee.EI OLE OMAA JOPPARIA NÄÄS:talon puolesta.


      • sinne siis.
        ETTE PETY: kirjoitti:

        ON HYVÄT MYYJÄT:Naurun räkätys kuuluu koko ajan.Nyt kun vielä paikka muuttaa kävely kadun puolelle,niin aina paranee.Eikä henkilö kunta ole ensimmäisenä ronkkimassa,kun uusia myyjiä tulee.EI OLE OMAA JOPPARIA NÄÄS:talon puolesta.

        kaikki joukolla..


      • keravan keskusta
        sinne siis. kirjoitti:

        kaikki joukolla..

        erittäin hyvä asia..on meillä keravalla hyvä kirppis.ei tarvitse valittaa.onnea vaan uudelle.


      • on hyvä.menen heti
        keravan keskusta kirjoitti:

        erittäin hyvä asia..on meillä keravalla hyvä kirppis.ei tarvitse valittaa.onnea vaan uudelle.

        myymään sinne.keskellä keravaa.hyvällä paikalla.


      • ok,....
        on hyvä.menen heti kirjoitti:

        myymään sinne.keskellä keravaa.hyvällä paikalla.

        ok.menkää vaikka katsomaan.


    • 3-kerta

      olen kuullut myös näistä epämääräisistä lappu peleistä! En aloita uuden otsakkeen alle vaan jatkan tässä.Vuokrasin pöydän syksyllä 2009 2-viikoksi ,tyhjäsin sen tuntia ennen aikojaan ja lähteissä huikkasin lahjoitustavaroitahoitavalle ihmiselle jättäneeni jotakin sinne. (hän oli kassa ainoana silloin)Kun parin viikon kuluttua vihdoin kerkisin noutamaan mahdollisia tuotoksia myynnistä niin kuinka ollakkaan minulle ilmoitettiin rahani annetun jollekin toiselle samoin lappuseni, jäin siis nuolemaan näppejäni.Nyt ihmettelenkin koko puulaakin reilua toiminta ja mihin jatkotoimiin ryhtyisin.Haluan myös tietää mihin ns. hyväntekeväisyys tuotot menevät.(kenekä pussiin?)

      • NO JO ON

        Mitä mieltä kirppiksenpitäjän rinnakkais kaupanteosta?Onko" Olivia" myynti arvonlisäverollista vai pimeetä? Myykö hän ns.hyväntekeväisyystavarat omaan pussiin vai mihin?


      • on se outoa
        NO JO ON kirjoitti:

        Mitä mieltä kirppiksenpitäjän rinnakkais kaupanteosta?Onko" Olivia" myynti arvonlisäverollista vai pimeetä? Myykö hän ns.hyväntekeväisyystavarat omaan pussiin vai mihin?

        asiakas palvelua..täytynee myöntää..


      • oliveria.
        on se outoa kirjoitti:

        asiakas palvelua..täytynee myöntää..

        ettei tule vääriä käsityksiä.


      • kirppishiiri

        menetit kahden viikon myyntitulot? Miten se on mahdollista, eikö rahoja noutaneelta pyydetty nähdä sopimusta tai henkkareita? Eihän kukaan toinen voi rahastaa jonkun muun paikan myyntiä?!


      • tosiaanko
        kirppishiiri kirjoitti:

        menetit kahden viikon myyntitulot? Miten se on mahdollista, eikö rahoja noutaneelta pyydetty nähdä sopimusta tai henkkareita? Eihän kukaan toinen voi rahastaa jonkun muun paikan myyntiä?!

        aivan käsittämätöntä!!! Mitä ihmettä aiot tehdä asian korjaamiseksi? pelottava esimerkki!! sinä joka mietit onko olivian myynti pimeetä vai ei, hoituu näppärästi kuittia vilkaisemalla. siitä käy ilmi minkä verran yrittäjä mistäkin (joutuu) maksamaan/maksaa veroa.


      • kyllä se hyvä on.
        tosiaanko kirjoitti:

        aivan käsittämätöntä!!! Mitä ihmettä aiot tehdä asian korjaamiseksi? pelottava esimerkki!! sinä joka mietit onko olivian myynti pimeetä vai ei, hoituu näppärästi kuittia vilkaisemalla. siitä käy ilmi minkä verran yrittäjä mistäkin (joutuu) maksamaan/maksaa veroa.

        toisille ei sais antaa toisen rahoja.myyjän tulis olla tarkkana kun porkkana asiasta.Näissä isoissa kirppiksissä käy melkoin väki määrä.ei millään voi myyjätkään kaikkea muistaa.vuokra kuitti esitettävä tilitystä pyydettäessä.ei tulis virheitä.


      • niin kaikkeen
        kyllä se hyvä on. kirjoitti:

        toisille ei sais antaa toisen rahoja.myyjän tulis olla tarkkana kun porkkana asiasta.Näissä isoissa kirppiksissä käy melkoin väki määrä.ei millään voi myyjätkään kaikkea muistaa.vuokra kuitti esitettävä tilitystä pyydettäessä.ei tulis virheitä.

        totuu..oliveriinkin..


      • no jo on
        oliveria. kirjoitti:

        ettei tule vääriä käsityksiä.

        pöytä 210 tarkoittaa pöytää ,jonka olen viimeksi vuokrannut, jonka mahdolliset saamiset on vieläkin saamatta.
        Ei sitä niin vaan kysästä rouva oliverilta mitään, hän kun korottaa äänensä ja seuraavaksi häipyy luuri korvassa muihin hommiin. Siinä sitä yrittää kasata itsensä ja poistuu tappion kärsineenä.
        Onko kenellekkään vielä selvinnyt mikä tai kuka on hyväntekeväisyysmyynnin kohde??


      • no jo on
        kirppishiiri kirjoitti:

        menetit kahden viikon myyntitulot? Miten se on mahdollista, eikö rahoja noutaneelta pyydetty nähdä sopimusta tai henkkareita? Eihän kukaan toinen voi rahastaa jonkun muun paikan myyntiä?!

        tosi on, olenkin funtsinut kirjoittaa avoimen valtakirjan eli kuka haluaa saa noutaa pienoiset pennoset jotka myynti tuotti!


      • no jo on
        niin kaikkeen kirjoitti:

        totuu..oliveriinkin..

        Kiirppareita riittää ,jote voin pysyä poissa oliverita!


      • Johanna Pulkkinen
        no jo on kirjoitti:

        tosi on, olenkin funtsinut kirjoittaa avoimen valtakirjan eli kuka haluaa saa noutaa pienoiset pennoset jotka myynti tuotti!

        hyvä pöytä numero 210,
        olisi mukavaa jos olisimme vielä kertaalleen saatu selvittää asiasi kasvotusten...
        haluan selventää kuitenkin kaikille asian oikean laidan.
        pöytä vuokrasi päätyttyä sinun olisi kuulunnut tulla heti tilittämään pöytäsi tuotto. uusi asiakas tuli perääsi ja alotti näin ollen sinun saldosi "pohjakassana"....2 viikon päästä kun tulit kyselemään rahojasi, asiakas joka oli ollut jälkeesi pöydässä oli tilittänyt pöytänsä tuoton, jossa oli ollut siis sinullekin kuuluvia rahoja... soitimme hänelle mutta oli kuulemma heittänyt kuitit roskikseen,eikä näin ollen palattanut sinulle kuuluvia rahoja.
        asia on todella valitettava,mutta vastuu tilittää rahansa on myyjällä,jos sinulla tai muilla on kysyttävää tiedätte mistä parhaiten tavoittaa.
        olivian pienen putiikin ostoksenne,pöytävuokrat,kahvion ostokset näkyvät kuitillanne, samoin kun alv jonka maksan.
        lahjoitus pöydän tuottoja olemme lahjoittaneet 2 vuonna useamman tuhannen
        mm. hyvä joulumieli keräykseen, sekä mm. lastenklinikan pienille potilaille, leikkausten jälkeen on moni saanut suoraan meiltä lahjan. oma lapseni Joona Oliver on osasto 10 potilas ja ehkä näin ollen tuntuu hyvältä ilahdutta pieniä jollain kivalla.


      • kirppisassari
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        hyvä pöytä numero 210,
        olisi mukavaa jos olisimme vielä kertaalleen saatu selvittää asiasi kasvotusten...
        haluan selventää kuitenkin kaikille asian oikean laidan.
        pöytä vuokrasi päätyttyä sinun olisi kuulunnut tulla heti tilittämään pöytäsi tuotto. uusi asiakas tuli perääsi ja alotti näin ollen sinun saldosi "pohjakassana"....2 viikon päästä kun tulit kyselemään rahojasi, asiakas joka oli ollut jälkeesi pöydässä oli tilittänyt pöytänsä tuoton, jossa oli ollut siis sinullekin kuuluvia rahoja... soitimme hänelle mutta oli kuulemma heittänyt kuitit roskikseen,eikä näin ollen palattanut sinulle kuuluvia rahoja.
        asia on todella valitettava,mutta vastuu tilittää rahansa on myyjällä,jos sinulla tai muilla on kysyttävää tiedätte mistä parhaiten tavoittaa.
        olivian pienen putiikin ostoksenne,pöytävuokrat,kahvion ostokset näkyvät kuitillanne, samoin kun alv jonka maksan.
        lahjoitus pöydän tuottoja olemme lahjoittaneet 2 vuonna useamman tuhannen
        mm. hyvä joulumieli keräykseen, sekä mm. lastenklinikan pienille potilaille, leikkausten jälkeen on moni saanut suoraan meiltä lahjan. oma lapseni Joona Oliver on osasto 10 potilas ja ehkä näin ollen tuntuu hyvältä ilahdutta pieniä jollain kivalla.

        Täytyyhän uuden vuokralaisen aloittaessa saldo nollata! Uusi vuokralainen varmaankin tullessaan ilmoittaa tulostaan, hänet ohjataan paikalleen jne..käsittämätöntä jos näin ei tapahdu!
        Ja edellämainitussa tilanteessahan vuokralainen ilmoitti lähdöstään, eli miksei pöydän tuottoa nollattu siinä vaiheessa?????? Olisikohan kehittämisen paikka??


      • johanna pulkkinen
        kirppisassari kirjoitti:

        Täytyyhän uuden vuokralaisen aloittaessa saldo nollata! Uusi vuokralainen varmaankin tullessaan ilmoittaa tulostaan, hänet ohjataan paikalleen jne..käsittämätöntä jos näin ei tapahdu!
        Ja edellämainitussa tilanteessahan vuokralainen ilmoitti lähdöstään, eli miksei pöydän tuottoa nollattu siinä vaiheessa?????? Olisikohan kehittämisen paikka??

        vielä vastaan tämän kerran.
        meillä on 200 pöytää, ihmisiä tulee ja menee 2 vaihtopäivänä kauheasti,meillä on myös monta työntekijää ja myös sellaisia jotka eivät tilityksiä tee.
        asiakkaan huikatessa tyhjentäneensä pöydän ei kenellekään tule mielenkään ettei hän haluaisi tuottoaan.
        uudet asiakkaat yleensä moikkaavat ja suuntaavat pöytiinsä,pöydät löytyvät yleensä monen myyntikerran kokemuksella ja uusia toki autetaan jos pöytä ei löydy.
        Nollataanhan pöydät toki kun asiakas tulee tekemään tilityksensä,
        osa ottaa tilityksensä ennen kun tyhjentää pöydän ja toiset sen jälkeen.
        monella pöytä on kaverin kanssa,ja toinen voi hakea tavaransa jo aiemmin ja jälkimmäinen tekee tilityksen hakiessaan myöhemmin omat tavaransa.
        tämä on tietenkin harmittavaa kaikin puolin ja olen ottanut kyseiseen asiakkaaseen tänään yhteyttä ja olemme päässeet selvittäneet asian .


      • lintuvaaralaiset
        johanna pulkkinen kirjoitti:

        vielä vastaan tämän kerran.
        meillä on 200 pöytää, ihmisiä tulee ja menee 2 vaihtopäivänä kauheasti,meillä on myös monta työntekijää ja myös sellaisia jotka eivät tilityksiä tee.
        asiakkaan huikatessa tyhjentäneensä pöydän ei kenellekään tule mielenkään ettei hän haluaisi tuottoaan.
        uudet asiakkaat yleensä moikkaavat ja suuntaavat pöytiinsä,pöydät löytyvät yleensä monen myyntikerran kokemuksella ja uusia toki autetaan jos pöytä ei löydy.
        Nollataanhan pöydät toki kun asiakas tulee tekemään tilityksensä,
        osa ottaa tilityksensä ennen kun tyhjentää pöydän ja toiset sen jälkeen.
        monella pöytä on kaverin kanssa,ja toinen voi hakea tavaransa jo aiemmin ja jälkimmäinen tekee tilityksen hakiessaan myöhemmin omat tavaransa.
        tämä on tietenkin harmittavaa kaikin puolin ja olen ottanut kyseiseen asiakkaaseen tänään yhteyttä ja olemme päässeet selvittäneet asian .

        mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään hakea rahojani 2 viikon päästä!
        en ole itse ollut myyjänä koska asustan espoossa, mutta asiakkaana useampia kertoja, viitsin lähteä ajamaan oliveriin kun se on minusta ja lapsista mukavin kirppis!
        tupla rattailla mahtuu ajelemaan leveitä käytäviä,hirmusen paljon laadukkaita ostoksia, paikkana äärinmäisen siisti,kiva leikkipaikka, meille ainakin henkilökunta ollut hirmu mukavia, voisin jatkaa listaa...
        Elkää aina vaan mollatko keskustelu palstoilla,kovin harva kirjottaa hyvistä puolista....


      • kehuja
        lintuvaaralaiset kirjoitti:

        mulle ei ainakaan tulisi mieleenkään hakea rahojani 2 viikon päästä!
        en ole itse ollut myyjänä koska asustan espoossa, mutta asiakkaana useampia kertoja, viitsin lähteä ajamaan oliveriin kun se on minusta ja lapsista mukavin kirppis!
        tupla rattailla mahtuu ajelemaan leveitä käytäviä,hirmusen paljon laadukkaita ostoksia, paikkana äärinmäisen siisti,kiva leikkipaikka, meille ainakin henkilökunta ollut hirmu mukavia, voisin jatkaa listaa...
        Elkää aina vaan mollatko keskustelu palstoilla,kovin harva kirjottaa hyvistä puolista....

        jostain kirppiksestä, niin yleensä on seuraavan kommentti; omistaja tai kaveri kirjoittelee! Että kyllä se vie kehumishalut, on sitten mieluummin hiljaa. Mielestäni Oliverin pitäjä on erittäin ryhdikäs ihminen, koska vastaa tänne omalla nimellään ja asiallisesti.


      • no jo on
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        hyvä pöytä numero 210,
        olisi mukavaa jos olisimme vielä kertaalleen saatu selvittää asiasi kasvotusten...
        haluan selventää kuitenkin kaikille asian oikean laidan.
        pöytä vuokrasi päätyttyä sinun olisi kuulunnut tulla heti tilittämään pöytäsi tuotto. uusi asiakas tuli perääsi ja alotti näin ollen sinun saldosi "pohjakassana"....2 viikon päästä kun tulit kyselemään rahojasi, asiakas joka oli ollut jälkeesi pöydässä oli tilittänyt pöytänsä tuoton, jossa oli ollut siis sinullekin kuuluvia rahoja... soitimme hänelle mutta oli kuulemma heittänyt kuitit roskikseen,eikä näin ollen palattanut sinulle kuuluvia rahoja.
        asia on todella valitettava,mutta vastuu tilittää rahansa on myyjällä,jos sinulla tai muilla on kysyttävää tiedätte mistä parhaiten tavoittaa.
        olivian pienen putiikin ostoksenne,pöytävuokrat,kahvion ostokset näkyvät kuitillanne, samoin kun alv jonka maksan.
        lahjoitus pöydän tuottoja olemme lahjoittaneet 2 vuonna useamman tuhannen
        mm. hyvä joulumieli keräykseen, sekä mm. lastenklinikan pienille potilaille, leikkausten jälkeen on moni saanut suoraan meiltä lahjan. oma lapseni Joona Oliver on osasto 10 potilas ja ehkä näin ollen tuntuu hyvältä ilahdutta pieniä jollain kivalla.

        - siis vieraat kuitit äkkiä roskikkseen, kukapa haluaisi ns. vierasta rahaa palauttaa....
        - jos halua olisi ollut niin myynnin voi aina tarkistaa tarkistusnauhasta, työtä hieman joo;
        - --


      • paljon kun tekee
        no jo on kirjoitti:

        - siis vieraat kuitit äkkiä roskikkseen, kukapa haluaisi ns. vierasta rahaa palauttaa....
        - jos halua olisi ollut niin myynnin voi aina tarkistaa tarkistusnauhasta, työtä hieman joo;
        - --

        paljon myös sattuu.vois itse huolehtia asiansa loppuun asti .asiakaskin .eikä aina valittaa ja syytellä muita.yrittäjän homma on kovaa duunia...ei se aina naurata.johtajan elämä ei kaikissa tilanteissa ole ruusuilla tansimista.kirppiksien pyörittämin on tosi duunia nykyään.kilpailu on kovaa.liike tilojen vuokrat huikeita.tosi suuria.PULKKINEN ON OMA PERSOONA::HAUSKA:hyvää kevättä ja hyvää jatkoa.oliverille.koko henkilö kunnalle.mukavia ovat.käyn joka päivä 2 kertaa.kokemuksia on monenlaisia.ja lisää tulee.


      • Juha M
        kehuja kirjoitti:

        jostain kirppiksestä, niin yleensä on seuraavan kommentti; omistaja tai kaveri kirjoittelee! Että kyllä se vie kehumishalut, on sitten mieluummin hiljaa. Mielestäni Oliverin pitäjä on erittäin ryhdikäs ihminen, koska vastaa tänne omalla nimellään ja asiallisesti.

        Pidimme 2010 helmikuussa Oliverin kirppiksellä pöytää pari viikkoa ja minusta HOMMA TOIMI OLIVERISSA HYVÄLLÄ PALVELULLA, MALLIKKAASTI JA PAIKKA ON SIISTI - KIITOKSET HENKILÖKUNNALLE. Nämä yrittäjän omalla nimellä antamat fiksut vastaukset puhukoon puolestaan paikan luonteesta - siitä voitte luoda itse kukin mielikuvaa asiasta. Natisijatkin voisivat ottaa mallia Johannasta - selvittää omat asiansa ja esiintyä omalla nimellään. Veikkaan kuitenkin että näin ei käy.

        Itse ajattelen asiaa niin että halusin päästä eroon nurkissa pyörivistä tavaroista helposti, enkä tehdä businesta niillä - jos joku niistä keksii businesta, olkoon se hänen onnensa. Kaatopaikallekaan ei ihan ehjää tavaraa kehtaisi viedä, eikä se liene ihan vihreiden arvojen mukaistakaan.


      • asikkaanne
        Johanna Pulkkinen kirjoitti:

        hyvä pöytä numero 210,
        olisi mukavaa jos olisimme vielä kertaalleen saatu selvittää asiasi kasvotusten...
        haluan selventää kuitenkin kaikille asian oikean laidan.
        pöytä vuokrasi päätyttyä sinun olisi kuulunnut tulla heti tilittämään pöytäsi tuotto. uusi asiakas tuli perääsi ja alotti näin ollen sinun saldosi "pohjakassana"....2 viikon päästä kun tulit kyselemään rahojasi, asiakas joka oli ollut jälkeesi pöydässä oli tilittänyt pöytänsä tuoton, jossa oli ollut siis sinullekin kuuluvia rahoja... soitimme hänelle mutta oli kuulemma heittänyt kuitit roskikseen,eikä näin ollen palattanut sinulle kuuluvia rahoja.
        asia on todella valitettava,mutta vastuu tilittää rahansa on myyjällä,jos sinulla tai muilla on kysyttävää tiedätte mistä parhaiten tavoittaa.
        olivian pienen putiikin ostoksenne,pöytävuokrat,kahvion ostokset näkyvät kuitillanne, samoin kun alv jonka maksan.
        lahjoitus pöydän tuottoja olemme lahjoittaneet 2 vuonna useamman tuhannen
        mm. hyvä joulumieli keräykseen, sekä mm. lastenklinikan pienille potilaille, leikkausten jälkeen on moni saanut suoraan meiltä lahjan. oma lapseni Joona Oliver on osasto 10 potilas ja ehkä näin ollen tuntuu hyvältä ilahdutta pieniä jollain kivalla.

        Voi ei! Kauheaa kuulla, että poikasi on sairas! Itse myös olen lahjoittanut (opiskelijana) vähistäni lastenklinikoiden keräykseen ja huomasinkin niiden tarpeellisuuden lapseni ollessa siellä. Lahjoitusosoite on varmasti oikea, vähättelemättä yhtään muita hyväntekeväisyyskohteita. Pikaista paranemista pojallesi!! Ja voimia koko perheelle!


      • ????
        Juha M kirjoitti:

        Pidimme 2010 helmikuussa Oliverin kirppiksellä pöytää pari viikkoa ja minusta HOMMA TOIMI OLIVERISSA HYVÄLLÄ PALVELULLA, MALLIKKAASTI JA PAIKKA ON SIISTI - KIITOKSET HENKILÖKUNNALLE. Nämä yrittäjän omalla nimellä antamat fiksut vastaukset puhukoon puolestaan paikan luonteesta - siitä voitte luoda itse kukin mielikuvaa asiasta. Natisijatkin voisivat ottaa mallia Johannasta - selvittää omat asiansa ja esiintyä omalla nimellään. Veikkaan kuitenkin että näin ei käy.

        Itse ajattelen asiaa niin että halusin päästä eroon nurkissa pyörivistä tavaroista helposti, enkä tehdä businesta niillä - jos joku niistä keksii businesta, olkoon se hänen onnensa. Kaatopaikallekaan ei ihan ehjää tavaraa kehtaisi viedä, eikä se liene ihan vihreiden arvojen mukaistakaan.

        Uutta tavaraa puolet ns"kirpputorista täysi??


      • onko palvelu
        asikkaanne kirjoitti:

        Voi ei! Kauheaa kuulla, että poikasi on sairas! Itse myös olen lahjoittanut (opiskelijana) vähistäni lastenklinikoiden keräykseen ja huomasinkin niiden tarpeellisuuden lapseni ollessa siellä. Lahjoitusosoite on varmasti oikea, vähättelemättä yhtään muita hyväntekeväisyyskohteita. Pikaista paranemista pojallesi!! Ja voimia koko perheelle!

        parantunut.käyn nykään niin harvoin.


      • Ei loinen

        Kyllä käytös on ala arvoista kauppiaan ei pitäsi koskaan näyttää huonoja olojaan asiakkaalle,oliverissä kaikki näytetään en ole käynyt enää yli vuoteen en halua mielipahaa itselln,ihmeettelen että se yhä on olemassa mutta myynti perustUu siihen että kirppari kauppiaat maksavat koo hallin vuokran kun omistaja tienaa uuusilla tavaroilla on siis loinen.ja tyhmät kirppari kauppiaat maksavat kulut??? KYllä se niin on että KYLÄ KIRPPIS ON JOKA SUHTEESSA PARAS PALVELU,TOISTEN TAVAROISTA HUOLEHTIMINEN SOITTAVAT HETI JOS HINTA ON HÄVÖKSISSÄ TAI TULEEMITÄ MUUTA TAHANSA OGELMAA---HUOM SIELLÄ HYMYILLÄÄN JA OLLLAAA ILOISIA AINA :)


      • rouva 26
        Ei loinen kirjoitti:

        Kyllä käytös on ala arvoista kauppiaan ei pitäsi koskaan näyttää huonoja olojaan asiakkaalle,oliverissä kaikki näytetään en ole käynyt enää yli vuoteen en halua mielipahaa itselln,ihmeettelen että se yhä on olemassa mutta myynti perustUu siihen että kirppari kauppiaat maksavat koo hallin vuokran kun omistaja tienaa uuusilla tavaroilla on siis loinen.ja tyhmät kirppari kauppiaat maksavat kulut??? KYllä se niin on että KYLÄ KIRPPIS ON JOKA SUHTEESSA PARAS PALVELU,TOISTEN TAVAROISTA HUOLEHTIMINEN SOITTAVAT HETI JOS HINTA ON HÄVÖKSISSÄ TAI TULEEMITÄ MUUTA TAHANSA OGELMAA---HUOM SIELLÄ HYMYILLÄÄN JA OLLLAAA ILOISIA AINA :)

        eikös bisnes perustu siihen että yritetään tienata, vai ajattelitko että omistaja huvin vuoksi pitää kirpputoria ja maksaa vuokran omasta pussista että kaikki ovat iloisia??
        ihana kirppis, siisti, laadukasta ostettavaa, mukavat myyjät!!!
        niin ja ne uudet tavarat,kertakaikkisen syötäviä!


      • ikuinen yrittäjä
        rouva 26 kirjoitti:

        eikös bisnes perustu siihen että yritetään tienata, vai ajattelitko että omistaja huvin vuoksi pitää kirpputoria ja maksaa vuokran omasta pussista että kaikki ovat iloisia??
        ihana kirppis, siisti, laadukasta ostettavaa, mukavat myyjät!!!
        niin ja ne uudet tavarat,kertakaikkisen syötäviä!

        Kaikki me yrittäjät yritämme tienata elantomme yrittämisellä, mutta se on ammatinvalinta kysymys. Myös kirpputoriyrittäminen on asiakaspalvelua, eli minä ainakin odotatan ko. yrittäjältä asiallista palvelua.Ei kukaan yrittäjä voi vuokria maksaa toisen pussista, omasta ne aina lähtee.


      • jep jep,,
        rouva 26 kirjoitti:

        eikös bisnes perustu siihen että yritetään tienata, vai ajattelitko että omistaja huvin vuoksi pitää kirpputoria ja maksaa vuokran omasta pussista että kaikki ovat iloisia??
        ihana kirppis, siisti, laadukasta ostettavaa, mukavat myyjät!!!
        niin ja ne uudet tavarat,kertakaikkisen syötäviä!

        Tuntuu tosi tyhmältä touhulta, Johanna,jokainen uuden tavaran kaupias vuokraa tilansa ,maksaa kulunsa,Olet loistavasti onnistunut huijaamaan uuden tavaran kauppaasi muutamia kirppari pöytiä kulujasi maksamaan,,,onnea onea vaan punanen tupa ja peruna maa,tässä tapauksessa valkoinen,,totta kai pisnes perustuu tiaanaamiseen,sinä olet kyllä loistavasti onnnistunut todellakin huijaamaan muuksi se ei silmissäni muutu.


      • JEP JEP,,
        rouva 26 kirjoitti:

        eikös bisnes perustu siihen että yritetään tienata, vai ajattelitko että omistaja huvin vuoksi pitää kirpputoria ja maksaa vuokran omasta pussista että kaikki ovat iloisia??
        ihana kirppis, siisti, laadukasta ostettavaa, mukavat myyjät!!!
        niin ja ne uudet tavarat,kertakaikkisen syötäviä!

        Sinun tapauksessasi äkäinen tasaisesti uudet tavarasi ovat joidenkin mielestä syötäviä niin kuin nyt ITSE KERROT OMISTA TAVAROISTASI.


      • Minä vaan
        jep jep,, kirjoitti:

        Tuntuu tosi tyhmältä touhulta, Johanna,jokainen uuden tavaran kaupias vuokraa tilansa ,maksaa kulunsa,Olet loistavasti onnistunut huijaamaan uuden tavaran kauppaasi muutamia kirppari pöytiä kulujasi maksamaan,,,onnea onea vaan punanen tupa ja peruna maa,tässä tapauksessa valkoinen,,totta kai pisnes perustuu tiaanaamiseen,sinä olet kyllä loistavasti onnnistunut todellakin huijaamaan muuksi se ei silmissäni muutu.

        Vaikka tästäkin viestiketjusta on aikaa, kirjoitan oman mielipiteeni. Johannalle pisteet omalla nimellä toimimisesta. Oliverin kirppis erottuu monesta muusta edukseen. Tavarat on siististi, on ilmaa hengittää (vaikka homeen haju leijaileekin kuten joka kirppiksessä) ja tilaa kulkea myös rattaiden kanssa. Tilassa on toiminnassa on tietynlainen ryhti.

        Itse pidän siitä, että Oliverissa on ikään kuin kolme osastoa: on kirppistavaraa, kaupan uutta tavaraa ja kahvila, vaikka kahta viimeistä en olekaan käyttänyt. En osaa kyllä mitenkään pahastua em. kirjoittajan tavoin siitä, jos yhdessä nurkassa on kaupan uutta sisustus- tai koristemateriaalitavaraa, kun kuitenkin valtaosa on kirppistavaraa. Nuo tavarat ovat selvästi erilläänkin.

        Itselleni sopivaa tavaraa ja hyvää vaatetta olen löytänyt täältä useammin kuin keskustan Kyläkirppikseltä ja juuri siisteys ja paikan elävyys saavat minut myymään tääällä turhat rojut kerran joka vuosi.

        Jep jepille: jos jokin liike ei miellytä, siellä ei ole pakko käydä. Mieluummin käytän energiani siihen, että äänestän jaloillani eli etsin uusia paikkoja (jos tarve olisi), kuin että purkaisin tyytymättömyyttäni netissä. Pokkaa sinulla tuskin on asialliseen keskusteluun myyjän tai omistajan kanssa suoraan! Itse olen taannoin ollut vuosia asiakaspalvelussa, onneksi en enää. Huomaa näistä keskusteluistakin, miten pahoin moni voi, kun purkaa aggressiotaan joko suoraan myyjälle tai haukkuu netissä. Missä heidän taitonsa asilliseen kontaktiin asiakaspalvelijan kanssa?

        Ehkä Oliverin henkilökunnalta on usein puuttunut hymy ja välittävä kontakti asiakkaaseen, mutta koska asiat ovat aina hoituneet ja ongelmat selvinneet keskustelemalla, en aio jatkossakaan olla myymättä tavaroitani Oliverissa!

        Itse olen myynyt neljästi ja vain kaksi paitaa on hävinnyt. Toinen löytyi myöhemmin löytötavaroiden joukosta. Myyn tavaroita päästäkseni eroon turhasta, pieneksi käyneestä vaatteesta ja saadakseni jotakin pientä "korvausta" tavaroista. Itseänikin ärsyttävät vaihtopäivänä parhaat ja edukkaimmat hinnat rohmuavat tyypit, jotka myyvät halvalla ostetut tavarat muualla. Siksi olen nostanut ns. keräilyesineiden hintaa. Mieluummin myisin tavalliselle pulliaiselle. Toisaalta esim. Valtterin kirppiksellä näitä rohmuajia oli ärsyttävyyksiin saakka, Oliverissa ei olleksi niikään.

        Joka kerta olen saanut jokaikisestä myydystä tavarasta laput ja tilitykset ovat olleet oikein.


    • tyytymätön

      Mielestäni oliverissä työskentelevä nuori tyttö luo huonoa ilmapiiriä kirppiksellä. aina naama niinkuin olisi myrkyn niellyt ja hyvä kun edes tervehtii kassalla ollessa.

    • kaukaa kierränpaikan

      kylä kirppis keravalla.myyjät .ikään kun työ ei heille kuuluisikaan.onkohan siellä jo opittu siivoamaan.pöly ja lika ovella vastassa.yli mielisyys näkyy.mutta olkoot omassa arvossaan.

      • Huonoa palvelua

        Olen niin järkyttynyt siitä kirpparin omistajan touhusta kuinka YLIMIELINEN hän on!!! Todella huonoa asiakaspalvelua!!! Hän katsoo ihmisiä nokka ylöspäin eikä tervehdi edes asiakkaita! Hymystä puhumattakaan... Kyllä tuolla asiakaspalvelulla karkottaa asiakkaat jo ovella pois päin. En enään astu jalallanikaan sinne. Opettele olemaan nöyrä ja tervehtimään asiakkaita. Sinulla on vielä paljon opittavaa asiakaspalvelussa. Jos et itse pysty kohtelemaan asiakkaita hyvin niin suosittelen että palkkaat ihmisen joka on ystävällinen asiakkaille, sillä he tulevat uudestaankin! Näin ei!


      • Järkyttynyt

        Täysin samaa mieltä!


    • valvontaa lisää.

      on siellä ok.myyjiäkin.aivan ihania.välillä pitkät jonot.niin ei sitä jouda hymyilemään aina.Minua ärsyttää varkaat...lähtee hyvät tavarat herkästi maksamatta.ei mitään valvontaa rosvoille.oliverista siis.

    • Anonyymi

      Olemme asioineet Oliverilla v 2005 alk. Oliver on kovasti kehittynyt kiitos työntekijöiden ja Johannan. Työ on pidettävä hanskassa ja varmasti kova duuni.järjestystäkin pidettävä. Kiva kirppu se on!

    • Anonyymi

      Minkälainen on Oliver tällä hetkellä? Onko selvinnyt korona-ajoista yms? Onko kävijöitä?

    • Anonyymi

      ok oliveri.1 myyjä.on liian vähän.ajoittain ei näy yhtään myyjää.mutta hyvä myyjä on oliverissa,toivottavasti saa hyvän liksan.työ on hanskassa.kiitos myyjälle.kun jaksaa.

    • Anonyymi

      Edelleen ylimielistä omistajan taholta sekä asiakaspalvelun puolesta, tavaraa pöllitään ja kun siitä mainitsee kassalla, vastataan että oliko hälyt? No en maksa niistä lisää ennestään kalliin vuokran lisäksi, varsinkin kun ne saa irti.
      Jos olisin Johanna, arvostaisin asiakkaita vaikke tervehtimällä, he kuitenkin maksavat hänen palkkansa.

    • Anonyymi

      joo.kyllä siellä ruuhkaa on,pitkät jonot..ahneus iskenyt,kun asiakas palvelu heikko.kuka sielä muka niitä rosvoja pyydystää.ei kukaan.tarra hälytkin puuttuu.Eija on loistava myyjä.liian kiireinen vaan.

    • Anonyymi

      Oliverin kirppis on kyllä yleisolemukseltaan kiva, mutta ehkä omistajan epänormaali käytös asiakkaita kohtaan hieman häiritsee. Ystävällisyys ei ole aitoa tai empaatiakykyä ei näytä löytyvän. Tuntuu enemmän asiakkaana,että jos jotain kysyy niin on taakkana lähinnä työntekijöille.
      Myöskin harmillista on varastelun helppo mahdollisuus,koska työntekijöitä max 2kpl samaan aikaan paikalla eikä juuri ketään asiakasta katsota ”sillä silmällä”.

      Pientä ryhdistäytymistä, kun omistaja ottaisi asiakaspalvelun suhteen niin olis aika huippu mesta!

    • Anonyymi

      Kannattaako ottaa pöytää täältä kesällä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe