U R U M I

,_,_,_,_

Niin, onko jollakin teistä kokemuksia urumin nettikaupasta? Hyviä tai huonoja. Minä kun en voi kulke noissa miiteissa ja haluausin toivoa sieltä tuotteita.

20

5727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööö

      kannattaa lähettää palautetta ja toivoa mitä on mielessä.

    • Kumainu

      Urumi ryöstää hinnoilla!!!! Kaikki hinnat ovat siellä monta euroa korkeemmat kuin muualla, ja tähän tulee vielä erikseen postikulut joka tuotteelle, vaikka tilaisi kerralla monta tuotetta... Varmaan ainoa kauppa koko maailmassa missä saa maksaa yhdestä tarrasta yli 10 euroa tai tyhjästä kuluneesta pahvilaatikosta monta kymppiä.....

      En suosittele....

      • keräilijä

        "Varmaan ainoa kauppa koko maailmassa missä saa maksaa yhdestä tarrasta yli 10 euroa tai tyhjästä kuluneesta pahvilaatikosta monta kymppiä..... "

        Ettet tarkoittaisi KERÄILYTUOTTEITA?

        Ne ovat vuosikymmeniä vanhoja, harvat säilyneitä enää nykyään. Kyllähän niistä keräilijät maksaa, jos ei lompakko kestä niin sitten jättää ostamatta. Niin yksinkertaista.


    • No.. en nyt sanoisi että RYÖSTÄÄ hinnoilla. Monet muut fanituotteita myyvät kaupat sisällyttävät valikoimaansa myös piraattituotteita jotka tietenkin ovat halpoja. Blippo on yksi surullisenkuuluisa esimerkki. Näin ollen Urumista tilattuaan voi kuitenkin olla varma tuotteidensa laadusta ja aitoudesta.
      Postikulut ovatkin sitten toinen asia. Ne kirpaisevat todella pahasti varsinkin jos tilaa vain muutamia tuotteita.
      Ja noista tarroista ja tyhjistä pahvilaatikoista; juurikin tuo ''tyhjä pahvilaatikko'' taisi olla joku harvinainen keräilyesine. Se selittänee korkean hinnan.

    • Itse olen tilannut muutaman kerran Urumista tuotteita ja olen tyytyväinen. Mitä postituskuluihin tulee, ne riippuu siitä, millä tavoin haluaa ne lähetettävän. Eli ottaako postiennakon, luottokortin vai pankin.

      Ja tiedoksi nimimerkeille "Kumainu" ja "akatsuki114": Jos ei kelpaa, niin voi voi. Ehkä ei kannata tilata jatkossa, jos ei jostain syystä miellytä. Tai vain laittaa palautetta Urumille, jos kerran potuttaa noin paljon. Urumin sivun alareunasta löytyy "Palaute" ja yhteystiedot, joista voitte kirjoittaa palautetta annettujen yhteystietojen avulla. :)

      • Ja oletteko mahdollisesti huomanneet, että aloittaja on kirjoittanut viestinsä 4 vuotta sitten? XD Itse huomasin vasta äsken. :'D


      • Umm.. Luitko edes viestiäni? Pakko korjata, että nimenomaan puolustin urumia :p


    • nimentön

      yksi pehmo maksoi 20 euroa ja toisessa 7 euroa eli aika iso ero

    • purva

      Muutaman kerran olen Urumista tilannut, ajoissa ja ongelmitta tulleet, ja tavara on aitoa. Suosittelen!

    • leonaaa

      Kerran olen Urumilta tilannut pokkarin ja pari muuta fanituotetta. Oikein hyvälaatuisia, asiakaspalvelu ystävällistä ja tilauksen toimituksessa kesti itselläni viitisen päivää. Tavarat eivät myöskään ole piraattikamaa, aitoja ovat. Suosittelen!

    • Oululainen Otaku

      Itse suosittelen urumia lämmöllä, mutta ymmärrän myös niitä jotka eivät.
      Olen olut urumin nettikaupan asiakkaana vuosia ja olen aina ollut tyytyväinen ostoksiini. Tuotteet ovat olleet hyvä kuntoisia ja laadukkaita. Tuotteet on toimitettu nopeasti ja ovat hyvin pakattuja. Joskus sieltä saakin mukana jotain pientä yllätystä.
      (Eismerkiksi sain kerran chibiconin mainosjulisteen, pocky rasian JNE)
      Eivät myy piraatti tuotteita ja ovat aitoja.
      Kuten ylempänä sanottiinkin että asiakaspalvelu on hyvin ystävällistä.

      Itse en oikeastaan tilaile paljoa muualta kuin urumista :3

    • natalia5

      Itse tilaan paljon urumista Ginga kamaa mutta haluan kysyä että kuinka monta viikkoa kestää kun jotkut ovat sanoneet että tilaukset tulevat nopeasti mutta olen jo odottanut aika monta viikkoa.. D:

    • Anonyymi

      Tuotteet ihan laadukkaita mutta nykyään odotetaan vähän nopeampaa toimitusta. Tilasin n.2viikkoa sitten eikä vieläkään perillä?? Normaalisti paketit kulkee 4-7 päivää!! En tajuu,toi liike on suomessa.Pojalla synttärit pilalla..KIITOS urumi!

      • Anonyymi

        Meilläkin ongelmia. Tytär tilasi tuotteita ja oli rastittanut nouto- ruudun, oletti sen tarkoittavan noutoa lähimmästä postista kun asuu toisella puolelle Suomea. Tuli meilitse viesti, että tuotteet noudettavissa Kuopiosta jostain askarteluliikkeestä. Tytär laittoi meiliä, että oletti noutavansa lähimmästä postista. Hän pyysi lähettämään tuotteet postitse, jolloin myyjä vaati lähetyskulut 8, 90 heti tilillle. Tytär kävi tsekkaamassa Urumin sivulla, mitä postitus maksaisi jos tilaisi samat tuotteet ja nettikauppa antoi toimitusmaksuksi 5,89 minkä siirsimme Urumin antamalle tilille. Asia ei ollutkaan selvä vaan Urumin eukko vaati lisää rahaa, muutoin ei toimita tuotteita. Tytär perui koko tilauksen, jolloin Urumin eukko vaati 5 euron pakkaamisesta. Lukee kuulemman toimitusehdoissa. Uhkasimme viedä asian eteenpäin, koska toimitus- ja peruutusehdot eivät noudata Suomen lakia, koska ovat täysin puutteelliset... tai ainakin oli elokuun lopulla. Annoimme kaksi vaihtoehtoa: rahat takaisin tai tuotteen postiin kun postituskulutkin oli jo erikseen maksettu. Tilitiedot annettiin ja siitä huolimatta eukko pyysi niitä uudestaan. Pyydettiin häntä lukemaan annetut tiedot aikaisemmasta meilistä.

        Mitään ei ole kuulunut: ei rahoja eikä tuotteita:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin ongelmia. Tytär tilasi tuotteita ja oli rastittanut nouto- ruudun, oletti sen tarkoittavan noutoa lähimmästä postista kun asuu toisella puolelle Suomea. Tuli meilitse viesti, että tuotteet noudettavissa Kuopiosta jostain askarteluliikkeestä. Tytär laittoi meiliä, että oletti noutavansa lähimmästä postista. Hän pyysi lähettämään tuotteet postitse, jolloin myyjä vaati lähetyskulut 8, 90 heti tilillle. Tytär kävi tsekkaamassa Urumin sivulla, mitä postitus maksaisi jos tilaisi samat tuotteet ja nettikauppa antoi toimitusmaksuksi 5,89 minkä siirsimme Urumin antamalle tilille. Asia ei ollutkaan selvä vaan Urumin eukko vaati lisää rahaa, muutoin ei toimita tuotteita. Tytär perui koko tilauksen, jolloin Urumin eukko vaati 5 euron pakkaamisesta. Lukee kuulemman toimitusehdoissa. Uhkasimme viedä asian eteenpäin, koska toimitus- ja peruutusehdot eivät noudata Suomen lakia, koska ovat täysin puutteelliset... tai ainakin oli elokuun lopulla. Annoimme kaksi vaihtoehtoa: rahat takaisin tai tuotteen postiin kun postituskulutkin oli jo erikseen maksettu. Tilitiedot annettiin ja siitä huolimatta eukko pyysi niitä uudestaan. Pyydettiin häntä lukemaan annetut tiedot aikaisemmasta meilistä.

        Mitään ei ole kuulunut: ei rahoja eikä tuotteita:(

        Tyttärenikin taistelle varmaan saman naisen kanssa tilauksesta. Maksettu jo valmiiksi kaikki mutta tämä eukko ei usko. Tytär soitti sinne niin keskeytti hänet ja sano ettei ole aikaa puhelimessa hoitaa tämmösiä asioita ja kun laitta viestiä niin kestää ennenkuin vastaa. Laitettiin ehto että jos ei rupea tapahtumaan 2 päivän sisällä niin otetaan yhteyttä kuluttajaasiameheen niin heti tuli vastaus että antaa tilinumero että maksaa tilille rahat. Laitettiin uudestaan että tilaus on tehty ja maksettu että sinun tehtävä on toimittaa tilauksen perille. Sen koommin ei ole kuulunut mitään. Maanantaina mennään ihan varmasti kuluttaja asiameihen puheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläkin ongelmia. Tytär tilasi tuotteita ja oli rastittanut nouto- ruudun, oletti sen tarkoittavan noutoa lähimmästä postista kun asuu toisella puolelle Suomea. Tuli meilitse viesti, että tuotteet noudettavissa Kuopiosta jostain askarteluliikkeestä. Tytär laittoi meiliä, että oletti noutavansa lähimmästä postista. Hän pyysi lähettämään tuotteet postitse, jolloin myyjä vaati lähetyskulut 8, 90 heti tilillle. Tytär kävi tsekkaamassa Urumin sivulla, mitä postitus maksaisi jos tilaisi samat tuotteet ja nettikauppa antoi toimitusmaksuksi 5,89 minkä siirsimme Urumin antamalle tilille. Asia ei ollutkaan selvä vaan Urumin eukko vaati lisää rahaa, muutoin ei toimita tuotteita. Tytär perui koko tilauksen, jolloin Urumin eukko vaati 5 euron pakkaamisesta. Lukee kuulemman toimitusehdoissa. Uhkasimme viedä asian eteenpäin, koska toimitus- ja peruutusehdot eivät noudata Suomen lakia, koska ovat täysin puutteelliset... tai ainakin oli elokuun lopulla. Annoimme kaksi vaihtoehtoa: rahat takaisin tai tuotteen postiin kun postituskulutkin oli jo erikseen maksettu. Tilitiedot annettiin ja siitä huolimatta eukko pyysi niitä uudestaan. Pyydettiin häntä lukemaan annetut tiedot aikaisemmasta meilistä.

        Mitään ei ole kuulunut: ei rahoja eikä tuotteita:(

        Mulla sama homma. Äkänen akka ku soittaa sinne ettei oo muka aikaa puhua ja piilovittuilee viesteissä että vain hyväksyy rahat takas vaihtoehdon.

        En ikinä enään tilaa tuolta


    • Anonyymi

      Vaikka on vanha keskustelu kommentoin silti. Urumi on hyvä anime ja manga kauppa. Tuotteet hyviä. Mulle ne tuotteet on tullu usein myöhässä, mutta ei oo jääny haittaan. Ollaan saatu aina ekstraa. Esim: Tilattiin yksi pehmo saatiin kaksi.

    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Urumi myy maailman parasta kissanhiekkaa, joka kymmenennen säkillisen jälkeen saa ilmaisen hiekkalapion.

      • Anonyymi

        Huh!!! Lähden juoksujalkaa kamppiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe