AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

U R U M I

8 Vastausta 536 Lukukertaa
Niin, onko jollakin teistä kokemuksia urumin nettikaupasta? Hyviä tai huonoja. Minä kun en voi kulke noissa miiteissa ja haluausin toivoa sieltä tuotteita.

ö_ö

kannattaa lähettää palautetta ja toivoa mitä on mielessä.
Urumi ryöstää hinnoilla!!!! Kaikki hinnat ovat siellä monta euroa korkeemmat kuin muualla, ja tähän tulee vielä erikseen postikulut joka tuotteelle, vaikka tilaisi kerralla monta tuotetta... Varmaan ainoa kauppa koko maailmassa missä saa maksaa yhdestä tarrasta yli 10 euroa tai tyhjästä kuluneesta pahvilaatikosta monta kymppiä.....

En suosittele....
"Varmaan ainoa kauppa koko maailmassa missä saa maksaa yhdestä tarrasta yli 10 euroa tai tyhjästä kuluneesta pahvilaatikosta monta kymppiä..... "

Ettet tarkoittaisi KERÄILYTUOTTEITA?

Ne ovat vuosikymmeniä vanhoja, harvat säilyneitä enää nykyään. Kyllähän niistä keräilijät maksaa, jos ei lompakko kestä niin sitten jättää ostamatta. Niin yksinkertaista.
No.. en nyt sanoisi että RYÖSTÄÄ hinnoilla. Monet muut fanituotteita myyvät kaupat sisällyttävät valikoimaansa myös piraattituotteita jotka tietenkin ovat halpoja. Blippo on yksi surullisenkuuluisa esimerkki. Näin ollen Urumista tilattuaan voi kuitenkin olla varma tuotteidensa laadusta ja aitoudesta.
Postikulut ovatkin sitten toinen asia. Ne kirpaisevat todella pahasti varsinkin jos tilaa vain muutamia tuotteita.
Ja noista tarroista ja tyhjistä pahvilaatikoista; juurikin tuo ''tyhjä pahvilaatikko'' taisi olla joku harvinainen keräilyesine. Se selittänee korkean hinnan.
Itse olen tilannut muutaman kerran Urumista tuotteita ja olen tyytyväinen. Mitä postituskuluihin tulee, ne riippuu siitä, millä tavoin haluaa ne lähetettävän. Eli ottaako postiennakon, luottokortin vai pankin.

Ja tiedoksi nimimerkeille "Kumainu" ja "akatsuki114": Jos ei kelpaa, niin voi voi. Ehkä ei kannata tilata jatkossa, jos ei jostain syystä miellytä. Tai vain laittaa palautetta Urumille, jos kerran potuttaa noin paljon. Urumin sivun alareunasta löytyy "Palaute" ja yhteystiedot, joista voitte kirjoittaa palautetta annettujen yhteystietojen avulla. :)
Ja oletteko mahdollisesti huomanneet, että aloittaja on kirjoittanut viestinsä 4 vuotta sitten? XD Itse huomasin vasta äsken. :'D
Umm.. Luitko edes viestiäni? Pakko korjata, että nimenomaan puolustin urumia :p
yksi pehmo maksoi 20 euroa ja toisessa 7 euroa eli aika iso ero

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta