kävinpä sitten Vantaan Rekolassa

voi turhuus

itsepalvelukirpparilla ja kyllä oli turha reissu, ei tarvi toista kertaa sinne ajella. Se oli samalla kauppa, ja uutta tavaraa made China muovista romua täynnä. Lastentavarakirppis siinä vieres oli jo kiinni, kenties parempi paikka.

25

13194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekola tunteva

      Joo,uusi yrittäjä toi Kiina krääsän mukaan tähän kirpputori yritykseensä,mutta voi sieltä löytöjäkin tehdä.Toteamasi lastenkirppis on väljä,ja enemmän lapsiperheille suunnattu.Viereisessä teollisuuskiinteistössä toimii osto-ja myyntiliike josta voi myös bongata taidetta ja antiikkiakin.Enkä malta olla mainitsematta pientä ravintolaa lastenkirppiksen vieressä,joka on Emmerdalen hengessä nimetty Villapakaksi ja on Englantilais omistuksessa oleva viihtyisä paikka.Kaikki tämä pienellä alueella,joten parempi suunittelu ja uusi käynti.

      • esapaavo

        Ostin 25.04.10 erilaisia tavaroita 13,55 euron edestä. Siinä oli 4 kirpputoritavaraa, ja muut uusia kiinalaisia tuotteita. Perässäni oli jono asiakkaita. Röyhkeä venäläismies tinki hinnoista kauempana. Laitoin ostokseni minimaalisen kokoiselle myyntipöydälle. Että hässäkkää oli. Kiinalainen kassa vekslasi tavaroitani edes takaisin, tuntui että ottaa hinnan useampaan kertaan samasta tuotteesta. Koska summa oli paljon isompi (vajaa 17e) kuin olin laskenut, pyysin kuittia. Hän työnsi käteeni pankkikortin ja paperipalan. Kotiin päästessäni huomasin että laskua ei annettukaan. Lähdin heti valittamaan asiasta. Ei rahamäärästä, vaan periaatteesta. Vastaan kimitti kassanainen niin etten saanut puheenvuoroa. Syytti minua valehtelijaksi ja vaikka miksi. En voi todistaa mitään.Ym. Tämä oli jo kolmas kerta, aina muutama euro napataan ylimääräistä. Vaikkei tässä nyt paljon tappiota tullut, mutta tosi törkeätä. Varokaa hyvät ostajat, ja katsokaa mistä maksatte, ja vaatikaa kuitti.


    • P.W

      Hei! Meitä kirppis yrittäjiä on Rekolassa 2kpl.
      Villa Lyhty,joka junaradan tuntumassa, on siisti ja valoisa, suuren suosin saanut kirpputori. Joten tervetuloa meille!
      www.villalyhty.fi

      Olemme ns; nordean kanssa samassa talossa!

    • ööää

      vaiko kateellinen kirjoittaa kävin perjantaina ja lauantaina iltapäivinä siellä ja tein hyviä löytöjä harmitti vain jonottaa kassalla vaikka kaksi kassaa käytössä.

    • joojoomiäs

      Totta puhut 180€ meni vaikken ollu tuntiakaan siellä.Ei kannata kun katsoa ovelta ja kääntyä takaisin. Muuten menne köyhän rahat.

    • rekolalainen

      Joo, lastentarvikekirppiksellä (Villa Lyhty) on siistimpää tavaraa. Olen tehnyt löytöjä myös toisella kirppiksellä.

      • valmiiseen tottuneet

        alkakaa itse yrittäjiksi..ei raha puussa kasva..niin alatte tietää,mitä on työn teko...yrittäjällä ei ole koskaan helppoa...yrittäjällä on aina monta asiaa hoidettavana ja tehtävänä..ainakin pien yrittäjällä.


      • **********::::::::::
        valmiiseen tottuneet kirjoitti:

        alkakaa itse yrittäjiksi..ei raha puussa kasva..niin alatte tietää,mitä on työn teko...yrittäjällä ei ole koskaan helppoa...yrittäjällä on aina monta asiaa hoidettavana ja tehtävänä..ainakin pien yrittäjällä.

        joku vielä,tässä marisevien asiakkaitten maailmassa.KIRPPIKSET ON POP:Olkoot minkä laatuisia hyväänsä.hyvä kun on.


    • agsaabv

      Hei, kiinatorilla on mielestäni hemmetin ystävällinen palvelu ja joka kerranpa olen tehnyt pikku löytöjä :) Ihmettelen näitä valitteluja...

      • ei ainakaan

        ole sossu luukulla..valittajista suurin osa on sossu luukun asiakkaita.JA PITKÄ RIPAISEN (ALKON):.....johonkin se enerkia pitää purkaa.


      • JUSTJUSTTTT
        ei ainakaan kirjoitti:

        ole sossu luukulla..valittajista suurin osa on sossu luukun asiakkaita.JA PITKÄ RIPAISEN (ALKON):.....johonkin se enerkia pitää purkaa.

        No haista paska. Säkö sitte oot siinä sanomaan jotain. Vittu jotkut on tottunu vähä parempaan ku toiset. Mä ainaki haluun kuitin jos meen kauppaan. Saatana kyllä on rikos jos joku vie patukan mutta kauppa voi vetää välistä väärien hintojen ja muuten vaan typeryyden takia. Mä kuule tiiän että yrittäjyys on rankkaa, mutta jos se on nii rankkaa että pitää huijata nii ei tarvi sitte yrittää. Eiköhän se mee nii että reilu peli?


      • osto vapaus
        JUSTJUSTTTT kirjoitti:

        No haista paska. Säkö sitte oot siinä sanomaan jotain. Vittu jotkut on tottunu vähä parempaan ku toiset. Mä ainaki haluun kuitin jos meen kauppaan. Saatana kyllä on rikos jos joku vie patukan mutta kauppa voi vetää välistä väärien hintojen ja muuten vaan typeryyden takia. Mä kuule tiiän että yrittäjyys on rankkaa, mutta jos se on nii rankkaa että pitää huijata nii ei tarvi sitte yrittää. Eiköhän se mee nii että reilu peli?

        puhe vapaus...on suomessa....kaikki ei käy kaikille....hyviä ja huonoja.....miten se kukakin ottaa.


    • ei ei ei

      Onneksi tämä kammotus on jo lopettanut toimintansa pitäjän omituisuuksien vuoksi.Oli pohjanoteeraus.Aikansa huono vitsi koko paikka.

    • Kunnon tavaraa

      Ei köyhillä paikkakunnilla tai kaupunginosilla kannata pitää kirppistä. Muutenkin kirppikset nykyisin etupäässä täynnä roinaa. Saati sitten niillä alueilla, joilla asuu vain epäaktiivista väestöä ja muuta pohjasakkaa. Mitä myytävää heillä muka on?

    • Antiopa

      Rekolan kiinatori kirppiksellä on vaan kaatopaikallinen kiinakrääsää. Kukaan ihminen ei voi moista krääsää tarvitse. Muutamia yksitys henkilön vuokrapöytiä siellä on, muille pöydille on levitelty jos jonkinlaista krääsää.
      Eräälläkin yks.henkilön pöydällä on halpis "mariskooli" sininen myynnissä aitona hinta oli aiemmin 22 eur kävin tänään siellä niin hinta oli 12 eur. Niitähän saa Tarjoustalosta yms muutamalla eurolla. Aidon Mariskoolin ja halpismallin erottaa maljan jalasta.Aidossa jalka on ohuen siro, ei aidossa jalka on paksumpi.
      Maailma olisi parempi paikka elää kaikille, kun lopetetaan joutavan krääsän valmistaminen ja ennenkaikkea ostaminen. Maapallo ja ihminen sen mukana hukkuu pa.....n.
      Kiinatorin omistaja rouva on töykeä.

    • Timppapaikallinen

      Rekolan osto & myynti: olen asioinut, ostin mm.astianpesukoneen (Bosch), hinta ostaessa 20% kaupan hinnasta(6kk vanha kone ,tapahtui v.2008, kone toimii edelleen moitteetta) , viikottain koluan esim. läheisen suuren kierrätyskeskuksen läpi, järkevämpään hinnoitteluun olen törmännyt Rekolan o&m:ssä!
      Kerään valikoidusti ja erittäin nirsosti "vanhaa kamaa", olen useasti ostanut jotakin Rekolan o&m:stä, suuri ja vaihtuva tavaravalikoima, minkä takia käyn viikoittain katsomassa..., kirpputoreillakin käyn, harvoin olen löytänyt mitään järkevää, tämä paikka varsin harvinaisuus, se normaali kura joka kannetaan kirpputoreille, sitä ei juurikaan löydy!
      Omien kokemusten perusteella suosittelen, olen tehnyt monia löytöjä joiden hinnasta on pystynyt neuvottelemaan järkevällä tavalla.

      Firma on kai toiminut kohta 30v Rekolasssa?

      • Anonyymi

        Oisko omistaja vaihtunut. Tuossa on 2016 tiedot


    • Anonyymi

      Rikollista porukkaa. Näin luki lehdessä.

      • Anonyymi

        Tapsan lafka, Rekolan Osto ja Myynti Oy, ei toiminut rikollisesti. Mies oli rehellinen suomalainen yrittäjä ei kusettaja.


      • Anonyymi

        Pitkät piuhat on ihmisillä. Tämä tiedossa jo kauan.


    • Anonyymi

      Onko muslimit /somalit tehneet rekolan entisen kukkaliikkeen paikalle jonkun moskeijan ?paikka näkyy olevan välillä täynnä huntupäitä,olisi mukava tietää mistä rahat moiseen kirkkoon löytyy ja kuka rahoittaa?valtio?olisivat voineet mennä hieman syrjemmäksi kumartelemaan kohta koko rekola on täynnä niitä

      • Anonyymi

        Olin pitkään sitä vastaan että jos noi liiketilat puretaan ja rekennetaan asuintaloja tilalle. Mutta nykyään olen toista mieltä...


    • Anonyymi

      Kiinantori on ollutkin täynnä ns paskaa kamaa, mutta onneksi se on suljettu viranomaisten toimesta.
      Entisen kukkakaupan ja työkalukaupan tiloissa toimii Etiopialainen seurakunta.

    • Anonyymi

      On suomen järjestelmä mätä kun sallii taas tuon varastetun tavaran myymisen. Poliisit ei pysty muka sulkemaan liikettä vai miksi homma toimii. Riittäisi vaan kun verottaja kävisi vaatimassa kirjanpitoa verraten tavaraan mitä siellä on. Oikeasti monikansallisuus ei ole eduksi tässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe