Onko vappulassa lohjalla päin minkään näköisiä talleja? Olen hevosfani ratsastanut 3 vuotta, ja epätoivoisesti etsinyt kävely matkan päässä olevia talleja. Asun Virkkalan lähellä vappulassa.Voisin kävellä parikin kilometriä josvain saisin sähd hevosia, ei tarvitsisi olla ratsastus mahdollisuutta, mutta olen etevä hevosen hoitaja. Voiko joku auttaa??
Lohjan vappula/virkkalassa talleja??
7
1729
Vastaukset
Sieltä päin mitään, mutta yksi on ainakin sammatissa päin (Hetan talli). Lohjalta noin 10 km. En itse siellä käy mutta monet kaverit ovat joskus käyneet.
- SATU TALLI
ON! SATU-TALLI ,MÅRBACKANTIELLÄ ,SIVUT ON SULJETTU VÄLIAIKAISESTI.IHANIA HEVOSIA JA RATSASTUSTUNTEJA KAIKEN IKÄISILLE.1TUNTI 20 EUROA.VOIN KERTOA SADUN "TALLIN OMISTAJAN" NUMERON:0456328147 .SOITA HÄNELLE NIIN SAAT LISÄTIETOA,
- jokujokatietääasiast
voin sanoa, että tuo numero mikä tuossa on on tallin ihan oikean omistajan numero eikä "oikean omistajan"
- mermuli<3
tiedän myös yhden tallin nimittäin saarnikujantalli superhyvä talli!
- MILLITALLI FANI.SARA
ÖÖ MILLI TALLI ON SIINÄ LOHJAN KAUPUNISTA 13KILOMETRIÄ JOTEN TSTSASTAN SIELLÄ PALJON TIISATISIN 19 - 20
- MINKKAA JOO
MILLITALLI IS THE BEST!!!
- minä tiedänsen
millllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiitalliiiiiiiiii oooon pppppppppppppaaaaaaaaaaaaarrrassssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639