Syylä huulessa, apua, miten siitä eroon!??

bitch63

Hei, onko kenelläkään konstia jolla pääsisin ikävästä syylästä huulessani eroon....siis vain asialliset vastaukset, pliis.

16

9202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei vain afta?

      Kuvaile hiukan syylääsi. Katso googlesta syylän ja aftan eroavuudet.
      Näiden erot käytännössä. Pikkuvarpaassani ollut syylä ehti vaivata yli 10v.
      Aftat häipyy omia aikojaan jos syö monipuolisesti.
      aku r

    • kal-i

      Muistelen kuulleeni, että hieromalla halkaistulla grape- hedelmän siemenellä saattaisi apu löytyä.
      Ei siinä ainakaan paljoa häviä, jos kokeilee.

      Jos on kyseessä herpes, saattaa auttaa siihenkin.

    • epätoivoisa

      Minua kiinnostaisi myös tietää mitä huulessa olevalle syylälle voi käytännössä oikeasti tehdä, uskaltaisikohan tuota Wartneriakaan ihan siihen kokeilla.. Ammatti-ihmisen pakeille varmaan joka tapauksessa suosiolla. Itselläni siis sormista kynsiä pureskellessa levinnyt kolme syylää huuliin, mikä on todella epämiellyttävää. Eikä käsistäkään tunnu millään häviävän, lisääntyvät vain jatkuvasti.. Entä mitähän niitä vastustuskykyä kokonaisvaltaisesti parantavia nappeja kannattaisi kokeilla napsia?

    • .

      Hei, onko kenelläkään konstia jolla pääsisin ikävästä syylästä huulessani eroon....siis vain asialliset vastaukset, pliis.

      Mullaki on syyliä HUOM.SYYLIÄ huulessa , nyt vinkkejä ja nopee!

      • Apteekin tuotevalikoimasta saattaa löytyä niin syyliin kuin jalkojen kovettumiinkiin apua. Omasta kokemuspiiristä löytyy tapaus, jopa päihitti sähköneulan, päiväkirurgiakeinot ja tälleen.

        Ns. vasaravarpaan päällä elelevää syylää ei saatu kuriin; sanottiin, se kasvaa aina takas. No. Otin jalkojenhoitosarjasta sellaisen kapean 'poran'.
        Porasin sillä vähitellen suoraan syylän päältä ihokudoksiin reiän. Siihen vielä Verruxia humautin. Syylä tykkäsi kyttyrää, alkoi erittään kudosnestettä. Kymmeniä vuosia vaivannut syylä, 'lyyti 21' kuoli pois.


    • Kumpakampi

      Huuliherpes on tietenkin eri juttu kuin syylä huulessa, joten kysympä varalta. Huuliherpekseen auttaa valkosipuli.

    • epätoivoinen tyttö

      Mullakin on syyliä huulessa, ja olen katsellut apteekista monia syylänpoisto aineita ja kaikissa lukee ei kasvoille tai limakalvoille. Miten sitten syylät huulista saa pois? Tuntuu epämiellyttävältä kun itsellänikin on syyliä huulessa. Ei mukava juttu laisinkaan. Onko mitään syylänpoistoaineita jossa ei olisi kiellettyä huuliin laittamista? Apuja, tuhannesti kiitokset etukäteen jos autat!:)

      • olen02

        Hei! Eihän syylää voi tulla limakalvolle? Onko se vain herpes?


    • Epätoivoinen tyttö hei!

      Minulla on sellainen käsitys, että elimistölle elintärkeät hivenainepitoisuudet näkyisivät labrakokeissa.
      Siitä minulla ei ole tietoa analysoidaanko tällaisia pitoisuuksia kuntavastuun edellyttämillä terveysasemilla.
      Kuitenkin nämä ovat määritettävissä. Ne pitäisi olla terveydestään huolta pitävän kansalaisen tiedossa. Nimittäin:

      Erikoisesti talvisin minulla oli aftoja useita suun limakalvojen pinnoilla. Ongelmani ratkesi sattuman tai oikeammin valintani seurauksena.

      Yleiseen voimattomuudentunteeseen, silkkaan 'vetämättömyysongelmaan' satuin kokeilemaan Herbalife tuotepakkausta.
      Mielestäni hävittömän kalliita. Kunnes kuntoni alkoi nousemaan tammikuun pahimman henkisen laman aikana.

      Muuten, käytettyäni ym. tuotetta - yksikään afta ei ole vieraillut suun sisäpinnoilla. Huom! En ole myynyt grammaakaan Herbaliveä.

      Toivo Lång
      Inkeroinen

    • ja jo lähtee

      t-tree oil

    • wuiddu

      Lopettakaa se varpaitten nuoleminen. Sieltä ne syylät tarttuu. Fetissit on ikäviä:(

    • 14+6

      Minulla lähti syylät käsistä yllättäen kesän aikana ja häätäjänä taisi toimia sipuli, tuli grillailtua pihvejä pitkin kesää ja aina myös sipulia joko grillattuna tai paistettuna pihvien lisukkeeksi, niimpä sitten loppukesällä ykskaks huomasin että syylät olivat poissa, eikä uusia ole ilmaantunut.
      Sipulihan on vanha konsti syylien häätöön, ennenvanhaan halkaistun sipulin "ytimellä" hangattiin syyliä kunnes ne hävisi.

    • oitis

      Suosittelisin menemään lääkärin luo näyttämään sitä huultasi . Onko se edes syylä?? Voi olla joku kasvikin?? Ihan mikä vaan mars lekuriin ja oitis

    • Syylämies

      kirurginveitsellä ku nykäsee poies... se vuotaa sen päivän verta mutta pysyy poissa noin kuukauden ja sitten vaan uusiksi. syylänpoistoainetta kun heittää huuleen niin vittu että tuntuu mukavalta, polttaa nii perkeleesti ja koko huuli on iha hevonvitunnäkönen

    • a-m-l

      Minulla oli lapsena syylä. Istuin keinussa, söin voileipää ja laitoin siihen voita, kyllä katosi,

    • turhaedesetsiävastausta

      Suoli24 ja aivottomat perseilee...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe