Arvet ja karnosiini

.....

oon vaa huomannu et ku oon alottanu syömään karnosiinia niin arvet on haalentunu.. onko muut kokeillu ikinä sitä arpien "hoidossa"

ainaki monissa paikoissa lukee et karnosiini nuorentaa ihoa ni kai se jotenki kans uudistaa sitä?

"Karnosiini on kuitenkin paljon enemmän kuin pelkkä antioksidantti, kuten jäljempänä opimme. Se normalisoi immuunijärjestelmän toimintaa ja auttaa elimistöä ehkäisemään syöpää (Son ym. 2004), parantamaan haavat ja muita vauroita "

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/karnosiini.html

10

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ihan nyt vaan tämmösenä yleisenä vinkkinä voisin sanoa, että kaikki herra Tolosen kaupittelemat tuotteet on hömppää :)

      Naurattaa vieläkin ne 90-luvun alun laihdutusvoidemainokset.

      • ......

        en tarkota just nimenomaan tolosen tuotteita, ite en edes syö hänen pillereitään vaan via naturale valmistajan.. karnosiini kun ei taaskaan oo vaan tolosen oma keksintö =) niinku ei moni muukaan "ihmelääke"

        http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1450

        "Gulewitch ja Amiradgibi eristivät karnosiinin luurankolihaksesta vuonna 1900 [1]. Sittemmin havaittiin, että karnosiinia esiintyy mm. sydänlihaksessa, aivoissa, ihossa, maksassa, munuaisissa ja muualla "

        ym..


      • ....
        ...... kirjoitti:

        en tarkota just nimenomaan tolosen tuotteita, ite en edes syö hänen pillereitään vaan via naturale valmistajan.. karnosiini kun ei taaskaan oo vaan tolosen oma keksintö =) niinku ei moni muukaan "ihmelääke"

        http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1450

        "Gulewitch ja Amiradgibi eristivät karnosiinin luurankolihaksesta vuonna 1900 [1]. Sittemmin havaittiin, että karnosiinia esiintyy mm. sydänlihaksessa, aivoissa, ihossa, maksassa, munuaisissa ja muualla "

        ym..

        laittaa vaikka googlen hakuun sanan carnosine ni huomata ettei tolonen oo ainoo joka sitä kauppaa :P

        http://www.1stvitality.co.uk/az/carnosine/


      • ...
        .... kirjoitti:

        laittaa vaikka googlen hakuun sanan carnosine ni huomata ettei tolonen oo ainoo joka sitä kauppaa :P

        http://www.1stvitality.co.uk/az/carnosine/

        No toisena yleisenä vinkkinä voisin antaa se, että jos tuote väittää "nuorentavansa" ihoa, niin se on hömppää.


      • ..........
        ... kirjoitti:

        No toisena yleisenä vinkkinä voisin antaa se, että jos tuote väittää "nuorentavansa" ihoa, niin se on hömppää.

        asiasta voi olla montaa mieltä, muttet kuitenkaan voi väittää mitään jos et esim oo kokeillu ite.. jos asiasta on paljon tutkimustuloksia ja todettu et se niin tekee ni voipi olla hyvinki mahdollista, mut ei kaikkee silti tarviikkaan uskoa, se on jokaisen oma asia mitä uskoo ja mitä ei, annoin kuitenki omasta mielestäni hyvän vinkin arpiin ja jokainen voi ite päättää mitä mieltä on asiasta =)


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        No toisena yleisenä vinkkinä voisin antaa se, että jos tuote väittää "nuorentavansa" ihoa, niin se on hömppää.

        Kyllä karnosiin nuorentaa ja sijoittaa ihoa! Kokemusta 10v käytettynä. Toiset luulevat minua 15 v nuoremmaksi! Tosi on!


    • maggiem..

      Mulla ainakin karnosiini auttoi sitä syödessäni ihoon tosi paljon. Jotenkin koko ihon väri tasoittui, näpyt väheni selkeästi, ja ihosta tuli jotenkin todella sileä ja pehmeä, eikä arvetkaan enää pistäneet niin silmään. Söin itse muuten myös noita Via Naturalen karnosiinipillereitä. Minä lähdin tosin syömään karnosiinia alunperin ahdistusoireisiin, niihin en kyllä kokenut erityisesti saavani apua, mutta kivana sivuvaikutuksena tosiaan iho näytti pitävän hurjasti. Ovat vaan niin kalliita ettei ole ollut varaa ostaa uutta satsia aina, mutta nyt olen taas aikeissa alkaa syömään noita kun on kesä ja haluan että iho on paremmassa kunnossa.

      • Pepanthen

        Minulla kävi aivan päinvastoin, iho ns kukkii ja kaikki alkoi Karnosiinin käytöstä. Lopetin sen nyt ja seurailen tulosta?


      • lika tulee pois
        Pepanthen kirjoitti:

        Minulla kävi aivan päinvastoin, iho ns kukkii ja kaikki alkoi Karnosiinin käytöstä. Lopetin sen nyt ja seurailen tulosta?

        Itse asiassa tuo on mahdollista, koska karnosiini auttaa elimistöä puhdistumaan moskasta joten käytön alussa voi tulla tuollainen puhdistumisreaktio. Mutta se on vain merkki siitä, että sillä on jotain vaikutusta.


    • 3+3

      Arvet vaalenee ajn kanssa, joten ei johdu karnosinista.

      Laadukas ruokavalio kehiin ja D-vitamiinia purkista, niin hyvää tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe