Laiha mies ei kelpaa!

Vittukeppi

On se vaan hienoa tässä yhteiskunnassamme, että ylipainoiset naiset ja laihat miehet kärsivät sen takia, että ovat laihoja tai lihavia.

On vaikeata löytää naista, joka oikeasti haluaisi miehekseen 180/60 miehen, siis vähän sellaisen Auschwitch-kaverin. "Nallekarhu", "hyväkroppainen", "lihaksikas" on lähes poikkeuksetta jokaisessa netinkin profiilissa, ja on lähes sensaatio, jos joku on määritellyt miehen ihannepainon alarajaksi 60 kiloa.

No onhan se totta, että lihakset miehellä on komeita, mutta pelkän miehen laihuuden takia torjuminen on alkanut jo vituttamaan, koska itse en liho, vaikka söisin hevosen joka päivä. Pyöräilyn olen ajatellut lopettaa kokonaan, jotta edes pysyisin jossain ruumiin mitoissa.

Noh, kai tämä on vastapaino meille laihoille miehille kaikkien niiden lihavien naisten tähden, jotka tulevat tiettyjen miesten torjumaksi...

106

14115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun poikakaveri

      on just ton kokonen ja täydellinen. En vaihtais ikinä. Rakastan häntä.

      • Myös hoikka :)

        minun mies myös pitkä ja hoikka, enkä ikinä vaihtaisi! :)


    • on ihannemies

      Mun ihannemies on pitkä ja laiha! Älä lopeta liikuntaa. Kai pyöräily kehittää reisilihaksia? Mieti joku muu laji, josta pitäisit ja josta saisit lihaksia. Saatko riittävästi proteiinia? Älä nyt liikaa mieti sitä pituusjuttua!

      • Tuut_Jai

        Syö kuten miehet niin kasvat isommaksi. Ei riitä, että luulee syövänsä paljon vaan myös täytyy tehdä se oikeasti.
        Olen nähnyt näitä laihoja, jotka sanovat syövänsä paljon lihomatta. Sitten kun heidän kanssa on syömässä niin syövät vain kolmasosan siitä mitä minä syön. Ei ihme, että on laiha.


      • Suvereeni
        Tuut_Jai kirjoitti:

        Syö kuten miehet niin kasvat isommaksi. Ei riitä, että luulee syövänsä paljon vaan myös täytyy tehdä se oikeasti.
        Olen nähnyt näitä laihoja, jotka sanovat syövänsä paljon lihomatta. Sitten kun heidän kanssa on syömässä niin syövät vain kolmasosan siitä mitä minä syön. Ei ihme, että on laiha.

        Sama juttu se on tämän laihuuden kanssa kuin lihavuudenkin. Itseä huijaamalla usein se kroppa sellaiseksti tulee. Fysiikan laita pätevät myös syömisessä. Eli jos syö yli kulutuksen niin ihan varmasti lihoo.

        Toki aineenvaihdunnalla on merkitystä asiaan. Kuten esimerkiksi saliharjoittelussa voi huomata suuriakin kehityseroja kahden ihmisen välillä johtuen enemmänkin näistä perinnöllisistä tekijöistä kuin syömisesta tai treenaamisesta. Eli kyllä luonnostaan tukeva mies saa hoikkaa mistä huomattavasti helpommin lihaksia.


      • entinen laihapoika
        Tuut_Jai kirjoitti:

        Syö kuten miehet niin kasvat isommaksi. Ei riitä, että luulee syövänsä paljon vaan myös täytyy tehdä se oikeasti.
        Olen nähnyt näitä laihoja, jotka sanovat syövänsä paljon lihomatta. Sitten kun heidän kanssa on syömässä niin syövät vain kolmasosan siitä mitä minä syön. Ei ihme, että on laiha.

        Ja kannattaa tehdä sellaisia liikkeitä vapailla painoilla, jotka harjoittavat useampia isoja lihaksia. Eli penkkipunnerrus, jalkakyykky, maastaveto. Siihen mukaan hauiskääntöä, pystypunnerrusta ja muuta sellaista. 3-6 toistoa per sarja ja kolme sarjaa per liike. Ne kaikenlaiset vemputuslaitteet voi unohtaa kokonaan. Vapaat painot on kaikki, mitä mies tarvitsee salilla.

        Väkisinkin alkaa massa kasvaa, jos vielä syö paljon ja vetää vaikka proteeinijauhetta naamaan. Näillä ohjeilla olisi fysiikan lakien vastaista, jos ei massa kasva.


    • mies..

      mitoilla 189/67 vaatteet päällä. Ja aivan ihana nainen vierellä.

    • just laihan miehen,,,,

      mutta kun en saa :/ Tai no, sillon kun ihailijoita joskus harvoin jostain ilmaantuu niin useimmiten ovat laihoja, mutta harmillisen lyhyitä myös samalla... Paljon minua lyhyempiä, vaikka itse olen vain keskimittainen nainen. Eli tarkennuksena, haluaisin vähintään 173 cm ja laihan mieluiten. Mutta toki tingin kun ei noita tunnu mulle ollenkaan ilmaantuvan...

      • Olisi tälläinen laiha mies? :) Haluaisin kyllä tietää susta enemmän!


    • kelpaa!

      Laihat miehet on parhaita. Koska ite oon liikunnallinen haluisin että pitäis kanssa huolta ulkonäöstään. Pömppömahaiset on jotenkin etovia. Kyllä miehen pitää olla laiha, piste.
      En oo kyllä ennen kuullut että jotkut kammoaisivat laihoja miehiä.

      • pppkkk

        En kammoa ihmisenä enkä näin muuten, ellei tarvitse ajatella jotain erottisempaa. Minä oikeasti kammoksun laihoja miehiä, lapsia, koiria jnejne. Kai tää on jokin fobia.. Seurustelin 186/62 miehen kanssa kolme vuotta ja tää inho laihuutta kohtaan tuli pikkuhiljaa. Ei pystyny enää kiihottuun sängyssä, tuntu että toinen menee rikki..


      • härrrrkänainen

        niin kärsineen näköisiä, en inhoa mutta en haluaisi sellaista miesystäväksikään. Nallekarhu minulle, kiitos!


    • Kukkakeppimies

      usein myös laihaksi, vaikka olen 183/n.80. Ehkä sen takia, koska minulla on urheilullinen kroppa. Harrastuksia mm. kuntosali ja lenkkeily

      Haluaisin kyllä painaa enemmän, koska mulla on sellainen fiksaatio, että miehen täytyy olla roteva ja lihaksikas naista miellyttääkseen.

      • Nimetön

        Jatketaan nyt vielä keskustelua, koska tämäkin palsta todistaa, että on olemassa naisia, joille hyvin laihakin mies itsessään ei ole este, hienoa! Tämän kyllä tiesinkin, mutta näiden naisten löytäminen tosielämässä on osoittautunut huomattavan vaikeaksi.

        Mainitaan nyt vielä tämäkin, kun en ole moista nyt kellekkään kertonut, että eilen meinasi eräs opastusta minulta kysymään tyttö jäädä rekan perävaunun telin renkaiden alle. Viime hetkellä tempaisin naisen refleksinomaisesti sykkyyn, niin kuin jokainen olisi tietenkin tehnyt.

        Kerroin tämän, koska pitkästä aikaa tuli sellainen miehekäs olo, joka teki itsetunnolle todella hyvää. Ehkä tässä on vielä toivoa...

        -vk-


    • kolleri

      Oon 17 ja 177/70, mutta silti haluan painoa 75-80 kohdille. Kannattaako rypsiöljyä ruokalusikallinen joka ilta. Oon käynyt salilla vuoden ja kaikennäköstä.

    • ...

      Kukaan nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa. Nyt tosin olen kirjeenvaihdossa ulkomaalaisen naisen kanssa. Ei ylensyöminen ole mikään ratkaisu, itse asiassa se epäterveellistä.

      • -Vk-

        Kuulostaa siltä, niin kuin et ole törmännyt niihin suvaitsevampiin suomalaisiin naisiin. Varohan noita ulkomaalaisia naisia silloin, kun mies on hieman epätoivoinen. Muista, että osa heistä haluaa vain viisumin Suomeen! Tiedän, koska olen itse kerran törmännyt moiseen..

        Toki heissä on pajon rehellisiäkin ja oikein mukavia naisia, joten onnea!


      • ...
        -Vk- kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, niin kuin et ole törmännyt niihin suvaitsevampiin suomalaisiin naisiin. Varohan noita ulkomaalaisia naisia silloin, kun mies on hieman epätoivoinen. Muista, että osa heistä haluaa vain viisumin Suomeen! Tiedän, koska olen itse kerran törmännyt moiseen..

        Toki heissä on pajon rehellisiäkin ja oikein mukavia naisia, joten onnea!

        naiseni on Iso-Britanniasta, ja sieltä voi tulla ilman viisumia Suomeen, joten ei siitä ole kysymys.


      • plääääää
        ... kirjoitti:

        naiseni on Iso-Britanniasta, ja sieltä voi tulla ilman viisumia Suomeen, joten ei siitä ole kysymys.

        Mua kanssa vittuu kun ei millään liho, vaikka omasta mielestä syö riittävästi ;/


      • kokemusta on

        Mäkin olin kukkakeppi,vaan ,kun tuli 50 täyteen ,niin aloin lihomaan.Nyt on jo 100 kg ylitetty.Mutta kaipaan niitä laihoja aikoja.


    • ja pallero

      Mieheni on 183/63. Hän on lihaksikas, mutta lihakset ovat pienet ja tiukat eivätkä ne treenaamallakaan pullistu. Minä olen 165/80 eli olemme molemmat niitä hylkiöitä. Toisillemme kelpaamme mainiosti ja olen kyllä joskus huomannut jonkun muunkin vilkaisevan ihan kivasti.

    • kelpaa :)

      Niin, kyllä kelpaa. Itselläni hoikahko mies; nykyään yli kolmekymppisenä hän on painonsa saanut nousemaan treenaamalla "jo" 69 kiloon, nuorena poikana (alle parikymppisenä, armeijassa) painoa oli 63-65kg. Pituutta on 181 cm.

      Kestävyysjuoksua ja nyrkkeilyä sekä kamppailulajeja mies on harrastanut menestyksekkäästi, näissähän matala paino ei ole ollut mikään haitta. Ja hän ei todellakaan lihoa vaikka syö hyvin, kunnolla ja välillä herkkujakin. Aineenvaihdunta vain on niin käsittämättömän hyvä, että minä hitaammalla aineenvaihdunnalla varustettu emäntä voin vain olla kateellinen kun toisella kroppa toimii kellontarkasti ja itsellä ei.

      Yksinkertaisesti, miehen ruumiinrakenne voi olla luonnostaan hintelänpuoleinen; lihaksia ei tule, mutta eipä tule läskiäkään. Kestävyyttä ja sisua on kuitenkin kuin pienessä kylässä. Kyllähän se hieman riippuu elimistöstä ja fysiikasta, esimerkiksi mitä urheilulajia kannattaa harrastaa.

      Naiset saattavat kaivata nallekarhumaista syliä turvallisuudentunteen vuoksi, lihaksikkuus nyt on yleisesti käsitetty seksikkääksi aivan kuin naisella rinnat, ja "hyväkroppainen" taas saattaa tarkoittaa mitä tahansa arvioijasta riippuen!

      Itsekin olen laiha, ja saamme kyllä pariskuntana kuulla hyväntahtoista urinaa kaveripiirissä "taasko te syötte pizzaa, mihin mahaan se menee kun ette koskaan lihoa".

      Mieluummin laihahko ja terveet elämäntavat kuin pumpatut lihakset tai vararengas vyötäröllä, tämä on minun mielipiteeni. Tosin saatat olla oikeassa siinä, että naisista voi tuntua ahdistavalta jos mies painaa naista vähemmän- nainen haluaa tuntea itsensä naiselliseksi ja se voi olla hieman hankalaa jos miehellä on mallinhoikka vartalo, mitä eivät kaikki naiset voi helposti saavuttaa.

      Tsemppiä, joskus vielä olet tyytyväinen siihen ettet joudu kamppailemaan ylikilojen kanssa!!

      • -Vk-

        Mukavaa, että myötätuntoa löytyy, vaikka siihen se usein jääkin.

        En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka asettavat perusvaatimukseksi naisen isot rinnat. Mulle on yks hailee minkäkokoiset rinnat naisella on. Se nainen itsessään mua kiinnostaa, ei mitkään tissit. Vähän sama juttu se on naisilla, jotka sekoavat miehen muhkeista rintalihaksista ja käsivarsista.

        Täällä oli yksi kirjoitus, joka oli varmasti paikkansa pitävä. Nimittäin joku kertoi seksin olevan tikkujätkän kanssa vastenmielistä, kun saa pelätä "ettei toinen mene rikki". No varmasti näin voi joskus ollakin. Vituttaa sekin, että seksi on niin ulkonäkökeskeistä. Olen aina koittanut suhtautua seksiin osana rakkaussuhdetta, mutta nykyään koitan senkin pitää suorituskeskeisenä, jotta olisi edes jotain valttia teidän naisten kanssa.

        Laihan miehen huonosta itsetunnostakin kärsineenä siitä on niin pitkä aika kun olen viimeksi naisen kanssa tehnyt, että olisin varmaan kuin Kakolasta karannut linnakundi, joka ei ole nähnytkään naista johonkin 30 vuoteen.

        No toisaalta, vangithan lomailee yhtä työnää, joten saas nähdä...


      • täti
        -Vk- kirjoitti:

        Mukavaa, että myötätuntoa löytyy, vaikka siihen se usein jääkin.

        En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka asettavat perusvaatimukseksi naisen isot rinnat. Mulle on yks hailee minkäkokoiset rinnat naisella on. Se nainen itsessään mua kiinnostaa, ei mitkään tissit. Vähän sama juttu se on naisilla, jotka sekoavat miehen muhkeista rintalihaksista ja käsivarsista.

        Täällä oli yksi kirjoitus, joka oli varmasti paikkansa pitävä. Nimittäin joku kertoi seksin olevan tikkujätkän kanssa vastenmielistä, kun saa pelätä "ettei toinen mene rikki". No varmasti näin voi joskus ollakin. Vituttaa sekin, että seksi on niin ulkonäkökeskeistä. Olen aina koittanut suhtautua seksiin osana rakkaussuhdetta, mutta nykyään koitan senkin pitää suorituskeskeisenä, jotta olisi edes jotain valttia teidän naisten kanssa.

        Laihan miehen huonosta itsetunnostakin kärsineenä siitä on niin pitkä aika kun olen viimeksi naisen kanssa tehnyt, että olisin varmaan kuin Kakolasta karannut linnakundi, joka ei ole nähnytkään naista johonkin 30 vuoteen.

        No toisaalta, vangithan lomailee yhtä työnää, joten saas nähdä...

        "...joku kertoi seksin olevan tikkujätkän kanssa vastenmielistä, kun saa pelätä "ettei toinen mene rikki""

        Höpö höpö! Seksi "tikkujätkän" kanssa on ihanaa. Mies jaksaa kannatella painoaan eikä röhnötä päällä niin, että nainen tukehtuu kuten joillakin "nallekarhuilla" on tapana. Asentojen vaihtaminenkin onnistuu, kun ei tarvitse siirrellä ylimääräisiä kumpuja ja makkaroita. Ja pakkokos naisen on niin rytyyttää, että mies hajoaa. Pitää päällimmäisellä sen verran olla järkeä, ettei toista ruhjo.

        Epäilen, että saamattomuus on tosiaan kiinni itsetunnosta eikä ulkoisesta olemuksesta. Onnea sinulle seuraavalle "lomallesi"!


      • Ei tikkujätkä
        täti kirjoitti:

        "...joku kertoi seksin olevan tikkujätkän kanssa vastenmielistä, kun saa pelätä "ettei toinen mene rikki""

        Höpö höpö! Seksi "tikkujätkän" kanssa on ihanaa. Mies jaksaa kannatella painoaan eikä röhnötä päällä niin, että nainen tukehtuu kuten joillakin "nallekarhuilla" on tapana. Asentojen vaihtaminenkin onnistuu, kun ei tarvitse siirrellä ylimääräisiä kumpuja ja makkaroita. Ja pakkokos naisen on niin rytyyttää, että mies hajoaa. Pitää päällimmäisellä sen verran olla järkeä, ettei toista ruhjo.

        Epäilen, että saamattomuus on tosiaan kiinni itsetunnosta eikä ulkoisesta olemuksesta. Onnea sinulle seuraavalle "lomallesi"!

        Se "tikkujätkä" ei vaan jaksa sitten kannatella partneriaan sopivissa asennoissa. Itse tykkään olla hyvässä kunnossa jolloin naista voi kannatella esim sylissä ;)


    • ei kelpaa...

      En tiedä mikä siinä on, että kukkakeppi ei vedä puoleeni. Mies vaan ei saa olla kukkakeppimäinen. Kyllä sitä miehessä kaipaa rotevahkoa, hyvässä määrin lihasmassaa ja sellaista raamikkuutta, että hänen syleilyyn tekee mieli. "Iso" mies myöskin tuntuu ja näyttää turvalliselta.

    • on eroa

      Kukaan nainen ei halua tuntea itseään lihavaksi miehen seurassa. Siispä, useimmat naiset eivät pidä itseään huomattavasti pienemmistä (=lyhyemmistä/ohuemmista) miehistä. Paino sanalla USEIMMAT.

      Ja silläkin on eroa, onko mies tikunlaiha kukkakeppi, vaiko urheilijatyyppisesti laiha. Vai onko mies suunnilleen normaalipainoinen vai kymmenen tai enemmän kiloja ylipainoinen. "Laiha" - "Lihava" akselille mahtuu aika paljon kaikenmuotoisia miehiä.

      Itse en tosiaankaan lämpene tikunlaihoille, kun en itsekään sellainen ole. Mielestäni miehen pitää olla vähintään samankokoinen (=pituinen ja levyinen) kuin itse olen, jotta voin tuntea itseni naiselliseksi hänen seurassaan.

      Omien kokemuksieni mukaan tikunlaihat miehet ovat usein myöskin ujoja/arkoja/muusikonplanttuja(tai sellaisesta haaveilevia), joten eivät siinäkään mielessä ole mua varten.

      Toisin sanoen, kokoiseni ulkonäkö peilaa mulle myös sopivampaa luonnetta, joten he ovat siksikin kiinnostavampia tapauksia, alkumetreillä.

      • .........

        >>Toisin sanoen, kokoiseni ulkonäkö peilaa mulle myös sopivampaa luonnetta, joten he ovat siksikin kiinnostavampia tapauksia, alkumetreillä.

        ehkä noin on. nimittäin kun alan miettimään, niin ne muutama mies jotka mulla on ollut, niin kaikki on olleet hoikkia.
        Ja itse olen myös tosi hoikka. Samankaltaisuus kai sitten vetää puoleensa:-)

        ja sanottakoon että itseasiassa pienikin 'kaljamaha' on minusta ällötys.


      • klödka

        "Toisin sanoen, kokoiseni ulkonäkö peilaa mulle myös sopivampaa luonnetta,"

        Miten helvetissä se koko peilaa sopivampaa luonnetta:D? Ihan sama kuin väittäisi, että hiusten pituus peilaa minulle sopivampaa älykkyyttä. Uskomatonta skeidaa.


    • "Sä oot pieni mies"

      Laihat pienet miehet eivät halua itseään isompia naisia koska haluavat tuntea olonsa miehiseksi. Ja päinvastoin naiset haluavat isomman miehen jota tuntevat itsensä naiselliseksi.

      Esim. itse olen suurinpiirtein 174/59. Ihannetyttö olisi 150-160 cm ja about 53 kg, nuoren näköinen tyttö.

    • flowerstick

      paikkaansa tuo että naiset inhoavat laihoja/hoikkia miehiä.

      Otetaanpa nyt esim vaikka tämä Simo Silmu- joka on kyllä on kyllä hintelä ja muutenkin pienikokoinen- kaveri kun ottaa haitarin syliinsä niin ei häntä sen takaa paljon näy. -Mutta niin vaan on naisten mielestä ihana.

      Ja eihän se Ville Valokaan mikään lihaksikas kaveri ole,vaikka ilman paitaa monesti esiintyykin- eikä varmasti ole naisseuralaisista pulaa.

      Samaan sarjaan kuuluu myös Johnny Depp -monen naisen ihannoima- riittäisihän näita esimerkkejä,,
      Nämä ovat tietty julkisuuden henkilöitä-voi vain arvailla mikä olisi suosio naisten keskuudessa,jos olisivat taviksia- mutta ei se laihuus sulje naisten ihailua pois automaattisesti.

      • rahaaa

        "Ja eihän se Ville Valokaan mikään lihaksikas kaveri ole,vaikka ilman paitaa monesti esiintyykin- eikä varmasti ole naisseuralaisista pulaa.

        Samaan sarjaan kuuluu myös Johnny Depp -monen naisen ihannoima- riittäisihän näita esimerkkejä,, "

        No mutta se on RAHA ja KUULUISUUS joka naisen saa syttymään!


      • Ei vaan..
        rahaaa kirjoitti:

        "Ja eihän se Ville Valokaan mikään lihaksikas kaveri ole,vaikka ilman paitaa monesti esiintyykin- eikä varmasti ole naisseuralaisista pulaa.

        Samaan sarjaan kuuluu myös Johnny Depp -monen naisen ihannoima- riittäisihän näita esimerkkejä,, "

        No mutta se on RAHA ja KUULUISUUS joka naisen saa syttymään!

        ..naiset puhuu karismasta. Mies on jotain muutakin kuin laiha mies.. miehellä on joku merkitys muidenkin elämässä, miehellä on nimeä.


    • JJ85

      Juu itsekkin olen 170 ja painoa hieman alle 70kg.. Suurimmassa osassa profiileissa on painovaatimus 75kg ja 175cm pitkä..

      Ja tuolle joka meinasi rypsiöljyällä saada painoa lisää niin mitä enemmän siinä on tyydyttymättömia rasvahappoja sen parempaa se on.. Eli jos treenaa kovaa ja syö ruokalusikallisen hyvälaatuista rypsiöljyä päivässä niin se nimenomaan tehostaa polttamaan kehon omia rasvavarastoja.. Jos läskiä haluat niin vähennä liikkumista ja syö niitä kovia rasvoja, joissa on paljon tyydyttyneitä rasvahappoja.

    • dr5d r5

      Sulhanen on 186/66 ja tykkään erittäin paljon hänen vartalostaan. Ei ole kyllä ihan laiheliini, on sillä käsissä lihastakin.

    • -------

      läheskään yhtä paljon kuin ylipainoiset tai laihat miehet. Kaupungilla näkee lukuisia pareja joissa nainen on selvästi ylipainoinen ja mies normaalipainoinen, laiha tai jopa lihaksikas.

    • nuori nainen

      Laihat miehet on just parhaita! :) En tahtoisikaan mitään jämäkkä/rotevarakenteista tai (ainakaan kovin hervotonta) lihaskimppua. Mielestäni sellainen saksalaismiehillä kumman yleinen jämäkkä/ karhumainen vartalo on kyllä erittäin maskuliininen, muttei kuitenkaan tästä huolimatta sytytä minua. Paljon seksikkäämmäksi koen hoikan mieskropan. Jos on hoikka kroppa, silloin toki sopivasti treenattuna lihasten kanssa näyttää parhaimmalta, mutta sillä lihaksistolla ei kauheasti väliä ole kunhan on hoikka kroppa. Nallekarhumaiset miehet ovat kaukana ihanteestani eivätkä iske minuun.

      Kuulostat siis vartaloltasi oikein omantyyppiseltäni :P Itse olen 174 cm/60 kg, joten ei liene ihmekään että laihat miehet miellyttävät (en usko että jos olisin ylipainoinen välittäisin kauheasti laihasta miestyypistä). En itse naisena näillä mitoilla kaiketi vielä laiha ole, mutta ruumiinrakenteeltani olen kyllä peilistä päätellen hoikka, kapea vyötärö ja lantio on selkeästi siitä erottuva.

    • Analysti

      Suomen kansan miehet ja naiset ovat tässä viimeisten vuosikymmenien aikana keskimääräisesti lihoneet niin paljon, että ennen normaalipainoisena pidetty mies näyttää tänä päivänä ehkä liiankin hoikalta. Verratkaapa nykypäivän suomalaisia esim. 70- luvun filmeissä esiintyviin suomalaisiin tai vaikka jenkkeihin, niin eron huomaa.

      Lisäksi luultavasti ne naiset, jotka ovat itsekin "pyöreitä" tahdo vierelleen isomman miehen, ettei he itse näyttäisi suhteettoman suurelta. Tämä on mutua, mutta kyllä hoikilla naisilla on minusta näyttänyt olevan vierellään enimmäkseen hoikkia miehiä.

      • olis..

        http://images.google.fi/images?q=1970's photos&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=hIuCSoPrG4H3-Aa6k8miCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1


      • hoijaa
        olis.. kirjoitti:

        http://images.google.fi/images?q=1970's photos&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=hIuCSoPrG4H3-Aa6k8miCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1

        mittani ovat180/65 ja armeijasta saakka sama. Ei ole paino vaihdellut ,vaikka olen syönyt enemmänkin.Raskaskaan työ ei ole lisännyt lihasmassaa yhtään.
        Olen silti oikein tyytyväinen kroppaani,enkä vaihtaisi riskimpään en!


    • jokaikinen

      lihoo. Alappa syömään aamiaisen, päivällisen ja illallisen lisäksi pussi sipsejä, suklaata, leivoksia, karkkia, kebabia ja juo päälle kokista ja olutta. Ei kestä kuin kuukausi ja olet lihonnut 5kg.

      • eikös

        se ole pelkkää läskiä mitä noilla konsteilla saa?
        ..tietoakaan lihaksista.


      • Läskiä vaan
        eikös kirjoitti:

        se ole pelkkää läskiä mitä noilla konsteilla saa?
        ..tietoakaan lihaksista.

        Sit on hirvee läskimaha, mut tikut jalat ja kädet. Ruman näköstä. Naiset sellasista välitä.


    • ........

      niin saisit lihasmassaa. Ja opettele syömään oikein, proteiinia, se kasvattaa lihaksia.

      • Vahva-Ville

        Mäki olin ennen ruipelo eikä naiset vilkassutkaan. Sit rupesin käymään salilla ja syömään proteiinipitoista ruokaa. Nyt on paksut ja lihaksikkaat käsivarret ja reidet ja muijat tykkää. Biitsilläkin ne kattelee mua kuolaten.


      • Rahaajavaltaa
        Vahva-Ville kirjoitti:

        Mäki olin ennen ruipelo eikä naiset vilkassutkaan. Sit rupesin käymään salilla ja syömään proteiinipitoista ruokaa. Nyt on paksut ja lihaksikkaat käsivarret ja reidet ja muijat tykkää. Biitsilläkin ne kattelee mua kuolaten.

        On se elämä vaikeaa nykyään. Pitää rääkätä ittiään salilla ku ei muuten kelpaa kenellekään. Sama koskee miehiä ja naisia.

        Kaupungilla kun liikkuu pistää merkille että 80 % nuorista miehistä käy salilla. Naisista varmaan 95 %.

        Mitäs sitten ku tulee elämään muuta sisältöä ku hyvältä näyttäminen. Perhe ja aika meneekin lasten kanssa hyörimiseen. Akan perse leviää ja miehen maha kasvaa. Mitäs sitten tehdään?


      • tietysti
        Rahaajavaltaa kirjoitti:

        On se elämä vaikeaa nykyään. Pitää rääkätä ittiään salilla ku ei muuten kelpaa kenellekään. Sama koskee miehiä ja naisia.

        Kaupungilla kun liikkuu pistää merkille että 80 % nuorista miehistä käy salilla. Naisista varmaan 95 %.

        Mitäs sitten ku tulee elämään muuta sisältöä ku hyvältä näyttäminen. Perhe ja aika meneekin lasten kanssa hyörimiseen. Akan perse leviää ja miehen maha kasvaa. Mitäs sitten tehdään?

        erotaan


    • jotain proteiineja

      raejuustoa ja puuroa ja kunnon lounas ja aamianen ja päivällinen ja kaikki. ota suklaatiakin-kulta.

      • kukkakepin nainen

        Olipa hauska ketju. Kaikkea sitä vahinkossa löytääkin. :D
        Itsetunto kuntoon niin alkaa kummasti löytyä seuraa. Harvempaa ihmistä kiinnostaa itseään häpeä ja omaa olemustaan nöyristelevä kumppani.
        Itse olen naimisissa samanpituisen ja vain vähän painavamman miehen kanssa. Ihan irl:kin kuulee välillä hassuja ihmetyksiä, kuten miten kehtaan käyttää korkeita korkoja jne. Täällä esitettyihin epäilyksiin en ole törmännyt. Ihan kepeästi tuo kukkakeppi jaksaa minut nostaa ilmoihin ja kannatella. Tosin niin jaksan minäkin hänet. :D


    • Massa-Jore

      Salille vaan reenaamaan! Naiset tykkää vahvoista lihakkaista miehistä.

      • tavallinen tyttö tav

        tarvii olla ällöttäviä reenattuja lihaksia, niistähän ote naisella lipsuu. Miehellä pitää olla mahaa ja pituutta. Ei kiitos kukkakepeille ja itsensä luonnottomaksi reenanneille paksuniskoille!


    • have a faith

      Nyt oli sen verran mainio ketju, että kommentoinpa itsekkin. Itse olen aina ollut laiha, tai näkökulmasta riippuen hoikka, nykyään 23 v. 180/69. Naisia on tullut ovista ja ikkunoista, liikoja on saanut pois työnnellä. Eri kokoisia, eri ikäisiä, näköisiä. Itse olen ehkä eniten innostunut juuri niistä muhkummista. En asiasta viitsi sen enempää henkseleitä paukutella. Niin ja viitaten Debbiin tai Valoon, niin en ole kuuluisa, ja tyhjätasku opiskelija olen. En ole mikään erityisen komea noin muutenkaan, ihan tavallinen. No nyt kaikki pystyynjäätyneet pulkannarut kun mietitte, että mikä on se juju, niin vastaus kuuluu: Huumori. Älli, huomioiminen, kohteliaisuus... se, että on rohkeasti oma hurmaava itsensä. En yhtään osaa sanoa onko jotain rakastetuistani haitannut fysiikkani pätkän vertaa, ainakaan se ei ole minulle asti välittynyt.

      Toivottavasti joku rohkaistui. Sama pätee olit sitten laiha, lihava, steroidihärkä, mikä vaan. Meitä on ihmisiä monen näköisiä.

      Peace.

    • nainen 35vvv

      Nuoret miehet ovat komeita hoikkana. Mutta kun ikää tulee yli 40---- niin kyllä ryppynaamat ovat hirveitä.

      • 8+11

        Täh?? Kyllä se niin menee että hoikat miehet näyttää nuorekkaammilta pitkään, täysi fakta.


      • Ryppynaama

        Miäs 48 v. 180senttiä ja 72 kiloa ja nyt viälä haukutaan ryppyseks. O tempora o mores.


    • Reena 22

      Me naiset kyllä katsotaan myös miehen pakaroita jos on suora lauta niin ei siinä himot herää. Pakaroita jotka ovat kiinteät ja sopivan kokoiset,ei mitään läskiperseitä,mikä sen mukavampaa kun rakastellessa voi puristella niitä. Liian laihalla miehellä ne on kuin vanhalla akalla tissin läpyskät.yäk

    • voi tsiisus

      Ei se paljonko syöt, vaan mitä syöt.. Jos syöt jotain saatanan jauhomakaroneja ja torakanpaskaa (jauhelihaa) niin ei ihme ettei massa nouse?? Vaihda parempaan, roteiinipitosempaan sapuskaan ja kato niitä kaloreitä, älä ruuan määrää.

      Sen lisäks et oot laiha, taidat olla myös hieman tyhmä?

    • richardgere

      Itse olen 176cm ja 94kg, kerroin kerran naiselle paljon painan niin hän luuli että valehtelen "näenhän mä sun kasvoista ettet paina niin paljon" heh

    • horoski

      Suomalaiset naiset haluaa komeita ja lihaksikkaita Arnoldeja, pitävät vieläpä kiinni näistä vaatimuksistaan. Itse ovat lihavia, kalpeita ja rumia, menkää ihteenne

    • 14+8

      Mun mies oli nuorempana todella laiha. Olen aina pitänyt hoikkarakenteisista miehistä. En ehkä hullun laihoista, mutta sellaisista jäntevistä ja rasvattomista. Tykkään kyllä itse laittaa ruokaa vaikken syökään kovin paljon. Mies syö noin 5000 Kcal edestä päivässä, mutta painaa edelleen alle 70 kg. Pitutta 185 cm. Kaikki mahdollinen on tutkittu lääkärillä, muttei mitään ole löytynyt. Läpipaska mikä läpipaska. Kyllä se liikkuukin ja hohkaa aina kuin lämpöpatteri.

      • vcxvxfdsfsd

        Jopa on taas paksua puhetta. 70 kiloinen mies syö 5000 kcal päivässä? Tuskin.


    • nasuliininuu

      Mun poikaystävä on lähes samoissa mitoissa kun sinä, tosin vaan lyhyempi, 172 ja paino alle 60.... mielestäni ehkä komein ikinä.

      en siis tajua, mitä selitätte? :D

    • eivaannappaa

      En tykkää laihoista miehistä, sori.

    • sylvian chiguu

      kiva kirjoitus.. tikkukepit on rumia mitäänsanomattomia oikeesti.Tosin se sisin ON tärkeintä..mutta yleensä aina tikkukeppi kehuu laihuudellaan.. :((ei kelpaa ei.. miehinen mies äijä se on jotain..

    • Anne-Marie..

      Rakastan hoikkia miehiä. En liian laihoja vaan sopivia. Mikään plösö nallekarhu ei ole koskaan sytyttänyt. Olen itsekin melko hoikka.

    • No jaa.

      Nuoret miehet Helsingissä ovat tosi laihoja. Mitä murehdit?

      Sulle sopii kaikki trendikuteet.

      • sirpaleet toi-onneva

        hyi juuri semmosta vit**tu keppiä en huolis..rimppakintut ja käsivarret.Pitäs treenata 10v enneko lihaksetkaan saatas.

        Miehen pitää olla mies ja sen näkönen ja kokonenkin ,
        vaikka ite oon pikkus-sirpukka.
        Tytöt tätnä kesänä silmämme tulee lepäämään.Pitäskö kuvata parhaat palat muistoksi.Flirtti nääs on ilmasta..parisuhteet sucks.Ei diggaa...


    • Petterin

      Itse olen pitkä ja laiha ja aika ruma nuori mies mutta silti jotkut naiset ovat osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan. On kaikenlaisia makuja.

    • ethrjei675

      Lukion tokalla muistan painaneeni 71kg ja pituutta silloin oli 195cm. Nyt 2 vuotta myöhemmin pituutta tullut pari senttiä lisää ja painoa nyt 85kg. Mikään nallekarhu en vieläkään todella ole, mutta urheilullisen hoikka. Naisiakin kai löytyisi jos ei olisi auttamattoman ujo...

    • painonvahtija

      Painoin itsekin vielä 20-vuotiaana 58 kg. Pituutta 180 cm. Vuosien mittaan todella runsasrasvaisen ja -proteiinisen dieetin johdosta olen saanut painoani nostettua 15 kg. Edelleenkin tekee kovaa työtä pitää yllä epäluonnollisesti suurempaa painoa, ja syöminen on yleensä sellaista "pakkosyöttöä".

      En vain voi käsittää ihmisiä, jotka ovat lihavia. Syön varmasti energiaa kaksinkertaisesti moniin kavereihini nähden. Lasken tarkkaan kalorit, ja tavoite on, että saan ne sinne vähintään 4500 kcal tienoille vuorokaudessa. Samaten täytyy pitää huolta siitä, että syön kahden tunnin välein vähintään 400 kilokaloria ja pääaterioilla vähintään kolminkertaisesti tuon kolmesti vuorokaudessa. Muuten paino tipahtaa hyvin nopeasti.

    • minöö

      mitä vitun väliä vaikka mies olisikin joku kukkakeppi. kunhan se on se sun maailman tärkein ihminen

    • hujopit parhaita

      Itseäni ei lihakset kiinnosta. Parasta on jos mies on pitkä ja hoikka, mutta kyllä vähän lyhyempikin saa olla.

    • Hoikka...

      Olen noin 177cm ja 66kg. Olenko hoikka vai laiha? Juoksen cooperin noin 3000, lihakseni ovat pienikokoiset, mutta nostan silti penkistä noin 85 kg, ja käsipainoilla menee selkä seinää vasten oikeassa asennossa ilman heilautusliikettä 4 x 18kg. Kukaan ei uskoisi musta päälle päin kuin cooperin tuloksen :D.

      Tiedän miten lihoisin, mutta se vie helvetisti rahaa huonontaa kasvojeni ihoa. Tässä mitassa kasvoni näyttävät hyvännäköisiltä ja terveiltä, mutta jos alkaisin syödä siten, että saisin painoni esim. 73-74 kiloon, niin naamani tavallaan alkaa herkästi turpoamaan, kertyisi ylimääräistä naamaani, jolloin hyvät kasvojen muodot eivät erottuisi sekä naamani tulisi rasvaisen näköiseksi.

      Hiilareita ja protskuja salitreeniä vetämällä mulle tulee myös kroppaan, hartioihin ja rinnan seudulle herkästi finnejä. Tällä hetkellä mulla ei ole käytännössä yhtään finniä naamassa eikä koko kropassa, ja herään joka aamu paremman näköisenä kuin moni nainen edes meikkejensä jälkeen. Ongelma on se, että mun on tarkoitus olla mies eikä nainen :D.

      Joten naiset, kumpi on parempi - olla kasvoiltaan hyvännäköinen, mutta kropaltaan hoikka vai kropaltaan hyvännäköisen lihaksikas, mutta kasvojen kunto huonompi?

      • osser

        Paljonko sulla on ikää?


    • möhömaha mies

      Mä nostan 14 kertaa 18 kg käsipainolla. Eipä se ketään kiinnosta vaikka kohtuu hyvässä kunnossa olen. Olen kyl vaan 166cm ja 75 kg eli hirvee porsas vaikka voimaa on. salilla käyn 4 kertaa viikos

    • jepjep

      Ei minua naisena laihuus häiritse lainkaan, ainut asia mitä en kertakaikkiaan kestä on sopiva pehmeä-vartalotyyppi miehellä... naamasta viis ;) No joo tarkoitan että jos naama miellyttää...

      • Häh?

        Eli mikä oli viestisi pointti?


    • Hoikka...

      osser: siinä 25-28v, miks haluut tietää ikäni? Sori vielä yleisesti kaikille, että tuli tossa heitettyä vähän ylimielistä kommenttia ulkonäöstäni. Harmi ettei pääse deletoimaan aiempaa kirjoitusta. Mutta tällaiset liian pinnalliset ja raadolliset parisuhdemarkkinat välillä provosoi sitten itseäkin käyttäytymään kusipäämäisesti takas, valitettavasti :(. Varsinkin kun olen täysin terve ja syön terveellisesti.

      • Iso juoksija

        Teen nuo samat asiat kuin sinä (paitsi penkistä vain 60kg kun ei ole tekniikkaa) 160cm/63kg naisena, mutta rasvaa on 8 kg liikaa yleiseen ihanteeseen nähden ja selluakin on. Monelle tämä on liikaa, enkä voi netissä tutustuessa sanoa itseäni urheilulliseksi taikka sporttiseksi, kun vastapuoli odottaa sitten sitä timmikroppaista, rasvatonta sporttimimmiä... eli on nuo ongelmat toisinkinpäin :D

        Alkuperäiseen kommentoiden niin kyllä jotain massaa tarttis olla luitten ymärillä. Mieluummin sitten sellainen kuiva juoksija, kuin ei sitäkään. Luu läskillä verhoiltuna = elämäntapanörtti, joka jaksaa nostaa energiajuomatölkin on ehkä kamalinta mitä tiedän...anteeksi vain.


    • -----stronger------

      Ole vain se kuka olet ! Ei tarvitse miellyttää kaikkia (olen vihdoinkin myös itse ymmärtänyt sen).Kaikki eivät voi pitää tietyntyylisistä/-luonteisista/-näköisistä ihmisistä. Mitä siitä tulisikaan jos olisi vain yksi ihmistyyppi josta kaikki pitäisi ?
      Olen itse nuori nainen ja olen kärsinyt koko elämäni itsetunto-ongelmista. Koska koulussa haukuttiin (pojat haukkusivat) ja se sai minut todella murtumaan.
      En ole vieläkään saanut korjattua itsetunto-ongelmiani,mutta nyt vihdoin annan itselleni aikaa. Niin kauan kun ei hyväksy itseään, miten voi olettaa jonkun toisen hyväksyvän myöskään ? Niin se vain taitaa olla. Monet tässäkin ketjussa on sanonut,kuinka tykkää juuri sinuntyylisistä miehistä. Ehkä kaikilla on joku,joka pitää täydellisenä.Juuri sellaisena kuin on : )

    • nightandmistymorning

      No, sitten kaikki laihat tänne vaan ; ) Minulle kelpaisi melkein minkälainen tahansa. Ainoat kriteerit ovat pituus (mielellään yli 170 cm, koska olen itsekin aika pitkä) ja ikä ( itse olen vasta 19 v eli ikäskaala voisi olla 17-24 vuotta).

      Mutta sitten tulee se suuri kysymys: Huoliiko kukaan minua? Ja tämän hetkinen vastaus siihen on EI ja tuskin tilanne siitä muuttuu. Voi minua surkeaa raukkaparkaa, kun ulkonäkö on mikä on ja luonne vieläkin kauheampi ; )

      No, hyvää kesää vaan kaikille ulkonäöstä riippumatta : ) Eihän sitä kukaan ulkonäölleen mitään voi, ellei sitten halua leikeltäväksi. Itse olen mieluummin tälläinen, ihan yököttää ne kamalat kauneusleikkaukset ; )

    • IkäniOn?

      Ite oon 165-170 cm ja 42 kg =/ Arvatkaas vielä ikä

    • joskojakonen

      15?

    • Kyllästynyt13456

      Niille jotka sanovat pelkäävänsä laihan miehen menevän "rikki".

      Itse olen alipainoinen aika pahasti ja on tullut turpaan kerran jos toisenkin, kenkää on tullu nii että päässä pimeni, nyrkkiä päähän naaman ja kropan alueelle lukemattomia kertoja ja aina niistä on selvitty vähemmin fyysisin vammoin.
      ( henkisesti ottanu ehkä pahemmin )

      Eli ei voi muuta kun nauraa tollasille spedejen kommenteille, yritä jotain vitun itsetuntoa kehittää kun aina on joku näyttämässä kunka kova jätkä luulee olevansa ja kenkii sinne maahan ku vähänki pääset sieltä ylös, joskus tullaan oikeen porukalla.

    • Auschwitchi

      Painoin aikoinaan alle 50kg (172cm). Aloitin kuntoilun noin puolitoista vuotta sitten. Aina puhutaan painon pudottamisen vaikeudesta, mutta ei se ole kaikille helppoa toisinkaan päin. Viimeinen vuosi tullut syötyä enemmän ruokaa kuin mitä mieli tekisi, vaikka väkisin.

      Reilu kymmenen kiloa sentään tullut noin 18kuukauden. Kroppa alkaa vähän näyttämään tyypilliseltä lightweight-kamppailulajien edustajalta. Kauheasti en kaipaa enää lisää painoa tämänhetkisestä, sillä mielellään pysyn hoikkana, että pystyy juoksemaan suht pitkiä matkojakin vauhdilla ja keveys on eduksi kiipeilyssä jota mielellään harrastan.

    • kylanmies
    • rouva L

      Minun mieheni on liian laiha ja minä liian lihava ja mikäs tässä? Ollaan kuin Justiina ja Pekka Puupää ainakin! Heh!

    • 18+15

      Tosi epäreilua, kuinka helposti toiset kasvavat. Esim. kaverini syö paljon pienempiä annoksia kuin minä. Silti hän on todella lihava. Minä puolestani olen todella laiha. Katson myös usein lihaksikkaita miehiä, joilla on todella pienet ruoka-annokset. Varmasti alle 1000 kcal/ateria. Itse syön ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan 5 kertaa päivässä, yhteensä noin 3500 kcal. Tällä olen saanut painoa nostettua 2,5 kg vuoden aikana. Nyt paino on juuttunut paikalleen. Koko ajan hirveä ähky, eikä olo ole hyvä paljon koskaan.

    • liian hoikka m

      Itse olen 185cm pitkä ja painan 76kg, parhaimmillaan olen painanut hieman yli 80kg, kun treenasin aktiivisesti salilla. Teini-iässä painoin alle 70kg. Edelleen harrastan säännöllisesti liikuntaa, mutta aika kevyesti. Yläkropassa kyllä näkyy isot lihasryhmät, eli rinta- ka vatsalihakset sekä hauikset (tämä on toki helpoin lihasryhmä). Suurin ongelmani on aina ollut jalkani, jotka eivät ole luonnostaan miehekään voimakkaat vaan aika kukkakeppimäiset. Saliharjoittelu ei ole merkittävästi auttanut, koska massaa pitäisi tulla todella paljon että se alkaisi kunnolla näkyä jaloissa.

      Olen aina kokenut olevani liian hoikka ja en ole koskaan oikein ollut tyytyväinen ulkonäkööni. Olen myös muutenkin ulkonäön suhteen huomattavan itsekriittinen.

      Luonnollisesti pitkälti em. asioista johtuen ei ole kokemuksia naisista, vaikka olen jo kolmekymppinen.

    • 11+9

      Normaalin painon ylläpitäminen on oikeasti todella vaativaa joillekin ihmisille. Se vaatii todella tiukkaa itsekuria ja säännöllisessä ateriarytmissä pysymistä. Jos tämä rytmi rikkoontuu, niin silloin laihtuu ja nopeasti. Jos jotkut naiset tuskastelette ylipainonne kanssa ettekä saa laihdutettua, niin sellaiselle läpipaskalle nuorelle miehelle lihottaminen on vielä käytännössä kaksi kertaa toivottomampaa.

    • luuranko

      Itse oon 19 v, 177 cm ja 54 kg. Meen huhtikuussa testeihin kun epäilen ravinnon imeytymishäiriöitä. Vaikka söisin kahen tunnin välein joka päivä en liho. Toivon että löytys testeistä jotain ja alkasin lihoo sillä muuten kukaan tyttö ei kiinnostu musta.

    • Real man

      Armeijaan menin alle 70 kiloisena ja pääsin sieltä 72 kiloisena.
      Pituutta on 185 cm ja nyt keski ikäisenä aamu paino on 80 kg
      Aina olen naisille kelvannut hyvinkin:)

    • Laiha on miellyttävä

      Lihava sen sijaan ei ole miellyttävä. Kasvonpiirteet hukkuu läskiin ja penis "katoaa" myös. Se, että on pikkasen laiha, siinä ei ole mitään vikaa. :)

    • Naisrääpäle

      No jaa, mun poikakaveri painaa vähemmän kuin sinä. Kummankaan mielestä asia ei ole miinusta, löysi sitten omankokoisensa tytön.

      Itsesääliä en voi suositella, en varsinkaan ääneen harjoitettuna naisten kuullen. Toki jo painosi on omasta mielestäsi olennaista, niin sittenpä keskityt siihen. Muuten ei kannata.

    • aranama

      Oma painoni pyörii siinä 64-67kg välillä, tein sitten mitä tahansa. Pituutta on 186cm. Vaikka söisin joka päivä makeisia, rasvaruokia yms, niin paino ei nousisi. Olen yrittänyt myös kasvattaa lihasta, mutta ei sekään ole tuottanut tulosta. Oman kroppani rasvaprosentti on varmasti tosi alhainen, pelkkää luuta, lihaa ja nahkaa. Ja, kun ei ole rasvaa kehossa, on vaikeampi kasvattaa lihaksia.

      Olen myös itse havainnut saman mitä aloittaja, että naisten hakukriteereissä on hyvin usein ollut juuri näitä nallekarhu yms, 70kg alarajapaino. Onhan se hieman ärsyttänyt, mutta toisaalta, kyllä minut on löytänyt naiset, jotka pitävät laihemmistakin :) Tyttöystäväni haikailee välillä, että saisikin tuollaisen vatsan kuin sinulla :)

      • totta tosiaan

        Sitä ei tällainen rasvapallero, lyhyt nainen aina tajua, ettei toisten (miesten) elimistö yksinkertaisesti varastoi rasvaa samalla tavalla, heh heh. Itse ei tartte kuin nähdä sokeripöperöä, niin alkaa levitä ja selluliittiä kertyä.

        Mieluummin miehen kannattaa pysyä hoikkana kuin hommata kiinteä omenavatsa, jossa raajat on yhtä laihat kuin ennen.
        Minulla on tosi laiha mies ja lienemme huvittava pariskunta toisten silmissä, nimittäin olen n. 2-3 kertaa miestäni leveämpi ja moniulotteisempi.


    • Karismaa...

      Ei laihuudella ole väliä. Eikä lihavuudellakaan, Eikä lihaksilla tai niiden puutteella. Toisin kuin useat urpot täälläkin luulee, ei ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä näissä asioissa. Naiset saattaa toki sanoa "voi kun toi mies on niin namu kun 190 cm pitkä ja huippu-urheilijan kroppa", mutta se ei tarkoita mitään! En kyllä tajua miksi naiset selittää sellaista...

      Naisten kanssa pääasia on KARISMA. Sulla joko on sitä tai sitten ei. Jos sulla on sitä, niin on ihan sama ootko laiha vai lihaksikas, saat 100% varmuudella naista. Jos sulla taas ei ole sitä, niin silloin saat ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa (jos silloinkaan) olit sitten kuinka pitkä, komea tai lihaksikas tahansa.

      Mitä karisma on? Noh, vaikea sanoa, mutta hyvin vaikea sitä on harjoitella tai saada. Ns. pelimiehet pitää toki maksullisia (tietenkin) kursseja joissa opettavat sitä luuserijätkille, mutta harvoin kukaan mitään oppii. Usein tälläiset luennot onkin kusetusta.

      Mies jolla on karismaa, ei välttämättä edes itse tiedosta sitä. Mutta hänessä on vain jokin asia, mikä saa naisen kuin naisen alistumaan miehen tahtoon koska vaan ja levittämään haaransa. Osa naisista väittää ettei karismaattiset miehet tehoa heihin, mutta sekin on vain ylpeilevää valehtelua. Baarissa karisman omaava mies voi istua ihan kenen tahansa naisen viereen ja saada tämän.

      Joten turhaan murehditte painostanne hyvät miehet! Sillä ei ole väliä...

    • kamalan näköinen

      Mahtaakohan 52-54 kiloinen ja 180 senttinen 19-vuotias naru kelvata kellekään? Ei varmaan.

      • ei hyvä

        Mene lääkäärin, oot jo vaarallisen alipainoinen. Ei sun mittainen mies voi olla terveenä ton painoinen...


    • totta puhut

      Mulla onkin onneksi ens viikolla lääkärille aika ja toivottavasti selviää mikä mulla on. Verikokeissa oon jo käynyt. Keliakia ja kilpirauhasen liikatoiminta tutkitaan. Vanhempani eivät ole asiasta moksiskaan. Sanovat vaan että kyllä niitä kiloja kolmekymppisenä viimeistään alkaa tulla. Syntymästä asti oon ollu alipainoinen ja kyllähän tää mua jo ahdistaa kun alkaa jo hävettää ulkona liikkuminen. Muutaman kuukauden jo olen syönyt jokaikinen päivä 2 tunnin välein kaikkea epäterveellistä ja olen lihonnut vain kilon. Maha vaan menee kuralle liiasta syömisestä. Saattaa olla että tää laihuus kulkee suvussa. Setäni oli aikoinaan 60 kiloa ja 185 cm pitkä. Äitini on ylipainoinen mutta ruumiinrakenne on niin hento että jos 10 kiloa laihduttas niin näyttäs jo laihalta.

    • no nythän

      selvis jotain. Viljoille oon allerginen. Seuraavaksi gastroskopiaan, missä pitäisi selvitä keliakia.

    • mullakin

      sama ongelma kuin edellisellä. Oon 178 senttinen ja 54-kiloinen eikä se paino siitä nouse vaikka mitä söis. Mulla on todella sirot luut joten laihuus vain korostuu. Jotkut tytöt ovat pitäneet mua komeanakin(ihme kyllä) mutta en itse kyllä tykkää olla näin laiha. Kilot näyttää kertyvän vain vatsan alueelle.

    • On muutakin

      Voin kertoa teille ihmeellisen jutun, mitä ette takuulla usko todeksi!

      Olin itse murrosikäisenä (n.16-17-vuotiaana) lähes alipainoinen (pituus 172 cm, paino 52 kg). Mutta silti löysin seuraa tytöistä, paremmin kuin monet mun kavereista jotka oli normaalipainoisia tai jopa urheilullisia! Seurustelin kauan erään tytön kanssa, joka piti mua hyvännäköisenä ja seksikkäänä. Joten kyllä tässäkin asiassa on ilmeisesti toinenkin totuus olemassa. Ei kaikki tytöt juokse bodareiden tai nallekarhujen perässä.

      Luulen että naisten kohdalla asia on sama kuin miestenkin; jotkut tykkää laihemmista ja jotkut runsaamman kokoisista. Useimmat kuitenkin haluaa varmaan ns. normaalimittaisen kumppanin, jonka painoindeksi on keskimääräinen.

    • moih1

      minä seurustelin noin 6kk 39 kiloisen ja 175 cm miehen kanssa (ainakin omien sanojensa mukaan minä kyllä vähän järkytyin kun kuulin ) hällä näkyi luut ja tuntui luut kun halittiin.. harmittaa hiveasti ku meni suhe sitten metsään minä jätin kun en jaksanut ainaista riitelyä.

      • moih2

        Täytyy olla puntarissa jotain vikaa. Ei hemmetti ton kokonen jätkä voi mitenkään painaa 39kg, vaikka oliskin kuinka laiha. 50kg voisin ehkä uskoa, mutta tuota en.

        Ite oon n.179cm pitkä ja paino heittelee aina siinä 75-80kg kieppeillä. Ja tuo on kokoiselleni miehelle normaali paino.


    • normaali paino

      !78/69 mies ja sanon että mulla ns. normaali paino on 63kg sen verran on hyvin hermottuneet lihakset että jää moni isompi mies toiseksi. eli tuohon normaali painoo vaikuttaa niin moni muuttaja että käsi itsessään on aika hämärä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe