Karmea Kampaamo

Orimattilassa

Järkyttävät hinnat T....t....ssä Orimattilassa Erkontiellä. Työn laatu ei kehuttavaa, miltei voisi sanoa, että huonoa. Tosi inhottava ilmapiiri koko kampaamossa.Kampaajat ovat itsekin työtaitonsa peilikuva. En mene toistamiseen ko. paikkaan, enkä suosittele kenellekään.

En yhtään ihmettele että puljussa pistetään joka aamu oven eteen kyltti; "parturissa vapaata".

66

15699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemminkin..

      Juu ko. kampaamoa on haukuttu jo aiemmin tällä palstalla. Eiköhän hyödyllisempää olisi heittää perisuomalainen nöyryys nurkkaan ja antaa palaute suoraan kampaajalle eikä kilpaa haukkua jollain nettipalstalla.. Itse en ole käyttänyt tämän kampaamon palveluja, eikä minulla ole mitään yhteyksiä paikkaan.
      Uskon vahvasti suoraan palautteeseen, sillä keinoin asioita pystyy parantamaan tehokkaammin.

      • ko. puljua ihmettelevä asiakas

        mutta on varmasti ihmisiä, jotka eivät notku tällä palstalla joka päivä eikä edes joka kuukausi, eli eivät tiedä, että asiaa on puitu jo aiemmin. Täällä saa asiansa tuoda esiin tiettävästi vaikka toistamiseenkin.

        Jos menet ensimmäistä kertaa ko kampaamoon ja kauhistut työn lopputulosta ja hintaa, ei tule heti mieleen antaa palautetta paikan päällä. Hyvä tapa saada viesti perille on olla käyttämättä ko kampaamoa.

        Itse vein lapseni sinne parturiin. Leikkaus sekä hinta olivat aivan kamalat. Kolmen lapsen hiustenleikkaus maksoi 66 e, kun Lahdessa kampaamossa olen maksanut samaisesta satsista 45e.

        Nyt vaan ootellaan että hiukset kasvaa ja jatkossa suuntaamme lahteen kampaajalle.

        Olen siis kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Pysykäämme pois kyseisestä kynimispaikasta.


      • Syndrooma Lahti
        ko. puljua ihmettelevä asiakas kirjoitti:

        mutta on varmasti ihmisiä, jotka eivät notku tällä palstalla joka päivä eikä edes joka kuukausi, eli eivät tiedä, että asiaa on puitu jo aiemmin. Täällä saa asiansa tuoda esiin tiettävästi vaikka toistamiseenkin.

        Jos menet ensimmäistä kertaa ko kampaamoon ja kauhistut työn lopputulosta ja hintaa, ei tule heti mieleen antaa palautetta paikan päällä. Hyvä tapa saada viesti perille on olla käyttämättä ko kampaamoa.

        Itse vein lapseni sinne parturiin. Leikkaus sekä hinta olivat aivan kamalat. Kolmen lapsen hiustenleikkaus maksoi 66 e, kun Lahdessa kampaamossa olen maksanut samaisesta satsista 45e.

        Nyt vaan ootellaan että hiukset kasvaa ja jatkossa suuntaamme lahteen kampaajalle.

        Olen siis kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Pysykäämme pois kyseisestä kynimispaikasta.

        Oliko hinta yllätys vai ettekö muistaneet kysyä jo etukäteen, mitä työ maksaa? Halvemmaksi työ tulee Orimattilassa kuin Lahdessa, mikäli ottaa kilometrikorvaukset huomioon, noin 40 kilometrin matkalta.


      • tietoisia että
        Syndrooma Lahti kirjoitti:

        Oliko hinta yllätys vai ettekö muistaneet kysyä jo etukäteen, mitä työ maksaa? Halvemmaksi työ tulee Orimattilassa kuin Lahdessa, mikäli ottaa kilometrikorvaukset huomioon, noin 40 kilometrin matkalta.

        Orimattilassa on muitakin kampaamoja kuin tämä kallis paikka, ei ole pakko todellakaan mennä Lahteen asti, voihan näistä lukuisista muista Orimattilalaisista kysyä ensin, varmasti löytyy hyvä ja kohtuuhintainen!


      • jos joku
        tietoisia että kirjoitti:

        Orimattilassa on muitakin kampaamoja kuin tämä kallis paikka, ei ole pakko todellakaan mennä Lahteen asti, voihan näistä lukuisista muista Orimattilalaisista kysyä ensin, varmasti löytyy hyvä ja kohtuuhintainen!

        kertoisi yhden hyvän ja edullisen paikan. Olen pakon sanelemana joutunut vuodeksi tänne tuppukylään ja tuntuu, että mikään ei toimi.

        Ja sinulle syndrooma voin kertoa että pieneen autoon saa tankillisien polttoainetta näillä 35-45 e hin taerotuksilla lahteen nähden.


      • 1100
        jos joku kirjoitti:

        kertoisi yhden hyvän ja edullisen paikan. Olen pakon sanelemana joutunut vuodeksi tänne tuppukylään ja tuntuu, että mikään ei toimi.

        Ja sinulle syndrooma voin kertoa että pieneen autoon saa tankillisien polttoainetta näillä 35-45 e hin taerotuksilla lahteen nähden.

        Käkeläntiellä on Kisse kampaamo siellä on aika edulliset hinnat ja ihan kiva työn jälki..Kannattaa kokeilla ..


      • Elorin talossa..
        1100 kirjoitti:

        Käkeläntiellä on Kisse kampaamo siellä on aika edulliset hinnat ja ihan kiva työn jälki..Kannattaa kokeilla ..

        Pakaantien alussa.


      • poke 2
        jos joku kirjoitti:

        kertoisi yhden hyvän ja edullisen paikan. Olen pakon sanelemana joutunut vuodeksi tänne tuppukylään ja tuntuu, että mikään ei toimi.

        Ja sinulle syndrooma voin kertoa että pieneen autoon saa tankillisien polttoainetta näillä 35-45 e hin taerotuksilla lahteen nähden.

        vieressä on aivan hyvä parturi


      • on os.
        jos joku kirjoitti:

        kertoisi yhden hyvän ja edullisen paikan. Olen pakon sanelemana joutunut vuodeksi tänne tuppukylään ja tuntuu, että mikään ei toimi.

        Ja sinulle syndrooma voin kertoa että pieneen autoon saa tankillisien polttoainetta näillä 35-45 e hin taerotuksilla lahteen nähden.

        siellä on yks edullinen ja hyvä kampaaja.


      • zillai
        jos joku kirjoitti:

        kertoisi yhden hyvän ja edullisen paikan. Olen pakon sanelemana joutunut vuodeksi tänne tuppukylään ja tuntuu, että mikään ei toimi.

        Ja sinulle syndrooma voin kertoa että pieneen autoon saa tankillisien polttoainetta näillä 35-45 e hin taerotuksilla lahteen nähden.

        Minä olen ihastunut kehräämön kampaamoon :) Hyvää palvelua, mukavat hinnat ja niinpoispäin :)


      • Anonyymi
        ko. puljua ihmettelevä asiakas kirjoitti:

        mutta on varmasti ihmisiä, jotka eivät notku tällä palstalla joka päivä eikä edes joka kuukausi, eli eivät tiedä, että asiaa on puitu jo aiemmin. Täällä saa asiansa tuoda esiin tiettävästi vaikka toistamiseenkin.

        Jos menet ensimmäistä kertaa ko kampaamoon ja kauhistut työn lopputulosta ja hintaa, ei tule heti mieleen antaa palautetta paikan päällä. Hyvä tapa saada viesti perille on olla käyttämättä ko kampaamoa.

        Itse vein lapseni sinne parturiin. Leikkaus sekä hinta olivat aivan kamalat. Kolmen lapsen hiustenleikkaus maksoi 66 e, kun Lahdessa kampaamossa olen maksanut samaisesta satsista 45e.

        Nyt vaan ootellaan että hiukset kasvaa ja jatkossa suuntaamme lahteen kampaajalle.

        Olen siis kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Pysykäämme pois kyseisestä kynimispaikasta.

        Kyllä ei ole kallis 66€ kolmen henkilön hiusten leikkuusta.


    • huono laatu

      Harmi että erehdyit menemään "tiimiin". Me, jotka olemme asuneet täällä jo pidempää taidamme kaikki tietää, että sinne ei kannata mennä.

      Neljän tiimi jotka eivät panosta laatuun vaan rahastukseen ja juoruamiseen.

    • ankahe

      mistä tiedetään,ettet ole saman paikkakunnan kilpaileva yrittäjä?en tunne paikkaa,mutta kai siellä joku käykin,koska vielä on pystyssä.

    • pitkäletti

      mahdollisesti tuo kampaamo nimeltään, tiedän väistää,vasta paikkakunnalle muuttaneena

    • ole sinne piipahtanut

      Menin sinne kerran parturiin, ja se kerta sitten jäikin viimeiseksi. Olen kiertänyt sen kaukaa jo jonkun aikaa. Ei se hinta, vaan se työn jälki. Oliskohan ollut joku harjoittelija leikkaamassa, Ensinnäkään siitä ei mitään meinannut tulla, ja toiseksi kesti saatanan kauan ja kolmanneksi työn jälki oli karu.
      Onneksi on muitakin vaihtoehtoja tarjolla.

      • ???

        Itse olen kyseisessä paikassa käynyt viimiset kymmenen vuotta, ammattitaitoista ja mukavaa sakkia. Laadusta ja palvelusta mielelläni maksan. Ei siis mitään valittamista! Joskus muinoin Olan muita kampaamoita kokeillut ja pettynyt jokaiseen.


      • yks vastaan...
        ??? kirjoitti:

        Itse olen kyseisessä paikassa käynyt viimiset kymmenen vuotta, ammattitaitoista ja mukavaa sakkia. Laadusta ja palvelusta mielelläni maksan. Ei siis mitään valittamista! Joskus muinoin Olan muita kampaamoita kokeillut ja pettynyt jokaiseen.

        Löytyihän se yksi vastaansanoja, taidat olla se tyylitön täti joka on monesti Erkontiellä nähty ja perään sun tukkaas naurettu. Ulkopaikkakuntalaisetkin kammoavat hovikampaajaasi. Kannatttaisko katsoa peiliin?


      • Anonyymi
        yks vastaan... kirjoitti:

        Löytyihän se yksi vastaansanoja, taidat olla se tyylitön täti joka on monesti Erkontiellä nähty ja perään sun tukkaas naurettu. Ulkopaikkakuntalaisetkin kammoavat hovikampaajaasi. Kannatttaisko katsoa peiliin?

        Oletpa tosi tyhmä


    • mutta meillä on mökki

      Orimattilassa. Toissakesänä halusin loman lopuksi leikkauttaa ja värjätä hiukseni ennen töihin paluuta. Onneksi ajan varattuani huomasin lopuksi kysyä hinnan. Hinta oli jotain käsittämätöntä. Muistelen, että yksivärivärjäys jotain 80 € ja kaksiväri, mitä olin tilannut, meni muistaakseni jo yli 100 €:n. Peruin aikani.

      Helsingissä saa 80 €:lla huippukampaamossa leikkauksen, värjäyksen ja föönauksen tuon yksivärin hintaan. Ja täällä on varmasti kampaamojen vuokrat ihan toista luokkaa. Onneksi se ei ole ainoa kampaamo siellä.

      • kokemukset

        näistä Orimattilan hiusten katkojista. Ei niinkään hinnasta kun en millään mihinkään päässyt päivän varoitusajalla. Yritin yli kymmenestä paikasta saada aikaa joko samalle, tai seuraavalle päivälle ihan normaalina aikana eikä missään sesonkitilanteessa. MISTÄÄN en aikaa saanut tukan leikkaukseen ja kun vielä olen PUOLIKALJU MIES, jonka käsittelyyn menee 10 minuuttia maksimissaan.

        Eräs paikallinen kähertäjä eräässä tilanteessa tavatessamme otti jopa puhelinnumeroni ylös ja lupasi KUTSUA leikkaukseen määrätyn ajan välein. Kutsua ei ole nyt kahden vuoden aikana tullut...

        Noh, käyn työmatkoilla Hesassa tutussa paikassa johon ei tarvi ajanvarasta vaan voi mennä milloin tarve on... Periaatteestakaan eri näitä Orimattilan palveluja käytä.


      • tuosta kiireestä..
        kokemukset kirjoitti:

        näistä Orimattilan hiusten katkojista. Ei niinkään hinnasta kun en millään mihinkään päässyt päivän varoitusajalla. Yritin yli kymmenestä paikasta saada aikaa joko samalle, tai seuraavalle päivälle ihan normaalina aikana eikä missään sesonkitilanteessa. MISTÄÄN en aikaa saanut tukan leikkaukseen ja kun vielä olen PUOLIKALJU MIES, jonka käsittelyyn menee 10 minuuttia maksimissaan.

        Eräs paikallinen kähertäjä eräässä tilanteessa tavatessamme otti jopa puhelinnumeroni ylös ja lupasi KUTSUA leikkaukseen määrätyn ajan välein. Kutsua ei ole nyt kahden vuoden aikana tullut...

        Noh, käyn työmatkoilla Hesassa tutussa paikassa johon ei tarvi ajanvarasta vaan voi mennä milloin tarve on... Periaatteestakaan eri näitä Orimattilan palveluja käytä.

        Itse olen kokenut samaa. Millään ei saa aikaa mihinkään kampaamoon edes perusleikkausta varten. Ilmeisesti täällä lähes 15 000 asukkaan kaupunkipahasessa on niin paljon kampaajalla kävijöitä jo omasta takaa että uusia asiakkaita ei haluta... Noh, jospa se paljon kohuttu lama korjaisi asioita..


      • nahkaa myöten
        tuosta kiireestä.. kirjoitti:

        Itse olen kokenut samaa. Millään ei saa aikaa mihinkään kampaamoon edes perusleikkausta varten. Ilmeisesti täällä lähes 15 000 asukkaan kaupunkipahasessa on niin paljon kampaajalla kävijöitä jo omasta takaa että uusia asiakkaita ei haluta... Noh, jospa se paljon kohuttu lama korjaisi asioita..

        Taidot löytyy mutta ei parturituolia :)
        tavallinen talousjakkara vaan.
        Miesten hiustenleikkuu onnistuu koska olen
        sitä tehnyt, en parturissa vaan kotona kavereille, sukulaisille ym.

        T.Aino Verokarhuvaara.


    • Uusi Orimattílalainen

      Onneksi asun Pennalassa, ettei tarvitse Orimattilan kirkonkylän palveluja käyttää.
      Kun lukee näitä juttuja Orimattila vaikuttaa aika ankealta ja riitaiselta paikalta. Saas nähdä, miten on?

      • vice34

        olen käynyt ja kummastakin tykännyt... Toinen Kehräämöllä ja toinen Henriikan alapuolella... Lapsille ollut hyvä palvelu ja itsekin saanut leikkauksen ja värin kohtuurahaan... Että kyllä niitä hyviäkin riittää.
        Sitä olen myös paljon ihmetellyt, kuinka näin monelle kampaamolle riittää töitä....


      • Kylmää talvella
        vice34 kirjoitti:

        olen käynyt ja kummastakin tykännyt... Toinen Kehräämöllä ja toinen Henriikan alapuolella... Lapsille ollut hyvä palvelu ja itsekin saanut leikkauksen ja värin kohtuurahaan... Että kyllä niitä hyviäkin riittää.
        Sitä olen myös paljon ihmetellyt, kuinka näin monelle kampaamolle riittää töitä....

        hyvä ????? Onko oma lehmä ojassa.


      • vice34
        Kylmää talvella kirjoitti:

        hyvä ????? Onko oma lehmä ojassa.

        en tunne heistä ketään ja kaikki 4 tyttöä Kehräämöllä on leikannut, hyvin on mennyt... Nuorilla aina ripeämpi ote ja rohkeus ehdottaa uuttakin... Samoin Duossa olen suosinut nuorinta osallista...
        Turha omaa lehmää uittaa, koska suvusta löytyy ihan siskona kampaaja ja hänen työnlaatuun en voi kehuja laittaa... eikä Olassa vaikutakkaan vaan Hesassa.


      • Syy muualla
        vice34 kirjoitti:

        en tunne heistä ketään ja kaikki 4 tyttöä Kehräämöllä on leikannut, hyvin on mennyt... Nuorilla aina ripeämpi ote ja rohkeus ehdottaa uuttakin... Samoin Duossa olen suosinut nuorinta osallista...
        Turha omaa lehmää uittaa, koska suvusta löytyy ihan siskona kampaaja ja hänen työnlaatuun en voi kehuja laittaa... eikä Olassa vaikutakkaan vaan Hesassa.

        talvena. Kylmää oli ja varmaan vaikutti myös leikkaajan kätösiin, kun jälkeä mieheni kanssa katseltiin.


      • mie mie
        vice34 kirjoitti:

        en tunne heistä ketään ja kaikki 4 tyttöä Kehräämöllä on leikannut, hyvin on mennyt... Nuorilla aina ripeämpi ote ja rohkeus ehdottaa uuttakin... Samoin Duossa olen suosinut nuorinta osallista...
        Turha omaa lehmää uittaa, koska suvusta löytyy ihan siskona kampaaja ja hänen työnlaatuun en voi kehuja laittaa... eikä Olassa vaikutakkaan vaan Hesassa.

        on minun suosikkipaikkani ollut noin viisi vuotta, kun stadista muutin. Tuttava suositteli paikkaa ja olen tykännyt. Paikassa käyt paljon pokaa ja se ehkä kertoo jostain. Ja tää nuorin on tullut sinne sen jälkeen kun olen sinne asiakkaaksi mennyt.


    • käkerrettynuppi

      Olipa kerran tyttö, joka oli menossa häihin, kaasoksi... otettiin oikein kameralla kuva kampauksesta, joka oli kuminauhalla sidottu ja piipparilla käkerretty sotkuinen poninhäntä päässä. Ei meinannut paikan pomo ymmärtää, vaikka näki kuvasta mikä oli lopputulos. Tarjosi hoitoainetta korvaukseksi pilalle menneestä päivästä. Ymmärtänette, että oli viimeinen kerta, kun astuin siihen paikkaan..
      Minut pelasti sillä kertaa oma kampaajani, joka ei tietenkään ollut lauantaina edes töissä, soitin silti ja pelastus tuli. Ei sekään ollut toivottu kampaus, koska kiire oli järjetön. Siperia opettaa.

      • loveu.

        Kissellä (K-marketin "vieressä") saa värjäyksen hiustenleikkuun (60-70 euroa) riippuu hiusten pituudesta ja jälki on hyvä !


    • Aino Ainainen

      Tarvitsin jokin aika sitten pikaisesti hiustenleikkuun, ja sain ajan kyseisestä paikasta parin päivän päähän. Työn jälkeen olin erittäin tyytyväinen. Hinta tietysti on korkeahko, mutta ovatko työntekijät siellä palkollisia eivätkä vuokratuolilaisia?

      Muuten olen itsekin hintatietoinen, mutta kiireessä menin sinne mistä ajan sain. Ei valittamista.

      • ioppll

        Tasaisin väliajoin siellä ainakin on työntekijä hakusessa. Kielii siitä, että siellä on joko hiton huonot olot olla töissä tai sitten harrastetaan ns. pätkätyöläisiä.


      • KT
        ioppll kirjoitti:

        Tasaisin väliajoin siellä ainakin on työntekijä hakusessa. Kielii siitä, että siellä on joko hiton huonot olot olla töissä tai sitten harrastetaan ns. pätkätyöläisiä.

        Itse olen paikassa käynyt ja käsityksen saanut että palkollisia ovat työntekijät.Nykyisillä työntekijöillä laatu hyvää vaikka hinnat kyllä Orimattilan kokoiseen paikkaan liian kalliit.Käytän koska aikoja aina saatavilla.


      • tyytyväinen!!
        ioppll kirjoitti:

        Tasaisin väliajoin siellä ainakin on työntekijä hakusessa. Kielii siitä, että siellä on joko hiton huonot olot olla töissä tai sitten harrastetaan ns. pätkätyöläisiä.

        tällähetkellä ainakin työilmapiiri ja yhteistyö pelaa erittäin hyvin työntekijöiden kesken!! sehän on tiimi!! :) itse sain todella hyvää palvelua, hintataso kohdillaan ja jäi hyvä mieli!!


    • tyytyväinen rva

      sielä on ainakin yksi hyvä tekijä tällä hetkellä jota voin suositella. on ammattitaitoinen, iloinen ja osaa asiansa erittäin hyvin. kiitos Heidi

      • kaikille jotain

        Minä suosin Hiushausia kankaanmäellä. Aina menee nappiin asiat. Meidän nuoriso taas tahtoo pelkästään Salon Duoon.


    • tykkään

      Ite oon aina käynyt Tietävälässä parturissa, aivan älyttömän mukava parturi ja hyvin toimii palvelu!

    • Studio-K

      Studio-K ehottomasti parhain parturikampaamo Orimattilassa mitä tiedän.
      Hyvää jälkeä, edullista, mukavat työntekijät..
      Ei mitään valittamista!!!!!!!! :)

    • tiimiin pettynyt

      ei kannata tiimiin mennä kuulema omistaja levittelee perättömiä juoruja asiakkaista ja työntekijöistä. Itse käynyt asiakkaana ja kuullut sen jälkeen olevani alkoholisti ja työtä vieroksuva ja nämä tiedot sain entiseltä työntekijältä! Miettikää kaksi kertaa missä käytte!

    • 21

      No ilmankos siellä kukaan viihdy töissä vaan jatkuvasti (useita kertoja vuodessa) on työntekijä hakusessa.

      • VAALEA ASIJAKAS

        Palvelu on hyvää tiimissä,olen ollut erittäin tyytyväinen hiusteni ammattitaitoiseen käsittelyyn.KAMPAAMO JOSSA OSATAAN KAMMATA MYÖS JUHLAAN. KIITOS ONNITUNEESTA JUHLAPALVELUSTA.


    • Undercover brother

      HAH ja taas tiimissä työnhaku päällä älkää nyt ihmeessä imiset menkö sen ullun akan palkoilliseksi!!! kokemuksia on hyvinkin läheltä!!!! sielä ei ole yhtään työntekijää tällä hetkellä vaan omistaja itse!!!!! taitaa olla konkurssiin menossa tai jotain muuta hämärää?

    • rappu hiuset

      joo näin on.kävin kerra leikkauttamassa hiukseni v,,,,si se meni.muttahinta on kova.eipä tarvitse toista kertaa aukaista,sen putiikin ovea. olassa on hyviäkin kampaamoita.hyvästä työstä voi maksaa enemmä.

    • Takkutukka

      Mikäs nyt sitten olisi tällä hetkellä hyvä kampaamo sekä hinnaltaan että laadultaan? Tarttisi pikkuhiljaa alkaa aikaa varailla, mutta mitä täällä suositellaan?

    • tosionvaionko

      Kyllä mä suosittelen edelleen Salon Duoa.

      • QWSRDaewfghy

        Meillä oltu tyytyväisiä jo vuosien ajan Hius-pisteen toimintaan, erkontie 11. Se joka on lähempänä Osuuspankin konttoria.


    • hinnoitteluoppia!!!

      Heippa sanon nut tähän keskusteluun yrittäjänä sen. eri alan tosin, että sillä ei ole mitään väliä mikä ala on kyseessä niin hinnoittelun periaate on sama.

      Jos haluat palkkaa sen 12e/h on se myöhemmin tulevien palkan kulujen kuten tyel, tilitoimiston kautta tulevat kulut, yms vakuutusten kautta tuplana, vielä jos liikepaikka niin liikevuokra päälle. Palkka kuitenkin tuplautuu eli 12e=24e-. Sen verran tiedän kun yrittäjyyskursseja pidän, että kampaajilla hyvät aineetkin vie sen 7e, eli päästään jo sinne 31 euroon ja tässä vasta palkka ja ainekulut. Jos haluaa muutaman roposen päälle, riskien hallintaan, että on mitä tarjota, ei mitään palvelua pitäisi tarjota alle 35euroa tunti. kyse on ihan kannattavuudesta. Joten Ihan turha on valittaa jos joku maksaa 80e kahden tunnin työstä.

      On ihan oikeasti järkkyä että rakennekynsiäkiä tehdään 50eurolla. Siinä ei tuntitaksoille kahden tunnin työn, materiaalien ja vuokrien jälkeen jää. Jos tekee kunnon aineilla, kynsien hinnat täytyisi olla 100e.

      Perehtykää hinnoitteluun ennen valittamista. 50-60e kolmen lapsen tukan leikkuusta on ihan normaali hinta.

    • hajotkaa ajatuksiinn

      Toi on niin totta! Sitten nämä tuolla ketjun alussa yksikin ilmoittelee tekevänsä 10e kotona, niin nämä pimeän työn sankarit eiv'ät tajua mitä tapahtuisi jos kaikki tekisi pimeää työtä. Itse yrittäjänä sanon, että alv on mun kaveri, jos ei tule alveja maksuun ei ole liikevaihtoa! Veroja täytyy maksaa että on niitä palveluita edes jossain määrin mitä käyttää. Suomalaiset ei halua maksaa mistään mitään. Kaikki pitäs olla ilmaista tai pimeää työtä.

    • Tukka kammattu

      Täältä vinkin ottaneena suuntasin Salon Duoon ja kyllä olen tyytyväinen nyt kuontalooni. Hurjan hyvää palvelua ja miellyttävät tilat heillä. Varmasti menen uudemman kerran.

    • tytytytyty

      Se nyt on selvää kuka mistäkin tykkää.On hyvä että on kilpailua ja erilaisia kampaamoja. Tänne on tuskin hyvä kampaajien itse tai heidän asiakkaidensa kirjoitella kuka on huono tai kuka on hyvä ja ne hinnat on ne mitkä ne ovat. Väritkin kun maksavat 4-11e tuubi, vuokra, tarvikkeet, alv.. Hinnostahan osittain ketjussa on natistu. Palvelun laatuun voi vaikuttaa, mutta kenenkään kampaajan ei asiakkaiden toivossa pitäisi lähteä hintojen poljentaan, se syö ennen pitkää sitä omaakin leipää ja heikentää alaa.

      • Kampaajaa etsimässä

        Kokemuksia S-Marketissa olevasta kampaamosta?


    • hyvää kampaamoa

      Mitä kampaamoja voisitte olalaiset suositella? Mistä saa hyvää palvelua ja oikeasti rahoilleen vastinetta? Kertoilkaa missä/kellä käytte?

    • Kepulain

      Longan Riitta paras.........

    • Temari

      Sehää on kaikkein karmein....huh.huh...

    • ei paikkakuntalaine

      Tiedän tämän paikan,eksyin kerran sinne vahingossa enkä ehtinyt enää karkuun kun vanhempi nainen hyökkäsi pesemään tukkaa.

    • Käräytetty

      Kyseinen Kampaamo näkyy olevan myynnissä, Onneksi varmaan monille. Nimimerkki : minunkin hiukseni sielä käräytetty permanentillä, vaikka varoitin hiuksieni laadusta toiminnan alussa.

    • Anonyymi

      Mitä ne köyhät täällä itkee? Menkää mustikkaan

    • Anonyymi

      Nämä uudet tulokkaat leikkaavat hyvin ja edullisesti. Olen tosi tyytyväinen Nyt voi käydä normaali välein parturissa.Ennen piti venyttää kalleuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Päteviä on pojat leikkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päteviä on pojat leikkaamaan.

        Tosi hienosti leikkaavat. Yks lauantai tupa täynnä porukkaa heti aamusta.


    • Anonyymi

      Lahdessa aika paljon jo näitä yrittäjiä.

      • Anonyymi

        siis "yrittäjiä"


    • Anonyymi

      Mie kannatan oman kylän partureita. Hyviä ovat kaikki.

      • Anonyymi

        Mutta ovat niin kalliita. Ne oman maan leikkaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ovat niin kalliita. Ne oman maan leikkaajat.

        Ehkäpä se kalliimpi hinta johtuu siitä, kun suomalaiset maksavat veronsa ja sosiaalimaksunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se kalliimpi hinta johtuu siitä, kun suomalaiset maksavat veronsa ja sosiaalimaksunsa.

        Kyllä suomalaiset kampaajat käyvät ostoksilla siellä missä on halvinta. Minulla ei ole varaa käydä kalliissa maan leikkaajien tuolissa. Ja mistäs tiedät etteikö nämä halvemmat maksa verojaan. Moni suomalainen ei pidä lauantaisin liikettään auki. Ihmekkös tuo että halvemmilla käy lauantaisin porukkaa. Ja laatu on hyvää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe