SATO asunnot....

eskelinen

Onko kenelläkään tietoa onko SATO firmalla tapana jollainlailla remontoida asuntoa asukkaiden vaihtuessa? Kävin eilen tarjottua asuntoa katsomassa,ihan sopiva minulle,kyllä minä sen vuokraan vaikka asunto on aika kehnossa kunnossa. Lähes 30 vuotta vanha talo,ilmeisesti asuntoa ei ole koskaan remontoitu,vain asuttu;) Mikäli SATO ei remontoi,osallistuuko firma kustannuksiin jos asukas itse maalaa,tapetoi,ym.?
Kiitos asiallisista vastauksista.

8

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallista

      kysyä Satosta. Ensi vuoden alusta on valtion budjettiehdotuksessa maininta, että kotitalousvähennys on 3000eur/nuppi (max. työn osuudesta 60%laskettuna). Mikäli huoneistossasi remonttiin sattuu osallistumaan ns. avopuoliso tai lapsi, jotka itse maksavat osansa rempasta (työn osuudesta), hekin saavat em. vähennyksen. Tarvikkeet joudut kuitenkin itse tai sitten se SATO maksamaan... ja sinä korotettuna vuokrana lopulta.

    • satoasukas

      Hei asun itse Sato asunnossa ja tiedän että maalit saa RTV:tä tapetteja ei anneta, isännöitsijä laittaa sinne lähetteen kun pyydät mutta jos kunto on huono niin pidä puolesi että Sato kunnostaa ennen kuin muutat tai sitten kun jo asut.Pidä puolesi(meidän kiinteistössä saa laminaatit lattiaankin kunhan itse asennuttaa ne.
      Kevät terveisin Paula

    • Sato asuntojen vanki

      Hei!
      Kannattaa miettiä ennen kuin muuttaa Saton asuntoihin.
      Huolto nimittäin ei pelaa. Asuntojen annetaan ränsistyä.
      Vuokralla asuvat saavat lahjan joka vuosi, eli vuokrankorotuksen. Hinnat hipovat jo taivasta näin huonokuntoisesta talosta jossa mikään ei toimi.
      Netti ja televisio pimeinä jo toistamiseen kuukauden sisällä. Asunnossa jäätävän kylmä.
      Viime kesänä vettä ei tullut miltei vuorokauteen ja justiinsa helteen ollessa pahin.
      Äänieristys olematon.
      Tyhjillään monia asuntoja koska normi ihmisellä ei varaa vuokriin joten näihin muutta pelkästään pakolaisia joiden vuokria maksaa kokonaisuudessaan Sossu.

      • Liioittelet raakasti

        Tässä keskustelussa useimmat liioittelee ongelmia Saton kanssa. Sato on kuitenkin vuokranantaja myös todella monelle suomalaiselle perheelle eikä vain kaapuväelle ja muille ei-toivotuille jotka saisi palauttaa lähtömaihinsa. Sato kuin myös vvo ovat merkintekijöitä ennen muita kun puhutaan vuokra-asuntojen tarjoajista valtakunnallisella tasolla. Niillä on tarjolla todella ihastuttavia ja riemastuttavia asuntoja eri puolella suomea jopa sellaisin hinnoin johon riittää rahat.


    • Kokemusta liikaa

      HOH HOH. Kaikki Saton ja VVO:n asunnot mitä olen nähnyt on tehty erittäin halvoista materiaaleista ja suunniteltu muutenkin päin P:tä. Vuokrat on järkyttävät, kiitos vuokrantasauskusetuksen jolla saadaan liikevoittoprosentit lähelle 35% tasoa.

      • Skädäm

        Älkää uskoko tuota vvo ja sato vastaista probakandaa ne on vain kateellisia kun eivät ole päässeet asumaan noiden vuokranantajien asuntoihin.

        Luuletko että, vaihtoehdot ovat vain VVO tai Sato. Olet väärässä.
        Muita ihania koteja ihmisille löytyy löydät myös osoitteista www.auroranlinna.fi tai www.helsinginkorkotukiasunnot.fi sekä osoitteesta http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/searchlist.action?officeid=166

        Myös http://www.kas.fi/ ja http://www.merimieselakekassa.fi/fi/Etusivu/Asunnot/Sivut/default.aspx sekä monesta muusta osoittesta jotka niin usein unohtuvat kun luullaan, että on vain sato tai vvo

        Vuokrat ovat kohtuullisella tasolla ja iloset asukkaat. Jos asumisen laaturatkaisee TA-Asunnot parasta nyt.


    • ei_ikinä_satoa

      Tässä vihdoin totuus joten ymmärtäkää nyt Satoa täytyy välttää kuin ruttoa


      Vuokrasopimus Saton kanssa on Saton laatima sopimusansa varokaa Saton kanssa sopimuksia petettyjä ja pettyneitä on jo pilvin pimein

      Kiskontaa hometta epäasiallista asiakaspalvelua asiat ei vaan toimi Saton kanssa.

      Saton liike-idea on varsin yksiselitteinen ensin vuokraavat pääomistajalta sitten pistävät hintaan ilmaa ja tarjoavat haluamalleen uhrille jonka imevät sopimusansa menettelyillään kuiviin ja tekevät tämän elämästä epämiellyttävän.

      Jotain jo kertoo Saton Pietarin kytkökset, lähempi tarkastelu paljastaa sen että Satoa rahoittaa itä-mafia ja esimerkiksi Saton ylimalkaisesti ylihinnoitellut hotellikodit helsingissä on puhtaasti alamaailman pyörityksessä

      Sato on kylmäverinen liikeyritys joka käyttää hyväksi ihmisten hätää asunnottomuutta ja ahdinkoa.

      Asuntoa tarvittaessa vuokratkaa se suoraan omistajalta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla on erittäin hyvin saatavilla asunto suoraan vuokralle suoraan sen omistajalta ja terveellisellä pohjalla.

      Välttäkää Saton kaltaista välistä vetäjää säästätte yöunet.

      https://taloudensanomat.wordpress.com/

      • Anonyymi

        Olipa kyllä melkoinen trolli


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1957
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1691
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1638
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1527
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1485
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1377
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1213
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe