AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Peiteteline

Peiteteline

6 Vastausta 1 591 Lukukertaa
Olen ostamassa kannelle tulevaa peitetelinettä. Kumpi on kannattavampi ostos: Noa vai NoTool?
Hinta eroa on noin 100eur.

Exel

Voit myös hakea Exelin osat Etolasta ja rakentaa itse, säästät noin puolet hinnassa. Lasikuituputkea on helppo sahata sopiviin pätkiin ja valmiista kiinnikkeista saa purettavan telineen aikaan.

itse kun tekee

Ajattelinkin eka tehdä itse ihan puukehikon, mutta tuollainen alumiininen on kevyt ja nopea laittaa ja ottaa pois. Ja säilyy pienessä tilassa.

Tilasin sitten tuon NoToolin.

Ei onnistu..

Ainankin Helsingin Herttoniemen Etolassa kertoivat, ettei Exelin systeemejä enää ole myynnissä. Kuulemma valmistus siirtyi Saksaan ja samalla myynti Suomessa loppui.

Sääli. Ne olisivat olleet ilmeisen käyttökelpoisia telineen rakennuksen.

notool

Notool on ehdottomasti näppärämpi ja nopeampi asentaa

Lyhyt

NoTool on varmaan helppo kasata, vain naps naps ja naps. Ei tarvitse kurottautua ruuveja kiristelemään mihinkään suuntaan. Mutta tuuletusputki (siis se joka pitää peitteen irti veneen rungosta) arveluttaa, koska se on paljon lyhyempi kuin itse vene. Esim. 11 m veneelle putken pituus on 7m. Toimiiko ja riittääkö tuo ja hinkkaako pressu kuitenkin edestä ja takaa? Entä repeääkö peite heti ensimmäisenä tuuletusputken päiden kohdalta kun putki varmaan tökkää peitteeseen kuin keihään kärki? Noassa tuuletusputki kiertää koko veneen mittaisena.

noa

NO Tool ei kuulemma ole luotettava.
Itse ostin Classyachtsilta edullisesti.
 /   /  /  / Peiteteline

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta