Miksi me naiset olemme rahalla ostettavissa..???

Kykenevä nainen.

Miksi me naiset olemme rahalla ostettavissa..????

Keskustellessani kerran erään miesystäväni kanssa, hän sanoi vankkumattomana mielipiteenään, että ”nainen on loppuen lopuksi aina rahalla ostettavissa”. Syystähän minä ymmärrettävästi silloin loukkaannuin. Rupesin kuitenkin myöhemmin oikein pohtimaan hänen perusteluitaan. Tästäpä johtuen päätin sitten tehdä pienen empiirisen tutkimuksen ja laitoin miesprofiilin S.24/treffipalstalle. Joka oli tiedoiltaan ihan normaali, eli koulutukseni oli yliopisto-/korkeakoulu, ammatti tiede/teknologia ja jossa käytin miesystäväni (luvalla) kuvaa, ikä 38v. Tuloiksi ilmoitin 21000 - 30000 € v.

Katsojien ja yhteydenottojen tulos oli 3 viikon ajalta, 346 naista, joista kaksi otti yhteyttä. Toinen kuului oman ilmoituksensa perusteella tuloluokkaan 11000 - 20000 €. Johtuen osa-aikaisuudesta työsuhteissa ja opiskelusta. Toinen oli yksinhuoltaja, jolla ylipainoa reilusti ja asenne ”en kuitenkaan kelpaa kenellekään” Käymieni kirjeenvaihtojen perusteella, joissa selvittelin näiden naisten toiveita ja haluja. Kävi ilmi, että he toivoivat vain löytävänsä itselleen ihmisen joka heistä välittäisi.

Kokeen toinen osa oli mielenkiintoisempi. Laitoin sen noin kahden viikon päästä siitä kun olin poistanut edellisen. Profiili oli muuten sama, mutta nimim. eri ja tulot yli 51 000 €.. Katsojien ja yhteydenottojen tulos 3 viikon ajalta oli, 572 naista, joista 32 otti yhteyttä..!!! (Joka sinänsä jo mielestäni kertoo siitä, että nainen myy kiinnostuksensa rahasta). Kiinnostavuus kasvoi siis yhteydenottojen osalta potenssiin. Lisäksi naisten omista profiileista kävi ilmi, että heistä 5 (15 % yhteyden ottaneista) oli tuloiltaan ja koulutukseltaan samaan sosiaaliluokkaan kuuluvia, kuin itse ilmoitin. Joista taas 2 haki samaan sosiaaliluokkaan kuuluvaa lähinnä siitä syystä, että se takaa saman sivistystason kuin heillä itsellään on. Lopuilla 3:lla oli halu, että toisin heille edellisen sekä matkustelu ja seurusteluseuran lisäksi, taloudellisen turvan tai lisän…??
Seuraavaan ryhmään luokittelin tuloluokissa 31 000 – 50 000 € olleet. Johon kuului 9 (28 %) heistä 6. oli mm. sitä mieltä, että miehen kuului tarjota naiselle ravintola-ilta. Loput 3 halusivat kustantaa oman osuutensa. Sitten viimeiseen ryhmään kuuluivat tuloluokissa 11 000 – 20 000 ja 21 000 – 30 000 € olevat naiset, eli 18 (56 %). Heidän kanssaan käymäni kirjeenvaihdon perusteella sain kyseisiltä naisilta selville, että heistä 14. kiinnosti kovasti mm. kuinka asuin, mitä tein työkseni, miten vietin vapaa-aikaani ja mitä omistin…. Joka sinänsä on ymmärrettävää kyseisissä tuloluokissa, että naiset saisivat nostettua omaa elintasoaan saamalla kumppanin jolla se on korkeampi. (Onhan se historiallisesti tarkasteltuna tietysti hyvinkin perinteikästä).


Mielestäni ironisin juttu joka tuli ilmi oli, että näistä naisista valtaosa piti tuloiltaan heitä alemmassa luokassa olevaa miestä enemmän tai vähemmän luuserina, joka ei kykenisi kustantamaan omaansa tahi kumppaninsa kustannuksia. Näin ollen minulle heräsi kysymys, olemmeko me naiset miesten mielestä sitten luusereita, (tuskinpa)..!!
Tosin, jos nykypäivänä mahdollisen suhteen tai jopa rakastumisen ehtona on miehen taloudellinen status, niin silloinhan naiset edelleen myy itsensä heille rahasta. Eli tiivistettynä naisen voi ostaa seksi, ateriointi, juopottelu ja keskustelu seuraksi sekä loppuen lopuksi vaikka elämänkumppaniksi, kunhan vain miehellä rahaa riittää.

Kaikesta edellisestä johtuen minulle heräsi kysymys, kuinka jotkut naiset voivat olla vaatimassa tasa-arvoa. Jos lähtökohta on se, että jopa saman elintason tai alemmankin, mutta kuitenkin riittävän omaavat naiset ovat valmiita myymään itsensä rahasta miehille.????

35

5945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansasisar

      Miksi kerrot tuon kaikille. Olet pettänyt meidät:))D

    • Mies 23

      Jos on hieno sporttinen auto niin kyllä sitä naisia saa. Ja vieläkin kun ostaa naiselle kaikenlaista, niin eikö nainen sitte ole ostettu? Huomasin sen napurista jolla on hieno auto ja rahaa riitää. Ite ajan vanhalla paskalla ja olen huomannut ton jutun.

    • ei ostettavissa

      Samaa olen pohtinut, ja ainakin yksi visio minulla on asiasta, johtuen omista kokemuksistani (mies)maailmassa.

      Uskon että tämä ilmiö koskee enemmän vanhempia naisia kuin nuoria. Syy on se, että iän mittaan nainen on huomannut että vapailla markkinoilla on yhä vähemmän "kunnollisia" tai "sopivia" miehiä. Naisen on yhä vaikeampaa saada ikäisensä saati nuorempi mies. Haaveet romanttisesta "aidosta" rakkaudesta alkavat karista. Keski-iässä miehen "kunnollisuus" alkaa kulkea käsi kädessä varakkuuden kanssa. Tällä kunnollisuudella tarkoitan ennemminkin elämäntapojen kunnollisuutta kuin luonteenpiirteitä.

      Eli, jos naisella ei ole enää mahdollisuutta saada aitoa rakkaussuhdetta suunnilleen ikäisensä ja tasoisensa miehen kanssa, ja vanhemmat miehet ottavat mielellään itseään 10-15v nuoremman naisen, niin miksi ihmeessä 40v nainen ottaisi "järkisuhteeseen" 50-55v köyhän miehen kun voi saada varakkaan?

      Itse koen nöyryyttävänä sen, että en tässä iässä(40v) kelpaa enää kuin itseäni 10 vuotta vanhempien miesten näyttelyesineeksi, tai jos haluan ikäiseni kumppanin, saan luvan tyytyä alkoholi tms ongelmaiseen. Koska olen kuitenkin normaalia elämää viettävä, työssäkäyvä, alemman korkeakoulututkinnon suorittanut, raitis, liikunnallinen ja ulkonäkönikin on ok, en yksinkertaisesti voi ruveta suhteeseen jonkun kaljaa kittaavan sähköasentajan kanssa. En väitä etteikö voisi olla raittiita ja kunnollisiakin köyhiä, fiksuja miehiä vapaana, mutta jostain kumman syystä sellaisia ei ole minun kohdalleni osunut. En myöskään jaksa etsiä neulaa heinäsuovasta. Uskon että moni muukin aikuinen nainen ajattelee näin aikansa päätään seinään hakanneena.. Ne jotka eivät halua olla yksin, ottavat sen varakkaan vanhan miehen, ja loput psyykkaavat itsensä loppuelämän mittaiseen yksinäisyyteen.

      Tapaamani vanhemmat miehet ovat olleet siinä määrin keskiaikaisia asenteissaan naisia kohtaan että en halua sellaista parisuhdetta. Myös se että 45-55v mies etsii vain ja ainoastaan itseään min. 10v nuorempaa naista, kertoo miehen asenteesta.

      Jos siis pitää valita köyhän ja varakkaan väliltä, kun miehet ovat muutoin täysin samalla viivalla, niin miksi pitäisi ottaa köyhä?

      Ja tiedoksi että itse en ole "myytävänä". Koska en kykene parisuhteeseen joka perustuu millään tapaa hyötysuhteeseen, oli se sitten aineellista tahi henkisen tason "hyväksikäyttöä", olen mieluummin yksin. Ollut jo vuosikausia ja tulen olemaankin lopun elämääni. En halua olla vanhan miehen näyttelyesine vaikka saisin siitä kuinka paljon rahaa. Muunlaisia suhteita ei tässä iässä ole tarjolla.

      Jos aikuinen nainen ryhtyy suhteeseen itseään 10-15v vanhemman miehen kanssa tietäen että mies otti hänet alun perin vain siksi, että saa nuoremman naisen, eikö se ole aivan kohtuullinen "kauppa" että mies vastineeksi tarjoaa taloudellisesti turvatun elämän?

      • en ole vastannut...

        näihin juttuihin, mutta nyt pitää sanoa tälle katkeralle 40v naiselle, että ikä on vain luku...
        Ite olen 41v. ja mulle 10 v. nuoremmat miehet osoittaa huomiota... ihastuvat..jopa rakastuvat..heitä saa sitten hellästi torjua...
        Ja mä olen aina maksanut omat menoni...enkä koskaan ole katsonut tuloja...tärkeintä on ihminen..
        Myös yksin voi olla onnellinen,itsenäinen ihminen..
        Kaikkea hyvää sulle kuitenkin!!!


      • AikuinenNainenMäOon

        Olen pitkälti samaa mieltä. En sanoisi, etteivät minua (44v) nuoremmiltakin miehiltä tulisi yhteydenottoja. Mutta tosiasian totesit: Jos 2 miestä ovat "täysin samalla viivalla", MIKSI alkaisin suhteeseen köyhemmän kanssa? No, eiväthän 2 miestä ole täysin samanlaisia muutenkaan, mut noin suurinpiirtein.

        En todellakaan laita Treffihakuuni koskaan minkäänlaista tuloluokkaa enkä ilmoita omiakaan tulojani. Mulla on toiveena se, että miehen tulot ylittävät omani jonkin verran. Huom! Naisen euro kun on edelleen se n. 80 c...

        Olisi aika ikävää, jos esim. mies olisi niin heikossa taloudellisessa asemassa, ettei pystyisi kustantamaan itselleen ulkomaanmatkaa kanssani, niin ikävähän se olisi ilman häntä lähteä reissuun :). Perinteitä kunnioittavana naisena toivon mieheltä turvaa - ja sitä tuo myös talouden tasapaino.

        T. ei itsekään aivan varattomin :)


      • Olit ehkä aloittaja

        Tapasi kirjoittaa osoittaa sivistystä, mutta tekstin " henki" viittaa, että olet aloittajan kanssa identtinen kaksonen tai itse aloittaja.
        Kiitos silti.
        Ihan asiaa.
        Mies Nurmosta


      • ei ap.
        Olit ehkä aloittaja kirjoitti:

        Tapasi kirjoittaa osoittaa sivistystä, mutta tekstin " henki" viittaa, että olet aloittajan kanssa identtinen kaksonen tai itse aloittaja.
        Kiitos silti.
        Ihan asiaa.
        Mies Nurmosta

        En ole ap.kirjoittaja. Ehkä minulla ja aapeellä vain on samanlainen ajattelutapa, sekä samantasoiset viestintätaidot, jos vaikutamme samalta ihmiseltä : ) Joskus tulee kirkasta, selkeää tekstiä, ja joskus kiireessä ei tule ulos yhtään järkevää lausetta(kuten nyt).

        Meitä ajattelevia, analyyttisiakin naisia siis on olemassa, elämänkokemuksella höystettyna : ) Kun vain löytyisi samanlainen mies ihmettelemään ja pohtimaan.


      • tosiasiaa
        en ole vastannut... kirjoitti:

        näihin juttuihin, mutta nyt pitää sanoa tälle katkeralle 40v naiselle, että ikä on vain luku...
        Ite olen 41v. ja mulle 10 v. nuoremmat miehet osoittaa huomiota... ihastuvat..jopa rakastuvat..heitä saa sitten hellästi torjua...
        Ja mä olen aina maksanut omat menoni...enkä koskaan ole katsonut tuloja...tärkeintä on ihminen..
        Myös yksin voi olla onnellinen,itsenäinen ihminen..
        Kaikkea hyvää sulle kuitenkin!!!

        mulle antaa huomiota kans 20 vuottaki nuoremmat. ja viihtyy illan seurassa ja selvinpäin. myös muun ikäisiäkin on. ehdoton edellytys on että mies ei saa näyttää rupsahtaneelta peikolta vaan on huoliteltu, rento. eli jos on mun ikänen nii pitää olla potkuu ja olla nuorekkaampi. itse näytän 10v nuoremmalta. tykkään itestäni.


    • Viskoosi78

      Pidän heikkoutena että antaa maallisen mammonan ohjata omia tunteitaan..

    • korkeakoulutettu mies

      Joskus olen katsonut millaista porukkaa tuolla liikkuu, naisten yhteydenottoja ei ole ollut paljon ja lopettavat viestin tai parin jälkeen.

      Lieneekö syynä se, etten ole mainostanut varakkuuttani (noin seitsemän miljoonaa euroa) tai tulojani (työ jotain 30000, osinko- ja korkotulot päälle, yhteensä kai jotain 350.000, en ole koskaan viitsinyt laskea).

      Olen kai ollut tyhmä kun olen kuvitellut että rahoista kehuminen houkuttaa aivan vääränlaisia naisia. :-)

    • ei olisi ostettavissa?

      Näin meni kaikki terä jutustasi syvälle suohon.

      • naisella

        olisi sitä rahaa ostaa se mies...???? Tais nyt mennä sul tuohon suohon......


      • Omillaan toimeentuleva
        naisella kirjoitti:

        olisi sitä rahaa ostaa se mies...???? Tais nyt mennä sul tuohon suohon......

        takaa yhtään mitään. Olen elämäni varrella törmännyt pariin äveriäämpään mieheen. Yllätys on ollut melkoinen seurustelun vakiintuessa, kun olen huomannut miten kitsaasta tyypistä on kysymys. Missään ei käydä mikä maksaa vaan päinvastoin minä se olen ollut loppujen lopuksi joka on kotona keitellyt kahvia ja tarjonnut ruokaa seurustellessa. Samoin mies puhui parilla sanalla puhelimessa kun itse soitti (yleensä laittoi tekstarin että mun pitää soittaa). Sitten kun mä soitin niin äijä olis jorissu tuntikausia. Rehvakkaasti lupaili ummet ja lammet, muttei koskaan toteutunu mikään lupaus. Poikki pistin kyseiset suhteet melkein heti. Nyt seurustelen tavallisen normaalituloisen duunarin kanssa ja kaikki jaetaan tasapuolisesti. Onko muut huomannu tota "rikkaiden" äijien saituutta?


      • JAJAJA

        Köyhän kaunottaren ja ruman mutta rikkaan naisen välillä mies valitsee edellisen. Tämän voisi joku testata empiirisesti tekemällä tuollaiset profiilit jonnekin. Kukaan itseään kunnioittava mies ei ryhdy naisen elätettäväksi.


      • m34v..
        Omillaan toimeentuleva kirjoitti:

        takaa yhtään mitään. Olen elämäni varrella törmännyt pariin äveriäämpään mieheen. Yllätys on ollut melkoinen seurustelun vakiintuessa, kun olen huomannut miten kitsaasta tyypistä on kysymys. Missään ei käydä mikä maksaa vaan päinvastoin minä se olen ollut loppujen lopuksi joka on kotona keitellyt kahvia ja tarjonnut ruokaa seurustellessa. Samoin mies puhui parilla sanalla puhelimessa kun itse soitti (yleensä laittoi tekstarin että mun pitää soittaa). Sitten kun mä soitin niin äijä olis jorissu tuntikausia. Rehvakkaasti lupaili ummet ja lammet, muttei koskaan toteutunu mikään lupaus. Poikki pistin kyseiset suhteet melkein heti. Nyt seurustelen tavallisen normaalituloisen duunarin kanssa ja kaikki jaetaan tasapuolisesti. Onko muut huomannu tota "rikkaiden" äijien saituutta?

        Siskon mies on niin kitsas, kun saivat talon rakennettua, ettei perskule valoja voi pitää päällä eikä edes pipareita tehdä uunilla (sähköuuni).

        Mutta minä kyllä pidän ihan rehellisesti omat tuloni 21-31K€, se on ihan hyvä vaan että pintaliidokit pysyy kaukana. Pääasia mulle on, että tulen itse toimeen ja nainen on kunnollinen.


      • -Treffailija-
        Omillaan toimeentuleva kirjoitti:

        takaa yhtään mitään. Olen elämäni varrella törmännyt pariin äveriäämpään mieheen. Yllätys on ollut melkoinen seurustelun vakiintuessa, kun olen huomannut miten kitsaasta tyypistä on kysymys. Missään ei käydä mikä maksaa vaan päinvastoin minä se olen ollut loppujen lopuksi joka on kotona keitellyt kahvia ja tarjonnut ruokaa seurustellessa. Samoin mies puhui parilla sanalla puhelimessa kun itse soitti (yleensä laittoi tekstarin että mun pitää soittaa). Sitten kun mä soitin niin äijä olis jorissu tuntikausia. Rehvakkaasti lupaili ummet ja lammet, muttei koskaan toteutunu mikään lupaus. Poikki pistin kyseiset suhteet melkein heti. Nyt seurustelen tavallisen normaalituloisen duunarin kanssa ja kaikki jaetaan tasapuolisesti. Onko muut huomannu tota "rikkaiden" äijien saituutta?

        Ikävää on myös se, jos varakkuus ja hyvä tulotaso aiheuttavat sen, että suhtaudutaan alentuvasti tai epäluuloisesti niihin, jotka painivat tässä asiassa ihan eri sarjassa. Ei ilmeisesti ymmärretä sitä, että
        kaikki eivät arvota rahaa läheskään yhtä korkealle, ja että on ihmisiä, jotka tyytyvät vapaaehtoisesti vaatimattomaan tulotasoon saadakseen elää omannäköistään elämää, esim. työskennellä kutsumusammatissaan. Itse olen saanut kokea tällaista pari kertaa, ja tuo jos mikä on vastenmielistä käytöstä.


      • m34v..
        JAJAJA kirjoitti:

        Köyhän kaunottaren ja ruman mutta rikkaan naisen välillä mies valitsee edellisen. Tämän voisi joku testata empiirisesti tekemällä tuollaiset profiilit jonnekin. Kukaan itseään kunnioittava mies ei ryhdy naisen elätettäväksi.

        Kyllä Matti Nykäselle kelpaa :)


      • ei ap.
        naisella kirjoitti:

        olisi sitä rahaa ostaa se mies...???? Tais nyt mennä sul tuohon suohon......

        Nainen "ostaa" miehen kauneudella.

        Mitä eroa siinä lopulta on, kun mies haluaa kauniin naisen ja nainen varakkaan miehen? Molemmat ovat yhtä pinnallisia.


      • JAJAJA
        m34v.. kirjoitti:

        Kyllä Matti Nykäselle kelpaa :)

        _itseään kunnioittavista_ miehistä:) Mutta Matillakin taisi olla nuorempana ihan hyvännäköisiä naisia.


    • tosiaankin sinulla

      Tunnustan hakeneeni aiemmin treffipalstalla vain omillaan toimeentulevaa miesseuraa. Olen itse hyvätuloinen nainen ja aiemmassa suhteessa jouduin elättämään miestä, joka ei osannut hoitaa raha-asioitaan. Iän karttuessa sitä viisastuu, eikä enää suostu moiseen.

      En kuitenkaan sanoisi, että tässä olisi kysymyksessä itsensä myyminen. Minun ainakin olisi vaikea arvostaa miestä, joka ei vielä viisikymppisenäkään olisi oppinut itseään elättämään tai muuten saanut rahaa vähän säästöön ns. vanhuuden varalle. Joillekin tietysti on ihan ok jos elää kädestä suuhun, mutta raha tuo tiettyä turvallisuutta ja sitä olen myös parisuhteessa vailla. En millään tavalla koe myyneeni itseäni, vaikka seurustelen treffipalstalta löytyneen hyvätuloisen miehen kanssa. Matkoilla esim. maksamme kulut puoliksi jne. Luulen myös, että tämä mies ei olisi ollut minusta samalla tavalla kiinnostunut jos olisin pienituloinen ja siksi koen, että suhde on tasavertainen.

    • hannaritva

      Mietin tässä asiaa omalta, naisen kannalta. Olen ns. hyvätuloinen, akateeminen 50 vuotias nainen. Vaikka sanotaan, että miehet hakevat nuorempia naisia, en osaa kuvitella itselläni itseäni 10 vanhempaa miestä. Tulen sen verran hyvin toimeen omillani, että vanhemmat mieshenkilöt saavat aivan vapaasti hakea niitä nuoria naisia. Toivon löytäväni samanikäistä seuraa. Olen aina tottunut maksamaan omat kuluni ja näin jatkossakin.

    • kyllähän

      se naisten käytös nykypäivänäkin viel kertoo siitä, että he eivät ole kyenneet hyödyntämään viimeisen 5000 vuoden aikana tätä sivistyksen antia omalla tavallaan. Ovat koko ajan vain apinoineet miestä, lukemalla samat kirjat, käymällä samat koulut ja vieläpä ruvenneet tekemään samoja töitä kuin miehet. Näin ollen he ovat alkaneet vaatimaan tasa-arvoa, työpaikoilla ja kotona sekä naiskiintiöitä julkisissa luottamustehtävissä, ilman että heillä siihen olis ”niin sanotusti munaa” Nainenhan on edelleen se sama nainen, joka aikoinaan istui nuotion äärellä ja kun heimon atleettisin sekä suurimman nuijan omistava kaveri oli raahannut sen karvaisen mammutin luolan suulle. Niin kaikki kynnelle kykenevät naikkoset syöksyivät silittelemään tuon gotletin taljaa siinä toivossa, että hän soisi heistä parhaimmalle pienen herkkuhetken vällyjen välissä. Heistä jokainen, kun halusi olla se suosituin ja halutuin sekä muita naikkosia parempi. Lisäksi he halusivat jotain sylinlämmikettä ja imetettävää sille välil, kun kyseinen urho on seuraavan kerran taasen juoksemas kiinni uutta mammuttia. Nainenhan ei tunnetusti kykene tuntemaan todellista tasa-arvoa toisen naisen kans, vaan repii siltä vaikka hiukset päästä jotta olisi parempi kuin se toinen. Naiset eivät vain kykene kehittymää omalla tavallaan, löytämään omaa polkuaan tulla paremmaksi ihmisenä sekä ennen kaikkea sukupuolena. He junnaavat paikallaan, kun taas miehet ovat saaneet tehdä kaiken emotionaalisen ja humaanin kehityksen eteen. Niin onko naisesta muuhun kuin myymään itseään tai itsensä eniten tarjoavalle,, hmm. Eikös nämä treffipalstat ole pullollaan 30-35 naisilta ilmoituksia, että myyn itseni sille miehelle joka tarjoaa eniten ja haluaa monta lasta. (”Minusta kun ei loppuen lopuksi ole muuhun ja muuta en haluakaan. Vauvakuume vaivaa, kaverilla ja kaikilla muilla tutuilla jo on. Sehän tekee niistä mua parempia ja koen muuten olevani vaillinainen nainen, kun en ole jatkamassa sukua,,, apuvaaaaa. Sitä paitti olenhan jo tienannut miesten maailmassa reittä pitkin sievoisen summan omaksi ilokseni,,,,, joten räps,, räps”…..!!!!!!))))

      • tsuku,,,

        kun on tiukkaa asiaa.......


      • Olet kuiteskin aloittaja(mies)

        Nasse-setä


      • kun on
        Olet kuiteskin aloittaja(mies) kirjoitti:

        Nasse-setä

        hauska lukea täält erilaisia juttui. Tosin nää melankoliset kommentit joita jotkut apaattiset yksilöt tänne heittelee, muka nasevina iskuina. Toki sen ne kertovat, että heissä ei ole mitään kiinnostavaa, eivätkä edes kykene luomaan sellaista. Ikuisia arvuuttelijoita, olisikohan nainen…????

        Amalia-armas.


      • Vaalea Nainen

        on yksipuolinen kuva sinulle muodostunut toisesta sukupuolesta. Olisi susta paljon kivempaa, jos naisia ei olisi olemasakaan. Mene vain takaisin leikkimään hiekkalaatikolle. Äitisi pyytää sut syömään, kun pikkunassikan lemppariruoka on valmista;0


      • Blondi.
        Vaalea Nainen kirjoitti:

        on yksipuolinen kuva sinulle muodostunut toisesta sukupuolesta. Olisi susta paljon kivempaa, jos naisia ei olisi olemasakaan. Mene vain takaisin leikkimään hiekkalaatikolle. Äitisi pyytää sut syömään, kun pikkunassikan lemppariruoka on valmista;0

        Vahvistaa naisista saamaani käsitystä. Vastaamalla lyhyesti ja muka ytimekkäästi, sekä harjoittamalla henkilökohtaista ivaa. Johtuisiko siitä että kun on nainen, niin ei kykene kumoamaan näkökulmaani. Eikä se taitaisi olla edes mahdollista,, hmm….

        Tumma mies


      • se nainen
        Blondi. kirjoitti:

        Vahvistaa naisista saamaani käsitystä. Vastaamalla lyhyesti ja muka ytimekkäästi, sekä harjoittamalla henkilökohtaista ivaa. Johtuisiko siitä että kun on nainen, niin ei kykene kumoamaan näkökulmaani. Eikä se taitaisi olla edes mahdollista,, hmm….

        Tumma mies

        kestää. Jopa sovinisti siat.!!!!!!


      • sinä ite,,,
        se nainen kirjoitti:

        kestää. Jopa sovinisti siat.!!!!!!

        tuon kykenit aattelemmaan,,, hirveetä et nainenkiin moiseen pystyis....!!!!!!


    • kokemuksella

      Suosittelen lämpimästi jos naiselle suodaan kaikkee hauskuuksia mieheltä. Miksi kärsiä arkea jossain vankilamaisessa parisuhteessa, jossa mies alkaa olla mielikuvitukseton, seinästä revityn näkönen, alati alistava. Elämä on nykyään paljon virikkeellisempää eri miesten kanssa, tapahtuu kaikkee, pääsee bilettään. sit voi olla itekseen ja tehä mitä haluu. ja yksinäinen nainen ei saa fattasta mitään vaik olisi vain työmarkkinatuella. pitäs olla liuta rääkyviä kakaroita ennenku mitään sais mistää. ei kandee alkaa tenavii silti suoltaan.

      • Tosi on

        Alone life is better!
        Miehet eivät halua elää yksin, joten halutaan näyttelyesine tai joku, joka hoitaa huushollin. Olen viehättävä 50 v nainen, näytän toki 40-kymppiseltä, rahalla en ole ollut koskaan ostettavissa elämäni aikana. Olen ollut 4 v. sinkkuna. Olen tullut siihen tulokseen, että vanhemmat miehet tai n yli 45 v ovat liian vanhanaikaisia minulle ja ukkoontuneet. Nuoret miehet 24-35 ovat erittäin ihania. Varsinkin sängyssä, läheisiä, aitoja, tunteellisia ja seksuaalisesti tosi miehiä. Rohkeita. Eikä sitä turhaan puhuta, että nuori mies ja vanhempi nainen sopivat fyysisesti yhteen (italialainen tutkimus) En puhuisi mistään puumien metsästysaikakaudesta, se on menneen talven lumia, koska tosiasiassa nuoret urokset metsästävät ihan selvästi henkisesti kypsiä NAISIA, ei rahaa. Elämä on ihanaa nuorten miesten kanssa ja toisaalta voi vapaasti elää omaa elämää, ilman ahdistavaa vanhempaa miestä. Nauttikaa naiset elämästä!


    • hilimoo

      Kirjoitustyyli ja osin sisältökin paljastaa että aloittaja on mies. Eihän sillä asiaan sinänsä kauheasti ole väliä, jos asian osaa lukea asiana. Aloittaja haki kenties uskottavuutta asialleen sillä että naisena on naisista jotain mieltä, kun jos miehenä kirjoittaisi, osalla kirjoittajista ärtymys kohdistuisi siihen että mies on asennevammainen.

      Ja siihen itse asiaan: yksi mikä otti heti silmään ekassa, vähätuloisemman miehen versiossa, oli se että akateeminen tekniikan alan mies tienaa niin vähän. Se saa monella hälytyskellot soimaan, miksi on niin huonopalkkaisessa työssä, onko edes omalla alallaan, jolloin se akateemisuuskaan ei paljon vaakakupissa paina, jos maisteri onkin varastomies. ;) tai tekee jotain muuta suorittavaa työtä. Vähän luuserifiilis siis tulee silloin.

    • 16+3

      Kokeileppa seuraavaksi tehdä kaksi naisen profiilia. Muuten ihan samanlaiset mutta toisessa nainen on kaunis ja hoikka, toisessa vähemmän kaunis ja pyöreä.

      Miehet kun eivät ole yhtään pinnallisia, eihän....

    • 20+5

      Naisten kohdalla fakta on se, että he antavat rakkaudesta, säälistä tai rahasta. Tässä järjestyksessä.

      Ensin ollaan rakastuneita ja silloin ulkoisilla tekijöillä ei ole juuri mitään merkitystä. Kun erotaan, annetaan säälistä ja siinä vaiheessa kun haetaan aina vain tulevaa exää, on fiksumpi antaa rahasta.

      Olen seurannut erään tuttavapariskunnan touhuja liiankin läheltä. He ovat molemmat sporttisia ja nainen vetävän näköinen wannabemissi.

      Aluksi he olivat todella rakastuneita, tekivät kaksi lasta ja ulkoisesti kaikki näytti menevän hyvin. On omakotitalo ja rahaa. Kesälomat ovat yleensä ulkomailla.

      Sitten nainen ilmeisesti kyllästyi mieheensä ja haki täältäkin seksisuhteita. Kertomatta miehelleen. Hän vaati aluksi miehiltä sukupuolitestin tulokset kun halusi naida ilman kumia. Tätä jatkui pari kolme vuotta kunnes hän alkoi myydä itseään hesalaisissa hotelleissa (kuulema n. 300 euroa per kerta, neljä asiaksta per ilta). Kaikki tämä mieheltään salaa kunnes kävi niin, että miehen harrastekaveri sattui asiakkaaksi eli nainen jäi kiinni.

      Tällä hetkellä he ovat edelleen yhdessä, ilmeisesti lasten vuoksi, mutta en pysty käsittämään miten he voivat näytellä onnellista perhettä? Aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Vai olisiko mies hyväksynyt sen, että nainen on huora?

      Itse olen ollut lähes 30 vuotta naimisissa ensimmäisen tapaamani naisen kanssa. Kertaakaan en ole pettänyt, koska ei ole ollut tarvetta. Miehenä on tietysti haluja, mutta jos käyttää järkeään, ei luottamusta ja kunnioitusta rakenneta satunnaisilla paneskeluilla.

      Pelkään sitä, että jos vaimoni sattuisi kuolemaan, en uskalla tutustua naisiin, koska heistä ei oikein mitenkään saa selvää ovatko he rahan tai satunnaisen seksin perään. Tai jos kohdalle osuu tuhat miestä läpikäynyt horo.

      En millään voi käsittää miksi ihmiset on esineellistetty ja ihmisen arvoa mitataan ulkoisten tekijöiden tai vaikkapa seksitaitojen perusteella. Luulen, että jos joutuisin etsimään uuden vaimon, hakisin hänet jostain Aasian maasta, jossa perinteiset arvot ovat vielä voimissaan.

      Sen minkä olen oppinut on fakta siitä, että mitä kauniimpi nainen, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän on pettäjä.

      Mikäli haluaa tasaisen parisuhteen, on fiksumpi keskittyä luonnollisiin ihmisiin, joiden arvomaailma on kunnossa. Ulkonäöllä on siinä todella vähän merkitystä.

      • Erkki Esimies

        Tämä kirjoitus ei nyt ihan ottanut aloittajan aiheeseen kantaa. Mutta, tuohon jos naisesi sattuu kuolemaan ennen sinua, tai eroatte. Tiedät varsin hyvin, että Suomesta löytyy ihan tarpeeksi paljon kaltaisiasi naisia. Ellet ole pinnallinen ulkonäköön katsova, löydät varmasti uuden.

        Aasian maat on aina arvoitus, paljon epävarmempi hakea sieltä tietynlainen nainen kuin Suomesta. Kulttuurierot ovat suuret, todennäköisesti teillä ei ole yhteistä kieltä, etkä juurikaan voi tutustua naiseen sieltä, jonka läheisiä tai työkavereita tms. tuntisit, joiden kertoman perusteella voisit saada mielikuvan naisesta. Ei Aasian maissa perinteiset arvot ole monesti voimissaan kuin ulkoisesti. Lisäksi kun pääsee länsimaiseen maahan, ihminen muuttuu ihan eri ympäristössä erilaiseksi. On ehkä mahdollisuus toteuttaa paremmin seksuaalisuuttaan, tai sitten seksiin on painostettu kotimaassa, ja uudessa maassa ei sen kummemmin osaa käyttäytymistään muuttaa, vaikkei enää tarvitsisi. Joissakin Aasian maissa seksi ei ole sellainen tabu kuin länsimaissa, seksi nähdään perustarpeena, josta voidaan puhuakin kuin syömisestä, ainakin melkein. (Esim. Japani) Joku itämainen nainen saattaa esittää hyvinkin siveää, vaatia seksittömyyttä ennen avioliittoa, läheiset tietysti takaavat naisen olevan neitsyt, että tämä saisi paremman tulevaisuuden. Totuus voi olla ihan mitä tahansa... Jännä juttu että näitä saa aina tolkuttaa uudelleen ja uudelleen, luulisi että ihmiset jo tietäisivät vaarat. Mutta ei, aina vaan joku tulee kertomaan haaveestaan saada aasialainen nainen, siksi että siellä ollaan "perinteisiä", mutta mitä ne todelliset perinteet sitten ovatkaan, on eri juttu. Luulen että nämä miehet haluavat niin kovasti elää haavemaailmassaan, että todellisia kokemuksia ei kuunnella, vaikka ne etteen läntättäisiin.

        t. nimim. monia kohtaloita tunteva...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe