polaris sportsman 300 käyttökokemuksia

polaris,.-

Millaisia käyttökokemuksia Polaris sportsman/hawkeye 300? Hyvät ja huonot puolet ? Ja vastaavat 400 cc polariksesta. Käykö 300 liian kuumana maastoajossa, koska ei nestejäähdytystä?

19

16750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkee

      Haukka uskomattoman ketterä maastossa kuin maastossa, alkuperäiset renkaat olivat surkeat vaihdoin alle 24" Duro Buffalot ja vot !!! Jaksaa vetää isoja rankakuormia umpimetästä. Mulla 1500km mittarissa ja ei ole ollut mitään ongelmia.

    • juhiiii

      polla kulkee äärettömän hyvin ja jaksaavetää! mulla mittarissa 3500km. moottori eikäy kuumana vaikka ajaa metässä montakii tuntia putkee! vikoja on ollu sellasia et oikee taka kardaani poikki ja variaattorissa oli jotai häikkää mutta noi meni takuuseen ja onse takuu muute hyvä olla vaikka noi viat oliki itse aiheutettuja osaltaan. MUTTA KANNATTAA OSTAA

    • 300 polaris

      siinää on hyvä ajoasento pääsee kohtuu hyvin metsässä kevyt ja vähä ruokainen itellä on tämä vehje eikä ole kertaakaan yli kuumentunut vaikka onn ajanu pitkään kaasu pohjassa/kovilla kieroksilla

      • mönkijäpitääsaada

        Osaakos joku sanoa ihan käytännön kokemuksien perusteella vastauksia seuraaviin:

        - paljonko vehje kuluttaa bensaa, eli mihin tuo 17L tankki riittää?
        - mikä on laitteen huippunopeus tasaisella maalla?
        - 300 kuutioinen kuulostaa pieneltä, jaksaako se oikeasti liikkua ripeästi vai meneekö mateluksi kuorman kanssa?


      • polleman
        mönkijäpitääsaada kirjoitti:

        Osaakos joku sanoa ihan käytännön kokemuksien perusteella vastauksia seuraaviin:

        - paljonko vehje kuluttaa bensaa, eli mihin tuo 17L tankki riittää?
        - mikä on laitteen huippunopeus tasaisella maalla?
        - 300 kuutioinen kuulostaa pieneltä, jaksaako se oikeasti liikkua ripeästi vai meneekö mateluksi kuorman kanssa?

        tasaisella malla omasa pollessa huiput hipoo 76 variaattori vehettä kiihdytetään eri tavalla ei kaasu pohjassa pelkästään.jaksaa vetää uskomattoman hyvin kuormia itsellä on nyt työ malla pelloilla ja metsässä tulee vedettyä auton kärriä jossa painoa kyydissä reilusti yli 400kg itse perä kärri.tankki ei ole 17 litraa vaan 12 olen saanut muistaakseni omaan mahtumaan.siinä vähä infoa


      • Y-Ruz
        mönkijäpitääsaada kirjoitti:

        Osaakos joku sanoa ihan käytännön kokemuksien perusteella vastauksia seuraaviin:

        - paljonko vehje kuluttaa bensaa, eli mihin tuo 17L tankki riittää?
        - mikä on laitteen huippunopeus tasaisella maalla?
        - 300 kuutioinen kuulostaa pieneltä, jaksaako se oikeasti liikkua ripeästi vai meneekö mateluksi kuorman kanssa?

        Bensaa kyseinen vehe syö omasta mielestä todella vähän. 17l tankki riittää pitkäksi aikaa ajosta riippuen.
        Ite pitäny leikkikaluna Sportsman 300 joten ei paljoa töitä sillä oo tullu tehtyä.
        Kuten aikasemmassa viestissä oli, 76 alkaa olla maksimi mut kyl sekin vauhti riittää hyvinki.
        300 kuutioinen kuulosti itestäki pieneltä mut yllätyin suunnattomasti tehoista mitä 300:sta löytyy.
        Ei uskois etes 300:ksi... Ehdottomasti Polaris 300 riittää leikkikalu hommiin ja miks ei työ hommiinki.
        Suosittelen!


      • polaris12345
        Y-Ruz kirjoitti:

        Bensaa kyseinen vehe syö omasta mielestä todella vähän. 17l tankki riittää pitkäksi aikaa ajosta riippuen.
        Ite pitäny leikkikaluna Sportsman 300 joten ei paljoa töitä sillä oo tullu tehtyä.
        Kuten aikasemmassa viestissä oli, 76 alkaa olla maksimi mut kyl sekin vauhti riittää hyvinki.
        300 kuutioinen kuulosti itestäki pieneltä mut yllätyin suunnattomasti tehoista mitä 300:sta löytyy.
        Ei uskois etes 300:ksi... Ehdottomasti Polaris 300 riittää leikkikalu hommiin ja miks ei työ hommiinki.
        Suosittelen!

        hieno peli! reilu maavara ja hyvä pääsemään


      • sportsman?
        polaris12345 kirjoitti:

        hieno peli! reilu maavara ja hyvä pääsemään

        juu, elikkäs voisko joku vielä valaista että mitä vikoja noissa yleensä on ja missä km/h lukemassa ne ilmenee?


      • 300cc omaava
        sportsman? kirjoitti:

        juu, elikkäs voisko joku vielä valaista että mitä vikoja noissa yleensä on ja missä km/h lukemassa ne ilmenee?

        itellä n. 7kk vanha sportsman 300 ja ajettu yli 9500km.. omani on ollut enimmäkseen huvikäytössä, mutta töitäkin sillä on tehty. vikoja oli jo ensimmäisillä viikoilla, kun bensapumppu oli sulanut jnejne... vikoja tullut aivan liikaa, verrattuna vehkeen hintaan ja siihen, mitä polaris-laadusta yleensäkin puhutaan. huollossa saa käyttää jatkuvasti, mutta onneksi on tuo 4 vuoden takuu! mahtava vehjehän tuo on kun metsässä etenee reippaasti ja ketterästi ja jaksaa viedä kuormia, mutta talvella kyntää itsensä kiinni pieniinkin lumikasoihin, oli sitten neliveto päällä tai ei ja neliveto päällä vielä helpommin kyntääkin.. talvella imee ilmanputsarin täyteen lunta, jos se pöllyää vähänkään ja se tietää sitä, että kotiin ajetaankin 8km/h, ettei vehje vain tukehtuisi. vauhdista sen verran, että 85 olen omalleni saanut mittariin, mutta tuo 76 taitaa olla se perus. kesällä vehje ui kiltisti ja sillä pääsee paikkaan kuin paikkaan. bensan kulutus kesällä on huomattavasti pienempää kuin talvella ja talvella vehje imee bensaa tolkuttoman paljon. kaikesta huolimatta ihan tyytyväinen olen 300cc. (kuitenki ihmettelen suuresti laatua ja testivoittoa??)


    • Polaris sportsman300

      omassa pollessa on vikoja ollut vain taka tukivarsissa ja kaasarissa, mutta ennen pitkää kaasarivika pahentui ja nyt ei pääse katsastuksesta läpi, ku päästöt liian korkeet eikä osata bikeworldissakaan sanoa mitää ilman tonnin rahanippua.. että silleen :/

    • herne

      Katellut polaris hawkey 300 mönkijjää! Onko se kooltaan ok 10 vuotiaalle lapselle?
      Aatellut ostaa 90 polariksen, mutta tonni lisää niin saat 300 ja 4x4 ja voi ajaa jo isompikin ihminen? Parempi mennä metsässä!

    • plaa

      En sitte teijän vehkeistä tiedä mutta tua mun polle kulkee se 93 kmh :o

    • Pollekuski

      Olen itse mennyt omallani polaris 300 2010 82km/h

    • Laatuako

      320km ajettu,vinssin solenoidi kesti takuun yli.Etupää rallattaa,molemmat akselit tai nivelet,kalliiksi käy huviajelu!

      • pyhäpäivä

        mikä on kun polaris 300 polttaa sulakkeen kun laittaa nelivedon päälle?


      • Polaris_Sportsman_500

        Oikosulku. Olisikohan nelivedon kytkimen johtosarjassa joku kohta osuu runkoon ja rikki?


      • EhjiäVermeitä

    • Anonyymi

      Millainen homma on vaihtaa kytkimen laakerit?
      Sportsman 300 4x4 2008.

    • Anonyymi

      Mitähän tuo mönkkäri painaa?
      Kalahommiin talvella ni jään paksuuteen painoa vertaisin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe