Hopeanuoli sarjakuva

hopsanuoli

Liekkö joku keräilee hopeanuolia ? Minulla on 4-5 kansiollista hopeanuoli lehtiä jostain olikohan ulkomuistista 70-80 luvun taitteesta ? Onko tuon ajan sarjakuvilla kansiot mukaan lukien mitään arvoa nyky maailmassa ?

15

3600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antikvariasti

      Sarjakuvasi ovat erittäin kysyttyjä. joten älä myy niitä, koska ne ovat arvokkaita keräily kohteita ! myy ne minulle = ) ?

    • matias 765

      Myy lehtesi minulle. Maksan niistä mukisematta 300€ Näitä lehtiä olen metsästänyt todella kauan, ja kansiot mukana jihaa !!! Myy myy minulle 300€ Laita mailia tulemaan [email protected]

    • Kerääjä vm 59

      Älä myy lehtiäsi, koska hopeanuolista maksetaan kovia hintoja varsinkin ... Enpäs kerrokkaan näin julkisesti, vaan laita minulle sähköpostia, niin kerron mieluusti lisää sinulle, niin et myy niitä hopea nuoliasi liian halvalla, eli [email protected]

      • ?+++

        ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.


      • Hilarius 69
        ?+++ kirjoitti:

        ootko nyt ihan tosissasi mullekin tuli pari vuosikertaa aikoinnaan nyt ne on keämökin vintillä
        hiirien ruokana.

        Olenkin miettinyt mistä edullisesti hiirille ruokaa,kiitos vinkistä!


    • possu98

      minusta hopeanuoli on tosi hyvä elokuva

    • SilverArrow

      Ostan hyväkuntoisia hopeanuoli lännensarjakuvalehtiä,vuosikerrat 1976 - 1980 1985 ja taskupokkarit 1,2,3, ja 4. Tarjoa ja lähetä valokuvia lehdistäsi, email: [email protected]

    • janiiss1

      Hei!

      Löysin kirpputorilta Hopeanuoli sarjakuvia 20/78-26/78 sekä 1/79-6/79.

      Onkohan lehdet minkään arvoisia?

    • janiiss1

      Sarjakuvat ovat kansiossa ja OK-kuntoisia!

    • Tavarataivas

      Myyn Hopeanuoli lehden nro 19/1977. Hyväkuntoinen. Kiinnostuneet laittakaa postia osoitteeseen [email protected]

    • Hoppee Nuali

      Jos joku haluaa ostaa Hopeanuolilehtiä, niin täältä löytyy vuosilta 1983-1985 :-)

    • outlaws

      Hopeanuolilla ei juuri keräilyarvoa, niitä saa kirppiksiltä 0.50snt- 2.00e hintaan.

      • sarjiksetjemmaan

        Juu arvottomia ovat.

        Niin ovat myös monet muutkin sarjakuvalehdet menettäneet arvonsa mutta ehkä joskus tulevaisuudessa arvo nouseekin, joten laita lehtesi naftaliiniin odottelemaan parempia aikoja.

        T: Sarjakuva keräilijä


    • roopeankkajahuputupulupu

      Mulla on 300 roope setä lehteä , mitäs siihen sanotte?

    • Anonyymi

      Kenellä' niitä hopeanuolilehtiä oli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe