Mihin osotteeseen Cheekille fanipostia??

*?????

Mihin osotteeseen Cheekille voi lähettää fanipostia? Vai voiko sille? Siis kirjeenä..

40

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misty22

      Itekkään en nykyisin cheekkiä kuuntele, mutta eti vaikka www.cheekki.com,jos tuolt löytys vaikka. Näkyy siellä kai siel joku sähköpostiosote ku joskus pari vuotta sitte ainaki olin sen kans yhteydessä yhen tapahtuman tiimoilta.

    • kukkuu

      CHEEK ON IHAN PASKA!

    • hieps

      kirjota vaikka johkii vitun seiskaa jos haluut pikkutyttöjen "aitoa lainii" puottavan ylimielisen mulkun lukevan postis,, se ei tod. lue teijän posteja muutaku jostai lehen palstalt.. siinä teille "faneille :D saatana mita paskaa.. ja ehdotan myös tota Julma-Henrin kuuntelemist posken sijasta :D

    • Emmukki

      Rähinä Records/Cheek, PL 1040, 00101 Helsinki.

      • Paskanjauhajajou

        Kiitos luv u


    • Herrasmiesliiga<3

      Mitä helvettiä te spedet valittatte? Vittuako te katotte näit keskusteluita jos ette edes tykkää cheekistä..? Vitun lapsellista kattoo youtubest vaikka joku cheekin biiseist sitte alkaa haukkuun sitä -.- Vittu jos ei miellytä niin älkää kuunnelko ja pitäkää se turpanne kiinni. Kiitos.

      SPEDET!

      RETEENÄ!

    • I love you, Cheek

      Joo okeesti cheek on maailman ihanin! :) Ja kauheet *****päät tulee tänne sitä haukkumaan, miks ootte näil sivuil jos ette siitä tykkää! Cheek!

    • hjojhjp

      mitä vittua, vieläkö joku cheek on teistä cooli??!! Ite en oo kuunnellu koko jätkää ainakaan kymmeneen vuoteen... hyi saatanan huomion huora, joka käyttää leveä kaula-aukkoisia paitoja ja laulaa jossain musiikkivideossaan kirkossa...HOMO JÄTKÄ

      • Cheek_on_paras

        Oot kyllä aikasin fanittanut cheekkiä.. Kuinkas suuri julkkis tää Jare oli vuonna 2003?


    • I L I K E C H E E

      Missä musavideossa se laulaa kirkossa?

    • Onnen kyyneleet (:

      Uh Cheek on niin HÅT!!!!! :3 Mitä hoota te tänne tuutte si valittaa Håmåt -.- Jos ette ees diggaa siit! nii ja sulle I L I K E C H E E, Se laulaa kirkossa sen biisissä Cheek - Kyyneleet ft. Sami Saari (:

    • Cheekinsuurinfani

      Hei! Cheekille voi lähettää fanipostia kirjeellä tähän osoitteeseen : rähinä records/cheek, PL 1040, 00101 helsinki. Minä olen sitä mieltä että noi cheekin haukkujat vois mennä omaan perseeseensä kuuntelemaan paskamusaansa. Mutta cheekin faneista olen vain tyytyväinen. Tossa oli siis toi osoite. Ole hyvä :)

    • Tiedonkertoja

      Rähinä Records/cheek, PL 1040, 00101 helsinki

      • iilovecheek♥

        Oikeesstiii cheek on niiin ihana oon niin kova fani ai onksi toi cheekin fani osoite!?♥♡


    • Suomirap

      Cheek on täyttä kuraa, saan kyllä kertoa mielipiteeni eikä heti sieltä joku teinilissupissis tule kertomaan että kuinka ihana cheek on ja kuinka tyhmä mä oon ja mun pitäs painuu vìttuu täältä.. Mun mielestä suomessa on paljon lahjakkaampia parempia jne kun cheek joka käärii kaikki rahat laulamalla jostain helvetìn timanteista, ja senki se on matkinu Heikki Kuulalta.. Esim Wil ihan helvetisti parempi ku joku cheek tai uniikki, räppää asiaa, kun taas ärrävikane uniikki saa kaikki rahat laulamalla rahasta autoista ja naisista, ja musavideois näkyy aina puolialastomia naisia...En ymmärrä mitä jengi ees näkee noissa ..

      • Cheek on paras!

        Jos Cheek o nii huono nii miten se saa 2 stadiollista täyteen!?


    • cheek1

      Cheekille voi lähettää fanipostia osoitteeseen:

      Cheek / Warner Music Live
      Vattuniemenkatu 21
      00210 Helsinki

      Tähän osoitteeseen minä ainakin olen lähettänyt, en tiedä onko mennyt perille saakka:p

    • cheek fani

      Ei tarvi tulla haukkuu tänne cheekkii. Ja jos joku tykkää siitä nii antakaa tykätä jos et tykkää nii mee pois tältä sivulta. Ja sen fani postia voi lähettää osoitteeseen.vattuniemenkatu 21 00210 hesa

    • ongelma?

      mikä ongelma teillä oikeen on, jos ei tykkää niin ei tykkää ja jos tykkää niin tykkää...?? Mä tykkään tosi paljo Cheekistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • wut?

      postinlokero kolmeneljäseitsämän kolmekolmesatayksi tampere kymmenen, pikkukakkosen posti.

    • cheekker

      cheek on ihan best!!

    • Cheekfani

      minusta se on tyhmää haukkua artisteja sivuilla vaikka ei tykkäisikään.minä itse tykkään cheekistä.:) Ja kysymys vielä voiko Cheekille laittaa netissä fanipostia ja jos voi niin laittateko linkin ... Ja tietääkö joku vastaako hän niihin?

    • Kuhan Sanon

      Tässähän on sellainen ongelma, että Cheek ei tee räppiä, vaan populäärimusiikkia. Vaikka se saattaa hämmästyttävästi kuulostaa räpiltä, on kyseessä vain rahan takominen ja ihmisten viihdyttäminen - ei niinkään syvä rakkaus musiikkia kohtaan. Oikea räppäri osaa ns. freestylea, mutta seuraava videonpätkä todistaa, että Cheekistä ei ole OIKEAKSI räppäriksi: https://www.youtube.com/watch?v=hzuPolwjlA4 .

      Olen pahoillani, jos vuodatatte kyyneleen tai kaks mielipiteeni takia, mutta se on hyvin pitkälti fakta, että se mihin mummot napsuttaa sormia salongissa (Jukka-Poika, Cheek, Elastinen jne.) ei ole lähellekään sitä aidointa muotoa genrestä.

      Itselläni ei ole mitään Cheekiä vastaan, mutta päämäärää tulla kuuluisaksi - rikkaaksi toisten sanottamilla ja säveltämillä kappaleilla on. Etenkin, jos ne on huonoja. Sori. :)

    • Tule tähän päivään

      Kuulehan rakas puputtaja, rapissä on eri suuntauksia. Sinä haluat sen unohtaa. Haluat unohtaa sen vuoksi, että et kestäisi arkea, jos sen totuuden itsellesi hyväksyisit. Ei rapin eri suuntaukset poistu, vaikket sinä sitä hyväksy.
      Jos se sinun pitämäsi suuntaus ei menesty, niin älä syytä siitä Cheekkiä. Ei Cheek ole siihen syyllinen.

      • Räppäri

        Ei voi olla räppäri, jos ei osaa räpätä.


      • Kuhan Sanon

        Kultaseni, enhän mä sitä kiellä, etteikö räpissä olisi alakategorioita.

        Kyllä mun sterkoissa pauhaa aina räpin juurista nykypäivään musiikit, myös hyvin laajalti muistakin genreistä. Ehkä mä tosiaan olen jymähtänyt tiettyyn kastiin, mutten silti turhaan rokota. Tuossa mielenkiinnosta katselin yhden haastattelun, jossa Cheek itsekin myöntää, että on hiphop "puristien" takia alkanut käyttämään musiikistansa enempi populäärimusiikki termiä, kuin hiphoppia/räppiä. Siitä annoin arvostusta.

        Ja miksi ihmeessä en kestäisi arkeani? Mulla on hyvä duunipaikka, hyvät frendit ja tapahtumaa tarpeeksi. Ei kannata lähteä puputtamaan kenenkään puolesta, ellet tunne tätä henkilökohtaisesti, eikä välttämättä silloinkaan. Tässäkin tapauksessa olit väärässä, huomasitko? Älä anna itsestäsi hölmöä kuvaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=A22vLPCMdoQ#t=279

        Kuuntele linkistä 4:20 alkaen.

        Hyvää uutta vuotta ja tosiaan, tule tähän päivään.


    • Hyvä video oli

      Tuossa haastattelussa Cheek herrasmiehenä - siis herrasmiehenä - sanoi noin, koska jotkut ovat niin k.i.i.n.n.i 90-luvun rapin suuntauksessa. Cheek - herrasmiehenä - ei halunnut heille pahaa mieltä. Hyvä, että osasit antaa Cheekin kommentille arvoa! Ja tuli kyllä myös mieleen, että noinko herkkä olet hänen kommenteilleen, auktoriteetilleen :D Cheek on kyllä mahtava. Tässäkin se tuli esille :D

      Cheekin menestys ei ole kiinni musiikin nimestä. Kokonaisuus ratkaisee. Hänet tunnetaan rap-artistina. Ja hän luovana ottaa tietenkin vaikutteita kaikenlaisesta musiikista ja yhdistää ne rappiinsä. Ja kyllä uskon myös, että Cheek lahjakkaana miehenä tulee tekemään rapin lisäksi muutakin musiikkia.

      Päivässä ollaan tänäänkin ja Cheek-rap soi taustalla.
      Ja sinulle myös HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

      • Toinen räppäri

        Ei voi olla räppäri, jos ei osaa räpätä.


      • Kuhan Sanon

        Sanohan mikä se suuntautuminen oli sillon ysäriluvulla? Gangstaräppi ei kelpaa.

        Cheek ei sanonut herrasmiehenä, vaan siksi, koska se ei voi todistaa olevansa räppäri, kun nykyään pelkkä pukeutumistyyli ei takaa sitä. Eikä myöskään jaksanut enään muiden artistien vitsailua poskettomista läpistä tai muista hulvattomista heitoista. Näistä ei ole takeita, mutta uskon muiden "vihan" kuluttaneen siloposken ihon vereslihalle, että hänellä ei ollu oikein muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa.

        Tottakai mä annan arvoa faktoihin perustuneille kommenteille, joita muuten sun teksteistä löytyy tasan 0. Cheek voi olla mahtava SINUN mielestä, mutta SINUN kuuluisi antaa muiden perustaa omat mielipiteensä pahoittamatta SINUN mieltäsi. SINÄ olet se, joka voi tehdä muutoksen ja olla ahdistumatta muiden käsityksistä ja antaa muiden olla juuri sellaisia kuin he ovat. Vai mitä? :)

        Herkkä en ole hänen kommenteilleen, enkä "auktoriteetille", mutta arvostan tottakai, jos hän myös itsekin voi myöntää, että HÄNEN MUSIIKKINSA EI OLE RÄPPIÄ. Ymmärrätkö? :) Siihen ei tarvita herrasmiesmäisyyttä lainkaan. Ja tähän liittyen vetelit taas juttuja omasta päästäsi, ettei sulla vaan olis kuule luulotauti?

        Tulin vain suoristamaan lankaa, että nyt ollaan väärällä alueella.

        Kuuntele sä Cheekiä ja mä kuuntelen muuta.

        Vai oliko sulla vielä joku ongelma, josta haluat puhua?


    • Cheek on paras

      Luin kirjoitustasi - ja - tuli Putin mieleen spontaanisti. Putinkin sanoo miten tulee ajatella. Muut Euroopassa ja muuallakin ovat toista mieltä, mutta eihän sillä ole Putinille merkitystä. Oletteko sukulaissieluja?

      Cheek oli herrasmies siinä haastattelussa niin kuin on muutoinkin. Häneen liittyy hyvä ja harkittu käyttäytyminen. Onko sellainen sinulle outo juttu?
      Olen erittäin tyytyväinen, että Suomessa on cheekkimäisiä miehiä paljonkin. He vievät yhteiskunnan eri osa-alueita eteenpäin eivätkä jää k.i.i.n.n.i menneeseen.

      Käsitinkö oikein, että jos ei ole sinun kanssasi samaa mieltä, niin pitää olla hiljaa? Ja Putin tuli taas mieleen...

      Et sinä voi sille mitään, että on Cheek-rappiä, suomirappiä, kristillistä rappiä jne. Menetkö kristillistä rappiä esittävien luokse ja sanot, että väärin ajateltu?

      - ...siloposken ihon vereslihalle..., kirjoitit. Ja Putinin teot tuli mieleen...
      Etkö tiennyt, että Cheek ahkerana miehenä on tehnyt kymmenen vuotta töitä ilman varsinaista pidempää lomaa. Jos tiesit, niin voisitko pysytellä tosiasioissa?

      Kovan vaikutuksen Cheek on sinuun tehnyt. Et uskalla sitä myöntää.
      Mutta...
      Tuo oli hyvä ehdotus, että meistä kumpainenkin kuuntelee mieleistänsä musiikkia.
      Jotain mukavaa uutta Cheekiltä tulee varmaankin jatkossakin kuten tähänkin asti.

      Kivat illat sinulle :)

      • Kuhan Sanon

        Alatko sä oikeasti vertaamaan Putiniin? Jo on Jong-unin Kimillä pokkaa.

        Missä vaiheessa mä olen ketään käskenyt ajattelemaan samallalailla kuin minä? Toisin kuin sinä, koko aika koitat puhua puolesta ja alat haukkumaan Putiniksi, kun omistan eriävän mielipiteen sinun ajatusmaailmastasi. Mähän sullekin sanoin, että voisit vähän rennommin ottaa ton fanaatikko-asentees kanssa, ettei jokaisen tarvitse tykätä Cheekistä. Vai pitääkö? Sano sä.

        Mitä tulee Cheekin käyttäytymiseen, niin eikö se ole nuoruudessaan hakannu porukkaa ja muutenkin ollut perus pikkurosvo? Hmm.. Eipä ole kuule tullu lyötyä ketään vielä tähän ikään mennessä, eikä paljoa toi väkivalta viehätä, että sori vaan. Nykyään ihan korrektisti tosiaan käyttäytyy, kuten levy-yhtiön muovaaman teini-idolin kuuluukin.

        Voitko copy pasteta tähän fraasin, jossa väitän, että minulla olisi nyt mukamas se ainoa ja oikea tapa ajatella ja toimia? Mua oikeesti kiinnostais mistä sä olet käsittänyt noin, koska en missään tapauksessa ole kirjoittanut yhtäkään lausetta niin, että niiden kuuluis myötäillä omia ajatuksiani. Sun teksteistä taas vähän paistaa läpi se, että mä nyt olisin se joka ajattelee ja käyttäytyy väärin, vaikka tulin ilmoittamaan vain, että Cheek ei tee räppiä, vaan poppia. Onko se sulle liian kova pala purtavaksi tai suurikin kolahdus egoon?

        Ja taas. Missä vaiheessa mä olen väittänyt, että on vain yksi ainoa tapa tehdä räppiä? Ei mulla ole tarvetta kenenkään ajatuksia lähteä muuttamaan (tosin kuin sinulla) tai syyttelemään, että "sä ajattelet/teet väärin" (toisin kuin sinä). Se kai ennen teki jotain muotihoppia, mutta nykyään populaarimusiikkia ja tämä varmistus on tullut häneltä itseltänsä. Vai mitä? Ja kyllä mä olen kuunnellut eräänkin suomiräpin sm:n tuotannon läpi, joka sattuu olemaan uskovainen, eikä se mua haitannu ollenkaan. Joten kumoan tostakin kaiken mitä just koitit niin kovasti päteä.

        Mitä on Cheek-räppi? En ole ikinä kuullut tuommoisesta alakategoriasta.

        Tuolla siloposken ihon vereslihalle-asialla meinasin vain, että se ei ole kestänyt painetta, jonka muut artistit on luonut sille, olemalla levy-yhtiön mannekiini. Ja kai sulle nyt tulee Putin mieleen, jos sä sitä jatkuvasti olet ajattelemassa. Sille minä en voi mitään. Anteeksi vain.

        Ja jos tuolle linjalle lähdetään, niin on mullakin ystäväpiirissä kavereita ketkä tekee ympäri vuoden töitä, osa tehny jo saman 10v, eikä niistä kukaan vaadi erityistä kiitosta tai sääliä. Monelle riittää se palkka ja että yleensäkin on työ. Artistin arki vaan tuppaa olemaan helpompaa kun päivittäin viettää 8-14h fyysisesti rasittavassa työssä. Missä tosiasioissa mun piti pysytellä?

        Cheek ei ole tehnyt vaikutusta, eikä tule tekemäänkään. Se on silti okei asia ainakin mulle ja varmaan myös Cheekille. Artistin tulee ymmärtää, että jokainen ihminen ei välttämättä pidä hänen musiikistaan ja fanaatikkojen tulee myös ymmärtää tämä sama asia, eikä koittaa heittää lapsellisia "Et uskalla sitä myöntää"-lausahduksia.

        Varmasti Cheek-faneille onkin luvassa hyvää musaa tulevaisuudessa. Itselle siitä ei ole mitään iloa, mutta hyväksyn sentään sun ja muiden fanien musamaun ja mielipiteet.

        Summasummarum, lopetetaanko? Turha kiistellä enempää.

        Mukavaa iltaa myös. :)


    • Cheek-rap :)

      Cheek on käynyt lukion ja suorittanut AMK:n tutkinnon. Ja sen ohessa hän on aloittanut monipuolisen taiteilijan työnsä. Hyvä suoritus nuorelta mieheltä, vai mitä.
      Pikkurosvo?
      Rosvo varastaa. En ole kuullut Cheekistä sellaista.
      Hakannut porukkaa?
      Olivatko hyökkääjät kaltaisiasi "vihaajia"? Cheekhän puollustautui - siis puollustautui.
      Havainnoitko Cheekkiä omista tarkoitusperistäsi käsin?

      Cheekillä on oma yhtiö, Liiga Music Oy (toimiala: äänitysstudiot, äänitteet, musiikin kustantaminen). Joten tietenkin Cheek on edustava ja hyvin käyttäytyvä, koska on lahjakas myöskin bisneksessä.
      Ja on todella hyvä, että hän lomailee välillä. Hänellähän on tiivis työjakso jo muutaman vuoden ajalta. Keho ja psyyke tarvitsevat palautumista välillä. Älykkään miehen toimintaa. Vaikuttaa, että Cheek yleensäkin suhtautuu ongelmiin kuin älypeleihin. Hän on niin lahjakas :)
      Cheek tietää, että hänelle ollaan kateellisia. Se ei ole vaikuttanut hänen nousujohteiseen uraansa - ehkäpä tukenut sitä paljolti. Joillekkin muusikoille Cheekin menestys lienee aiheuttanut psyykkistä painetta.

      Tiedoksi sinulle, että Cheekillä on faneja pienistä lapsista ikääntyneisiin. Ja rap-artistina hänet tunnetaan. Voit lukea siitä mediasta.

      Ja kuten sanoit, jokainen voi valita itse fanituksen kohteensa. Ja eri mieltä voi myöskin olla.
      - Tulin vain suoristamaan lankaa, että nyt ollaan väärällä alueella, kirjoitit.
      Odotitko, että nyökyttelen. Kun en sitä tehnyt muidenkaan näkemyksiesi kohdalla, olen mielestäsi asenteeltani fanaatikko. Tuon loogisuuden mukaan sinä olet fanaatikkovihaaja. Oletko?

      • 80-1

        ulkopuolisen näkökannasta sä vaikutat saamarin typerältä pointsit tolle toiselle :D


      • Kuhan Sanon

        Kuule, mä nyt olen se fiksumpi osapuoli ja jätän leikin sikseen, koska tässä ei ole mitään järkeä. Hyvät jatkot ja hyvästi! :) P.s. Jos kaipaat vastauksia kysymyksiisi, löydät ne ylemmistä viesteistäni.


      • Kuhan Sanon
        80-1 kirjoitti:

        ulkopuolisen näkökannasta sä vaikutat saamarin typerältä pointsit tolle toiselle :D

        En mä pointseja tarvitse, mutta kiitos vaan! Silti on todella hölmöä alkaa haukkua muita typeräksi, kun kyse on vain makuasioista.


    • Harmittiko?

      Harmittiko, että tuon oman näkemykseni esille? Eikö niin saa tehdä?

    • Timantit on ikuisia

      Keskustelu oli antoisa. Kiitokset sinulle :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe