Korvakorut?

asdf

Tunnistaako homon/bi-miehen korvakorusta, eli pitävätkö jotkut homot tietyssä korvassa ja ehkä tietynlaista korvakorua? Jos miehellä on esim. rengas vain vasemassa korvassa, onko hän homo tai bi?

49

27425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homokorva

      Eikös se ollu oikea korva? Ainaski meidän ala-asteella aikanaan juttu oli näin.

      • tahaansa niin

        jos jokainen mies jolla on korvakoru, kummassa korvan-nipukassa tahansa, olisi homo, niin kylläpä suomessa homoja liikkuisi kadut ja raitit pullollaan. Luulenpa, ettei monikaan normihomo edes viitsi mainostaa homouttaan millään erikoisilla ulkoisilla tunnuksilla. Erikoisuuksia tavoittelevat ovat jo muutenkin niin erikoistapauksia, että heidän kiinnostuksen kohteensa/halunsa näkyy päällepäin selvänä.


      • se on varma
        tahaansa niin kirjoitti:

        jos jokainen mies jolla on korvakoru, kummassa korvan-nipukassa tahansa, olisi homo, niin kylläpä suomessa homoja liikkuisi kadut ja raitit pullollaan. Luulenpa, ettei monikaan normihomo edes viitsi mainostaa homouttaan millään erikoisilla ulkoisilla tunnuksilla. Erikoisuuksia tavoittelevat ovat jo muutenkin niin erikoistapauksia, että heidän kiinnostuksen kohteensa/halunsa näkyy päällepäin selvänä.

        HOMON MERKKI!


    • Nimetön

      eteläeuroopassa mihellä on sexuaaliseen suuntautumiseen katsomatta rengas poikkeuksetta vasemmassa korvassa, eli vasemmassa korvassa pitävä mies on useimmiten hetero. Se kummassa korvassa homosexuaalit ptävät korvakorua, on jokin suomalaisten teinipoikien keksimä juttu 80-luvulta, koska esim. kreikassa ei korvakorua ottaessani kukaan ollut kuullut moisesta säännöstä.ja sielläpäin maailmaa miesten korvakorun käytöllä on pitkät perinteet, eli summasummarum, joku voi viestittää omaa homosexuaalisuuttaan pitämällä korua oikeassa korvassa, mutta mitään yleistä sääntöä ei tietääkseni ole.

      • mistä

        olet moisen kuullut.Pitkät kynet voi olla transuilla tai muilla heteroilla


    • Korvisfani

      Kun panee renkaat molempiin korviin, ei tule noita tulkintaongelmia ja muutenkin näyttää tasapainoisemmalta.

      • outoa

        Kyllä minäkin olen kuullut väitettävän, että korvakoru / korut miehellä viittaa homoseksuaalisuuteen ja toisekseen, kenelläkään yleisesti tuntemillani tavallisilla miehillä, varmoilla heteroseksuaaleilla ei sellaisia koruja korvissa ole.. että kyllä ne korvakorut korvissa jotain vähän outoutta viestittää.. eräs sellainen korutyyppi oli/ on ainakin varma rikollinen / varas eikä oikein vaikuttanut kunnioittavan myöskään tärkeintä, ihmisten sananvapautta.. suvaitsematonta! Mut ihan ok- ne homppelitkin on, kun vaan antaisivat normaalien hetero- ihmisten elää rauhassa tavallista elämäänsä..


      • sdfjklneawkmtr32
        outoa kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen kuullut väitettävän, että korvakoru / korut miehellä viittaa homoseksuaalisuuteen ja toisekseen, kenelläkään yleisesti tuntemillani tavallisilla miehillä, varmoilla heteroseksuaaleilla ei sellaisia koruja korvissa ole.. että kyllä ne korvakorut korvissa jotain vähän outoutta viestittää.. eräs sellainen korutyyppi oli/ on ainakin varma rikollinen / varas eikä oikein vaikuttanut kunnioittavan myöskään tärkeintä, ihmisten sananvapautta.. suvaitsematonta! Mut ihan ok- ne homppelitkin on, kun vaan antaisivat normaalien hetero- ihmisten elää rauhassa tavallista elämäänsä..

        Saahan sitä kuulla ja olettaa vaikka minkälaista huhujen ja ennakkoluulojen pohjalta. Tosin tämä todellakin umpioittaa ajattelua ja viestittää, ettei paljoa viitsitä ottaa selkoa. Se mitä vanhemmat ovat kertoneet on monesti vain ennakkoluuloisia asenteita eikä niitä kannata kovin tosissaan ottaa.
        Omaan itse renkaat molemmissa korvissa ja ihan hetero olen sekä elän naisen kanssa parisuhteessa. Ei ne korut korvissa ole minua homoksi muuttaneet, kuten ei hiukset hipiksi tai tatuoinnit rikolliseksi.

        Sinun logiikallasi siis kaikki amikset ovat tyhmiä, sivarit homoja ja mustalaiset varastelevat?

        "ihan ok, kunhan antavat normaalien heteroiden elää rauhassa..." Siis ihan tosissasiko tuon kirjoitit? Hahhaa! Oletko todella niin homofoobinen, että luulet homojen kourivan persettäsi saman tien, kun tapaatte?
        Kannattaisi asioista ottaa selvää ennen kuin menee tuollaisia hölmöyksiä suustaan päästelemään. Itselläni on homoystävä, jonka olen tuntenut ala-asteelta asti ja enpä ole mainitsemaasi käytöstä häneltä kertaakaan nähnyt. Olen kuule peräti monast saunassa ollut hänen kanssaan kahdestaan eikä ole kertaakaan kähminyt. Oletkos nyt ihmeissäsi?!
        Tämä meni ohi aiheesta, mutta koska yllä kirjoittava kirjoitti todella paskasti niin oli pakko kommentoida tuollaista yläasteikäisen tasoista ajatusleikkiä.


    • Eipä noi taida

      Mitään merkata.

      Itellä on nyt oikeassa korvassa 2 rengasta ja vasemmassa 1. Tarkotus on laittaa vasempaankin toinen.

      Ja joo olen ihan umpi homo.

      • ...

        Ei siihen ole mitään nyrkkisääntöä.... eikä se ole mikään ihmeen homotutkakaan jos on korvis oikeassa korvassa. Siihen että se on vain toisessa korvassa voi olla monia erilaisia syitä.
        Tietenkin siihen voi olla joku pointti miksi se on vaikka vain oikeassa tai vasemmassa eikä kummassakaan.
        Ainakin itselläni kun on rustossa koru vasemmassa korvassa niin siihen ei ole mitään syytä... se vain näyttää hienommalta vasemalla puolella. Ja tämä homokorvis juttu on ihan koulupoikien keksimä joskus vuonna keppi.....

        Koittakaa muistaa että jos olette jonkun tutun seksuaalisuudesta epävarma niin nopein ja helpoin kaikille on kun vain suoaan kysyy eikä ala kyyläämään mitään ''oletettuja'' ulkoisia merkkejä sillä ne ei pidä paikkaansa.


    • HYYYNDAIII

      Pääsääntöisesti ei voi tunnistaa, mutta yleisesti käytäntö on, että korvis oikealla on Gay, ja vasemmalla Striaght. Bissemiehet, jotka kaatavat myös naisia, käyttävät yleensä vasurissa. Vaikkei tämä missään lakikirjassa luekaan, niin asia on jäänteenä menneiltä ajoilta edelleen ihmisten tietoisuudessa. Tietty heterokin voi pitää oikealla puolella, ei se korviksen ottaminen seksuaalista suuntautumista muuta, mutta tällöin on syytä varautua että, flirttiä voi tulla muualtakin, kuin sieltä reikähaarojen puolelta. ;)

    • omoh

      Myös rannekello homoilla on oikeassa ranteessa.

    • Kumman oikea?

      Oikeassa korvassa katsojasta katsottuna vaiko pitäjästä?

      • juupekkiluulids

        No mietippä nyt järjelläs. Oikea korva.


      • Huvittavallista

        Kumpi oli hölmömpi, vastaus vai kysymys?

        ( Kumman oikea/juupekkiluulids )


      • Etero

        Molemmista katsottuna, jos kerran ollaan homoja. Ehe ehe.


      • Jeppuboy

        Molemmin puolin magneettikorvis.


      • Anonyymi

        Pitäjä vaan pitää ja katsoo.


    • tämmöstätänäännn

      Siis saatana pitäkää sitä korvista missä korvassa haluutte ja jos joku vitun erkki jaksaa tulla haukkumaan homoksi vedätte silmän mustaks ja sit kysyt että kuka se homo oli. Mutta jos välttämättä haluutte tietää niin nuorten keskuudessa oikeessa korvassa oleva korvakoru on homonmerkki. Ei tosin oikeasti mutta tiedättehän lapset. Itellä on kyllä vasemmassa mutta ei sen takia ettäkö oikeassa olisin homo.

      • Nimimerkityksettä

        Selkeästä kysymykseen vastaavasta viestistä iso kiitos.

        (Väkivallasta miinus) Lähes huomaamaton) Tästä tekstistä asia kävi selväksi. Ja siitä syystä, edelleen suuri kiitos.


      • Anonyymi

        Juu kyllähän nuorilla on esimerkkinä komeat ja hyvännäköiset ja urheilulliset muut muut tämän maailman menestyjät. Olen neljän pojan isä ja rakastan itseäni treenaamalla maallista majaani matkallani maailmassa aikana joka minulle on annettu kuljettavaksi. Palautetta on tullut vaimolta ja myös pojilta. Perhe tykkää ja vaimo varsinkin rintalihaksista. Pertti 60


    • isoalbert-

      Onneks mulla on iso albertti kikkelissä, ei tarvii miettiä vasenta eikä oikeeta.

    • 017

      Kait se niin on, ainaski muusikoilla/ haitarin soittajilla..(oikeesa ranteessa)...näkee kellosta keikka-ajan ihan soitellessa, ku kellon naamataulu lärviä kohti, ja kait se korvarenkaan pitäminen on "turvallisempaa" vasurissa tai molemmissa, niinku merirosvoilla/ kunnon merimiehillä. Jos joutuu väärään aikaan,väärään paikkaan, rengas oikella, voi joutua sylitanssiin karvarinnan kanssa, eikä se toki ole kauheen mukavaa..........mene ja tiedä.Kukin tavallaan.

    • Joskus 70-luvulla oli Kalle lehdessä artikkeli homojen merkeistä, oli siinä silloin myöskin mistä taskusta roikkuu nenäliina ja minkä värinen tarkoitti mitä jne. Mutta korvis vasemmassa oli silloin homo merkki, sen jutun mukaan.
      Olen aikoinaan kuullut, että puulaiva aikakautena merimiehet sai sen osoituksena luotettavuudesta ! En muista missä korvassa tai oliko molemmissa vai annettiinko ensin yksi ja sitten kun oli super luotettava sai sen toisen ja olen kuullut myöskin taikauskoisia tarinoita merimiesten korviksista. Mene ja tiedä, mutta joskus 80-luvulla sitten kuulin taas, että jos olikin oikeassa korvassa olisi homo ! Nyt taitaa olla ihan teinien juttuja, kun eivät kai uskaltaneet itse laittaa korvista tai olivat laittaneet sen vasempaan ja lukivat vanhan kalle lehdet, niin piti alkaa puolustautumaan, ettei ole homo jne koska homoilla on oikeassa korvassa :)
      No aivan sama missä korvassa se on jos tykkää koristella itseään.
      Mutta kun oikea kätisenä ajattelee asiaa, tuntuu että korvisen paikoilleen laittaminen olisi helpompaa.
      No ainakin oli hauskaa katsella 80-luvun puolivälissä, kun " vanhat ukot " 40-50 v alkoivat loistamaan korviksella ;) Toisille korvis sopii toisille ei.
      Eikö se ole henkilökohtainen asia missä korvassa on rengas tai nappi ja missä kädessä on kello vai onko olleenkaan kelloa :D
      Aloittaja olisi samalla voinnut ilmaista huolensa missä puntissa homolla pitää kalu roikkua vai pitääkö se asettaa ylöspäin :)
      Huolensa kullakin :D

      • Nimimerkityksettä

        Tästä viestistä vieläkin suurempi kiitos! Kiitos asiantuntevuudesta ja havainnollistamisesta.
        Mutta asialla on ainakin sen verran yleistä intressiä, että siitä on kysytty ( sekä vastattu ), jotenka vastauksen saaminen kysymykseen on relevanttia. Itsekin olen kiitollinen, löytäessäni vastauksen mieltäni askarruttaneeseen asiaan, tällä sivulla jaetuista tiedoista.


      • ghhj

        Puulaiva aikakautena merimiehilä oli kultakoru korvassa jotta se olisi maksuna hautaamisesta jos sattuisi käymään haaksirikko ja merimiehen ruumisajautuisi rantaan josta joku löytäisi sen.


      • Anonyymi
        ghhj kirjoitti:

        Puulaiva aikakautena merimiehilä oli kultakoru korvassa jotta se olisi maksuna hautaamisesta jos sattuisi käymään haaksirikko ja merimiehen ruumisajautuisi rantaan josta joku löytäisi sen.

        Tuskin merimies ajatteli kuolemaa suuressa seikkaulussaan vapaudessa ja laittanut korvarenkaan/renkaat maksuksi hautajaisistaan.

        Kyllä se merenranta yhteisö hautasi meriraukat ilman korvausta.

        Romanttisen tarinan on keksineet ahneet kirkonmiehet, koska halusivat omaksi arvokkaat korut.


      • Anonyymi

        Voi sentään, minne lie aapokin täältä ajautunut, aina niin asiallisia ja havainnollisia kommentteja hän jakoi... muun jakamisen ohessa.

        -bear-


    • Koruttomuus

      Onpa tarinoita, kai jokainen voi korvista pitää kummassa korvassa haluaa, tulematta silti " leimatuksi "? Itse kuulun siihen miesjoukkioon, jolla korvista ei ole, eikä muuten tule. Valinnanvapaus kunniaan, tässäkin asiassa !

      • dinosaurus.tarinat

        Tuo juttuhan on 80-90 luvulta, kun homot oli vielä eksoottisia. 2008 oli varmaan jutun viimeisiä kaikuja menneisyydestä. Itse tiedän kymmeniä heteroita joilla on molemmissa korvissa korut taikka sellaiset aukot.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään pukukoodia, koru koodia tai ylipäätänsä mitään mistä voit sanoa varmaksi onko joku homo vai hetero.

      Ainoa tapa miten tuot varmasti homoutesi esille on pitämällä paitaa jossa lukee "Otan munaa perseeseen tai suuhun, sori vain naikkoset"

    • Anonyymi

      Mulla läväri molossa. Sitä saa imee jos o alle 12 w.

      Tercuin

      -bear-

    • Anonyymi

      Miellän miesten korvakorut homouteen joten itse en heterona koskaa tule käyttämään. Korut kuuluu naisille.

      • Anonyymi

        Niin niin, "hetero" löysi jälleen homosivustolle :DDDDDDD


    • Anonyymi

      6924 kertaa luettu.

      Onpa kiinnostava asia. Tuon verran ainakin siis Suomessa on uteliaita.

      Minä taas mietin, kumpiko olisi kiinnostavampi nappi korvassa vai koppi Narvassa?

      -bear-

      • Anonyymi

        Olipa hauska toteamus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hauska toteamus

        Käyttääkö homot miten paljon teräskaulakoruja ?


    • Anonyymi

      Kyllä mä kans katton et homo toi on jos on korvarengas ,korvarenkaat .

      • Anonyymi

        Kyllä,kaikki miehet joilla on jonkinlainen korvakoru,he ovat homoja.Kysy vaikka suoraan kun näet miehen jolla on korvakoru.Saat tyhjentävän vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,kaikki miehet joilla on jonkinlainen korvakoru,he ovat homoja.Kysy vaikka suoraan kun näet miehen jolla on korvakoru.Saat tyhjentävän vastauksen.

        Näin on ,oikeassa olet


      • Anonyymi

        Varsinkin kaikki merimiehet joilla on korvarengas ovat homoi!


    • Anonyymi

      Entä jos molemmissa korvissa magneettinen korvakoru?

      • Anonyymi

        No silloin on puoleensavetävä tyyppi.


    • Anonyymi

      Herran vuonna 2022 ei ole väliä missä korvassa korvis on, kaikki ovat joka tapauksessa homoja.

    • Anonyymi

      Jos on sateenkaari korvis, selvä tapsaus. Muutoinnei voi varma olla

    • Anonyymi

      Ihan heterona pidän rengasta vasemmalla. Kuten esim. Graham, Bonnet ja Dan McCafferty.

    • Hauska keskustelu, mutta jos poika/mies pitää koruja pitäisikö muuta merkitä että tykkää koruista.
      No onko sitten kaikki räppärit SUUR-HOMOJA kun niillä paljon metallia kaulassa, korvissa ja vähän muuallakin.

    • Saldo 12

    • Jos on napakoru mitä se merkitsee? Entä nenärengas? Ja tietysti kaikki lävistykset?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe