AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Lesboseksi...

Lesboseksi...

1 Vastausta 1 726 Lukukertaa
Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta kysynpä kumminkin:

Onko lesbosuhteessa yleensä toinen "antaja" ja toinen "ottaja"? Vai onko tämä anto/otto yleensä aina täysin tasapuolista? Toimiiko sellainen suhde lainkaan pitemmän päälle, jossa toinen vain antaa ja antaa ja toinen vain ottaa mitä annetaan?

Tiedän kyllä heteropareja, joista ainoastaan suhteen toinen osapuoli (=mies) nauttii seksistä...

Kaiken maailman

..variaatiot ovat vallalla myös lesboseksissä.

Itse haluan antaa sille ainoalle oikealle naiselle, joka on elämässäni tällä hetkellä.. Taitaa olla muuten villakoirana sängyn alla.

Mutta olen myös tavannut naisia, joille antaminen merkitsee todella paljon ja kun minä en osaa ottaa vastaan, niin päin per....ttä menee sekin hyvä. No joo, leikki leikkinä.

Nämä ovat kyllä keskustelun arvoisia asioita, vaikkakaan juuri tältä istumalta en osaa sanoa yhtään järkevää sanaa, sillä alkaa tuo uni painaa silmäluomia ja tikutkin ovat loppu, koska en polta ja hammastikut ovat liian teräviä..;D

Sen vaan sanon, että jos seksissä on yksipuolista meininkiä vähääkään alkuvaiheessa, kannattaa kääntää jalkaterät kohti ovea ja nopeaan tahtiin!
 /   /  /  / Lesboseksi...

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta