Hotelli metroaseman vierestä

pame

Lähden keväällä 10v poikani kanssa Lontooseen ja haluan löytää keskustan tuntumasta hotellin, joka olisi pari minuutin kävelymatkan päästä joltain metroasemalta. Plussana olisi bussireitti lähellä ja max 100 euroa yöltä. Voiko joku suositella jotain?

10

2301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi suosikeistani

      Tämä on vähän yli 100 euroa (noin 126 euroa per yö) mutta hinta-laatusuhteeltaan minusta oikein hyvä Lontoon hotelli: http://www.stgiles.com/londonhotel/index.html

      St Giles on aivan Tottenham Court Roadin metroaseman vieressä, Oxford Streetin vilinää pari minuuttia; British Museum aivan lähellä, ja kävelymatkan päässä monesta keskustan nähtävyydestä.

      Käyn Lontoossa parisen kertaa vuodessa; ystäväni samoin; yhteensä meillä on takana varmaan 50 reissua joilla on asuttu siellä, ja aina oltu tyytyväisiä. Hintaansa nähden todella hyvää asumista. Huoneet ovat pieniä, mutta ihan ok, ja vessa vetää plus vettä tulee suihkusta riittävällä paineella (ei todellakaan aina itsestäänselvää Lontoon tuon hintaluokan hotelleissa!). Lisäksi sijainti ei voisi enää parempi olla.

      • Ellu 12345

        mutta tässä hotellissa olen yöpynyt tyttäreni kanssa pari kertaa.
        http://www.londonelizabethhotel.com/
        Lancaster Gaten metroasema on tien toisella puolella ja Hyde Park aivan vieressä. Bussipysäkit aivan lähellä. Jos käy illalla Queenswaylla syömässä, niin sieltä tulevat bussit pysähtyvät aivan hotellin oven edessä.
        Hotelli on siisti ja rauhallinen, sisustukseltaan hieman kulunut, mutta kovin "britti" tyylinen. On kukkakankaita ja aulassa takka isojen nojatuolien välissä.
        Huoneet mielestäni tilavampia kuin muissa Lontoon hotelleissa joissa olen yöpynyt. Huoneet ovat myös olleet siistejä, ei tunkkaista hajua eikä muutakaan moitittavaa. Henkilökunta ystävällista.
        Itse olen ollut paikkaan tyytyväinen ja varmasti menemme sinne vielä uudelleen.


      • sinne

        Hienoa, että St Giles hotellia on suositeltu. Menen joulukuussa ensimmäistä kertaa Lontooseen ja onnistuin varaamaan St Gilesistä huoneen 80 euroa/yö hotelsclick.com:in kautta. Heathrowlta olisi tarkoitus mennä metrolla hotellille. Tottenham Courtin asemalle täytyy kai linjaa vaihtaa jossain vai kuinka?


      • ...
        sinne kirjoitti:

        Hienoa, että St Giles hotellia on suositeltu. Menen joulukuussa ensimmäistä kertaa Lontooseen ja onnistuin varaamaan St Gilesistä huoneen 80 euroa/yö hotelsclick.com:in kautta. Heathrowlta olisi tarkoitus mennä metrolla hotellille. Tottenham Courtin asemalle täytyy kai linjaa vaihtaa jossain vai kuinka?

        Heathrow:lta tulee metro Leicester Squarelle, josta on St Giles-hotellille vielä reilu puoli kilometriä (eli yksi pysäkinväli) matkaa Tottenham Court Roadin asemalle... Matkalaukkujen kanssa sitä väliä tuskin kannattaa kävellä, mutta repun kanssa tuossa voi samalla vähän tutustua kaupunkiin. Varsinkin kun metroasemillakin joutuu kävelemään aika pitkään.


    • Paddingtonin aseman vieressä
    • vaihtoehto...

      Pari kertaa olen ollut Ibis Wembley tai Ibis Excel-hotelleissa. Haittana on, että ne ovat selkeästi keskustan ulkopuolella (3-4 vyöhykettä), mutta juna/metroasema on ihan vieressä. Hintataso viikonloppuisin 40-50 puntaa, viikolla enemmän. Aamiainen siihen päälle, ja se on ranskalaistyyppinen, mutta ihan hyvä sellainen.
      Vähän kalliimmalla löytyy hotelleja myös keskustaa lähempää, ks. www.accorhotels.com.

      Kumpikin on tällä vuosituhannella rakennettuja, joten ne ovat ihan hyviä vaihtoehtoja, ellei välttämättä halua tutustua brittiläisen LVI-tekniikan hienouksiin [harva suomalainen arvostaa brittiläistä LVI-tekniikkaa]. Mitään turhaa näissä kahden tähden hotelleissa ei ole, mutta perustarpeet on kunnossa. Toisaalta ne ovat tylsiä kopiohotelleja, hotellien PizzaHuteja, mutta ei kai Lontooseen lähdetä hotellissa olemaan.

    • Hiihtohousu Nainen

      Olin poikani kanssa nyt syksyllä Lontoossa ja majoituimme Glynne Court Hotel-nimisessä paikassa. Se sijaitsee Great Cumberland Place-kadulla aivan Marble Archin metro aseman lähellä Oxford Streetin alkupäässä. Hyde Parkin Speakers Corner on siinä kulmassa.

      Hinta oli meiltä 70 puntaa yö. Aivan vieressä on kaksikin ruokakauppaa ja tosi lyhyt matka Oxford Streetille, jossa menee koko ajan linja autoja. Eli keskustassa ollaan. Me ainakin olimme tyytyväisiä keskeiseen sijaintiin ja hintaan ja myös majoituksen laatuun. Autoista öisin rauhallinen katu, näinkin keskustassa.

      Muistakaa sitten käydä katsomassa ihastuttavaa Peter Panin patsasta Hyde Parkissa. Se oli ihan kävelymatkan päässä. Patsas taitaa kyllä olla Kensington Gardensin puoleisella rannalla Serpentiinia, mutta kuitenkin lähellä Marble Archia.

      Oikein hyvää matkaa Lontooseen Teille!

    • yksinäinen matkalainen

      Itse majoituin syyskuussa 5 vrk täällä: http://www.aquariushotel.co.uk/

      Minulöla kriteereinä oli yhden hlön huoneen hinta, hyvän metroaseman läheisyys, keskustaläheisyys. Oli silloin ainakin edullisimpia. Earls court metroasema on 150m päässä ja siitä keskustassa 10 minuutissa.

      Oli ihan ok paikka - ei mikään uusin ja hienoin, mutta siisti. Aamiainen ei ollut kummonenkaan (tee/kahvi, tuoremehu ja paahtoleipää) suomalaisiin hotelliaamiaisiin verrattuna. Huoneessa oli jääkaappi ja tv. Jos olis ollut vielä vedenkeitin niin olisin ollut todella tyytyväinen.
      Ruokakauppa ja ravintoloita/kahvila samalla kadulla. Rauhalliselta seudulta vaikutti.


      Voin suositella.

      • pame

        Maksoitko Aquarius hotellin suoraan netin kautta? Vaikutti sijainniltaan ja hinnaltaan hyvältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe