Parisuhdegallup! VASTATKAA!

Tiedustelija-->

Vastatkaapas kaikki ihmiset tähän galluppiin, niin saadaan lukea mielenkiintoisia tarinoita! :)

1. Sinun ja puolisosi ikä?

2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)

3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?

5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)

6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?

7. Parhaat puolet puolisossanne?
a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?

8. Huonot puolet puolisossanne?
a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?

9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?

10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.

11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?

12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?

13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?

14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?

15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?

16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?

17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?

18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?

19. Mitä mieltä olit Gallupista?

20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?


KIITOKSIA VASTANNEILLE!

Suosittelen käyttämään Copy/paste toimintoa hiiressänne, liittäkää kysymykset mieluiten vastauksiin :)

HYVÄÄ ALKUTALVEN JATKOA! JA ONNEA SUHTESEENNE!

26

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninuli

      1. Sinun ja puolisosi ikä? minä 18, poikaystävä 23

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) poikaystävällä oli deitti.netissä ilmotus, ja minä ainoana vastasin siihen. mailailtiin, chattailtiin ja tekstailtiin 5kk ja tavattiin sitten. ja oltiin täysin rakastuneita, tosin jo ennen tapaamistakin =)

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? 3v 1kk 28d

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) no varmaan just toi yhteenmuutto, ja kihlat. lapsia ei ihan vielä ole mutta seuraavan 5 vuoden sisällä vamrasti =)

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? poikaystävä kerran, mä en kertaakaan

      7. Parhaat puolet puolisossanne? huumorintaju, fiksuus, avoimuus, lapsi- ja eläinrakkaus, tasapuolisuus )tehdään kotityöt puoliksi jne.), seksi ;)

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? varmaankin huumorintaju, kuuntelutaito, keskustelutaito

      8. Huonot puolet puolisossanne? en osaa sanoa

      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? en osaa sanoa

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? uskon, vaikkei moni uskois

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla. avoin, hellä, huumorintajuinen, keskustelutaitoinen..

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? parasta se, että saadaan asua yhdessä ja että aina välillä tehdään yhdessä kaikkea kivaa (muutaki ku seksiä)

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      halaillaan ja suukotellaan joka päivä, riidatkin ratkeaa sillä että toinen tulee halaamaan.. seksiä on muutaman kerran viikossa (vaihtelee) ja molemmat ottavat toisensa huomioon

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? vähintään joka ilta ennen nukkumaanmenoa, joskus seksin yhteydessäkin

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? varmaan se päivä kun tavattiin ekan kerran tai eka yö yhdessä..

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? ne kaikki, mutta suurinhan niistä on rakkaus =)

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? kun muuttaa yhteen niin hyväksyy sen että arki tulee eteen eikä ota siitä mitään paniikkia, vaikka olisi kuinka kiire niin muistaa muistaa kumppaniaan hellyydenosoituksin ym., ei pidä mykkäkoulua viikkokausia, jos tulee ongelmia niin selvittää ne puhumalla eikä juoksemalla toisen miehen/naisen syliin.. näitä voisi kertoa vaikka kuinka paljon!

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      no en olis vastannu ollenkaan jos olisin alkanu valehtelemaan..

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? en, tää oli kiva gallup =)

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? kuten sanoin, kiva gallup. tälläsiä vois olla enemmäkin.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua? en oo pettänyt, ja tuskin on poikaystäväkään pettänyt mua, ainakin toivon niin

    • ...........

      1. Sinun ja puolisosi ikä? minä 21v ja mies 27

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? on tiietty toisemme jo pienestä asti,mut ei kunnolla tunnettu. Kolme vuotta sitte ku olin juomassa soitin sen kuskille et ottaa kyytiin ku muu porukka lähti nukkuun.Sit päädyin nukkuun sen sänkyyn.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? 3v

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? ei hirveesti ku on asuttu koko aika yhes.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) kihloihin mentiin syksyllä 2001

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? minä en kertaakaan vakavasti, Mies seurustellu kerran vakavasti

      7. Parhaat puolet puolisossanne? luotettava, kiltti,ottaa yleensä huomioon,hyvä sängys...
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? -

      8. Huonot puolet puolisossanne? liian paljo omissa harrastuksissa...
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? -

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? uskon

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      -
      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? -

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? -

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? liian harvon tai ainaki mun mielestä mies sanoo liian harvon omasta alotteesta.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? Ainaki ensimmäiset päivät ja kihlajaispäivän

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? Luottaa toiseen täysin........

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? Yritin

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? -

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? Ihan hyvä mut en jaksanu miettii vastauksii kaikkiin

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua? Oon pettäny muutaman kerran nykystä, mies ei ainakaa oo kertonu pettäneensä ja oikeestaan tiiän et ei oo pettäny.

    • Mies43

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      43/40
      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) Olin lenkillä vanhassa kotikaupungissani vajaa puolisentoista vuotta sitten ja hän tuli ystävineen kysymään erään alueen arkkitehtuurisesti arvokkaan talon sijaintia. Tunsin talon hyvin, joten pidin naisille pitkän esitelmän talosta ja esittelin sen. Lopulta hänen ystävänsä ymmärsi poistua ja meidän tarinamme jatkui...

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      Kts. edellinen kysymys!

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      Onhan tuo: muutimme kaukoseurustelun jälkeen yhteen ja kihlauduimme tasan vuosi ensimmäisestä tapaamisesta.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Hän tuli äskettäin raskaaksi, yhteinen lapsi syntyy touko-kesäkuun vaihteessa.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      Hän tietääkseni yhden hyvin pitkän suhteen ja pari lyhyempää. Minulla luku riippuu siitä, minkä pituiset suhteet seurusteluksi lasketaan. Yli 3 kk suhteita about 10.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      Alykkyys, kauneus, aistillisuus.

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      eos.

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      Jääräpäisyys, liiallinen perfektionismi.

      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      eos.

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      Omaksi hämmästyksekseni on pakko sanoa että kyllä.

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      Loistava sielujen sinfonia ryyditettynä elämäni parhaalla seksillä!

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      Yhteenkuuluvuuden tunne, huonointa ärhäkkäät riidat.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      *leijuu seitsemännessä taivaassa*

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      Lähes päivittäin.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      Ensitapaamisemme.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      Ehdottomasti rakkaus!

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      Siihen tarvitaan kaksi erittäin hyvin kaikin puolin toisilleen sopivaa ihmistä, joilla on kutakuinkin samat arvot ja odotukset parisuhteessa ja elämässä. Ja lisäksi julmetun paljon joustavuutta!

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      KYLLÄ!

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      KYLLÄ!

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      Huonompiakin on nähty, tosin parempiakin. Voittaa näiden palstojen keskiverogallupit mennen tullen.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      Emme ole pettäneet toisisamme. Ex-vaimolla oli suhde erotessamme.

    • Maiden

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      - minä 20, mies 21

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      - Entisen poikaystäväni kautta, vehtailtiin sen nenän alla, tapailtiin salaa ym. ilkeetä.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      - Yli kolme vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      - Kypsemmäksi on muuttunut ja arki on tullut kuvioihin.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      - Vuosi ollaan asuttu saman katon alla.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      - mulla on ollut yksi aikaisemmin ja miehelläni kaksi

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?

      - Fiksu, komea, hyvä huumorintaju, hellä, äkkipikainen, etc. Sellainen luonne jota olen aina ettinytkin.
      - a)Kuulemma huumorintaju, suloisuus, aitous, ei pinnallinen, rauhallinen, en nalkuta(yleensä) =)

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?

      -Jättää asiat aina viimetinkaan, ei aina osaa järjestää ajankäyttöään oikein (jolla tarkoitan sitä, ettei hän aina huomioi minua kun pitäisi, eli liian monta rautaa tulessa)
      - a) Arvostelen aina itseäni ja ulkonäköäni

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      -Ehdottomasti!

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      -Kiihkeä, hellä, myrskyisä, rakastava, uskollinen, rehellinen, omalaatuinen, hauska, ymmärtävä, täydellinen =)

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?

      -Parasta on rakkaus ja että tietää sitä todella olevan ja yhteenkuuluvuuden tunne. Huonointa on, no jaa ehkä tyhmät riidat.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      - No eihän sitä nyt kuvailla tällain julkisesti......villiä......=)

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      - Joka päivä, useammin kuin kerran mutta ei jatkuvasti.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      - Kun mieheni ensimmäisen kerran sanoi minulle rakastavansa mua.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      - Suurin niistä on Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      - Vastaan uudelleen sitten kun ollaan oltu 40 vuotta yhdessä.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      - Tietenkin

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      - Totta hitossa

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      - Ihan hauska

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      - exää petin vehtaamalla(suutelut,salaa tapaamiset) tän nykyisen ukkoni kanssa.
      - Ukkoni ei ole pettänyt aikaisempiaan eikä myöskään minua. Exä petti mua, nokkani edessä.

    • Realisti

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      Minä, nainen, 24 ja mies 29.

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      Sokkotreffeillä reilut neljä vuotta sitten.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      No sen reilut neljä vuotta.

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      On, todella paljon. Miinusta on tullut kylmempi tai ainakin realistisempi. Mieheni on edelleen sama impulsiivinen lapsukainen.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Menimme kihloihin pari vuotta sitten. Miehen ex-suhteesta oli lapsi riesana hetken, mutta sitten mies lopetti tapaamiset, kun kiinnostus loppui. Enkä vastustanut; minusta on vain hyvä, ettei sitä lasta enää raahata tänne. Mies ei enää edes halua kuulla entisistä virheistään.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      Mieheni kävi läpi kolme vakavaa suhdetta ennen minua, minä taas olin ylpeä ikisinkku ja pidin parisuhdetta heikkojen ihmisten satamana. Miehet olivat minulle ennen vain hauskaa ajanvietettä.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      Hän on ulkoisesti juuri täydellinen. Hän on hyvä rakaataja ja hellä mies. Hän on opettanut minuakin näyttämään tunteeni ja osoittamaan hellyyttä, mutta myös koulinut minua olemaan alistuvampi osapuoli.
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Olen hyvä sängyssä, minulla on upea takamus, laitan herkullista ruokaa ja olen tilannekomiikan mestari.

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      Rahan huoleton käyttö, impulsiivisuus, laiskuus ja suunnitelmallisuuden puute.
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Itsepäisyys, teräväkielisyys, vittumaisuus.

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      En osaa sanoa, tuskin kestämme sinne asti.

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      Ailahtelevaisuus, koti-illat, elokuvat, hekumallisuus, herkuttelu, musiikki, läheisyys, miehekkyys, alistuneisuus ja vastakkaisuus.

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      Parasta ovat koti-illat, jolloin katsotaan leffaa, herkutellaan ja mennään yhdessä sänkyyn joko rakastelemaan tai nukkumaan. Yhdessä nukkuminen on ihanaa. Huonointa on rahanpuutteesta (mies tuhlaa) syntyvä epäluottamus, jota ei saa enää korjattua.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      Teen usein asioita mieheni mieliksi. Saan kyllä ihania orgasmejakin. Kokeilemme monesti asioita. Mieheni haluaa kokeilla kolmatta pyörää, minä en siihen suostu, koska en luota mieheeni; vaikkei hän pettäisikään minua muuten, ei kokeilu jäisi yhteen kertaan, vaan hän haluaa vakipanon siitä, vaikka saa kotonakin juuri sellaista seksiä kuin haluaa. Mutta heti perään hänelle tulee katumus päälle, että hän ei halua jakaa minua kenenkään naisen kanssa. Miehen kanssa olemme kokeilleet ja se oli todella kauheaa, jouduin sairaalaan, koska kolmannella pyörällä oli liian iso akseli..Yritän pitää mieheni tyytyväisenä, vaikken itse enää tunnekaan häntä kohtaan himoa; mies taas ei voi pitää näppejään erossa.
      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      Mies sanoo sen useammin, minä vältän tietoisesti sanomasta, sillä se heikentää minua mielestäni.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      Kun erosimme ja luulimme ettemme palaa yhteen, mutta palasimme vuorokauden päästä kumminkin.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      Rakkaus kai on realistisin.

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      Unohtakaa tasa-arvo. Kohdelkaa miehiänne hyvin, älkää valittako joka asiasta. Pienet uhraukset kannattavat. Lapsia ei kannata edes harkita, ellei mieskin niitä tosissaan halua.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      Kyllä, vaikka tosielämässä kaunistelen usein totuutta.
      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      En.

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      Ihan okei.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      Olen pettänyt nykyistä miestäni viidesti. Kolmesti entisen mieheni kanssa ja kahdesti erään tutun kanssa. Mieheni ei omien sanojensa mukaan pettänyt koskaan eikä tekisi sitä nytkään. En kadu tekemisiäni, sillä niille oli siinä elämänvaiheessa tarvetta. Kyse ei ollut seksistä, vaan tarpeesta saada huomiota, sillä mies oli silloin melkoisen kova menemään, enkä pidä siitä. Muita miehiä kohtaan tunnen himoa, mutta mieheni ei herätä minussa märkiä kuvitelmia; ehkä kaiken sen jälkeen mitä tämä suhde on kokenut, en näe häntä enää eroottisena vaan seksi kuuluu suhteeseen. Saan vipinöitä ja kipinöitä eroottisista elokuvista ja fantasioista.

    • näin.

      1)molemmat 23
      2)tulin, näin ja tein aloitteen! :)
      3)vajaa 2 vuotta.
      4)ensihuuma haihtunut, yhteen muutto. eipä ole paljon muuttunut...
      5)ei mitään erikoisempaa.
      6)muutamia kertoja
      7)puolison parhaat puolet on kiltteys, hellyys luotettavuus, haluttavuus...
      8)puolison huonot puolet on keskustelutaidottomuus, ennalta-arvattavuus
      oma huono puoli ailahtelevuus
      9)en osaa sanoa. toivo elää.
      10)Suhteemme on aito, molemmat huomioiva, sopivan sähköinen, lämmin ja läheinen.
      11)Parasta on läheisyys, huonointa on erimielisyydet.
      12)Toimii. :)
      13)Liian harvoin!
      14)Tapaamisen. Ensitreffit. Paljon hyviä päiviä!!
      15)Uskon ja toivon RAKKAUTEEN!
      16)Huomioiminen. Asioiden jakaminen. Yhteiset harrastukset tai intressit yleensä...Mutta ilman rakkautta ei ole jatkuvuutta!
      17)Kyyllä!
      18)No en ehtinyt sitä miettiä.
      19)Ihan kiva galluppi.
      20)Ei pettämisiä

      Heh, copy-paste-vihje heti alkuun!! :)
      17)

    • Wiiwi77

      1. Sinun ja puolisosi ikä?

      N26 M30

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)

      Netissä, chatissa ensin juteltiin puoli vuotta ennenkun "uskallettiin" treffeille.Kummallakaan ei ollut mitään suuria toiveita tapaamisen suhteen, juttu kulki niin hyvin et päätettiin baariin sopia treffit. Asuttiin samalla pienellä paikkakunnalla ja silti ei tunnettu toisia =)

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      1,5 vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?

      Ostettiin oma kämppä ja muutettiin yhteen vuoden seurustelun jälkeen

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Eipä muuta erikoisempaa tuod edellämainitun lisäksi

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      Nainen muutaman kerran(edellinen suhde kesti 7vuotta) Mies ei kertaakaan vakavammin

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      Hauska, luotettava, rehellinen, puhelias, hellä

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Iloinen, huumorintajuinen, huolehtivainen, hellä, sanavalmis

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      Se varpaat haisee...... :P
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Jaaaa-a.....

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      Kyllä!=)

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      Vakaa, tasapainoinen, rehellinen, hullu, hauska, hellä, huolehtivainen, pervo, huumorintajuinen, ikuinen........

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      Samanlainen huumorintaju, osoitamme tunteet, sanomme molemmat omat mielipiteemme, ei turhista tapella.
      Huonointa: Kuten sanoin, osoitamme tunteet; tahtoisin silti useammin kuulla mieheltäni kuinka tärkeä olen hänelle (muulloinkin kun juovuksissa) :P

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      Toimii, mutta aina on parantamisen varaa :D

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      Taas pompataan edellisiin vastauksiin:1,5 vuoden aikana mieheni on sanonut sen minulle kerran!!(vuoden seurustelun jälkeen) Ja minä samaten vissiin kerran olen sanonut.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      Ekat ja tokat treffit, ne oli jotain aivan uskomattoman hauskaa!! Pusunkin sain vasta toisilla treffeillä :D

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      Täytyy ymmärtää toista, samanlainen huumorintaju, puolison täytyy olla myös sinun paras kaverisi.Meillä huumorintaju on voimakkain yhdistävä tekijä:ei mene päivää ohi ettemmekö nauraisi yhdessä=)

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      KYLLÄ

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      EI!!! tahdotaan lisää

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      Jees=)

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?

      Ei, olemme säästyneet tuollaisilta.

      Kiitos ja ole hyvä=)

    • harmaasimmu

      1) Minä 24 ja mieheni 26

      2) Tapasimme kaupungilla kun olin 16 ja hän 18. Meidän hyvät ystävämme olivat vasta aloittaneet seurustelun ja päädyimme humalapäissämme samaan autokyytiin. Se ei muuten ollut rakkautta ensisilmäyksellä. Meille tuli niin paha suukopu jostakin asiasta autossa, että lensin lopulta pihalle hänen kaverinsa (joka omisti auton ja oli kuskina) toimesta. Myöhemmin näimme aina kaupungilla ja kykenimme jopa juttelemaan kuin sivistyneet ihmiset. Minulla oli silloin epätoivottu, sitkeä ihailija ja turvauduin useammin kuin kerran mieheni "apuun" karistaa mies kintereiltäni.

      3) Kuukauden päästä tulee 8 vuotta täyteen

      4) On, kylmemmäksi ja toimimattomammaksi

      5) Ei mitään erikoista, muutimme yhteen vuosi sitten.

      6) Minä kahdesti ja hän yhdesti

      7) Suoruus, rehellisyys, luotettavuus, lihaksikkuus, komeus, turvallisuus, huumorintaju, tuttuus.

      a) ulkonäkö, persoonallisuus, eläinrakkaus ja sympaattisuus toisia ihmisiä kohtaan. Rehellisyys ja uskollisuus.

      8) Huutaminen, pikkuasioista murehtiminen, itsepäisyys, halveksunta muita kohtaan, realistisuus, tietty synkkyys, vakavuus (hänessä ei ole vekkulia)

      b) Tempperamenttisuus, mielikuvituksellisuus (olen kuulemma liian naiivi ja lapsenmielinen) persoonan outous *minua kuulemma huolisikaan kuka tahansa kun en käy täysillä ;)

      9) Näyttää vähän sille, ettemme tule olemaan jollei tilanne ala parantua.

      10)
      Romantiikaton,
      yksipuolinen,
      vihainen
      katkera
      rehellinen
      uskollinen
      vaikea
      lähes seksitön
      turvallinen,
      tuttu

      11) Parasta uskollisuus (luotettavuus)
      Pahinta se että olemme molemmat alkaneet pitää toisiamme itsestäänselvyytenä.

      12)Seksi on tyydyttävää silloin kun sitä on *elän puutteessa jos totta puhutaan...

      13) Ehkä kerran kahdessa viikossa ----> minä. Hän ei ole sanonut varmaan vuoteen muuta kuin niin minäkin sinua. Mikä tylsimys.

      14) Kun hän ihastui toiseen naiseen vuosia sitten

      15) Rakkaus minulle, muttei ehkä tämän miehen kanssa.

      16) Meillä se on ollut raadollista rehellisyyttä, loukkaavaa, mutta toimii kun mikään ei jää hampaankoloon.

      17) Vastasin!!!

      18) vähän.

      19) Se oli hauska

      • harmaasimmu

        Perskele näitä vehkeitä. Viesti lähti ennekuin kerkesin lopeettaa sen :)

        20) En ole koskaan pettänyt ketään miehistäni eikä puolisonikaan ole minua (ainakin omien sanojensa mukaan, ei vaikka ihastui tuolloin joskus siihen toiseen naiseen) Ensimmäinen poikaystäväni petti kyllä minua ja jäi itseteosta kiinni teltassa.


    • M&A

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      * Minä 21.v, Mies 23.v..

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) *Okei :) Tavattiin netissä, juteltiin mailin, textareitten kautta. Tavattiin siitä 2kk päästä minun työpaikallani, Mies tuli juttelemaan. Siitä lähtien ollaan tallailtu yhteistä polkua :)

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      * Yli vuoden :)

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      * Ei. Samaa rakkautta on ollut alusta lähtien! :) Ehkä "Arkea" on tullut siinä mielessä, että osaa käyttäytyä luonnollisesti miehen kanssa :)

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) *Yhteen muutto maaliskuun alussa, Kihlajaiset 8.6.03 :)

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? *Kummallekkin tämä on ensimmäinen ja viimeinen suhde :)

      7. Parhaat puolet puolisossanne? *Hellyys, huumorintaju, komeus, KAIKKI!
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? *Kysyin tätä eilen, ei osannut keroa mitään yksittäistä, sanoi että täydellinen pakkaus :)

      8. Huonot puolet puolisossanne? *EI MIKÄÄN! :)
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? *Olen aika itsepäinen, ja kiukuttelen :) Tahdon saada tahtoni läpi, olen ainut lapsi perheessäni :)

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? *EHDOTTOMASTI KYLLÄ! :)

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      *Rakkaus, hellyys, huumorintaju, ikuisuus, liikutus, elokuvat, seksi, rehellisyys, tulevaisuus, "sekopäisyys" :)

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      *Huonointa ei ole mikään :) Parasta on avoimuus, ja se, että kuuntelemme toisiamme :) Näin ei tule väärinkäsityksiä, tai riitoja, tai jos tulee, sovimme ne heti, ja sitten itketään ja vannotaan rakkautta toisillemme :) HARVOIN riidellään :)

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      *Olen tyytyväinen! :)

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      *Joka päivä, missä tahansa tilanteessa :)

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? *Sen, kun mentiin kihloihin. Vaikka oltiin sovittu kaikki etukäteen, jopa kellonaika, milloin mies kosii, ja missä, niin oltiin hermostuneita, ja mieskin niin kovasti, että meinasi laittaa sormuksen väärään sormeen :)

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? *Ne kaikki, ja tärkein niistä on RAKKAUS! :)

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      *Keskustellaan, ja kuunnellaan toisiamme. Emme jätä asioita selvittämättä. (Mieheni ansiosta) :)

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? *Kyllä :)

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      *Vähän... :)

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      *Kiva oli, erilainen :D

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      *En ole pettänyt koskaan, enkä petä. Myöskään mieheni ei ole pettänyt minua, eikä petä :)


      KIITOKSIA VASTANNEILLE! *Olkaa hyvät :)

      Suosittelen käyttämään Copy/paste toimintoa hiiressänne, liittäkää kysymykset mieluiten vastauksiin :) *Käytin, juu.

      HYVÄÄ ALKUTALVEN JATKOA! JA ONNEA SUHTESEENNE!
      *Kiitos, kiitos, kiitos :)

    • PikkuMie

      Tässäpä minunkin vastaukseni (aihe on niin kutkuttavan kiva, että pakko vastata):

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      Minä 25, mieheni 23


      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)

      Viime maaliskuussa, ravintolassa (tylsää!). Erään ystäväni kehtoiuksesta hain söpöä miestä ihan leikkimielellän tanssimaan, vaikka hän olikin täysin erilainen kuin aiemmat miesystäväni... No, päädyimme tanssimaan useammankin kappaleen ja hiukan suutelemaankin, kunnes tyylikkäästi häivyin takavasemmalle. Poika tuli pöytääni ja sai keskustelusta selville joitakin taustatietojani. Niiden avulla hän selvitti yhteystietoni ja laittoi 3 viikkoa tapaamisemme jälkeen tekstiviestin ja pyysi kahville. Korrekti käytös ja suloinen hermostuneisuus ensitapaamisellamme kahvilasssa sulattivat sydämeni ja olin ihan myyty! Siitä lähtien ollaankin oltu ihan erottamattomat...

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

      About 8 kk.

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?

      On, arki alkaa pukata kuvioihin mukaan. Ja tietysti suhde on tasaantunut, tullut tutuksi ja turvalliseksi. Luottamus, avoimuus ja rehellisyys ovat osoittautuneet kasvaviksi voimavaroiksi ja suhteemme tukipilareiksi. Olemme tulleet toisiemme parhaimmiksi ystäviksi ja kumppaneiksi, kun olemme huomanneet että meillä on romantiikan ja seksin lisäksi paljon yhteistä. Viihdymme toistemme seurassa päivä päivältä enemmän...

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)

      Yhteenmuutto kolmen kuukauden seurustelun jälkeen ja erilleen muutto 3 kk:n yhdessäasumisen jälkeen. Ja siihen väliin tietysti hirrrveitä kriisejä.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?

      Minä about 6 kertaa, joista kaksi vakavempaa suhdetta (avoliitto ja kihlat). Poikaystävälläni lukisia lyhyitä suhteita (2 vk - 1 kk) ja "hoitoja", joista suuri osa roikkuu vieläkin hänen perässään...Grr. Etenkin yksi pitkäaikaisempi tuttavuus, jonka kanssa seurusteli pitempään, tosin muutaman viikon pätkissä kerrallaan.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?

      Sosiaalisuus, avoimuus, positiivisuus
      Huumorintaju
      Suloisuus
      SILMÄT JA PEPPU!!
      Hellyys
      Älykkyys
      Huolenpito
      Lojaalius
      Kiltteys (tarvittaessa tuhmakin)
      Tietynlainen boheemius (carpe diem!)

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?

      Ulkonäkö
      Älykkyys
      Huumorintaju
      Leikkimielisyys ja seikkailunhalu
      Luotettavuus
      Sosiaalisuus

      8. Huonot puolet puolisossanne?

      Liiallinen huolettomuus
      Huono muisti
      Liiallinen päihteiden käyttö
      Ajoittain puhkeava lapsellisuus
      Saamattomuus

      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?

      Mustasukkaisuus
      Nipottaminen pikkuasioista
      Asioiden suurentelu
      Neuroosini joidenkin asioiden suhteen

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?

      Hmm, kyllä tällä hetkellä. Tosin loppuelämäksi on vaikea luvata mitään, kun tulevaisuudesta ei ikinä tiedä...

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.

      Luottamus
      Vakaus
      Huolenpito
      Yhteistyö
      Hellyys
      Rakkaus
      Nauru
      Nautinto
      Kommunikointi
      Ymmärrys

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?

      Yhteiset yöt, nousuhumala, seksi, annettu ja vastaanotettu huolenpito ja hellyys, keskustelut, jakaminen. Huonointa suunnittelemattomuus ja näköalattomuus, ainainen hetkessä eläminen ja siitä johtuva epävarmuus. Ja tietysti nuo samperin ex-tyttöystävät...Grr.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?

      Toisinaan hellää, toisinaan rajua. Kokeilevaa, jännää, hauskaa. Joskus pikaseksiä ennen nukkumaanmenoa, joskus krapulapäivän loputtomia orgasmeja, joskus saunassa, sohvalla, parvekkeella, keittiössä, autossa, teltassa...Melkein joka päivä, viikonloppuisin useita kertoja päivässä. Ja nyt 5 päivän tauko!!! Apuaah...

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?

      Joka päivä. Molemmat.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?

      Kun voitimme erään kilpailun (josta en voi kertoa tarkemmin, kun nickini paljastuisi). Se siis hyvä muisto.

      Huono muisto se, kun sain mieheni kiinni valehtelusta ja salailusta, johon liittyi tuo sitkeä ex-tyttöystävä ja mobiiliyhteydenpitoa.

      Ja tietysti ainoan eromme jälkeen (kesti 3 päivää) yhteenpalaaminen ja se ihana tunne ja kaikki ne kauniit sanat...

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?

      Rakkaus.

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?

      Luottamalla, keskustelemalla, ymmärtämällä, oppimalla, luopumalla turhasta itsekkyydestä ja ymmärtämällä, että it needs two to tango! Ja tietysti höystämällä tuo kaikki hellyydellä, romantiikalla, huolenpidolla ja erotiikalla.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?

      Vastasin.

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?

      Joo, kun ptiäis tehdä töitäkin...

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?

      Hauska, mutta vaativa.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?

      Olen pettänyt entistä kihlattuani sen jälkeen kun hän huijasi omaisuuteni ja kun paljastui, että hänellä oli lukuisia sivusuhteita siinä samalla... Mutta sitä kai ei lasketa, kun emme oikeastaan enää olleet edes yhdessä.

      Tuon exän lisäksi tietääkseni muut eivät ole minua pettäneet. Ei nykyisenikään, vaikka olenkin mustasukkainen...

    • n76

      Olemme 27 ja 29vuotiaita.
      Tapasimme lukiossa, olin 16 vuotias.
      Eli olemme olleet yhdessä rapiat 10vuotta.

      Suhteessa ollut on-off jaksoja esimerkiksi molempien opiskeluaikoina. Minulla on ollut pari muuta poikakaveria välissä, mutta olemme palanneet aina yhteen.

      On lapsia, olemme naimisissa. Muutamia suhteita tosiaan ollut ennen molemmilla, muttei mitään vakavaa.

      Mieheni parhaat puolet ovat ihana ja komea ulkonäkö (panee edelleen multa polvet veteliksi).Hän on valvollisuudentuntoinen ja hyvä isä, herkkä mutta poikamaisen rento.
      Hän on myös laiska ja saamaton, lempisana on "kohta".Hän on myös sarkasmin raivostuttavin kunigas.

      Minä olen hänen mielestään iloinen ja sosiaalinen. Hän myös jaksaa kehua ulkonäköäni.Hän arvostaa myös käytännöllisyyttäni.(tyhmää vastata toisen puolesta..=))Hän ei pidä komentelustani/pomottelustani eikä ailahtelevaisesta luonteestani.Mutta hän aina sanoo, ettei halua minun muuttuvan miksikään muuksi (ihana mies!).

      Haluan olla hänen kanssaan aina, olemme puhuneet avioeroista ja molempien mielestä se ei ole meillä edes vaihtoehto.

      Suhteemme on toverillinen, hauska, jännittävä, ailahteleva, tylsä, yhteistyötä sisältävä, neuvotteleva, lämmin, seksikäs.

      Suhteessa parasta on toisen kanssa jakaminen ilot ja surut. Pahinta on riidat ja kunniotuksen puute (ajoittain). Intiimi puoli toimii joskus hyvin, toisinaan erittäin hyvin.

      Minä sanon usein rakastavani, mies sanoo muilla sanoilla/teoilla.Hääpäivän muistan aina, tai erään hetken siitä. Samoin esikoisen syntymän jälkeiset tunnelmat.

      Kaikkea kolmea (usko toivo rakkaus) tarvitaan, mutta rakkaudessa on ne kaikki.

      Meillä kestävyyden periaate on toisen huonojen puolien sietäminen ja hyväksyminen. Se on vaikeaa. Anteeksiantoa on myös vaadittu.

      Koitin vastata rehellisesti.Olisi kiva kuulla miehen vastaukset!Toiv ei enää montaa kysymystä.
      Hyvä galluppi oli =)

      Olemme molemmat olleet uskottomia toisillemme ja olemme kertoneet sen ja käsitelleet asioita. Uskottomuus on vaikea asia (muttei vaikein) ja siitä pääsee yli ajan ja anteeksiannon kautta.

      S.

    • Sanna

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      - 23 ja 26

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      - yhteisten tuttujen kautta bileissä, neljä vuotta sitten.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      - kohta neljä vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      - onhan se tietysti vakaampi, varmempi ja avoimempi nyt kuin alkuaikoina. intohimo ei ole kadonnut, se on ehkä muuttanut hieman muotoaan ja rakkaus on syventynyt.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      - eipä mitään noin erikoista. ollaan muutettu yhteen ja jopa vietetty yhden kesän eri puolilla suomea.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      - minä kahdesti hän kerran.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      - huumorintaju, luotettavuus, anteliaisuus ja rehellisyys.

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      - olen "easy going" enkä mötkötä tai nalkuta enkä todellakaan haasta riitaa tai kiellän häntä tekemästä asioita (kuten ilmeisesti monet naiset tekee).

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      - välissä liian itsepäinen.

      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      - välissä puhun liian paljon ja kuulemma sekavia :)

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      - ehdottomasti!

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      - Syvä rakkaussuhde jossa löytyy myös intohimoa, hassuttelua ja paljon seksiä.

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      - parasta on se, että on kumppani johon voi luottaa kaikissa tilanteissa ja joka aina on rinnalla suojelemassa, tukemassa ja kannustamassa. huonoja puolia en oikeastaan löydy, emme edes riitele kovin usein...

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      - elämäni parasta seksiä! annamme ja otamme, nautimme yhdessä.

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      - enpä ole laskenut. itse sanon sen aina kun tulee "rakastunut olo". mieheni sanoo sen harvemmin, mutta sitäkin ihanemmin.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      - varmasti yks päivä alkuajoilta, jolloin istuimme pitkään sylikkäin ja nautimme läheisyydestä.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      - rakkaus.

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      - parisuhteessa täytyy olla joustava, antelias ja jjoskus sopivan itsepäinen. tärkeintä on muistaa, että parisuhde ei onnistu eikä kukoista ilman työtä. lisäksi turhat nalkutukset ja riidat kannattaa jättää pois. molemmilla täytyy saada olla oma elämä, silti parisuhteen pitää olla ykkössijalla.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      - kyllä.

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      - gallupit on kivoja :)

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      - mielenkiintoisia ja uusia kysymyksiä.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      - olen pettänyt ex-puolisoani, joka ei pettänyt minua.

    • Pikkuinen

      1. minä 21v., mies 25v.
      2. tapasimme eräässä tanssitalossa...enpä kerro enempää :)
      3. Yli 4 vuotta
      4. Ei oikeastaan suhteemme ole muuttunut ollenkaan, olemme yhtä onnellisia, kuin ensitapaamisen jälkeenkin.
      5. Ei vielä ole sattunut mitään erikoista, mutta kohta voi tapahtua!
      6. minä, sekä mieheni: 3-4 kertaa
      7. puolisoni on ihana, hellä, rehellinen, luotettava, seksikäs, söpö, ymmärtäväinen...
      A. seksikäs, luotettava, söpö, rehellinen, hellä, ihana...
      8. Tekee välillä liikaa töitä ja on jo melkein burnout, kun hän viimein pitää lomaa
      A. Suutun kuulemma helposti
      9. Tottakai :D
      10. hellä, rehellinen, luotettava, rakastava, rento, riidaton, aito, mahtava, tunteikas, hyvä
      11. parasta: illat kaksistaan, huonointa: miehen pitkät työajat
      12. romanttinen
      13. päivittäin
      14. ne aamut, kun hän herättää suukoin minut, ensimmäinen lomamatkamme.
      15. RAKKAUS
      16. Parisuhteen saa kestämään vain, jos puhuu asiat selviksi, eli jos sinua painaa jokin asia, puhu siitä suoraan parillesi, kyllä asiat selviävät ja suhde kukoistaa samalla tavalla kuin suhteen alkuaikoinakin.
      17. kyllä
      18. kyllä
      19. olihan se aivan hyvä, kysymyksiä pitäisi olla aikaa vain miettiä niin kauan, eikä minulla ole paljoa aikaa.
      20. petin ex-puolisoani nykyiseni kanssa, koska hän löi minua. Kukaan ei ole pettänyt ikinä minua, enkä minä ole ketään muita pettänyt, kuin tätä hakkaavaa exääni.

    • metu=)

      1.minä 19 ja puoliso 26
      2.melkein vuosi sitten,hän tuli käymään luonani ja siitä se sitten lähti....
      3.melkein vuoden
      4.paremmaksi vaan
      5.tämä poikaystäväni on ensimmäinen kenen kanssa harrastin seksiä!!!!
      6.minä pari kertaa ja hän ehkä muutaman kerran enemmän kuin minä!!!
      7.hauska,iloinen,ei ole mikään lapanen vaan hänellä on omat mielipiteet
      b.enpä osaa sanoa tuohon mitään....
      8.itsepäisyys
      b.rahantuhlaus
      9.i hope so....
      10.hullu,hauska ,ihana ,romanttinen ,maailman paras...apua en keksi enempää mutta ihana!! =)
      11.läheisyys ja toisen huomioon ottaminen
      12.wau!!!!se on aivan mieletöntä......sanoin kuvaamatonta ihanaa!!!
      13.monta
      14.se kun oltiin ensimmäisen kerran yhdynnässä!!!
      15.rakkaus!!!!
      16.no kun vaan rakastaa toista!!!ja luottaa toiseen
      17.jep!!!kyllä olen
      18.onhan noita aika monta ollu....no toivoisin
      19.ihan kiva
      20.EN OLE PETTÄNYT ENKÄ PETÄ SEN VERRAN PALJON RAKASTAN POIKAYSTÄVÄÄNI!!!toivottavasti ei ole pettänyt en ainakaan usko että nyk.poikaystäväni olisi pettänyt minua!!!
      ja vielä rakkaita terkkuja mun ihanalle poikaystävälle!!!! jos tiiät kuka olen!!! =)

    • ...

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      - Itse 24, puoliso 27

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      - Tutustuttiin chatissa. Chattailtiin ja lopulta nähtiin kasvoista kasvoihin. Siitä asti on yhtä pidetty.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      - Noin puoli vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      - Syvempi suhde, tutustuttu kunnolla

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      - Kihlat, häät , yhteenmuutto

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      - Itselläni kaksi vakavampaa suhdetta ennen, miehelläni kariutunut avioliitto, jotain pientä eron jälkeen

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      - Rakastava ihminen, kuuntelija, keskustelija, sielunkumppani
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      - Kuuntelutaito, keskustelutaito, aito rakastaminen

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      - Onko niitä? Riiteleminen kaljoissa
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      - samaa kuin yllä

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      - En olisi muuten sanonut tahdon... KYLLÄ ;-)

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      - rakastunut pari, sielunkumppanukset, keskustelu ja kuuntelu sujuu, joskus riitoja

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      - parasta läheisyys, hellyys; huononointa: riitely humalassa

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      - Toimii hyvin, ja kehittyy

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      - Usein, mutta ei liikaa

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      - Kihla- ja hääpäivä

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      - Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      - Keskustelua, kuuntelua, rehellisyyttä, uskollisuutta, rakkautta, läheisyyttä ...

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      - Kyllä vastasin

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      - En kummemmin

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      - Ok!
      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      - Minua ei ole (tietääkseni) petetty. En ole itse pettänyt

    • tämä :)

      1. Sinun ja puolisosi ikä?

      Minä 21, hän 23

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)

      2,5 vuotta sitten Skotlannissa mansikkafarmilla. Hän on slovakialainen, minä suomalainen.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

      2,5 vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?

      On muuttunut todella paljon. Alussa oli paljon erossaoloa ja hankalaa, nyt asutaan yhdessä Irlannissa. Kyllä kaikki on muuttunut aika lailla.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)

      Eiköhän se ole jo tarpeeksi erikoista että tavattiin skotlannissa mansikkamaalla, ollaan eri maista kotoisin ja edelleen 2,5 vuoden jälkeen ollaan yhdessä.. :)

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?

      Minulla muutamia ei-niin-vakavia suhteita, hänellä takana muutama lyhyt ja yksi 4 vuoden suhde.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?

      Hellyys, ottaa toiset huomioon

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?

      Kamala suuttumaan, ja en kuulemmma aina kuuntele mitä hän sanoo :) (jääräpää olen)

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?

      eihän sitä kukaan voi etukäteen tietää, mutta eipä mitään estettäkään ole :)

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.

      Kestävä, kupruileva, laidasta laitaan pomppiva, romanttinen, vahva, luja, intohimoinen...

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?

      parasta että saa olla toisen kanssa ihan vaan yhdessä ilman mitään eroamisia. Huonointa on taas sitten liika yhdessäolo, se aiheuttaa riitoja...

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?

      toimii ;)

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?

      Kuinka monta kertaa päivässä? Montamontamonta! :)

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?

      Niitä on paljon. Kaikki ne alkuaikojen eroamiset lentokentällä ei unohdu ikinä. Myös kaikki jälleennäkemiset pitkän ajan jälkeen. 16 osavaltion autoreissu joka tehtiin Amerikassa toissa kesänä. Moni tekstiviesti ja email mitä on kovassa ikävässä lukenut. Mutta olisiko unohtumattomin päivä se, kun ensimmäistä kertaa piti lähteä erillemme skotlannin jälkeen. Kun tulevaisuudesta ei ollut mitään tietoa. Se oli tuskaa se.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?

      Kaikki yhdessä, sopivasti sekoitettuna

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?

      Luottamalla toiseen ja molemmat osaltaan päättämällä että saadaan suhde toimimaan

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?

      kyllä, mutta aika kiireessä kylläkin

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?

      en :)

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?

      ok :)

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?

      eivät tietääkseni

    • Greymj

      Vastatkaapas kaikki ihmiset tähän galluppiin, niin saadaan lukea mielenkiintoisia tarinoita! :)

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      Itse olen 26, mies 28

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      Olemme asuneet aina samalla kylällä ja käyneet samoja kouluja, mutta tutustuimme toisiimme vasta kaksi vuotta sitten. Tunsin mieheni äidin, joka ehdotti pojalleen, että pyytäisi minua ulos. Poika pyysi ja sille tielle jäimme.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      Kaksi vuotta.

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      Toki on muuttunut, opimme kokoajan toisistamme lisää. Yhteenmuutto vuosi sitten muutti suhdettamme entistä vakavemmaksi ja nyt tuleva lapsi muovaa parisuhdettamme entistä enemmän.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Yhteenmuutto oli iso askel vuosi sitten. Puoli vuotta myöhemmin sain tietää olevani raskaana, eli erikoisia ja isoja asioita tapahtunut lyhyellä ajalla.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      Itselleni tämä on ensimmäinen varsinainen parisuhde, miehelleni kolmas

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Hän on sanonut, että parasta minussa on, että olen yhtä aikaa todella hölmö/hassu ja fiksu, heha.

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Meistä minä olen se, jonka on vaikea puhua.

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      Uskon.

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      Rakastava, luottamuksellinen, himokas, tasapainoinen ja tasavertainen, rento, lämmin, arvostava, väittelevä (:D) ja onnellinen

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      Parasta on samansuuntaiset kiinnostuksen kohteet ja arvot, huonoa en keksi

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      Aktiivinen, monipuolinen ja molempia miellyttävä :>

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      Aika harvoin, osoitamme sitä muilla tavoin

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      Varmaan päivän, jolloin sovimme olevamme vain toistemme kanssa. Toinen on varmasti tieto vauvan tulemisesta.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      Me arvostamme ja tuemme toisiamme. Riitelemme harvoin, mutta silloin kun riitelemme, puhumme ja selvitämme välimme. Mikään ei saa jäädä kaihertamaan.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      Kyllä

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      En ole, enkä jaksa uskoa miehenikään pettäneen minua

    • j,ahsdfkjhww

      Vastatkaapas kaikki ihmiset tähän galluppiin, niin saadaan lukea mielenkiintoisia tarinoita! :)

      1. Sinun ja puolisosi ikä? -minä 19, poikaystävä 25

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) -Suomi24 treffeissä marraskuussa 2011. Ensin juteltiin niitä näitä ihan kaveripohjalta ja kerran jopa nähtiinki, mutta sillon ei vielä napannu yhtään. Meille tuli parin kuukauden kommunikaatiotauko ja jotenkin alettiin sitten taas vaan juttelemaan, nähtiin uudestaan ja siitä se lähti ja tässä nyt ollaan

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? -2v ja 1kk

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? -Arkipäiväistynyt lähinnä, ei kehuja, ei kosketuksia, seksiä vielä sentään on ihan suhteellisen paljon.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) -Ei mitään, ei olla edes asioista keskusteltu ja en ole tavannut miehen vanhempiakaan.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? -Minä aikaisemmin lyhytsuhteissa 2, tämä ensimmäinen pidempi seurustelusuhde, tiedän että poikaystävä on seurustellut minua ennen ainakin kerran...

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? -No mistä minä tiedän kun ei hän mulle koskaan kerro..

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? -Ei kerro kyllä niistäkään

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? -Ei voi tietää...

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla. Rakkaus, luottamus, seksi, intohimo, ystävyys, arvostus, sori en keksi kymmentä..

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? -Parasta on yhdessä olo, huonointa on riidat ja välinpitämättömyys.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? -Intohimoa löytyy vielä sentää ;D

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? Millonhan viimeksi tuo toinen oisi sen sanonu, ehkä vuos sitten? Minä sanon ehkä kerran kuukaudessa.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? Ensimmäiset treffit, vuosipäivä.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? -En tiedä

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? -Kyllä

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? -Kyllä

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? - Ihan jees

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua? - Ei ole, ei ole

    • cho-

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      - 26 molemmat

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      -Yhteisellä tutulla, tuttu mies soitti miehelle että täälä ois söpö punapää tuukko käymää :D

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      -Kesällä tulee 5 vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      -Toki, kihlat viime vuonna. Yhteenmuutto aika nopsaa vähän vajaan vuoden seurustelun jälkeen.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      -Yhteenmuutto 2010, kihlat 2013 ja häät tulossa 2015

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      - Minä parikertaa vakavasti ennen miestäni, mies myös muutaman kerran vakavammin.

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      -Avoimuus, jämptiys

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      -Siivoushullu (hänen mielestään, omasta mielestä normaali siisteystaso)

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      -Kyllä

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      -Tasapainoinen, rakastava, menevä

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      -Parasta yhteenkuuluvuus ja sitoutuneisuus. Huonoa miehen työ (pk yrittäjä)

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      -Hyväksi

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      -Monesti/päivittäin

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      -Ensitapaamisemme, ensimmäisen yhteisen saunakerran, kihlautumispäivän.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      -Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      -Olemalla mukautuvainen ja suvaitsevainen, ei toista voi muuttaa vaan joko hyväksyä pienet (tai isommat) virheet toisessa tai etsiä parempi kumppani.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      -Kyllä

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      -No ehkä joo :D

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      -Ihan kiva, monimuotoisempia kysymyksiä olis voinu olla enemmän :)

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      -En ole pettänyt.

    • Onnelliset yhdessä

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      -minä (nainen) 44
      -mies 38

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      -tapasimme Norjassa missä nytkin asumme. Hän maasta xx min- siis Suomesta
      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      -yhteensä 11 vuotta. Seurustelua vuosi. Naimisissa 10 vuotta 16.5!
      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      -en osaa sanoa. Tietysti alkuhuuma on lieventynyt. Emme riipu enää kuin paita ja p- yhdessäa!

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      -erikoisinta on ollut ehkä matka puolison kotimaahan, johon rakastuin todella.
      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      -miehestä en tiedä, minä aivan liian monta kertaa!!!
      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      -luotettava, kärsivällinen mutta samalla spontaani ja eloisa. Seisoo rinnallani ja perheen takana kuin kallio.
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      -ehkä hieman liian huoleton joissain asioissa. Joissain taas liian pikkutarkka. Ei aina niin suvaitsevainen erilaisuutta kohtaan.
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      -kärsimättömyys! En jaksa odottaa mitään enkä ketään!
      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      -Kyllä. Ehdottomasti.
      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      -olemme parhaat ystävät, kumppanit, perhe, puhallamme yhteiseen hiileen. Toistemme tukena. Kai se sitten on sitä rakkautta!
      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      -parasta uhteisymmärrys. Emme kumoikaan juo emmekä polta. Annamme toisillemme tilaa: omat kaverit ja omat menot sallittuja ilman kyttäilyä ja kontrollointia. Luottamus toinen toiseen.
      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      -xxx
      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      -mies sanoo joka päivä, montakin kertaa päivässä. Minä en niin usein ja joskus hän kysyy rakastanko kun en ole muutamaan päivään sanonut!
      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      -ensitapaamisen.
      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      -kun se on kaikki tuo. En voi valita.
      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      -luottamus molemmin puolin. Turvallisuus. Puhuminen!!!
      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      -kyllä!!!
      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      -en
      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      -ihan kiva :-=)

    • Cloetta...

      1. Sinun ja puolisosi ikä? 55 / 58

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) Erään bailausillan jatkoilla. Ystävättäreni oli ihastunut nykyisen mieheni kaveriin ja pyysi minua 4. pyöräksi. SIitä kaikki lähti...

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? 36 vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? No on. Lasten myötä elämä ja parisuhde muuttui paljon...parempaan. Nyt kun lapset ovat aikuisia, elellään taas kahdestaan. Perusajatus eli halu olla yhdessä on säilynyt

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) Häät, lapset ja kaikki juhlimiset heidän kanssaan, ylioppilasjuhlia, valmistujaisia, hopeahääpäivä, yhteisiä matkoja yms. Myös vastoinkäymisiä on ollut

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? Olin 19 kun tapasin mieheni ja ennen sitä minulla oli yksi vakavampi suhde takana. Miehelläni samoin.

      7. Parhaat puolet puolisossanne? Mieheni on hellä ja huomioiva, hyvä rakastaja ja ahkera työmies.
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? Mieheni ihailee edelleen ulkonäköäni ja tykkää sähäkästä luonteestani. Myös yllätyksellisyys ja leikkimielityys ovat kuullemma hyviä puoliani

      8. Huonot puolet puolisossanne? Puhumattomuus ja konservatiivisuus
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? AIlahtelevaisuus

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? Kyllä

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla. Mielenkiintoinen, intohimoinen, sisältörikas, ainutlaatuinen, haastava, turvallinen, rakastava ja hyväksyvä

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? VIihdymme toistemme seurassa erittäin hyvin, toisaalta kummallakin on omat juttunsa. Huonointa se, että emme osaa aina arvostaa toisiamme

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? Toimii, mieheni kosketuksessa on yhä edelleen taikaa

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? Hyvin harvoin

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? Hyväksymällä ja sietämällä. Rakastamalla myös huonoina aikoina. Ymmärtämällä sen, että arki on sitä oikeaa elämää. Hehkutus ja hypetys harvinaista herkkua.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? Kyllä

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? Ihan sama

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? Perusgallup

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua? En tiedä puolisostani, uskon ettei ole.


      KIITOKSIA VASTANNEILLE!

    • mä vaan

      1. Sinun ja puolisosi ikä? En halua kertoa tarkkaan, 35-45, mies minua vanhempi.

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? Eräässä illanvietossa. Mies katteli kauempaa aikansa ja tuli sitten hakemaan tanssiin.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Reilut 20 vuotta.

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? Tietysti. Varmemmaksi, hyvällä tavalla itsestään selväksi.

      5. Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) Kaikkea tätä ja vielä enemmän :)

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? Miehelläni oli ollut kaksi vakavampaa suhdetta. Mulla oli ollut yksi seurustelusuhde, yksi mahdoton rakkaus ja lisäksi sekalaista haahuilua, etsintää.

      7. Parhaat puolet puolisossanne? Hän on luotettava, helppo lähestyä, optimistinen
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? Uskollisuus (muutenkin kuin seksin suhteen), älykkyys, empaattisuus

      8. Huonot puolet puolisossanne? Äkkipikaisuus, sulkeutuneisuus joissakin asioissa
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? Päättämättömyys, taipumus melankoliaan

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? Kyllä.

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla. Hellä, hauska, perhekeskeinen, vahva, intohimoinen, kannustava, aito, reilu, rakastava - ja haastava

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? Parasta varmuus ja turvallisuus, huonointa se, että kun tuntee toisen niin hyvin, osaa satuttaa kipeimpään paikkaan.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? Joskus leikkisää, joskus rajua. Tuo voimia elämään ja paranee vanhetessaan ;)

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? Sanoilla harvoin, teoilla joka päivä. Tottakai rakastamme, miksi muuten olisimme yhdessä? Yksi kahdenkeskisistä vitseistämme tarkoittaa suunnilleen samaa kuin "rakastan" ja sitä tulee käytettyä ehkä kerran kuussa :)

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? Näitä on monta. Ensitapaaminen, ekat treffit, eka kerta, kun seurustelun alkuaikoina yritimme erota siinä onnistumatta, hääpäivä, lasten syntymät, jokunen yö, kun ollaan vain puhuttu ja puhuttu ja käyty vaikeita asioita läpi.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Rakkaus.

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? Salat... Parisuhde ei sinällään tuo onnea, joskin se voi vaikuttaa onnen edellytyksiin. Elämä ei ole koko aikaa onnellista, oli suhteessa tai ei. Arkea ei tarvitse "kestää", arkea eletään. Pitää joustaa, sietää ja ymmärtää ja keskittyä siihen, mikä yhdistää. Mielestäni suurin haaste on siinä, miten itse hallitsee ajatuksensa ja tunteensa, kun pettymyksiä ja yllätyksiä väistämättä tulee. Vastoinkäymiset voivatkin olla oman pään sisällä.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? Tietysti.

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? En.

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? Helpohkoja kysymyksiä.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua? En ole. Kun tutustuin mieheen, kerroin, etten voi luvata vielä mitään, ja jotain suht viatonta säätöä oli parin muunkin kanssa. Mutta kun sitten lupauduin miehelleni ja sanoin rakastavani häntä, se oli siinä. Tarjouksia ja houkutuksia on tullut, mutta mikään ei olisi sen arvoista.

      En usko mieheni pettäneen minua. Yhdestä platonisesta suhteesta tai pikemminkin sen salaamisesta olin kyllä aikani hyvin loukkaantunut.

    • wegfqirgfqirf

      1. Sinun ja puolisosi ikä? 31 ja 34

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!) Yhteisen ystävän kautta.

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä? 8 vuotta

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana? Henkinen sitoutuminen vahvistunut, olemme hitsautuneet yhteen.

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...) 2 lasta, häät, talonrakennus

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut? Molemmilla yksi avoliitto takana

      7. Parhaat puolet puolisossanne? Hän on minulle paras, aivan ihana ihminen vikoineen päivineen.
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? Avoimuus, luotettavuus, seksikkyys ja toimeliaisuus

      8. Huonot puolet puolisossanne? Taipumus satunnaiseen masisteluun.
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? PMS-oireet :D

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? Uskon 100%

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.
      Intohimoinen, hauska, lämmin, turvallinen, kiihkeä, vahva, ymmärtäväinen, läheinen, puhelias ja sitoutunut

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? Parasta että pystymme puhumaan todella suoraan sellaisistakin asioista joista tulisi riita perussuhteessa. Halu tehdä ja kokea yhdessä. Huonointa ehkä ruuhkavuosien ajoittainen väsymys.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? spontaani, viriili ja kokeilunhaluinen.

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? Minä sanon joka päivä, mies sanoo ehkä pari kertaa kuussa silleen että on joku hetki kun hän todella sen tuntee ja sanoo silloin. Mulla on tapana sanoa hyvää yötä, rakastan sinua.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? Kahdenkeskiset lomamatkat, hääpäivä, lasten syntymät.

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Rakkaus.

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? TV ja puhelimet iltaisin pois, saunotaan ja jutellaan yhdessä. Hellitään, hierotaan. Ei saa pitää toista itsestään selvänä. Me tehdään yhdessä, haaveillaan yhdessä.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? Kyllä.

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat? En oikeastaan :)

      19. Mitä mieltä olit Gallupista? Ihania kysymyksiä.

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      En ole pettänyt koskaan ketään. Exäni petti minua. Nykyinen mieheni suuteli vierasta naista kännipäissään, en pidä sitä varsinaisena pettämisenä. Siitä on jo aikaa ja asia on kuitattu.

    • piikkupippelinenpoka

      1. Sinun ja puolisosi ikä?Mä 18 tyttis 16

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      Yhdellä sivustolla iha sattumoisin ja alettiin hiljattain näkee ja lopult tajuttii
      et rakastetaa toisii ja siit se alko :3

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      Parin pvn pääst 7kk

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      Ehkä vähän ihan mun oman käytöksen takkii

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Jaa-a ei tuu mielee

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      mä oon 1 kerra tää on 2,ja tyttiksestä en oo varma sillon ehk 1-3

      7. Parhaat puolet puolisossanne?
      Rakastava,luotettava,söpö,ymmärtäväinen,anteeksi antava,seksikäs ;)
      Hauska,huumorintajuinen

      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä?
      komea ja huumorintajunen ja luotettava

      8. Huonot puolet puolisossanne?
      Liian äkkipikanen

      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä?
      Piilovittuilu

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi?
      uskon vaikka moni sanoo et ootte viel nuorii et ette te viel tiijä mut kyll mä uskon
      et oon

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla.


      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa?
      Voi vaa olla rakkaan kanssa aina se on parast:)

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta?
      Voe poijaat seksiä joka pv

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"?
      Päivittäin tottakai!

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan?
      Sen ekan ku nähtii ja sit sen ku tyttikseni pussas mua ku en ite uskaltanu

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus?
      Rakkaus

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään?
      Luotetaan toisii ja kerrotaan kaikki murheet eikä petä

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin?
      Teitkö ite rehellisesti tän kyselyn?

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?
      Toivon

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?
      Aika turhan hyvä

      20. Viimeinen kysymys: Oletko koskaan pettänyt puolisoasi/ ex-puolisoitasi? Ovatko exät, tai nykyinen puolisosi pettäneet sinua?
      En oo pettäny mut EXÄ sattumoisin petti ja sehä nyt välil painaa vielki mun
      käytöksessä

    • James-95

      1. Sinun ja puolisosi ikä?
      Minä 18, tyttöystävä 19

      2. Missä, milloin, ja miten tapasitte? (KERRO KAIKKI!)
      Pyysin häntä vanhojen tansseihin :)

      3. Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
      Päälle vuoden

      4. Onko suhteenne muuttunut mitenkään yhdessäolonne aikana?
      Läheisemmiksi ollaan tultu

      5.Mitä "erikoista" suhteessanne on tapahtunut? (lapset, häät, yms...)
      Yhteisiä ulkomaanmatkoja ollaan tekemässä. Ensi vuonna olisi tarkoitus muuttaa yhteen.

      6. Kuinka monta kertaa olette kumpikin tahollanne seurustellut?
      Minulle tämä on ensimmäinen kerta, mutta hän on kokeneempi.

      7. Parhaat puolet puolisossanne? Kauneus, ujous, viisaus
      a) Parhaat puolet sinussa puolisonne mielestä? Ulkonäkö, älykkyys, huumori

      8. Huonot puolet puolisossanne? Hiljaisuus
      a) Huonot puolet sinussa puolisonne mielestä? Huono kommunikointi

      9. Uskotko olevasi kumppanisi kanssa koko loppuelämäsi? Näin alussa on vaikea sanoa.

      10. Kuvaile suhdettanne 10 sanalla. 10 sanaa on aivan liikaa kuvailemaan suhdettamme. Täydellinen kuvaa parhaiten.

      11. Mikä on suhteessanne parasta? Entä huonointa? Parasta on romanttiset hetket. Huonointa olisi pienet ylireagoinnit.

      12. Miten kuvailisit suhteenne "intiimiä" puolta? Haleja ja pusuja riittää. Lakanoiden välissä riittää tekemistä.

      13. Kuinka monta kertaa sanotte toisillenne "rakastan sinua"? Harvoin. Haluan säilyttää noiden sanojen tunnearvon.

      14. Minkä päivän muistat parisuhteestanne koko loppuelämäsi ajan? Ensi treffit

      15. Usko, Toivo, vai Rakkaus? Konteksti?

      16. Kertokaa parisuhteenne salat! Kuinka parisuhde saadaan kestämään? Minulta puuttuu vertailukohtia joten en voi vastata.

      17. Vastasitko rehellisesti kaikkiin kysymyksiin? Aikalailla

      18. Toivotko jo, että kysymykset loppuisivat?Joo niitä on iha liikaa

      19. Mitä mieltä olit Gallupista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe