ÄLÄ AHDISTA!!!!

rapu nyt ja aina

Jos haluat rapunaisen,ÄLÄ AHDISTA häntä.
Rapunainen tykkää itse saalistaa saaliinsa jos olet liian helppo,rapunainen ei arvosta sua eikä pidä sua itsensä arvoisena.
Ja rapunainen 100 varmasti kostaa sinulle jos petät hänet ja tekee sen aina uudelleen kun muistaa sun pettämisen ja rapunaisen muisti on pitkä.
Rapunainen kyllä rakastuu täysillä ja viettely tapa hänellä on arvaamaton ja yx kax mies huomaa olevansa maailman ihanimman naisen rakastettu.
Anna sen tapahtua jos todella haluat ikioman rapunaisen.Rapunainen on uskollinen kun saa sen kenet haluaa mutta haluaa tehdä töitä sen eteen,rapunainen haluaa ansaita rakkaansa.

20

4121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaa

      ..tuntui että tämä olisi tarkoitette minulle. Otan neuvon ja annan sinun tehdä omat kuviosi!

      • kuulostaa

        tutulta. Hyvä, kun kerroit. Minä tosin kamppailen rapumiehen kans, mutta tommonen se juuri on. Ei passaa näyttää ihastusta eikä passaa myöskään olla näyttämättä sitä. Melkoista taiteilua. Eikä se pirun saksiniekka päästä otteestaan, vaikka yrittää välillä pyristellä irti. Mutta ehkäpä hyvää kannattaa oottaa..


      • Raputar
        kuulostaa kirjoitti:

        tutulta. Hyvä, kun kerroit. Minä tosin kamppailen rapumiehen kans, mutta tommonen se juuri on. Ei passaa näyttää ihastusta eikä passaa myöskään olla näyttämättä sitä. Melkoista taiteilua. Eikä se pirun saksiniekka päästä otteestaan, vaikka yrittää välillä pyristellä irti. Mutta ehkäpä hyvää kannattaa oottaa..

        Kyllä sanon ihastuksen näyttäminen mulle on mukavaa ja ihanaa jos vaikka olisinki parisuhdessa, ja jos olisi molemminpuolinen ihastus setä että silloinku osoittaa keskinäistä ymmärtämystä, ni ei ole ihan totta että kaikki ei sitä välitä.


    • Rapunainen82

      Olen aivan samaa mieltä. Ja itse olen huomannut sen, että mielenkiinto vaan lisääntyy, mitä haastavampi "saalis" on, vaikka luonteeltani olenkin kaikki minulle nyt ja heti tyyppiä. Itse ainakin kyllästyn sellaisiin miehiin nopeasti, jotka jäävät roikkumaan perässä. Parasta aikaa olen kiinnostunut kaurismiehestä, ja hän on todella hidas lämpeämään ja hänestä ei ota selvää mitä hän ajattelee. Mutta tämä hänestä vasta kiinnostavan tekeekin.

      • Joku vaan..

        Sain rukkaset rapunaiselta, koska olin liian "helppo" hän oli aluksi erittäin kiinnostunut, mutta kun tunteiltani kävin helpoksi, hän muuttui vaikeaksi ja kun tajusin ongelman, oli kaikki jo myöhäistä.. Yritin olla niin kuin alussa, mutta mitään ei ollu tehtävissä enää..


    • vielä onko jotain

      tehtävissä, jos on mennyt ihastuksensa näyttämään liian selvästi ja on ollut välillä suorastaan helppo. Minun rapuni pakeni pitkäksi aikaa tunneryöpyn jälkeen, mutta niin se vaan yhtäkkiä hiipi takaisin mun elämään. Ja nyt pitää leikkiä, niin kuin en olis rakastunut tai toinen säikähtää. Loppuuko tää leikki koskaan??

      • muita naisia

        pelissä mukana koko ajan, aina ravulla muita naisseuraa myös, pelaa peliä seläntakana, ottaa yhteyttä kun vain yksin hänelle sopii, rapu ei ole yhden naisen mies koskaan


      • on nyt kyse
        muita naisia kirjoitti:

        pelissä mukana koko ajan, aina ravulla muita naisseuraa myös, pelaa peliä seläntakana, ottaa yhteyttä kun vain yksin hänelle sopii, rapu ei ole yhden naisen mies koskaan

        rapunaisista,joten älä viitsi raahata tähän noita miesrapu traumojasi.ja muistathan että jokainen miesrapukin on yksilönsä,ei siis pidä mennä yleistyksiin.


      • rapu nyt ja aina

        mutta kyllä saat palkinnon jossain vaiheessa.
        Pidä itsesi coolina, anna rapunaisesi ottaa itse yhteyttä,voi mennä aikaa mutta jos rakkaus todellista niin rapunainen tulee takasin.
        Yksi asia sun hyvä tietää,älä petä häntä ja jos rapunainen saa tietää sen niin silloin pelisi on kyllä pelattu,rapunainen ei pysty suhteeseen jos ei voi luottaa toiseen 101%:ttia.
        Rapunainen ei ole tottunut kilpailemaan rakkaastaan joten uskollisuus ja iloisuus häntä kohtaan on enemmän kuin parvi töppäilyjä.
        Onnea sinulle!!


      • epäilevä impi
        muita naisia kirjoitti:

        pelissä mukana koko ajan, aina ravulla muita naisseuraa myös, pelaa peliä seläntakana, ottaa yhteyttä kun vain yksin hänelle sopii, rapu ei ole yhden naisen mies koskaan

        Eipä taida olla Rapu -miehestä rehellisesti yhden naisen mieheksi, kyllä niitä nuotioita voi kyteä siellä ja täällä, sellaiseen tulokseen tullut tässä kun seuraillut yhden saksiniekan elämää viimeisen vuoden aikana. Jotain salaperäistä sinne saksien väliin kerääntynyt, eikä missään nimessä paljasta niitä muille. Elää jotenkin kuoren sisässä, tunteistaan ei kerro, ei osaa tai halua tuoda niitä esille. On käpertynyt omaan ykseyteensä, jonne on vaikea itseään ujuttaa. Huomannut myös monista Ravuista että ovat moniavioisia, johtuneeko noista edellä mainituista asioista. Ei kuitenkaan pidä mitään asiaa yleistää, jokaisesta merkistä löytyy eri juniin lähtijöitä, mutta jotain yhteistä Ravuistakin kuitenkin löytyy hyvässä tai pahassa, "kuumana tai haaleana". En menisi takuuseen monien Rapu -miesten uskollisuudesta ja luotettavuudesta. Siellä pehmeän olemuksen ja kovan kuoren alla kytee arvaamattomuus ja lähinnä itseään ajatteleva persoona.


      • sitten rauhassa
        rapu nyt ja aina kirjoitti:

        mutta kyllä saat palkinnon jossain vaiheessa.
        Pidä itsesi coolina, anna rapunaisesi ottaa itse yhteyttä,voi mennä aikaa mutta jos rakkaus todellista niin rapunainen tulee takasin.
        Yksi asia sun hyvä tietää,älä petä häntä ja jos rapunainen saa tietää sen niin silloin pelisi on kyllä pelattu,rapunainen ei pysty suhteeseen jos ei voi luottaa toiseen 101%:ttia.
        Rapunainen ei ole tottunut kilpailemaan rakkaastaan joten uskollisuus ja iloisuus häntä kohtaan on enemmän kuin parvi töppäilyjä.
        Onnea sinulle!!

        odottelemaan mikä on seuraava siirto. Jos tää itseä joskus tympii, niin ainakin kaveripiirillä on jännää seurata mitä milloinkin tapahtuu;)


      • todettua
        sitten rauhassa kirjoitti:

        odottelemaan mikä on seuraava siirto. Jos tää itseä joskus tympii, niin ainakin kaveripiirillä on jännää seurata mitä milloinkin tapahtuu;)

        Rapumiehen kanssa setviessä tuntuu usein siltä, että tekee niin tai näin, niin aina on väärinpäin.

        Siis, kun en kerro tunteistani, hän itkee, että olen etäinen jne. Ja kun menen lähelle, hän kokee ahdistusta. Kun kuuntelen nöyrästi hänen tilityksiään ja raivoa, olen ärsyttävä ja tyhmä, ja kun annan samalla mitalla takasin, olemme liian erilaisia. Kun pyydän häneltä apua, olen hyväksikäyttäjä, ja kun pyydän muilta apua, hän on mustasukkainen. Kun puhun hänelle, hän on ylimielinen ja torjuva, ja kun en puhu, hän tulee itse juttelemaan. Ja niin edelleen.

        En jaksa edes yrittää ymmärtää häntä. Vaikka hän on lopettanut suhteemme, hän pitää yllä jatkuvasti dramatiikkaa välillämme. Hän tulee istumaan viereen, katselee silmiin ja sanoo, ettei halua riidellä. Ja taas kohta höyryää, kuinka pilasin hänen päivänsä (vaikka olen ollut 100 km päässä).

        Täysin mahdoton tulla toimeen. Itse olen aikamoinen viilipytty. Hän tietää, että välitän hänestä ja totisesti käyttää sitä hyväkseen jatkuvasti. No, kohta se tykkääminen loppuu.
        Ja sittenhän hän pääsee moittimaan minua siitä.


      • Kyllä
        todettua kirjoitti:

        Rapumiehen kanssa setviessä tuntuu usein siltä, että tekee niin tai näin, niin aina on väärinpäin.

        Siis, kun en kerro tunteistani, hän itkee, että olen etäinen jne. Ja kun menen lähelle, hän kokee ahdistusta. Kun kuuntelen nöyrästi hänen tilityksiään ja raivoa, olen ärsyttävä ja tyhmä, ja kun annan samalla mitalla takasin, olemme liian erilaisia. Kun pyydän häneltä apua, olen hyväksikäyttäjä, ja kun pyydän muilta apua, hän on mustasukkainen. Kun puhun hänelle, hän on ylimielinen ja torjuva, ja kun en puhu, hän tulee itse juttelemaan. Ja niin edelleen.

        En jaksa edes yrittää ymmärtää häntä. Vaikka hän on lopettanut suhteemme, hän pitää yllä jatkuvasti dramatiikkaa välillämme. Hän tulee istumaan viereen, katselee silmiin ja sanoo, ettei halua riidellä. Ja taas kohta höyryää, kuinka pilasin hänen päivänsä (vaikka olen ollut 100 km päässä).

        Täysin mahdoton tulla toimeen. Itse olen aikamoinen viilipytty. Hän tietää, että välitän hänestä ja totisesti käyttää sitä hyväkseen jatkuvasti. No, kohta se tykkääminen loppuu.
        Ja sittenhän hän pääsee moittimaan minua siitä.

        Täsmälleen noin,kuinka todettua kirjoittaa!Aivan uskomatonta käytöstä ja. Itse saa olla suurena kysymysmerkkinä vähän väliä :-D :-/


    • mutta otetaanhan huomioon

      että rapunainen on itse aika salakavalasti ovela ja sitä ei itse ole kovi helppo vietellä? Mulla kesti nääs TOSI TOSI TOSI kauan vietellä rapunainen ittelleni. Prkl ku on viekas naine

      • kmjk

        rapu nainen ei hyväksy pettämistä?Kuitenkin petti itse ja selitys oli et ollaan vaan kavereita??Et silleen!


      • hän oli
        kmjk kirjoitti:

        rapu nainen ei hyväksy pettämistä?Kuitenkin petti itse ja selitys oli et ollaan vaan kavereita??Et silleen!

        idiootti ja sinä otat horoskoopit turhan kirjaimellisesti?


    • pinjamin

      olen TÄSMÄLLEEN samaa mieltä.

    • Taskukokoinen

      MMOlen tuplarapunainen enkä todellakaan kahlitse menevää skorpparijousimiestäni.

    • HyvääJoulua

      Mystinen rapu nainen on???
      Olen kiinnostunut hänestä, mutta ei oikein saa selvää haluaako hån tutustua kuinka paljon.. viestitelty ollaan.

    • Pohdiskelija

      Olen aurinkomerkiltäni vesimies. Ja sukupuoleltani nainen.
      Kirjoitan tänne, koska olen ensimmäistä kertaa ollut rapumiehen kanssa tekemisissä. Kyllä muutama sellainen on jo aiemmin niillä ihanan tunteellisilla silmillään katsonut, mutta olin silloin varattu.

      Tämä rapumies tuli ihan puskan takaa. Kaukainen tuttu, jonka kanssa en ollut varmastikaan koskaan edes kokonaista lausetta vaihtanut.
      Vetovoima oli saman tien molemminpuolinen. Ihan katseen jouduin laskemaan kun ensimmäinen viaton keskustelu arkipäiväisestä aiheesta hänen kanssaan jäi toisarvoiseksi kun katseemme nauliintuivat yhteen. Jatkoin iltaa muiden kavereiden kanssa kunnes päädyin hänen kanssaan taas kasvotusten. Ja sitten hän yrittikin jo kaapata minut kainaloonsa. Julkisella paikalla kaikkien tuttujen edessä! Minulle tämä oli aika nopeaa etenemistä, vaikka pelimies olisikin ollut kyseessä, joten en vastannut eleeseen. Jatkoilla sitten ei voitu enää istuakaan vierekkäin kun toinen tuntui käyvän minuun kuumana kuin poriseva kattila. Ja kyllä minäkin häneen, se täytyi lopulta myöntää. Ja seuraavat puoli vuorokautta sitten tutustuttiin toisiimme kahdestaan. Ihaninta minulle siinä oli se romanttisuus, joka hänen kanssaan oli alusta loppuun läsnä. Ehkä "tunnemaailma-merkkini" eli kuumerkkini Ravussa sai vihdoin vastaansa sitä herkkyyden ja intohimon yhdistelmää, jota olin kaivannut.

      Tavatessamme seuraavan kerran - oletetussa tilaisuudessa, jossa varmasti tapaisimme "sattumalta" - hän pyysi minua keskustelemaan kanssaan. Hän kertoi olleensa myöskin hyvin yllättynyt välillämme tapahtuneesta kuten minäkin ja kertoi - tästä tällä palstalla paljon toistetusta - ettei helposti päästä ketään lähelleen, "kilpensä läpi" ja siksi sitoutuminen on ollut hänelle vaikeaa. Kertoi kuitenkin sisimmässään haluavansa sitoutua. Kerroin hänelle sen olleen rauhoittavaa kuulla tämä häneltä, sillä pystyin samastumaan häneen. Seuraavat hetket ja puolivuorokautta sen jälkeen olivat hänen kanssaan jälleen ihania. Sain jopa kuulla, että edellisellä kerralla hän olisi halunnut minun pysyvän luonaan kauemmin.

      Ja mitäs sitten tapahtui kolmannella kerralla? Minä tunteellisista tunteellisin ja varovaisista varovaisin kuurapu, joka aurinkomerkki vesimiehenä ja nousevana neitsyenä olen vielä triplasti pelokkaampi sydänsärkyjä kohtaan, seurasin rohkeaa mars-oinastani ja pyysin miestä tiettyyn paikkaan viettämään iltaa; viestillä. Ei olisi pitänyt. Hän vastasi todella positiivisesti että on todennäköisesti koko illan muualla päästyään vasta töistä ja olevansa käymässä kaksissa eri juhlissa. Olisin voinut vastata ok jollakin positiivisella tavalla, mutta olin jo lopen turhautunut viestittelyyn - koska olin saanut vastaukseksi tavallaan ei! Vastasin ok ja että soitan hänelle myöhemmin. Hän vastasi sen olevan okei. Kun sitten hänelle myöhemmin illalla soitin, ei hän vastannut, eikä hän vastannut aamuyöllä eikä myöskään aamulla, jolloin hän sitten lopulta hylkäsi puheluni :D Laitoin hänelle viestin että olin lähdössä seuraavana päivänä takaisin ulkomaille ja että minulta jäi eräs tärkeä asia hänen luokseen, mutta toivoin hänelle ihanaa päivää ellei hän ehtisi nähdä. Hän ei vastannut ja siinä tilanteessa nyt ollaan.

      Ehkä tämä soitteluni oli juuri sitä, mitä hän ei sinä iltana olisi kaivannut ja ehkei hän siksi vastannutkaan. Tietenkin toivon että todellisuudessa kyse ei olisi totaalihylkäämisestä. Kumman intohimoinen ja avautuvakin hän oli halutakseen vain seksiä. Ja jos haluaisi niin periaatteessa fine by me tällä hetkellä, ihmetytti vaan kun ei sitten vastannut viimeiseen viestiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe