MIKÄ ON ONNI

EDVARD BERG

MINÄ MUISTAN AINA SEN LAPSUUTENI KAUNIIN ... ME IHMISET OLLAAN MENTY KAUAKSI OMISTA JUURISTamme ja siintä siskojen ja veljien rakkaudesta, mika aina ´kantoi pahoissakin paikoissa meitä lapsena eteen päin

ollaan tultu ikä ihmisiksi sisaret ja veljet ovat vieraantuneet, kaikiLA on omat kuviot, ja joillakin sakeilla on tullut myös veri velat väliin

rakkaus kaiken peittää ja kaiken kestää, mutta sitä pitää vaalia ja hoitaa,älkää ihmiset jättäkö omianne , kun jo muutenkin kuolleet kääntyy haudoissaan meidän käytöksemme takiA.

RAKASTAKAA VAIKKA VÄKISIN SISARUKSIANNE.

muutan portugaliin , mut kirjoittelen sieltä, t.edvard berg

12

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on onni.

      Juu, kyllä se näin on, että omat sakit vieraantuu toisistaan. Se on tätä euro-kaalo aikaa. Luulen, että osa syynä on se, kun kaikki pärjää hyvin. Ei tarvita toinen toisiamme. KYLMYYS ON TULLUT SYDÄMIIN. Ja tätä tekee yltäkylläisyys. Jopa omat lapsetkin ovat niin "varattuja ajasta", että vaan ohimennen pistäytyvät. No pitää vaan sopeutua tähän euro-kaalo maailmaan, mutta muistoissa voi kyllä elää sitä LAPSUUDEN AIKAA. Sinulle toivon hyvää matkaa, siunausta porukallesi.

      • EDVARD BERG

        toivotan sinullekkin terveyttä jas hyvää mieltä.
        kaikille hyvää vointia


    • Pohdinta Onnista

      Onni tarkoittaa arkikielessä usein jonkin toimijan kannalta edullista, sattumanvaraista tapahtumaa, esimerkiksi: "Olipa onni ettei satanut, kun unohdin pyykit ulos." Onnekkaan tapahtuman lisäksi onnena voi myös pitää sitä, että jokin mahdollinen mutta epäedullinen tapahtuma jää tapahtumatta.

      Onnellisuus ei käsitteenä ole uusi. Nykyajan pohdinnoissa sen sijaan korostuu kysymys siitä, voiko yksilö löytää oman onnensa.

      Onni on myöskin miehen Nimi valkolaiskulttuurissa.

      • EDVARD BERG

        ETTÄ EI OLE ONNELLISTA ELÄMÄÄ, ON VAIN ONNELLISIA HETKIÄ

        KIJ. KUR. HUON. VANKI. 741,VUOS. 1971.


      • nainen ruotsista,,
        EDVARD BERG kirjoitti:

        ETTÄ EI OLE ONNELLISTA ELÄMÄÄ, ON VAIN ONNELLISIA HETKIÄ

        KIJ. KUR. HUON. VANKI. 741,VUOS. 1971.

        ai muutat portugaliin?ota minut mukaan mennään yhessä ja näytetään kaikille keskaria,,,nauraaaa


      • Emmi :)

        Pohdinta Onnista...Minä tunnen pelkästään romaneja kenen nimi on Onni...en yhtään valkilaisya Onnia :)


    • ^ ************ ^ ^^¨^

      Onni on känni

      • edvard

        mulle on varmaan parempi kun menen muualle juopottelemaan, ihteni hengiltä. kai ne sielläki klefaa monttuu,ku heittää veivisä


    • Nordic-man

      Portugali on hieno maa ja talvellakin sopivan lämpöistä, ainakin Suomeen verrattuna, hyvää matkaa.

    • tervemenoa

      Onni on, kun heität veivisi. iso turpanen vasikka

    • Annika,,,,,,,,,,,

      On se vaan hieno mies, tuo edvard, ja rohkea. Tohtii mennä tuntemattomaan mahaan. Ei kaikki tohtis, se on totta, että täällä on kylmä

    • e berg

      oletko gaychateissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe