näen auroja

.................

En itsekään meinaa uskoa tätä mutta näen joskus aina ihmisten ja joidenkin esineiden ympärillä auroja. Siis loistavia sädekehiä. On vaikea kuvailla miltä ne näyttävät. Niillä ei ole mitään väriä. Kun keskityn tarpeeksi paljon, saatan auran perusteella tuntea mitä kyseinen ihminen tuntee ja ajattelee.

23

2519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskowesteri

      Luultavasti olet vielä nuori. Tulet näkemään ja kokemaan paljon mielenkiintoisia asioita. Harrasta hengellisiä
      pysy raittiina. Älä anna sitoa itseäsi mihinkään"ainoaan oikeaan uskoon"

    • erehtynyt...

      voin taata että ET pysty näkemään auroja.
      Etkä lukemaan ajatuksia. Jatkamalla kuvittelua
      löydät itsesi melko pian jostain hoitolaitoksesta.
      Usko minua, minulla ON TIETO!!! lopeta hyvän sään aikana!!!!!!!!

      • älä pelkää

        Kyllä niitä auroja jotkut ihmiset vaan todellakin näkevät ja silti ovat täysin terveitä. Itse puolestani olen joskus kokenut telepatiaa läheisten ihmisteni kanssa. Ei se välttämättä kuitenkaan niin mene että "kuulen jonkun ajatuksen", vaan siten että minulle tulee sama asia mieleen kuin toiselle ihmiselle ja kun jompikumpi sanoo sen asian ääneen, toinen toteaa että ajatteli juuri samaa.

        Ei näitä asioita kannata hysteerisesti pelätä; jos pelkää, alkaa nähdä piruja seinillä ja SITTEN on hoitoa tarvis!


      • juuri...
        älä pelkää kirjoitti:

        Kyllä niitä auroja jotkut ihmiset vaan todellakin näkevät ja silti ovat täysin terveitä. Itse puolestani olen joskus kokenut telepatiaa läheisten ihmisteni kanssa. Ei se välttämättä kuitenkaan niin mene että "kuulen jonkun ajatuksen", vaan siten että minulle tulee sama asia mieleen kuin toiselle ihmiselle ja kun jompikumpi sanoo sen asian ääneen, toinen toteaa että ajatteli juuri samaa.

        Ei näitä asioita kannata hysteerisesti pelätä; jos pelkää, alkaa nähdä piruja seinillä ja SITTEN on hoitoa tarvis!

        täyttä mielikuvituksen pelleilyä.
        ihminen näkee mitä haluaa ja onhan se
        hauskaa kuvitella olevansa varustettu joillakin
        erikois kyvyillä vaikka ei oliskaan.


      • juuri... kirjoitti:

        täyttä mielikuvituksen pelleilyä.
        ihminen näkee mitä haluaa ja onhan se
        hauskaa kuvitella olevansa varustettu joillakin
        erikois kyvyillä vaikka ei oliskaan.

        Ihminen käsittää vain hitusen todellisuudesta. Aivomme & geenimme mahdollistavat kuitenkin
        tietoisuustason kohottamisen.

        CG Jung uskoi ns kollektiivisen tajunnan olemassaoloon.
        Reilu 10 vuotta sitten tein omassa elämässäni samaan viittaavan havainnon: tietyt ihmiset
        "tietävät" toisten ihmisten ajatuksia.
        Myös aivan sattumalta kohtaamiensa tuntemattomien ihmisten ajatuksia.
        He voivat ihmistuntemuksellaan 'luodata' esim. toisen tekemiset, tekemättä jättämiset.

        Tämä muutti elämääni - on elettävä niin nuhteettomasti kuin voi; voidakseen elää
        "läpinäkyvässä" todellisuudessa.

        Yliminämme myötä meillä on tuomarit ja armahtajat joka päivä keskellämme eläessämme
        sosiaalisessa vuorovaikutuksessa asuinyhteisössämme.

        Varsin monet iäkkäät kansalaisemme tietävät tämän universaalitietoisuutemme.

        Uskon, että tähän ilmiöön perustuu kaikkien uskontosuuntausten synty.


      • Delusions
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Ihminen käsittää vain hitusen todellisuudesta. Aivomme & geenimme mahdollistavat kuitenkin
        tietoisuustason kohottamisen.

        CG Jung uskoi ns kollektiivisen tajunnan olemassaoloon.
        Reilu 10 vuotta sitten tein omassa elämässäni samaan viittaavan havainnon: tietyt ihmiset
        "tietävät" toisten ihmisten ajatuksia.
        Myös aivan sattumalta kohtaamiensa tuntemattomien ihmisten ajatuksia.
        He voivat ihmistuntemuksellaan 'luodata' esim. toisen tekemiset, tekemättä jättämiset.

        Tämä muutti elämääni - on elettävä niin nuhteettomasti kuin voi; voidakseen elää
        "läpinäkyvässä" todellisuudessa.

        Yliminämme myötä meillä on tuomarit ja armahtajat joka päivä keskellämme eläessämme
        sosiaalisessa vuorovaikutuksessa asuinyhteisössämme.

        Varsin monet iäkkäät kansalaisemme tietävät tämän universaalitietoisuutemme.

        Uskon, että tähän ilmiöön perustuu kaikkien uskontosuuntausten synty.

        Tunnen myös yhden ihmisen jonka erehtymätön tapa sanoa mitä mieltä olin joistain asioista oli suorastaan kiusallisen tuntuinen. Tunnen tämän jotenkuten, muttei olla keskusteltu juuri lainkaan henkilökohtaisemmista asioista. Nuo asiat ovat myös sellaisia ettei niitä voinut päätellä esim. stereotypia-pohjalta. En ymmärrä.

        Toinen erikoisuus on ihmiset joiden seurassa on jotenkin poikkeuksellisen hyvä olla vaikkei näitä edes tunne ja vaikkei näiden kanssa vaihtaisi kuin pari merkityksetöntä sanaa. Yhteen tällaiseen törmäsin jokunen viikko takaperin. Samana iltana tutustuin puoleen tusinaan vieraaseen ihmiseen, ja ainoastaan yksi sai aikaiseksi sen tietyn tunteen. Vaikka kaikki tuttavuudet toki ilahduttikin, niin yksi jotenkin poikkeuksellisella tavalla. Tässä ihmisessä ei myöskään ollut mitään esimerkiksi ulkoisesti puoleensavetävää tms. joka olisi voinut vaikuttaa asialta.

        Mitään yliluonnollistahan näissä ei ole. Mutta ehkäpä onkin olemassa jotain luonnollista mitä emme vielä täysin käsitä.


      • ..........
        Delusions kirjoitti:

        Tunnen myös yhden ihmisen jonka erehtymätön tapa sanoa mitä mieltä olin joistain asioista oli suorastaan kiusallisen tuntuinen. Tunnen tämän jotenkuten, muttei olla keskusteltu juuri lainkaan henkilökohtaisemmista asioista. Nuo asiat ovat myös sellaisia ettei niitä voinut päätellä esim. stereotypia-pohjalta. En ymmärrä.

        Toinen erikoisuus on ihmiset joiden seurassa on jotenkin poikkeuksellisen hyvä olla vaikkei näitä edes tunne ja vaikkei näiden kanssa vaihtaisi kuin pari merkityksetöntä sanaa. Yhteen tällaiseen törmäsin jokunen viikko takaperin. Samana iltana tutustuin puoleen tusinaan vieraaseen ihmiseen, ja ainoastaan yksi sai aikaiseksi sen tietyn tunteen. Vaikka kaikki tuttavuudet toki ilahduttikin, niin yksi jotenkin poikkeuksellisella tavalla. Tässä ihmisessä ei myöskään ollut mitään esimerkiksi ulkoisesti puoleensavetävää tms. joka olisi voinut vaikuttaa asialta.

        Mitään yliluonnollistahan näissä ei ole. Mutta ehkäpä onkin olemassa jotain luonnollista mitä emme vielä täysin käsitä.

        "Mitään yliluonnollistahan näissä ei ole. Mutta ehkäpä onkin olemassa jotain luonnollista mitä emme vielä täysin käsitä."

        Hienosti sanottu!


    • bolgrad**
      • bolgrad**

      • * * *
        bolgrad** kirjoitti:

        jos pystyy näkemään näitä :

        http://www.ixtlan.ru/images.php?page=1


        näkee auroja.

        ...ei pidä paikkaansa. Minä saan helposti ja nopeasti nuo kolmiulotteiset kuvat näkyviin, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta en ole ikinä nähnyt mitään auroja tai energiakenttiä.


      • bolgrad**
        * * * kirjoitti:

        ...ei pidä paikkaansa. Minä saan helposti ja nopeasti nuo kolmiulotteiset kuvat näkyviin, mutta lukuisista yrityksistä huolimatta en ole ikinä nähnyt mitään auroja tai energiakenttiä.

        harjoittele! Vaaleaa taustaa vasten keskity henkilöön ja katso tavallaan ohi tai siis sillai kun 3D-kuvia.

        talvella, lumisessa aukeassa maisemassa se on kaikkein helpointa.


      • * * *
        bolgrad** kirjoitti:

        harjoittele! Vaaleaa taustaa vasten keskity henkilöön ja katso tavallaan ohi tai siis sillai kun 3D-kuvia.

        talvella, lumisessa aukeassa maisemassa se on kaikkein helpointa.

        ...kokeilla! Haluaisin todella oppia sen.


      • kummallista energiaa
        bolgrad** kirjoitti:

        jos pystyy näkemään näitä :

        http://www.ixtlan.ru/images.php?page=1


        näkee auroja.

        Aura näkyy siis samoin periaattein kuin stereogrammi, eli yksisilmäiset eivät voi niitä nähdä.

        Toisaalta aura on energiaa. Se on todella kummallista. Energia vaikuttaa kahteen silmään yhtaikaa mutta jos toinen silmä peitetään, energia ei mene siihen toiseenkaan????


      • ootko fak tosissas
        * * * kirjoitti:

        ...kokeilla! Haluaisin todella oppia sen.

        läheskään kaikki ei oikeesti nää, ite nään koska noitaveri. ja sitä opiskelusta.. xDD!!!!


    • lisäksi olen

      nähnyt ainakin hankmon, kultivaattorin ja pikkupoikana jopa risuäkeen.
      Niinpä osaan helposti lukea myös hörhähtävien minuun kohdistetut tunnetilat ja joskus jopa ajatukset.

      Ommm...Ooommmmm...Oooommmmmmmmmm

      • Nico-chan

        Älä välitä näistä ahdasmielisistä käävistä =D
        Kaikki mitä kerroit voi hyvinkin olla totta


      • aaaaaaaaaaaaamm

        Saat hupisi kusipää ihmisten viestejä lokaamalla.


    • maamies vaan

      Jep jep, auroja näkyy täälläkin. Tosin täällä maaseuduilla auroihin osataan suhtautua ihan neutraalisti.

    • Näkijämies

      Kaupan juusto-osastolla on auraa,sekä maatiloilla tiettyyn vuodenaikaan näkee milloin minkäkin tuulista maajussia nyppimässä ruosteista auraansa.

      Jos keskityn tarpeeksi paljon,saatan kuulla miten rämekuukkeli manaa ruosteista auraansa ja suomen maatalouspolitiikkaa.

    • Lautasmuija

      Mä näen esim. ihmisten ja esineiden ympärillä vaalean auran halutessani, mutta mun käsittääkseni se on vain optinen jälkikuva silmässä. Vai onko? Siis tumma näkyy vaaleana esim. vaaleaa taustaa vasten kohteen vieressä. No, kerran unentapaisessa näin kuinka kaikkien puiden ja kaiken elollisen ympärillä oli monivärisiä väreileviä läpikuultavia energiakenttiä, vähän kuin säikeitä. En ollut ottanut mitään aineita.

    • OmGGss

      itellä virtaa noitaverta suonissa, ja pystyn näkemään auroja ja muuta paranormaalii

    • 011001110

      Hieno juttu ! Silloin tiedät myös etteivät mitkään asiat ole sellaisia kuin mille näyttävät.

    • Bad Wolf

      Minulla olii pieni kysymys, jos näet auroja, miltä ne mielestäsi siis näyttävät miten huomasit että näet niitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe