siivoojien palkat!

Työnjohtaja

Tiedoksi kaikille siivoojille,meillä siivoojan peruspalkka on 1250€ kuukaudessa 50€ likasentyönlisää ja tietenkin ikälisät päälle.
Työaika on 7.00-15.30 urakointi oikeudella,eli tarkoittaa aina 7.00-13.00 työpäivää.Silti aina naristaan pienestä palkasta ja liika duunista.Olisko halukkaita vaihtaa oman työnsä meidän palkka listoille?Työpaikka Helsingissä ja siivous on porrassiivousta.Antakaapa vastinetta meidän henkilökunnalle!niin välitän asian eteen päin.
Kiitos.

P.s unohdin mainita että vaatteet talvikengistä kesätakkiin tulee myös työnantajalta,ja markkinoilla parhaimmat työvälineen ovat kanssa käytössä.

18

4893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinna

      Jos olis muualla kuin Hesassa niin viivana tulisin. Porrassiivous on uskomattoman hyvää reisilihaksille:D. Palkkahan ei hääppöstä ole, saman verran saan itse ja välillä voi urakoida, välillä ei.

    • jep jep

      jos urakointi aika olisikin esim:klo 9-16 välillä!kuukausiliksa?perustuu vakio alueeseen?vai onko siinä kaikki tuurauksetkin mukana ja muu ylimääränen?jos espoon lähellä on,niin kiinnostunut osaava,kokemukset mukana on kiinnostunut!

    • hieman siivonnut

      kyllä oikeastaan kiinnostais jos teillä olisi paikkoja täällä orimattilan suunnassa!palkka on ainakin parempi ku mun entisessä työpaikassa..ja porrassiivous on varmaankin kevyempää kuin loppusiivouksen tekeminen!lisätietoja odotellen!=)

    • työnjohtaja

      olin merkannut palkat väärin eli oikee palkka on ilman ikälisiä 1374€ työpaivän pituus 7.00-13.00
      että silleen.Tuntipalkka 11,45€

      • kiinnostunut

        no hei..kertoisitko löytyykö mistään muualta teidän töitä ku pääkaupunki seudulta??hyvä palkka!!


      • epäilijä

        Mikä se olikaan syynä, että yöpäivän pituus on rajattu kuuteen tuntiin???


      • ihmettelen

        Mikäs se tuollainen johtaja on joka ei tiedä palkkoja, että pitää tarkistella asioita pitkin matkaa!!! Mikäs se tuntipalkka olis jos työaika olis 8.00-12.00 ;)


    • työnarkkis

      mikä firma ja löytyykö klo 1600 jälkeen töitä ja/tai viikonloppuisin.

      • sivusta!

        ettei työnjohtajalla ole duunia tarjota!kuten näätte kiinnostus täys 0.jos nyt työnjohtaja oli kyseeskään.


      • työnjohtaja
        sivusta! kirjoitti:

        ettei työnjohtajalla ole duunia tarjota!kuten näätte kiinnostus täys 0.jos nyt työnjohtaja oli kyseeskään.

        Kuten sanoin ei ole tällä hetkellä yhtään vapaata paikkaa, mutta vuoden vaihteen jälkeen saattaa tulla.Työ on vain päiväsiivousta ei viikonloppu ja ilta.Kirjoituksen olen aloittanut sen takia että henkilökunta valittaa huonoja palkkoja niin siitä olen kysellyt,missä mennään onko huono palkka.


      • Hillevi
        työnjohtaja kirjoitti:

        Kuten sanoin ei ole tällä hetkellä yhtään vapaata paikkaa, mutta vuoden vaihteen jälkeen saattaa tulla.Työ on vain päiväsiivousta ei viikonloppu ja ilta.Kirjoituksen olen aloittanut sen takia että henkilökunta valittaa huonoja palkkoja niin siitä olen kysellyt,missä mennään onko huono palkka.

        Aika huono provo, ellei jopa todella huono. Miten muka jollain firmalla on varaa palkata niin tyhmä työnjohtaja joka ei tiedä työehtosopimuksessa määriteltyä minimipalkkaa. Saatikka sitten sitä palkkaa mitä itse maksaa, eikä edes tuntimääriä! Haista huilu, sulla mitään töitä ole. Eikä tuo sitäpaitsi ole edes niin hyvä palkka että sillä kehtaisi leveillä.... lalallaaa....


      • Työnjohtaja
        Hillevi kirjoitti:

        Aika huono provo, ellei jopa todella huono. Miten muka jollain firmalla on varaa palkata niin tyhmä työnjohtaja joka ei tiedä työehtosopimuksessa määriteltyä minimipalkkaa. Saatikka sitten sitä palkkaa mitä itse maksaa, eikä edes tuntimääriä! Haista huilu, sulla mitään töitä ole. Eikä tuo sitäpaitsi ole edes niin hyvä palkka että sillä kehtaisi leveillä.... lalallaaa....

        Hillevi voisitko vähän valasta mitä tekemistä pohjapalkalla on tän jutun kansa???ja noilla sun muilla kommenteilla???Tiedän kyllä mitä meillä maksetaan ja sen takia kyselenkin onko hyvä vai huono liksa,muitten kirjotuksista mitä olen tällä palstalla lukenut niin on hyvät liksat meillä,antakaa kommenttia.


      • skeptic
        Työnjohtaja kirjoitti:

        Hillevi voisitko vähän valasta mitä tekemistä pohjapalkalla on tän jutun kansa???ja noilla sun muilla kommenteilla???Tiedän kyllä mitä meillä maksetaan ja sen takia kyselenkin onko hyvä vai huono liksa,muitten kirjotuksista mitä olen tällä palstalla lukenut niin on hyvät liksat meillä,antakaa kommenttia.

        The whole affair looksn suspicious to me.
        Kaikki se on pötyä.


      • pop
        Työnjohtaja kirjoitti:

        Hillevi voisitko vähän valasta mitä tekemistä pohjapalkalla on tän jutun kansa???ja noilla sun muilla kommenteilla???Tiedän kyllä mitä meillä maksetaan ja sen takia kyselenkin onko hyvä vai huono liksa,muitten kirjotuksista mitä olen tällä palstalla lukenut niin on hyvät liksat meillä,antakaa kommenttia.

        Pääkaupunkiseudulle ei niin ihmeen suuri palkka, siivoojallekaan.

        Ja varsinkaan jos tarkoitus on täältä hakea potkua sille, että voi laittaa työntekijöille "jauhot suuhun" palkkaneuvotteluissa, niin mee iittees...


    • siivooja

      Mistä lie revit noi tietos, ykälisä 10€ ja tulot ilman veroja ja muita vähennyksiä ton n.1200. kun maksaa verot ja muut maksut ni hyvä jos tonni jää käteen!

    • työteliäs

      jeps - eli jos on tarjolla töitä niin ota yhteyttä!Etsin nimenomaisesti osa-aikahommia aamusta ja osaa siivota.Tuohan on hyvä liksa, joten porukat älkää urputtako!!

      Ota yhteyttä jos tämä työmaa on hgin alueella.

    • tybss

      Minä helsingissä siivoon, 8.35e/h, ei iltalisii tai lauantailisii. 8-14 työaika. Eikä mitään likasentyönlisii, en oo ikinä kuullutkaan!!

    • valtion laikkari

      Peruspalkka on aika karsee. Paljonkohan se liksa sitten nettona on suurinpiirtein niitten lisien kanssa..?
      Mä en kyllä vaihtais. Nyt tuntipalkka noin 12.50, mitään lisiä ei tule, työ on 7-15.30 arkisin. Päivärahoja kyllä saan, kun ajelen autolla eri kohteissa. Palkka on noin 1700e kk käteen päivärahoineen....tod näk. en vaihtaisi tältä työnantajalta millekkään muulle ikinä. Siis siivoushommissa jos pysyn. Oon tehny tätä nyt 10 vuotta, laikkarin tutkinto on 3 vuotta vanha. Työnantajalta saa työvaatteet ja kengät, työvälineet on nykyaikaisia ja nitä on tarpeeksi. Kaikki on niin hyvin kun vaan voi. Välillä on kiire, mutta sekään ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe