mitä pelkäät eniten

kui

pelkään eniten ihmisiä

60

4037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eniten

      läheisyyttä. Niin henkistä kuin fyysistäkin. On vaikeaa tai lähes mahdotonta luottaa toisiin ja päästää fyysisesti lähelle. Lopputulos on se että rakkauselämäni on olematonta. Ehkä tämä tästä. Elämä opettaa.

      Vähemmän rajoittavia pelkoja ovat mm. kiakkien pikkuolioiden pelot ja pimeän pelko.

    • nimeni

      pelkään eniten pimeää, jonkun seurassa vähemmän välillä en ollenkaan, mutta yksin...

    • eniten

      Lampaan vaatteissa kulkevia susia, sillä kaikilla ihmisillä ei ole hyvää tarkoittavaa karmaa. Vaistoan heti kusettajat ja toisten selkään puukottajat sillä he hakevat vain itselleen meriittejä.

      Kaikkia ihmisiä ei tarvitse varoa, herkkyys auttaa vaistoamaan ne joilla ei ole hyvä tarkoitus vaan vaan muiden vahingoittaminen. Hyvä itsetuntoinen ihminen on itsenäinen, ei itsekäs. Itsekäs ihminen on hyväksikäyttäjä joka aina tarvitsee pönkittäjää siis alempiarvoisena pitämän nuoleskelijan toteuttaakseen tehtäväänsä alistamisessa.

      Itse en pelkää vaan paljastan kusettajat jotka eivät ole todellakaan mielissään siitä. Kusettajaan luottaneet eivät tietenkään ole mielissään siitä kun ovat erehtyneet pahemman kerran sillä kuka virheensä myöntäisikään ihan suosilla.

      • minäkin eniten!

        Olen itse nainen ja pelkään muita naisia aivan hirvittävästi, mikä vaikuttaa kaikkeen elämääni. Vatsaan koskee kokouksissa, joissa on paljon naisia. Käyn aina oven viereen istumaan, että voin käydä välillä rauhoittumassa ulkona. Ahdistaa niin kauheasti. Tekee pahaa kuunnella sitä muiden selän takana pahan puhumista.

        Naisiin pätee yleensä, että missä kaksi on koolla, siellä kolmatta parjataan. Ja rankasti!!!! Sääliä tuntematta!!!! Maahan kaadettuja potkitaan ja KOVAA!!!! kun halutaan olla oikein kovaa naista muiden silmissä. Suomalainen nainehan on WAHWA! (vahva ihminen=säälimätön ihminen nykynaisten sanakirjan mukaan)

        Olen kärsinyt monta kertaa elämässäni selkäänpuukottavista kusettaja-naisista.

        Annapa mulle neuvo: MITEN KUSETTAJA PALJASTETAAN? Ihan rautalankaversiona kiitos! Voisin ehkä päästä fobiastani ja elää jälleen normaalia elämää? Eihän niitä tappaakaan voi, mutta kuriin ne kusettajanaiset täytyy laittaa. Kerta toisensa jälkeen.

        Miehillä on se etu, että heidän on helpompi ilmaista suoraa aggressiota. Tämä saattaa toimia pelotteena, että miehet eivät niin herkästi kusettele toisiaan kuin naiset. Naisilla ei ole riittävästi kokemusta terveen aggression käytöstä.

        Nimenomaan naiset tarvitsisivat itsepuolustuskursseja. Henkisiä itsepuolustuskursseja toisia naisia vastaan, koska naisten keskuudessa on hyvin paljon tuota heikkoa itsetuntoa, mikä sitten ilmenee kusipäisenä itsekeskeisyytenä ja muiden naisten kiusaamisena. Tämä on minun ja monen muun naisen kokemus. Yritän itse olla reilu, vaikka olenkin nainen. Toivottavasti olen onnistunut.

        Miesten taholta en ole koskaan kokenut seksuaalista ahdistelua sanallisesti tai fyysisesti, mutta naisten taholta olen kuullut useinkin hyvin räävitöntä kielenkäyttö, valehtelua, vihjailua yms. (Hetero siis olen, en tarkoita tässä mitään lesbosuhteisiin liittyvää.) Joillakin naisilla keskinäinen kilpailu esim ulkonäössä on kova. Esim muiden vaatetusta arvostellaan ihan hyvinkoulutettujen naisten työkokouksissa. Tämä on mielestäni huonosta itsetunnosta johtuvaa, paniikinomaista tarvetta painaa toista alas näyttääkseen edes sekunnin vahvemmalta, kauniimmalta, nokkelammalta, sanavalmiimmalta jne kuin toinen.
        Mutta: kusipäisissä ihmisissä on jotakin hyvin pelottavaa, kuvottavalla tavalla.


      • rouva51
        minäkin eniten! kirjoitti:

        Olen itse nainen ja pelkään muita naisia aivan hirvittävästi, mikä vaikuttaa kaikkeen elämääni. Vatsaan koskee kokouksissa, joissa on paljon naisia. Käyn aina oven viereen istumaan, että voin käydä välillä rauhoittumassa ulkona. Ahdistaa niin kauheasti. Tekee pahaa kuunnella sitä muiden selän takana pahan puhumista.

        Naisiin pätee yleensä, että missä kaksi on koolla, siellä kolmatta parjataan. Ja rankasti!!!! Sääliä tuntematta!!!! Maahan kaadettuja potkitaan ja KOVAA!!!! kun halutaan olla oikein kovaa naista muiden silmissä. Suomalainen nainehan on WAHWA! (vahva ihminen=säälimätön ihminen nykynaisten sanakirjan mukaan)

        Olen kärsinyt monta kertaa elämässäni selkäänpuukottavista kusettaja-naisista.

        Annapa mulle neuvo: MITEN KUSETTAJA PALJASTETAAN? Ihan rautalankaversiona kiitos! Voisin ehkä päästä fobiastani ja elää jälleen normaalia elämää? Eihän niitä tappaakaan voi, mutta kuriin ne kusettajanaiset täytyy laittaa. Kerta toisensa jälkeen.

        Miehillä on se etu, että heidän on helpompi ilmaista suoraa aggressiota. Tämä saattaa toimia pelotteena, että miehet eivät niin herkästi kusettele toisiaan kuin naiset. Naisilla ei ole riittävästi kokemusta terveen aggression käytöstä.

        Nimenomaan naiset tarvitsisivat itsepuolustuskursseja. Henkisiä itsepuolustuskursseja toisia naisia vastaan, koska naisten keskuudessa on hyvin paljon tuota heikkoa itsetuntoa, mikä sitten ilmenee kusipäisenä itsekeskeisyytenä ja muiden naisten kiusaamisena. Tämä on minun ja monen muun naisen kokemus. Yritän itse olla reilu, vaikka olenkin nainen. Toivottavasti olen onnistunut.

        Miesten taholta en ole koskaan kokenut seksuaalista ahdistelua sanallisesti tai fyysisesti, mutta naisten taholta olen kuullut useinkin hyvin räävitöntä kielenkäyttö, valehtelua, vihjailua yms. (Hetero siis olen, en tarkoita tässä mitään lesbosuhteisiin liittyvää.) Joillakin naisilla keskinäinen kilpailu esim ulkonäössä on kova. Esim muiden vaatetusta arvostellaan ihan hyvinkoulutettujen naisten työkokouksissa. Tämä on mielestäni huonosta itsetunnosta johtuvaa, paniikinomaista tarvetta painaa toista alas näyttääkseen edes sekunnin vahvemmalta, kauniimmalta, nokkelammalta, sanavalmiimmalta jne kuin toinen.
        Mutta: kusipäisissä ihmisissä on jotakin hyvin pelottavaa, kuvottavalla tavalla.

        olen joutunut pelkäämään koko elämän ajan. Poppakonstia ei ole, vain aika auttaa. Nämä despootit oikein odottavat pelon jatkuvan keski-ikäänkin asti, eivätkä hyväksy, kohde on aikoja sitten lakannut olemasta sorretussa asemassa.
        Minua istutettiin pitkän pöydän vieressä pikkulapsena, ja selitettiin, olet syypää siihen ja siihen raiskaukseen.
        Huvittavaa ja säälittävää on, he ovat ja pysyvät samanlaisina kymmeniä vuosia, toisin sanoen kostavat itse itselleen.
        Mitä voin tehdä? Ei voi mitään muuta kuin vältellä tuollaisia henkilöitä, kun vapautuu pelosta, voi vapautua vihastakin.
        Näin on neuvottu: katsele asioita kauempaa, niin näet kuinka pientä kaikki on.
        Pelottava nainen on kutistettuna pelkästään huvittava. Oli silti mukava sanoa, ihmiselle, joka on yhtä lapsellinen kuin 25-vuotiaana:"Hän ypöyksin hallitsee, ja puhuu meistä".


    • pari pelkoa

      Pelkään lähinnä
      -ihmisiä
      -meteoriitteja, johtuen kuusivuotiaana näkemästäni dokumentista
      -ilotulitteita, en tiedä miksi
      -sammakon päälle astumista matkalla pihasaunasta sisälle (niin on käynyt kerran).

      • pelkuri

        mitään muuta en pelkää kuin kuolemaa. Kun ajattelen sitä ahdistun


    • itseäni

      Sen lisäksi sekä ihmisiä ja yksinäisyyttä.
      Tätä jatkuvaa tylsyyttä ja muutosta,jossa menettäisin kaiken. Ristiriitoja.

    • Suhe

      Pelkään kuollakseni syvää vettä.

      Sen lisäksi pelkään aika paljon pimeää ja yksinoloa.

      Myös läheisyys pelottaa, mutta ei samassa mittakaavassa muitten pelkojen kanssa.

    • prediction

      etten ole näkemässä ihmiskunnan suurinta läpimurtoa tästä kaaoksesta...

      • Emma

        Tein listan asioista, joita pelkään. Eivät ole muuten missään tietyssä järjestyksessä, mutta ensimmäinen on kyllä ehdottomasti pahin. Ja kaikki ovat pahoja ja rajoittavat elämääni huomattavasti. :/

        Pelkään:
        1.Neuloja ja piikkejä
        2.Ötököitä, erityisesti pöriseviä
        3.Aukeita paikkoja
        4.Syviä paikkoja
        5.Korkeita asioita
        6.Kissoja
        7.Meressä ja järvessä uimista
        8.Bakteereja (ruokaan ja astioihin liittyen)
        9.Monia sosiaalisia tilanteita
        10.Tukehtumista
        11.Pimeää
        12.Varpaiden kynsien lähtemistä


    • ennemmin sais

      henki lähteä kerralla ku semmosta kitumista koko ajan.

    • ayle

      Pelkään eniten sosiaalisia tilanteita TYÖSSÄ.

      • vittuuntunut pelkuri

        Pelkään ahdistavia sosiaalisia tilanteita. Jostain syystä pelkään nykyään myös meressä uimista, suorastaan inhottaa jos on kahlannut niinkin syvälle, että vesiraja on lantion kohdalla. Hyiii!


    • dana10

      pelkään neuloja, piikkejä, kipua ja verta. Sekä hylätyksi tulemista ja yksin jäämistä.

    • ....

      -lintuja
      -ihmisiä
      -uimista
      -sosiaalisia tilanteita
      -kaloja
      -yksin kulkemista

      Näitä ihan "idioottimaisia" pelkoja kyllä riittää vaikka muille asti. Olen todella neuroottinen ihminen. :)

    • Jutta***

      psykiatreja.

    • -----

      Neuloja tai piikkejä tai mitätahansa piikikästä jos sillä ajotaan pistää minua. Ja isoja susikoiria!!! HYI!!!

    • eniten itseni puolesta,

      vaan toisten, avuttomien, ihmisten ja eläinten. Sitä, etten esim. huomaa ajoissa, että lemmikki pitää viedä lääkärintutkimuksiin.

      Tietysti pelkään, etten itse ja etteivät muut pääsisikään taivaaseen, kun ollaan menty liian pitkälle luopumuksessa. Mutta kaikki on lopulta Jumalan käsissä.

      • ..

        että tytölleni tapahtuu (taas) jotain aivan kamalaa jos hän menee juomaan kavereiden kanssa.. ollaan 16-v. ja tyttöni raiskattiin kesän alussa :'( se oli aivan kamalaa kun kuulin asiasta.. pelkään että hänelle sattuu taas jotain yhtä kamalaa..


      • arkailija
        .. kirjoitti:

        että tytölleni tapahtuu (taas) jotain aivan kamalaa jos hän menee juomaan kavereiden kanssa.. ollaan 16-v. ja tyttöni raiskattiin kesän alussa :'( se oli aivan kamalaa kun kuulin asiasta.. pelkään että hänelle sattuu taas jotain yhtä kamalaa..

        firman reissut ,sukuloinnit ym. jätän väliin jos on aihetta pelätä joutuvansa muiden sekaan esim. saunaan. Joku jossain sanoi, että miehen itsetunto on paljolti jalkojen välissä, niin arvaattekin varmaan, ei liikaa naisista kokemusta, vaikka liki keski-ikäinen. Niin ja sitten syytellään pelailusta, jos on johonkin ihastunut, eikä saa mitään aikaiseksi.

        Sanonpahan vain, että rajoittaa ilmaisua ihmisenä ihan helvetin paljon, pitäisi keksiä joku siedätyshoito, jossa pikkuhiljaa joutuisi tottumaan omaan kehoon ilman vaatteita, pitäisikö lähteä marjaan....

        No elämää on kerennyt ihan syvällisesti miettiä tänä aikana, joten ei se pelko ihan hukkaan ole menny :)

        Niin ja sitten toinen asia mikä pelottaa, jos menee kännätessä ns. överit (filmi katkeaa) eli estot häviää ja tämmöinen estynyt persoona ei olekaan enää niin estoinen, joskus sattunut vähän noloja juttuja, no kellepä ei ;)


      • .....
        arkailija kirjoitti:

        firman reissut ,sukuloinnit ym. jätän väliin jos on aihetta pelätä joutuvansa muiden sekaan esim. saunaan. Joku jossain sanoi, että miehen itsetunto on paljolti jalkojen välissä, niin arvaattekin varmaan, ei liikaa naisista kokemusta, vaikka liki keski-ikäinen. Niin ja sitten syytellään pelailusta, jos on johonkin ihastunut, eikä saa mitään aikaiseksi.

        Sanonpahan vain, että rajoittaa ilmaisua ihmisenä ihan helvetin paljon, pitäisi keksiä joku siedätyshoito, jossa pikkuhiljaa joutuisi tottumaan omaan kehoon ilman vaatteita, pitäisikö lähteä marjaan....

        No elämää on kerennyt ihan syvällisesti miettiä tänä aikana, joten ei se pelko ihan hukkaan ole menny :)

        Niin ja sitten toinen asia mikä pelottaa, jos menee kännätessä ns. överit (filmi katkeaa) eli estot häviää ja tämmöinen estynyt persoona ei olekaan enää niin estoinen, joskus sattunut vähän noloja juttuja, no kellepä ei ;)

        Ihmisiä ja tämän johdosta pelkään oikeastaan kaikkia uusia tilanteita ja kaikkea jossa joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä.


    • pelkään eniten

      sitä että ihminen johon luotan kääntäisi yhtäkkiä selkänsä minulle ja jättäisi yksin, eli siis pelkään hylätyksi ja petetyksi tulemista ja yksinäisyyttä. Pari kertaa jo kokenut sen että ihminen jonka luulin rakastavan minua kääntää yhtäkkiä kylmän rauhallisesti selkänsä. Täysin tunteettomasti ja saa tästä vielä nautintoakin.

    • nilla nalle

      itseäni ja muita. rahan loppumista. läheisen kuolemaa

    • ....

      Pelkään kuolemaa, sosiaalisia tilanteita ja onnetonta tulevaisuutta.

    • ewttt

      että haisen pahalle.

      Tää on niin helvetillistä oikeesti, kun tähän ei kuitenkaan löydy sopivaa hoitoa ja ei tätä varmaa koskaa saa pois! Tarkkailen ihmisten kasvoja ja neniä ja ahdistun jos joku pärskii ja niiskuttaa, ihan vain siksi, että luulen sen johtuvan musta.

      Ei tähä varmaa koskaa löydy apua kun jännitys on hartioissa ja kainalot järkyttävän hajuiset aina vaikka käyttäisi tolkuttomasti dödöä

      PAKKO-SAATAAANANOIRE

      • LUUUUUMU

        Hei ewtt!

        Mul on ihan sama homma,en ole edes tiedostanut asiaa kunnolla kun vasta nyt...
        Nyt ku mietin niin oon pelännyt haisevani pahalle ainaki 10vuotta...
        Ensin pelkäsin et mun toosa haisee ja välttelin läheisyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja välttelin junalla ja bussilla liikkumista siksi......

        Nykyään vähän vaihtunu et pelkään et haisen KONAISUUDESSAAN jotenkin todella ällölle,et ihon läpi tulee kuvottavaa hajua eikä se lähde ku vähäksaikaa suihkunaikana....KUMMIA pelkoja kans mulla...Luulen et oon lukenu liikaa terveydellisistä aisoista,googlettanu ym ja sit se pelko alkanu kehittyy pikkuhiljaa...
        VIIMEAIKOINA olen pelännyt taas että toosani haisee kun poikakaveri pihtaa...et olis joku vika mussa.........
        Mut yks pelko kans et rakas ihminen hylkäis mut-niin kävi pari v.sitten,en vieläkään ole päässyt yli siitä....Poikakaveri sanoo et oon sekasin,mut ei se tiedä millasta on stressaa ja pelkää 247....
        Yks pelon aihe kans hulluks tuleminen...

        IKINÄ EN OO pelänny mitää elukoita,käärmeitä,hämiksii tms..
        EN PELKÄÄ edes kuolemaa vaa suhtauden siihen tyynesti,se on osa elämää.
        Ompa ironista.....


    • polvikammoinen

      nää on varmaa iha outoja sillee ja harvinaisii, ku ainaki mua pietää iha outona ku pelkään/inhoan:
      -POLVIA ja KAULAA älyttömästi..
      -solisluun päälle en pysty laittaa kättä,
      -ajatusta et silmät on vaa semmoset löllöt pallerot jotka liikkuu,
      -aatella ku otetaa verikoetta että se neula oikeesti tekee reiän muhun ja suoneen, -sitte se et ku menee leikkauksee ni kui se veitsi viiltää ja katkoo lihas säikeitä
      -jänteitä
      -epäonnistumista
      -rakastumista

    • JK

      NIINKÖ

    • Läheisyyttäkaipaava

      Pelkään eniten sitä, että kun kuolen, kukaan ei jää kaipaamaan minua. Niin moni läheinen ihminen on kuollut ympärilläni ja olen huomannut, miten ihanaa elämää he ovat viettäneet ja samalla olen huomannut, miten minä olen heittänyt elämääni liikaa hukkaan, mutta en voi sitä erään korjata... Pelkään myös sitä etten enää koe minkään näköistä läheisyyttä, sillä olen sulkeutunut omaan kuoreeni huonon itsetunnon takia. :/

    • gimmi

      Minä pelkään:

      - Ampiaisia
      - Pimeää
      - Humalaisia ihmisiä
      - Miehiä ja teinipoikia.
      - Oksennustautia
      - Itseni ja läheisteni kuolemaa
      - Ötököitä

    • kill your self ? (;

      Minä taas pelkään:

      -vankimielisairaaloita
      -Henkiä/demoneja
      -mielisairaita
      -kehitysvammaisia
      -Läheisten menettämistä

    • N.20

      - yliluonnollisia asioita ja varsinkin minkäänlaisten kummitusten tms näkemistä tai kuulemista
      - yksin jäämistä tai läheisen kuolemista
      - pimeää, varsinkin yksin ollessa. sekä asunnon sisätiloissa että ulkona. liittynee tuohon kummituspelkoon ja ulkona siihen, että joku ihan elävä olento (=ihminen, mies) tulee kimppuuni
      - usein vanhojen tuttujen näkeminen ahdistaa suuresti
      - huumatuksi tulemista, erityisesti jos saisi jotkut tosi ahdistavat tripit tms.. ikinä en ole huumeita kokeillut osittain siksi, koska pelkään mitä huumeiden käytön aikana tapahtuu, en niinkään koukkuun jäämisen pelosta tms.
      - pelkään tekeväni jotain pahaa tai väkivaltaista läheisilleni vaikken aiokaan
      - mies samalla työpaikalla ahdistaa suuresti jostain syystä. olen aspatyössä, eikä minua ahdista miespuoliset asiakkaat lainkaan mutta työkaverit/pomo ahdistaa. en osaa sanoa tälle syytä.
      - suurin pelkoni tällä hetkellä on että en pärjää yksin kun mies lähtee puolen vuoden päästä armeijaan ja sekoan. aionkin tässä lähipäivinä hakeutua lääkäriin tämän mahdottoman ahistuksen ja siitä alkaneiden uniongelmien takia. en pysty alkamaan nukkkumaan väsyneenä kun ajan vain ajatella kauheita asioita ja valvon itkeskellen... koitapa siiinä sitten herätä aamulla virkeänä töihin.. huhhuh

    • oou

      Pelkään, että en pystykäään hankkimaan toimeentuloani. Olen vapaassa ammatissa toimiva.

    • Emilia875

      Mä pelkään kuolemaa, vakavia sairauksia ja sosiaalisia tilanteita.

    • mare 6

      Pelkään terveitä ihmisiä. Kun olen lievästi.liikuntavammainen nainen.

    • eräs meistä kaikista

      Ihmisen puhetta. En osaa varautua siihen, sen sävy voi olla hirveä, tai sanat myrkkyä.

    • Taavi Ankka

      Pelkään eniten yksinäisyyttä ja julkista häpäisyä.

    • hui....

      pelkään hämähäkkejä kuollakseni

    • tau5

      Pelkään passikuvaan menoa. Alkaa pää täriseen enkä pysty sitä hillitsemään. Kuvista tullut epäselviä ja surkeita.

    • Hilja

      Pelkään kuolemaa, sairastumista, tilanteen hallinnan menettämistä, arvaamattomasti käyttäytyviä ihmisiä, humalaisia ihmisiä, ilotulitusta, lentämistä, laivamatkaa ja vanhuutta, sillä olen lapseton ja tietenkin pelkään puolisoni kuolemaa tai että hänelle sattuu jotain, sillä rakastan häntä yli kaiken. Lisäksi koen turvattomuutta monista eri asioista.

    • 20+3

      En tiedä pelkäänkö varsinaisesti ihmisiä mutta pelkään kaikkia mahdollisia sosiaalisia tilanteita ja se on todella suuri ongelma. Todella ahdistavaa kun on kuitenkin pakko kohdata muita ihmisiä ja pystyä olemaan niiden seurassa. Toivottavasti pian saan avun tähän ongelmaan.

    • 14+10

      Oma listani

      Ahdistusta aiheuttavia asioita:

      - ahtaat tilat, ruuhkat
      - ihmispaljous
      - liian hyökkäävät / dominoivat ihmiset
      - melu
      - epäjärjestys
      - liika lapsen tai eläimen tai aikuisenkin takertuminen minuun
      - eläimet häkeissä/ ahtaissa tiloissa ja luonnottomassa ympäristössä

      Inhon tunteita herättää:

      - veri ja eritteet
      - ihmisten seksuaalisuus ja sen korostaminen, oikeasti ällöttää minua -> toisinaan toivoisin olevani aseksuaali

      Varsinaista vihaa herättää

      - eläinten pahoinpitelijät -> turkistarhaajat, turkisten käyttäjät, välinpitämättömät ihmiset
      - sovinistit jotka oikeasti luulee voivansa ohjailla kaikkia muita "älyllään" jolla voisi oikeasti pyyhkiä persettä!
      - itsekkäät ihmiset ja tyhmät ihmiset, jotka ei osaa edes lapsia kasvattaa vaan saa ne kasvamaan kieroon
      - paska ja pinnallinen media
      - seksi- ja ulkonäkökeskeiset ämmät, jotka ei osaa pitää naisten puolia vaan kilpailevat keskenään!!!!
      - kuin idiootin tasolle jääneet miehet joilla ei muuta mielessä ole kuin p.llureikä ja viina!

    • n2357111317

      Pelkään (ei suuruusjärjestyksessä):
      - yksin jäämistä
      - epäonnistumista
      - yrittämistä (seuraus edellisestä)
      - itseni nolaamista ymmärryksen/tiedonpuutteen johdosta
      - puhumista/esiintymistä ryhmässä
      - sitä, että itsetuntoni heikkous ja elämäni hauraus tulisi ilmi jollekin puolitutulle, eikä hän ymmärtäisi
      - sitä, että joku kyseenalaistaa viimeaikojen vaikeat elämänvalintani tai pitää niitä typerinä
      - sitä, että joskus yllättäen romahdan paineen (jonkun naurettavan pienen) alla ja alan nolosti pillittämään
      - sitä, että olen huono, intohimoton, epäkiihottava ja taitamaton sängyssä
      - ja eniten tietenkin niitä hämähäkkejä prkl! ;)

    • Pimeeetyyppii

      Minun pelkolistani:

      Ei missään järjestykessä, mutta ensimmäinen on kyllä pahin
      1. Kastematoja (joo outoa tiiän)
      2. Murhaajia
      3. Sitä että kauhelffat kävisi toteen
      4. En omaa, vaan läheisten kuolemaa
      5. Pimeässä kävelemistä/lattiaan koskemista
      6. Humalaisia ihmisiä (joita näkee täälläpäin HYVIN usein)

      • Hirtetty

        Mun pelot lapsuudesta järjestyksessä ykköne on pahin.
        1.Pingu ohjelmassa sitä jättimäistä mursuu jaksossa pingu uneksii
        2.Yks sammakko lelu jolla isosisko ja isoveli pelotteli mua ;(
        3.Vettä/Tappajahaista sitä haita ku näin sen julisteen.
        4.Sudenkorentoja/matoja/toukkia/lukkeja
        5.Meidä kelloo ku se löi 12


    • Eihätiämitiä

      Että pääni sekoaa ja tapan itseni. En haluaisi luovuttaa, mutta joskus on niin rankkaa että en kestä tätä.

    • läski yrjö

      Pelkään että jos tulee taas elämäntilanne jota en kestä,teen itsemurhan ja joudun helvettiin.Vaikkei tulisikaan,pelkään että joudun helvettiin.Jos ei ole varmuutta pelastumisesta ei voi pelastua.Pelkään että kipuni pahenevat.Pelkään elämää.

    • Laiha

      Pelkään että jos ei ole pelastysvarmuutta,ei voisi pelastua.

    • Repe S

      Pelkään että kokoomus ajaa maamme sotaan,tai ainakin vallatuksi.

    • muumi00

      Pelkään eniten kuolemaa. En siis tästä maailmasta poistumista vaan sitä mitä sen jälkeen tapahtuu.

    • Uskovainen olen

      Pääsevätkö jo kuolleet lähimmäiseni taivaaseen! Ja muut lähimmäiset pääsevätkö! Entä minä? Ja mikähän minun uskon tila on? Oli kuolleilla omaisillani raskas ja vaikea elämä niin siksi toivoisin, että Jumala olis iheille armollinen!

    • Pelkään haukea

      Pimeässä pelkään, että tulee joku maurhaajatappaja sekopää pyssyn kanssa. Ja uidessa pelkään, että tartun johonkin vedessä olevaan vanhaan katiskaan tai siellä ui joku kauhea olio tai hauki puree. Ja korkeilla paikoilla pelkään, että hyppään alas. Onhan nää naurettavia pelkoja, mutta pelkoja kuitenkin.

    • ---

      Uudelleen syntymistä lusin kyllä loppuun tämän elämän mutta olisi hyvä jos se tähän sitten päättyisi ei vaan kykene uudestaan samaan ruljanssiin koulutuksiin ja työelämään tosin milläs senkin estät jos näin kävisi.

    • Pimpelo

      No jos tuo on pelkosi voin ehkä sen poistaa.On vain tämä yksi elämä.Tuonpuoleinen on sitten eri asia.Elämää sekin on,mutta missä sen vietämme.

    • ---

      Kuinka voisit sen poistaa?

    • Anonyymi

      MÄ PELKÄÄN SILTOJA!!!!(KUOLLAKSENI)

    • Anonyymi

      Leikkaa siltä kurkku auki.

    • Anonyymi

      Uutisemme on pelkkää trollausta. Älkää lukeko uutisiamme.

      Mediat

    • Anonyymi

      Mä raiskaan sun lapses

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe