Purelogicol auttaako

Kokemuksia?

Haluttais kokeilla, hinta hirvittää ... Onko hyvä kokemuksia kenelläkään ko. tuotteesta? Olen 43-vuotias.

27

7626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punta euro kurssi
      • loisto tuote

        lähes samaan hintaan saa Stocmannilta - paras sisäisesti otettava tuote mitä olen käyttänyt!

        - Leena 39 v -


    • PureLogicolin käyttäjä

      Olen käyttänyt PureLogicol kapseleita pian vuoden. 2-3 kuukautta ja vaikutuksen huomaa. Kynnet vahvistuvat, hiusten kasvuvauhti lisääntyy ja ne vahvistuvat ja pienet juonteet ja rypyt tasoittuvat iholla.

      Itse olen ostanut tuotteet (myös seerumia ihana!) apteekista, joka tilaa ne tarvittaessa tukusta, jos ei satu olemaan varastossa. Hinta ollut ihan kohtuullinen eli tuon kapselipakkauksen olen saanut n. 50 eurolla.

      • ostan mistä haluan
        noin 26 euroa kirjoitti:

        http://www.feelunique.com/brands/purelogicol.html

        kiitos vinkistä - näyttäisi olevan kuitenkin puntia eikä euroja. noissa nettikaupoissa kaikki tuotteet ovat n. 2/3 Suomen hinnoista. itse olen Dermatologicalin käyttäjä ja sitäkin saisi nettikaupasta "ns. halvemmalla", mutta loppuhinta (välitys- ja postituskustannukset, valuuttaerot ym. maksut ja pahimmillaan tullimaksu, johon olen myös törmännyt)on ihan sama kuin ostaessani tuotteet kosmetologiltani.


      • noin 26 euroa
        ostan mistä haluan kirjoitti:

        kiitos vinkistä - näyttäisi olevan kuitenkin puntia eikä euroja. noissa nettikaupoissa kaikki tuotteet ovat n. 2/3 Suomen hinnoista. itse olen Dermatologicalin käyttäjä ja sitäkin saisi nettikaupasta "ns. halvemmalla", mutta loppuhinta (välitys- ja postituskustannukset, valuuttaerot ym. maksut ja pahimmillaan tullimaksu, johon olen myös törmännyt)on ihan sama kuin ostaessani tuotteet kosmetologiltani.

        neljä kertaa tilattu, siis mitään lisäkuluja tuon 26 euron lisäksi. Firmalla ovat VAT maksut kunnossa. Tiedä sitten kuinka kauan punta-euro kurssisuhde pysyy näin edullisena.


      • PureLogicol -tuotteiden kan...

    • toimi!!!

      Paras sisäisesti nautittava ravintolisä, mitä ikinä olen kokeillut. Vaikutuksen näkee ensin hiusten kasvun ja vahvistumisen lisääntymisenä ja myös kynnet vahvistuvat. Nyt kun olen käyttänyt yli 1/2 vuotta niin ihossakin vaikutukset huomaa eli hienot justeet ja rypyt siloittuvat. Aminohappoyhdistelmä joka imeytyy ja kulkeutuu kuten ihmisen kollageeni! Toivottavasti suojaa myös niveliäni.

      t. jaana 42v

      • tuota..

        kokeilla jos on 29v? Ilmeryppyjä kuitenkin jo on..


      • Purelocigolin käyttäjä
        tuota.. kirjoitti:

        kokeilla jos on 29v? Ilmeryppyjä kuitenkin jo on..

        Itse olen 28-v ja käytän purea säännöllisesti joka päivä. Pariin vuoteen ei ole ilmaantunut uusia juonteita/ryppyjä. Ja hiukset & kynnet on huomattavasti vahvemmat. Verrattuna muihin sisäisesti nautittaviin ihonhoitotuotteisiin (Imedeen jne.) aivan ylivoivaimen ykkönen!

        t. Nina 28v


      • 41 v nainen

        PureLogicol ehkä paras ihonhoitosarja, mitä olen kymmenen viime vuoden aikana kokeillut. Yhdistää sisäisen ja ulkoisen ihonhoidon täydellisesti. Ikääntymisen merkit alkoi hidastua kun otin kapselit käyttöön pari vuotta sitten.


      • kiitos.
        Purelocigolin käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen 28-v ja käytän purea säännöllisesti joka päivä. Pariin vuoteen ei ole ilmaantunut uusia juonteita/ryppyjä. Ja hiukset & kynnet on huomattavasti vahvemmat. Verrattuna muihin sisäisesti nautittaviin ihonhoitotuotteisiin (Imedeen jne.) aivan ylivoivaimen ykkönen!

        t. Nina 28v

        Aloitin vasta astaksantiinin näppylöihin & ikääntymistä vastaan, joten ihan heti en tuota kokeile, mutta kuulostaa ainakin kiinnostavalta.


      • Purelogicol
        41 v nainen kirjoitti:

        PureLogicol ehkä paras ihonhoitosarja, mitä olen kymmenen viime vuoden aikana kokeillut. Yhdistää sisäisen ja ulkoisen ihonhoidon täydellisesti. Ikääntymisen merkit alkoi hidastua kun otin kapselit käyttöön pari vuotta sitten.

        kollageeni kapselit mainittujen hyvien vaikutusten lisäksi myös kasvojen rasvoittumista sekä joitakin finnejä.
        Näin kävi kohdallani joskus ammoin, kun kokeilin Imedeeniä-tosin nämä haitat loppuivat kai muistaakseni noin kuukauden päästä.
        Muttei niin ihmeelisiä vaikutuksia ollut huomattavissa peilistä kasvojani aamuisin tutkiessani-paitsi rahapussi oli toki keventynyt reilun vuoden kokeilun aikana.


      • valmistusmenetelmä
        Purelogicol kirjoitti:

        kollageeni kapselit mainittujen hyvien vaikutusten lisäksi myös kasvojen rasvoittumista sekä joitakin finnejä.
        Näin kävi kohdallani joskus ammoin, kun kokeilin Imedeeniä-tosin nämä haitat loppuivat kai muistaakseni noin kuukauden päästä.
        Muttei niin ihmeelisiä vaikutuksia ollut huomattavissa peilistä kasvojani aamuisin tutkiessani-paitsi rahapussi oli toki keventynyt reilun vuoden kokeilun aikana.

        Tuotteen valmistusmenetelmä vaivaa, kun luin jostain että tuote tehdään naudan nahasta. tietenkin ymmärrän että testatuista lehmistä tehdään ja liha syödään. Mutta ihmisen oma kehon toiminta, miten käyttäytyy kun 'saa' kollageenia vaikkei 'pitäsi' enää saada, siis yli 40 vuotiaat. Siis jos joku ymmärtää mitä tarkoitan... ja varastoituuko tuote niin elimistöön ettei heti rupsahda kun heittää kapselit nurkkaan??


      • ole luvallista
        valmistusmenetelmä kirjoitti:

        Tuotteen valmistusmenetelmä vaivaa, kun luin jostain että tuote tehdään naudan nahasta. tietenkin ymmärrän että testatuista lehmistä tehdään ja liha syödään. Mutta ihmisen oma kehon toiminta, miten käyttäytyy kun 'saa' kollageenia vaikkei 'pitäsi' enää saada, siis yli 40 vuotiaat. Siis jos joku ymmärtää mitä tarkoitan... ja varastoituuko tuote niin elimistöön ettei heti rupsahda kun heittää kapselit nurkkaan??

        tehdä näitä kapseleita ihmisistä, joten ammujen nahkaan lienee tyytyminen.
        Kun olin käyttänyt Imedeeniä ohjeiden mukaan vuoden ja sitten lopetin, tilanne palautui entiselleen-siis tarkoitan ennen kuuria-muutamassa kuukaudessa. Näitä tulisi kai nauttia koko loppuelämänsä ajan.


      • Puren käyttäjä
        valmistusmenetelmä kirjoitti:

        Tuotteen valmistusmenetelmä vaivaa, kun luin jostain että tuote tehdään naudan nahasta. tietenkin ymmärrän että testatuista lehmistä tehdään ja liha syödään. Mutta ihmisen oma kehon toiminta, miten käyttäytyy kun 'saa' kollageenia vaikkei 'pitäsi' enää saada, siis yli 40 vuotiaat. Siis jos joku ymmärtää mitä tarkoitan... ja varastoituuko tuote niin elimistöön ettei heti rupsahda kun heittää kapselit nurkkaan??

        Eläinkollageeni on paljon lähempänä ihmisen kollageenia, joten se pystyy imeytymään, kulkeutumaan elimistössä kohde elimeen ja toimimaan ihmisen kollageenin korvikkeena ilman, että DNA:mme hylkisi kollageenia. Toki kollageeni on vielä entsymoitu ja hydrolysoitu. Tämä on käsittääkseni yksinkertainen syy siihen, miksi kollageeni otetaan eläimestä eikä kasvista. Ihminen kun on lähempänä eläintä :). Ja eettisyyskysymyshän tämä ei ole, sillä ei noiden kapseleiden johdosta yhtäkään eläintä jouduta tappamaan.


      • -jaana-
        Purelogicol kirjoitti:

        kollageeni kapselit mainittujen hyvien vaikutusten lisäksi myös kasvojen rasvoittumista sekä joitakin finnejä.
        Näin kävi kohdallani joskus ammoin, kun kokeilin Imedeeniä-tosin nämä haitat loppuivat kai muistaakseni noin kuukauden päästä.
        Muttei niin ihmeelisiä vaikutuksia ollut huomattavissa peilistä kasvojani aamuisin tutkiessani-paitsi rahapussi oli toki keventynyt reilun vuoden kokeilun aikana.

        Hei,

        Eivät tee, eivät edes teoriassa - kyseessä on kollageeni -proteiinivalmiste, jossa tuo kollageeni muistuttaa äärimmäisen hyvin ihmisen omaa kollageenia. Itse olen yllättynyt, miten vaikutus näkyy kynsien ja hiusten nopeutuneena kasvuna ja vahvistumisena jo parin kuukauden sisällä ja myös ihon hienojen juosteiden siliämisenä.

        t. jaana


      • 10+
        Purelogicol kirjoitti:

        kollageeni kapselit mainittujen hyvien vaikutusten lisäksi myös kasvojen rasvoittumista sekä joitakin finnejä.
        Näin kävi kohdallani joskus ammoin, kun kokeilin Imedeeniä-tosin nämä haitat loppuivat kai muistaakseni noin kuukauden päästä.
        Muttei niin ihmeelisiä vaikutuksia ollut huomattavissa peilistä kasvojani aamuisin tutkiessani-paitsi rahapussi oli toki keventynyt reilun vuoden kokeilun aikana.

        PureLogicol -kollageenikapseleihin en ole tutustunut mutta sarjaan kuuluva kasvonaamio on todellinen löytö. Todellinen kollageenitehohoito ja kun hoidon viimeistelee sarjan seerumilla, niin iho on silkkimäisen pehmeä.


      • ko. tuotteita
        10+ kirjoitti:

        PureLogicol -kollageenikapseleihin en ole tutustunut mutta sarjaan kuuluva kasvonaamio on todellinen löytö. Todellinen kollageenitehohoito ja kun hoidon viimeistelee sarjan seerumilla, niin iho on silkkimäisen pehmeä.

        Auttavatko ne ihon veltostumiseen ollenkaan, vaan pelkkiin ryppyihin? Mulla kasvoissa on isompana ongelmana veltostuminen. Posket alkavat roikkua. Ryppyjä ei tosin juuri ole. Olen 43- vuotias myöskin.


      • tuolla sanotaan
        ko. tuotteita kirjoitti:

        Auttavatko ne ihon veltostumiseen ollenkaan, vaan pelkkiin ryppyihin? Mulla kasvoissa on isompana ongelmana veltostuminen. Posket alkavat roikkua. Ryppyjä ei tosin juuri ole. Olen 43- vuotias myöskin.

        mainitsemasi sarjan naamion ja seerumin silottavan ja kiinteyttävän ihoa sekä parantavan kasvojen profiilia. Kai tarkoittaa veltostumistakin-luulisin.
        WeeWeeWeepistePurelogicolpistefi


      • aino48
        ko. tuotteita kirjoitti:

        Auttavatko ne ihon veltostumiseen ollenkaan, vaan pelkkiin ryppyihin? Mulla kasvoissa on isompana ongelmana veltostuminen. Posket alkavat roikkua. Ryppyjä ei tosin juuri ole. Olen 43- vuotias myöskin.

        Kollageni auttaa ihon veltostumiseen. Otan itse kollagenia pulverimuodossa. Pulverin voi laittaa kahviin, mehuun tai veteen. Eikä maistu edes paahasta. :))


    • tukka vahvistunut!

      Ostin Purelogicol kapseleita n. 1/2 vuotta sitten ja käsitin, että ovat lähinnä ihon hyvinvointia edistäviä. Varmasti siihenkin ollut apua, mutta vitsi mikä vaikutus niillä on ollut harventuviin ja oheneviin hiuksiini. Parturini kysyi, mitä minä olen oikein tehnyt kun tukkani on paksuuntunut tässä puolessa vuodessa ja hiuslaatu parturin mukaan parantunut huomattavasti. Muuta en keksi kuin tämän kollageenihydrolysaatti -kapselin, koska muita ravintolisiä en käytä.

    • vanhempi henkilö

      Minulla on nivelrikko monessa nivelessä. Ortopedi kehotti käyttämään glucosamiinia (Glugadol),josta sain todella pahat nivelsäryt ym. muita sivuoireita. Auttaisikohan nuo PureLogicol -pillerit?

      Minulla on myös erittäin liuskoittuvat ja hauraat kynnet eli kynsien kärkiosat ovat kuin sellofaanikelmua ja kipeät.

      Tietääkö kukaan mitään tutkimuksia ja mistä niitä löytää?

      • apua saanut

        Kyllä PureLogicol on minun nivelsärkyihini auttanut. Sisältää kollageenihydrolysaattia, jonka teho on osoitettu lääketieteellisten standardien mukaisissa tutkimuksissa. Itse olen käyttänyt jo vuoden ja olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. Nivelsärkyni ovat vähentyneet ja nivelten (erityisesti sormien pienet nivelet) liikkuvuus parantunut. Ja kynnet ja hiukset vahvistuneet.


      • vanhempi henkilö
        apua saanut kirjoitti:

        Kyllä PureLogicol on minun nivelsärkyihini auttanut. Sisältää kollageenihydrolysaattia, jonka teho on osoitettu lääketieteellisten standardien mukaisissa tutkimuksissa. Itse olen käyttänyt jo vuoden ja olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. Nivelsärkyni ovat vähentyneet ja nivelten (erityisesti sormien pienet nivelet) liikkuvuus parantunut. Ja kynnet ja hiukset vahvistuneet.

        Yritin aiemmin etsiä tutkimuksia aineesta, mutta en löytänyt. Täytyy lähteä etsimään PureLogicolia, apteekista sitä ei ollut.


      • apua saanut
        vanhempi henkilö kirjoitti:

        Yritin aiemmin etsiä tutkimuksia aineesta, mutta en löytänyt. Täytyy lähteä etsimään PureLogicolia, apteekista sitä ei ollut.

        Minä olen pyytänyt kotikuntani apteekkia tilaamaan sitä, ja näin se olen kapselit päivän varoitusajalla tänne pikkupaikkakunnallekin.


    • Ylppö

      Kyllä ne kollageenikapselit ainaski toimii, mutta ovat vain niin hitoksen tyyriitä. Kuukauden satsi maksaa yli viiskymppiä, kun esim. Fincollagenia kolme kuukautta tekee nelisen kymppiä. Tosin siinä joutuu sekoittaan jauheen nesteeseen ja juomaan sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe