telekinesia

pojattekisoppaa

miten sitä voi harjoitella/kehittää?

oppivatko kaikki sen?

asiallisia vastauksia, kiitos!

26

5115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita

      vaikkapa googleen "telekinesia harjoitus". Ohjeita löytyy.

    • tuomastheepäilevä

      Useat ihmiset väittävät että saavat ajatuksen voimalla pyörimään paperihyrrän. Missä tästä voisi katsella videota ja nimenomaan suomalaista videota? Vai onko tää vaan huuhaata ?

      • anaesthetize

        minä saan paperihyrrän pyörimään, vieläpä molempiin suuntiin ja lasikuvun allakin.
        tosin se vaatii harjoittelua ja keskittymistä


      • tuomastheepäilevä
        anaesthetize kirjoitti:

        minä saan paperihyrrän pyörimään, vieläpä molempiin suuntiin ja lasikuvun allakin.
        tosin se vaatii harjoittelua ja keskittymistä

        Minä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P

        Kai tiedät että osaamallasi tempulla voi saada aika paljon rahaa kun sen esittää tietyille tahoille?


        Eli video kehiin!?


      • - MM
        tuomastheepäilevä kirjoitti:

        Minä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P

        Kai tiedät että osaamallasi tempulla voi saada aika paljon rahaa kun sen esittää tietyille tahoille?


        Eli video kehiin!?

        Kyllähän tuo paperi hyrrä pörrääminen onnistuu tosin en ole sitä harjoitellut varmaan vuoteen. Pyörii harjoittelulla joka tosin on joskus tylsää. Savuke paperia olen neulan kärjessä pyöritellut huimaa vauhtia, ihan kuin hyrrää pyörittäs :) Noh uskoo ken kokee. Tulenkin kanssa on tullut leikittyä ja parikymmentä senttisiä liekkiä olen kynttilään saanut palamaan. Aikaa vaativaa ja paljon keskittymisestä/mielentilasta oleva juttu. Kaikilla varmasti erillainen tapa päästä siihen kiinni. Vaati jopa tunnin räpeltyä ennenkuin minun mieli tasaantuu ja homma alkaa pelaamaan. Toisaalta liekki kyllä reakoi ajatukseen heti mutta vaikeinta on saada ikään kuin rakentamaan liekin kanssa. Muistakaa lapsen mielisyys se auttaa varmasti paljon, leikkikää ikään kuin olisitte lapsi hiekkalaatikolla. Olkaa avoimin mielin innostuneita ja leikkisiä, pistäkää vaikka tanssiksi :) Mitä energisempi ja parempi olo sinulla itselläsi henkisesti kuin fyysisesti on sen paremmin liekkikin ajatuksiisi vastaa. Samat periaatteet toimii tässä hyrrä pörräämisessä. Tehkää koe kun saatte pyörimään. Teette noin puoli tuntia aherratte, pitääkää tauko ja kokeilkaa uudestaan. Kun alkaa homma sujumaan niin taas tauko ja kauempaa ilman käsiä. Onnistuu vaikka toisesta huoneesta veikkasin :D Tokkopa enää mutta joskus kun innostusta riitti.


      • - MM
        - MM kirjoitti:

        Kyllähän tuo paperi hyrrä pörrääminen onnistuu tosin en ole sitä harjoitellut varmaan vuoteen. Pyörii harjoittelulla joka tosin on joskus tylsää. Savuke paperia olen neulan kärjessä pyöritellut huimaa vauhtia, ihan kuin hyrrää pyörittäs :) Noh uskoo ken kokee. Tulenkin kanssa on tullut leikittyä ja parikymmentä senttisiä liekkiä olen kynttilään saanut palamaan. Aikaa vaativaa ja paljon keskittymisestä/mielentilasta oleva juttu. Kaikilla varmasti erillainen tapa päästä siihen kiinni. Vaati jopa tunnin räpeltyä ennenkuin minun mieli tasaantuu ja homma alkaa pelaamaan. Toisaalta liekki kyllä reakoi ajatukseen heti mutta vaikeinta on saada ikään kuin rakentamaan liekin kanssa. Muistakaa lapsen mielisyys se auttaa varmasti paljon, leikkikää ikään kuin olisitte lapsi hiekkalaatikolla. Olkaa avoimin mielin innostuneita ja leikkisiä, pistäkää vaikka tanssiksi :) Mitä energisempi ja parempi olo sinulla itselläsi henkisesti kuin fyysisesti on sen paremmin liekkikin ajatuksiisi vastaa. Samat periaatteet toimii tässä hyrrä pörräämisessä. Tehkää koe kun saatte pyörimään. Teette noin puoli tuntia aherratte, pitääkää tauko ja kokeilkaa uudestaan. Kun alkaa homma sujumaan niin taas tauko ja kauempaa ilman käsiä. Onnistuu vaikka toisesta huoneesta veikkasin :D Tokkopa enää mutta joskus kun innostusta riitti.

        Olipa sekavaa tekstiä :D ajatus vaeltelee... hihihi


      • tuomastheepäilevä kirjoitti:

        Minä saan junatkin lentämään. Olisko sulla näyttää videopätkä miten teet tuon hyrräjutun niin ei tarvi tällä tavalla arvuutella :P

        Kai tiedät että osaamallasi tempulla voi saada aika paljon rahaa kun sen esittää tietyille tahoille?


        Eli video kehiin!?

        Sain paperihyrrän pyörimään pienen yrityksen jälkeen. Tosin se ei vielä pyöri kuin yhteen suuntaan ja pysähtyy jos keskittyminen herpaantuu. Laitoin härpäkkeen lasipöydälle ja se pyöri vaikka käteni oli lasilevyn alla. Lasikuvun läpi en ole vielä kokeillut, vaatii kuulemma harjoitusta.

        Otin pätkää videolle, joten jos tosissas haluat nähdä niin laita maili-osoite. Toisaalta pääset vähemmällä jos itse rakennat hyrrän ja kokeilet.


      • joo o
        - MM kirjoitti:

        Olipa sekavaa tekstiä :D ajatus vaeltelee... hihihi

        sitäpä se


    • wängwäng
    • pulppu

      Pakko kokeilla tota joskus:) oon innostunu lukee näit tämmössii telekinesia juttui :) sanon tääl joskus jos onnistuu...uskon kyl et se tarttee paljo harjoitust

      • dvijcvucvh

        mun telekineia on vahvaa 12 kynän kaataminen sujuu ja tiiliskiven nostminen
        osaan jo manipuloida mieltäkin elektrokinesia on vielä harjoituksen tarpees


    • j.komolai

      opin juuri telekinesian salaisuuden pakottaminen ei tehoa pyydä alitajunnalta kauniisti
      tai keskity kovaa kädellä osoittaminen auttaa

    • telekinesia ukko

      minulla ja kaverillani on myös telekineettisiä voimii mut mun kaveri osaa vain pyrokinesiaa
      minä osaan lukea ajatuksia ja telekinesiaa me molemmat olemme hyvin vahvoja telekinesiassa
      joskus kilpailemme kumpi on vahvempi yritämme aina tuhota paperi hyrrän kinesialla yleensä minä tuhoan sen telekineettisesti repimällä palasiksi mutta kaverini yleensä polttaa sen tulipallolla

    • mcjcjdjvdj

      minä hallitsen telekinesian hyvin mut on mul myös telepaattisia kykyi
      minun kaverini on terrakineetikko hän osaa hallita maata minulata onnistuu myös teopatia pyrokinesia cryokinesia ja radiokinesia olen jo saanut työnnettyä käden läpi kivi seinäst
      ärsytän joskus opettajia telekinesial

    • Chibu
    • utryy6u565e546e45
      • utryy6u565e546e45

        ...pyöriminen johtuu lämpöliikkestä, ainakin silloin jos ei ole minkään tiiviin kuvun alla, ja jos vaikka käsi lähellä.

        Mutta täällä linkissä mikä ylempänä jo mainittiin...
        http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=7&
        mforum=mielenvoima

        ...käsipä on hyvinkin lähellä, kuten sitaatista näkyy !!!!

        >>Hyvä! Sait paperihyrrän valmiiksi. Nyt aloitetaan harjoittelu (suosittelen tekemaan chakra harjoituksen tai vaikka meditoit ennen kuin jatkat, ohjeet löytyy tältä foorumilta).

        1. Laita käsi avoinaisesti hyrrän suuntaisesti (ei väliä kumpi) hyrrän viereen, pidä kuitenkin väliä hyrrään 5- 10 cm.

        2. Tunne hyrän materiaali. Mieti millaista paperi on, millaiselta jokainen molekyyli siinä tuntuu, ajattele koko hyrrää. Ajattele hyrrä osana sinua.

        3. Kun olet tarpeeks ajatellut hyrrää, ajattele liikettä. mieti miltä tuntuu tuo hyrrän pyörimisliike vastapäivään (tai myötäpäivään, mieti vaan toista kerrallaan, äläkä vaihda pyörimissuuntaa). Ajattele että se pyörimisliike lähtee sinusta.

        4. Anna hyrrän pyöriä haluamaasi suuntaan. Hyvä idea on ihan vaikka mielessäsi antaa hyrrälle lupa pyöriä esim. vastapäivään. Myös kysyminen alitajunnalta auttaa, sanot vain mielessäsi alitajunnalle: "pyörittäisitkö hyrrää vastapäivään?".


      • Tutunen
        utryy6u565e546e45 kirjoitti:

        ...pyöriminen johtuu lämpöliikkestä, ainakin silloin jos ei ole minkään tiiviin kuvun alla, ja jos vaikka käsi lähellä.

        Mutta täällä linkissä mikä ylempänä jo mainittiin...
        http://www.s8.createphpbb.com/mielenvoima/viewtopic.php?t=7&
        mforum=mielenvoima

        ...käsipä on hyvinkin lähellä, kuten sitaatista näkyy !!!!

        >>Hyvä! Sait paperihyrrän valmiiksi. Nyt aloitetaan harjoittelu (suosittelen tekemaan chakra harjoituksen tai vaikka meditoit ennen kuin jatkat, ohjeet löytyy tältä foorumilta).

        1. Laita käsi avoinaisesti hyrrän suuntaisesti (ei väliä kumpi) hyrrän viereen, pidä kuitenkin väliä hyrrään 5- 10 cm.

        2. Tunne hyrän materiaali. Mieti millaista paperi on, millaiselta jokainen molekyyli siinä tuntuu, ajattele koko hyrrää. Ajattele hyrrä osana sinua.

        3. Kun olet tarpeeks ajatellut hyrrää, ajattele liikettä. mieti miltä tuntuu tuo hyrrän pyörimisliike vastapäivään (tai myötäpäivään, mieti vaan toista kerrallaan, äläkä vaihda pyörimissuuntaa). Ajattele että se pyörimisliike lähtee sinusta.

        4. Anna hyrrän pyöriä haluamaasi suuntaan. Hyvä idea on ihan vaikka mielessäsi antaa hyrrälle lupa pyöriä esim. vastapäivään. Myös kysyminen alitajunnalta auttaa, sanot vain mielessäsi alitajunnalle: "pyörittäisitkö hyrrää vastapäivään?".

        Tähä pitää viel laittaa, että ton on kirjottanu tuol foorumilla Evileye ja että noita ohjeita ei saa levitellä tästä muualle.

        Kiitos kumminkin vaivannäöstäsi, että laitoit tähän ja hyvä, kun laitoit linkin mukaan ^ ^


      • utryy6u565e546e45
        Tutunen kirjoitti:

        Tähä pitää viel laittaa, että ton on kirjottanu tuol foorumilla Evileye ja että noita ohjeita ei saa levitellä tästä muualle.

        Kiitos kumminkin vaivannäöstäsi, että laitoit tähän ja hyvä, kun laitoit linkin mukaan ^ ^

        Laitoin sitaattina vain linkin olennaiset osat, selvittämään tätä lämpöliike-asiaa :-)


      • Anonyymi

        404 File Not Found


    • ^¨^^¨¨
      • 8

    • Chibu

      Paraforumin linkistä ei ole enää hyötyä. Foorumi on poistettu.

    • Telekinesis
    • älyhoitaas

      Jos käden laittaa sinne lasipöydän alle, niin totta kait se alkaa pyöriä. Kädestä tulee lämpösäteilyä, lämpö nousee ylöspäin ja saa hyrrän pyörimään yhteen suuntaan.

    • Anonyymi

      Ei semmosta paskaa oo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe